Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - TEFLinGR

Σελίδες: 12
1
Φροντιστήρια / Απ: Ίδρυση φροντιστηρίου ξένων γλωσσών
« στις: Δεκέμβριος 11, 2012, 08:30:52 μμ »
Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ.  :)

2
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Περί φωτοτυπιών και εκτυπωτών
« στις: Δεκέμβριος 10, 2012, 12:07:29 πμ »
OK. Ζητώ συγνώμη. Κατάλαβα λάθος. :)

3
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Περί φωτοτυπιών και εκτυπωτών
« στις: Δεκέμβριος 09, 2012, 08:18:56 μμ »
έχω την εντύπωση ότι αυτό με το γέμισμα των φυσιγγίων (μελανοδοχείων) είναι μεγάλη απάτη. Παρατηρώ ότι ειδικά για τους Inkjet εκτυπωτές, και ειδικά το έγχρωμο μελάνι, τελειώνει πολύ γρήγορα αφότου το ξαναγεμίσεις.

Μήπως τελικά συμφέρει πάντοτε η αγορά καινούργιου; Γιατί το να πληρώνω  την μισή τιμή για να το γεμίζω αλλά να τελειώνει μετά από λίγες εκτυπώσεις, σίγουρα δεν συμφέρει!


Να προσθέσω ότι διευκολύνει πολύ ένας εκτυπωτής διπλής όψης, που σου γυρνάει αυτόματα δηλαδή την σελίδα μπρος πίσω!! και δεν είναι ακριβοί! ψάξτε το

Επίσης στο σχολείο, όσοι είστε, πως την παλεύετε με τις φωτοτυπίες;
Τα παιδιά είναι πολλά σε κάθε τμήμα (20 και πάνω), πολλοί είναι και οι καθηγητές, λεφτά δεν υπάρχουν, τι κάνετε;
με έναν πρόχειρο υπολογισμό έχουμε:

Για να δώσω πχ ένα φύλλο (2 σελίδες δηλαδή μπρος πίσω) σε μια τάξη 20 μαθητών, θέλω 40 σελίδες φωτοτυπίες.
Και δεν έχω μόνο μια τάξη αλλά μπαίνω σε 5 τμήματα, άρα 200 φωτοτυπίες!
και δεν είμαι ο μόνος καθηγητής στο σχολείο, είμαστε 30 καθηγητές, άρα έχουμε 6000 φωτοτυπίες για ένα δισέλιδο μπρος πίσω για 1 ώρα μαθήματος!!!!

το σχολείο θέλει toner κάθε βδομάδα με αυτούς τους ρυθμούς!!!

τι κάνετε με αυτό το θέμα;

Συνάδελφε, δεν έχω κανένα συμφέρον, ούτε παίρνω ποσοστά. Δεν έχεις καταλάβει τι είναι το CISS. Με αυτό το σύστημα έχεις 100ml ανά χρώμα αντί για 7ml που έχουν τα περισσότερα μελανοδοχεία. Άρα με τα ίδια λεφτά που αγοράζει κανείς ένα σετ μελάνια αυθεντικά έχει 400 ή 500ml χρώμα. Δεν μίλησα εγώ για γέμισμα μελανιών. Όλοι οι εκτυπωτές πλέον, ή τουλάχιστον οι περισσότεροι, έχουν chip το οποίο δεν σου επιτρέπει να χρησιμοποιήσεις συμβατά, και επίσης αν έχεις καιρό να τυπώσεις σου δείχνουν το μελάνι άδειο. Κάποιοι EPSON, για παράδειγμα, αν βγάλεις ένα ολοκαίνουργιο μελάνι και το ξαναβάλεις σου το δείχνει άδειο. Τα συστήματα CISS έχουν ένα διακόπτη που στην ουσία κάνει reset το chip που έχουν τα μελάνια.

Απο περιέργεια, όταν σου αδειάσει ένα από τα μελάνια σου, άνοιξέ το αν μπορείς, και θα δεις ότι έχει πολύ μελάνι μέσα.

Αυτό που λες για τα συμβατά μελάνια που αγοράζουμε έτοιμα ή τα γεμίζουμε με τη σύριγγα, ισχύει. Μόνο αυτά που έπαιρνα απο το Πλαίσιο (@work νομίζω λέγονται) δεν μου δημιουργούσαν τέτοιο πρόβλημα. Το CISS, όμως, δεν έχει καμία σχέση με όλα αυτά. Δες κανένα βιντεάκι στο youtube και θα καταλάβεις τι εννοώ.

4
Νησιά / Απ: Τριτοκοσμικές συνθήκες στα ακριτικά νησιά
« στις: Δεκέμβριος 08, 2012, 08:36:55 μμ »
Αν μπορείς στείλε μου με pm τους τίτλους για να τα δω κι εγώ. Όσες μελέτες έχω διαβάσει εγώ έχουν αμφισβητηθεί για διάφορους λόγους, με τους οποίους κι εγώ συμφωνώ, ειδικά για τον τρόπο συλλογής και ανάλυσης των στοιχείων καθώς και της κλίμακας της έρευνας.

5
Νησιά / Απ: Τριτοκοσμικές συνθήκες στα ακριτικά νησιά
« στις: Δεκέμβριος 08, 2012, 07:57:10 μμ »
Λοιπόν, για να βάλω λίγο τα πράγματα στη θέση τους από τη μεριά μου. Επίσημη έρευνα στην Ελλάδα ουσιαστικά δεν έχει γίνει ποτέ, εκτός από τις αναφορές που γίνονται στα Πανεπιστήμια από τους καθηγητές. Αυτό ακριβώς ερευνώ εδώ και δύο χρόνια μαζί με μια ομάδα Ελλήνων συναδέλφων οι οποίοι έχουμε αναλάβει το συγκεκριμένο project ως μέρος διδακτορικής διατριβής για Πανεπιστήμιο της Βρετανίας. Ανάλογη έρευνα διεξάγεται από ιατρική ομάδα Πανεπιστημίου η οποία ερευνά τη συχνότητα συγκεκριμένων ασθενειών οι οποίες σχετίζονται με την αιμομιξία στην Ελλάδα.

Πώς το κάνουμε; Θα περιγράψω ένα ελάχιστο μέρος για να το συζητήσουμε αφού θέλετε. Από επίσημα στατιστικά των ΚΔΑΥ, από αναλύσεις γενεαλογικών δέντρων σε συγκεκριμένα νησιά της Ελλάδας, από αναφορές διορισμένων εκπαιδευτικών για δυσκολίες στη διδασκαλία και στην αφομοίωση της ύλης που διδάσκουν, καθώς και από συνεντεύξεις κατοίκων με συγκεκριμένες μη κατευθυνόμενες ερωτήσεις. Επίσης αναλύουμε τα ποσοστά επιτυχίας στις εισαγωγικές εξετάσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και αναλύουμε διάφορους παράγοντες που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τα ποσοστά αυτά. Επίσης, ψάχνουμε να βρούμε τους λόγους που η πλειοψηφία των μαθητών γυμνασίου κάνει πάρα πολλά ορθογραφικά λάθη ακόμα και σε βασικές λέξεις. Για να το κάνουμε αυτό, έχουμε πάρει άδεια από τους γονείς μετά από συνάντηση μαζί τους και κανείς δεν αποσκοπεί στο να στιγματίσει τους κατοίκους ή τα νησιά μας. Άλλωστε τα στοιχεία όσων συμμετέχουν στην έρευνα και τα ονόματα των νησιών είναι απόρρητα και φυσικά δεν θα δημοσιευτούν.

Σε καμία περίπτωση δεν θεωρείται μικρό νησί η Ρόδος. Εμείς μιλάμε για νησιά με 200-500 κατοίκους. Επίσης, το γεγονός ότι δεν υπάρχει δημοσιευμένη έρευνα που να αναφέρεται στο αντικείμενο, δεν μου λέει κάτι, γιατί ακριβώς αυτό προετοιμάζουμε εμείς.

Ο στόχος της έρευνάς μας είναι ακριβώς αυτός. Να μη γενικολογούμε. Τώρα για το συνάδελφο που ρώτησε από πού προκύπτει ότι παντρεύονται συγγενείς, προκύπτει από το γεγονός ότι αρχικά το παραδέχονται οι ίδιοι και δεν το θεωρούν κάτι ιδιαίτερο. Σε συγκεκριμένο νησί, το ποσοστό των δεύτερων και τρίτων εξαδέλφων στα ζευγάρια που είναι σήμερα παντρεμένα, ανέρχεται στο 43,81% αν αυτό βοηθά.

Η όλη έρευνα γίνεται εξωσχολικά και ανεξάρτητα.

Φιλικά πάντα και χωρίς καμία διάθεση για αντιπαράθεση με κανένα.

6
Νησιά / Απ: Τριτοκοσμικές συνθήκες στα ακριτικά νησιά
« στις: Δεκέμβριος 08, 2012, 06:57:12 μμ »
Γενικεύσεις χωρις νόημα.

Διαφωνώ μαζί σας. Θα ήθελα να τεκμηριώσετε αυτό που γράψατε, αν μπορείτε και έχετε διάθεση.

7
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Περί φωτοτυπιών και εκτυπωτών
« στις: Δεκέμβριος 08, 2012, 06:54:30 μμ »
Λοιπόν, για να μην περιμένετε pm και σας κουράζω, κάνω paste το μήνυμα που έγραψα στους προηγούμενους φίλους.

To σύστημα CISS μπαίνει μόνο σε inkjet εκτυπωτές και όχι σε όλους. Το σύστημα λέγεται CISS και υπάρχουν πολλά video στο youtube. Καλό είναι οι εκτυπωτές να έχουν ξεχωριστά μελάνια ακόμα και στα έγχρωμα. Τουλάχιστον αυτό κατάλαβα όταν αγόρασα το συγκεκριμένο σύστημα.

Εγώ το αγόρασα από το http://www.perfectprint.gr/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=205&lang=el (ελπίζω να μη θεωρηθεί ότι κάνω διαφήμιση, γιατί ΔΕΝ κάνω. Καθηγητής είμαι. Δεν πουλάω μελάνια  :) )

και ο εκτυπωτής μου είναι ο Epson BX320FW (σχετικά φτηνός, καταπληκτικός, πολύ γρήγορος και με πολύ καλή ποιότητα στις εκτυπώσεις, ακόμα και των φωτογραφιών).

Αν θέλετε οι εκτυπώσεις σας να είναι αδιάβροχες και ανεξίτηλες, επιλέγετε μελάνια Pigment. Αν δεν σας απασχολεί και σας νοιάζει το κόστος, παραγγέλνετε μελάνια dye. Tα pigment είναι καλύτερα για εκτυπώσεις φωτογραφιών αλλά δεν πρέπει να μένουν πολύ καιρό χωρίς χρήση (πχ μια φορά το μήνα). Αν τυπώνετε απλά ασκήσεις και φωτοτυπίες, τότε με τα dye είστε μια χαρά γιατί είναι και φτηνότερα.

Ξαναλέω ότι με το συγκεκριμένο σύστημα νομίζω ότι ακυρώνεται η εγγύηση, αρά θεωρώ ουτοπικό το θέμα της εγγύησης σε εκτυπωτές των 80 ευρώ, όταν όλοι γνωρίζουμε ότι οι περισσότεροι εκτυπωτές πωλούνται για να έχουν κέρδος οι εταιρείες από τα μελάνια. Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι ενώ τα δικά μου μελάνια είναι γεμάτα με το σύστημα που έχω, ο εκτυπωτής βγάζει μήνυμα ότι πχ το μαύρο είναι άδειο. Εγώ από τότε που πήρα αυτό το σύστημα σταμάτησα να χρησιμοποιώ τον laser που έχω.

Αν κάποιος έχει laser εκτυπωτή (όχι Lexmark γιατί αυτοί ούτε συμβατά παίρνουν, ούτε τίποτα - τουλάχιστον σε μελάνια), πάλι έχω βρει e-shop που πουλάει πάμφθηνα toner, όχι γεμισμένα, αλλά από εργοστάσιο καινούργια. 

Αν το link που έγραψα παραβαίνει τους όρους χρήσης του forum, ζητώ συγνώμη και παρακαλώ να το διαγράψετε.

8
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Περί φωτοτυπιών και εκτυπωτών
« στις: Δεκέμβριος 08, 2012, 01:31:47 πμ »
Βασικά και εγώ ενδιαφέρομαι γι' αυτό το σύστημα! Αν είναι εύκολο να μου στείλεις π.μ. με λεπτομέρειες κόστους!

Έτοιμος. Έχεις pm.

9
Φροντιστήρια / Απ: Ίδρυση φροντιστηρίου ξένων γλωσσών
« στις: Δεκέμβριος 07, 2012, 09:12:13 μμ »
Υπάρχει περίπτωση να είναι διαφορετικές οι οδηγίες στις εκάστοτε διαφορετικές περιοχές;Παρακολουθώ τη συζήτησή σας και οφείλω να πω ότι, καθώς βρίσκομαι σε σκέψη για την επόμενη σχολική χρονιά, με τρομοκρατεί το γεγονός ότι τα δεδομένα διαρκώς αλλάζουν.
TEFLinGR μπράβο ειλικρινά για την επιμονή σου!!!!!


Δεν νομίζω ότι ο Νόμος και οι κανονισμοί εφαρμόζονται επιλεκτικά. Κοίτα τον φίλο με τα μαθήματα μέσης εκπαίδευσης. Εκείνος δουλεύει νομιμότατα (και πολύ καλά κάνει), ενώ εμένα εδώ και 2 χρόνια σχεδόν, δεν με αφήνουν να κάνω αυτό που κάνει εκείνος και με "αναγκάζουν" να ανοίξω φροντιστήριο. Εγώ από τη Δευτέρα αρχίζω να ζητάω γραπτές απαντήσεις για το τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται, γιατί εγώ ζω στο εξωτερικό για να μπορέσω να επιβιώσω, επειδή μου επιμένουν ότι το μέγιστο που μπορώ να δουλέψω κατ' οίκον είναι αυτές οι ελάχιστες ώρες που μου είπαν. Δεν υπάρχει περίπτωση να μη διευκρινίσω γιατί εμένα μου το απαγορεύουν ενώ επιτρέπεται, αν επιτρέπεται. Μιλάμε πάντα για την περίπτωση που κάποιος θέλει να είναι νόμιμος και να μην κόβει 10 ώρες έχοντας διδάξει 40, χωρίς να υπονοώ ότι ο συνάδελφος κάνει κάτι τέτοιο. Έχω συμφοιτήτρια η οποία έχει ανοίξει και λειτουργεί νόμιμα οικοδιδασκαλείο σε μεγάλη πόλη στην Ελλάδα, με κανονικές άδειες, και δουλεύει Δευτέρα-Παρασκευή 3.00 με 10.00 το βράδυ. Μου ζήτησαν ονόματα. Ποτέ δεν θα κάρφωνα κανένα και για κανένα λόγο. Στο τέλος με έβγαλαν τρελό και το θέμα έμεινε εκεί.

10
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Περί φωτοτυπιών και εκτυπωτών
« στις: Δεκέμβριος 07, 2012, 08:59:08 μμ »
Έχετε pm.  ;)

11
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Περί φωτοτυπιών και εκτυπωτών
« στις: Δεκέμβριος 07, 2012, 03:17:12 πμ »
Επειδή τυπώνω περίπου ένα πακέτο χαρτιά (5άδα) το μήνα λόγω της έρευνας που κάνω, είχα laser εκτυπωτές, αλλά είχαν το ελάττωμα αυτά που τυπώνω να σβήνουν ακόμα και με γόμα.

Κάποιος φίλος μου πρότεινε να πάρω έναν εκτυπωτή και να του βάλω σύστημα συνεχούς ροής μελάνης (CISS). Αγόρασα έναν Epson BX320FW (πολυμηχάνημα εξαιρετικό), και του έβαλα αυτό το σύστημα, το οποίο στην ουσία έχει 100ml ανά χρώμα αντί για τα 7 που έχουν τα συμβατά ή τα original. Το κόστος εκτύπωσης πλέον είναι αστείο. Όποιος θέλει ας μου στείλει pm για να του πω λεπτομέρειες. Η εγγύηση μάλλον ακυρώνεται, αλλά τι να το κάνεις; Βάζοντας αυτό το σύστημα κατάλαβα ότι με τα μελάνια μας δουλεύουν. Είναι προγραμματισμένα με κάποιο τρόπο να σου λένε ότι το μελάνι είναι άδειο, ενώ εγώ ξέρω λόγω του συστήματος που έχω βάλει ότι είναι γεμάτο.

Τώρα, να δεσμευτείς με εγγύηση για 65-90 ευρώ και να αγοράζεις τόνερ (πολλά από τα οποία δεν μπαίνουν αν είναι συμβατά γιατί έχουν τσιπάκι νομίζω), εγώ δεν το θεωρώ πια λύση.

Εγώ τα μελάνια μου τα γεμίζω με 60 ευρώ και μου κρατάνε ένα ολόκληρο χρόνο +.

Στο youtube υπάρχουν πολλά βίντεο με CISS.

12
Φροντιστήρια / Απ: Ίδρυση φροντιστηρίου ξένων γλωσσών
« στις: Δεκέμβριος 07, 2012, 03:07:05 πμ »
Οι λογιστές είναι όντως ένα επιπλέον πρόβλημα γιατί σπάνια είναι επαρκώς ενημερωμένοι και μπορείς να βρεις μπελά.

Βγάζει λογική πάντως όπως το λες TEFLinGR, αλλιώς δεν θα συνέφερε κανέναν να έχει λειτουργικά έξοδα φροντιστηρίου αν μπορεί να φέρνει 8 μαθητές την ώρα 8 ώρες την ημέρα χωρίς μαθητολόγιο σπίτι του. 

Με συγχωρείς για το θάρρος της ερώτησης, αλλά μήπως γνωρίζεις επίσης αν είμαστε υποχρεωμένοι να κόβουμε μια απόδειξη ανά μαθητή αποκλειστικά ανά μήνα; Υπάρχει πρόβλεψη να κόβουμε συνολικές αποδείξεις περιόδου; Για παράδειγμα μια συνολική από Σεπτέμβρη μέχρι Δεκέμβρη 2012 και μετά άλλη μια συνολική για Ιανουάριο - Μάιο 2013 (δύο κλεισίματα);  Τέλος, για τις νέες προδιαγραφές στα κτίρια και την πυρασφάλεια ρώτησες στο Υπουργείο Παιδείας ή κάπου αλλού; Το εμβαδόν ανά μαθητή κτλ που προβλέπει η νέα διάταξη δεν σου φαίνεται δύσκολο να βρεθεί σε κτίριο;

Όταν είχα ρωτήσει για μένα, μου είχαν πει ότι η απόδειξη κόβεται ανά μάθημα. Εκεί ακριβώς έγκειται και το θέμα των συνολικών ωρών. Δηλαδή αν κόψεις απόδειξη 150ευρώ (πχ ανά μήνα) νομίζω ότι καρφώνεσαι.

Για το εμβαδό, αυτό που σκέφτομαι να κάνω εγώ (επειδή έχω βρει χώρο), υπάρχουν ενιαίοι χώροι των 60-70τμ τους οποίους σκέφτομαι να χωρίσω σε 2 αίθουσες 20άρες μεγάλες και φυσικά να χρησιμοποιήσω τραπέζια συνεδριάσεων αντί για θρανία (τα οποία αποδεδειγμένα δεν είναι αποδοτικά στην εκπαίδευση). Για διάλειμμα περνάει ο χώρος της γραμματείας ως χώρος αυλισμού σύμφωνα με το μηχανικό μου. Για αυτό το χώρο το ενοίκιο είναι περίπου 400 ευρώ σε ακριβή περιοχή, τουλάχιστον εκεί που έχω βρει εγώ. Οι μεγαλύτεροι χώροι πια έχουν φτηνότερο ενοίκιο.

By the way, αν αποδειχτεί ότι ο φίλος με τα κατ' οίκον έχει δίκιο, θα κάνω μεγάλο σαματά στο Υπουργείο γιατί εμένα με παιδεύουν πάνω από 1.5 χρόνο λέγοντας συνεχόμενα όχι. Δηλαδή, αν έχω ενημερωθεί λανθασμένα από την υπεύθυνη εκεί, θα διεκδικήσω το δίκιο μου με κάθε έννομο τρόπο.

13
Φροντιστήρια / Απ: Ίδρυση φροντιστηρίου ξένων γλωσσών
« στις: Δεκέμβριος 07, 2012, 01:24:18 πμ »
Εχω κανει εναρξη για μαθηματα κατ' οικον, οχι για μαθηματα αγγλικων ομως αλλα για φυσικη και δεν εχω μαθητολογιο ουτε υπαρχει κανενας περιορισμος για τις ωρες εβδομαδιαιως. Το μονο που μου ειχαν πει αν θυμαμαι καλα ειναι οτι δεν επιτρεπονται πανω απο 8 ή 10 μαθητες ανα διδακτικη ωρα. Δε θελω να αμφισβητησω αυτα που λες.. ισως να υπαρχει διαφορα μεταξυ δευτεροβαθμιας και αγγλικων.

Όχι συνάδελφε, δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ ξένων γλωσσών και μαθημάτων μέσης εκπαίδευσης. Ρώτησε οποιονδήποτε λογιστή που να το ξέρει σίγουρα να σου το επιβεβαιώσει. Έχει τύχει σε κολλητό μαθηματικό να την έχει πατήσει πάρα πολύ άσχημα επειδή του έδωσε λάθος κατευθύνσεις ο λογιστής του. Σε περίπτωση ελέγχου από τη Δευτεροβάθμια μπορεί να χάσεις την άδειά σου. Αυτά που σου γράφω τα έχω ρωτήσει ο ίδιος. Πρόσεξε. Το πρόβλημα δεν είναι με την Εφορία. Το πρόβλημα είναι με την άδεια διδασκαλίας από τη Δευτεροβάθμια. Αν το βρουν ή αν σε πετύχουν χωρίς μαθητολόγιο θα έχεις σοβαρό πρόβλημα γιατί η κατάσταση που περιγράφεις είναι φροντιστήριο. Αν το σκεφτείς, έχει λογική. Πάρε ο ίδιος τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας/Τμήμα Φροντιστηρίων στο Υπουργείο (γιατί στα κατά τόπους γραφεία δεν είναι πάντα έγκυρες οι πληροφορίες) και θα διαπιστώσεις ότι έχω δίκιο.
Η δευτεροβαθμια δεν εχει καμια δουλεια με μαθητολογια! Αυτα τα ελεγχει η εφορια και οι εφοριακοι μου ειπαν πως δεν χρειαζομαι, να εκαναν τοσο λαθος? Επισης στα μαθηματα κατ'οικον κανεις νομιμα ιδιαιτερα και εκτος του χωρου που εχεις δηλωσει. Γι αυτο δεν εχει νοημα το μαθητολογιο, γιατι δε μπορουν να ελεγξουν τους μαθητες σου οπως γινεται στα φροντιστηρια που ειναι περιορισμενος ο χωρος.

Στις δικές μου επιθεωρήσεις από τη Δευτεροβάθμια το μαθητολόγιο ήταν το δεύτερο που έλεγχαν μετά από έλεγχο για μεταβολές στο χώρο. Η Δευτεροβάθμια ΔΕΝ σου επιτρέπει να δουλεύεις πάνω από 10 ώρες την εβδομάδα με άδεια κατ' οίκον. Το μαθητολόγιο είναι υποχρεωτικό σύμφωνα με την Εφορία γιατί έχω πάει εγώ ο ίδιος. Τα ιδιαίτερα ΔΕΝ είναι νόμιμα από τη στιγμή που υπερβαίνεις τις ώρες που επιτρέπονται στην άδεια που έχεις. Αυτή είναι η επίσημη απάντηση μετά από επικοινωνία που είχα εγώ ο ίδιος. Με λίγα λόγια, δεν μπορείς να δουλεύεις σαν να είχες φροντιστήριο (από άποψη ωρών και αριθμού μαθητών) ενώ δεν έχεις φροντιστήριο γιατί δεν το επιτρέπει το Υπουργείο Παιδείας. Για όλα αυτά που σου γράφω έχω πάει ο ίδιος και έχω ρωτήσει ο ίδιος και στην Εφορία και στο Υπουργείο Παιδείας. Την εφορία δεν την αφορά πόσες ώρες δουλεύεις αρκεί να κόβεις αποδείξεις. Το πρόβλημα είναι με το Υπουργείο Παιδείας.

Δεν πιστεύω να με παρεξηγείς για κάποιο λόγο. Κουβέντα κάνουμε. Δεν γίνεται να σου το επιτρέπουν εσένα και εμένα να το απαγορεύουν. Λογικό δεν ακούγεται; Αν ήταν έτσι, κανένας δεν θα άνοιγε φροντιστήριο ή θα ήταν άδικο για μένα.

Αν θέλεις τη γνώμη μου, βρες ένα λογιστή που να έχει κι άλλους καθηγητές με μπλοκάκι για κατ' οίκον. Αν δεν έχει ασχοληθεί με τον συγκεκριμένο τομέα ο δικός σου λογιστής, μπορεί χωρίς να το θέλει να σε μπλέξει.

Σου παραθέτω τον αριθμό εγκυκλίου που το αναφέρει 1088466/670/24.12.2002 ("Για την παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων στην οικία σας που έχει δηλωθεί ως έδρα, και χρησιμοποιείται ως επαγγελματική εγκατάσταση υποχρεούστε στην τήρηση μητρώου μαθητών".) Σύμφωνα με αυτή την εγκύκλιο αν οι μαθητές έρχονται και στο σπίτι σου το οποίο έχεις δηλώσει ως έδρα, οφείλεις να διατηρείς μαθητολόγιο. Αν πηγαίνεις εσύ στα σπίτια τους τότε δεν τηρείς μαθητολόγιο αλλά δίνεις θεωρημένες αποδείξεις. Επίσης, βρήκα αυτό το οποίο βέβαια αναφέρεται στις ξένες γλώσσες.

http://www.gsis.gr/efimerida_ypiresias/KBS/DIOIKHTIKES%20LYSEIS/ARTICLE_10.pdf

Στην ουσία πρέπει να διατηρείς δύο μπλοκάκια. Ένα αθεώρητο για όσους έρχονται σπίτι σου και τους περνάς στο βιβλίο και ένα με θεωρημένες αποδείξεις για όσους πηγαίνεις εσύ στα σπίτια τους.



Ελπίζω να βοήθησα.

14
Νησιά / Απ: Τριτοκοσμικές συνθήκες στα ακριτικά νησιά
« στις: Δεκέμβριος 07, 2012, 01:06:24 πμ »
@TEFLinGR Έχει τύχει να διαβάσω επιστημονικά άρθρα για την αιμομειξία σε κλειστές κοινωνίες που δεν έχουν υποστεί κάποια πληθυσμιακή αλλοίωση.
Η "τρέλα" με την οποία πολλές φορές περιγράφονται οι νησιώτες,καθόλου τυχαία δεν είναι και παραπέμπει αλλού.
Σε τέτοια μέρη έχει διαπιστωθεί μεγάλη αναλογία ψυχικών νοσημάτων στον γηγενή πληθυσμό,σε σχέση με άλλες πληθυσμιακές ομάδες της χώρας.

Αυτοί οι γάμοι στα αγγλικά ονομάζονται Consanguineous Marriages. Υπάρχει λίγη βιβλιογραφία σε σχέση με την έκταση του φαινομένου και στα μικρά μέρη της Ελλάδας υπάρχει τεράστιο ζήτημα το οποίο κανείς δεν "αγγίζει". Ας ελπίσουμε ότι θα τα καταφέρω, κυρίως για να υπάρχει μια σύγχρονη μελέτη πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα και να μπορέσουν να βγουν κάποια συμπεράσματα. Βέβαια, πάνω σ' αυτό, θα πρέπει να σημειώσω ότι οι περισσότερες πόρτες σε σχολεία και οργανισμούς είναι κλειστές και αντιμετωπίζω τεράστια προβλήματα.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160209
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 818
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 544
Σύνολο: 552

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.