0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μόλις έμαθα ότι ορισμένες διευθύνσεις θα κάνουν την τοποθέτηση των νεοδιοριστων με βάση την σειρά τους στο πίνακα του Ασεπ που προσληφθηκαν. Με το σκεπτικό ότι αφορά λειτουργικα κενά η τοποθέτηση και επίσης ότι ορισμένα κοινωνικά κριτήρια τους έχουν ήδη προσμετρηθει (όπως γίνεται και με τους αναπληρωτές που τοποθετούνται σε λειτουργικα) . Αυτό τους είπαν ότι το κάνουν για να τρέξουν πιο γρήγορα οι διαδικασίες και ότι επειδή αφορά λειτουργικα κενά είναι νόμιμο. Άλλες πάλι θα τις κάνουν κατά τα γνωστά με τα κοινωνικά κριτήρια για φέτος και του χρόνου στις οριστικές με βάση όλα τα μόρια και κριτήρια. Τελικά πλέον επειδή ο καθένας εφαρμόζει ότι θέλει δεν ξέρουμε και ποιο είναι λάθος και σωστό.
Ποιες διευθύνσεις θα κάνουν το πρώτο. δηλαδή με βάση την σειρά διορισμού του ΑΣΕΠ;
Από συναδέλφους το έμαθα π. χ. η Ανατολικής Αττικής, η Γρεβενών, δεν ξέρω αν υπάρχουν και άλλες. Η πρώτη μάλιστα δέχτηκε κάποιες αντιδράσεις απ' ότι μου είπαν και δεν ξέρουν τελικά τι θα πράξει. Ή δικιά μου θα πάει κατά τα γνωστά (αντι)κοινωνικα κριτήρια. Προσωπικά θα με βόλευε η σειρά Ασεπ(λόγω πολύ μεγάλης προϋπηρεσίας) για αυτό και μου κινήθηκε η απορία.
παντως τη δδε ανατ αττικης τη βρισκω κομπλε, ως προς τις τοποθετησεις νεοδιοριστων, με βαση αυτα που εχουν αναρτησει εδω https://dide-anatol.att.sch.gr/?p=5372δηλ στις οδηγιες τοποθετησης νεοδιοριστων ζητανε πιστοποιητικα εντοπιοτητας και συνυπηρέτησης που σημαινει ότι εχουν προθεση να εφαρμοσουν την 100252/Ε2/12-08-2021/ΥΠΑΙΘ και οχι το εντελως ξεκαρφωτο δηλ τη σειρα των πινακων.Επιπλεον ζητανε και δικαιολογητικα ενταξης σε ειδικη κατηγορια παιρνοντας ( προς τιμη τους) πρωτοβουλια - σε αντιθεση με το υπουργειο που κοιμαται (ή παριστανει πως) τον υπνο του (α)δικαιου- να τοποθετησουν τις ειδικες πριν από τους υπόλοιπους οπως οριζει η 137644/Ε1/03-09-2015 και την οποία ναι μεν επικαλειται στα σχετικα εγγραφα, αλλα στο κυριως κειμενο της 100252/Ε2/12-08-2021 δεν κανει μνεια για αυτές τις (ειδικες) κατηγοριες. Οπότε το πυσδε αυτοσχεδιαζει κανοντας συνθεση των δυο εγκυκλιωνμ και δινει προτεραιοτητα στις ειδικες.Η δδε γρεβενων δεν εχει αναφερει κατι σχετικο για τοποθετησεις νεοδιοριστων.
Δεν έχω η ιδία ανάμειξη με αυτές τις Διευθύνσεις για να ξέρω τι παίζει, ούτε μπήκα σε διαδικασία να δω τα site τους. Συνάδελφοι νεοδιορισθεντες σε αυτές μου το είπαν στο πλαίσιο τηλεφωνικής κουβέντας. Μάλιστα η συνάδελφος από την ανατολική Αττική μου ανέφερε ότι η διεύθυνση τοποθέτησε πρώτα τους αποσπασμένους, οπότε δεν ξέρω αν και αυτό είναι προς τιμή της.
Ποιες είναι οι ειδικές κατηγορίες που προηγούνται ( ανεξάρτητα μορίων κτλ ) στη τοποθετηση σε λειτουργικά κενά ;Ευχαριστω.ΥΓ ... προηγούνται ?
το πλαισιο τοποθετησης νεοδιοριστων περιγραφεται ξεκάθαρα στην 100252/E2/12-08-2021 και ιδιαιτερα στην δευτερη σελιδα "..σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 3 του ΠΔ 154/1996 (ΦΕΚ Α’115), όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 2 του ΠΔ 144/1997 (ΦΕΚ Α`127)...". Συνεπώς καθε αλλη διαδικασία τοποθετησης νεοδιοριστων είναι εκτος πλαισιου. Αυτο που απομενει ως εκκρεμότητα, από περυσι και την οποία δεν φροντισε το υπουργειο να ξεκαθαρισει (αφηνοντας τα πυσδε να κανουν αυτοσχεδιασμούς) είναι το ζητημα του ποιος προηγειται να τοποθετηθεί σε ενα σχολειο Α όταν το ζητησουν -με την αίτησή τους- ταυτόχρονα ενας νεοδιοριστος και ενας παλιος μονιμος που βρισκεται στη διαθεση του πυσδε, εφόσον στην προαναφερθεισα εγκύκλιο οριζεται ότι οι νεοδιοριστοι τοποθετουνται ταυτοχρονα με τους υπο διαθεση πυσδε εκπκους, παρολο ότι εχουν διαφορετικη βαση υπολογισμου μοριων (οι παλιοι τοποθετουνται σε λειτουργικα με τα μορια μεταθεσης ενω οι νεοδιοριστοι με άλλο τρόπο και "πακετο" μοριων)
εμ, παρότι τα περισσότερα πυσδε προπερασαν τον σκόπελο τελειώνοντας νωρίς τα θέματα των μονίμων τελικά γιατί διαφωνούμε ότι το ζήτημα είναι πως είναι λάθος να θεωρούμε στη διάθεση του πυσδε τους νεοδιόριστους μαζί με τους λοιπούς και όχι στη διάθεση του πυσδε (υπηρεσιακά σκέτο ) μετά από όλους τους άλλους; ακόμα και η διαδικασία της μοριοδότησης είναι άλλη και το επισημαίνεις ως ζήτημα και καταδεικνύει το παραπάνω. απλώς ΔΕΝ υπάρχει μια ξεκάθαρη ρύθμιση ! πολύ κακώς δεν γίνεται το πολύ απλό, de jure , διότι de facto γίνεται ! πολύ παλιότερα τα ΦΕΚ θυμίζω νεοδιόριστων έβγαιναν αρχές σεπτέμβρη (δεν γράφεται συντεχνιακά , αλίμονο ! καθαρά διοικητικά) , κανένα πρόβλημα και γκρίνια , ούτε ανακοινώσεις κεραμικές για το θεαθήναι θα είχε ενδιαφέρον να δούμε πόσες δδε δεν έχουν τοποθετήσει ακόμα (δυο σίγουρα)
Θα αναφερθώ και πάλι στο ζήτημα των λειτουργικών τοποθετήσεων των ΠΕ04. Πολλοί από εδω μέσα "σκίζουν τα ρούχα τους και ορίονται" να καταργηθούν οι β αναθέσεις και ο καθένας να τοποθετείται σε λειτουργικό κενό με βάση μόνο την α ανάθεση και να κάνει μόνο αυτή. Μάλιστα θελουν να εφαρμοστεί ακόμα και στους οργανικά ανήκοντες. Δηλαδή αφού πάρουν την α ανάθεση να κάνουν μόνον αυτή και να πάνε για συμπληρωσή ωραρίου σε άλλα σχολεία. Οι παλαιότεροι και με πολύ μεγαλύτερη πείρα , δηλαδή αυτοί που ξέρουν τι σημαίνει αυτό (όπως εγώ και άλλοι), φωνάζουμε ότι αυτό θα είναι καταστροφικό για τον κλάδο αλλά και τις ειδικότητες , εφόσον το 70-80 % των ΠΕ04 θα τρέχει το λιγότερο σε δύο σχολεία. Το γεγονός αυτό θα προκαλέσει μία ανευ προηγουμένου δυσκολία στην έκδοση του προγράμματος, στον προγραμματισμό της διδασκαλίας, στην γνωριμια των μαθητών με τους καθηγητές κ.αΟι υπέρμαχοι της κατάργησης των β αναθέσεων (με πρωταγωνιστές τους αναπληρωτές βιολόγους) προτάσουν τα γελιοδέστερα των επιχειρημάτων για δήθεν διδακτική επάρκεια των ειδικοτήτων στην β ανάθεση κλπ. Πολλά ΠΥΣΔΕ και διευθυντές ΔΔΕ(όσο δοτά και αν είναι) γνωρίζοντας το τι θα ακολουθήσει και έχωντας εμπειρία απο διοίκηση (και τον τρόπο με το οποιό αυτή πρέπει να είναι ευέλικτη), δεν εφαρμόζουν ακριβώς την νομοθεσία για τις λειτουργικές τοποθετήσεις. Δηλαδή ειτε κάνουν τις λειτουργικές τοποθετήσεις των γυμνασίων ομαδοποιημένες, είτε κάνουν τις τοποθετήσεις με βάση την α ανάθεση, αλλά όταν παρουσιαστεί ο συνάδελφος και υπάρχουν ώρες, παίρνει και β ανάθεση, έτσι ώστε να συμπληρώσει αν είναι δυνατόν.Γιατί όμως τα γράφω όλα αυτά;Εφέτος στην Α Αθήνας , για πρώτη φορά, έγινε κάτι παρόμοιο με αυτό που ζητάνε πολλοί εδω μέσα. Αντί άλλων σχολιων ας μπει κάποιος από αυτούς που τρώγονται με το θέμα να δει τοποθετήσεις, νεοδιόριστων, αποσπασμένων και κενά για αναπληρωτές . Αν είναι θετικός επιστήμονας (που ψάχνει λύσεις για να κάνει το απλούστερο δυνατό) θα καταλάβει γιατί τα γράφω. Αν είναι θετικός επιστήμονας (με φαντασία) θα καταλάβει τι θα συνεβαινε αν το ίδιο εφαρμοζόταν και στους οργανικά ανήκοντες. Αν δεν καταλάβει δεν έχω τι να πω......θα πει πάλι τη γνωστή μπαρούφα."Αφου οι μόνιμοι με οργανική παίρνουν τις β ανάθέσεις τι περιμένει κανείς...."Σε μία τέτοια περίπτωση νομιζω ότι πρέπει να ξανασκεφτεί καλά το είναι ή όχι θετικός επιστήμονας.