0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
bania επειδή νομίζω οτι έχεις εργαστεί σε φροντιστήριο επίτρεψε μου να παρέμβω στην απάντηση που έδωσες στον/ στην habanero και να σε ρωτήσω κάτι..τα θέματα πώς τα δουλευεις σε φροντιστήριο; Η αφορμηση σου είναι πρώτα ενα κείμενο..πρώτα βλέπετε το θέμα και έπειτα δουλεύετε πάνω σε κείμενο...έχω κάνει αμέτρητες ερωτήσεις αλλα κάπου νομίζω οτι δεν το χειρίζομαι σωστά και ψάχνω μια βοήθεια... για παράδειγμα κάθε φροντιστηριακό βιβλίο έχει έτοιμα σχεδιαγράμματα. πως τα δίνεις αυτά στα παιδιά; τα κάνετε ανάγνωση στην τάξη; και αν ναι.. οι ιδέες του μαθητή πότε θα φανούν;;;με έχει αγχώσει αρκετά αυτό το κομμάτι γι αυτό παρακαλώ κάθε συμβολή ευπρόσδεκτη.μέχρι στιγμής εγω διάβαζα ενα κειμενο κάθε φορά κάναμε κάποιες ερωτήσεις πάνω σε αυτό θεωρίας και έφτιαχνα με τα παιδιά ενα δικο μας σχεδιαγραμμα στον πίνακα μέσα απο κουβέντα..στο τέλος έλεγα πως οτι ειπαμε και καναμε στον πίνακα υπαρχει κι στο φροντιστηριακό στις τάδε σελίδες.οποτε ηθελα να το διαβάσουν και απο εκει για να δουν και το λεξιλόγιο..νομίζω ομως πως είμαι τελείως λάθος απλά δεν ξέρω απο απειρία πώς να το χειριστώ... συγγνώμη για το "σεντόνι"...αλλά μ
ναι αυτό το θέμα του χρόνου είναι λίγο περίεργο..μέχρι στιγμής δίδασκα α λυκειου και ο χρόνος δεν ήταν ανασταλτικός παράγοντας επομένως είχε τύχει 1-2 φορές να δουλέψω μια θεματική σε 2 μαθήματα..αντιλαμβάνομαι οτι στη γ λυκειου αυτό είναι κάπως απαγορευτικό...γι αυτό νομίζω ότι ο τρόπος μου είναι εντελώς λάθος..απλά δεν έχω ακόμα σκεφτεί πως μπορώ να τον διορθώσω και χρειάστηκα κάποια συμβουλή..σε ευχαριστώ πάντως για την απάντησηόποια άλλη συμβουλή όντως καλοδεχούμενη...