Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - toonoma

Σελίδες: 123 ... 8
1
Δεν υπάρχει λόγος να διαπληκτίζεστε! Το ξαναγράφω λοιπόν: ο μόνος τρόπος για να λυθούν όλα αυτά τα προβλήματα είναι η πραγματική ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. Να υπάρχει όμως και η δυνατότητα απολύσεων ή μετατάξεων όσων κριθούν αρνητικά. Με πολλούς Πληροφορικούς που το έχω συζητήσει, οι περισσότεροι συγκλίνουν στην άποψη ότι στην Β/θμια θα πρέπει να διορίζονται μόνο ΠΕ19, εκτός από τα ΕΠΑΛ όπου θα διορίζονται και οι ΠΕ20 με προτεραιότητα. Στο κάτω κάτω τα ΤΕΙ ανήκουν στην Τεχνική κι όχι στην Πανεπιστημιακή εκπαίδευση.

2
ουσιαστικά μήπως η ποσόστωση εξυπηρετεί και τις δύο πλευρές;

Η ποσόστωση εκ του αποτελέσματος αποδεικνύεται ότι εξυπηρετεί ξεκάθαρα τους ΠΕ20 (20/2 επιτυχόντες αλλά 3/2 διοριστέοι ΠΕ19/ΠΕ20 στον τελευταίο ΑΣΕΠ και μοναδικό με κοινά θέματα). Συνεπώς, πάρα πολλοί ΠΕ19 ΔΕΝ διορίστηκαν ενώ έγραψαν 10-20% περισσότερο από ΠΕ20 που διορίστηκαν. Άντε να μιλήσετε σε αυτούς για ΑΤΕΙ και πράσινα άλογα ;)

τι δεν καταλαβαίνεις από αυτά που λέω παραπάνω;  ???
Ας το γράψω με απλά Ελληνικά μήπως και καταλάβεις: η ποσόστωση υπέρ των ΠΕ20, όπως και οι διορισμοί τους στην Β/θμια ήταν ένας ψηφοθηρικός τρόπος να διορθώσουν όσα δεν διορθώνονται. Έβαζαν κάποιον ιμιτασιόν (ωραία Ελληνικά!) ΠΕ19 από σεμινάρια, διαμαρτύρονταν οι απόφοιτοι ΤΕΙ Πληροφορικής. Για να εξασφαλίσει το Υπουργείο ότι θα διορίζονται κι αυτοί τους έδωσε ένα 40% (όχι 50% για να μην ξεσηκωθούν οι ΠΕ19).
Το ξαναέγραψα και προηγουμένως: εξ' αρχής το Υπουργείο έθεσε πολύ χαμηλά στάνταρ για την Πληροφορική και μετά μπάλωνε τρύπες. Το αποτέλεσμα ήταν σήμερα να έχουν σταματήσει οι διορισμοί και όσοι είναι απ' έξω να διαμαρτύρονται για την ποιότητα των μέσα (δικαιολογημένα).
Πάντως, είναι τιμή σου να υποστηρίζεις την ενοποίηση των κλάδων, όμως πλέον είναι πολύ αργά. Μετά από 20 χρόνια το ξανασυζητάμε (καλά να 'μαστε) :D.

3
Επίσης για κάθε άσχετο εδω μέσα η για όποιον προσπαθεί να μας πουλήσει τρέλα: Το ΠΕ αναφέρεται σε αποφοίτους Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.Π.χ το ΠΕ18.12 αφορά πτυχιούχους Φυτικής παραγωγής απο ΤΕΙ κτλ.Και γενικά όλος ο κλάδος ΠΕ18 είναι απο ΤΕΙ.Τι πάθατε όλοι με το ΠΕ20;Δεν μπορώ να καταλάβω.Προπαγάνδα κάνετε;

Γιατί εγώ νόμιζα ότι προέρχεται από το Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση; Μήπως να το καταργήσουμε και να λέγονται όλοι ΤΕ (Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης);

Και που είναι το πρόβλημα ρε φίλε με αυτό που έγραψα;Δεν είναι έτσι;

Δηλαδή ΤΕΙ = Πανεπιστήμιο; Α ρε Αριστοτέλη, θα τρίζουν τα κόκκαλα σου (ή η σκόνη που έχει μείνει)!

4
ουσιαστικά μήπως η ποσόστωση εξυπηρετεί και τις δύο πλευρές;

Η ποσόστωση εκ του αποτελέσματος αποδεικνύεται ότι εξυπηρετεί ξεκάθαρα τους ΠΕ20 (20/2 επιτυχόντες αλλά 3/2 διοριστέοι ΠΕ19/ΠΕ20 στον τελευταίο ΑΣΕΠ και μοναδικό με κοινά θέματα). Συνεπώς, πάρα πολλοί ΠΕ19 ΔΕΝ διορίστηκαν ενώ έγραψαν 10-20% περισσότερο από ΠΕ20 που διορίστηκαν. Άντε να μιλήσετε σε αυτούς για ΑΤΕΙ και πράσινα άλογα ;)

5
Επίσης για κάθε άσχετο εδω μέσα η για όποιον προσπαθεί να μας πουλήσει τρέλα: Το ΠΕ αναφέρεται σε αποφοίτους Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.Π.χ το ΠΕ18.12 αφορά πτυχιούχους Φυτικής παραγωγής απο ΤΕΙ κτλ.Και γενικά όλος ο κλάδος ΠΕ18 είναι απο ΤΕΙ.Τι πάθατε όλοι με το ΠΕ20;Δεν μπορώ να καταλάβω.Προπαγάνδα κάνετε;

Γιατί εγώ νόμιζα ότι προέρχεται από το Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση; Μήπως να το καταργήσουμε και να λέγονται όλοι ΤΕ (Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης);

6
να ρωτήσω κάτι... Οι ΠΕ20 είναι οι απόφοιτοι σχολών πληροφορικής ΤΕΙ σωστά;
Γιατί αφού είναι από ΤΕΙ, χαρακτηρίζονται ΠΕ?

Τα ΑΤΕΙ δεν είναι Ανώτατα όπως και τα ΑΕΙ;

Είπαμε στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις (προσεχώς και ΑΙΕΚ):
http://www.nooz.gr/greece/apofoitoi-iek-8a-mporoin-na-eisagontai-se-aei

7

για να αποκαταστήσω την αλήθεια και επειδή είπα όντως άστοχα κάτι που δεν ισχύει, ανέτρεξα στο site της σχολής του τμήματος Βιομηχανικής Πληροφορικής, (http://iiwm.teikav.edu.gr) και όντως υπάρχουν μαθήματα διδακτικής και παιδαγωγικών στην Πληροφορική. Και στους στόχους της σχολής όντως είναι και η εκπαίδευση όπως αναφέρεται.

Άσχετο αλλά διαβάζοντας το εκπαιδευτικό προσωπικό αυτού του τμήματος, έπεσα στον χαρακτηρισμό "Δρ" που χρησιμοποιείται τα τελευταία χρόνια στα ΤΕΙ. Είναι λογικό, αφού οι κάτοχοι διδακτορικού θέλουν να ξεχωρίζουν μιας και δεν είναι αυτονόητο ότι ΌΛΟΙ κατέχουν Phd (κάτι που είναι αυτονόητο στα Πανεπιστήμια). Αυτό θυμίζει το διαχωρισμό ΠΕ19 και ΠΕ20 που χρησιμοποιούν οι καθηγητές στη Β/θμια. Πώς γίνεται άνθρωποι με τόσο διαφορετικά προσόντα να κάνουν τις ίδιες δουλειές μόνο το Υπουργείο το ξέρει, που θέτει πολύ χαμηλά στάνταρ.

8
Κάτι αχνοφαίνεται ότι πάει να αλλάξει:

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=39659 (παράγραφος 2)

Για να δούμε!

9
Να μείνουν ως έχουν. Καλώς ή κακώς κάλυψαν πάγιες ανάγκες της εκπαίδευσης. Έχουν αφήσει το γνωστικό τους κομμάτι ανεκμετάλευτο τόσο καιρό άρα δεν θα ήταν σωστό να μεταταγούν. Άλλωστε το αντικείμενο της πληροφορικής στα σχολεία είναι τόσο απλό που όποιος κατηγορεί ότι οι άλλες ειδικότητες πάσχουν στο γνωστικό κομάτι της πληροφορικής είναι τουλάχιστον ανίδεος!

Θα συμφωνήσω ότι ένας μη Πληροφορικός μπορεί να κρύψει την επιστημονική του ανεπάρκεια μέχρι και στο Γυμνάσιο, άντε και στα ΕΠΑΛ. Σε Γενικό Λύκειο ούτε γι' αστείο! Τους παίρνουν στο ψιλό οι μαθητές με το καλημέρα, καθώς αυτοί γνωρίζουν περισσότερα. Αυτή είναι η αλήθεια και όλα τα άλλα φιλοσοφίες για λίγους.

10
διάβασε λίγο πιο σωστά τι γράφω πριν με παραπέμψεις σε άλλο θέμα που έχει να κάνει με τη μετατροπή των ΠΕ20 σε ΤΕ19:
γράφω Τ.Ε. πληροφορικής : ΟΧΙ ΤΕΙ, αλλά Τ.Ε. δηλαδή απο πρώην ΤΕΛ Οι συγκεκριμένοι εκπ/κοί διδάσκουν στο σχολείο πληροφορική, είναι απόφοιτοι ΤΕΛ των αντίστοιχων τομέων πληροφορικής με σχετική επιμόρφωση ΑΣΠΑΙΤΕ και ΜΙΣΘΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ως Τ.Ε.... Ο κλάδος τους είναι Τ.Ε.1  και είναι απο τις ελάχιστες περιπτώσεις που ΚΑΙ δηλώνουν ΚΑΙ είναι αυτό που δηλώνουν.... 

Όντως άδικα σε παρέπεμψα σε άλλο θέμα, αφού δεν μπήκες καν στον κόπο να το διαβάσεις! Κοίτα λοιπόν τι ισχύει: σε ΟΛΑ τα Υπουργεία πλην του Παιδείας όσοι έχουν τελειώσει μέχρι Λύκειο θεωρούνται ΔΕ, όσοι έχουν τελειώσει ΤΕΙ ΤΕ και πανεπιστήμιο ΠΕ.

11
Θεωρώ λοιπόν ότι η πρόταση υποχρεωτικής μετάταξης θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα σε όλους τους κλάδους εκπαιδευτικών (και όχι μόνο) παρά θα λύσει το πρόβλημα ενός κλάδου.

Τα πράγματα θα γίνουν πολύ πιο απλά απ' ότι τα φαντάζεσαι:
Όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι θα θεωρούνται πλέον "κρατικοί" υπάλληλοι. Όταν λοιπόν το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης βγάλει εγκύκλιο ότι κάθε εκπαιδευτικός θα πρέπει να έχει ως βασικό τίτλο σπουδών κάποιον αντίστοιχο με την ειδικότητα που διδάσκει, οι "fake" θα μεταταγούν ΑΥΤΟΜΑΤΑ σε διοικητικές θέσεις :-X Too good to be true?

12
στην δ/νση που δουλεύω έχουμε δύο Τ.Ε. πληροφορικής ( όχι τει, Τ.Ε. δηλαδή απο πρώην ΤΕΛ.)
Επειδή ξέρουμε ότι στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις σε παραπέμπω σε άλλο θέμα:
http://www.pde.gr/index.php?topic=22562.msg416070#msg416070

13
Επειδή η επανάσταση του αυτονόητου δεν πρόκειται να γίνει ποτέ στην Ελλάδα με τα μυαλά που κουβαλάμε διευκρινίζω τα εξής: σε οποιαδήποτε προηγμένη χώρα για να καταλάβει κάποιος μια θέση στο δημόσιο χρειάζεται ένα minimum προσόντων (στον ιδιωτικό τομέα απλά ισχύει η θεωρία του χάους). Για να διοριστεί, λοιπόν κάποιος ως Πληροφορικός στην Ελλάδα χρειαζόταν πριν το 2000 μόνο ένα σεμινάριο στις ΤΠΕ και οποιοδήποτε πτυχίο τριτοβάθμιας, μετά το 2000 ένα πτυχίο ΤΕΙ με την λέξη Πληροφορική και οποιοδήποτε παράγωγό της στον τίτλο του ενώ μετά το 2008 δεν αρκεί ούτε Bsc, Msc και Phd στην Πληροφορική! Εξ' αρχής, λοιπόν, το πολιτικό σύστημα υπονόμευσε την επιστήμη της Πληροφορικής με το να θεσπίσει τόσο χαμηλά standards. Όλα αυτά τα προβλήματα θα λυθούν, όμως, όταν κι αν γίνει επιτέλους κάποια αντικειμενική ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ και απολυθούν ή μεταταγούν όσοι δεν αξίζουν! Τελεία και παύλα.

14
Μια χαρά την κάνει,
Διαφωνώ απόλυτα με βάση την εμπειρία μου

και δεν είναι παράνομα διορισμένος εξάλλου.
Μην ξεχνάμε: ό,τι είναι νόμιμο δεν είναι και ηθικό ;)

Σελίδες: 123 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160665
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 935
Σύνολο: 940

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.