Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - happiness

Σελίδες: 1234
15
http://www.pde.gr/index.php?page=9205
Έχω μία απορία σχετικά με την διευκόλυνση που ανακοινώθηκε. Αναφέρει ότι διευκολύνονται και οι εκπαιδευτικοί που είναι "σε άδεια κύησης, λοχείας ή ανατροφής παιδιού". Μα κάνει ανάληψη υπηρεσίας ένας εκπαιδευτικός που βρίσκεται σε οποιαδήποτε άδεια; Τι ακριβώς "αναλαμβάνει"; Αφού δεν προσφέρει υπηρεσία. Εγώ μέχρι τώρα δεν είχα αναλάβει υπηρεσία ποτέ κατά την διάρκεια των αδειών μου, όποιες κι αν ήταν αυτές (εγκυμοσύνης, ανατροφής, αναρρωτικές), αλλά μόνο με την λήξη αυτών. Δεν με είχαν ενοχλήσει ποτέ από την υπηρεσία ότι κάνω κάτι λάθος.

16
Γνωρίζετε εάν υπάρχει εγκύκλιος ή όδηγία που να ορίζει ότι οι ώρες ενός μαθήματος το οποίο εξετάζεται στις πανελλήνιες, πρέπει να είναι μία ανά ημέρα; Δηλαδή να μην υπάρχει 2ωρο μέσα στην ίδια μέρα;

17
Εκπαίδευση Ενηλίκων / ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΗΚΕ: Διευθυντές ΙΕΚ
« στις: Οκτώβριος 05, 2015, 06:44:48 μμ »
Αυτό το θέμα μεταφέρθηκε στο ΙΕΚ-ΚΕΚ.

http://www.pde.gr/index.php?topic=32110.0

18
Δημοτικό / Αγορά Bee bot
« στις: Μάιος 03, 2015, 10:52:19 μμ »
Ξέρει κανένας από που μπορεί κανείς να αγοράσει ένα Bee bot, εκτός από amazon και από το why.gr ; Εάν δηλαδή το έχει βρει κάποιος πιο φτηνά κάπου.

19
Εκπαίδευση Ενηλίκων / ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΗΚΕ: ΟΤΕΚ-ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ
« στις: Φεβρουάριος 12, 2014, 11:53:07 πμ »
Αυτό το θέμα μεταφέρθηκε στο ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ/ΟΤΕΚ.

http://www.pde.gr/index.php?topic=30267.0

20
Θετικά μαθήματα / Που είσαστε στην ύλη στο ΑΕΠΠ;
« στις: Νοέμβριος 28, 2013, 10:17:40 μμ »
Συνάδελφοι που βρίσκεστε περίπου στο ΑΕΠΠ; Υπάρχει "πλαφόν" για το που πρέπει να είμαστε; Θυμάμαι ότι το υπουργείο ρωτούσε την πρόοδο της ύλης στα πανελλαδικά μαθήματα. Το κάνει ακόμα;

21
Παράθεση
Στο τελικό στάδιο βρίσκεται η συνεργασία του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης με τα υπόλοιπα υπουργεία για τον καθορισμό των καταργούμενων οργανικών και προσωποπαγών θέσεων, που θα περιληφθούν στις υπουργικές αποφάσεις, οι οποίες αναμένεται να υπογραφούν τα επόμενα εικοσιτετράωρα. Αύριο, Παρασκευή, θα συνεδριάσει και το Κυβερνητικό Συμβούλιο Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

Το αργότερο μέχρι την προσεχή Δευτέρα αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες υπογραφής των κοινών υπουργικών αποφάσεων για την κατάργηση συνολικά περί των 2.000 οργανικών θέσεων σε έντεκα υπουργεία, προκειμένου να επιτευχθεί και ο στόχος των 12.500 υπαλλήλων που θα ενταχθούν σε διαθεσιμότητα μέχρι το τέλος του μηνός και πριν από την άφιξη της τρόικας.

Στο μεταξύ, προβληματισμός υπάρχει στην κυβέρνηση για την άρνηση των πρυτάνεων να δώσουν τα στοιχεία για τους 1.765 διοικητικούς υπαλλήλους, κάτι που αποτελεί δέσμευση του υπουργείου Παιδείας.

Για την εμπλοκή που έχει παρουσιαστεί, το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης παραπέμπει στο αρμόδιο υπουργείο Παιδείας, το οποίο δηλώνει αποφασισμένο να προχωρήσει τη δέσμευση, που έχει αναλάβει.

Από τον Ιούνιο έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα 4.300 σχολικοί φύλακες και καθηγητές τεχνικής εκπαίδευσης, ενώ πριν από λίγες ημέρες στο ίδιο καθεστώς εντάχθηκαν 1.700 υπάλληλοι του υπουργείου Υγείας.

Τις επόμενες ημέρες τίθενται σε διαθεσιμότητα 3.000 δημοτικοί αστυνομικοί, περίπου 2.000 υπάλληλοι υπουργείων και 1.700 διοικητικοί υπάλληλοι από AEI και ΤΕΙ.

Επιπλέον, μέχρι το τέλος Οκτωβρίου θα έχει ολοκληρωθεί και η αξιολόγηση δομών στους δήμους, απ' όπου θα προκύψει πλεονάζον προσωπικό, το οποίο θα ενταχθεί στο δεύτερο κύμα της διαθεσιμότητας.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ, από in.gr

22
Ο τίτλος του θέματος τα λέει όλα. Προσθέτω μερικές σκέψεις μόνο:
1ον Μέχρι και η μητέρα του σκληρού καπιταλισμού Αμερική έχει δημόσια τηλεόραση.
2ον Ευτυχώς που δεν ζει πλέον ο Χατζιδάκις.
3ον Το ιστορικό αρχείο της ΕΡΤ έχει την καταγραφή όλης της ελληνικής ιστορίας του 20ου αιώνα. Ελπίζω να "πιάσουμε" καλή τιμή γι αυτό.

23
Σε αυτό το θέμα εκφράζουμε τις απόψεις μας για το περιεχόμενο που έχει, ή που θα θέλαμε να έχει, το μάθημα των ΤΠΕ στο δημοτικό. Προτείνουμε θεματικές ενότητες για το μάθημα (πχ εισαγωγή στον προγραμματισμό, χρήση κειμενογράφου), εξηγούμε ΓΙΑΤΙ τις θεωρούμε σημαντικές, τι προσφέρουν στα παιδιά, και αν θέλουμε αναφέρουμε και μερικά εργαλεία για την υλοποίηση των ενοτήτων.

Το θέμα αυτό το διαχωρίζω από το το "ΤΠΕ: τι κάνουμε;" όπου νομίζω πως μπορεί ο καθένας να ποστάρει ιδέες για εργαλεία ή δραστηριότητες και οι υπόλοιποι να τα χρησιμοποιήσουν όπως νομίζουν. Εδώ επικεντρωνόμαστε περισσότερο στο ΓΙΑΤΙ κάνουμε ότι κάνουμε στο μάθημα και όχι στο πως το υλοποιούμε.

24
Δημοτικό / ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"
« στις: Οκτώβριος 21, 2012, 07:11:36 μμ »
Συνάδελφοι απ' όταν με βάλανε για δουλειά σε δημοτικό αντιμετωπίζω την εξής δυσκολία, την οποία δεν έχω καταφέρει ακόμα να λύσω αποτελεσματικά.

Κατά την διάρκεια του μαθήματος δίνω στα παιδιά ασκήσεις που πρέπει να κάνουν είτε προφορικά, είτε με ΦΕ. Οι ασκήσεις αυτές συνήθως είναι μεγάλης διάρκειας, δηλαδή προορίζονται να ολοκληρωθούν σε 3-4 ή και παραπάνω μαθήματα, και χωρίζονται σε "υποενότητες" οι οποίες μπορούν να χρησιμεύσουν σαν milestones. Μέχρι στιγμής έχω δοκιμάσει τις εξής δύο προσεγγίσεις σχετικά με την υλοποίησή τους. Η 1η είναι ότι δίνω στην κάθε ομάδα την δυνατότητα να κάνει την άσκηση από την αρχή μέχρι το τέλος με το δικό της ρυθμό. Δηλαδή ξεκινάνε όλοι μαζί και στο κάθε μάθημα κάνει η κάθε ομάδα ότι προλάβει. Στο επόμενο συνεχίζει από εκεί που έμεινε. Η 2η είναι να ζητάω να γίνεται η άσκηση ανά υποερώτημα, δηλαδή δεν προχωράει καμία ομάδα πχ στο ερώτημα 3 αν δεν έχουν ολοκληρώσει όλοι το 2.
Το πρόβλημα που ανακύπτει και στις δύο αυτές περιπτώσεις είναι αυτό που εγώ λέω "νεκρός χρόνος". Κάποιες ομάδες τελειώνουν αυτό που τους ζητάω πιο γρήγορα από τις υπόλοιπες, με αποτέλεσμα να υπάρχει χρόνος κατά τον οποίο πρέπει να περιμένουν τους υπόλοιπους να ολοκληρώσουν, χωρίς αντικείμενο εργασίας. Αυτός ο χρόνος μπορεί να είναι απο 5-10 λεπτά μέσα στην διδακτική ώρα, έως και ολόκληρες διδακτικές ώρες όταν χρησιμοποιώ την προσέγγιση 1 όπου μια ομάδα τελειώνει τα πάντα και οι άλλες ομάδες μπορεί να θέλουν ακόμα 1-2 διδακτικές για να ολοκληρώσουν.

Δυστυχώς σε καμία περίπτωση δεν έχω βρει εέναν αποτελεσματικό τρόπο διαχείρισης αυτού του χρόνου. Πέρισυ υπέκυψα στο "όποιος τελειώσει παίζει" και επειδή ήμουν "μικρή και άμαθη"  ::) ήρθα αντιμέτωπη με την λαίλαπα friv! Έβαλα περιορισμούς "όχι όπλα, όχι ξύλο" αλλά και πάλι δεν ήμουν καθόλου ικανοποιημένη καθώς τέτοιου είδους παιχνίδια και μόνο που τα βλέπω μου πέφτει το IQ και σε καμία περίπτωση δεν θέλω να τα επιτρέψω πάλι.
Φέτος φαίνετια ότι στις μικρές τάξεις θα με σώσει το GCompris αλλά η μεγάλη μου έγνοια είναι οι μεγάλες τάξεις (Ε, ΣΤ). Έχω εγκαταστήσει το RapidTyping (πρόγραμμα εκμάθησης τυφλής δαχτυλογράφησης) αλλά φοβάμαι πως αυτό μπορεί να είναι ενδιαφέρον μόνο για το παιδί που το χειρίζεται και καθόλου για τα υπόλοιπα παιδιά της ομάδας του.

Ερώτημα 1 λοιπόν: είναι η τακτική "όποιος τελειώσει παίζει" καλή λύση στο πρόβλημά μου; Τι άλλο μπορώ να κάνω για να διαχεριστώ τον "νεκρό χρόνο";
Ερώτημα 2: εάν τελικά χρησιμοποιήσω παιχνίδια ως απασχόληση, πως θα "ικανοποιήσω" τις μεγάλες τάξεις;

25
ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ/ΟΤΕΚ / Πλαίσιο λειτουργίας ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ
« στις: Οκτώβριος 15, 2012, 11:38:08 μμ »
Συνάδελφοι ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας των ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ. Τα δικαιώματα και υποχρεώσεις των ωρομισθίων που προσλαμβάνονται σε αυτά είναι ίδια με αυτά αυτών ωρομισθίων στα σχολεία του ΥΠΕΠΘ; Ισχύουν τα ίδια για εφημερίες, εξωδιδακτικές εργασίες κτλ;

26
Σχολική ζώνη / Εκπαίδευση με την ευγενική χορηγία...
« στις: Ιούνιος 26, 2012, 04:20:50 μμ »
της Coca Cola.
Επιτέλους οι ιδιωτικές εταιρίες αναλαμβάνουν τον πραγματικό τους ρόλο!!! ... αυτόν του κράτους.

27
Ξέρει κανείς τι ισχύει φέτος για τις αμοιβές του "χειριστή vbi" και "βοηθού γραμματείας" για τις εξετάσεις του ΚΠΓ;

28
Δημοτικό / Ερώτηση για την λειτουργία της ενισχυτικής
« στις: Οκτώβριος 16, 2011, 02:46:42 μμ »
Συνάδελφοι να σας ρωτήσω. Ενισχυτική διδασκαλία γίνεται μόνο τις ώρες που η τάξη κάνει με τον δάσκαλο/α της ή και τις ώρες που η τάξη κάνει με δάσκαλο ειδικότητας; Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος νόμος/σχεδιασμός ή ο δάσκαλος της ενισχυτικής παίρνει τα παιδιά από την υπόλοιπη τάξη όποτε το θεωρεί καλύτερο; Δεν ξέρω καθόλου πως λειτουργεί αυτός ο θεσμός. Διαφωτίστε με παρακαλώ :)

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159912
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 776
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 591
Σύνολο: 599

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.