0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ας μην ξεχνάμε και το φοβερό που συνέβη το 2013, όταν ο Αρβανιτόπουλος εν μια νυκτί κατάργησε τον τομέα Υγείας των ΕΠΑΛ και μπήκαν σε διαθεσιμότητα περίπου 2000 συνάδερφοι ιατρικών ειδικοτήτων. Ήταν την ίδια χρονιά που έκλεισαν και την ΕΡΤ. Το θυμάστε; Εξαιρέθηκαν πολύτεκνοι και έχοντες αναπηρία, που μετακινήθηκαν νομίζω σε διοικητικές θέσεις. Νομίζω πάλι ότι επί Σύριζα αποκαταστάθηκαν.
κυρίως από συναδέρφους που τους υπονόμευαν.
Τελικά, κάνω ένα εντελώς απαξιωμένο επάγγελμα από την κοινωνία
Κάνεις τεράστιο λάθος και δεν εθελοτυφλώ. Τα παιδιά στο ΕΠΑΛ είναι ακριβώς τα ίδια με τα παιδιά του ΓΕΛ. Καμμία διαφορά.Τα μάτια αυτών που τα βλέπουν έχουν παραμορφωτικούς φακούς.Δεν μπορούν οι εξαιρέσεις να χαρακτηρίζουν τον μαθητικό πληθυσμό. Ξέρεις τα παιδιά του τομέα Πληροφορικής; της Οικονομίας; της Γεωπονίας; των Εφαρμοσμένων Τεχνών; των Ναυτιλιακών;Πως τα μπουζουριάζεις έτσι όλα κάτω από αφορισμούς;
Ως ειδικότητα πληροφορικής, ξέρω τουλάχιστον τους μαθητές του τομέα πληροφορικής, και ναι, εκεί η σύνθεσή τους δεν διαφέρει πολύ από αυτή των ΓΕΛ (πέρα ίσως από το ότι δεν βρίσκεις τον ίδιο αριθμό "άριστων" μαθητών, αλλά οκ, αυτό δεν το λες και πρόβλημα). Όμως, ως ειδικότητα πληροφορικής, κάνω και μαθήματα γενικής παιδείας, άρα ξέρω και τους μαθητές του τομέα μηχανολογίας, ηλεκτρολογίας κτλ... Γι' αυτό και στην απάντησή μου ρώτησα ήδη την συνάδελφο εάν θα κάνει μαθήματα μόνο ειδικότητας ή και γενικής παιδείας. Όταν όμως μιλάμε για "μαθητές ΕΠΑΛ", μιλάμε για ποσοστιαία και σαν σύνολο (δλδ από όλες τις ειδικότητες που έχει ένα συγκεκριμένο ΕΠΑΛ) και εκεί, δεν νομίζω κανείς να αμφισβητήσει ότι υπάρχουν εμφανείς διαφορές στην σύνθεση του κοινωνικού background από το οποίο προέρχονται.