Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - erietta

Σελίδες: 123
29

Παράθεση
ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ Μ. ΠΟΥΠΑΛΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΤΡΙΑ
2010-11-24 14:00

Εκφράζουμε τη βαθύτατη θλίψη και τη συγκίνησή μας για τον ανέλπιστο χαμό της συναδέλφου εκπαιδευτικού Ματρώνας Πουπάλου, η οποία έφυγε από κοντά μας τόσο άδικα και πρόωρα. Πρόκειται για την πιο σκληρή και απρόσμενη εξέλιξη στο σκληρό αγώνα που έδωσε για τη ζωή της. 

Η Ματρώνα υπήρξε μια ιδιαίτερα αγαπητή και διακεκριμένη παρουσία στην εκπαιδευτική μας κοινότητα, που έδωσε αληθινό νόημα στο λειτούργημα του εκπαιδευτικού, αφού το υπηρέτησε με απαράμιλλη ευσυνειδησία, προσήλωση και δημιουργικότητα. Λένε ότι κάθε άνθρωπος έχει τόση αξία, όση τα πράγματα με τα οποία έχει ασχοληθεί. Κι εκείνη υπήρξε ένας πραγματικά αξιόλογος άνθρωπος της προσφοράς, της συναδελφικότητας και της εκπλήρωσης των στόχων κάθε μικρού μαθητή. Αφιέρωσε τη ζωή της στο παιδί και διοχέτευσε όλη την αγάπη, τα ψυχικά της χαρίσματα, τις ικανότητές και τα ταλέντα της στην εκπαίδευση, τη σωστή διαπαιδαγώγησή του και σε καθετί που μπορεί να το κάνει να νιώθει χαρούμενο, ασφαλές και επιτυχημένο.

Η απώλεια μιας τόσο εκλεκτής εκπαιδευτικού και μάλιστα σε τόσο νεαρή και δημιουργική ηλικία δε μπορεί παρά να αφήνει πίσω της δυσαναπλήρωτο κενό για όλη την εκπαιδευτική μας κοινότητα. Αποχαιρετώντας την, εκφράζουμε τα πιο ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένειά της.

 

 

Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΤΡΙΑ

Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ

ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

 

 
ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ ΚΟΝΤΕΛΛΗ

 

30
 
Παράθεση
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=14833
   Μου αρέσει ως ιδέα. Ποιος ο λόγος ύπαρξης ενός τέτοιου τμήματος; Να ενσωματωθεί στο τμήμα Θεολογίας να τελειώνουμε.

31
Εργασιακά / Αναπλήρωση μαθημάτων
« στις: Νοέμβριος 17, 2010, 11:11:48 μμ »
Συνάδελφοι, πώς γίνεται να αναπληρωθούν μαθήματα κατεύθυνσης Λυκείου όταν ο εκπαιδευτικός που τα διδάσκει λείπει σε άδεια αναρρωτική; Μπορούν να αναπληρωθούν από άλλους συναδέρφους; Και αν αυτοί συμπληρώνουν ωράριο, τότε μπορεί μαθητές Γ΄ Λυκείου να μην κάνουν μαθήματα για ένα μήνα; Πρόσφατα συνάδερφος που ανέλαβε μάθημα κατεὐθυνσης έφυγε με αναρρωτική. Επειδή όμως πρόκειται για αναρρωτική λόγω εγκυμοσύνης, πώς θα γίνουν τα μαθήματα;

32
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / μαθητές χωρίς χαρτιά
« στις: Οκτώβριος 28, 2010, 09:58:31 μμ »
Γνωρίζει κανείς αν μαθητές αλλοδαποί που μπαίνουν παράνομα στην Ελλάδα μπορούν να εγγραφούν κανονικά σε σχολείο πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας; Και ποιος αποφασίζει γι΄ αυτό;

33
Αλήθεια, ποιος δικαιούται να αξιολογεί το μάθημα του εκπαιδευτικού; Μπορεί π.χ. ο διευθυντής να αξιολογεί το μάθημα του εκπαιδευτικού, αν είναι καλό ή κακό, ανιαρό ή ενδιαφέρον, αποτελεσματικό ή μη; Ήμουνα παρούσα σε μια τέτοια συζήτηση και υπήρξε διαφωνία. Κάποιοι υποστήριξαν ότι το μάθημα θα το αξιολογήσουν οι μαθητές και οι γονείς. Κάποιοι ότι ο σύμβουλος θα αξιολογήσει και επίσημα τον εκπαιδευτικό. Στην παρούσα φάση, αφού δεν έχουμε ακόμη μέντορα, ποιος δικαιούται να αξιολογήσει ή να συμβουλέψει - κάνει υποδείξεις στον εκπαιδευτικό, αν δεν το ζητήσει ο ίδιος;

34
Σχολική ζώνη / Αξιολόγηση Μαθητών Γυμνασίου - Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 13, 2010, 03:05:01 μμ »
Εκτός από το κλασικό μπλοκάκι του καθηγητή τι άλλο έχετε να προτείνετε σχετικά με την καταγραφή της καθημερινής αξιολόγησης των μαθητών; Βλέπω συναδέρφους που έχουν φτιάξει διάφορα φύλλα τα οποία κρατούν σαν επτασφράγιστο μυστικό. Ομολογώ ότι δεν ξέρω πώς να φτιάξω κάτι ανάλογο ώστε να είναι εύχρηστο. Ιδέες; 

35
Μαθήματα κατ'οίκον / Βιβλία γαλλικών για ενήλικες
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 10:47:13 μμ »
Ποια σειρά προτείνετε για ιδιαίτερα μαθήματα γαλλικών σε αρχάριο ενήλικα με βασικές γνώσεις γαλλικών; Είμαι φιλόλογος, ξέρω γαλλικά και θέλω να κάνω κάποια μαθήματα στην αδερφή μου.

36
Γυμνάσιο / Βαθμολόγηση γραπτών Γυμνασίου
« στις: Μάιος 24, 2010, 07:56:23 μμ »
Είναι δυνατόν ο βαθμός στο γραπτό των εξετάσεων Μαϊου - Ιουνίου να είναι δεκαδικός;  Ή πρέπει να στρογγυλοποιηθεί; Το Π.Δ. για την αξιολόγηση στο Γυμνάσιο δεν αναφέρει τίποτα...

37
Εργασιακά / παροχές ΟΠΑΔ
« στις: Μάρτιος 10, 2010, 05:30:01 μμ »
Συνάδελφοι, μήπως γνωρίζετε τι δωμάτιο σε ιδιωτικό νοσοκομείο - μαιευτήριο (τρίκλινο, τετράκλινο ή ό,τι άλλο) δικαιολογεί ο ΟΠΑΔ για νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς; Δεν μπορώ να πιάσω γραμμή στον ΟΠΑΔ μέρες τώρα.

38
Κατατακτήριες / ΕΑΠ/Ευρωπαϊκός-Ελληνικός Πολιτισμός
« στις: Ιανουάριος 13, 2010, 08:37:32 μμ »
Συνάδελφοι,  το πτυχίο του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού του ΕΑΠ έχει πρόσφατα κατοχυρώσει επαγγελματικά δικαιώματα. Σύμφωνα με http://www.edugate.gr/anak/16-06-09-01 οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να διδάξουν στην δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση μαθήματα που άπτονται του αντικειμένου τους. Φέτος κληρώθηκα κι εγώ στο πρόγραμμα αυτό. Αυτό σημαίνει ότι αφού κάποτε πάρω πτυχίο θα μπορώ,  ως μόνιμη εκπαιδευτικός,  να ζητήσω μετάταξη στον κλάδο αυτό (πώς λέγεται; ) για να διδάξω μαθήματα που δε διδάσκονται ουσιαστικά πουθενά; 

39
Αναπληρωτές / Πρόσληψη ωρομισθίου από πίνακα
« στις: Δεκέμβριος 16, 2009, 04:18:44 μμ »
Συνάδελφοι, μια ερώτηση!! Μπορεί κάποιος να προσληφθεί ως ωρομίσθιος σε μια περιφέρεια χωρίς το όνομά του να βρίσκεται στον πίνακα ωρομισθίων της περιφέρειας αυτής; Και τι πρέπει να γίνει, αν αυτό δεν ισχύει; Σημειωτέον ότι το όνομα υπάρχει στους πίνακες αναπληρωτών, όχι όμως ωρομισθίων. Κάτι μου "μυρίζει" ή κάνω λάθος;

40
Διαβάζοντας την ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου Αθηνών http://elearn.elke.uoa.gr/elearn/ είδα ότι προσφέρει κάποια προγράμματα που οδηγούν σε λήψη Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης ή Εξειδίκευσης. Θα με ενδιέφερε  το αντικείμενο "Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης", το οποίο οδηγεί σε λήψη Πιστοποιητικού επιμόρφωσης. Αυτό το χαρτί έχει κάποια αξία για έναν μόνιμο εκπαιδευτικό, δηλ. αναγνωρίζεται ή μοριοδοτείται σε καμία περίπτωση;

41
Γυμνάσιο / Πρόχειρο και καλό τετράδιο
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2009, 06:10:49 μμ »
Συνάδελφοι, τι τετράδια ζητάτε συνήθως από τους μαθητές να έχουν; Είθισται οι φιλόλογοι να ζητάμε ένα πρόχειρο για να κρατούν σημειώσεις και ένα καλό για να γράφουν τις ασκήσεις της ημέρας, εργασίες, κλπ. Όμως, άλλοι λένε ότι οι μαθητές πρέπει να έχουν ένα πρόχειρο για όλα τα μαθήματα. Συμφωνείτε με αυτό; Και όταν ο μαθητής θα χρειαστεί να βρει τις σημειώσεις της Γλώσσας θα ψάχνει μες στο χάος; Προσωπικά είμαι υπέρ του "καλού" τετραδίου και ας έχει ο μαθητής ένα πρόχειρο τετράδιο με κάποια θέματα για τα φιλολογικἀ του, ὀχι όμως να τα μπερδεύει με χημείες, μαθηματικά, κλπ. Τι λέτε; 

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160771
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 460
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 408
Σύνολο: 427

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.