Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - GERMANOS

Σελίδες: 12
15
Προσλήψεις αναπληρωτών στη Δευτεροβάθμια 2012 -13 =  3329
ΕΣΠΑ = 314

Προσλήψεις Αναπληρωτών στην Πρωτοβάθμια =4460
ΕΣΠΑ =3447
Μειωμένου ωραρίου = 238
Σύνολο:11.788
Σύνολο Προσλήψεων χωρίς ΕΣΠΑ:7789




 Πώς είναι δυνατόν το νούμερο 7789 να γίνει 2000; Με αύξηση ωραρίου, με κλείσιμο των μουσικών σχολείων, με συγχώνευση σχολείων, με κατάργηση οργανικών θέσεων, με κατάργηση άραγε της εκπαίδευσης;

16
ΑΘΗΝΑΣ Α      
ΑΘΗΝΑΣ Γ      8
ΑΘΗΝΑΣ Δ      
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ      Δ =7
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Α      4 =ΕΠΑΛ Λαυρίου =3, Γυμνάσιο Κορωπίου:1
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Β      3 = 2 ΓΕΛ Σκάλα Ωροπού, 1 ΕΠΑΛ Ωρωππού)
ΑΡΓΟΛΙΔΑ      7 = Γ
ΑΡΚΑΔΙΑ      10
ΑΡΤΑ      2
ΑΧΑΙΑ      13 = A: 10, B, Γ, Δ: 3
ΒΟΙΩΤΙΑ      
ΓΡΕΒΕΝΩΝ       
 ΔΡΑΜΑ   Α  =1
ΔΥΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ Α      
ΔΥΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ Β      
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ      12
ΕΒΡΟΣ      8
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ      
ΕΥΒΟΙΑ       Α =1
ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ      
ΖΑΚΥΝΘΟΣ      
ΗΛΕΙΑ      15
ΗΜΑΘΙΑ      7 = Α : 2, Β:3 Γ: 2
ΗΡΑΚΛΕΙΟ      B = 17
ΘΕΣΠΤΡΩΤΙΑ      
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α      7
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Β      12
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Γ      10
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Δ      2
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Ε      3
ΙΩΑΝΝΙΝΑ      
ΚΑΒΑΛΑ       Β=1
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ      
ΚΑΡΔΙΤΣΑ      
ΚΑΣΤΟΡΙΑ      
ΚΕΡΚΥΡΑ      
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ      10
ΚΙΛΚΙΣ      
ΚΟΖΑΝΗ      12
ΚΟΡΙΝΘΙΑ      9
ΚΥΚΛΑΔΕΣ      13
ΛΑΚΩΝΙΑ      
ΛΑΡΙΣΑ      
ΛΑΣΙΘΙ      
ΛΕΣΒΟΣ      12
ΛΕΥΚΑΔΑ     3
ΜΑΓΝΗΣΙΑ      
ΜΕΣΣΗΝΙΑ      6
ΞΑΝΘΗ      
ΠΕΙΡΑΙΑΣ     23
ΠΕΛΛΑ      10
ΠΙΕΡΙΑ      
ΠΡΕΒΕΖΑ      4
ΡΕΘΥΜΝΟ      14
ΡΟΔΟΠΗ      
ΣΑΜΟΣ      8
ΣΕΡΡΕΣ      11
ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ      
ΤΡΙΚΑΛΑ       
ΦΘΟΙΩΤΙΔΑ      
ΦΛΩΡΙΝΑΣ       
ΦΩΚΙΔΑΣ       
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ       8= Β:1 Γ: 6 Δ: 1
ΧΑΝΙΑ      12, Α: 2, Β:8, Γ: 2
ΧΙΟΣ      3 (A = 2, Γ =1)
   
   Σύνολο   308

17
Αναθέσεις/Ωράριο / Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« στις: Οκτώβριος 08, 2011, 01:50:37 μμ »
ΘΕΜΑ: Διευκρινίσεις σχετικά με την αριθμ. 81504/Δ2/19-7-2011 υ.α (ΦΕΚ 1811 τ.Β΄ /11-8-2011)
«Κριτήρια και διαδικασία απόδοσης δεύτερης ειδικότητας σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας
και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» (ΑΔΑ: 4ΑΜΔ9-4ΛΖ).
Με αφορμή ερωτήματα, που υποβλήθηκαν στην Υπηρεσία μας σχετικά με την εφαρμογή της
ανωτέρω υπουργικής απόφασης, διευκρινίζονται τα εξής:
1. Από το συνδυασμό των διατάξεων των παρ. 1 και 2 προκύπτει ότι για την απόδοση δεύτερης
ειδικότητας απαιτείται άλλο πτυχίο, επιπλέον του πτυχίου διορισμού του εκπαιδευτικού.
Εξαιρούνται μόνο οι εκπαιδευτικοί που έχουν μεταταχθεί από άλλο κλάδο ή άλλη ειδικότητα,
κάνοντας χρήση άλλου πτυχίου, επιπλέον του πτυχίου διορισμού τους. Το ίδιο ισχύει και για τους
εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20, που έχουν μεταταχθεί κατά την πρώτη εφαρμογή του ν.
2009/1992 (Α 18) στις συνιστώμενες θέσεις των ανωτέρω κλάδων με τις προϋποθέσεις της παρ. 1 του
άρθρου 30 του ίδιου νόμου. Οι ως άνω εκπαιδευτικοί μπορούν, για την απόδοση δεύτερης
ειδικότητας, να καταθέτουν το πτυχίο, με βάση το οποίο έγινε ο αρχικός διορισμός τους.
2. Μόνιμοι εκπαιδευτικοί της δημόσιας εκπαίδευσης, που κατέχουν, επιπλέον του πτυχίου
διορισμού τους, δύο ή και περισσότερα ακόμη πτυχία, τα οποία αποτελούν προσόντα διορισμού σε
κλάδους/ειδικότητες εκπαιδευτικών της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης, οφείλουν να επιλέξουν μόνο
ένα από αυτά για την απόδοση δεύτερης ειδικότητας.
3. Εκπαιδευτικός διορισμένος στην Α/θμια Εκπ/ση, κάτοχος πτυχίου που εντάσσεται σε
κλάδο/ειδικότητα εκπαιδευτικών της Β/θμιας εκπ/σης ή και το αντίστροφο, μπορεί να αιτηθεί να του
αποδοθεί δεύτερη ειδικότητα μόνο όταν αυτή αφορά κλάδο/ειδικότητα της ίδιας βαθμίδας εκπ/σης,
στην οποία είναι διορισμένος.
4. Το όριο των επτά (7) διδακτικών ωρών (παρ. 7) αφορά στα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης που μπορεί να διδάξει ο εκπαιδευτικός είτε από τη βασική ειδικότητά του είτε από τη δεύτερη ειδικότητα, που μπορεί να του αποδοθεί.
5. Τα αναφερόμενα στην παρ. 7 ισχύουν και για τις ειδικότητες του κλάδου ΠΕ04.
6. Εκπαιδευτικός που είχε αξιοποιήσει, τα προηγούμενα έτη, το δεύτερο πτυχίο του, βάσει της
οδηγίας επτά (7) της αριθμ. 119052/Γ2/17-9-2008 εγκυκλίου με θέμα «Οδηγίες σχετικά με τις
αναθέσεις μαθημάτων στους εκπαιδευτικούς Δ. Ε.», οφείλει, εφόσον το επιθυμεί και επιτρέπεται
από τις νέες διατάξεις, να αιτηθεί την απόδοση δεύτερης ειδικότητας, δεδομένου ότι παύει η ισχύς
της εν λόγω οδηγίας μετά την έκδοση της παρούσας απόφασης.
 
   

18
 Δευτεροβάθμια Κορινθίας = 6 κενά.. πριν τις αποσπάσεις χωρίς τις άδειες.. Να αναπτερωθούμε λίγο συνάδελφοι... γιατί μας χάλασε η διάθεση με τον περιφερειάρχη και τη χαζοΧριστοφιλοπούλου....αν και δεν είναι καθόλου χαζή.. το τομάρι της προστατεύει...

19
 Νομίζω ότι και η καθαρίστρια του σχολείου αν την ορίζαμε να διοργανώσει τις αναθέσεις των μαθημάτων... θα τα έφτιαχνε καλύτερα... (Δεν έχω κάτι με τις καθαρίστριες.. απλώς έχουν διαφορετική φύση εργασίας).... Κυρία Χριστοφιλπούλου...σας παρακαλώ πολύ μην ισοπεδώνετε τα πάντα... όλα έχουν και ένα όριο.....

20
Έκθεση για τον ελληνικό Κοινοβουλευτισμό... Είναι έκθεση που δεν θα φθάσει ποτε στους ανωτέρους του Υπουργείου Παιδείας αλλά αξίζει να διαβαστεί... γιατί αυτή η έκθεση παρόλο που δεν ακολούθησε το τυπικό μιας έκθεσης... έχει φαντασία, περιγράφει την πραγματικότητα  με χιούμερ και δημιουργικότητα... Δεδομένου ότι το σχολείο δεν προωωθεί αυτά τα στοιχεία... θα ήταν πολύ ωραίο αν και οι υπόλοιποι συνάδελφοι που έχετε να διορθώσετε εκθέσεις για το Κοινοβουλευτισμό  αναρτήσετε τις πιο πρωτότυπες... Ξεκινάω λοιπόν εγώ πρώτη.. Για να δούμε τι θα ακούσουμε...
   Θέμα Το κοινοβούλιο εκλέγεται από τους πολίτες για να εκφράζει τη δημοκρατική τους βούληση να προασπίζεται και να προωθεί το δημόσιο εθνικό του συμφέρον. Αφού λάβετε υπόψη σας τα παραπάνω να γράψετε ένα άρθρο στο οποίο θα εκφράζετε τη γνώμη σας για το ελληνικό Κοινοβούλιο και θα προτείνετε τρόπους βελτίωσης του ρόλου του, αν κρίνετε πως αυτό είναι αναγκαίο (400 -500 λέξεις).
«Ο Κωστάκης και οι 300»!!!
  Μια φορά και έναν καιρό ήταν σε ένα μαγεμένο χωριό, στο πανέμορφο Κλεψοχώρι, ο Κωστάκης με άλλους τριακόσιους φίλους του. Κάποτε το Κλεψοχώρι ήταν ένα πολύ όμορφο χωριό, τώρα όμως έχει πολλά μαύρα και ξεραμένα φυτά, τους «πολίτες»• Έτσι τα λένε αλλά δεν ξέρω γιατί• Ακούγονται φήμες ότι στο χωριό ήρθε μια κατάρα η οποία είναι οι τριακόσιοι με τον Κωστάκη και για αυτό έχουν ξεραθεί «οι πολίτες» παρόλο που παλιά ήταν όμορφα φυτά.
  Εκεί κοντά στο χωριό έχει μια τεράστια διαβόητη σπηλιά, την Ελλάδα. Σε αυτήν ζει ένα τεράστιο άτρωτο τέρας, το ΔΝΤ, το οποίο έχει τριάντα πόδια στο πλάτος και δεκαεφτά πόδια στο πλάτος. Έως τώρα, κανείς από τους λαούς της Ευρώπης δεν κατάφερε να το νικήσει. Ο Κωστάκης ήταν έξυπνος και δεν πήγε να τα βάλει με το παντοδύναμο τέρας αλλά όταν πήγε το τέρας να φέρει την τροφή του που ονομαζόταν δάνειο, ο Κωστάκης πήρε τηλέφωνο τους φίλους τους τριακόσιους, δηλαδή τα Ζιμενοτόπαιδα, τα παιδιά του Βατοπεδίου και άλλους φίλους του για να μπουν στη σπηλιά να κλέψουν το φαγητό του ΔΝΤ. Τότε είπαν το σύνθημα «ολιγαρχία» και άνοιξε η πόρτα• Άλλοι έτρεχαν δεξιά, άλλοι αριστερά για να πάρουν τα πάντα. Έκλεβαν συνέχεια, πήγαιναν σπίτια τους και ξαναγύρναγαν για να κλέψουν και άλλα πράγματα και φαγητό. Το τέρας όμως τους είδε και για να μη τους σκοτώσει έκανε συμφωνία να ξεπληρώσουν όλα όσα πήραν.



21
 Πού είναι η ΠΕΦ, η ΟΛΜΕ σε αυτό το ζήτημα.... Αγαπητοί συνάδελφοι διορισμένοι το μοναδικό επικείμενο και φλέγον ζήτημα δεν είναι μόνο η συνταξιοδότηση, υπάρχουν και άλλα ζητήματα... Ας ξεκινήσουμε από το θέμα ότι οι φιλόλογοι χάνουν τη δουλειά τους προκειμένου να εξυπηρετηθούν συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων.... Αν τολμήσουμε να διδάξουμε στο δημοτικό η ΔΟΕ θα μας καταγγείλει με την 1η ώρα διδασκαλίας.... Η ΔΟΕ... γιατί η ΠΕΦ, η ΟΛΜΕ... αυτή τη στιγμή ασχολούνται μόνο με το αν θα πάρουν καλή σύνταξη..... Δυστυχώς..... Συνδικαλισμός.....

22
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Kενά Φιλολόγων
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2010, 11:50:00 μμ »
 Τι θα λέγατε να καταγράφουμε εδώ όλα τα κενά των φιλολόγων?

23
 Κανείς δεν αναφέρεται ποτέ στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ που έχασαν το διορισμό για ένα ή δύο μόρια... Γιατί? Δεν είναι άξιοι λόγου? Αυτές τις μέρες όλοι βλέπω να διεκδικούν τα δικαιώματα τους, να μιλούν για δικαιοσύνη αλλά κανείς δεν αναφέρθηκε στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ 2008 που σύμφωνα με τα τις υπόλοιπες χρονιές θα έπρεπε να είναι διορισμένοι... Ας μην ξεχάσουμε ότι για τον ΑΣΕΠ 2008 δώθηκαν μόνο 480 θέσεις ενώ τις υπόλοιπες χρονιές δίνονταν από 880 θέσεις και άνω.... Κανείς δεν είπε ότι οι θέσεις του ΑΣΕΠ μειώθηκαν γιατί έπρεπε να εξασφαλιστούν θέσεις για τους έχοντες προυπηρεσίες....Κανείς δεν αναφέρθηκε σε συναδέλφους που είχαν σειρά 500, 600, 800 στους πίνακες του ΑΣΕΠ αλλά στον ενιαίο πίνακα διορισμού είχαν θέση 2000....Οι έχοντες προυπηρεσία και οι 24μηνίτες σε σύγκριση με τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ έδωσαν 1 φορά ΑΣΕΠ και έγιναν αναπληρωτές... Οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ 2008 δεν έγιναν ούτε ωρομίσθιοι και πρέπει να ξαναδώσουν ΑΣΕΠ μετά από το πέρας του μεταβατικού σταδίου... Κανείς όμως δεν μίλησε.... Γιατί?  Ξέρετε γιατί κανείς δεν πιστεύει πλέον στο συνδικαλισμό? Γιατί ο καθένας προσπαθεί να ικανοποιήσει τις προσωπικές του φιλοδοξίες.... Οι 24μηνίτες  και όσοι έχουν μεγάλη προυπηρεσία ας κατεβάσουν λίγο τους τόνους... γιατί δεν είναι οι μοναδιικοί....

24
 Δεν μπορούμε να περιθωριοποιούμε τον καθηγητή ως κοινωνικό παράσιτο και να βοηθούμε το μαθητή. Πώς είναι δυνατόν κάτι τέτοιο να συμβεί... Αν δεν σεβόμαστε τους εαυτούς μας πώς θα σεβαστούμε το μαθητή... Αν φθάνουμε στις τάξεις (που συμβαίνει άλλωστε) ταλαιπωρημένοι, ντροπιασμένοι, απογοητευμένοι, με τι κουράγιο θα έχουμε όραμα για να το μεταδώσουμε στους μαθητές, να τους πείσουμε ότι πρέπει να πιστεύουν στις αξίες, όταν εμείς οι ίδιοι δεν μπορούμε να νιώσουμε το ποίημα του Καβάφη που διαβάζουμε... όταν και εμείς έχουμε τις ίδιες απορίες... Όταν την ώρα που κάνουμε μάθημα αγωνιούμε για το πώς θα καταφέρουμε να αγοράσουμε σήμερα τα απαραίτητα από το σούπερ μάρκετ, για το πώς θα καταφέρουμε να ανταποκριθούμε στην κοινωνική μας εκδήλωση? Κυρία Διαμαντοπούλου μας ευτελίζετε καθημερινά, Με ποιους ταλαντούχους καθηγητές θα δημιουργήσετε το νέο σχολείο? Με τους τοίχους και τους διαδραστικούς πίνακες (Αλληλούια ΕΣΠΑ)! Αμφισβητήσατε τους καθηγητές που σας δίδαξαν... Κυρία Διαμαντοπούλου σε μια οικογένεια δεν γίνονται διακρίσεις.... Και το σχολείο είναι οικογένεια, όχι επιχείρηση... Αν συνεχίζετε να μας βλέπετε ως φθηνό εργατικό δυναμικό τότε η κοινωνική επανάσταση είναι προ των πυλών... Το σχολείο είναι η δεύτερη οικογένεια και εσείς το αγνοήτε παντελώς... Ακόμη δεν έχουμε δει τίποτα...

25
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Επιτυχόντες ΑΣΕΠ 2009
« στις: Απρίλιος 26, 2010, 09:59:03 μμ »
 Συνάδελφοι καλησπέρα. Παραθέτω αυτούσιο το άρθρο 9 από την εφημερίδα ο Κόσμος του Επενδυτή.
 Άρθρο 9
1.   Ο κατά την έναρξη της ισχύος του παρόντος νόμου ισχύων ενιαίος πίνακας προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών παύει να τροφοδοτείται με νέα στοιχεία της προϋπηρεσίας από τις 30.06.2010.
2.   Κατά την περίοδο έως και το σχολικό έτος 2011 – 12
•   οι διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών
•   και οι προσλήψεις προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
•   γίνονται σε ποσοστό 60% από τους πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ•   
και σε ποσοστό 40% από τους κατά την παράγραφο 1 του παρόντος πίνακες υποψηφίων με προϋπηρεσία.

 Αναφέρεται λοιπόν στους πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ. Σήμερα το alfavitα αναφέρει τα ακόλουθα
 Τα σχολικά έτη 2010-2011 και 2011-2012 οι διορισμοί και οι προσλήψεις θα γίνονται σε ποσοστό 60% από τους υπάρχοντες πίνακες διοριστέων πριν την ψήφιση του νόμου του Α.Σ.Ε.Π. και σε ποσοστό 40% από τον ισχύοντα ενιαίο πίνακα αναπληρωτών. Οι προσλήψεις αναπληρωτών στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων θα πραγματοποιούνται από τους ενιαίους πίνακες αναπληρωτών.
  Παρατήρηση – Δεν γράφει τη λέξη αναπληρωτής ενώ αντίθετα στην εφημερίδα υπήρχε. Προσωπική μου εκτίμηση – Είναι τέχνασμα – διαφορετικά γιατί να μην αντιγράψει ακριβώς τη χθεσινή ορολογία. Υπάρχει όμως και μια άλλη εικασία. Είδαν τις αντιδράσεις και το άλλαξαν. Από την άλλη όμως πώς μπορεί να εξισορροπήσει το 60% με το 40%?
Λογικά η σημερινή διατύπωση της αlfavita δημιουργεί περισσότερα ερωτήματα από την εφημερίδα.
Ποια είναι αυτά?
1.   Απουσιάζει η λέξη αναπληρωτής
2.   Δεν μπορεί να πάρει μόνο διοριστέους του ασεπ 2009 γιατί είναι πολύ λίγοι μόνο 240. Και αν τους διορίσει όλους φέτος ποιους θα διορίσει του χρόνου?
3.   Δεν αναφέρεται μόνο στη χρονιά 2010 αλλά και στη χρονιά 2011. Δεν μου βγαίνουν τα νούμερα.
Γιατί στο δεύτερο κείμονο υπάρχει μόνο η λέξη διοριστέοι?
4.   Γιατί υπάρχει απόκλιση σε αυτά τα δύο κείμενα?
5.   Το κείμενο της εφημερίδας έχει πιο επίσημη μορφή
6.   Γιατί η Διαμαντοπούλου δεν μίλησε σήμερα στους δημοσιογράφους για τον τρόπο πρόσληψης αναπληρωτών, αφού δέχεται πολλές πιέσεις από τα συνδικαλιστικά όργανα των αναπληρωτών?

Tα συμπεράσματα δικά σας. Περιμένω και τις δικές σας απόψεις. Μακάρι να σας έχουν πει κάτι από το υπουργείο.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


26
Ερώτηση - Αν οι φιλόλογοι δεν συμπληρώνουν 24 μήνες προϋπηρεσίας στον επόμενο διαγωνισμό του Ασεπ για να συμμετάσχουν πρέπει να έχουν πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας? Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει στην ουσία αυτή που εξασφαλίζουν πρόσβαση στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ είναι όσοι έχουν μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά. Αν λοιπόν ισχύσουν όσα εγώ έχω αντιληφθεί, αυτό σημαίνει ότι το Σεπτέμβριο πρέπει να γραφτούμε στη Φιλοσοφική ώστε να δώσουμε τα 8 - 10 μαθήματα? Δεν θα δημιουργηθεί συνωστισμός? Είμαστε γύρω στις 20. 000. Με ποια κριτήρια θα μας επιλέξουν? Πότε θα ξεκινήσει αυτός ο κύκλος των μαθημάτων? Καλό θα ήταν όταν εξαγγέλονται τέτοιες καινοτομίες να δίνονται και εξηγήσεις. Πολλές ασάφειες... Ποιος τελικά θα μας απαντήσει?

27
 Ίσως να ευνοηθούμε από αυτές τις αλλαγές. Τι εννοώ. Να μειωθούν οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί και να καλύπτουν τα πραγματικά κενά, χωρίς β αναθέσεις. Οι γυμναστές είναι 2000 υπεράριθμοι, οι καθηγητές ξένων γλωσσών έχουν β αναθέσεις προκειμένου να συμπληρώσουν το ωράριό τους, κάποιοι της πληροφορικής διορισμένοι δεν έχουν πληρες ωράριο και περιφέρονται στο σχολείο.

28
Επειδή πολλές φορές χρησιμοποιήσαμε τις Ενότητες "φάσεις αναπληρωτών" προκειμένου να διατυπώσουμε τη γνώμη μας σχετικά με το νέο τρόπο πρόσληψης εκπαιδευτικών, σκέφτηκα να δημιουργήσουμε μια νέα ενότητα.
 Σχετικά λοιπόν με το νέο τρόπο πρόσληψης εκπαιδευτικών δεν έχουμε αναφέρει τους φετινούς ΑΣΕΠΙΣΤΕΣ. Κάποιοι από αυτούς του χρόνου θα έχουν 23 ή 24 μόρια αλλά όχι μόνο με μόρια προυπηρεσίας αλλά και με μόρια από τον ΑΣΕΠ 2009. Αυτοί λοιπόν πρέπει να ξαναδώσουν ΑΣΕΠ? Νομίζω ότι πρέπει και αυτοί να ενταχθούν στη μεταβατική περίοδο. Σε αυτή την ενότητα θεωρώ ότι ο καθένας πρέπει να υποστηρίζει την άποψή του με σεβασμό πάντα προς το συνάδελφό του, αναλογιζόμενοι ότι, ο καθένας με το δικό του τρόπο έχει δώσει τον προσωπικό του αγώνα και σαφώς πρέπει να δικαιωθεί. Πρέπει να υπάρχει αξιοκρατία και να αδικηθεί αυτός που μόχθησε λιγότερο από τον άλλο. Όλες οι απόψεις σεβαστές, έχουμε όλοι δικαίωμα στην ελεύθερη έκφραση της προσωπικής μας γνώμης. Όχι όμως παραλογισμοί.... είμαστε όλοι αρκετά ευαίσθητοι λόγων των συνθηκών .... καταλαβαίνετε....

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161096
  • Σύνολο θεμάτων: 19227
  • Σε σύνδεση σήμερα: 471
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 407
Σύνολο: 417

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.