*

Ψηφοφορία

Είστε ευχαριστημένοι απο την περιοχή τοποθέτησής σας;

Ναι
71 (80.7%)
Όχι
17 (19.3%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 88

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 208827 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #602 στις: Ιούνιος 07, 2011, 03:59:08 μμ »
Τα κενά από αποσπάσεις καλύπτονται απ' όσους είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ ή σε δεύτερη φάση από τους αναπληρωτές.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:35:37 »

Αποσυνδεδεμένος ΠΑΝΟΣMP

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #603 στις: Ιούνιος 08, 2011, 11:18:27 πμ »
ειμαι διορισμενος 2010-2011 και λογω υπεραριθμιας στο σχολειο  προσωρινης τοποθετησης αποσπασθηκα εκτος νομου. φετος επειδη ο νομος δεν εχει παλι κενο θα με στειλει στη περειφερια. μπορω να φυγω εκτος περιφερειας

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #604 στις: Ιούνιος 08, 2011, 11:28:02 πμ »
....
ευχαριστώ για τις διορθώσεις Damien

Αποσυνδεδεμένος aegeanel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #605 στις: Ιούλιος 01, 2011, 09:24:50 μμ »
Κάποιος μετατίθεται και παίρνει οργανική αμέσως (αφού υπάρχουν πολλά κενά) μαζί με δύο άλλους σε ένα σχολείο, ας πούμε στο 1ο Γυμνάσιο, για το οποίο δώσανε 3 κενά, κι είναι τελευταίος στα μόρια.
Έγινε μια πρώτη κατανομή μαθημάτων στις 30 Ιουνίου κι ανακαλύπτει ότι τελικά θα κάνει μάθημα μόνο για 7 ώρες!
Δηλαδή, εκεί που νόμιζε ότι το ένα κενό ήταν τουλάχιστον 16 ωρών ή έστω 11-12 ωρών, προέκυψαν μόνο 7 ώρες.
Ρωτάει το γραμματέα του ΠΥΣΔΕ να μάθει ποιες ακριβώς ώρες αντικατόπτριζαν τα 3 κενά κι είδε ότι το ένα κενό ήταν 11 ωρών, δηλ. θεωρείται οργανικό. (τα άλλα δύο κενά ήταν 16 και 16 ωρών, κανονικά για τους άλλους δύο συναδέρφους)
Πηγαίνει και στον προϊστάμενο του ΠΥΣΔΕ να μάθει πώς διαμορφώθηκε ο αριθμός των κενών και του απάντησε ότι έδωσαν περυσινά κενά, όταν ακόμα υπήρχαν 4 τμήματα στη Γ το έτος 2010-2011, ενώ τώρα, 2011-2012, στη Γ θα είναι 3 (τα 3 της περυσινής Β).
Περυσινά κενά υπολόγισαν στο Πυσδε;;; Στέλνονται συνέχεια ώρες και κενά: τον Ιούνιο του 2010 στάλθηκαν, το Σεπτέμβριο του 2010 στάλθηκαν.. Τώρα τον Απρίλιο του 2011, αν δεν κάνω λάθος, δε ζητήθηκε ξανά από τους διευθυντές των σχολείων να στείλουν ώρες και κενά; Ο διευθυντής του 1ου γυμν. δεν ήξερε ότι η Γ του έτους 2011-2012 θα είχε μόνο 3 τμήματα;

Το θέμα ποιο είναι; Τοποθετήθηκε, αν και έχει περισσότερα μόρια από άλλους, σε σχολείο, όπου θα κάνει μόνο 7 ώρες και θα συμπληρώνει ωράριο σε άλλο, ενώ οι άλλοι με τα λιγότερα μόρια τοποθετήθηκαν, με πλήρη οργανικά, όπως είδε μετά, στο 2ο π.χ. γυμν. (που είχε 2 κενά= 16 και 16 ώρες κανονικά), στο 3ο (που είχε 1 κενό=18 ώρες κανονικά) κ.λπ. Στην αίτησή του μπορεί να είχε βάλει με τη σειρά 1ο, 2ο, 3ο, αλλά περίμενε ότι θα έπιανε ένα πλήρες οργανικό, το οποίο του προέκυψε "οργανικό" 7 ωρών.
Δεν είναι άδικο και παράλογο οι άλλοι με τα λιγότερα μόρια να μην έχουν πρόβλημα με τις θέσεις τους και αυτός να περιπλανιέται σε 2 σχολεία, επειδή είχε την ατυχία με τα περισσότερα μόριά του να πιάσει την 1η του προτίμηση, η οποία του βγήκε ξυνή τελικά, γιατί έδωσαν στοιχεία αλλοπρόσαλλα;
Ρωτάει τον προϊστάμενο πώς θα γίνει να πάει στο 2ο γυμν., να πάρει τις 16 του ώρες, κι ο άλλος με τα λιγότερα μόρια να μετακινηθεί στο 1ο γυμν. Του απαντάει ότι δε γίνεται και να κάνει αίτηση εξέτασης της περίπτωσής του, στην οποία θα αναγράφει τα σχολεία (ξανά), όπως τα είχε στην πρώτη αίτηση για τοποθέτηση (λες και δεν την έχουν ή βαριούνται να τη βρουν)  και θα δει το ΠΥΣΔΕ αν θα τον τοποθετήσει και πού.
Είναι δικαιολογημένο να κάνει αυτή την αίτηση κι αν την κάνει, κινδυνεύει να τον στείλουν αυτοί όπου θέλουν, ακόμα και σε άλλη περιοχή μετάθεσης; Υπάρχει καθόλου περίπτωση να πάει στο 2ο γυμν. στη θέση του άλλου με τα λιγότερα μόρια;

Αν δεν κάνει την αίτηση και παραμείνει στο 1ο γυμν. με τις 7 του ώρες και πηγαίνει αλλού, τον άλλο χρόνο θα θεωρηθεί υπεράριθμος;
Και να το παράλογο του πράγματος: θα καταλήξει να ψάχνει για οργανική, ενώ μπορούσε κάλλιστα να την είχε τώρα με τα περισσότερά του μόρια, χωρίς πρόβλημα! Κι όλα αυτά γιατί δεν είχε την "πρόσβαση" να μάθει τις ακριβείς ώρες των κενών των σχολείων, ώστε να επιλέξει ανάλογα τα κενά των 16 ωρών του.



« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 01, 2011, 09:37:36 μμ από aegeanel »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:35:37 »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #606 στις: Ιούλιος 01, 2011, 10:32:02 μμ »
Δεν είναι πάντα θέμα πρόσβασης.....Εγώ δήλωσα φέτος ως πρώτη προτίμηση το σχολείο όπου τοποθετήθηκα προσωρινά πέρσι τον Σεπτέμβρη (21 ώρες). Άρα ήμουνα μέσα στο σχολείο και γνώριζα από πρώτο χέρι.Το οργανικό κενό που τοποθετήθηκα δόθηκε 13 ώρες (+ 4 ώρες από μείωση ωραρίου της νυν υποδιευθύντριας)και σύμφωνα με διαβεβαιώσεις της διεύθυνσης του σχολείου οι ώρες θα ήταν "τουλάχιστον 13"...... Οι ώρες υπολογίσθηκαν με 3-2-3 τμήματα ανά τάξη. Τελικά λόγω στροφής αποφοίτων του Γυμνασίου αλλά και λίγων μαθητών του λυκείου προς ΕΠΑΛ -ΕΠΑΣ ο προγραμματισμός της 30-6 δίνει 2-2-3 τμήματα ανά τάξη και 8 ώρες μέγιστο ωράριο σε εμένα. Επιπλέον η μέχρι σήμερα υποδιεύθύντρια αποφάσισε στις 30-6 (!)να μην είναι έστω και ατύπως υποδιευθύντρια, οπότε χάνει τη μείωση ωραρίου. Προσωπική πεποίθησή μου είναι ότι τα τμήματα θάναι 2-2-2 και θα μου δώσουν τελικά μέγιστο ωράριο 6 ώρες!!!!!!!!!!!!! Η διεύθυνση του σχολείου δεν γνώριζε πόσα απολυτήρια θάρθουν από το Γυμνάσιο? Ξαφνικά στις 30-6 ανακαλύψαμε την Αμερική?....Γιαυτό λένε ότι η διοίκηση απαιτεί πολλές ικανότητες... Ζήτω ο προγραμματισμός, ουδείς ενδιαφέρεται αν "κρεμάει" τον συνάδελφο, γιατί πολύ απλά η έννοια της συναδελφικότητας δεν υφίσταται πλέον παρά μόνο στα λεξικά....Μια λύση σε αυτές τις περιπτώσεις είναι οι αποσπάσεις στα Πειραματικά ή Ειδικά σχολεία(ανάλογα τα προσόντα του καθενός) εντός του ίδιου ΠΥΣΔΕ, όπως και οι αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ τον Σεπτέμβρη. Ευτυχώς στην περίπτωση μου έχω κατοχυρώσει δικαίωμα μετάθεσης ή βελτίωσης γιατί πήρα οργανική από διάθεση ΠΥΣΔΕ (την έχω ήδη υπηρετήσει), αν όμως πάρεις οργανική από μετάθεση ή βελτίωση (μετάθεση εντός περιοχής) τότε πρέπει να την υπηρετήσεις για 2 χρόνια ώστε να κατοχυρώσεις δικαίωμα μετάθεσης ή βελτίωσης, οπότε δεν συμφέρει η αίτηση απόσπασης τον Σεπτέμβρη προκειμένου να ξεφορτωθείς οριστικά μια προβληματική οργανική και να διεκδικήσεις κατι καλύτερο.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος surviving innovation

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #607 στις: Ιούλιος 02, 2011, 12:37:44 πμ »
Το πρόβλημά σας, αν κατάλαβα καλά, είναι πως το άτομο αυτό τοποθετήθηκε στη θέση που επιθυμούσε, αλλά δεν την επιθυμεί πλέον. Θεωρείτε άδικο να υπάρχουν μόνο επτά ώρες διαθέσιμες στο σχολείο, επειδή το άτομο αυτό ΝΟΜΙΖΕ πως το κενό αντιστοιχούσε σε 16 ώρες. Θεωρείτε επίσης δεδομένο πως οι ώρες αυτές θα παρέμεναν αμετάβλητες ες αεί (ό, τι δηλαδή δε θα γινόταν ποτέ κατάργησης τμημάτων ή αναμόρφωσης του ωρολογίου προγράμματος), στηριζόμενοι στη διαβεβαίωση της διεύθυνσης πως οι ώρες ήταν τουλάχιστον δεκατρείς.  Αυτό που δεν κατάλαβα είναι τι υπαινίσσεστε όταν λέτε πως το άτομο 'δεν είχε πρόσβαση': του έχουν κόψει το τηλέφωνο;

Τέλος πάντων, αν είναι έτσι τα πράγματα, τότε για τα ερωτήματά σας ισχύουν τα εξής:

Ο διευθυντής του 1ου γυμν. δεν ήξερε ότι η Γ του έτους 2011-2012 θα είχε μόνο 3 τμήματα;
Όχι, διότι δεν είναι μάντης. Μία εκτίμηση έκανε, η οποία δε δεσμεύει κανέναν, ούτε τους μαθητές που ενδεχομένως θέλησαν να αλλάξουν σχολείο, ούτε τους καθηγητές που ενδεχομένως δε θέλησαν να προβιβάσουν όλους τους μαθητές στη Β' Τάξης στη Γ' ούτε κανέναν άλλο.

Αν την κάνει (την αίτηση για άρση υπεραριθμίας;), κινδυνεύει να τον στείλουν αυτοί όπου θέλουν, ακόμα και σε άλλη περιοχή μετάθεσης;
Όχι, αν κάνει την αίτηση θα τον στείλουν εκεί που θέλει αυτός, και μάλιστα κατά προτεραιότητα, με την προϋπόθεση πως υπάρχει κενή οργανική θέση. Αν δεν την κάνει, θα διατίθεται από το ΠΥΣΔΕ ανάλογα με τις ανάγκες.

Υπάρχει καθόλου περίπτωση να πάει στο 2ο γυμν. στη θέση του άλλου με τα λιγότερα μόρια;
Ασφαλώς και όχι! Δε θα πάρει την οργανική συναδέλφου που τοποθετήθηκε νόμιμα, επειδή ξαφνικά ο ίδιος άλλαξε γνώμη για το που θέλει να βρίσκεται.

Αν δεν κάνει την αίτηση και παραμείνει (στην οργανική του θέση όπου συμπληρώνει 7 ώρες), τον άλλο χρόνο θα θεωρηθεί υπεράριθμος;
Εξαρτάται από τις ώρες που θα υπάρχουν του χρόνου. Απ' όσο κατάλαβα, είναι ήδη υπεράριθμος, και αν δεν είναι θα έπρεπε.

θα καταλήξει να ψάχνει για οργανική, ενώ μπορούσε κάλλιστα να την είχε τώρα με τα περισσότερά του μόρια, χωρίς πρόβλημα!
Οργανική θα καταλήξει να ψάχνει αν το επιθυμεί. Αν προτιμά να παραμείνει υπεράριθμος στο σχολείο όπου τοποθετήθηκε (με αίτησή του!), δεν υπάρχει τρόπος άρσης της υπεραριθμίας από την υπηρεσία. Θα διατηρεί δηλαδή την οργανική του και θα συμπληρώνει ωράριο αλλού, μέχρι είτε να μειωθεί το ωράριο το δικό του και των συναδέλφων, είτε να αυξηθούν τα τμήματα του σχολείου, είτε να συνταξιοδοτηθεί, μετατεθεί, αποσπασθεί ή πάρει άδεια κάποιος από τους άλλους συναδέλφους της ίδιας ειδικότητας. Όσο κι αν σας φαίνεται τραγικό, δεν είναι.

Αποσυνδεδεμένος aegeanel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #608 στις: Ιούλιος 02, 2011, 09:33:26 πμ »
Καλημέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τις συμβουλές σας.
Να διευκρινίσουμε κάποια πράγματα:
Έτος 2010-2011: λειτουργούν 3-3-4 τμήματα ανά τάξη.
Έτος 2011-2012: θα λειτουργήσουν, φυσικά, εκτός απροόπτων, 3-3-3. Δηλαδή, η Γ με τα 4 τμήματά της αποχωρεί και τη διαδέχεται η Β του έτους 2010-2011 με τα 3 τμήματά της. Δε χρειάζονται, νομίζω, ικανότητες μαντικής της διεύθυνσης του σχολείου. Κοινή λογική χρειάζεται, η οποία δείχνει ότι οι ώρες συναδέρφων μειώνονται, αφού έφυγε η Γ με τα 4 τμήματά της και ήρθε στη θέση της η Β με τα 3 της. Μπορεί η Α να μειωθεί σε 2, μπορεί η Β να μειωθεί σε 2, μπορεί κι η Γ να μειωθεί σε 2, φέτος.
Το θέμα είναι άλλο.
Στις 14-04-2011 στάλθηκε έγγραφο από το Γενικό Γραμματέα κ. Κουλαϊδή, στο οποίο ζητούνταν οι ώρες, για να βγουν τα κενά-πλεονάσματα για τις μεταθέσεις. Ο προϊστάμενος του ΠΥΣΔΕ και Διευθυντής Δ/θμιας, όταν ρωτήθηκε από το συνάδερφο, του απάντησε ότι έδωσαν στη δημοσιότητα τα περυσινά κενά, όταν δηλ. τα τμήματα ήταν 3-3-4! Οπότε, με βάση αυτό, βγαίνουν 3 κενά στη δημοσιότητα, ενώ έπρεπε να ανακοινωθούν 2 ή έστω ένα!
Πώς το έκαναν αυτό; 14 Απριλίου, εντελώς πρόσφατα, η διεύθυνση του σχολείου δίνει ανακριβή στοιχεία  για το έτος 2011-2012; Δίνει ώρες για 3-3-4, του έτους 2010-2011 (που τα 4 δε θα υπήρχαν, γιατί θα αποφοιτούσαν!!) αντί να δώσει ώρες για 3-3-3 ή έστω για 2-2-2, αφού όλα συμβαίνουν (καταργήσεις τμημάτων, διαρροές μαθητών); Οι τελευταίες είναι εκτιμήσεις που δε «δεσμεύουν κανένα» και δεν μπορούμε να απαιτούμε «ικανότητες μάντη» από το διευθυντή του σχολείου. Όχι οι ανακριβείς και ανεύθυνες εκτιμήσεις που κρεμάνε συναδέρφους, γιατί δίνονται περυσινές ανύπαρκτες ώρες! Μιλάμε για προγραμματισμό της επόμενης χρονιάς, που ζητήθηκε στις 14 Απριλίου 2011, όχι για ανακύκλωση της προηγούμενης χρονιάς! Μια χαρά μπορεί να γίνει ο προγραμματισμός με λίγη ευελιξία στις εκτιμήσεις, όταν μάλιστα πρόκειται για τμήματα της Γ που αποφοιτούν και έρχονται στη Γ τα τμήματα της Β. Δεν μπορείς ανεύθυνα και ζαμανφού να δηλώνεις τα 4 περυσινά τμήματα με τις ανάλογες ώρες, ενώ ξέρεις  ότι θα τα διαδεχτούν τα 3 της Β ή έστω τα 2! Τι χρωστάει ο άλλος να καταλήγει να βολοδέρνει στα σχολεία του νομού, αν και έχει περισσότερα μόρια, εξαιτίας ενός ανύπαρκτου οργανικού κενού;

Έρχεται, λοιπόν, φέτος, ο συνάδερφος με μετάθεση από άλλο νομό, βλέπει τα 3 (ανακριβή) κενά, επιλέγει, τοποθετείται και μαθαίνει ότι τελικά κινδυνεύει η θέση του. Δεν μπορεί να κάνει κάτι για να βρει το δίκιό του; Πώς τον κατηγορείς, surviving innovation, ότι επιθυμεί και ξε-επιθυμεί, ανάλογα με την όρεξή του και τα καπρίτσιά του, ότι ξαφνικά αλλάζει γνώμες, όποτε του καπνίσει, ότι θέλει να διώξει το συνάδερφο που πήγε στο αμέσως επόμενο σχολείο με λιγότερα μόρια; Και τονίζεις ότι επέλεξε το σχολείο με αίτησή του, -άρα να μη μιλάει; Πώς «έχεις την απαίτηση» να πηγαίνει και σε άλλο σχολείο, ενώ έχει περισσότερα μόρια; Φταίει αυτός ή φταίνε η διεύθυνση του σχολείου, η Δ/θμια, το Πυσδε, που ανακοινώνουν κενό 11 ωρών, το οποίο στη ουσία ήταν 7 ωρών, κι αν έκαναν καλά τη δουλειά τους, δε θα φαινόταν στην κατάσταση των κενών; Για το ανεκδιήγητο λάθος που έγινε, δεν έχει δικαίωμα ο συνάδερφος να πάει στην επόμενη προτίμησή του και να μετακινηθεί  ο άλλος με τα λιγότερα μόρια; Αν είχαν ανακοινωθεί μόνο τα 2 κενά που έπρεπε, δε θα βρισκόταν σε αυτή τη θέση τώρα, θα πήγαινε στο επόμενο σχολείο, στην πλήρη οργανική θέση των 16 ωρών, που έχει καταλάβει ο άλλος με τα λιγότερα μόρια.

Και να αναφέρω και κάτι άλλο: το ίδιο ΠΥΣΔΕ, όπως μάθαμε μετά, τοποθέτησε οργανικά συνάδερφο άλλης ειδικότητας σε σχολείο, στο οποίο περισσεύει εξολοκλήρου, και για το οποίο σχολείο είχε ανακοινώσει 1 κενό. Αλλά εδώ, από τη στιγμή που δεν ξέρουμε τι κενά δήλωσε η διεύθυνση του σχολείου, δεν μπορούμε να συμπεράνουμε τίποτα. Μπορεί να μειώθηκαν τα τμήματα. Αλλά σε αυτό το συνάδερφο είπαν ότι, αν έγινε λάθος, μπορεί να πάει στη δεύτερη προτίμησή του και να μετακινηθεί ο άλλος που πήγε εκεί με λιγότερα μόρια! Τι γίνεται; Άλλα λένε σε εμάς, άλλα λένε σε άλλους;
 
Και ξέρουμε όλοι καλά τι σημαίνει «πρόσβαση», «μέσο», όπως θέλεις χαρακτήρισέ τα. Τι περίμενες  να κάνει; Από άλλο νομό, να παίρνει τηλέφωνα στα σχολεία που δηλώθηκαν στα κενά, να μαθαίνει για τα τμήματα και τις πραγματικές ώρες; Να παίρνει τηλέφωνο το γραμματέα του ΠΥΣΔΕ να του λέει τις πραγματικές ώρες των κενών; Εδώ πήγε στο γραμματέα, μετά την ανάληψη υπηρεσίας του στο σχολείο στις 30 Ιουνίου, δύσκολα του είπε τις ώρες, και μέσα στη συζήτηση του πετάει κι ένα: «ε, μπορεί να είσαι υπεράριθμος  του χρόνου, και θα προηγείσαι των άλλων». Έτσι το πάμε δηλαδή;

Και δε μιλάμε για αίτηση άρσης υπεραριθμίας, -τώρα μετατέθηκε και «τοποθετήθηκε». Μιλάμε για την αίτηση εξέτασης, που του «υπέδειξε» ο προϊστάμενος. Τι είναι αυτή η αίτηση εξέτασης; Άλλη ονομασία της ένστασης;

Bitch, Damien, happiness, που είσαστε μέσα στα πράγματα, μπορείτε να μας συμβουλεύσετε; Κάνουμε κάποιο λάθος στην όλη συλλογιστική μας; Εμείς θεωρούμε ότι δόθηκαν ανακριβή στοιχεία, με τα δυσάρεστα επακόλουθα. Εσείς;

Πείτε μας τι να κάνουμε, μέχρι τη Δευτέρα, σας παρακαλώ, που λήγει η προθεσμία. Αν κάνει την αίτηση εξέτασης:
1)   Υπάρχει καθόλου περίπτωση να πάει στις επόμενες προτιμήσεις του, στις θέσεις των άλλων με τα λιγότερα μόρια;
2)   Κινδυνεύει να χάσει τη θέση που είναι τώρα, έστω κι αν είναι 7 ωρών, να τον στείλουν αυτοί όπου θέλουν, σε σχολεία που δε δήλωσε, ακόμα και σε άλλη περιοχή μετάθεσης;
3)   Ή άδικα θα την κάνει την αίτηση εξέτασης (σε κουβέντα να βρίσκονται δηλαδή) και θα παραμείνει, όπως είναι.
 
Ή συμβουλεύετε να μην την κάνει καθόλου, να μην ασχοληθεί, γιατί δε θα βρει δίκιο, να παραμείνει με τις 7 ώρες, να συμπληρώνει σε άλλο σχολείο, και του χρόνου μπορεί να θεωρηθεί υπεράριθμος μπορεί και όχι υπεράριθμος (μπορεί να σχηματιστεί  νέο τμήμα, να φύγει άλλος κ.λπ.), Και να κάτσει δύο χρόνια σε αυτή την κατάσταση, ώστε να μπορέσει να ζητήσει βελτίωση θέσης ή απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ, όπως συμβούλευσε ο/η aggelhor.

Κι αν θεωρηθεί υπεράριθμος του χρόνου, και σταλεί σε νέα οργανική, πρέπει να την υπηρετήσει δύο χρόνια; Δηλαδή ήρθε με μετάθεση και θα καταλήξει να υπηρετήσει "3" χρόνια, εξαιτίας αυτής της κατάστασης, μέχρι να θεμελιώσει δικαίωμα βελτίωσης;
Πάντως, surviving innovation, έχεις δίκιο σε κάτι: θα του γίνει μάθημα, ώστε έπειτα από δύο χρόνια, καλώς εχόντων των πραγμάτων, όταν ζητήσει βελτίωση, θα πάει στο γραμματέα του ΠΥΣΔΕ και θα ζητήσει να μάθει τις πραγματικές ώρες των κενών, για να μην ξαναβρεθεί στην ίδια θέση.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 02, 2011, 09:54:33 πμ από aegeanel »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #609 στις: Ιούλιος 02, 2011, 09:42:33 πμ »
Στην περίπτωση του δικού μου λυκείου η δνση του σχολείου μίλαγε για 66 απολυτήρια από το γυμνάσιο, τα οποία τελικά ήταν 38(!) εφόσον παραπέμθηκαν για Σεπτέμβρη 28 μαθητές της Γ Γυμνασίου. Ο υπολογισμός των τμημάτων 2-2-3 ανά τάξη γίνεται και πάλι με εικασία (γενικό λύκειο θα έρθουν μόνο 7 μαθητές κατά τους ειδικούς (?), διότι οι υπόλοιποι θα ακολουθήσουν τεχνολογικό λύκειο........). Ο προγραμματισμός (κενά σε ώρες) σε κάθε περίπτωση είναι στον αέρα λόγω απρόβλεπτων παραγόντων, πολλοί ειδικοί πολλές λάθος εκτιμήσεις, κάνοντας αίτηση για μια οργανική πάντα ρισκάρεις να βρεθείς προ δυσάρεστων εκπλήξεων. Δεν μπορείς να δικαιωθείς κάνοντας ένσταση σε μια τέτοια περίπτωση, πλέον του ότι είσαι και εκπρόθεσμος.
Το θέμα είναι ο τρόπος με τον οποίο χειρίζεται κάθε ΠΥΣΔΕ την άρση υπεραριθμιών και τις τοποθετήσεις γενικότερα. Πέρσι στην ΔΔΕ που υπηρετώ συνάδελφος που είχε πάρει οργανική από μετάθεση πρόπερσι και είχε διατεθεί ολικά για συμπλήρωση ωραρίου (ως λειτουργικά υπεράριθμος) σε άλλο σχολείο, ορθώς χαρακτηρίστηκε πέρσι ως οργανικά υπεράριθμος, και τοποθετήθηκε ορθώς από το ΠΥΣΔΕ κατά προτεραιότητα σε μια από τις λεγόμενες "οργανικές φιλέτα" της περιοχής μας. Το αποτέλεσμα ήταν να κάνει κάποιος ενδιαφερόμενος για το "φιλέτο" ένσταση, και το ΠΥΣΔΕ ομόφωνα να τον καθαιρέσει και να τον επαναφέρει στη διάθεση ΠΥΣΔΕ, με την αιτιολογία ότι δεν είχε υπηρετήσει την οργανική του θέση, χωρίς δική του υπαιτιότητα βέβαια. Τότε γιατί είχε τοποθετηθεί αρχικά στην "οργανική φιλέτο"? Η νομοθεσία δεν άλλαξε μεταξύ των δύο πράξεων ΠΥΣΔΕ....
Λάθος προβλέψεις γίνονται και στα λειτουργικά κενά. Τον περσινό Σεπτέμβρη τοποθετήθηκα σε λειτουργικό κενό 21 ωρών στην πρώτη προτίμησή μου. Όταν παρουσιάστηκα στο σχολείο το κενό είχε γίνει 13 ώρες, η ενημέρωση της αλλαγής των ωρών είχε γίνει από την δντρια προς το ΠΥΣΔΕ έγκαιρα ή όχι δεν αποδεικνύεται, έκανα ένσταση, απορρίφθηκε 3-2 και εισέπραξα ως έγγραφη απάντηση το εξής: "Το ΠΥΣΔΕ εμμένει στην απόφασή του" χωρίς καμία απολύτως αιτιολόγηση.
Σημειώνω ότι οι ώρες  μέσα σε δύο βδομάδες ξανάγιναν 21(!), ενώ εγώ είχα ήδη λάβει προφορική εντολή (την οποία νομίμως δεν εκτέλεσα) να μετακινηθώ και σε διπλανό σχολείο  για συμπλήρωση ωραρίου. Συμπτωματικά αυτό είναι το ίδιο με το σχολείο που πήρα φέτος οργανική........
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος eli eli

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #610 στις: Ιούλιος 04, 2011, 12:23:39 πμ »
Κάποιος μετατίθεται και παίρνει οργανική αμέσως (αφού υπάρχουν πολλά κενά) μαζί με δύο άλλους σε ένα σχολείο, ας πούμε στο 1ο Γυμνάσιο, για το οποίο δώσανε 3 κενά, κι είναι τελευταίος στα μόρια.
Έγινε μια πρώτη κατανομή μαθημάτων στις 30 Ιουνίου κι ανακαλύπτει ότι τελικά θα κάνει μάθημα μόνο για 7 ώρες!
Δηλαδή, εκεί που νόμιζε ότι το ένα κενό ήταν τουλάχιστον 16 ωρών ή έστω 11-12 ωρών, προέκυψαν μόνο 7 ώρες.
Ρωτάει το γραμματέα του ΠΥΣΔΕ να μάθει ποιες ακριβώς ώρες αντικατόπτριζαν τα 3 κενά κι είδε ότι το ένα κενό ήταν 11 ωρών, δηλ. θεωρείται οργανικό. (τα άλλα δύο κενά ήταν 16 και 16 ωρών, κανονικά για τους άλλους δύο συναδέρφους)
Πηγαίνει και στον προϊστάμενο του ΠΥΣΔΕ να μάθει πώς διαμορφώθηκε ο αριθμός των κενών και του απάντησε ότι έδωσαν περυσινά κενά, όταν ακόμα υπήρχαν 4 τμήματα στη Γ το έτος 2010-2011, ενώ τώρα, 2011-2012, στη Γ θα είναι 3 (τα 3 της περυσινής Β).
Περυσινά κενά υπολόγισαν στο Πυσδε;;; Στέλνονται συνέχεια ώρες και κενά: τον Ιούνιο του 2010 στάλθηκαν, το Σεπτέμβριο του 2010 στάλθηκαν.. Τώρα τον Απρίλιο του 2011, αν δεν κάνω λάθος, δε ζητήθηκε ξανά από τους διευθυντές των σχολείων να στείλουν ώρες και κενά; Ο διευθυντής του 1ου γυμν. δεν ήξερε ότι η Γ του έτους 2011-2012 θα είχε μόνο 3 τμήματα;

Το θέμα ποιο είναι; Τοποθετήθηκε, αν και έχει περισσότερα μόρια από άλλους, σε σχολείο, όπου θα κάνει μόνο 7 ώρες και θα συμπληρώνει ωράριο σε άλλο, ενώ οι άλλοι με τα λιγότερα μόρια τοποθετήθηκαν, με πλήρη οργανικά, όπως είδε μετά, στο 2ο π.χ. γυμν. (που είχε 2 κενά= 16 και 16 ώρες κανονικά), στο 3ο (που είχε 1 κενό=18 ώρες κανονικά) κ.λπ. Στην αίτησή του μπορεί να είχε βάλει με τη σειρά 1ο, 2ο, 3ο, αλλά περίμενε ότι θα έπιανε ένα πλήρες οργανικό, το οποίο του προέκυψε "οργανικό" 7 ωρών.
Δεν είναι άδικο και παράλογο οι άλλοι με τα λιγότερα μόρια να μην έχουν πρόβλημα με τις θέσεις τους και αυτός να περιπλανιέται σε 2 σχολεία, επειδή είχε την ατυχία με τα περισσότερα μόριά του να πιάσει την 1η του προτίμηση, η οποία του βγήκε ξυνή τελικά, γιατί έδωσαν στοιχεία αλλοπρόσαλλα;
Ρωτάει τον προϊστάμενο πώς θα γίνει να πάει στο 2ο γυμν., να πάρει τις 16 του ώρες, κι ο άλλος με τα λιγότερα μόρια να μετακινηθεί στο 1ο γυμν. Του απαντάει ότι δε γίνεται και να κάνει αίτηση εξέτασης της περίπτωσής του, στην οποία θα αναγράφει τα σχολεία (ξανά), όπως τα είχε στην πρώτη αίτηση για τοποθέτηση (λες και δεν την έχουν ή βαριούνται να τη βρουν)  και θα δει το ΠΥΣΔΕ αν θα τον τοποθετήσει και πού.
Είναι δικαιολογημένο να κάνει αυτή την αίτηση κι αν την κάνει, κινδυνεύει να τον στείλουν αυτοί όπου θέλουν, ακόμα και σε άλλη περιοχή μετάθεσης; Υπάρχει καθόλου περίπτωση να πάει στο 2ο γυμν. στη θέση του άλλου με τα λιγότερα μόρια;

Αν δεν κάνει την αίτηση και παραμείνει στο 1ο γυμν. με τις 7 του ώρες και πηγαίνει αλλού, τον άλλο χρόνο θα θεωρηθεί υπεράριθμος;
Και να το παράλογο του πράγματος: θα καταλήξει να ψάχνει για οργανική, ενώ μπορούσε κάλλιστα να την είχε τώρα με τα περισσότερά του μόρια, χωρίς πρόβλημα! Κι όλα αυτά γιατί δεν είχε την "πρόσβαση" να μάθει τις ακριβείς ώρες των κενών των σχολείων, ώστε να επιλέξει ανάλογα τα κενά των 16 ωρών του.





Γεια χαρα!
Ετυχε να γνωριζω μια παρομοια περιπτωση. Το ιδιο ακριβως σκεφτηκα κι εγω και νομιζω κι ετσι ειναι. Τι στο καλο μοιραζουν οργανικες που δεν υφιστανται. Να κανουν τη δουλεια τους με αναπληρωτη ή καλυτερα ωρομισθιο. Και τα τμηματα φαινονται στο περιπου απο την προηγουμενη χρονια πως θα πανε. Ατυχη οργανικη θα τη χαρακτηριζα. Παντως αν του χρονου περισσευεις, χαρακτηριζεσαι υπεραριθ,ος, εισαι σε απολυτη προτεραιοτητα απο τους συναδελφους στη διαθεση του πυσδε.
ΠΕ 02

Αποσυνδεδεμένος riniw22

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #611 στις: Ιούλιος 12, 2011, 01:21:45 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι!Επειδή έχει γίνει το κεφάλι μου καζάνι με αυτά που διάβασα γενικά περί αποσπάσεων,οργανικών, διάθεσης ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ και αμοιβαίας μετάθεσης έχω να (ξανά)καταθέσω και εγώ το εξής ερώτημα(επειδή δεν μου φάνηκε να είδα μια ξεκάθαρη απάντηση):
Φέτος μετατέθηκα σε ένα ΠΥΣΠΕ εκτός Αττικής, δυστυχώς δεν πήρα οργανική και έμεινα στη διάθεση..έκανα κανονικά τα χαρτιά μου για μετάθεση..φυσικά δεν την πήρα και κινήθηκα μετά με αμοιβαία μετάθεση αλλά κι απο κει σκάλωσε το θέμα..το ερώτημα  είναι--->>> αν πάρω απόσπαση θεωρείται οτι ξεχρέωσα με την οργανική μου ούσα στη διάθεση Ή πρέπει να υπηρετήσω την κανονική οργανική που πήρα τώρα τον Ιούνιο????(σημ.->> διορίστηκα το 2009)
ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ???1 Η ΔΥΟ????
ΚΑΙ κατι τελευταίο??.....αν υποτίθεται πάρω απόσπαση θα μπορέσω του χρόνου να κάνω κι εγώ αμοιβαία μετάθεση ή θα μου πουν ότι δε γίνεται επειδή δεν έκανα την κανονική μου οργανική???

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #612 στις: Ιούλιος 12, 2011, 01:30:38 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι!Επειδή έχει γίνει το κεφάλι μου καζάνι με αυτά που διάβασα γενικά περί αποσπάσεων,οργανικών, διάθεσης ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ και αμοιβαίας μετάθεσης έχω να (ξανά)καταθέσω και εγώ το εξής ερώτημα(επειδή δεν μου φάνηκε να είδα μια ξεκάθαρη απάντηση):
Φέτος μετατέθηκα σε ένα ΠΥΣΠΕ εκτός Αττικής, δυστυχώς δεν πήρα οργανική και έμεινα στη διάθεση..έκανα κανονικά τα χαρτιά μου για μετάθεση..φυσικά δεν την πήρα και κινήθηκα μετά με αμοιβαία μετάθεση αλλά κι απο κει σκάλωσε το θέμα..το ερώτημα  είναι--->>> αν πάρω απόσπαση θεωρείται οτι ξεχρέωσα με την οργανική μου ούσα στη διάθεση Ή πρέπει να υπηρετήσω την κανονική οργανική που πήρα τώρα τον Ιούνιο????(σημ.->> διορίστηκα το 2009)
ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ???1 Η ΔΥΟ????
ΚΑΙ κατι τελευταίο??.....αν υποτίθεται πάρω απόσπαση θα μπορέσω του χρόνου να κάνω κι εγώ αμοιβαία μετάθεση ή θα μου πουν ότι δε γίνεται επειδή δεν έκανα την κανονική μου οργανική???

Δηλαδη πηρες μεταθεση το σχολικο ετος 2009-2010 και φετος, δηλαδη το σχολικο ετος 2010-2011, υπηρετησες, ουσα στη διαθεση, στη νεα περιοχη μεταθεσης σου;
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος riniw22

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #613 στις: Ιούλιος 12, 2011, 01:41:14 μμ »
Διοριστηκα το 2009 Λακωνία  και φέτος 2010-2011 πήρα μετάθεση και έμεινα στη διάθεση και οργανική θέση πήρα τώρα τον Ιούνιο

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #614 στις: Ιούλιος 12, 2011, 01:49:37 μμ »
Διοριστηκα το 2009 Λακωνία  και φέτος 2010-2011 πήρα μετάθεση και έμεινα στη διάθεση και οργανική θέση πήρα τώρα τον Ιούνιο

Δηλαδη, επαλαμβανω, φετος (σχολικο ετος 2010-2011), υπηρετησες στη νεα περιοχη που μετατεθηκες, ουσα στη διαθεση του ΠΥΣΔΕ. Αν ναι, τοτε εχεις θεμελιωσει δικαιωμα μεταθεσης και δεν απαιτειται να υπηρετησεις την οργανικη θεση που κατελαβες στις οριστικες τοποθετησεις του Ιουνιου.     
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #615 στις: Ιούλιος 12, 2011, 01:58:08 μμ »
Σε o,τι αφορα τις αμοιβαιες, ορθως απορριφθηκε η αίτησή σου, εφοσον δεν κατειχες οργανικη θεση, αλλα τελουσες στη διαθεση του ΠΥΣΔΕ, ασχετως της ακατασχετης και λαϊκιστικης ανοητολογιας του Μπρατη αναφορικα με το θεμα αυτο.   
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160838
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 925
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 774
Σύνολο: 778

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.