0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όπως όλα στην Ελλάδα έτσι και σε αυτό το θέμα...πάσχουμε από έλλειψη μακροπρόθεσμου σχεδιασμού σε σοβαρό επίπεδο και όχι λεκτικά....σε όλα τα επίπεδα...κοινωνικό, οικονομικό, επιστημονικό....τί θέλει η κοινωνία στην εποχή μας...πέραν αυτών που θέλει, δεν πρέπει να αλλάξουμε όλοι μας τρόπο σκέψης.....βρισκόμαστε σε πτώχευση σε όλα τα επίπεδα και ακόμη στρατιές οι υποψήφιοι για νομικές, ιατρικές, πολυτεχνεία κλπ.... κατά συνέπεια δεν πρέπει να ξαναδούμε τί παραγωγικό μοντέλο θέλουμε για την χώρα;;;έχουμε εγκαταλείψει πλήρως τον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα...το έχω ξαναγράψει και σε άλλη συζήτηση εδώ...είμαστε, υποτίθεται, ναυτικός λαός, χώρα με θάλασσα, ναυτική παράδοση και έχουμε αφήσει την αλιεία μας να εξαφανίζεται...πότε θα εγκαταλείψουμε, όλοι μας, την γελοία νοοτροπία ότι επαγγέλματα, όπως υδραυλικός, ψαράς, αγρότης, ταυτίζονται με τον μουτζούρη, τον σκαφτιά κλπ...επίσης σε τέτοιου είδους επιτροπές, όλοι οι υπουργοί, ασχέτως κομματικής τοποθέτησης, τοποθετούν γνωστούς και ικανούς πανεπιστημιακούς, οι οποίοι όμως δεν έχουν καμία σχέση με την σχολική πραγματικότητα του ελληνικού δημόσιου σχολείου, με τις πανελλήνιες κλπ... Ως δοκίμιο για επιστημονικό περιοδικό αυτά που λέει ο Λίάκος είναι εξαιρετικά, άλλα όπως είπατε πολλοί εδώ, τί σχέση έχουν με την πραγματικότητα που βιώνουμε στα σχολεία...
Η καταργηση των εξετασεων Η΄' οπως αλλιως θελουμε να το πουμε ..ξεκινα απο την απαξιωση του σχολειου , που γινεται απο τους ιδιους μαθητες στην καθημερινη πρακτικη του θεματος κι οχι στα χαρτια πχ. οι λυκειακες ταξεις κανουν απουσιες σε συγκεκριμενα μαθηματα, βλ. Θρησκευτικα -Οι αποψεις του Λιακου ετσι οπως αναφερονται στο esos με βρισκουν απολυτα συμφωνη,εκτος απ'το γεγονος οτι τον ειχα καθηγητη και ισως μπορω να τον κρινω και λιγο παραπανω.Γιατι δε θελετε το σχολειο να ειναι πηγη χαρας για τα παιδια ,πηγη εμψυχωσης κι οχι καταναγκασμου .Μας εχει ξεφυγει η ουσια μου φαινεται...Εξετασεις ,εξετασεις ,εξετασεις ...λες κι οταν μεγαλωσουν δεν θα εχουν την αξιολογηση στο κεφαλι τους .Και μην ακουσω αποψεις του τυπου ,εξασκουνται απο νωρις ,γιατι καπως ετσι ολοι μιλουν σημερα για το bulling στα σχολεια...
Εξετάσεις πρέπει να υπάρχουν διότι πρέπει να υπάρχει μιας μορφής γραπτή αξιολόγηση των μαθητών που να τεκμηριώνει την προαγωγή ή την απόλυση. Μια χύμα έκθεση ιδεών περί των ταλέντων του μαθητή το μόνο που προκαλεί είναι σύγχυση και εξίσωση οριζόντια των μαθητών. Ποιος εκπαιδευτικός θα εισηγηθεί την επανάληψη της τάξης χωρίς αποδεικτικά στοιχεία ρισκάροντας τη στοχοποίησή του; Αν το πρόβλημα είναι ο διδακτικός χρόνος ας γίνονται όλα (προαγωγικές-πανελλήνιες) τον Ιούνιο κι ας πάει ως τέλος Ιουνίου. Εδώ χάνονται στη χρονιά τόσες ώρες για διαφορές αιτίες και μας φταίνε οι εξετάσεις....
Τι λες ρε martha.fa ! Ένας μαθητής που δεν έχει ανοίξει βιβλίο θα περνάει στην επόμενη τάξη ! Εγώ λέω να πίνουμε καφέ όλη τη χρόνια και να τα λέμε το Σεπτέμβρη στις εγγραφές μη χάνουμε και χρόνο !