*

Αποστολέας Θέμα: ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"  (Αναγνώστηκε 9392 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"
« στις: Οκτώβριος 21, 2012, 07:11:36 μμ »
Συνάδελφοι απ' όταν με βάλανε για δουλειά σε δημοτικό αντιμετωπίζω την εξής δυσκολία, την οποία δεν έχω καταφέρει ακόμα να λύσω αποτελεσματικά.

Κατά την διάρκεια του μαθήματος δίνω στα παιδιά ασκήσεις που πρέπει να κάνουν είτε προφορικά, είτε με ΦΕ. Οι ασκήσεις αυτές συνήθως είναι μεγάλης διάρκειας, δηλαδή προορίζονται να ολοκληρωθούν σε 3-4 ή και παραπάνω μαθήματα, και χωρίζονται σε "υποενότητες" οι οποίες μπορούν να χρησιμεύσουν σαν milestones. Μέχρι στιγμής έχω δοκιμάσει τις εξής δύο προσεγγίσεις σχετικά με την υλοποίησή τους. Η 1η είναι ότι δίνω στην κάθε ομάδα την δυνατότητα να κάνει την άσκηση από την αρχή μέχρι το τέλος με το δικό της ρυθμό. Δηλαδή ξεκινάνε όλοι μαζί και στο κάθε μάθημα κάνει η κάθε ομάδα ότι προλάβει. Στο επόμενο συνεχίζει από εκεί που έμεινε. Η 2η είναι να ζητάω να γίνεται η άσκηση ανά υποερώτημα, δηλαδή δεν προχωράει καμία ομάδα πχ στο ερώτημα 3 αν δεν έχουν ολοκληρώσει όλοι το 2.
Το πρόβλημα που ανακύπτει και στις δύο αυτές περιπτώσεις είναι αυτό που εγώ λέω "νεκρός χρόνος". Κάποιες ομάδες τελειώνουν αυτό που τους ζητάω πιο γρήγορα από τις υπόλοιπες, με αποτέλεσμα να υπάρχει χρόνος κατά τον οποίο πρέπει να περιμένουν τους υπόλοιπους να ολοκληρώσουν, χωρίς αντικείμενο εργασίας. Αυτός ο χρόνος μπορεί να είναι απο 5-10 λεπτά μέσα στην διδακτική ώρα, έως και ολόκληρες διδακτικές ώρες όταν χρησιμοποιώ την προσέγγιση 1 όπου μια ομάδα τελειώνει τα πάντα και οι άλλες ομάδες μπορεί να θέλουν ακόμα 1-2 διδακτικές για να ολοκληρώσουν.

Δυστυχώς σε καμία περίπτωση δεν έχω βρει εέναν αποτελεσματικό τρόπο διαχείρισης αυτού του χρόνου. Πέρισυ υπέκυψα στο "όποιος τελειώσει παίζει" και επειδή ήμουν "μικρή και άμαθη"  ::) ήρθα αντιμέτωπη με την λαίλαπα friv! Έβαλα περιορισμούς "όχι όπλα, όχι ξύλο" αλλά και πάλι δεν ήμουν καθόλου ικανοποιημένη καθώς τέτοιου είδους παιχνίδια και μόνο που τα βλέπω μου πέφτει το IQ και σε καμία περίπτωση δεν θέλω να τα επιτρέψω πάλι.
Φέτος φαίνετια ότι στις μικρές τάξεις θα με σώσει το GCompris αλλά η μεγάλη μου έγνοια είναι οι μεγάλες τάξεις (Ε, ΣΤ). Έχω εγκαταστήσει το RapidTyping (πρόγραμμα εκμάθησης τυφλής δαχτυλογράφησης) αλλά φοβάμαι πως αυτό μπορεί να είναι ενδιαφέρον μόνο για το παιδί που το χειρίζεται και καθόλου για τα υπόλοιπα παιδιά της ομάδας του.

Ερώτημα 1 λοιπόν: είναι η τακτική "όποιος τελειώσει παίζει" καλή λύση στο πρόβλημά μου; Τι άλλο μπορώ να κάνω για να διαχεριστώ τον "νεκρό χρόνο";
Ερώτημα 2: εάν τελικά χρησιμοποιήσω παιχνίδια ως απασχόληση, πως θα "ικανοποιήσω" τις μεγάλες τάξεις;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 21, 2012, 07:15:40 μμ από happiness »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:56:23 »

Αποσυνδεδεμένος mariacurie

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 151
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 21, 2012, 09:15:52 μμ »
Ένα καλό εκαπιδευτικό site με ασκήσεις στα Μαθηματικά, ενθουσιάζονται και έχει καλές ασκήσεις

http://www.mangahigh.com/en_gb/games

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 21, 2012, 09:54:55 μμ »
delete οι "ενστάσεις" μου στις προτάσεις σου (που δεν σημαίνουν απόρριψη αλλά τις θέτω για να συνεχίσεις τον διάλογο σε παρακαλώ):
1. Σε αυτή την φάση μάλλον δεν μπορώ να υλοποιήσω κάτι τέτοιο. Δεν έχω μαζέψει αρκετό υλικό και εμπειρία για το δημοτικό και οι "κανονικές" ασκήσεις που βγάζω ήδη μου τρώνε αρκετή ώρα στο σπίτι για να τις φτιάξω. Θα δυσκολευτώ να βγάλω επιπρόσθετες που να διατηρούν και το ενδιαφέρον.
2. Ανακατανομή κάνω και όχι μόνο μία φορά μέσα στην χρονιά. Αλλά αφενώς ακόμα κι έτσι πάλι δεν μπορούν να "τερματίζουν" ταυτόχρονα οι ομάδες, αφετέρου η ικανότητα δεν είναι το μόνο κριτήριο για τις ομάδες. Είναι και η καλή συμπεριφορά. Πρέπει αναγκαστικά να βάλω τα ζοηρά παιδιά με ήρεμα παιδιά, ανεξαρτήτως ικανονήτων.
3. Αυτό το σκέφτομαι αλλά δεν το έχω πολυεφαρμόσει για τον εξής λόγο: Η "βοήθεια" που δίνουν τα παιδιά στους άλλους, είναι ουσιαστικά να τους κάνουν την άσκηση, δηλαδή να τους λένε "πάτα εδώ" και "πάτα εκεί". Δεν έχουν την ικανότητα να γίνουν "δάσκαλοι" και να δίνουν απλά ερεθίσματα. Κι αυτό το θεωρώ κακό για τις ομάδες που "βοηθιούνται".

Το τσαπατσούλεμα των ασκήσεων το φοβόμουν και γω, αλλά επειδή αυτά που τους ζητάω και το τελικό αποτέλεσμα είναι πολύ συγκεκριμένο, και επειδή φυσικά πρώτα ελέγχω και μετά δίνω το ΟΚ για παιχνίδι, νομίζω πως το αποφεύγω.

mariacurie καλό φαίνεται το site, αλλά το πρόβλημά μου με αυτά τα site (που υπάρχουν πολλά καλά) είναι ότι οι οδηγίες των παιχνιδιών είναι στα αγγλικά και δεν ξέρω εάν θα μπορούν να τα καταλαβαίνουν τα παιδιά. Δεν θέλω να με απασχολούν για να τους μεταφράζω γιατί θα χρειάζομαι εκείνο τον χρόνο για να βοηθήσω τις ομάδες που έχουν ακόμα δουλειά.
Αν δεν με σταμάταγε το θέμα των αγγλικών θα ήμουν ικανή να κάτσω να εγκαταστήσω με dosbox το abandonware "The castle of Dr. Brain" που το έπαιζα ως παιδί και είχα πορωθεί όσο δεν παίρνει  ;D Το θεωρώ φοβερό παιχνίδι αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι καινούριο στο είδος του, πόσο μάλλον στα ελληνικά.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 21, 2012, 09:57:31 μμ από happiness »

Αποσυνδεδεμένος karmen

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 80
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 09, 2013, 12:08:49 πμ »
τους βάζω τώρα τελευταία να κάνουν το ramtype για εξάσκηση στην πληκτρολόγηση και τους αρέσει αρκετά

επίσης έχω κάποιες ασκήσεις σε word που τους δίνω να κάνουν σαν έξτρα

και καμιά φορά τους αφήνω κ κανένα 10 λεπτο στο φριβ..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:56:23 »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"
« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 09, 2013, 08:54:02 μμ »
Και γω το ramtype ήξερα, αλλά βρήκα και το rapidtyping που είναι δωρεάν και νομίζω πως έχει και πιο ευχάριστο interface. Παρόλα αυτά βέβαια, ενώ στην αρχή που τους το πρωτοέδειξα τους άρεσε πολύ, πολύ σύντομα το εγκαταλείψανε.

Αποσυνδεδεμένος oikat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"
« Απάντηση #5 στις: Απρίλιος 11, 2013, 10:47:44 μμ »
έχω 2 να προτείνω:
1. η ομάδα που τελειώνει υποτίθεται έχει καλούς μαθητές, οπότε τους βάζεις βοηθούς σου και βοηθούν τις υπόλοιπες ομάδες.
2. δε ξέρω από προγράμματα γιατί δε δίδαξα σε δημοτικό αλλά από την κόρη μου βλέπω ότι της αρέσουν cd της babypedia και πέρη και κάτιας που είναι και εκπαιδευτικά - ψυχαγωγικά. Επιτρέπεται κάτι τέτοιο;

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"
« Απάντηση #6 στις: Απρίλιος 12, 2013, 10:15:55 μμ »
1. η ομάδα που τελειώνει υποτίθεται έχει καλούς μαθητές, οπότε τους βάζεις βοηθούς σου και βοηθούν τις υπόλοιπες ομάδες.
Ευχαριστώ για τις προτάσεις σου oikat . Την επιλογή "παιχνίδια" προφανώς την ξέρω και την εφαρμόζω. Στο τι παιχνίδια θα είναι δεν χρειάζομαι πολύ βοήθεια. Έχω ήδη αρκετά που τα θεωρώ καλά, ελεγχόμενα και εκπαιδευτικά (ως ένα σημείο).

Την πρώτη σου πρόταση μου την έχουν ξανακάνει, και είχα προσπαθήσει να την εφαρμόσω, αλλά το πρόβλημά μου με αυτή την μέθοδο είνια ότι οι "βοηθοί" δεν ξέρουν πως βοηθάει ένας διδάσκοντας τους μαθητευόμενους. Δηλαδή δεν δίνουν hints για να προωθήσουν την σκέψη αυτουνού που δυσκολεύεται. Απλά τους τα κάνουν αυτοί, είτε παίρνοντας τον έλεγχο του υπολογιστή , είτε απλά με τους λένε λεπτομερώς τι πρέπει να γίνει. Δεν είμαι ικανοποιημένη με αυτό γιατί θεωρώ πως έτσι δεν μαθαίνουν οι "βοηθούμενοι".

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"
« Απάντηση #7 στις: Απρίλιος 12, 2013, 10:17:36 μμ »
Για Δημοτικό είναι κατάλληλο το Hot Potatoes καθώς και το Hot Peppers. Μπορείς να τους φτιάξεις κουίζ, ερωτήσεις,σταυρόλεξα κλπ, ή να τους βάλεις να τα φτιάξουν και οι ίδιοι, για τα μεγαλύτερα παιδιά.
harac ενδιαφέρον αυτό . Ειδικά εάν τα κουίζ είναι και επί του μαθήματος που μόλις έγινε, τόσο το καλύτερο μάλλον. Θέλει όμως άπειρες ώρες υλοποίησης για να γίνει, οπότε θα το βάλω στο πίσω μέρος του μυαλού μου στα  to do για όταν θα βρίσκω τον χρόνο. Ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"
« Απάντηση #8 στις: Απρίλιος 13, 2013, 02:32:56 πμ »
Για Δημοτικό είναι κατάλληλο το Hot Potatoes καθώς και το Hot Peppers. Μπορείς να τους φτιάξεις κουίζ, ερωτήσεις,σταυρόλεξα κλπ, ή να τους βάλεις να τα φτιάξουν και οι ίδιοι, για τα μεγαλύτερα παιδιά.
harac ενδιαφέρον αυτό . Ειδικά εάν τα κουίζ είναι και επί του μαθήματος που μόλις έγινε, τόσο το καλύτερο μάλλον. Θέλει όμως άπειρες ώρες υλοποίησης για να γίνει, οπότε θα το βάλω στο πίσω μέρος του μυαλού μου στα  to do για όταν θα βρίσκω τον χρόνο. Ευχαριστώ!
Δε χρειάζονται τόσες ώρες για υλοποίηση. Προσωπικά το χρησιμοποίησα τα τελευταία χρόνια κυρίως για Γ και Δ δημοτικού. Συνολικά αφιέρωσα 4-5 ώρες σε κάθε τμήμα. Ξεκινάω πάντα με το σταυρόλεξο που θυμίζει περισσότερο παιχνίδι. Τους δείχνω πρώτα 5-10 λεπτά πώς φτιάχνω εγώ ένα σταυρόλεξο με θέμα πχ. "μαθήματα", "ζώα", "ρούχα" κτλ ανάλογα με τα ενδιαφέροντα που έχει το κάθε τμήμα. Και την υπόλοιπη ώρα (συνήθως και στο επόμενο μάθημα) φτιάχνει ο καθένας ένα σταυρόλεξο στο θέμα που επιθυμεί. Τα παιδιά γενικά μπορεί να σε εκπλήξουν με τα θέματα που επιλέγουν. Από δεινόσαυρους, παιχνίδια, μέχρι και χαρακτήρες σε παιδικά κτλ. Στη συνέχεια τους βάζω να τα δημοσιεύσουν σε μια ηλεκτρονική τάξη που έχουμε δημιουργήσει (στην τετάρτη αυτό) και να λύσει η κάθε ομάδα τα σταυρόλεξα των άλλων. Την τέταρτη ώρα επιλέγουν κάποια άλλη πατάτα και δημιουργούν διαφορετικών τύπων quiz. Τα μόνα εμπόδια που έχω αντιμετωπίσει στη διαδικασία είναι ότι θέλει έλεγχο στα ορθογραφικά λάθη (ειδικά στις λέξεις-κλειδιά) για να λύνονται τα σταυρόλεξα και την τελευταία ώρα (με τα διαφορετικά quiz) κάποιοι δυσκολεύονται να καταλάβουν το νόημα των quiz και τα παρατάνε σχετικά γρήγορα.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"
« Απάντηση #9 στις: Απρίλιος 13, 2013, 01:51:36 μμ »
gpapage εσύ απ΄ότι καταλαβαίνω αφιέρωσες διδακτικές ώρες για να κάνεις αυτές τις δραστηριότητες. Εγώ σε αυτή τη φάση ψάχνω περισσότερο ... fillers. "Γεμίσματα" κενών λεπτών δλδ. Αυτό που σκέφτηκα εγώ με την πρότασή σου είναι να έχω ετοιμάσει κουιζ που αντιστοιχούν στο κάθε μάθημα ή ενότητα μαθήματος που κάνω και να λέω "όποιος τελειώσει με την άσκηση μπορεί να κάνει τα κουιζ", αντί για το "μπορεί να παίξει" που λέω τώρα. Παιχνίδι είναι βέβαια και τα κουιζ και πολύ επικοδομητικό κιόλας. Είπα για πολλές ώρες προετοιμασίας γιατί για να φτιάξω αρκετά κουιζ και για τόσα διαφορετικά μαθήαμτα, σίγουρα θα μου πάρει πολύ ώρα.
Επίσης, θα ήθελα κάποια στιγμή να ασχοληθώ και με την δημιουργία flash ή flash-like παιχνιδιών τύπου Gcompris για να δημιουργήσω παιγνιώδεις δραστηριότητες που να ταιριάζουν στα μέτρα μου καθώς δυστυχώς κανένα από τα έτοιμα πακέτα (Gcompris, kidipedia) δεν με ικανοποιεί πλήρως.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"
« Απάντηση #10 στις: Απρίλιος 13, 2013, 02:08:03 μμ »
Ναι, κατάλαβα τι εννοείς. Το hot potatoes μάλλον δεν είναι ό,τι πιο κατάλληλο για αυτό το σκοπό. Η λογική του προγράμματος αυτού εκπαιδευτικά είναι να δημιουργήσουν τα ίδια τα παιδιά το quiz (costructivism). Αν τους βάλεις να λύνουν quiz μάλλον θα το θεωρήσουν κάποιας μορφής αξιολόγηση. Σίγουρα δεν θα το δουν θετικά, ειδικά αν σε άλλα μαθήματα τους είχες αφήσει να παίζουν kidipedia και gcompris. Προσωπικά στις μικρές τάξεις (A και Β) χρησιμοποιώ για fillers παιχνίδια όπως αυτά που ανέφερες συν μερικά ακόμα. Είναι τόσα πολλά, που αν παίζουν ένα πεντάλεπτο κάθε φορά δεν προλαβαίνουν καν να τα δουν όλα και δεν βαριούνται ποτέ. Τελευταία μπαίνουμε και στη σελίδα wildwebwoods.org. Έχω γράψει σε χαρτάκι τα usernames όλων των μαθητών και  μπαίνουν σε κάθε μάθημα και παίζουν από λίγο. Στις μεγαλύτερες τάξεις (Δ-Ε-ΣΤ) έχουμε φτιάξει ηλεκτρονική τάξη στο edmodo, οπότε με το που τελειώσουν κάποια άσκηση συνήθως μπαίνουν εκεί, ανεβάζουν τις ασκήσεις τους, κανένα τραγούδι από youtube κτλ. Στο μεγαλύτερο μέρος του χρόνου δουλεύαμε και κάποια projects, οπότε μόλις τελείωναν ασχολούνταν και με αυτά, αλλά η αλήθεια είναι ότι ζητούσαν να έχουν και λίγο ελεύθερο χρόνο να παίξουν, να ακούσουν μουσική ή να μιλήσουν με τους συμμαθητές τους. Πάντως friv, facebook και αρκετά άλλα είναι μπλοκαρισμένα από την αρχή της χρονιάς. Το συνειδητοποίησαν νωρίς και πλέον ούτε καν τα ζητάνε.

Αποσυνδεδεμένος oikat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"
« Απάντηση #11 στις: Απρίλιος 14, 2013, 08:15:17 πμ »
happiness  πως θα εβλεπες να ετοιμαζες ενα συνολο απο επαναληπτικες ασκησεις οι οποιες να ειναι μονο γι'αυτους που θα τελειωνουν νωρις και οσοι τις τελειωνουν να βγαινουν πχ η καλυτερη ομαδα, η πιο γρηγορη ομαδα ή κατι αλλο σε εναν πινακα που θα βρισκεται μεσα στο εργασστηριο.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"
« Απάντηση #12 στις: Απρίλιος 14, 2013, 11:55:14 πμ »
oikat και τα κουιζ που ανέφερα παραπάνω κάτι τέτοιο είναι ουσιαστικά. Είναι όντως καλή ιδέα, απλά πρέπει να κάτσω να την υλοποιήσω :)
"καλύτερη ομάδα" και τέτοια δεν θέλω να κάνω γιατί παρατηρώ ότι ενισχύει τον ανταγωνισμό τους και όχι τον συναγωνισμό, και δημιουργούνται διαπληκτισμοί, οπότε αποφεύγω πλέον οποιουδήποτε είδους "διαγωνισμό" στις τάξεις μου.

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: Δραστηριότητες για τον "νεκρό χρόνο"
« Απάντηση #13 στις: Απρίλιος 16, 2013, 04:45:13 μμ »
Από την μέχρι τώρα εμπειρία μου:

Το Word το βαριούνται σε όλες τις ηλικίες (και μεταξύ μας τα καταλαβαίνω  :))
Το Google Earth είναι μια πολύ καλή επιλογή, αρέσει σε όλες τις τάξεις (ιδιαίτερα τα 3D κτίρια)
Powerpoint μπορείς να κάνεις στις Δ-Ε-ΣΤ, π.χ. με ωραίες εικόνες όπως όμορφα τοπία, ποδοσφαιριστές κλπ.
MicroWorldsPro στις Ε-ΣΤ
Excel στις Δ-Ε-ΣΤ, όπου μπορείς να το συνδυάσεις με αυτά που μαθαίνουν στα Μαθηματικά (π.χ. ραβδογράμματα, πίτες, ποσοστά κλπ).
Στις μικρότερες ηλικίες (Α-Β) τα tux paint και tux math αρέσουν πολύ στα παιδιά
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 16, 2013, 05:32:12 μμ από Stelios »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160667
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 339
Σύνολο: 346

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.