Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - pontiki!!!

Σελίδες: 123 ... 26
1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 07, 2017, 09:19:20 πμ »
Κατι σε επιστήμη ακούγεται

2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 16, 2016, 09:53:25 πμ »
Στην tv άκουσα παπανουτσος , ξενοφοβία κ φιλία

4
Επανέρχομαι Ρεγγίνα μου...

Δεν πειράζει που ήταν δύσκολα τα λεξιλογικά, κάθε άλλο. Αλλά να μην τα βαφτίζουμε "εύκολα", αυτό επισήμανα. Επίσης επισήμανα την απορία μου: γιατί δόθηκαν ως αρχαιοελληνικές οι λέξεις αυτές, από τη στιγμή που χρησιμοποιούνται ακόμη και σήμερα... Ακόμη να βρω την απάντηση σε αυτό.

Για το "πολιτικοί λόγοι της δίωξης", έχω ήδη απαντήσει, έχει σχολιάσει κι ο Sali. Δεν επανέρχομαι. Ήταν άστοχη η διατύπωση, και σε αυτή την περίπτωση υπάρχουν μαθητές που αδικούνται. Δεν έχει σημασία το πόσοι είναι, δεν είναι ποσοτικό μέγεθος, είναι ποιοτικό. Είναι ΑΔΙΚΟ και ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΟ.

Το πρόβλημα δεν είναι τα θέματα από μόνα τους. Είναι η διόρθωση των θεμάτων Ρεγγίνα μου. Είναι οι απαντήσεις Ρεγγίνα που δίνονται Ρεγγίνα μου. Όταν σε θέματα (είτε εκτός είτε εντός ύλης) δίνονται εσφαλμένες απαντήσεις και βαθμολογείται θετικά το ΛΑΘΟΣ και κολάζεται βαθμολογικά το ΣΩΣΤΟ, υπάρχει αδικία. Τόσο εις βάρος κάποιοων μαθητών, όσο και εις βάρος κάποιων ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ. Διότι, να το πω απλά και λαικά, ΕΠΙΠΛΕΟΥΝ ΟΙ ΦΕΛΛΟΙ και βυθίζεται ο χρυσός. Δυστυχώς. Απαξιώνεται συγκεκριμένα ο μαθητής και ο καθηγητής που ξέρει, που είναι υπεύθυνος στο έργο του και δεν διδάσκει ό,τι να ναι, όπως να'ναι, όπως το λέει το Χ βοήθημα... Αυτός που είναι ενημερωμένος, υποψιασμένος, ανοιχτός και όχι απόλυτος σε προτάσεις και ερμηνείες, αρκεί αυτές να βασίζονται σε επιστημονικά στοιχεία.

Καλά κάνανε και βάλανε τέτοια ερώτηση εισαγωγής. Αλλά έπρεπε να είναι προσεκτικότεροι τόσο στη διατύπωση όσο και στην έκταση της ύλης απ'όπου αντλείται η απάντηση. Επιτροπή είναι υποτίθεται, δεν είναι ένα άτομο. Πώς γίνεται να τους ξεφεύγει κάτι τόσο σημαντικό; Κατ'εμέ δύο είναι οι πιθανοί λόγοι , εκ των οποίων ο ένας επιβεβαιωμένος πια.

(α) Αγνοούν. Αγνοούν το αντικείμενό τους. Και επίσης, ενώ αγνοούν, νομίζουν ότι είναι ειδικοί. (Σωκράτης που τους χρειάζεται...)
(β) Το κάνουν εσκεμμένα, για διάφορους λόγους (συνομοσιολογικής φύσης...). Εξυπηρετούν δηλαδή συμφέροντα (ποια άραγε?)

Δεν θα πω τι ισχύει. Όποιος με ξέρει από τα γραπτά μου εδώ στο pde, θα έχει καταλάβει εδώ και 4 χρόνια ποια είναι η θέση μου από τις δύο παραπάνω.


συνωμοσιολογικής

5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 18, 2015, 09:54:56 πμ »
τρόποι εξοικείωσης

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 18, 2015, 09:21:14 πμ »
Πολιτιστική κληρονομιά

7
Θα συμφωνήσω με Valia  και  isla..
Ειναι το πιο φυσιολογικό να σε συγκρίνουν και μάλιστα να μη σε αποδέχονται αρχικά τα παιδια μικρής ηλικίας..
Κακώς σε ρίχνει και κάκιστα μπαίνεις στη διαδικασια να ασχολεισαι τόσο πολυ με ολα αυτα... Εννοείται οτι πρεπει να μας ενδιαφερει, αλλα όσο τα "ψειριζεις" τόσο χειρότερα θα νιώθεις...
Δεν υπαρχει εγχειρίδιο σωστής συμπεριφοράς .. Χρειάζεται να εισαι μονο ο εαυτός σου

8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 08, 2013, 10:14:35 πμ »
Τι ακριβώς εννοείς;;;
Τα σχεδιαγραμματα τα δίνεις να τα διαβάζουν σπίτι , γιατι να τα διαβάζετε μαζί στην τάξη;;; Ιστορία ειναι;;;

9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 04, 2013, 10:10:51 πμ »
Ευχαριστώ, Ιωάννα

10
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 03, 2013, 10:23:40 μμ »
Ανακοινώθηκε η υλη για φέτος;;

11
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2013, 10:44:17 μμ »
Δεν ειναι κακό απαραίτητα... Εξαρταται πώς το εννοεί κανεις!!
Δεν ειναι κακό να έχουν κατα νου κάποια γενικότερα πλαίσια μέσα στο οποίο θα μπορούσαν να εντάξουν ένα θέμα. Π.χ. Εποχή παγκοσμιοποίησης, τεχνολογίας κλπ. Το βασικό ειναι να μη διακινούμε  τους κλασικούς έτοιμους που κυκλοφορούν χρόνια τώρα..
Με λίγη φαντασία  και διάθεση μπορεί ο καθένας να διδάξει στα παιδιά τρόπους να σχηματίσουν  πρόλογο , να έχουν κατα νου μια αφετηρία απο την οποία μπορούν να συνδέσουν με το εκάστοτε θέμα. Εγώ το κάνω και το βρίσκω εξαιρετικά εποικοδομητικό

(Αυτό ναι, όχι όμως πάρε μια φωτοτυπία δες 20 προλογους και βάλε όποιον σου κάνει κλικ )

12
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2013, 06:03:47 μμ »
Δε νομίζω ότι μπορείς να ετοιμασεις κάποιο διαγνωστικο τεστ, αφού ουσιαστικά στην Α λυκειου αντιμετωπίζεται πλέον σοβαρά  το μάθημα.  Μπορείς να του αναθέσεις να γράψει κάποια παράγραφο ή έκθεση , αν θες εσύ να εχεις μια εικόνα για την έκφραση του κ.λπ.
Ουσιαστικά εδώ συνήθως ξεκινάει ο αγώνας να δείξεις στο παιδί πώς να δουλεύει  την παράγραφο, να οργανώνει το γραπτό του και να υιοθετεί ένα πιο επιτηδευμένο ύφος γραφης

13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 29, 2013, 11:27:27 πμ »
Έλεος...

14
Αν το έγραψαν έτσι, μια χαρά στέκει :) :)

Σελίδες: 123 ... 26

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161200
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 422
Σύνολο: 430

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.