Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - g.t

Σελίδες: 123 ... 131
1
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ
« στις: Μάιος 25, 2024, 07:14:27 μμ »
Στην δευτεροβαθμια, αν υποθεσουμε οτι υπαρχουν 50 σχολεια [δεν υπολογιζονται μουσικα, καλλιτεχν,προτυπα/πειραματικα] σε ενα πυσδε , για τον υπολογισμο των λειτουργικων γινονται τα εξης:
το πυσδε υπολογιζει εναν πινακα Α για καθε σχολειο [και συνολικα 50] λαμβανοντας υποψη την εικονα του myschool/σχολειο.
Ειδικοτερα και για καθε ειδικοτητα υπολογιζει τις απαιτουμενες, για τη λειτουργια του σχολειου, ώρες  με βαση τα τμηματα που αναμενονται να λειτουργησουν το επομενο διδακτικο ετος, λαμβανοντας ομως υποψη και τη δυνατοτητα να αναλαβει η ειδικοτητα αυτη μαθηματα β αναθεσης [ή και τυχον β ειδικοτητας].
πχ σε ενα γυμνασιο που του χρονου αναμενεται να λειτουργησει 3 τμηματα ανα ταξη οπως και την τρεχουσα χρονια, το πυσδε τσεκαρει απο το my school το πως κατανεμηθηκαν οι αναθεσεις την τρεχουσα χρονια και εστω οτι
 ο αρχαιοτερος φυσικος την τρεχουσα χρονια ανελαβε 15 ωρες φυσικη και 3 ωρες γεωγραφια και ο νεοτερος χημικος 6 ωρες χημεια, 6 γεωγρ, 9 βιολογια.  Οποτε στη γραμμη των απαιτουμενων ωρων φυσικης  θα καταγραφει το 18 και στις ωρες χημειας το 21 [στηλη 1]
Στη συνεχεια θα καταγραφουν οι διαθεσιμες ωρες [στηλη 2] απο τους οργανικα ανηκοντες καθως και απο τους προσωρινα τοποθετημενους [για τις αναγκες υπολογισμου των κενων αυτων οι Π.Τ συνυπολογιζονται στα σχολεια που ειχαν τοποθετηθει φετος]. Επισης θα συνυπολογιστουν τα "μικρα" ωραρια των διευθυντων, υποδιευθυντων αιρετων μελων πυσδε κλπ. Αν ενας διευθυντης εχει οργανικη σε αλλο σχολειο δε θα συμπεριλφθει στο σχολειο οργανικης, αλλα στο σχολειο που υπηρετει [με το μικρο ωραριο του]. Επισης θα συνυπολογιστουν οι οργανικα ανηκοντες που ειναι αποσπασμενοι και η αποσπαση τους ληγει μεχρι 30/6/24 ή 31/8/24,αλλα δε θα συνυπολογιστουν οσοι ειναι βεβαιο οτι θα λειψουν εκτος περιοχης μεταθεσης απο 1/9/24 κ μετα [ανατροφής, μακροχρόνιων αναρρωτικών, άνευ αποδοχών]. Επειτα θα προστεθουν οι στηλες 1 [ωρες φυσικης ή ωρες χημειας] των 50 σχολειων και θα διαιρεθουν με το 20. Το πηλικο ειναι οι απαιτουμενοι,για τη λειτουργια των τμηματων, φυσικοι ή χημικοι αντιστοιχα. Στη συνεχεια θα προστεθουν οι στηλες 2 των 50 σχολειων και θα διαιρεθουν με το 20 για να προκυψουν οι διαθεσιμοι εκπαιδευτικοι του συγκεριμενου πυσδε και μετα θα γινει στηλη 2 - στηλη 1 και αν η διαφορα ειναι θετικη σημαινει πλεονασμα για την συγκεκριμενη ειδικοτητα
Προφανως σε ολους αυτους τους πινακες θα συνυπολογιστει  μόνο ο αριθμός των εκπαιδευτικών που ανήκουν οργανικά στο συγκεριμενο ΠΥΣΔΕ μετά τις
μεταθέσεις του έτους 2024

2
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ
« στις: Μάιος 25, 2024, 04:46:24 μμ »
και η μεγαλη διαφορα μεταξυ του τροπου υπολογισμου των κενων για μεταθεσεις και του αντιστοιχου για τις αποσπασεις ειναι οτι ενω για τις μεταθεσεις συνυπολγιζονται οι πινακες Α των σχολειων, οι πινακες β των ομορων ομαδων  σχολειων και ο συγκεντρωτικος πινακας Γ της περιοχης μεταθεσης, εντουτοις για τις αποσπασεις δεν χρησιμοποιουνται οι πινακες Β που σημαινει οτι δεν παει καμμια ωρα χαμενη δηλ
αν εχουμε 20 διαφορετικα σχολεια που βρισκονται σε 20 διαφορετικες ομαδες και εμφανιζουν το καθενα απο 1 ωρα ελλειμμα τοτε για τον υπολογισμο οργανικων κενων για μεταθεσεις οι ωρες αυτες θα πηγαιναν χαμενες, αφου δε θα καταγραφονταν καποιο ελλειμμα, αντιθετως για τις αποσπασεις δε πανε χαμενες αφου 20 ωρες ελλειμματος [1 ωρα ανα σχολειο] δημιουργουν 1 ελλειμμα αποσπασης


3
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Β νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 23, 2024, 07:32:37 μμ »
Έγραψα στα αντίστοιχα πεδία τους τίτλους . Στις επιμορφώσεις είχα ετοιμάσει από πριν ένα word με τους τίτλους των σεμιναρίων που έχω κάνει και το ανέβασα. Η πλατφόρμα και στο Β επίπεδο είναι ίδια με τις Α1και Α2. Έχεις δίκιο ότι δεν υπάρχει δυνατότητα σκαναρίσματος.
ναι και γω αυτη την εικονα εχω οτι δηλαδη καταγραφουμε τις πληροφοριες του βιογραφικου στα αντιστοιχα πεδια του α2+β [ουσιαστικα αντιγραφη- επικολληση της εκθεσης και των πληροφοριων του βιογραφικου], αλλα δεν υπαρχει η δυνατοτητα αναρτησης πτυχιων κλπ τουλαχιστον μεχρι αυτη τη στιγμη

4
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Β νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 23, 2024, 04:14:38 μμ »
Εγώ που αξιολογήθηκα σε όλα φέτος- Α1,Α2,Β- έβαλα ακριβώς την ίδια έκθεση αυτοαξιολόγησης. Δεν μου ζητήθηκε και κάτι διαφορετικό  άλλωστε. Για τα τεκμήρια δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς . Εγώ ανέβασα τους τίτλους αγγλικών, ΤΠΕ και των διαφόρων σεμιναρίων- επιμορφώσεων που  έχω παρακολουθήσει κατά τη διάρκεια των χρόνων που υπηρετώ. Τα ίδια «ανέβασα» και για  Α1,Α2 και Β.
vama δηλ στην αξιολογηση β οταν λες οτι ανεβασες τιτλους αγγλικων, επιμορφωσεις κλπ εννοεις οτι σκαναρισες τα πτυχια/βεβαιωσεις και τα αναρτησες στην πλατφορμα ή απλα εγραψες στα αντιστοιχα πεδια τους τιτλους των αγγλικων και τις επιμορφωσεις? γιατι στο Α2 που ειχα μπει δεν παρειχε η πλατφορμα δυνατοτητα αναρτησης εγγραφων
Μηπως προστεθηκε αυτη η δυνατοτητα εκ των υστερων?

5
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Β νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 23, 2024, 02:14:17 μμ »
Μια ερώτηση για όσους ολοκλήρωσαν την αξιολόγηση Β. Διάβασα εδώ ότι αν γίνεται στο ίδιο σχολείο με Α2 τότε η έκθεση αυτοαξιολογησης είναι η ίδια. Δεν ισχύει ότι εδώ χρειάζονται τεκμήρια; Η δική μου διευθύντρια - αξιολογητρια μου είπε να σκαναρω και να ανεβάσω όλα τα έγγραφα που πιστοποιούν όσα έχω βάλει στο βιογραφικό της Α2.
Ναι,με βαση τα οσα διαβασα δεν υπαρχει αλλο στυλ εκθεσης για το Α2 και αλλο για το Β. Στη σχετικη νομοθεσια μονο μια αναφορα υπαρχει για το τι πρεπει να περιλαμβανει η συγκεκριμενη εκθεση και ειναι οσα περιγραφονται στο αρ 10 της 9950/γδ5 . Εφοσον δεν αλλαξες σχολειο [ή τμηματα] κατα το τρεχον ετος δεν υπαρχει λογος να ειναι διαφορετικη η εκθεση, εκτός αν κατα τη διαρκεια της χρονιας υπηρξαν αλλαγες στον αρχικο σχεδιασμο της διδασκαλιας σου λογω πχ καποιων ιδιαιτεροτητων/εκτακτων συνθηκων που προεκυψαν . Το μονο επιπλεον που θα πρεπει να περιλαμβανει η εκθεση στο Β πεδιο ειναι η αυτοαξιολογηση σου ως προς το σημειο "η) συνέπεια και εκτέλεση υπαλληλικών καθηκόντων" του αρ 10 της 9950
Επισης θα πρεπει στο πεδιο β  να αναφερεις εκ νεου τα στοιχεια του βιογραφικου σου [τα πεδια του βιογραφ ειναι ακριβως ιδια με του Α2]
Ως προς ανεβασμα, απο οσα ειδα, δεν παρεχει η πλατφορμα τη δυνατοτητα αναρτησης των εγγραφων που πιστοποιουν το βιογραφικο μας [μεταπτυχ κλπ]
Με ποιο τροπο σας ειπε να αναρτησετε τα τεκμηρια?

6
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Μάιος 23, 2024, 10:23:13 πμ »
Καλησπέρα!! Ερώτηση για την εγκύκλιο αποσπάσεων σε μόνιμους: Αν κάποιος συνάδελφος: κάνει  αίτηση α) και σε φορέα αλλά και β) αίτηση σε ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΔΕ. Το ερώτημα είναι: από την στιγμή που  οριστικοποιεί τις αιτήσεις στον Opsyd σε ποιούς Φορείς/Διευθύνσεις γίνεται ορατή, δηλαδή ποιός μπορεί να "δει"τις αιτήσεις πέραν του ίδιου του Υπουργείου (φυσικά); Φορέας ή διεύθυνση που υπηρετεί ήδη; ΔΠΕ/ ΔΔΕ στην οποία υπάγεται οργανικά; ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ στο οποίο μπορεί να έχει βάλει ως προτίμηση στην αίτηση να αποσπαστεί; Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις όσων γνωρίζουν!!
αυτο που εχω τσεαρισμενο ειναι οτι ενας εξουσιοδοτημενος χρηστης οπσυδ οποιασδηποτε δδε μπορει να δει για οποιονδηποτε εκπκο αλλης δδε εαν εχει κανει αιτηση για φορεα, πυσδε, μουσικα, σμεαε κλπ αλλα δεν μπορει να μπει και να δει για ποιον φορεα ή για ποια περιοχη
Απλα το συνολο των αιτησεων του μπορει να βρει

7
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις σε Μουσικά Σχολεία
« στις: Μάιος 22, 2024, 11:20:24 μμ »
Ξερετε ποτε θα βγουν φετος οι αποσπασεις στα μουσικα;
συνηθως βγαινουν ιουλιο ταυτοχρονα με τις αποσπασεις απο πυσδε σε πυσδε
Αιρετος του κυσπε ειχε δηλωσει πριν λιγο καιρο οτι τα κενα θα ζητηθουν απο τις διευθυνσεις στα μεσα ιουνη, οπως δηλ συμβαινει τα τελευταια χρονια και αν συμβει αυτο ειναι σιγουρο οτι και φετος εντος ιουλη θα γινει η Α φαση αποσπασεων

8
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 22, 2024, 11:01:20 μμ »
Να ρωτήσω εγώ κάτι άλλο. Ας υποθέσουμε ότι τοποθετείται οριστικά ένας φυσικός με ωράριο 21 ώρες σε ένα ΓΕΛ όπου υπάρχουν για αυτόν 12 ώρες Φυσική και 9 ώρες Χημεία, οι 6 εκ των οποίων στη Γ ΓΕΛ. Γίνεται, εφόσον το επιθυμεί ο φυσικός, να δηλώσει ο διευθυντής ως έλλειμμα τις 6 ώρες της Χημείας Γ ΓΕΛ με σκοπό να έρθει χημικός και ο φυσικός να διατεθεί αλλού για συμπλήρωση ωραρίου;
Το πυσδε κατα την εναρξη του σχολ ετους θα καταρτισει πινακα λειτουργ κενων/πλεονασματων. Στον πινακα του συγκεκριμ σχολειου θα καταγραψει  μηδενικα  στη γραμμη ωρων φυσικης και χημειας [εαν υποθεσουμε οτι ολοι οι πε04 του σχολειου συμπληρωνουν ωραριο]. Στη συνεχεια θα ζητηθουν απο τους επκους δηλωσεις προτιμησης σχολειων για συμπληρ ωραριου. Εστω οτι ο φυσικος εχει καταθεσει αιτηση επεξηγωντας σε αυτη ρητα το αίτημά του. Το πυσδε αρχικα θα πρεπει να τοποθετησει τους λειτουργικα υπεραριθμους [δηλ οσους δε συμπληρωνουν το ωραριο τους στο σχολειο οργανικης] και μετα τους διαθεσιτες κλπ. Απ την αλλη βεβαια υπαρχει η βουληση/μεριμνα του συμβουλιου για να διευθετηθουν, προς το συμφερον των μαθητων, ολα τα ζητηματα των πανελλαδικως εξεταζομενων μαθηματων. Ομως εφοσον ο εκπκος δεν ειναι λειτουργικα υπεραριθμος εχει τυπικο κωλυμα [το πυσδε], σε πρωτη φαση, να τον μετακινησει σε αλλο σχολειο μιας και προηγουνται στη συμπληρωση ωραριου οι φυσικοι που δε συμπληρωνουν ωραριο στο σχολειο τους και στη συνεχεια οι διαθεσιτες και οι οποιοι θα εκαναν ενσταση που θα την κερδιζαν αν τυχον τους επαιρνε τις ωρες ο φυσικος που δε θα ηταν λειτ υπεραριθμος*. Μετα το τελος των τοποθετησεων, εαν και εφοσον υπαρχουν διαθεσιμες ωρες στα σχολεια που δήλωσε ο φυσικος και ταυτοχρονα υπαρχει και διαθεσιμος [με ασυμπληρωτο ωραριο] χημικος , τοτε θα γινουν οι αλλαγες. Αν δεν υπαρχει διαθεσιμος χημικος θα μετακινηθει ο φυσικος οταν βρεθει χημικος. Δεν αρκει δηλ να θελει ο φυσικος και να δηλωσει ελλειμμα ο διευθυντης [οι πινακες των διευθυντων δεν ειναι, σε καμμια περιπτωση, δεσμευτικοι για το πυσδε/ ακομα κι αν ο διευθντης κατεγραφε ελλειμμα το πυσδε οφειλε να αναρτησει στον κεντρικο πινακα μηδενικο υπολοιπο]. Σε γενικες γραμμες ομως και εφοσον θελει ο φυσικος, που ειναι το βασικο προαπαιτουμενο, γινονται τετοιου ειδους μετακινησεις.
*
Αν πχ ημουν λειτουργικα υπεραρ φυσικος ενος σχολειου και εβλεπα να τοποθετουνταν, πριν απο μενα, σε ενα σχολειο της επιλογης μου ενας φυσικος απο σχολειο που δεν θα ειχε πλεονασμα στον συνολικο πινακα κενων/πλεονασματων της δδε, θα εκανα κατευθειαν ενσταση και θα την κερδιζα.

9
Όταν βέβαια ο Μπράτης γράφει πως κάνουν την κατανομή θεωρώ πως εννοεί ότι προχωράει η διαδικασία δέσμευσης των πιστώσεων ώστε αυτές να κατανεμηθούν στο ΥΠΑΙΘΑ.

Δεν πρόκειται δηλαδή για την κατανομή ανά κλάδο που μας ενδιαφέρει εμάς, αλλά για την έγκριση του συνολικού νούμερου διορισμών. Πολύ αργότερα, η κατανομή ανά κλάδο αποφασίζεται από το ΥΠΑΙΘΑ και προωθείται για υπογραφή στο ΥΠΟΙΚ ώστε να βγει η ΚΥΑ (δεν εμπλέκεται το ΥΠΕΣ εδώ, δείτε και τις σχετικές αποφάσεις, π.χ. για το 2023).

Αλλη μια προσέγγισή σου που ζουμαρει στο επικεντρο των γεγονοτων

10
-

11
Συνάδελφοι... επειδή η αγωνία χιλιάδων συναδέλφων είναι στα ύψη, καλό είναι καποιοι να   απαντούν αν έχουν κάποιες πληροφορίες. Τωρα με ένα ξερό κατανομή τον Ιούλιο γιατί έτσι έγινε τα προηγούμενα χρόνια εκτός από πέρυσι θεωρώ ότι δεν βοηθά. Πριν από λίγο συναδελφος έβγαλε την κατανομή των 4500 ειδική αγωγή.
σε ενα φορουμ κατατιθενται αποψεις, γνωμες, αποριες, αγωνιες, προβληματισμοι, διαμαρτυριες, παραπονα, ερωτηματα, ανακοινωσεις,  μπουρδες/ φληναφηματα, ψευδη, αληθειες, πληροφοριες αλλα και εμπειριες.  Μεσα απο ολες αυτες τις παραθεσεις και τις αντιπαραθεσεις βγαινει ενα αποσταγμα που ολοι οσοι μπαινουν εδω εχουν τα φιλτρα για να το επεξεργαστουν. Εδω μεσα ολοι  ειμαστε τοσο μεγαλοι ωστε να εχουμε διασφαλισμενο οτι δε θα πεσει καποιος απο το μπαλκονι του εξαιτιας της αποψης του αλλου

12
Eπιπλεον,
 διορισμοι θα γινουν εφοσον το ειπε ο patreas
4ΧΧΧ
κι ολα θα γινουν τη γνωστη και φυσιολογικη τους ωρα δηλ την καλοκαιρινη τους ωρα {ιουλιο-αυγουστο).
Το περσινο ανηκουστο να ανακοινωθουν ονοματα 24/5 σε ενα απλο εξελ ηταν προφανεστατα εκλογικο παραγωγο που αν προκειται να επαναληφθει θα ειναι και παλι παραμονες βουλευτικων

13
Κατανομή ανακοίνωναν πάντα ΙΟΥΛΙΟ. ΠΟτέ δνε είχα διαρρόες νωρίτερα, πέρα από πέρυσι...
+

14
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 22, 2024, 08:09:57 πμ »
Σπαζοκεφαλιά για δυνατούς λύτες.
Δεδομένα: σε κλάδο τεχνικής ειδικότητας δίνονται 0 κενά για μεταθέσεις. Κανένας δεν έρχεται, κανένας δεν φεύγει. Στις μετατάξεις δίνονται 0 κενά. Στη ρύθμιση υπεραριθμίας δίνονται δύο κενά και κανένα πλεόνασμα. Τα κενά δεν αφορούν τεχνολογία γυμνασίου αλλά ΕΠΑΛ. Πώς γίνεται αυτό;
Περιμένω απαντήσεις.
Υ.Γ. Υπάρχει απάντηση απλά γράφω τον γρίφο γιατί σε πολλούς φαίνεται παράξενο όταν το βλέπουν.

Απάντηση. Ίσως υπάρχουν σε 3 σχολεία πλεονάσματα 5-6 ωρών που δεν καθιστούν κάποιους αυτόματα υπεράριθμους αφού δεν παραβιάζεται το 12. Άρα σε επίπεδο μεταθέσεων έχουμε 3*6=18, στα δύο οργανικά πλέον έχουμε 2*12=24. Άρα ναι μεν δύο οργανικά για εσωτερική κατανάλωση αλλά 24-18=6 ώρες, επομένως 0 κενά για μεταθέσεις, μετατάξεις, διορισμούς.
Ομως αν ηταν το ενα απο τα δυο -12 σε μια δευτερη ομαδα σχολειων τοτε απο την1η ομαδα= +18-12=6 που δεν βγαζει κατι και στην  2η ομαδα= -12 δινει ενα ελλειμμα σε επιπεδο περιοχης μεταθεσης για μεταθεση/διορισμο.
Κι αν ηταν το ετερο -12 σε μια τριτη ομαδα τοτε 1η ομαδα= =18 δηλ 1 πλεονασμα, 2η ομαδα= -12 δηλ 1 ελλ και 3η ομαδα= 1 ελλ και συνολικα 1 πλεονασμα - 2 ελλειμμ= 1 ελλειμμα για μεταθεση.
Κι αν ηταν τα 3 εξαρια πλεονασματα σε τρεις διαφορετικες ομαδες σχολειων και τα δυο ελλειμμτικα 12αρια το καθενα σε διαφορετικη ομαδα, δηλ συνολικα 5 ομαδες σχολειων τοτε θα εβγαιναν 2 κενα για μεταθ/διορ.
Γενικα δεν μπορει να βγει ακρη κοιταζοντας μεμονωμενα τα κενα για μεταθεσεις ή τα κενα για οργανικες τοποθετησεις σε σχολεια γιατι μπορει να δεις σε μια περιοχη μεταθεσης μηδεν κενα για τοποθετησεις σε σχολειο και στην ιδια περιοχη 20 κενα για μεταθεση[ δεν ειναι υπερβολικο το σχημα γιατι μπορει να συμβει στην πραγματικοτητα] και να ακουμε φωνες του τυπου "πηραμε 20 μεταθεση και δεν βρηκαμε ουτε ενα κενο για τοποθετηση αρα αυτη η διευθυνση δεν ξερει τι της γνεται", ενω η αληθεια ηταν οτι μια χαρα ηξερε τι της γινεται καθως και το αναποδο δηλ 20 οργανικα κενα για τοποθετηση σε σχολειο και μηδεν κενα για μεταθεση/διορισμο και να υπαρχουν φωνες "τα κρυψανε τα κενα".
Μονο αν εχουμε την εικονα του καθε σχολειου χωριστα και το πως ειναι κατανεμημενα ανα ομαδες μπορουμε να ειμαστε ακριβεις στις διαμαρτυριες μας

Σελίδες: 123 ... 131

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161099
  • Σύνολο θεμάτων: 19227
  • Σε σύνδεση σήμερα: 473
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 424
Σύνολο: 439

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.127 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.