Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μα ακριβώς αυτό που λες.....δεν θέλαμε καθόλου δεύτερο πτυχίο. Είναι παράλογο για διαγωνισμό εκπαιδευτικών. Με τη μοριοδότηση δεύτερου πτυχίου ουσιαστικά τιμωρείς όσους π.χ. μπήκαν στη φιλοσοφική σχολή με την πρώτη και ενισχύεις αδικαιολόγητα όσους μπήκαν αφού πρώτα τελείωσαν κανα ΤΕΙ επειδή στις πανελλήνιες πάτωσαν. " Ναι αλλά ο ΑΣΕΠ μοριοδοτεί δεύτερο πτυχίο" μας είπαν. "Ναι αλλά ο ΑΣΕΠ μοριοδοτεί προσθετικά δύο και τρεις και τέσσερις ξένες γλώσσες" τους είπαμε εμείς. Και κάπου εκεί επήλθε ο συμβιβασμός. Νομίζω υποχώρησαν αυτοί λίγο περισσότερο από εμάς.
Δεν αναφέρομαι στην δυσκολία κτήσης, αναφέρομαι στον ελάχιστο απαιτούμενο χρόνο κτήσης. Θέλουν οι δικοί τους να αποκτήσουν το δυνατόν γρηγορότερα ακαδημαϊκά. Το δεύτερο πτυχίο τους δυσκόλευε την δουλειά και το υποβάθμισαν.
είπα άμα ο κάθε γραπτοασεπουλης έχει 9μηνο μπσ γιατι να μη τα τσουβαλιάσουν ?το εθνικό πλαίσιο προσόντων δίνει τη κατεύθυνση στα μόρια μετά όμως από ένα δυνατό μπσ, ο γραπτός ασεπ φαίνεται παιδική χαρά γιατί ειδικεύεσαι , με το 2ο πτυχίο μένεις πάλι σε προπτυχιακό επίπεδο, δεν αλλάζεις εθνικό πλαίσιο προσόντων , δεν ειδικεύεσαι
Μακάρι!
Εξαρτάται τον κλάδο. Στο δικό μου τουλάχιστον, των φιλολόγων, παιδική χαρά θα έπρεπε να είναι για όσους δούλευαν αναπληρωτές, σε φροντιστήρια ή ιδιαίτερα, μιας και τα μαθήματα της σχολής δεν έχουν καμία σχέση με την ύλη του γραπτού, αλλά με ό,τι διδάσκεται στα Γυμνάσια και τα Λύκεια. Παρόλα αυτά, από τους 20000 που κάναμε αιτήσεις το '08 και τους 17000 περίπου που πήγαν και έδωσαν, 3-4000 έπιασαν τη βάση. Ένας φιλόλογος θα βοηθιούνταν στον ΑΣΕΠ μόνο στο κομμάτι των παιδαγωγικών, εφόσον και το μεταπτυχιακό του ήταν σχετικό με αυτό (π.χ. Ειδική Αγωγή). Το να έκανε ας πούμε στη λογοτεχνία και να είχε ξεψαχνίσει τον Ελύτη ή το Σεφέρη δε θα κέρδισε κάτι στο γνωστικό. Το μόνο κέρδος που μπορεί να έχει ένας μεταπτυχιακός στο γραπτό διαγωνισμό είναι η νοοτροπία του να διαβάζω συστηματικά και να ξέρω τι να ψάχνω, πού να εστιάσω και τι θα με βοηθήσει.
Το σημαντικό νομίζω δεν έχει να κάνει με το χρόνο που χρειάστηκες για να αποκτήσεις κάτι αλλά με τη βαρύτητα που έχει αυτό όταν θα πας να διδάξεις στην τάξης. Είναι σημαντικό άραγε να έχεις 2 ξένες γλώσσες, δεύτερο πτυχίο ή δεύτερο μεταπτυχιακό;Νομίζω πως το πιο σημαντικό από όλα αυτά είναι η προϋπηρεσία και πιστεύω πως όλα τα παραπάνω μοριοδοτούνται υπερβολικά.
.. τετοιες πιπες λεγατε με το ασεπουλι ... αυτα ειχατε. Αυτα σας αγορασε ο μπαμπακας σας τοσα χρονια... ετσι μαθατε ετσι κανατε... ντουντουκια
Είσαι θεός/θεά Γουστάρω που δεν έβαλες @@@ Απορώ που δεν ντρέπονται να τα γράφουν κιόλας. Απεναντίας, αισθάνονται και υπερήφανοι για το θεάρεστο έργο τους.
Καλά τα λες. Τα ακαδημαϊκά δεν έπρεπε να μοριοδοτουνται καθόλου. Μόνο η προϋπηρεσία, και μάλιστα μόνο η προϋπηρεσία στο δημόσιο σχολείο. Α, και τα δυσπρόσιτα δίπλα, σε κάνουν καλύτερο δάσκαλο.
Επιτρέψτε μου μια μικρή παρέμβαση. Το άρθρο με τις μεταβατικές διατάξεις, νομίζω το 66 το διαβάσατε με τις επισημάνσεις τού; Δηλαδή αν κατάλαβα καλά χθες ψηφίστηκε ένα νομοσχέδιο που καθορίζει τον τρόπο που θα κατατάσσονται οι υποψήφιοι αναπληρωτές και μόνιμοι σε νέους πίνακες που πιθανόν να μην είναι έτοιμοι για τις προσλήψεις αναπληρωτών του χρονου, όπως επίσης πριν βγουν οι νέοι τελικοι πίνακες δεν είναι υποχρεωμένος ο υπουργός να δώσει αριθμό και περιοχές διορισμού μονίμων. Λαμπρά!Επίσης σε ένα μήνα από την λήψη ΦΕΚ του νομοσχεδίου πρέπει ο ΑΣΕΠ να καλέσει υποψήφιους να καταθέσουν χαρτιά. Σε ένα μήνα έχουμε Μάρτιο. Θα πρέπει μέχρι 15 Ιουλίου ο ΑΣΕΠ να έχει δεχθεί δικαιολογητικά (μεγαλύτερο πλήθος από τα έως τώρα αποδεχόμενα), να έχει βγάλει προσωρινούς πίνακες, ενστάσεις και τέλος οριστικούς πίνακες.Ερωτώ μήπως κάτι δεν είναι όπως δείχνει;
Δλδ συνάδελφε, σε απλά ελληνικά, τι πάει να πει αυτό?Δεν θα προλάβουν εννοείς,? Για γενικής ρωτάω