Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όταν έδινα εγώ πάντως Πανελλαδικές, διαγωνιζόμασταν 90.000-100.000 μαθητές για 40.000 θέσεις σε Α.Ε.Ι και Τ.Ε.Ι! Δηλ. έμεναν εκτός του νυμφώνος πολλές περισσότερες χιλιάδες μαθητών τότε, καθώς πολύ αργότερα διευρύνθηκε το νούμερο των εισακτέων (με κάποια ακραία μάλιστα φαινόμενα: μαθητές με βαθμό εισαγωγής 4 ή 5 να εισάγονται σε Θεολογίες, σε Ιταλικές Φιλολογίες κλπ. πανεπιστημιακές σχολές)!Η προυπηρεσία των εκπαιδευτικών που αποκτήθηκε με αθέμιτα μέσα (με βύσμα, όπως γράφεις), θέλετε (κάποιοι εδώ μέσα) να είναι το κύριο προσόν των διορισμών από εδώ και πέρα, κάτι που στ'αλήθεια είναι τραγικό, γιατί αποτελεί πισωγύρισμα που εξυπηρετεί μόνο συγκεκριμένους συναδέλφους. Όσους δηλ. απαξίωναν για χρόνια τις γραπτές εξετάσεις και παρουσίαζαν τους εαυτούς τους ως "έξυπνους" γι'αυτήν τους την επιλογή!Αλήθεια, οι εταιρείες μόνο για την προυπηρεσία των μελλοντικών υπαλλήλων τους κόπτονται; Τότε γιατί ζητούν μέχρι και συστατικές επιστολές παλαιότερων εργοδοτών τους; Γιατί θέλουν πλήρη και αναλυτικά βιογραφικά; Και ένα τελευταίο: όποιος έγραψε καλύτερα στον γραπτό ΑΣΕΠ, δεν ήταν ο καλύτερος, αλλά τι; Ο πιο τυχερός; Πιο πολλά θα κέρδιζε αν έπαιζε ΛΟΤΤΟ ή ΤΖΟΚΕΡ με τέτοια τύχη, σε σχέση με τον μισθό του νεοδιόριστου! Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που ποτέ τους δεν νοιάστηκαν να εξειδικευτούν, να εξελιχθούν κλπ., αλλά επέλεξαν το πιο εύκολο: να κάνουν ένα απλό, διεκπεραιωτικό μάθημα κι αυτό με πολλές ασάφειες, παραλείψεις και αδυναμίες! Αυτούς, λοιπόν, να επιβραβεύσουμε; Ή εκείνους που έχουν όλα τα εχέγγυα να βελτιώσουν τη σημερινή χαμηλή ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης με τις γνώσεις, τη διάθεση, την υπευθυνότητα, τη συνέπεια, αλλά και το διδακτικό τους ταλέντο;
Για τα ιδιωτικά σχολεία, γιατί δηλαδή να μην μετρήσει; ειδικά για τα σχολεία υπάρχει πολύ αυστηρός έλεγχος για τις προσλήψεις, τις ώρες που αντιστοιχούν σε κάθε αντικείμενο ανάλογα με τα τμήματα που λειτουργούν κλπ. Δηλαδή (για να αφήνω και ένα παράθυρο) κατά 99% των περιπτώσεων η προϋπηρεσία θα είναι πραγματική και μιλάμε για ακριβώς ολόιδια εργασία. Σε όλες τις θέσεις εργασίας στο δημόσιο ισχύει αυτό, απλά συνήθως υπάρχουν πολλές θέσεις στο δημόσιο για τις οποίες δεν υπάρχει αντίστοιχη εργασία στον ιδιωτικό τομέα, οπότε στην πράξη είναι σαν να μην υπάρχει κάποιος από τον ιδιωτικό τομέα που μπορεί να σε ανταγωνιστεί. Για τα φροντιστήρια γέρνω προς το όχι για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι θα είναι πολύ εύκολο να αποκτήσουν πολλοί εικονική προϋπηρεσία από κάποιο φροντιστήριο, οπότε να δημιουργηθούν έντονες αμφισβητήσεις και ο δεύτερος λόγος είναι ότι η εργασία στα φροντιστήρια είναι σε κάποιο μεγάλο ποσοστό ίδια με αυτή σε ένα σχολείο, αλλά όχι ακριβώς ίδια. Για να κάνω βέβαια το συνήγορο του διαβόλου σε άλλες θέσεις του δημοσίου τα όρια της συνάφειας της προϋπηρεσίας που γίνεται αποδεκτή είναι πολύ πιο χαλαρά.
Τότε λοιπόν αν γνωρίζεις κάποιον συγκεκριμένα που απέκτησε παράνομα την προϋπηρεσία να τον κυνηγήσεις δικαστικά. Αμάν με αυτή τη γενίκευση και τη σπίλωση του συνόλου για τις μεμονωμένες περιπτώσεις. Εγώ τόσα χρόνια στα σχολεία συναντώ συναδέλφους που προσλαμβάνονται με τη σειρά τους μέσω του πίνακα και εκτελούν πλήρως τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα. Θεωρώ ηθική μου υποχρέωση λοιπόν να θέλω η προϋπηρεσία τους να προσμετράται.
Επειδή ο Μ.Ο. της ηλικίας των εκπαιδευτικών στην Β'θμια είναι υψηλός, θα υπάρξει μετά από 7-10 χρόνια μια καλή ευκαιρία για τους νέους, όταν θα γίνονται μαζικά συνταξιοδοτήσεις από αυτούς που θα πλησιάζουν τα 67. Πολλοί μάλιστα δεν θα αντέχουν πια, λόγω υψηλής πίεσης και μυοσκελετικών προβλημάτων από την ορθοστασία και την έλλειψη ασανσέρ στα σχολεία και θα αναζητήσουν πρόωρες συνταξιοδοτήσεις λόγω αναπηριών ή μετατάξεις σε γραφεία. Για τους αδιόριστους αναπληρωτές με προυπηρεσία με ή χωρίς ΑΣΕΠ θα ισχύσουν τα ίδια, αφού έχουν επίσης και αυτοί μεγάλο μέσο όρο. Θα υπάρξουν και αρκετές απώλειες λόγω του συνδυασμού του άγχους της αναπλήρωσης και της επικίνδυνης μέσης ηλικίας.Έτσι, όλοι οι νέοι θα έχουν και αυτοί κάποια στιγμή την ευκαιρία τους. Μέχρι τότε καλό θα ήταν να δουν και τι άλλο θα μπορούσαν να κάνουν.Αυτά.
Θέλω να μου πεις τι διαφορετικό έχει η εργασία σε φροντιστήρια, που δεν μετράει, με την εργασία σε ενισχυτική διδασκαλία ή ΠΔΣ, που μετράει στους πίνακες.