0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ απλά θα επαναλάβω ότι δεν παραπληροφόρησα ποτέ και κανέναν. Οποιοσδήποτε μπορεί να διασταυρώσει όσα έχω πει.
Παράθεση από: elia στις Αύγουστος 30, 2009, 09:48:51 πμΕγώ απλά θα επαναλάβω ότι δεν παραπληροφόρησα ποτέ και κανέναν. Οποιοσδήποτε μπορεί να διασταυρώσει όσα έχω πει.elia να με συγχωρεις που το συνεχισω αλλα μιας και επανελαβες οτι δεν παραπληροφορεις κανεναν μου θυμησες παλι κατι που ειχες πει:Στο ιδιο ποστ που ελεγες για τις 50 θεσεις που κατεβηκες (παρολο που ηξερες γιατι κατεβηκες) ελεγες σε καποια στιγμη για τα ΣΔΕ. Οταν λοιπον καποιος ειπε οτι τα ΣΔΕ ειναι βυσματικα εσυ ειπες οτι δεν ειναι και οτι η συνεντευξη παιζει 20% ρολο. Καποιος που θα ακουσει κατι τετοιο χωρις να γνωριζει θα πιστεψει οτι ΟΚ το αλλο 80% ειναι τα αντικειμενικα κριτηρια οποτε δεν παιζει μεγαλο ρολο η συνεντευξη. Δυστυχως ομως τα πραγματα δεν ειναι ακριβως ετσι, να αναφερω συνοπτικα πως δινεται η βαθμολογια στα ΣΔΕ:Τυπική Εκπαίδευση: 27Δια Βίου Μάθηση 12Διδακτική και Επαγγελματική Εμπειρία 27[Συγγραφικό Έργο – ΔημοσιεύσειςΕισηγήσεις σε Συνέδρια, Σεμινάρια] 14Συνέντευξη 20-------------------------------------------------------συνολο μεγιστης βαθμολογιας 100Ενας πληροφορικος ομως με ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ δυσκολα μπορει να μαζεψει πανω απο 30-35 μορια απο τα αντικειμενικα κριτηρια (χωρις την συνεντευξη), ειναι ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΟ λοιπον οτι η συνεντευξη παιζει πολυ μεγαλο ρολο παρολο που φαινομενικα μετρα μονο 20%, μπορει να σου δωσει μεχρι 20 μορια τη στιγμη που εσυ αντε ΜΑΧ να μεζεψεις 30-35 απο τα αντικειμενικα σου κριτηρια!!! Μαλιστα οι περισσοτεροι πληροφορικοι πολλες φορες δεν πλησιαζουν καν τα30 μορια στα αντικειμενικα κριτηρια...Ετσι ειχε γινει και θα γινει (σιγουρα) παλι με την περιπτωση μου, παρολο που μαζευα πολλα μορια απο τα αντικειμενικα κριτηρια τα προφορικα μου απο τους πρωτους ειχαν διαφορα 6-8 μορια + οτι δεν μου ειχαν μετρησει 2-3 μορια.... οποτε... Αυτο που θελω να πω ειναι οτι για αλλη μια φορα παραπληροφορεις τον κοσμο οπως ακριβως κανεις και για το συγκεκριμενο θεμα (οπως ανεφερα σε πολυ συγκεκριμενα σημεια στις παραπανω απαντησεις μου)...εδω καπου γραφεις και οσα λεω:http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=13360.0EDIT:πινακας ωρομισθιων ΣΔΕ (Συμπεριλαβανεται και η συνεντευξη):http://www.pde.gr/forum/index.php?page=419Αναλυτικη κατασταση μοριοδοτισης ΣΔΕ:http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/anaplirotes-oromisthioi/314-oromisthioi-sxoleia-deyterhs-eykaireias-sde-2008.html
Δεν κατάλαβα, επειδή εσύ εν έχεις τα προσόντα που αναφέρουν σημαίνει ότι δεν είναι αντικειμενικά;;;;;Τα προσόντρα σου μπορεί να είναι πολύ καλά για άλλες δουλειές, αλλά όχι για τα ΣΔΕ! Η εκπαίδευση ενηλίκων είναι πολύ διαφορετική από την τυπική εκπαίδευση, για αυτό και λαμβάνουν διαφορετικά πράγματα υπόψιν.Δεν κατάλαβα πουείναι η παραπληροφόρηση. Ψάξε, ψάξε, δεν θα το βρεις...
Οι σχολές 1)Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας2)Επιστήμης και Τεχνολογίας Επικοινωνιών3)Επιστήμης και Τεχνολογίας Υπολογιστών4)Πληροφορικής με εφαρμογή στη Βιοϊατρικήεντάσσονται στους ΠΕ19
Τα υπόλοιπα προσόντα δε σημαίνει ότι δεν είναι αντικειμενικά απλά και μόνο επειδή δεν τα έχεις εσύ : π.χ. η συμμετοχή σε συνέδρια αποδεικνύεται με επίσημες βεβαιώσεις, οι οποίες επικυρώνονται κ.τ.λ. . Επίσης, συγνώμη που στο λέω, αλλά αν στη συνέντευξη είχες αυτό το αλλαζονικό υφάκι : "έχω πολύ καλά προσόντα, πτυχία, μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες" τότε λογικό είναι να σου έβαλαν χαμηλό βαθμό. Οι εκπαιδευόμενοι των ΣΔΕ είναι πολύ ιδιαίτερη ομάδα, ένα από τα βασικότερα της χαρακτηριστικά είναι η χαμηλή αυτοεκτίμηση. Το τελευταίο πράγμα που χρειάζονται είναι έναν εκπαιδευτή με ύφος αυθεντίας, ο οποίος να διαφημίζει τις γνώσεις του. Αυτό είναι μία από τις βασικότερες αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων. Αν σε ενδιαφέρει όμως μπορείς να εκπαιδευτείς και να πιστοποιηθείς από το ΕΚΕΠΙΣ, τότε θα εμπλουτίσεις το βιογραφικό σου για τα ΣΔΕ και θα έχεις πολύ καλύτερες πιθανότητες να σε πάρουν και να σου βάλουν καλό βαθμό στη συνέντευξη (και τότε θα τα διαπιστώσεις αυτά που σου είπα πιο πάνω). Τέλος πάντων, δεν είχα πει ποτέ ότι τα πράγματα στα ΣΔΕ είναι τελείως αξιοκρατικά (εμένα προσωπικά ο διευθυντής μου, μου απαιτούσε ότι παράλογο τιου ερχόταν στο μυαλό (π.χ. να του εγκαταστήσω linux στον υπολογιστή του), και αν δεν το έκανα με εκβίαζε χύμα και μπροστά στους μαθητές και στους συναδέρφους ότι δεν θα ξαναδουλέψω σε ΣΔΕ, όχι πώς το κατάφερε βέβαια). Είχα πει απλά ότι δεν είναι σωστή η παράδοχή "ότι για να δουλέψεις στο ΣΔΕ είναι απαραίτητο το βύσμα", όπως άλλωστε δεν είναι απόλυτα σωστό το ότι για να μπεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ χρειάζεται βύσμα (έτσι νομίζω τουλάχιστον).Το θέμα είναι άλλο : μου κάνεις εδώ και μέρες προσωπική επίθεση βασιζόμενη σε τελείως αστήριχτους ισχυρισμούς, θα μπορούσα να πω ότι με συκοφαντείς... Ο λόγος που το κάνεις αυτό είναι ένας : δεν γουστάρεις τις κινήσεις που κάνουμε για να πάρουμε παιδαγωγική κατάρτιση, απλά γιατί δεν σε συμφέρουν. Ίσως πιστεύεις ότι επιτιθέμενος σε εμένα θα καταφέρεις να τις αποδυναμώσεις. Είσαι γελασμένος! Δεν έχει κανένα ουσιαστικό νόημα αυτή η αντιπαράθεση. Η συζήτηση σε αυτό το topic έχει ως θέμα τις επόμενες κινήσεις μας και εσύ δεν έχεις καμία θέση σε αυτή. Εγώ προσωπικά από εδώ και μπρος θα αγνοώ ότι και αν πεις.
ΠαράθεσηΟι σχολές 1)Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας2)Επιστήμης και Τεχνολογίας Επικοινωνιών3)Επιστήμης και Τεχνολογίας Υπολογιστών4)Πληροφορικής με εφαρμογή στη Βιοϊατρικήεντάσσονται στους ΠΕ19Αντε με το καλο. Και οταν φτασουμε τις 100 να μαζευτουμε να το γιορτασουμε. Δεν μπορω να καταλαβω, γιατι οτιδηποτε εχει τον ορο πληροφορικη - τεχνολογια συνεχιζει και μπαινει στους ΠΕ19-ΠΕ20.