0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Λέτε να γίνουν αλλαγές και στη δικιά μας ύλη?βασικα αυτα τα ξεραμε ελπιζω οι αλλαγεσ να μεινουν εκει!παντωσ νομιζω οτι η υλη δυσκολο να αλλαξει για εμας ισως εννοει αλλους κλαδους!!
Σε όλους τους κλάδους αλλάζει η ύλη. Θα μειωθεί ή θα αφαιρεθεί εντελώς το γνωστικό αντικείμενο (το πτυχίο του καθενός ούτως ή άλλως διασφαλίζει το ότι κατέχει το γνωστικό), θα δωθεί μεγαλύτερη έμφαση στη διδακτική και τα παιδαγωγικά και θα αξιολογούνται οι γενικές γνώσεις και η καλλιέργεια του εκπαιδευτικού (κάτι σαν το Τεστ Δεξιοτήτων).
Παράθεση από: Green στις Σεπτέμβριος 27, 2010, 07:57:47 μμΣε όλους τους κλάδους αλλάζει η ύλη. Θα μειωθεί ή θα αφαιρεθεί εντελώς το γνωστικό αντικείμενο (το πτυχίο του καθενός ούτως ή άλλως διασφαλίζει το ότι κατέχει το γνωστικό), θα δωθεί μεγαλύτερη έμφαση στη διδακτική και τα παιδαγωγικά και θα αξιολογούνται οι γενικές γνώσεις και η καλλιέργεια του εκπαιδευτικού (κάτι σαν το Τεστ Δεξιοτήτων). Εγώ σαν μαθηματικός δηλαδή θα πρέπει να ξέρω και γεωγραφία ή ίστορία; Για ποιο λόγο;
θελω να πιστευω οτι το ενδεχομενο του τεστ δεξιοτητων θα το ξανασκεφτουν και δεν θα κανουν ακια αυτην την πατατα!!αντι να εξεταστουμε στο γνωστικο που αφορα το αντικειμενο μασ να βαλουν γενικεσ γνωσεισ!αν το πτυχιο μασ συνεπαγεται οτι γνωριζουμε το γνωστικο μασ αντικειμενο το ιδιο ισχυει και για τη διδακτικη υποτιθεται οτι ολεσ μασ οι γνωσεισ ειναι απο τη σχολη μασ!και επισησ στον κλαδο μασ πε60 το γνωστικο με τη διδακτικη δεν εχουν σαφη ορια που να τα χωριζουν
Παράθεση από: efterpi2 στις Σεπτέμβριος 27, 2010, 08:10:47 μμθελω να πιστευω οτι το ενδεχομενο του τεστ δεξιοτητων θα το ξανασκεφτουν και δεν θα κανουν ακια αυτην την πατατα!!αντι να εξεταστουμε στο γνωστικο που αφορα το αντικειμενο μασ να βαλουν γενικεσ γνωσεισ!αν το πτυχιο μασ συνεπαγεται οτι γνωριζουμε το γνωστικο μασ αντικειμενο το ιδιο ισχυει και για τη διδακτικη υποτιθεται οτι ολεσ μασ οι γνωσεισ ειναι απο τη σχολη μασ!και επισησ στον κλαδο μασ πε60 το γνωστικο με τη διδακτικη δεν εχουν σαφη ορια που να τα χωριζουνΠόσα μαθήματα διδακτικής και παιδαγωγικών πιστεύεις ότι έχει κάνεις ένας μαθηματικός, χημικός ή γεωλόγος που θεωρούνται εξορισμού "καθηγητές"; Μήπως 1 επιλογής (ή και κανένα στην περίπτωση του γεωλόγου);
Παράθεση από: Green στις Σεπτέμβριος 27, 2010, 08:15:40 μμΠαράθεση από: efterpi2 στις Σεπτέμβριος 27, 2010, 08:10:47 μμθελω να πιστευω οτι το ενδεχομενο του τεστ δεξιοτητων θα το ξανασκεφτουν και δεν θα κανουν ακια αυτην την πατατα!!αντι να εξεταστουμε στο γνωστικο που αφορα το αντικειμενο μασ να βαλουν γενικεσ γνωσεισ!αν το πτυχιο μασ συνεπαγεται οτι γνωριζουμε το γνωστικο μασ αντικειμενο το ιδιο ισχυει και για τη διδακτικη υποτιθεται οτι ολεσ μασ οι γνωσεισ ειναι απο τη σχολη μασ!και επισησ στον κλαδο μασ πε60 το γνωστικο με τη διδακτικη δεν εχουν σαφη ορια που να τα χωριζουνΠόσα μαθήματα διδακτικής και παιδαγωγικών πιστεύεις ότι έχει κάνεις ένας μαθηματικός, χημικός ή γεωλόγος που θεωρούνται εξορισμού "καθηγητές"; Μήπως 1 επιλογής (ή και κανένα στην περίπτωση του γεωλόγου);αν ο μαθηματικοσ ο φυσικοσ και ο γεολογοσ δεν εκανε μαθηματα παιδαγωγικων ειναι θεμα δικοσ τους!και για να μην παρεξηγηθω εννοω οτι δεν ειναι απαραιτητο να ισχυει το ιδιο για ολουσ τουσ κλαδουσ!ως νηπιαγωγοσ εκανα 14 μαθηματα παιδαγωγικων στη σχολη!αρκετα!ασ υπαρξη διαχωρισμος λοιπον και στισ διαδικασιεσ του ασεπ, στισ καθηγητηκεσ σχολεσ ειναι γνωστο οτι διδασκονται μονο το γνωστικο τουσ αντικειμενο γιαυτο θα χρειαζονται και την επαρκεια αργοτερα
Ούτως ή άλλως πλέον θα διεξάγεται ξεχωριστός διαγωνισμός για την Α'βάθμια και τη Β'βάθμια. Η γενική τάση πάντως είναι προς την κατεύθυνση που ανέφερα. Και για το θέμα της εξέτασης της καλλιέργειας του εκπαιδευτικού εγώ συμφωνώ απόλυτα.
Ωχ με βλέπω να ξαναδιαβάζω για το Μπαρόκ και την αρχιτεκτονική την περίοδο της Αναγέννησης......Μου έκοψες κάθε ελπίδα για οριοθετημένη ύλη πάνω στο αντικείμενο και μόνο.........
Παράθεση από: nmavro73 στις Σεπτέμβριος 27, 2010, 08:05:24 μμΠαράθεση από: Green στις Σεπτέμβριος 27, 2010, 07:57:47 μμΣε όλους τους κλάδους αλλάζει η ύλη. Θα μειωθεί ή θα αφαιρεθεί εντελώς το γνωστικό αντικείμενο (το πτυχίο του καθενός ούτως ή άλλως διασφαλίζει το ότι κατέχει το γνωστικό), θα δωθεί μεγαλύτερη έμφαση στη διδακτική και τα παιδαγωγικά και θα αξιολογούνται οι γενικές γνώσεις και η καλλιέργεια του εκπαιδευτικού (κάτι σαν το Τεστ Δεξιοτήτων). Εγώ σαν μαθηματικός δηλαδή θα πρέπει να ξέρω και γεωγραφία ή ιστορία; Για ποιο λόγο;Γιατί πέρα από μαθηματικός είσαι και εκπαιδευτικός. Δεν διδάσκεις μόνο μαθηματικά, αλλά διαμορφώνεις την κουλτούρα και τη στάση ζωής νεών ανθρώπων. Δεν θα πρέπει ένας εκπαιδευτικός να έχει ένα minimum επίπεδο κουλτούρας και καλλιέργειας; Μπορεί π.χ. να είναι ανορθόγραφος ή να μην μπορεί να συντάξει σωστά μία πρόταση; Μπορεί στην εποχή του διαδικτύου να μη ξέρει αγγλικά για να παραπέμψει έναν μαθητή σε ένα ξενόγλωσσο site σχετικό με το μάθημα;
Παράθεση από: Green στις Σεπτέμβριος 27, 2010, 07:57:47 μμΣε όλους τους κλάδους αλλάζει η ύλη. Θα μειωθεί ή θα αφαιρεθεί εντελώς το γνωστικό αντικείμενο (το πτυχίο του καθενός ούτως ή άλλως διασφαλίζει το ότι κατέχει το γνωστικό), θα δωθεί μεγαλύτερη έμφαση στη διδακτική και τα παιδαγωγικά και θα αξιολογούνται οι γενικές γνώσεις και η καλλιέργεια του εκπαιδευτικού (κάτι σαν το Τεστ Δεξιοτήτων). Εγώ σαν μαθηματικός δηλαδή θα πρέπει να ξέρω και γεωγραφία ή ιστορία; Για ποιο λόγο;
Παράθεση από: Green στις Σεπτέμβριος 27, 2010, 08:13:42 μμΠαράθεση από: nmavro73 στις Σεπτέμβριος 27, 2010, 08:05:24 μμΠαράθεση από: Green στις Σεπτέμβριος 27, 2010, 07:57:47 μμΣε όλους τους κλάδους αλλάζει η ύλη. Θα μειωθεί ή θα αφαιρεθεί εντελώς το γνωστικό αντικείμενο (το πτυχίο του καθενός ούτως ή άλλως διασφαλίζει το ότι κατέχει το γνωστικό), θα δωθεί μεγαλύτερη έμφαση στη διδακτική και τα παιδαγωγικά και θα αξιολογούνται οι γενικές γνώσεις και η καλλιέργεια του εκπαιδευτικού (κάτι σαν το Τεστ Δεξιοτήτων). Εγώ σαν μαθηματικός δηλαδή θα πρέπει να ξέρω και γεωγραφία ή ιστορία; Για ποιο λόγο;Γιατί πέρα από μαθηματικός είσαι και εκπαιδευτικός. Δεν διδάσκεις μόνο μαθηματικά, αλλά διαμορφώνεις την κουλτούρα και τη στάση ζωής νεών ανθρώπων. Δεν θα πρέπει ένας εκπαιδευτικός να έχει ένα minimum επίπεδο κουλτούρας και καλλιέργειας; Μπορεί π.χ. να είναι ανορθόγραφος ή να μην μπορεί να συντάξει σωστά μία πρόταση; Μπορεί στην εποχή του διαδικτύου να μη ξέρει αγγλικά για να παραπέμψει έναν μαθητή σε ένα ξενόγλωσσο site σχετικό με το μάθημα;Ορθογραφία και αγγλικά ξέρω και πολύ καλά μάλιστα. Αν με ρωτήσεις όμως για Ιστορία δεν έχω ιδέα. Μόνο στις εξετάσεις διάβαζα. Όπως φαντάζομαι και αρκετοί των θετικών. Γιατί να μου την εξετάσεις; Συντακτικό και γραμματική με κανόνες δεν ξέρω. Όμως μια χαρά τα κάνω διαισθητικά και τα κάνω σωστά. Αν μου τα εξετάσεις όμως δεν τα ξέρω