*

Αποστολέας Θέμα: Οι επόμενες κινήσεις μας  (Αναγνώστηκε 57564 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #182 στις: Αύγουστος 30, 2009, 09:48:51 πμ »
Εγώ απλά θα επαναλάβω ότι δεν παραπληροφόρησα ποτέ και κανέναν. Οποιοσδήποτε μπορεί να διασταυρώσει όσα έχω πει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:00:49 »

Αποσυνδεδεμένος nfountou

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
    • nfountou.com
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #183 στις: Αύγουστος 31, 2009, 09:48:48 πμ »
Εγώ απλά θα επαναλάβω ότι δεν παραπληροφόρησα ποτέ και κανέναν. Οποιοσδήποτε μπορεί να διασταυρώσει όσα έχω πει.

elia να με συγχωρεις που το συνεχισω αλλα μιας και επανελαβες οτι δεν παραπληροφορεις κανεναν μου θυμησες παλι κατι που ειχες πει:
Στο ιδιο ποστ που ελεγες για τις 50 θεσεις που κατεβηκες (παρολο που ηξερες γιατι κατεβηκες) ελεγες σε καποια στιγμη για τα ΣΔΕ. Οταν λοιπον καποιος ειπε οτι τα ΣΔΕ ειναι βυσματικα εσυ ειπες οτι δεν ειναι και οτι η συνεντευξη παιζει 20% ρολο. Καποιος που θα ακουσει κατι τετοιο χωρις να γνωριζει θα πιστεψει οτι ΟΚ το αλλο 80% ειναι τα αντικειμενικα κριτηρια οποτε δεν παιζει μεγαλο ρολο η συνεντευξη. Δυστυχως ομως τα πραγματα δεν ειναι ακριβως ετσι, να αναφερω συνοπτικα πως δινεται η βαθμολογια στα ΣΔΕ:

Τυπική Εκπαίδευση:                     27
Δια Βίου Μάθηση                      12
Διδακτική και Επαγγελματική Εμπειρία     27
[Συγγραφικό Έργο – Δημοσιεύσεις
Εισηγήσεις σε Συνέδρια, Σεμινάρια]     14
Συνέντευξη                                      20
-------------------------------------------------------
συνολο μεγιστης βαθμολογιας           100

Ενας πληροφορικος ομως με ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ δυσκολα μπορει να μαζεψει πανω απο 30-35 μορια απο τα αντικειμενικα κριτηρια (χωρις την συνεντευξη), ειναι ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΟ λοιπον οτι η συνεντευξη παιζει πολυ μεγαλο ρολο παρολο που φαινομενικα μετρα μονο 20%, μπορει να σου δωσει μεχρι 20 μορια τη στιγμη που εσυ αντε ΜΑΧ να μεζεψεις 30-35 απο τα αντικειμενικα σου κριτηρια!!! Μαλιστα οι περισσοτεροι πληροφορικοι πολλες φορες δεν πλησιαζουν καν τα30 μορια στα αντικειμενικα κριτηρια...
Ετσι ειχε γινει και θα γινει (σιγουρα) παλι με την περιπτωση μου, παρολο που μαζευα πολλα μορια απο τα αντικειμενικα κριτηρια τα προφορικα μου απο τους πρωτους ειχαν διαφορα 6-8 μορια + οτι δεν μου ειχαν μετρησει 2-3 μορια.... οποτε...
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι για αλλη μια φορα παραπληροφορεις τον κοσμο οπως ακριβως κανεις και για το συγκεκριμενο θεμα (οπως ανεφερα σε πολυ συγκεκριμενα σημεια στις παραπανω απαντησεις μου)...

εδω καπου γραφεις και οσα λεω:
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=13360.0

EDIT:
πινακας ωρομισθιων ΣΔΕ (Συμπεριλαβανεται και η συνεντευξη):
http://www.pde.gr/forum/index.php?page=419

Αναλυτικη κατασταση μοριοδοτισης ΣΔΕ:
http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/anaplirotes-oromisthioi/314-oromisthioi-sxoleia-deyterhs-eykaireias-sde-2008.html
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 31, 2009, 10:03:16 πμ από nfountou »
Η διαδικτυακή πύλη των αδιόριστων - http://adioristos.gr

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #184 στις: Αύγουστος 31, 2009, 10:44:11 πμ »
Εγώ απλά θα επαναλάβω ότι δεν παραπληροφόρησα ποτέ και κανέναν. Οποιοσδήποτε μπορεί να διασταυρώσει όσα έχω πει.

elia να με συγχωρεις που το συνεχισω αλλα μιας και επανελαβες οτι δεν παραπληροφορεις κανεναν μου θυμησες παλι κατι που ειχες πει:
Στο ιδιο ποστ που ελεγες για τις 50 θεσεις που κατεβηκες (παρολο που ηξερες γιατι κατεβηκες) ελεγες σε καποια στιγμη για τα ΣΔΕ. Οταν λοιπον καποιος ειπε οτι τα ΣΔΕ ειναι βυσματικα εσυ ειπες οτι δεν ειναι και οτι η συνεντευξη παιζει 20% ρολο. Καποιος που θα ακουσει κατι τετοιο χωρις να γνωριζει θα πιστεψει οτι ΟΚ το αλλο 80% ειναι τα αντικειμενικα κριτηρια οποτε δεν παιζει μεγαλο ρολο η συνεντευξη. Δυστυχως ομως τα πραγματα δεν ειναι ακριβως ετσι, να αναφερω συνοπτικα πως δινεται η βαθμολογια στα ΣΔΕ:

Τυπική Εκπαίδευση:                     27
Δια Βίου Μάθηση                      12
Διδακτική και Επαγγελματική Εμπειρία     27
[Συγγραφικό Έργο – Δημοσιεύσεις
Εισηγήσεις σε Συνέδρια, Σεμινάρια]     14
Συνέντευξη                                      20
-------------------------------------------------------
συνολο μεγιστης βαθμολογιας           100

Ενας πληροφορικος ομως με ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ δυσκολα μπορει να μαζεψει πανω απο 30-35 μορια απο τα αντικειμενικα κριτηρια (χωρις την συνεντευξη), ειναι ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΟ λοιπον οτι η συνεντευξη παιζει πολυ μεγαλο ρολο παρολο που φαινομενικα μετρα μονο 20%, μπορει να σου δωσει μεχρι 20 μορια τη στιγμη που εσυ αντε ΜΑΧ να μεζεψεις 30-35 απο τα αντικειμενικα σου κριτηρια!!! Μαλιστα οι περισσοτεροι πληροφορικοι πολλες φορες δεν πλησιαζουν καν τα30 μορια στα αντικειμενικα κριτηρια...
Ετσι ειχε γινει και θα γινει (σιγουρα) παλι με την περιπτωση μου, παρολο που μαζευα πολλα μορια απο τα αντικειμενικα κριτηρια τα προφορικα μου απο τους πρωτους ειχαν διαφορα 6-8 μορια + οτι δεν μου ειχαν μετρησει 2-3 μορια.... οποτε...
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι για αλλη μια φορα παραπληροφορεις τον κοσμο οπως ακριβως κανεις και για το συγκεκριμενο θεμα (οπως ανεφερα σε πολυ συγκεκριμενα σημεια στις παραπανω απαντησεις μου)...

εδω καπου γραφεις και οσα λεω:
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=13360.0

EDIT:
πινακας ωρομισθιων ΣΔΕ (Συμπεριλαβανεται και η συνεντευξη):
http://www.pde.gr/forum/index.php?page=419

Αναλυτικη κατασταση μοριοδοτισης ΣΔΕ:
http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/anaplirotes-oromisthioi/314-oromisthioi-sxoleia-deyterhs-eykaireias-sde-2008.html

Δεν κατάλαβα, επειδή εσύ εν έχεις τα προσόντα που αναφέρουν σημαίνει ότι δεν είναι αντικειμενικά;;;;;
Τα προσόντρα σου μπορεί να είναι πολύ καλά για άλλες δουλειές, αλλά όχι για τα ΣΔΕ! Η εκπαίδευση ενηλίκων είναι πολύ διαφορετική από την τυπική εκπαίδευση, για αυτό και λαμβάνουν διαφορετικά πράγματα υπόψιν.
Αν θες πες στο ΥΠΕΠΘ ποια ακριβώς είναι τα προσόντα σου, για να τα βάλει ως κριτήρια πρόσληψης παντού, για να προηγείσαι εσύ παντού! Τότε θα είναι όλα αντικειμενικά!


Δεν κατάλαβα που είναι η παραπληροφόρηση. Ψάξε, ψάξε, δεν θα το βρεις...
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 31, 2009, 10:49:52 πμ από elia »

Αποσυνδεδεμένος nfountou

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
    • nfountou.com
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #185 στις: Αύγουστος 31, 2009, 10:59:59 πμ »
Δεν κατάλαβα, επειδή εσύ εν έχεις τα προσόντα που αναφέρουν σημαίνει ότι δεν είναι αντικειμενικά;;;;;
Τα προσόντρα σου μπορεί να είναι πολύ καλά για άλλες δουλειές, αλλά όχι για τα ΣΔΕ! Η εκπαίδευση ενηλίκων είναι πολύ διαφορετική από την τυπική εκπαίδευση, για αυτό και λαμβάνουν διαφορετικά πράγματα υπόψιν.
Δεν κατάλαβα πουείναι η παραπληροφόρηση. Ψάξε, ψάξε, δεν θα το βρεις...

λεγοντας αντικειμενικα κριτηρια εννοω πτυχια, μεταπτυχια, σεμηνιαρια κτλπ. Τα προσοντα μου ειναι μια χαρουλα και για τα ΣΔΕ, ειδα και την αναλυτικη βαθμολογια του καθε υποψηφιου και ηταν φως φαναρι το τι γινεται εκει μεσα, για ενα περιεργο λογο ομαδες ατομων με ελαχιστα τυπικα προσοντα αλλα με αριστη βαθμολογια στα προφορικα βρισκοντουσαν πανω πανω στον πινακα. Δεν λεω οτι εσυ εβαλες βυσμα και εμπαινες στα ΣΔΕ, ετσι και αλιως δεν εχω καμια αποδειξη να υποστηριξω κατι τετοιο, αυτο που λεω ειναι οτι δεν ειναι σωστο να λες οτι η συνεντευξη μετραει μονο 20%. Λες την μιση αληθεια μονο και το γνωριζεις ηδη... Τωρα για το που βρισκεται το δαχτηλιδι μπορει κανεις να το ψαξει μονος του στα λινκ που εδωσα παραπανω, αν και παλι δεν το βρει μπορω να του στειλω στο μαιλ του κατι αναλυτικα πινακακια...
Η διαδικτυακή πύλη των αδιόριστων - http://adioristos.gr

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:00:49 »

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #186 στις: Αύγουστος 31, 2009, 12:32:57 μμ »
Τα υπόλοιπα προσόντα δε σημαίνει ότι δεν είναι αντικειμενικά απλά και μόνο επειδή δεν τα έχεις εσύ : π.χ. η συμμετοχή σε συνέδρια αποδεικνύεται με επίσημες βεβαιώσεις, οι οποίες επικυρώνονται κ.τ.λ. . Επίσης, συγνώμη που στο λέω, αλλά αν στη συνέντευξη είχες αυτό το αλλαζονικό υφάκι : "έχω πολύ καλά προσόντα, πτυχία, μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες" τότε λογικό είναι να σου έβαλαν χαμηλό βαθμό. Οι εκπαιδευόμενοι των ΣΔΕ είναι πολύ ιδιαίτερη ομάδα, ένα από τα βασικότερα της χαρακτηριστικά είναι η χαμηλή αυτοεκτίμηση. Το τελευταίο πράγμα που χρειάζονται είναι έναν εκπαιδευτή με ύφος αυθεντίας, ο οποίος να διαφημίζει τις γνώσεις του. Αυτό είναι μία από τις βασικότερες αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων. Αν σε ενδιαφέρει όμως μπορείς να εκπαιδευτείς και να πιστοποιηθείς από το ΕΚΕΠΙΣ, τότε θα εμπλουτίσεις το βιογραφικό σου για τα ΣΔΕ και θα έχεις πολύ καλύτερες πιθανότητες να σε πάρουν και να σου βάλουν καλό βαθμό στη συνέντευξη (και τότε θα τα διαπιστώσεις αυτά που σου είπα πιο πάνω).
Τέλος πάντων, δεν είχα πει ποτέ ότι τα πράγματα στα ΣΔΕ είναι τελείως αξιοκρατικά (εμένα προσωπικά ο διευθυντής μου, μου απαιτούσε ότι παράλογο τιου ερχόταν στο μυαλό (π.χ. να του εγκαταστήσω linux στον υπολογιστή του), και αν δεν το έκανα με εκβίαζε χύμα και μπροστά στους μαθητές και στους συναδέρφους ότι δεν θα ξαναδουλέψω σε ΣΔΕ, όχι πώς το κατάφερε βέβαια). Είχα πει απλά ότι δεν είναι σωστή η παράδοχή "ότι για να δουλέψεις στο ΣΔΕ είναι απαραίτητο το βύσμα", όπως άλλωστε δεν είναι απόλυτα σωστό το ότι για να μπεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ χρειάζεται βύσμα (έτσι νομίζω τουλάχιστον).



Το θέμα είναι άλλο : μου κάνεις εδώ και μέρες προσωπική επίθεση βασιζόμενη σε τελείως αστήριχτους ισχυρισμούς, θα μπορούσα να πω ότι με συκοφαντείς... Ο λόγος που το κάνεις αυτό είναι ένας : δεν γουστάρεις τις κινήσεις που κάνουμε για να πάρουμε παιδαγωγική κατάρτιση, απλά γιατί δεν σε συμφέρουν. Ίσως πιστεύεις ότι επιτιθέμενος σε εμένα θα καταφέρεις να τις αποδυναμώσεις. Είσαι γελασμένος!

Δεν έχει κανένα ουσιαστικό νόημα αυτή η αντιπαράθεση. Η συζήτηση σε αυτό το topic έχει ως θέμα τις επόμενες κινήσεις μας και εσύ δεν έχεις καμία θέση σε αυτή. Εγώ προσωπικά από εδώ και μπρος θα αγνοώ ότι και αν πεις.

Αποσυνδεδεμένος rafail

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #187 στις: Αύγουστος 31, 2009, 01:20:16 μμ »
alfavita.gr: Νέες σχολές που εντάσσονται στις καθηγητικές
 

 

Με βάση το σχέδιο νόμου «Ρύθμιση θεμάτων του πανεπιστημιακού και τεχνολογικού τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» το οποίο ήδη ψηφίστηκε επί της αρχής και επί των άρθρων (ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΒΟΥΛΗΣ ΙΒ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΥΝΟΔΟΣ Β΄ ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΘΕΡΟΥΣ 2009 ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΛΑ΄ Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009) :


Οι απόφοιτοι των Τμημάτων Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, Στατιστικής και Αναλογιστικών Χρηματοοικονομικών Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αιγαίου, Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, του Τμήματος Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας –με κατεύθυνση Κοινωνικής Ανθρωπολογίας- του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας Επικοινωνιών,Επιστήμης και Τεχνολογίας Υπολογιστών και Πληροφορικής –με εφαρμογή στη Βιοϊατρική- εντάσσονται στους υφισταμένους ήδη κλάδους[/color] ΠΕ04, ΠΕ09, ΠΕ10 και ΠΕ19 αντίστοιχα προσωπικού δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και προστίθεται στα τυπικά προσόντα διορισμού των κλάδων αυτών και τα πτυχία των παραπάνω Τμημάτων.

Παράλληλα εντάσσεται στις καθηγητικές σχολές το τμήμα Ισπανικής Γλώσσας και τοτμήμα Διδακτικής της Τεχνολογίας και ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιά (και τα δυο δίνουν παιδαγωγική επάρκεια στους πτυχιούχους τους)


Μήπως κάποιος μπορεί να μου εξηγήσει για την σχολή Επιστήμης και Τεχνολογίας Υπολογιστών και Πληροφορικής- με εφαρμογή στη Βιοιατρικη τι γινεται; ανήκουν στους ΠΕ19 και τους δώσανε και αυτούς τώρα παιδαγωγική κατάρτιση;

Αποσυνδεδεμένος vkc

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #188 στις: Αύγουστος 31, 2009, 01:47:50 μμ »
Αυτό που λέει είναι ότι:
Οι σχολές

1)Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας

2)Επιστήμης και Τεχνολογίας Επικοινωνιών

3)Επιστήμης και Τεχνολογίας Υπολογιστών

4)Πληροφορικής με εφαρμογή στη Βιοϊατρική

εντάσσονται στους ΠΕ19
Όχι ότι γίνονται καθηγητικές.

Αποσυνδεδεμένος sakis79

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #189 στις: Αύγουστος 31, 2009, 02:27:40 μμ »
Μπορεί κάποιος να μου πει πόσες ήταν οι σχολές Πληροφορικής πριν 10-15 χρόνια και πόσες είναι τώρα ΑΕΙ και ΤΕΙ μαζί;

Έτσι για να πάρουμε μια ιδέα και να δούμε ότι δεν υπάρχει μέτρο σε αυτή την χώρα... τα πάντα χωρίς σχέδιο και υπερβολή!

Αποσυνδεδεμένος rafail

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #190 στις: Αύγουστος 31, 2009, 02:31:17 μμ »
vkc ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #191 στις: Αύγουστος 31, 2009, 02:58:26 μμ »
Παράθεση
Οι σχολές
1)Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας
2)Επιστήμης και Τεχνολογίας Επικοινωνιών
3)Επιστήμης και Τεχνολογίας Υπολογιστών
4)Πληροφορικής με εφαρμογή στη Βιοϊατρική
εντάσσονται στους ΠΕ19

Αντε με το καλο. Και οταν φτασουμε τις 100 να μαζευτουμε να το γιορτασουμε. Δεν μπορω να καταλαβω, γιατι οτιδηποτε εχει τον ορο πληροφορικη - τεχνολογια συνεχιζει και μπαινει στους ΠΕ19-ΠΕ20.

Αποσυνδεδεμένος nfountou

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
    • nfountou.com
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #192 στις: Αύγουστος 31, 2009, 04:52:14 μμ »
Τα υπόλοιπα προσόντα δε σημαίνει ότι δεν είναι αντικειμενικά απλά και μόνο επειδή δεν τα έχεις εσύ : π.χ. η συμμετοχή σε συνέδρια αποδεικνύεται με επίσημες βεβαιώσεις, οι οποίες επικυρώνονται κ.τ.λ. . Επίσης, συγνώμη που στο λέω, αλλά αν στη συνέντευξη είχες αυτό το αλλαζονικό υφάκι : "έχω πολύ καλά προσόντα, πτυχία, μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες" τότε λογικό είναι να σου έβαλαν χαμηλό βαθμό. Οι εκπαιδευόμενοι των ΣΔΕ είναι πολύ ιδιαίτερη ομάδα, ένα από τα βασικότερα της χαρακτηριστικά είναι η χαμηλή αυτοεκτίμηση. Το τελευταίο πράγμα που χρειάζονται είναι έναν εκπαιδευτή με ύφος αυθεντίας, ο οποίος να διαφημίζει τις γνώσεις του. Αυτό είναι μία από τις βασικότερες αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων. Αν σε ενδιαφέρει όμως μπορείς να εκπαιδευτείς και να πιστοποιηθείς από το ΕΚΕΠΙΣ, τότε θα εμπλουτίσεις το βιογραφικό σου για τα ΣΔΕ και θα έχεις πολύ καλύτερες πιθανότητες να σε πάρουν και να σου βάλουν καλό βαθμό στη συνέντευξη (και τότε θα τα διαπιστώσεις αυτά που σου είπα πιο πάνω).
Τέλος πάντων, δεν είχα πει ποτέ ότι τα πράγματα στα ΣΔΕ είναι τελείως αξιοκρατικά (εμένα προσωπικά ο διευθυντής μου, μου απαιτούσε ότι παράλογο τιου ερχόταν στο μυαλό (π.χ. να του εγκαταστήσω linux στον υπολογιστή του), και αν δεν το έκανα με εκβίαζε χύμα και μπροστά στους μαθητές και στους συναδέρφους ότι δεν θα ξαναδουλέψω σε ΣΔΕ, όχι πώς το κατάφερε βέβαια). Είχα πει απλά ότι δεν είναι σωστή η παράδοχή "ότι για να δουλέψεις στο ΣΔΕ είναι απαραίτητο το βύσμα", όπως άλλωστε δεν είναι απόλυτα σωστό το ότι για να μπεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ χρειάζεται βύσμα (έτσι νομίζω τουλάχιστον).



Το θέμα είναι άλλο : μου κάνεις εδώ και μέρες προσωπική επίθεση βασιζόμενη σε τελείως αστήριχτους ισχυρισμούς, θα μπορούσα να πω ότι με συκοφαντείς... Ο λόγος που το κάνεις αυτό είναι ένας : δεν γουστάρεις τις κινήσεις που κάνουμε για να πάρουμε παιδαγωγική κατάρτιση, απλά γιατί δεν σε συμφέρουν. Ίσως πιστεύεις ότι επιτιθέμενος σε εμένα θα καταφέρεις να τις αποδυναμώσεις. Είσαι γελασμένος!

Δεν έχει κανένα ουσιαστικό νόημα αυτή η αντιπαράθεση. Η συζήτηση σε αυτό το topic έχει ως θέμα τις επόμενες κινήσεις μας και εσύ δεν έχεις καμία θέση σε αυτή. Εγώ προσωπικά από εδώ και μπρος θα αγνοώ ότι και αν πεις.

Δεν μπορω να το πιστεψω συνεχιζεις να λες πραγματα που δεν λεω!!! Μα ειπα εγω οτι τα προσοντα δεν ειναι αντικειμενικά επειδή και μονο δεν τα εχω εγώ; Μιλησα για αντικειμενικα κριτηρια δηλαδη τα ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ που μετρανε στα ΣΔΕ. Ειναι η δευτερη φορα που το επαναλαμβανω αυτο!!!
Επισης να αναφερω οτι μετα απο ενσταση μου δωσανε 9 ωρες τις οποιες τελικα δεν τις πηρα γιατι δεν μπορουσα, ημουν αλλου.
Εχω ηδη πιστοποιηθει απο το ΕΚΕΠΙΣ...
Σε καμια περιπτωση δεν σε συκοφαντω, απλα αναφερω πραγματα που ειπες και συμπληρωνω λεγοντας τι πραγματικα συμβαινει, δεν ειναι σωστο να λες μονο την μιση αληθεια!ΝΑΙ μεν δεν με συμφερει να παρουμε ολοι παιδαγωγικη επαρκεια αλλα και δεν ειναι σωστο να παρουμε... (γιατι να παρουν οσοι δεν εκαναν ουτε ενα παιδαγωγικο;)

Αντι να κατσουμε σαν μοναδα και να σκεφτουμε ολοι το συμφερον ολων καθομαστε και βγαζουμε τα ματια μας...

Δεν σκεφτηκατε οτι μια καλυτερη προταση πχ θα ηταν να δωσει παιδαγωγικη επαρκεια στη σχολη αλλα να μην ισχυει για τους παλιους αλλα μονο για τους καινουριους που μπαινουν στους πινακες; Δεν θα ηταν δικαιο για ολους κατι τετοιο; Με βαση αυτη σαν κεντρικη ιδεα θα μπορουσε να βρεθει μια λυση οπου ολοι θα ηταν ευχαριστημενοι....

και παλι... καλα μας κρασα!
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 31, 2009, 04:54:20 μμ από nfountou »
Η διαδικτυακή πύλη των αδιόριστων - http://adioristos.gr

Αποσυνδεδεμένος comengdr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #193 στις: Αύγουστος 31, 2009, 07:00:58 μμ »
Καλησπέρα σε όλους,

Αυτό που με εκπλήσσει και ενδιαφέρομαι να πληροφορηθώ, αν φυσικά κάποιος γνωρίζει κάτι, είναι γιατί εφόσον στη συζήτηση στο κοινοβούλιο αναφέρθηκε το θέμα από πολλών διαφορετικών κομμάτων βουλευτές τελικά δεν πάρθηκε κάποια απόφαση που να λύνει το πρόβλημα της παιδαγωγικής επάρκειας. Δε σας προβληματίζει ότι συζητούν αλλά κανείς δε θέτει μια ολοκληρωμένη πρόταση επί του θέματος; Το υπουργείο παιδείας κατέχει τους οδηγούς σπουδών όλων των τμημάτων ΑΕΙ -ΤΕΙ. Δεν θα μπορούσαν οι αρμόδιοι να ελέγχξουν την αδικία και να διορθώσουν τυχόν λάθος κίνηση ή να καταθέσουν επιχειρήματα που να δικαιολογούν τη στρατηγική τους;

Μήπως τελικά υπήρχε η ανάγκη να φανεί ότι κάποια σχολή είναι η "εξειδικευμένη" για καθηγητές πληροφορικής ώστε να φανεί ότι ο κλάδος "ξεμπούκωσε" αφού όλοι οι απογοητευμένοι θα πάψουν να ασχολούνται με την εκπαίδευση αν δεν έχουν παιδαγωγική κατάρτιση ενώ οι κατέχοντες ευχαριστημένοι θα αποφοιτούν βρίσκοντας αμέσως δουλειά στην εκπαίδευση;

Μήπως η παιδαγωγική επάρκεια αποτελεί μια κλασσική ελληνική πρόχειρη απάντηση στους υποψήφιους εκπαιδευτικούς πληροφορικής προκειμένου να αποδεχτούν την απόστασή τους από το διορισμό και να καλύψει το υπουργείο τα λάθη του παρελθόντος που μπούκωσαν τον κλάδο;

Εν μια νυκτί μαθημστικοί, φυσικοί, θεολόγοι κλπ κατέλαβαν τις θέσεις των εξειδικευμένων πτυχιούχων πληροφορικής, στη συνέχεια όποιος αποφοίτησε διορίστηκε και εξασκεί το επάγγελμα χωρίς καμία παιδαγωγική επάρκεια και τώρα εν μια νυκτί οι εξειδικευμένοι γίνονται ξένοι προς το επάγγελμα καθώς δεν είναι παιδαγωγοί και πρέπει να στραφούν αλλού!

Θα πρότεινα η ένωση πληροφορικών ελλάδος να καταγράψει στατιστικά στοιχεία με το πλήθος των μη πτχιουχων πληροφορικής που διδάσκουν το αντικείμενο, το πλήθος των καθηγητών πληροφορικής που διορίστηκαν χωρίς επάρκεια και να αποσταλλεί στο συνήγορο του πολίτη σχετική διαμαρτυρία.  Εναλλακτικά θα μπορούσε να γίνει προσφυγή στο συμβούλιο της επικρατείας. Ποντάρουν στο ότι δεν έχουμε συνδικαλισμό. Θα τόλμαγαν κάνουν τα ίδια στους δασκάλους;;; Να διορίσουν πχ μαθηματικούς, φιλολόγους κα;;

Αποσυνδεδεμένος sakis79

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #194 στις: Αύγουστος 31, 2009, 08:24:36 μμ »
Παράθεση
Οι σχολές
1)Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας
2)Επιστήμης και Τεχνολογίας Επικοινωνιών
3)Επιστήμης και Τεχνολογίας Υπολογιστών
4)Πληροφορικής με εφαρμογή στη Βιοϊατρική
εντάσσονται στους ΠΕ19

Αντε με το καλο. Και οταν φτασουμε τις 100 να μαζευτουμε να το γιορτασουμε. Δεν μπορω να καταλαβω, γιατι οτιδηποτε εχει τον ορο πληροφορικη - τεχνολογια συνεχιζει και μπαινει στους ΠΕ19-ΠΕ20.
"Κοτσάρουν" μερικά τμήματα μέσα στην ονομασία τους την λέξη Πληροφορικής και τσουπ, όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου μπαίνουν στους ΠΕ19-20.

Να μου το θυμηθείς η νέα σφαγή θα γίνει τώρα που επιλέχτηκε ένα μόνο τμήμα να έχει παιδαγωγική επάρκεια. Μερικές σχολές βλέποντας στο κοντινό μέλλον και για να έχουν πάτημα για να διεκδικήσουν και αυτές, θα αλλάξουν το πρόγραμμα σπουδών τους εντάσσοντας σε αυτό παιδαγωγικά μαθήματα είτε υποχρεωτικά είτε επιλογής. Έπειτα από κάποια χρονάκια θα έρθει μια νέα τροπολογία (με την πίεση κάποιου βουλευτή) σαν και την πρόσφατη που θα τις εντάσσει στις καθηγητικές και άσε τους υπόλοιπους να κάνουν προσφυγές και να χτυπιούνται.

Το κόλπο τους δεκαετίες τώρα το έχουμε μάθει, το θέμα είναι τι κάνουμε και πως είμαστε οργανωμένοι για τους κόψουμε τον βήχα. Το θράσος τους δεν έχει όρια!


Έτος 2015:
Εντάσσονται στους κλάδους ΠΕ19 και ΠΕ20 τα τμήματα Πληροφορικής στην Παραψυχολογία και Ενόραση, Πληροφορικής στη Φυτική και Ζωική Παραγωγή και Κομμωτικής με χρήση Πολυμέσων   ;D

Αποσυνδεδεμένος apostolis_veria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 265
    • Προφίλ
Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« Απάντηση #195 στις: Σεπτέμβριος 01, 2009, 12:37:38 πμ »
μηνύματα από τον christos_200 πριν 1 μήνα:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
κάθεστε και μετράτε πόσα παιδαγωγικά κάνατε και κάνετε αναλύσεις για το αν θα έπρεπε να γίνετε καθηγητική σχολη..Σας το ξαναναλέω:δεν έπρεπε γιατί εφόσον πήρατε τον τίτλο Π19 δεν δικαιούστε να μιλάτε για παιδαγωγική επάρκεια διότι θεωρείστε τεχνική ειδικότητα  όπως τα υπόλοιπα τμήματα ΠΕ19!παλιά κάνατε 10, στο μέλλον θα κάνετε 2,δεν μετράει...Δεν κάθεται να κοιτάξει αυτά το υπουργείο.Το υπουργείο καθάρισε με την πληροφορική γιατί:
Αφού την απαξίωσε:
1)διορίζοντας ως πληροφορικαριους αποτυχημένους άλλων κλάδων,
2)ανοίγοντας αχρείαστα τμήματα για να δουλέψει η επαρχία και να βολευτούνε κάποιοι σε κάποιες θέσεις(σπούδαζαν μαθητές με 8!)
Τώρα που μαζευτήκαμε πολλοί και δεν έχει τι να μας κάνει, γιατί τους έχουμε ζαλίσει με γλειψίματα στις ενισχυτικές,με ,με ,με μας λέει να πάμε να πνιγούμε...Εγώ θα παίρνω καθηγητές από την περίφημη σχολή του Πειραιά..Εσεις οι υπόλοιποι, ο σωρός, είστε πολλοι, ειστε αναξιόπιστοι εκπαιδευτικά,δεν μπορώ να σας ξεχωρίσω, δεν σας χρειάζομαι άλλο...Με έχετε κουράσει, αλλάξτε επάγγελμα...Τώρα γιατί διάλεξε το συγκεκριμένο τμήμα.Γιατί φυσικά είχε τα κονε,

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Να σας κάνω μια απλή ερώτηση:απο που και ως που το ΑΕΙ είναι ίσο με το ΤΕΙ;Γιατί στους οικονομολόγους υπάρχει διάκριση σε ΠΕ και ΤΕ;Οι ΠΕ διορίζονται μονάχα σε γενικά λύκεια και οι ΤΕ σε τεχνικά.Αυτοί δεν ειναι τεχνική ειδικότητα όπως εμείς;Ποίος νόμος το λέει ότι εμείς πρέπει να είμαστε ίσοι;;;Συνάδελφοι Πε19 θα σας τα ξαναπώ άλλη μια φορά:
1)μας πήραν τις θέσεις οι γεωφυσικολόγοι
2)μας έκαναν ίσα τα πτυχία(το 19 με το 10!!!!).Φτάσαμε σε σημείο να διορίζονται οι μάθητες μου και εγώ να μην ξέρω αν του χρόνου θα με πάρουν ωρομίσθιο!!!
3)Τώρα που μαζευτήκαμε πολλοί(άνοιξαν 10 τει που τώρα θα τα κλείσουν!-δεν γνώριζαν ότι μετά τους μαζικούς διορισμούς το 2003 & 2005 η πληροφορική δεν χρειάζεται νέα τμήματα τεί; το γνώριζαν αλλά ήθελαν να περνάνε τα παιδιά με 07 για να πιάσουν τόπο τα φροντιστήρια και να μην μουρμουράνε οι γονείς) είπαν να αβαντάρουν μία σχολή δίνοντας της παιδαγωγικη κατάρτιση!
Καταλάβατε κύριοι συνάδελφοι ΠΕ19;;;;;μας πήραν τις θέσεις, μας υποτίμησαν την βαρύτητα ενός πτυχίου ΑΕΙ και τώρα μας λένε να πάμε να πηδ...ούμε!!!Μας λέει δεν μου χρειάζεστε τώρα, είστε πολλοί, είστε σωρός, είστε χιλιάδες, δεν μπορώ να σας ξεχωρίσω για το ποιος είναι ικανός και ποιος όχι.Σας πετάω όλους στα σκουπίδια(ΑΕΙ&ΤΕΙ) και κρατάω μόνο μία σχολή(του Πειραιά) για να κάνω κάθε χρόνο τους λίγους διορισμούς μου!!! Αυτή είναι η αλήθεια,πιστέψε με.5 χρόνια δούλεψα γι αυτούς σε όλες τις βαθμίδες και τους έμαθα...
Κύριοι ΠΕ19:για να μην τα ρίχνουμε όλα στους άλλους βάλαμε και εμείς το χεράκι μας.ΣΥΝΑΙΝΕΣΑΜΕ!!!Οχι με τις πράξεις αλλά με την σιωπή μας.Το καταλαβαίνεται;Δεν αντιδράσαμε ποτέ διότι στην αρχή όλοι είχαμε δουλειά και λέγαμε δεν πειράζει..Δεν προβλέψαμε  πριν 5 χρόνια τι θα γινει στο μέλλον και σε αυτό είμαστε ασυγχώρητοι.Επιπλέον είχαμε και άλλη μία ατυχία:οι περισσότεροι ΠΕ19 στα πρώτα χρόνια ασχολήθηκαν με τον ιδιωτικό τομέα.Εμείς οι λίγοι αφήσαμε το χωράφι μας να το οργώσουν και αυτοί το έκαναν!Πως να φωναξεις όταν είσαι η μειοψηφία;
Να μην ξεχάσω να δώσω και τα συγχαρητηριά μου και στους πρυτάνεις των ΑΕΙ! Καλά εμείς δεν βλέπαμε, ούτε αυτοί έβλεπαν;Δεν το νομίζω έβλεπαν και παραέβλεπαν την απαξίωση της Πληροφορικής που έρχεται αλλά έκαναν και αυτοί τουμπεκι στο υπουργειο για τις καρέκλες τους!
Σε καμμία περίπτωση δεν θέλω να μειωσω τους συναδέλφους των ΤΕΙ. Να ξέρουν ότι και αυτοί θα έχουν ένα δυσοίωνο μέλλον ίσως χειρότερο από ότι εμείς. Είναι και αυτοί θύματα των παιχνιδιών του Υπουργείου.
Για να καταλάβετε τι έκανε το υπουργείο με αυτό σκεφτείτε:στο μέλλον όποιος θέλει να ασχοληθεί με την διδασκαλία της Πληροφορικής θα επιλέγει να σπουδάζει μόνο στο συγκεκριμένο τμήμα.Ξέρετε πολλούς ηλεκτρολόγους στην εκπαίδευση που να μην έχουν τελειώσει την ΑΣΕΤΕΜ αθήνας;Εγώ δεν ξέρω κανέναν!!!Περιττό νας σας πω ότι όποιος επιλέγει αυτήν την βαπτισμένη καθηγητική σχολή δεν θα είναι και σιγουρο ότι θα διοριστεί.Απλά θα έχει τις πιθανοτητές του και θα παίζει. Έτσι καθάρισαν τα λάθη στον κλάδο μας οι φωστήρες του υπουργείου.&θα έχουν το κεφάλι τους ήσυχο.Όσο για μας τους υπόλοιπους ήταν 5 χρόνια χαμένα από άποψη επαγγελματικής πορείας αλλά κερδισμένα με την αγάπη των μαθητών.Τουλάχιστον αφού μας πετάνε με το έτσι θέλω από τον χώρο της εκπαίδευσης ας τους δώσουμε ένα ηχηρό χαστούκι για να μην το ξανακάνουν στο μέλλον με άλλους κλάδους.
Τέλος να ξέρετε ότι η συγκεκριμένη τροπολογία ήταν η μεγαλύτερη απΆτη και εξαπάτηση από πλευρας Υπουργείου.Ρωτήστε μεγαλύτερους να σας πουν!Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΜΕ ΑΠΟΤΕΛΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΜΑΧΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ,ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΣΑΣ!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΔΙΑΒΑΣΤΕ & ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160678
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 390
Σύνολο: 400

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.