Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 21 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
μόλις έμαθα οτι λόγω αντιδράσεων υπάρχει η πρόθεση να αυθηθεί κατά πολύ ο βαθμός του πτυχίου και να μειωθούν τα μόρια μεταπτυχιακών κτλ , με σταθερό όμως το 120-120. Για την ενίσχυση του πτυχίου και τη μη ισότητα ευκαιριών στα πληρωμένα μεταπτυχιακά. Αύριο θα δωθεί μεγάλη σημασία σε αυτό.
Λε γλεντ... ή αλλιως ε ρε γλεντια!!!Διαβαζω και φριτω οτι οι διορισμενοι της ειδικης θα μπορουν μετα την 5ετια να μεταπηδησουν στη γενικη. Μιλαμε για το πιο βρωμικο κ ξεδιαντροπο παραθυρο του νεου νομοσχεδιου που χωρις αιδω ανοιγει μπρος τα ματια μας. Ουτε το μεγαλυτερο λαμογιο της ειδικης δε θα μπορουσε να ξεστομισει μεχρι στιγμης κατι τετοιο, ηταν κ παρανομο...τωρα ομως με ευλογια συριζα τα πιο αποκρυφα κ αμαρτωλα ονειρα γινονται πραγματικοτητα. Αντε λοιπον, βγειτε απο το δουρειο ιππο σας και πατηστε επι πτωματων, οι αιθουσες σας περιμενουν. Μια ζωη απο παραθυρακια...ουτε ασεπ δεν εχετε αλλα... εχετε ακρες μπαγασακια...
Αυτό ισχύει ήδη για όλους τους κλάδους! Μετά από μία πενταετία δικαιουσαι να κάνεις αίτηση για μετάταξη σε άλλο κλάδο (η οποία νομιζω ότι υπάγεται σε διαδικασία μοριοδοτησης παρόμοια με τις μεταθέσεις). Γιατί θα έπρεπε να ισχύει κάτι διαφορετικό για όσους διορίζονται στην ειδική; Δεν θα ήταν αυτό διάκριση σε βάρος τους; Να ενημερωνόμαστε και λίγο πριν αρχίζουμε την απαξίωση και τα σιχτιρισματα, ειδικά με πολιτικό προσανατολισμό.Η χρόνια αδιοριστια και η πολυδιάσπαση λόγω της περιπλοκότητας του παλιού συστήματος, έχει δημιουργήσει σε χιλιάδες ανθρώπους αίσθημα αδικίας. Κανένας νέος νόμος δεν θα μπορούσε να το εξαλείψει αυτό, αφού για κάθε διαφορετικό κριτήριο που μοριοδοτείται νιώθουν αδικημένοι όσοι δεν το έχουν. Αν και κατανοητό, ειλικρινά είναι ιδιαίτερα απογοητευτική η ανωριμότητα, ο εγωκεντρισμός και κυρίως ο ερειστικος και απαξιωτικός λόγος ατόμων που αυτοπροσδιοριζονται ως εκπαιδευτικοί. Προσπαθούμε να ενημερωθούμε και είμαστε συνεχώς αντιμέτωποι με όλους αυτούς τους ανουσιους, παιδαριώδεις και προσβλητικούς "διαλόγους".Υ.Γ.: Έχω και καλή επιτυχία στον ΑΣΕΠ (αν και έδινα λεχώνα), και προϋπηρεσία και μεταπτυχιακό που και το πλήρωσα και μόχθησα πολύ για να το πάρω και προσεχώς θα έχω και δεύτερο πτυχίο. Πολύτεκνη θα ήθελα να είμαι αλλά δεν μπορώ δυστυχώς για λόγους υπογονιμότητας. Δεν επιτρέπω σε κανέναν να απαξιώνει οποιοδήποτε από τα "προσόντα" μου, αφού για όλα μόχθησα και τα πήρα με την αξία μου και με πολλές θυσίες. Το μόνο που αναγνωρίζω ως αδικία είναι ότι για να κάνω το μεταπτυχιακό είχα οικονομική στήριξη που προφανώς δεν μπορούν να την έχουν όλοι, δε δέχομαι όμως κανείς να το απαξιώνει ως αγορασμενο, αφού έριξα πολύ διάβασμα για να το πάρω. Αν και αδυνατω να γίνω πολύτεκνη, υπερασπίζομαι το δικαίωμα κάθε ευάλωτης κοινωνικής ομάδας να έχει προτεραιότητα στην εργασία και την εκπαίδευση. Για να μιλάμε για ίσες ευκαιρίες πρέπει να υπάρχουν ίσες αφετηρίες. Όλοι εσείς που βρίζετε τις ειδικές κατηγορίες έχετε ιδέα από κοινωνική Παιδαγωγική και από κοινωνιολογία της εκπαίδευσης; (θέλετε να λέγεστε και εκπαιδευτικοί, το αξίες θα μεταφέρετε στους μαθητές σας, να βλέπουν το συμφέρον τους για δίκαιο;) Σε όλους εσάς που μας φάγατε τα αυτιά με την επιτυχία σας στον ΑΣΕΠ απάντησε πολύ σωστά ο υπουργός: 1ον) απαξιώνει τα πτυχία και τα πανεπιστήμια μας, αφού μας βάζει να εξεταζομαστε στο γνωστικό μας αντικείμενο, λες και μια ολόκληρη επιστήμη μπορείς να την αξιολογήσεις με 70 ερωτήσεις πολλαπλης επιλογής, και κυρίως λες και το πανεπιστήμιο σου δεν σε αξιολόγησε ήδη σωστά σε αυτήν.2ον) Δεν είναι αξιόπιστος και συνεπώς δεν είναι αξιοκρατικος. Ένα οποιοδήποτε εργαλείο αξιολόγησης για να είναι αξιόπιστο και έγκυρο, πρέπει να μετρά αυτό που θέλουμε να μετρήσει, δηλαδή στην περίπτωση μας αν είναι κάποιος κατάλληλος για εκπαιδευτικος. Ε, δεν μπορεί να το μετρήσει πραγματικά με εκείνες τις γελοίες "παιδαγωγικές" ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής ... το μόνο που αξιολογεί είναι αν διάβασες καλά εκείνα τα άθλια βοηθήματα που κυκλοφορούσαν!!! (Μεγαλύτερη απόδειξη της αναξιοπιστίας του είναι τα χιλιάδες εμετικά, ερειστικα και προσβλητικά σχόλια ΑΣΕΠιτων που γράφονται εδώ μέσα μήνες τώρα .... κορυφαίο όλων νομίζω η φοβερή φράση "μετριότητες" για όσους ήταν μη διοριστεί, μιλάμε για παιδαγωγικές αρχές και ήθος, ε;)3ον) Όσοι επιτύχαμε στον ΑΣΕΠ, όντως κάναμε πολύ κόπο, μηνών. Έπρεπε να θυμηθούμε οοολο μας το γνωστικό + διδακτική+ τα βοηθήματα που λέγαμε. Ήταν όντως πολύ διάβασμα. Ε, το καρπωθηκαμε χρόνια τώρα με το να μοριοδοτουμαστε στους πίνακες αναπληρωτών, και συνεπώς μαζέψαμε μεγαλύτερη προϋπηρεσία. Ε, δε μας χρωστάει όλη η κοινωνία ισόβιο σεβασμό. Σιγά πια, ένας γελοίος διαγωνισμός ήταν, δεν τελειώσαμε το MIT!Το ότι το νομοσχέδιο το βρίζουν όλοι σε αυτές τις συνθήκες πολυδιάσπασης, είναι για εμένα απόδειξη ότι είναι δίκαιο. Θα ήταν δίκαιο αν ξεκιναγαμε από μηδενική βάση. Αλλά επειδή 10 χρόνια τώρα τα σχολεία τα κρατάνε ανοικτά οι αναπληρωτές, έπρεπε πρώτα να διοριστούν αυτοί, γιατί είναι ζήτημα ΕΡΓΑΣΙΑΚΏΝ ΔΙΚΑΙΩΜΆΤΩΝ. Όπως δε συζητά κανείς να απολυθούν οι μόνιμοι για να δουλέψουν "αξιοτεροι", έτσι θα έπρεπε όλοι να διεκδικούμε τον διορισμό των αναπληρωτών, οι οποίοι 15 χρόνια τώρα αναπληρώνουν τους εαυτούς τους. Αν είχαμε κουλτούρα προάσπισης των εργασιακών δικαιωμάτων δεν θα ήταν τόσο χάλια οι συνθήκες για τους μη μόνιμους εκπαιδευτικούς, όπου και αν εργάζονταν.Και επιτέλους να υπάρξει η στοιχειωδώς ώριμη σκέψη, ότι το πρόβλημα μας είναι οι λιγοστοί διορισμοί και η συρρίκνωση του σχολείου (και προσεχώς η υπογεννητικότητα), και όχι ο συνάδελφος που μας πέρασε με τα συγκεκριμένα κριτήρια.Συγνώμη για το μεγάλο ποστ, αλλά μπουχτισα τόσους μήνες με όλη την χολή εδώ μέσα.