Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ΣΦΑΛΜΑ !

Σελίδες: 123 ... 27
1
@nipiagogos1988
Καλή επιτυχία σου εύχομαι στο διδακτορικό σου. Κι άσε εμάς τους....αιώνιους αναπληρωτές να ψάχνουμε τα ακαδημαικά μας προσόντα στις ραχούλες που μας τοποθετεί κάθε χρόνο το minedu. Η πλειοψηφία των προισταμένων που αδιαφορούν,ουσιαστικά δεν τις νοιάζει, η λειτουργία ή μη των ολοήμερων νηπιαγωγείων είναι μόνιμες απ' όσο γνωρίζω. Προσωπικά σ' αυτά τα εννέα χρόνια που δουλεύω κάνω ό,τι μπορώ όχι μόνο για να μην χαθεί ούτε μία θέση εργασίας αλλά  για να ανοίξουν και καινούριες. Όμως δεν είμαι εγώ αυτή που αποφασίζει για ένα πρόγραμμα Ζεπ ή για μια παράλληλη στήριξη και,ως γνωστόν,οι ανάγκες είναι πολλές και τα συμφέροντα ακόμη περισσότερα.... Τέλος,ούτε εγώ ανήκω πλέον στο γνωστό σύλλογο....

2
gia δε νομίζω ότι μπορούν οι μόνιμοι να πληρώνονται μέσω ΕΣΠΑ, πρέπει να βρουν χρήματα (που δεν έχουν) απο τον κρατικό προϋπολογισμό.Επίσης τα λεφτά από ΕΣΠΑ σιγά μη πηγαίνουν όλα στην εκπαίδευση, πιθανό να τα μοιράζουν στα κόμματα τους.
Για τη συνάδελφό νηπιαγωγό που έγραψε να προηγούνται οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ να της υπενθυμίσω ότι ο τελευταίος ΑΣΕΠ έγινε πριν μια δεκαετία σχεδόν (ήμουν φοιτητρια φαντάσου...), "σκούριασε"...
Και το πιο σημαντικό διορισμοί μάλλον δύσκολο να γίνουν (μνημόνια, υπογεννητικότητα, κλείσιμο σχολείων).
Και μαζί με τον ασέπ που "σκούριασε",μάλλον "σκουριάσανε" και οι κόποι μας.... Νομίζω οτι αυτή είναι η πιο τεκμηριωμένη απάντηση που έχω διαβάσει. Εσείς αν θυμάμαι καλά είχατε ένα μεταπτυχιακό στη μέση,το τελειώσατε για να είναι έτοιμο για τον επόμενο ασέπ;;;

3
Έτσι για να χαίρονται ορισμένοι,μιας και η χαιρεκακία περισσεύει εδώ μέσα .

4
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015 -2017)
« στις: Ιούλιος 15, 2017, 02:54:54 πμ »
ΖΑΜΠΕΤΑΣ  ΓΙΩΡΓΟΣ:

ΜΑΛΙΣΤΑ  ΚΥΡΙΕ . (και κύριοι....) .

https://www.youtube.com/watch?v=5pciCx9qUho

5
@ MAITS
Σ' ευχαριστώ. Να 'σαι καλά.
@Anemos2017 και Νeosss
Έχω κατ' επανάληψη γράψει να κλείσουν σχολές εδώ και τώρα και να πάψουν να μοιράζουν κουρελοπτυχία που για να έχουν κάποιο αντίκρυσμα στην αγορά εργασίας θα πρέπει να συνοδεύονται από ένα κάρο άλλες πιστοποιήσεις.... Γιατί δεν συμβαίνει κάτι αντίστοιχο άραγε με τις περιζήτητες σχολές κύρους,όπως την αρχιτεκτονική και την ιατρική;;; Εκεί καταθέτεις το πτυχίο σου και καθαρίζεις.... Εκτός αν και οι αρχιτέκτονες και οι γιατροί αξιολογούνται με γραπτό ασέπ σαν τους....δασκαλάκους,όπως μας αποκαλούν αρκετοί γονείς στα χωριά που εργαζόμαστε,συνήθως ελεύθεροι επαγγελματίες.... Πάει ο δάσκαλος της δεκαετίας του '60,τώρα στις νέες εποχές με τα νέα 'ήθη' και το νέο μισθολόγιο εξελίχθηκε σε δασκαλάκο. Πάμε παρακάτω. Καταρχάς Anemos2017,καλό είναι όταν γράφουμε να είμαστε σχετικά νηφάλιοι,λέμε τώρα.... ;D ;D Κατά τα λοιπά,συμφωνώ ότι η  περίφημη αξιολόγηση είναι ένας μύθος και η άποψή μου είναι ότι σκοπό έχει την δημιουργία σχολείων και εκπαιδευτικών πολλαπλών ταχυτήτων και ανάλογου ευέλικτου μισθολογίου φυσικά και πιθανόν να περιλαμβάνει και απολύσεις. Άλλωστε οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται σε καθημερινή βάση από τα παιδιά και τους γονείς ειδικά τις τελευταίες δεκαετίες που οι καταγγελίες και για ψύλλου πήδημα είναι στην ημερήσια διάταξη.... Δεν υπάρχει καλύτερη αξιολόγηση από την αποδοχή του δασκάλου στα μάτια των παιδιών.... Τώρα σε ότι αφορά την ταμπακιέρα,δηλαδή τους διορισμούς θα πρέπει πρώτα να μονιμοποιηθούν οι χιλιάδες αναπληρωτές συνάδελφοι που όλα αυτά τα χρόνια της μνημονιακής ταφόπλακας τραβάνε τον γολγοθά τους ενώ θα έπρεπε να είναι ήδη διορισμένοι. Συγνώμη προς τους νέους συναδέλφους αλλά όταν δώσαμε για τελευταία φορά ασέπ άλλα μας έλεγε το καλό μας το υπουργείο κσι στη συνέχεια την έκανε την κωλοτούμπα όταν κλείδωσε τους πίνακες.... Όσο για τους νέους Neosss,μείνε εκεί που είσαι στο εξωτερικό και καλή τύχη. Ειλικρινά λυπάμαι που το γράφω αλλά τα πράγματα για τους νέους είναι δύσκολα σ' αυτή την χώρα πια με την ανεργία να καλπάζει.... Προς το παρών μόνο η ανεργία καλπάζει σ' αυτή την χώρα.... Και φυσικά έχεις κάθε δικαίωμα να φτιάξεις την  ζωή σου αλλά και τι να πεις στον σαραντάρη που είναι κολλημένος στον τοίχο.... Δηλαδή,την κυρία με τα τρία παιδιά που την προσέλαβαν αντί της ξαδέρφης σου,αν εξετάσουμε το θέμα με την καραμέλα της "αξιοκρατίας',διότι δικαίωμα στην εργασία έχουμε όλοι,θα έπρεπε να προσλάβουν την ξαδέρφη σου και να της δώσουν και τα τρία παιδιά από την άλλη κυρία να τα μεγαλώσει!!!! ;D ;D Ειλικρινά δεν βρίσκω άλλη λύση.... Απλά η ξαδέρφη σου είχε τρεις πιστοποήσεις παραπάνω από την κυρία με την οικογένεια και όλα αυτά τα επιπλέον προσόντα ήταν όντως απαραίτητα για μια θέση συμβασιούχου σε δήμο;;;.... Είναι θλιβερό με την καραμέλα της 'αξιοκρατίας',μια έννοια πολύ σχετική και σε πολλές περιπτώσεις ταξική, να αντιμετωπίζουμε τους ανθρώπους σαν ποσοστά επί τοις εκατό και επί τοις χιλίοις....

6
Δεν έγραψα ούτε εδώ ούτε κάπου αλλού κατά του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Αντίθετα είμαι υπέρ ενός συστήματος διορισμού. Η γνώμη μου λοιπόν είναι ξεκάθαρη ,την εχω εκφράσει και άλλη φορά, μόνο που τώρα με βάση αυτά που διαβάζω εδώ θα είμαι απόλυτος. Διορισμός μόνο με γραπτό ΑΣΕΠ χωρίς να λαμβάνονται υπόψη άλλα κριτήρια, πάρα μόνο η επίδοση στον διαγωνισμό και αξιολόγηση ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Αγαπητέ μου δεν εχεις καταλάβει ότι κρινόμαστε συνεχώς στις αίθουσες, όταν μάλιστα γράφω για αυτοαξιολόγιση εννοώ τον διάλογο που κάνουμε καθημερινά με τον εαυτό μας μετά το τέλος των μαθημάτων αλλά συχνά και με τους συνάδελφους μας για διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε.
Δεν πιστεύω ότι υπάρχει συνάδελφος που όταν τελειώσει η παραμονή του στο σχολείο εστω και για λίγο δεν έχει  ασχοληθεί, εστω και μόνος του, για διάφορα γεγονότα που έγιναν εκείνη την ήμερα ή άλλη.

ΥΓ. Είμαι οπαδός των ρήσεων "Γηράσκω δ’ αιεί πολλά διδασκόμενος" και "παν μέτρον άριστον"
Είμαι διορισμένος εδώ και χρόνια οπότε δεν εχω ανάγκη για παραμυθάκια.
Καλό καλοκαίρι.
Αγαπητέ μου,εσείς διοριστήκατε μόνο με γραπτό ασέπ χωρίς να λαμβάνονται υπόψη άλλα κριτήρια;;;To ερώτημα είναι ρητορικό,δεν περιμένω ειλικρινή απάντηση. Θεωρείται ΔΙΚΑΙΟ να τσουβαλιάζονται ηλικιακά όλοι οι εκπαιδευτικοί;;; Θεωρείται ότι ένας εκπαιδευτικός 40+ έχει τις ίδιες αντοχές με κάποιον συνάδελφο που δεν έχει συμπληρώσει καν το 30ο έτος της ηλικίας του;;; Διότι,ως γνωστόν,το καλό μας υπουργείο μας αντιμετωπίζει λες και όλοι είμαστε 25αρηδες που διψάμε για περιπέτειες και όχι ενήλικες με υποχρεώσεις και προσωπική ζωή. Και ας πάμε να δούμε τι συμβαίνει σ' αυτόν τον περίφημο διαγωνισμό.Θεωρείται ΔΙΚΑΙΟ να μην διορίζεται κάποιος με προυπηρεσία επειδή έτυχε και το τονίζω έτυχε να μην απαντήσει σωστά σε τρεις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και να διορίζεται ο νέος χωρίς προυπηρεσία γιατί έτυχε και πάλι το τονίζω έτυχε να απαντήσει σωστά;;; Διότι οι ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής μοιάζουν με το τζόκερ,όπως έλεγε και ένας καθηγητής στο παιδαγωγικό.... Πάμε παρακάτω. Στην γειτονιά μου μένει και μία συνάδελφος νηπιαγωγός διορισμένη. Την πρώτη φορά που συμμετείχαμε και οι δύο στον ασέπ, με ηλικιακή διαφορά γύρω στην εφταετία,λάβαμε και οι δύο την ίδια βαθμολογία εκεί γύρω στο 70+ με απόκλιση γύρω στη μια μονάδα χωρίς υπερβολή. Στον επόμενο ασέπ η συγκεκριμένη κυρία εκτοξεύτηκε στο 83+ και εγώ παρέμεινα στο 70+. Πως το εξηγείται αυτό;;; Μήπως είναι πιο άξια και ικανή νηπιαγωγός από μένα ή απλά πήγε φροντιστήριο;;; Εσείς με την πολύχρονη εμπειρία που έχετε στην εκπαίδευση τι από τα δύο λέτε να ισχύει;;; Λοιπόν και για να σοβαρευτούμε.... Η ύλη στον ασέπ είναι....χαοτική,ιδιαίτερα στα παιδαγωγικά και η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών εκεί είναι που την πατάει. Στην κυριολεξία δεν ξέρει τι να πρωτοδιαβάσει.... Στο φροντιστήριο σου δίνουν μπούσουλα,σου λένε τι να διαβάσεις,σου μαθαίνουν πως πρέπει να γράφεις,εξασκείσαι σε διδασκαλίες επί χάρτου,περνάς και διορίζεσαι. Τώρα το εύλογο ερώτημα που προκύπτει είναι εγώ αφού πήγα φροντιστήριο γιατί δεν διορίστηκα. Γιατί παράλληλα εργαζόμουν ως αναπληρώτρια και ο χρόνος προσωπικής προετοιμασίας που είχα ήταν λιγοστός.... Και αυτή δεν είναι η μοναδική περίπτωση που γνωρίζω σε σχέση με τα φροντιστήρια. Αν κάποιος εδώ μέσα ισχυριστεί το αντίθετο,τότε αναφέρεται σε μια μικρή κατηγορία εκπαιδευτικών που διορίζονται χωρίς φροντιστήριο και όχι στον κανόνα. Τα θέματα με την αξιοκρατία του ασέπ είναι πολλά.... Ας δούμε ένα ακόμη απ' αυτά τα πολλά. Θεωρείται ΔΙΚΑΙΟ εκπαιδευτικοί που έχουν συμπληρώσει δεκαετία από το έτος αποφοίτησής τους να εξετάζονται σε ένα γνωστικό αντικείμενο που δεν έχουν καν διδαχθεί,διότι το πρόγραμμα σπουδών άλλαξε από τότε που αποφοίτησαν και να "συναγωνίζονται" τους νέους απόφοιτους που όλα αυτά τα έχουν διδαχθεί και στην σχολή και στο φροντιστήριο;;;.... Με άλλα λόγια,αν ο νέος συνάδελφος πηγαίνει και φροντιστήριο για ένα γνωστικό αντικείμενο που το έχει διδαχθεί,τότε ο παλιός τι πρέπει να κάνει για ένα γνωστικό αντικείμενο που του είναι παντελώς άγνωστο;;; Και ξαναγυρνάμε στις ηλικιακές ομάδες. Θεωρείται ότι ένας συνάδελφος 40+ με δεκαετή σχεδόν προυπηρεσία,όπως είμαι εγώ για παράδειγμα,έχει τις ίδιες αντοχές και το ίδιο κουράγιο με έναν σχεδόν άφθαρτο συνάδελφο των 30+;;; Για να μην αναφερθώ στις υποχρεώσεις που έχει ένας συνάδελφος 40+ σε σχέση με έναν συνάδελφο 30+ που έχει ακόμη την υποστήριξη του περιβάλλοντός του με βάση τα ελληνικά δεδομένα. Αγαπητέ μου,ας σοβαρευτούμε. Αν θέλετε μόνο γραπτό ασέπ,τότε να πείτε στο καλό μας το υπουργείο να μας δώσει πίσω την δεκαετία που τρέχαμε δώθε,κείθε και παραπέρα για να ανοίξουμε τα σχολεία κάθε Σεπτέμβρη με το....χαρτζηλίκι από το ταμείο ανεργίας στην τσέπη μας και εμείς θα καθίσουμε ξανά στα θρανία να δώσουμε για πέμπτη φορά ασέπ με την πλειοψηφία των νεαρών συναδέλφων να μας βλέπουν αφ' υψηλού και να μας λοιδωρούν....Εμάς τους....παλιούς και....άτυχους στα πλαίσια της συναδελφικής αλληλεγγύης πάνω απ' όλα και ιδιαίτερα τώρα με τον ασέπ και την ψυχολογία που καλλιεργεί η συναδελφική αλληλεγγύη παραδίδει μαθήματα δικαίου και ηθικής.... Όσο για την περίφημη αξιόλογηση θα σας παραπέμψω σε όσα έχω γράψει σε προηγούμενες σελίδες και θα σας συνιστούσα να κάνετε μια βόλτα στα σχολεία της επαρχίας και στις αντίξοες συνθήκες που επικρατούν σε αυτά.... Σε πιθανή απάντησή σας ότι όλα αυτά τα γνωρίζετε λόγω της πολύχρονης εκπαιδευτικής σας εμπειρίας,θα σας απαντήσω με ερώτηση. Θεωρείται σωστό να αξιολογείται ένας εκπαιδευτικός που αλλάζει σχολείο κάθε χρόνο;;; Αν το θεωρείται σωστό,τότε μάλλον κάτι συμβαίνει με την πολύχρονη εμπειρία σας....     

7
Ο ΑΣΕΠ θα γίνει για να νομιμοποιήσει τις παράνομες προυπηρεσιες τών αναπληρωτων. Όποιος δεν τα καταφέρει στον νέο ΑΣΕΠ, θα δεί η προϋπηρεσία του να μηδενίζεται. Το δικαστήριο δεν το ενδιαφέρει για τους πίνακες. Αυτό ενδιαφέρει εσένα. Το δικαστήριο θέλει να επιβάλλει την νομιμότητα στις διαδικασίες επιλογής μόνιμων και αναπληρωτων εκπαιδευτικών. Αυτό που λες είναι μια από τις συνέπειες, η λιγότερο επώδυνη.
Μόνο που δεν μας λες συνάδερφε τι θα γίνει με όσους είναι φορτωμένοι με τρεις και τέσσερις ασέπ και έχουν και την ανάλογη προυπηρεσία. Διότι αν το στε μηδενίσει τους προηγούμενους ασέπ και μας σύρει σε έναν πέμπτο ασέπ και φτου κι απ' την αρχή,τότε και το λέω από τώρα θα διαδραματιστούν σκηνές απείρου κάλλους έξω απ' το minedu για την κατάφωρη αδικία που έχει συμβεί σε βάρος συναδέλφων με ασέπ που όλα αυτά τα χρόνια στηρίζουν το δημόσιο σχολείο με προσωπικές θυσίες και το στε τους δείχνει την πόρτα.... Πόσες φορές πρέπει να αξιολογηθούμε για μια θέση στη ραχούλα;;;;;;;;;;;;; Ούτε στην κεντρική τράπεζα να δουλεύαμε!!!! Άραγε με γραπτό ασέπ αξιολογούνται και τα....δικά μας παιδιά και γενικότερα τα παιδιά της αστικής τάξης με τις....καμινάδες τα κονέ και τα μεταπτυχιακά με ένα σκασμό λεφτά;;;;;;;;............... Κατά τα λοιπά,της ανθρωποφαγίας το ανάγνωσμα συνεχίζεται με τις ευλογίες του στε.... That's Capitalism!!  :(

8
Όσον αφορά του απολυμένους των ιδιωτικών, διαφορετική αντιμετώπιση πρέπει να έχουν όσοι είχαν γίνει αορίστου χρόνου στα ιδιωτικά σχολεία προ κατάργησης της επετηρίδας το 1997 ή έστω ως το τέλος της μεταβατικής Αρσένη, και άλλη όσοι δεν ανήκουν στην παραπάνω κατηγορία. Νομίζω ότι κάποιος στα ιδιωτικά υπογράφει σύμβαση αορίστου χρόνου μετά τα έξι πρώτα έτη εργασίας( ; ).
Μπορεί για κάποιους να ισχύουν όσα αναφέρεις.Για αυτούς που γνωρίζω εγώ δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω. Ούτε καν ολόκληρη την αποζημίωσή τους δεν πήραν οι άνθρωποι,τι να λέμε τώρα.... Δεν γνωρίζω αν προσέφυγαν και αυτοί στην δικαιοσύνη,μια και είναι trendy....

9
Όσον αφορά τους απολυμένους ιδιωτικών σχολείων... αν και το θέμα μας είναι άλλο εδώ.
  Πού βρίσκετε τη λογική σε όλο αυτό που συμβαίνει με τους πίνακες αναπληρωτών; Εγώ προσωπικά το θεωρώ εντελώς παράλογο και εξαιρετικά άδικο για όλους τους υπόλοιπους αυτό που συμβαίνει!  Δηλαδή αν ήσασταν νοσηλευτές υποψήφιοι για εργασία-διορισμό σε δημόσιο νοσοκομείο θα δεχόσασταν να προηγηθεί ή και προσληφθεί στη θέση κάποιος που (κρίμα!) θα είχε απολυθεί από ένα ιδιωτικό νοσοκομείο; Αν ήσασταν υποψήφιοι για εργασία σε ένα δημόσιο ΚΤΕΟ θα δεχόσασταν να προηγηθεί ο απολυμένος από το αντίστοιχο ιδιωτικό με το αιτιολογικό ότι εκεί που ήταν έκανε την ίδια δουλειά; Αν στις προηγούμενες περιπτώσεις και σε πολλές περισσότερες από άλλους τομείς εργασίας, δεν το δέχεστε γιατί σε μερικούς σας φαίνεται φυσιολογικό αυτό που συμβαίνει στην εκπαίδευση;
Σκεφτείτε τον τρόπο με τον οποίο προσλήφθηκαν σε μια ιδιωτική (το τονίζω) επιχείρηση, σε νεαρή μάλλον ηλικία, κοντά στο σπίτι τους. Κάποιοι από αυτούς έβαζαν ένσημα και το καλοκαίρι, δεν έδωσαν ποτέ ασεπ κτλ. κτλ... Και τώρα ως να είναι οι μοναδικοί αδικημένοι και απολυμένοι αυτού του τόπου μπαίνουν πάνω πάνω στους πίνακες αναπληρωτών, εργάζονται στους νομούς τους και ζητάνε και τα ρέστα... Και όλοι οι υπόλοιποι σε άλλους νομούς ή άνεργοι. Πού είναι η δικαιοσύνη σε όλο αυτό;
Μίλησα για μια συγκεκριμένη κατηγορία απολυμένων συναδέλφων από τα ιδιωτικά σχολεία που πετάχτηκαν στο δρόμο λίγο πριν βγουν στη σύνταξη,διότι η εργοδοσία προτίμησε να κρατήσει τους νέους που δεν είχαν προυπηρεσία για την διασφάλιση των συμφερόντων της. Που θες να πάνε καλή μου όλοι αυτοί οι απολυμένοι μετά από τριάντα χρόνια προυπηρεσίσς στον ιδιωτικό τομέα;; Να τους ρίξουμε στον Καιάδα;;;; Νομίζω ότι είναι το πιο ηθικό απ' όλα,να σκοτώνουμε τα άλογα όταν γερνάνε.... 

10
https://www.reader.gr/ellada/153589-ta-nai-toy-ste-otan-egkrithikan-perikopes-apodohon-syntaxeon-epidomaton-kai-doron
Αυτα διαβάσε για την κοινωνικη ευαισθησια του ΣτΕ, το κατα ποσο "αφουγκραζεται" την κοινωνια και βγαλε συμπερασμα κατα ποσο κατευθυνομενες απο ανωθεν ειναι οι αποφάσεις του. Πραγματικά ειχαν απο 10 μαντηλια ο καθε δικαστης να σκουπιζει δακρυα οταν ελεγε ναι στις περικοπες.
Επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως,για όσες δεν θέλουν να καταλάβουν και συνεχίζουν το ίδιο μονότονο βιολί....Δείτε τι έγινε και στις μετατάξεις από Δ/θμια σε Α/θμια,το....αδιάβλητο στε επικύρωσε τον νόμο περί κινητικότητας και διαθεσιμότητας στον δημόσιο τομέα αλλά αφού μας βολεύει για να πάμε στα σπίτια μας,ούτε γάτα ούτε ζημιά.... Όταν στη πορεία βρεθούμε στη διαθεσιμότητα ή απολυμένοι,τότε θα ξαναματαπροσγύγουμε και η ζωή συνεχίζεται.... Μιλάμε για πολιτική συνείδηση με αρνητικό πρόσημο συνάδελφοι. Το κλασικό μικροαστικό βόλεμα και έχει ο θεός.... Άραγε το στε θα λάβει κάποια μέριμνα για τους απολυμένους συναδέλφους των ιδιωτικών λίγο πριν τη σύνταξη;;;; Όμως ας αφήσω ανεπηρέαστη την ανεξάρτητη δικαιοσύνη να πράξει το....μνημονιακό της έργο.

11
Επετηριδα και καταργηση της....αλλη αμαρτωλη ιστορια στον βωμο της αναβαθμισης της εκπαιδευσης και του εκπαιδευτικου προσωπικου που δεν ηρθε ποτε εδω και δεκαετιες .  ολα αΑλλογιστη εισροη φοιτητων σε καθηγητικες σχολεςόλα αυτα τα χρονια.... μη ενημερωση των πτυχιουχων για το τι ισχυε τοτε και κανενα ενδιαφερον απο κανεναν.
Προτασεις τοτε υπηρχαν πολλες για βελτιωση του χρονου αναμονης. Για οσους θυμουντε ειχανε πεσει στο τραπεζι η διαγραφες ατομων που ειχαν προσληφθει σε αλλες υπηρεσιες . Η διαγραφη σε περιπτωση αρνησης 1ου διορισμου οπου και να ηταν αυτος. Μονο με εφαρμογη των παραπανω η επετηριδα θα μειωνοταν σημαντικα. Βεβαια οι τοτε παραταξεις τα "γκρεμισανε" ολα και παλι αδικηθηκε ενα τεραστιο μερος εκπαιδευτικων οπως και επισης ενα αλλο κομματι εκμεταλλευτηκε μετεπειτα διαταξεις του ασεπ για μεταβατικη και διοριστηκε εν μια νυκτι με υπουργικες αποφασεις.....παραδειγματα για οσους δεν ξερουν υπαρχουν πολλα ...συναδελφος που διοριστηκε εχωντας προυπηρεσια 44 ωρων ολη και ολη...
Τοτε ολοι οι νεοι θελανε ασεπ για να φυγουν μπροστα και οσοι ηταν στην επετηριδα απο 7ετια και πανω απλα δεν θελανε να ακουσουν για ασεπ. Οι ζωες ολων διαταραχθηκαν...

Αν το δουμε καθαρα επαγγελματικα ειμαστε σχεδον ο μοναδικος κλαδος που καταφερε στην ουσια να διαλυσει τα εργασιακα του δικαιωματα που ειχε τοτε με το πτυχιο του. Βεβαια θα πει καποιος οτι δεν μπορουσαν ολοι να διδαξουν και ετσι με το ασεπ θα εχουμε επιλογη των αξιοτερων. Εκει θα απαντησει ο αλλος οτι αυτο ηταν δουλεια των σχολων να μην του εδινε πτυχιο....και παλι η μπαλα θα πηγαινε περα δωθε.

Η ουσια συναδελφοι ειναι μια. Ασεπ εχει να γινει 8 χρονια και στο μελλον δεν φαινεται ελπιδα. Οι πτυχιουχοι καθε χρονο αυξανονται. Ασεπ να εκανε τωρα θα ειχαμε παλι δημιουργια ενος νεου τυπου πινακα επετηριδας απλα θα το ονομαζαμε διαφορετικα.
Και το χειροτερο απο ολα ειναι οτι κανενας μας πια δεν ξερει τι ισχυει..δεν γνωριζουμε καν τι και πως.
Συμφωνώ nikolopol,πάνω κάτω έτσι είναι όπως τα λες. Όμως αξίζει να αναφέρω και δύο ακόμη παραμέτρους του ίδιου ζητήματος,του....πολυπόθητου διορισμού/μονιμότητας.Η μία αφορά τους απολυμένους συναδέλφους των ιδιωτικών που ναι μεν στην πλειοψηφία τους κατέλαβαν θέσεις στον ιδιωτικό τομέα με τον γνωστό παραδοσιακό ελληνικό τρόπο αλλά όταν στην κυριολεξία πετάχτηκαν στο δρόμο από την ιδιωτική εργοδοσία λόγω κρίσης,δηλαδή πετάμε έξω όσους αποτελούν εμπόδιο στην αύξηση των εσόδων μας και στην μεγιστοποίηση της υπεραξίας μας ακόμη και εν μέσω κρίσης,αρκετοί από αυτούς είχαν ήδη μια στρωμένη ζωή που κατέρρευσε με το χαρτί της απόλυσης και μετρούσαν μια πενταετία ακόμη για να βγούν στη σύνταξη. Με αυτή την κατηγορία συναδέλφων τι θα γίνει;; Θα τους σύρουμε στην αρένα του ασέπ πέντε χρόνια πριν συνταξιοδοτηθούν γιατί μας χαλάνε την σειρά στο πίνακα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;................................ Είναι ηθικό και δίκαιο;;;;;;;;;;;;;;......................Ναι,είναι ηθικό και πάνω απ΄όλα δίκαιο όταν αντιμετωπίζουμε τους συναδέλφους σαν Α.Φ.Μ.,σαν αναλώσιμα υλικά νηπιαγωγείου..........Μία δεύτερη παράμετρος αφορά όσους συναδέλφους πετάχτηκαν από τους πίνακες αναπληρωτών της πρωτοβάθμιας γιατί δεν είχαν αναβαθμίσει το....κουρελοπτυχίο τους με το πρόγραμμα εξομοίωσης και την....αμαρτωλή ιστορία αυτού του προγράμματος που ουδέποτε τέθηκε ως υποχρεωτικό για την άσκηση του επαγγέλματος αλλά οι....ομαδούλες πίεσης του minedu κατάφεραν και το θεσμοποίησαν ως υποχρεωτικό μετά την διακοπή του!!!!.... Μήπως για να τους ξεφορτωθούμε κι αυτούς από τους πίνακες και να κάνουν παιχνίδι οι νέοι με τους τίτλους τις....καμινάδες και τα κονέ;;;;;;;;;;................ Οι συνάδελφοι της πρωτοβάθμιας χωρίς εξομοίωση δεν μπορούν να δώσουν ούτε ασέπ,ούτε να δουλέψουν σε δημόσιο σχολείο γιατί δεν πρόλαβαν να παρακολουθήσουν ένα πρόγραμμα ιδιαίτερα επωφελές για τις τσέπες της τριτοβάθμιας,που ουδέποτε τέθηκε ως υποχρεωτικό αλλά μετά την διακοπή του θεσμοποιήθηκε ως υποχρεωτικό!!!! Όλα αυτά είναι πάνω απ' όλα ηθικά και δίκαια!!!! Λέτε να προσφύγουν στο στε μπας και δικαιωθούν;;;;

12
Έχω ζήσει και πληρώσει τα της αναπληρωσης και θα είμαι δίκαιη όσο μπορώ. Όσοι έτρεχαν στις εσχατιες της γης το επρατταν με το σκεπτικό του διορισμού. Οι νόμοι ανετρεψαν τα πάντα και δεν είδα κανέναν να τρέχει τότε. Αναρωτήθηκε κανείς γιατί; Διότι άλλοι ήταν μέσω Ασεπ και άλλοι στα.... ( θέλετε να τα ονομασετε μεταπτυχιακά, πρόσθετη,μέσο ή ο,τι άλλο...σιχαμαρα εχω να επεκταθώ) ...και επειδή αναρωτιέστε με καχυποψια τι λέει αυτή... Στόχο έχει... Λοιπόν δεν έχω θέμα διορισμού πια. Έχω τόσες υποχρεώσεις που δεν μπορώ να αλλάξω πόλη και κυρίως τρέχω για θέματα σημαντικά  και δεν έχω ανάγκη χρημάτων... Δόξα σοι. Λοιπόν εν κατακλείδι.... Είστε όλοι άξιοι της μοίρας σας..... Να τρεχατε όπως όλοι όσοι τρέχουν έξω από το υπουργείο... Να ματωνατε... Να διεκδικουσατε.... Αλλά γίνεται με τόσα μέσα και αντικρουομενα συμφέροντα;;; Αυτό εκμεταλλευονται οι πολιτικοί... Τί δεν βλέπετε;
Όσοι μάτωσαν,μάτωααν το '98 στην....ιστορική Τούμπα κι αλλού.... Βλέπεις δεν είχαμε και την καλύτερη στρατηγική για να ακυρώσουμε τον διαγωνισμό.... Μια καταληψούλα ήθελε,όχι σπουδαία πράγματα.... Αλλά που πας ρε καραΜήτρο χωρίς στρατηγική;;.... Δυστυχώς,αρκεστήκαμε σε μια ακραία μεν,αναποτελεσματική δε,ναρκισσιστική συνθηματολογία.... Κι έτσι ο θεσμός του ασέπ πέρασε με γκλομπιές σε ό,τι κινείται και ξώφαλτσα δακρυγόνα.... Από κει και έπειτα αρχίζει το προσωπικό βόλεμα,η ιδιώτευση και οι ατελείωτες προσφυγές σε βαθμό να μην μιλάμε πλέον σαν δάσκαλοι αλλά σαν δικηγορικά φερέφωνα.... Βλέπεις η εκπαιδευτική κοινότητα παραδοσιακά δεν φημίζεται για τις αγωνιστικές της περγαμηνές.... Προτιμά να τα χώνει στους δικηγόρους και νάχει το κεφάλι της ήσυχο και στη θέση του.... Τέλος,όσοι έτρεχαν και τρέχουν στις ραχούλες,το έπρατταν και το πράττουν γιατί με κάποιο τρόπο πρέπει να βιοποριστούν και φυσικά δικαιούνται να διοριστούν όταν αυτή η τρεχάλα στη ραχούλα ξεπερνάει την πενταετία. Γιατί αυτή η διαδικασία δεν ίσχυε προμνημονιακά;; Και η πιο ωραία χαριτωμενιά απ' όλες εδώ μέσα,είναι οι....ενστάσεις που εγείρονται επί του παραδοσιακού τρόπου διορισμού των εκπαιδευτικών από κάποιους που όλα αυτά τα χρόνια της κρίσης είχαν την οικονομική άνεση και το....μπάρμπα φυσικά να κάθονται στο σπιτάκι τους και να μαζεύουν τίτλους,περιμένοντας σαν τα κοράκια την ώρα για την απόσβεσή τους,στρογγυλοκαθήμενοι στην καναπεδάρα τους,με τα δικηγορικά κονέ τους και μη έχοντας πατήσει ποτέ το πόδι τους στη ραχούλα... Περιμένεις απ' αυτά τα....κοράκια να ματώσουν;; Ακόμη και σαν ανέκδοτο ηχεί κακόγουστο....

13
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015 -2017)
« στις: Ιούλιος 03, 2017, 10:03:53 μμ »

14
Αρλούμπες, κοτσάνες, αερολογίες και ασυναρτησίες γράφεις εσύ κατά αποκλειστικότητα, όταν κάθεσαι και λες ότι με υπερασπιζεται κάποιος συνάδελφος, για τα + που του μοιράζω!
Δεν μπορούν δυο συνάδελφοι εδώ μέσα δηλ. να συμφωνούν σε κάποια πράγματα κι αμέσως θεωρείται "ύποτπο";
Εσύ, απ' όσα έχω γράψει τόσους μήνες εδώ, έχεις καταλάβει ότι υπερασπίζομαι το Υπουργείο;
Αλήθεια, μπαίνεις σε τάξη, διδάσκεις, γίνεσαι κατανοητός από τους μαθητές και τους αξιολογείς/βαθμολογείς με αντικειμενικά κριτήρια; Δύσκολο να το πιστέψω!
Αξιολόγηση και πάλι αξιολόγηση!
Αλήθεια,έχεις μπει σε τάξη στη ραχούλα,εκεί στο δυσπρόσιτο,που δεν πατάει κανένας από την πλειοψηφία των μονίμων,χωρίς βιβλιοθήκη,χωρίς φωτοτυπικό,με windows του 2003,με ελάχιστο παιδαγωγικό υλικό,με σοβαρές δυσκολίες στην προμήθεια υλικού,με χίλιες δυο κακοτεχνίες στην κτιριακή υποδομή για να μιλάς για αξιολόγηση και τις λοιπές ασυναρτησίες βολεμένη από το σπιτάκι σου?? Μάλλον όχι.... Σε εκθέτει η απειρία σου και το στείρο ακαδημαικό υφάκι σου.... Χτύπα άλλο ένα μεταπτυχιακούλι και άσε τον αναπληρωτή συνάδελφο να βολοδέρνει στο κατσάβραχο,να παλεύει στην κυριολεξία να κάνει με αξιοπρέπεια το μάθημά του και να γίνει κατανοητός.... Και οι βολεμένοι,νεαροί ως επί το πλείστον,"συνάδελφοι" από το σπιτάκι τους να μαζεύουν τίτλους και να απαιτούν ανερυθρίαστα πλαφόν σε μια προυπηρεσία αποκτημένη με πάρα πολλές προσωπικές θυσίες.... Σα δε ντρεπόμαστε λέω εγώ....

Σελίδες: 123 ... 27

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160667
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 898
Σύνολο: 898

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.067 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.