Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
https://www.oiele.gr/εκτακτη-ειδηση-κατατεθηκε-ωσ-τροπολο/
Πως γίνεται η προϋπόθεση της διετούς υπηρεσίας στο δημόσιο σχολείο να αποτελεί προϋπόθεση για διορισμό κι όχι για αναπλήρωση εφόσον ο πίνακας θα είναι ενιαίος;
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες δείτε και κρίνετε το παρακάτω κείμενο για να το στείλουμε στους βουλευτές, αρχικά του ΣΥΡΙΖΑ. Κύριοι Υπουργοί, κύριοι Βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., η πολιτική που ακολουθείτε στο λεπτό θέμα των κριτηρίων επιλογής των εκπαιδευτικών δίνει βαθύτατα την εντύπωση ότι δεν εξυπηρετεί το δημόσιο σχολείο ούτε και τα ιδανικά της αξιοκρατίας και δεν έχει σχέση με τα ιδεώδη της Αριστεράς. Ο γραπτός διαγωνισμός που εσείς καταργείτε είναι η μόνη λύση στην περίπλοκη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί λόγω της ανομίας των προηγούμενων κυβερνήσεων μετά το 2002. Ο γραπτός διαγωνισμός είναι ο ένας και μοναδικός τρόπος που επιτρέπει σε όλους επι ίσοις όροις, χωρίς αποκλεισμούς και ανισότητες, να αποδείξουν τις γνώσεις τους αλλά και να αιτιολογήσουν τα προσόντα τους είτε αυτά είναι εμπειρία είτε είναι ακαδημαϊκοί τίτλοι. Αυτό που οι συνδικαλιστές καταπολέμησαν λυσσαλέα και σας παρασύρουν σε ιστορικό λάθος είναι η λύση-ευκαιρία να μπει μία τάξη στην ανομία και να ωφεληθεί το ελληνικό δημόσιο σχολείο με την επιλογή των αξιότερων. Εκτός φυσικά και αν αυτό δεν αποτελεί επιδίωξη της παρούσας κυβέρνησης , κάτι το οποίο αδυνατούσε να πιστέψει, μέχρι τώρα τουλάχιστον ,πλήθος νέων ανθρώπων που εναπέθεσαν τις ελπίδες τους για αποκατάσταση της αξιοκρατίας αξιοκρατία σε ΄σας. Τα κριτήρια επιλογής θα πρέπει να επιβεβαιώνονται και από γραπτό διαγωνισμό τουλάχιστον στο μεγαλύτερο ποσοστό σε βαρύτητα. Θα έπρεπε να δώσετε ένα διάστημα μεταβατικό με τα κριτήρια που πάνω κάτω προτείνετε αλλά στη συνέχεια να ακολουθούσε γραπτός. Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας εύκολα και κάθε απόπειρα διορισμών με τέτοιο σύστημα θα καταπέσει στα δικαστήρια γιατί αυτοί που θα διορίζονται/προσλαμβάνονται θα επιλέγονται σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό βάσει προϋπηρεσίας κάτι που αντιβαίνει στις αποφάσεις του ΣτΕ. Στην ουσία η πρόταση νόμου νομιμοποιεί την προϋπηρεσία που αποκτήθηκε με μη αξιοκρατικές εγγυήσεις (απόφαση ΣτΕ 527/2015), τη στιγμή που το ΣτΕ ορίζει ρητά ότι οι προσλήψεις-διορισμοί των εκπαιδευτικών πρέπει να έχουν ως ελάχιστο κριτήριο - προϋπόθεση την επιτυχή συμμετοχή στους εν λόγω διαγωνισμούς. Με αυτό τον νόμο οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί οι οποίοι ΄΄απολύονται΄΄ από τα ιδιωτικά όταν ΄΄γεράσουν΄΄ θα έχουν πάντα τη μεγάλη προϋπηρεσία αλλά και τα ακαδημαϊκά (μεταπτυχιακά, διδακτορικά) που η πολιτεία φροντίζει να τους χρηματοδοτεί με απουσία από το εκπαιδευτικό τους έργο, σκανδαλωδώς και σε βάρος των υπολοίπων που εργάζονται στο δημόσιο τομέα. Στα θετικά της πρότασή σας θεωρώ την προσθήκη (επιτέλους) των ακαδημαϊκών προσόντων. Κύριοι Βουλευτές, Κύριοι Υπουργοί πρέπει να γνωρίζετε ότι οι εκπαιδευτικοί στη μεγάλη πλειοψηφία τους δεν εκπροσωπούνται από τους διάφορους συλλόγους που απευθύνονται σε ειδικότερες κατηγορίες και δεν έχουν την δυνατότητα να συμμετέχουν σε συναντήσεις ή να εκπροσωπούνται στη συζήτηση στη Βουλή κατά τη διαδικασία ψήφισης του νόμου. Σας παραθέτω έναν σύνδεσμο για να ακούσετε την φωνή τους μέσα από ένα μοναδικό, δημόσιο, ανοιχτό και μαζικό φόρουμ όπου επιτρέπεται ελεύθερα η συζήτηση μέσα στα όρια της δεοντολογίας: https://www.pde.gr/index.php?topic=34228.7896Λοιπόν, έκανα κάποιες μικρές αλλαγές στο κείμενο της sikat, κυρίως στην 1η παράγραφο. Δείτε και πείτε μου τι νομίζετε οσο πιο άμεσα γίνεται! Και πιό είναι το επόμενο βήμα ; Δεν θα ήταν καλύτερο να είναι ενυπόγραφο; πχ ονοματεπώνυμο του καθένος ,ειδικότητα και επιτυχίες ΑΣΕΠ;
+++++Συμφωνώ!
Ο θρίαμβος της 527 προήλθε από τη γενναιότητα και μαχητικότητα των εκπαιδευτικών που διακρίθηκαν με διαφάνεια μέσα από το γραπτό διαγωνισμό με αξιοκρατία. Θα μπορούσαν να γίνουν παράδειγμα μαχητικότητας στους νέους μηδενικής προϋπηρεσίας (αλλά δεν έγιναν)Για το τέλος του γραπτού διαγωνισμού δεν ευθύνονται ούτε από οι πολιτικοί ούτε οι ασεπούλες που εκδίδουν τις αξίες του εκπαιδευτικού στους διαδρόμους του υπουργείου.Το τέλος του γραπτού διαγωνισμού έρχεται από τη λιγοψυχία των επιτυχόντων ΑΣΕΠ να στηρίξουν τις ίδιες αξίες που για αυτές προσέφυγαν στη δικαιοσύνη πριν 3 χρόνια. Μεταχειρίζονται την επιτυχία τους στον γρ διαγ με την ίδια ιδιοτέλεια που προστατεύουν οι αποτυχόντες του γρ διαγ τα μόρια από την προϋπηρεσία τους. Όμως ο γραπτός διαγωνισμός διασφαλίζει το κοινό συμφέρον όλων
Εν τω μεταξύ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι ένας σύλλογος τριτεκνων και ένας πολυτέκνων, αφού έβγαλαν ανακοινώσεις όπου ζητάνε τον ουρανό με τα άστρα, καταλήγουν λέγοντας 'Να υπάρξει βαθμολογία σε όσους είχαν επιτύχει στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ και δεν διορίσθηκαν, γιατί οι προκηρυχθείσες θέσεις ήσαν λιγότερες, και αυτοί απέδειξαν με αδιάβλητο τρόπο ότι έχουν τις γνώσεις για διορισμό.'Φοβερό;