*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 1386181 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6384 στις: Αύγουστος 10, 2013, 11:00:08 πμ »
Και ερωτω γιατι καποιος ασεπιτης να συμετασχει σε απεργιες και αγωνες αφους συμφωνα με το φτωχο μυαλο του απολυσεις θα γινουν ουτως η αλλως αρα γιατι να προσπαθησω να ανατρεψω τα κριτηρια που με ευνοουν με κινδυνο να βρεθω ριγμενος ως νεος απο τους παλαιότερους και τελικα να απολυθω?  Δε μιλαω για ολους τους ασεπιτες αλλα για τους ασεπιτες με το φτωχο μυαλο στους οποιους το υπουργειο πονταρει για τη διχόνοια και τον κατακερματισμο των οποιων αντιδρασεων?  Αρα πρεπει να πεισθουν οι συναδελφοι του ασεπ οτι ο αγωνας γινεται για να ανατραπουν οι απολυσεις και οχι η μοριοδοτηση.  Αν χασουμε τον αγωνα η μοριοδοτηση ας μεινει ως εχει κανεις δεν εχει αντιρρηση.  Αλλα μονο αν χασουμε.  Μην προδιαγραφουμε οτι ο αγωνας ειναι χαμενος.  Αλλωστε οπως εγραψα ξανα πριν ρωτηστε του συναδελφους στη Ρουμανια που παρεμειναν στα σχολεια και δεν απολυθηκαν  ποιος τελικα ηταν ο χαμενος
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:28:25 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6385 στις: Αύγουστος 10, 2013, 11:00:18 πμ »
Να κάνω μια αιρετική ερώτηση;
Αν είμαστε όλοι μαζί ή ο καθένας χώρια θα αποτρέψει τις σχεδιαζόμενες διαθεσιμότητες - απολύσεις;
Μην τρέξετε να πέσετε να με φάτε.
Απαντήσεις ψάχνω.
Το να είμαστε όλοι μαζί είναι γενικό και αόριστο. Η ενότητα είναι μία από τις πολλές προϋποθέσεις για να αποτρέψουμε τις διαθεσιμότητες απολύσεις. Δεν είναι η μόνη, αλλά είναι η πρώτη στη λίστα των προϋποθέσεων.  Από εκεί και μετά το θέμα είναι πως θα εκφράσουμε την ενότητα μας, πόσο δυναμικά, με πόση διάρκεια, αυτός ο "αγώνας" θα γίνει αφορμή να βγάλουμε ουσιαστικά αιτήματα. Θα πω ένα παράδειγμα καμιά φορά ξεφεύγει η συζήτηση στις συνελεύσεις και η συζήτηση γίνεται πολιτική και κάποιοι ασυνάδελφοι κυοράζονται. Έχουν δίκιο που κουράζονται, αλλά άδικο που θέλουν να περιοριζόμαστε μόνο σε "εκπαιδευτικά" θέματα. Μπορούμε να αποτρέψουμε τη διαθεσιμότητα αν δεν νοιαστούμε και για την υπόλοιπη κοινωνία; αν περιοριστούμε στις αναθέσεις, στις ώρες των μαθημάτων μας κλπ; μπορούμε να νικήσουμε αν λέμε να απολυθούν οι υπάλληλοι των δήμων αντί για εμάς; εγώ λέω όχι. Μπαίνουμε στην τάξη και αυτή είναι η δύναμη μας, οτι η δουλειά μας έχει καθημερινή τριβή με τη μισή κοινωνία τουλάχιστον. πως θα νικήσεις σε έναν αγώνα αν λες να απολυθεί ο γονιός του μαθητή σου για να τη γλιτώσεις εσύς πως θα σε στηρίξει ο μαθητής σου και η οικογένεια του;

Επίσης το αναβαθμισμένο σχολείο, το σχολείο με κύρος στα μάτια της κοινωνίας είναι όπλο για εμάς και πρέπει να το διεκδικήσουμε, όμως και αυτό δεν είναι αποκλειστικά "εκπαιδευτικό" θέμα. Και το αναλύω. Το καλύτερο πρόγραμμα σπουδών να έχουμε, την καλύτερη διαδικασία αξιολόγησης για την πρόσληψη του προσωπικού, να λυθούν τα προβλήματα της υλικοτεχνικής υποδομής, πιστεύετε οτι ξαφινκά θα έχουμε άλμα στο γνωστικό επίπεδο των μαθητών μας; δηλαδή ο μαθητής που οι γονείς του είναι άνεργοι και μπορεί να τρώει ένα μήνα συνεχόμενα μακαρόνια θα καταλάβει τη διαφορά του σχολείου; ο μαθητής που στο σπίτι δεν έχουν θέρμανση ή δεν έχει χρήματα για ένα στυλό και ένα τετράδιο θα έχει διαφορά; ο μαθητής που τα βράδια δουλεύει γκαρσόνι όχι για να πάρει μηχανάκι, αλλά για να βοηθήσει την οικογένεια του που δυσκολεύεται δεν θα νυστάζει το πρωί στο σχολείο;

Αν λοιπόν νοιαστούμε όχι απλά ανθρώπινα, αλλά και συνδικαλιστικά-πολιτικά με τις διεκδικήσεις μας για όλα αυτά και το κάνουμε ενωμένοι και αποδειχθούμε και οργανωτικά ικανοί, αυτό να πάρει την ανάλογη σε μέγεθος ποικιλία και διάρκεια μορφή και ξυπνήσουμε και όλη την κοινωνία και δεν διεκδικήσουμε απλά το πόσα μόρια θα πάρει ο απόφοιτος του ΑΠΘ, ο κάτοχος πιστοποιητικού ξένων γλωσσών, αλλά διεκδικήσουμε την ίδια τη ζωή την αξιοπρεπή εργασία και ζωή για όλους και δεν διστάζουμε να δουλέψουμε ΣΚΛΗΡΑ γι' αυτή (δεν θα καθόμαστε αραχτοί στον καναπέ και θα μας τρέφει το μάννα εξ' ουρανού), τότε όχι μόνο τις απολύσεις θα αποτρέψουμε, αλλά θα ζούμε σε μια κοινωνία που θα έχει ευτυχισμένους ανθρώπους, τιμιότερους με καλύτερες κοινωνικές σχέσεις και που θα ανταγωνιζόμαστε ποιος θα προσφέρει περισσότερα και όχι ποιος θα αρπάξει με δόλιο τρόπο περισσότερα.

Ουτοπικό; όχι περισσότερο από το να πιστεύουμε οτι η μοριοδότηση θα μας γλιτώσει από την απόλυση. Θα κάνω μια απλή ερώτηση. Υπάρχει πιο αξιόλογος επιστήμονας από έναν γιατρό; έναν γιατρό που έγραψε άριστα για να περάσει στην ιατρική, που έκανε 6 χρόνια σπουδών και τρία ειδικότητας και ήταν ο πρώτος που απολύθηκε; Ζούμε σε εποχές που έχουμε μεγάλες ανακατατάξεις δεν έχουμε απλά μικροδιαχειριστικές αλλαγές. Σε αυτές τις εποχές πρέπει να συμμετέχεις με συνολικές προτάσεις και ριζικές αν θέλεις το νέο που θα έρθει να σε περιλαμβάνει, αλλιώς θα παρακολουθείς παθητικά τις εξελίξεις και δεν θα ξέρεις από που έρχονται οι σφαλιάρες.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 10, 2013, 11:06:01 πμ από perastikos_kav »

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6386 στις: Αύγουστος 10, 2013, 11:32:01 πμ »
Ο ασεπ ειναι και θεμα εμπειριας.  Στο πρωτο ασεπ ξεσκιστηκα στο διαβασμα για ενα εξαμηνο και δεν περασα.  Στο δευτερο ασεπ λιγο διαβασμα και μαλιστα τους τελευταιους μηνες ειχα παρατησει την προσπαθεια καταφερα να ειμαι επιτυχων.  Ιδιαιτερα στα παιδαγωγικα οπου η ελειψη εξειδικευμενων γνωσεων λειτουργει αρνητικα
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος sportteo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6387 στις: Αύγουστος 10, 2013, 11:43:15 πμ »
μήπως θυμάται κάποιος πότε έγινε ο πρώτος διαγωνισμός ΑΣΕΠ γιανα διοριστούν καθηγητές και δάσκαλοι ; το 1994 ή το1997 ;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:28:25 »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6388 στις: Αύγουστος 10, 2013, 11:47:30 πμ »
Ο ασεπ ειναι και θεμα εμπειριας.  Στο πρωτο ασεπ ξεσκιστηκα στο διαβασμα για ενα εξαμηνο και δεν περασα.  Στο δευτερο ασεπ λιγο διαβασμα και μαλιστα τους τελευταιους μηνες ειχα παρατησει την προσπαθεια καταφερα να ειμαι επιτυχων.  Ιδιαιτερα στα παιδαγωγικα οπου η ελειψη εξειδικευμενων γνωσεων λειτουργει αρνητικα
Στα παιδαγωγικά οι περισσότερες απαντήσεις δίνονται με βάση την κοινή λογική, εκτός από κάτι εξειδικευμένες (θυμάμαι μία ερώτηση για τον Αριστοτέλη!), που είναι όμως πολύ λίγες!  ;)
  

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6389 στις: Αύγουστος 10, 2013, 11:53:33 πμ »
Να κάνω μια αιρετική ερώτηση;
Αν είμαστε όλοι μαζί ή ο καθένας χώρια θα αποτρέψει τις σχεδιαζόμενες διαθεσιμότητες - απολύσεις;
Μην τρέξετε να πέσετε να με φάτε.
Απαντήσεις ψάχνω.
Το να είμαστε όλοι μαζί είναι γενικό και αόριστο. Η ενότητα είναι μία από τις πολλές προϋποθέσεις για να αποτρέψουμε τις διαθεσιμότητες απολύσεις. Δεν είναι η μόνη, αλλά είναι η πρώτη στη λίστα των προϋποθέσεων.  Από εκεί και μετά το θέμα είναι πως θα εκφράσουμε την ενότητα μας, πόσο δυναμικά, με πόση διάρκεια, αυτός ο "αγώνας" θα γίνει αφορμή να βγάλουμε ουσιαστικά αιτήματα. Θα πω ένα παράδειγμα καμιά φορά ξεφεύγει η συζήτηση στις συνελεύσεις και η συζήτηση γίνεται πολιτική και κάποιοι ασυνάδελφοι κυοράζονται. Έχουν δίκιο που κουράζονται, αλλά άδικο που θέλουν να περιοριζόμαστε μόνο σε "εκπαιδευτικά" θέματα. Μπορούμε να αποτρέψουμε τη διαθεσιμότητα αν δεν νοιαστούμε και για την υπόλοιπη κοινωνία; αν περιοριστούμε στις αναθέσεις, στις ώρες των μαθημάτων μας κλπ; μπορούμε να νικήσουμε αν λέμε να απολυθούν οι υπάλληλοι των δήμων αντί για εμάς; εγώ λέω όχι. Μπαίνουμε στην τάξη και αυτή είναι η δύναμη μας, οτι η δουλειά μας έχει καθημερινή τριβή με τη μισή κοινωνία τουλάχιστον. πως θα νικήσεις σε έναν αγώνα αν λες να απολυθεί ο γονιός του μαθητή σου για να τη γλιτώσεις εσύς πως θα σε στηρίξει ο μαθητής σου και η οικογένεια του;

Επίσης το αναβαθμισμένο σχολείο, το σχολείο με κύρος στα μάτια της κοινωνίας είναι όπλο για εμάς και πρέπει να το διεκδικήσουμε, όμως και αυτό δεν είναι αποκλειστικά "εκπαιδευτικό" θέμα. Και το αναλύω. Το καλύτερο πρόγραμμα σπουδών να έχουμε, την καλύτερη διαδικασία αξιολόγησης για την πρόσληψη του προσωπικού, να λυθούν τα προβλήματα της υλικοτεχνικής υποδομής, πιστεύετε οτι ξαφινκά θα έχουμε άλμα στο γνωστικό επίπεδο των μαθητών μας; δηλαδή ο μαθητής που οι γονείς του είναι άνεργοι και μπορεί να τρώει ένα μήνα συνεχόμενα μακαρόνια θα καταλάβει τη διαφορά του σχολείου; ο μαθητής που στο σπίτι δεν έχουν θέρμανση ή δεν έχει χρήματα για ένα στυλό και ένα τετράδιο θα έχει διαφορά; ο μαθητής που τα βράδια δουλεύει γκαρσόνι όχι για να πάρει μηχανάκι, αλλά για να βοηθήσει την οικογένεια του που δυσκολεύεται δεν θα νυστάζει το πρωί στο σχολείο;

Αν λοιπόν νοιαστούμε όχι απλά ανθρώπινα, αλλά και συνδικαλιστικά-πολιτικά με τις διεκδικήσεις μας για όλα αυτά και το κάνουμε ενωμένοι και αποδειχθούμε και οργανωτικά ικανοί, αυτό να πάρει την ανάλογη σε μέγεθος ποικιλία και διάρκεια μορφή και ξυπνήσουμε και όλη την κοινωνία και δεν διεκδικήσουμε απλά το πόσα μόρια θα πάρει ο απόφοιτος του ΑΠΘ, ο κάτοχος πιστοποιητικού ξένων γλωσσών, αλλά διεκδικήσουμε την ίδια τη ζωή την αξιοπρεπή εργασία και ζωή για όλους και δεν διστάζουμε να δουλέψουμε ΣΚΛΗΡΑ γι' αυτή (δεν θα καθόμαστε αραχτοί στον καναπέ και θα μας τρέφει το μάννα εξ' ουρανού), τότε όχι μόνο τις απολύσεις θα αποτρέψουμε, αλλά θα ζούμε σε μια κοινωνία που θα έχει ευτυχισμένους ανθρώπους, τιμιότερους με καλύτερες κοινωνικές σχέσεις και που θα ανταγωνιζόμαστε ποιος θα προσφέρει περισσότερα και όχι ποιος θα αρπάξει με δόλιο τρόπο περισσότερα.

Ουτοπικό; όχι περισσότερο από το να πιστεύουμε οτι η μοριοδότηση θα μας γλιτώσει από την απόλυση. Θα κάνω μια απλή ερώτηση. Υπάρχει πιο αξιόλογος επιστήμονας από έναν γιατρό; έναν γιατρό που έγραψε άριστα για να περάσει στην ιατρική, που έκανε 6 χρόνια σπουδών και τρία ειδικότητας και ήταν ο πρώτος που απολύθηκε; Ζούμε σε εποχές που έχουμε μεγάλες ανακατατάξεις δεν έχουμε απλά μικροδιαχειριστικές αλλαγές. Σε αυτές τις εποχές πρέπει να συμμετέχεις με συνολικές προτάσεις και ριζικές αν θέλεις το νέο που θα έρθει να σε περιλαμβάνει, αλλιώς θα παρακολουθείς παθητικά τις εξελίξεις και δεν θα ξέρεις από που έρχονται οι σφαλιάρες.

Εν τάχει για να μην κουράζω και κουράζομαι. Για τους Δ.Υ. - όπως είμαστε και εμείς - ο εργοδότης είναι ένας και από πίσω πολλοί.
α) Η παρούσα κάθε φορά κυβέρνηση. Η οποία δεν χαμπαριάζει. Εχει οικονομική, επικοινωνιακή και όποια άλλη αβάντα θες. Αν πας σε μεγάλους αγώνες θα σου κάνει επιστράτευση. Για να πας σε μεγάλους αγώνες πρέπει να λάβεις υπόψη σου τις οικονομικές δυνατότητες της πλειοψηφίας αρχικά των συναδέλφων και μετά της ελληνικής κοινωνίας - με την προυπόθεση βέβαια ότι σε στηρίζει και είναι με το μερος σου- μην το αναλύσω περισσότερο είναι περιττό. αρα για να αλλάξει άμεσα κάτι μόνο με εκλογές, με κάποιον που έχει εναλλακτικό πρόγραμμα, είναι ειλικρινής και έχει και την διάθεση και την υποστήριξη εσωτερικά και εξωτερικά να το εφαρμόσει.
β) οι πολλοί είναι ο ελληνικός λαός. Αυτός ξέρεις τι πιστεύει; εγώ όχι. Και αυτό διότι ποτέ δεν ρωτήθηκε σε δημοψήφισμα τι Δημόσιο και κατα επέκταση τι Δημόσια εκπαίδευση θέλει και αν την θέλει δημόσια και αν την θέλει με τους παρόντες εκπαιδευτικούς ως σύνολος τους ή μέρος αυτών.

Αυτή είναι η ταπεινή προσωπική μου άποψη.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 10, 2013, 11:56:02 πμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος viti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6390 στις: Αύγουστος 10, 2013, 12:00:19 μμ »
Ο ασεπ ειναι και θεμα εμπειριας.  Στο πρωτο ασεπ ξεσκιστηκα στο διαβασμα για ενα εξαμηνο και δεν περασα.  Στο δευτερο ασεπ λιγο διαβασμα και μαλιστα τους τελευταιους μηνες ειχα παρατησει την προσπαθεια καταφερα να ειμαι επιτυχων.  Ιδιαιτερα στα παιδαγωγικα οπου η ελειψη εξειδικευμενων γνωσεων λειτουργει αρνητικα
Για το  λόγο αυτό -και πολλούς άλλους-θεωρώ σχεδόν ισότιμο το διοριστέο και τον επιτυχόντα του ΑΣΕΠ.Ιδιαίτερα μετά το 1998 οπότε και το τοπίο σε σχέση με τους διορισμούς στην εκπαίδευση είχε ξεκαθαρίσει.Κάποιοι όμως επέλεγαν άλλους ΄΄τρόπους΄΄(δεν αναφέρομαι στην επετηρίδα)και αυτό θεωρώ πως προσπαθεί ο Μητσοτάκης να θεραπεύσει.Δεν ξέρω αν θα το καταφέρει-οι αντιδράσεις εναντίον της μοριοδότησης είναι από γραφικές έως λυσσαλέες, το δε συντεχνιακό απόστημα κακοφορμισμένο.Αν δεν υπάρξει αντικειμενική και αξιολογική διαχείριση  του προσωπικού στο δημόσιο τότε γι αυτούς που θα παραμείνουν σε αυτό(και δεν θα απομακρυνθούν λόγω μη ένταξής τους σε συντεχνία ή δεν θα παραιτηθούν αηδιασμένοι από την έλλειψη αξιοκρατίας)τα πράγματα θα είναι πολύ δύσκολα.Αν λείψει η έννοια ή έστω το επίχρισμα της αντικειμενικής αξιολόγησης από το δημόσιο(ό,τι προσφέρει ο γραπτός διαγωνισμός),τότε θα επικρατήσουν για τους εναπομείναντες λογικές ζούγκλας.Κι αν ορισμένοι φίλησαν κατουρημένες ποδιές για να διορίστουν ή για να τους δοθεί η δυνατότητα να ξεδιπλώσουν το όποιο επαγγελματικό ταλέντο τους  με τη ΄΄σιγουριά του δημοσίου΄΄,να δείτε τι έχει να γίνει όταν λείψει ή απομειωθεί η ισχύς ενός αντικειμενικού τρόπου αξιολόγησης .Οι σύμβουλοί που πήραν θέση κατά της πριμοδότησης της αρχικής αξιολόγησης κάποιων εκπαιδευτικών(πηγή :esos.gr),με παντιέρα την ίδια αξιολόγηση που τώρα  όμως υποτιμούν,θα λύνουν και θα δένουν κατά το δοκούν.
 

Αποσυνδεδεμένος nipiagogos1988

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1386
  • Φύλο: Γυναίκα
  • μαζί με την οικονομική κρίση ήρθε και το πτυχίο,
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6391 στις: Αύγουστος 10, 2013, 12:00:29 μμ »
μήπως θυμάται κάποιος πότε έγινε ο πρώτος διαγωνισμός ΑΣΕΠ γιανα διοριστούν καθηγητές και δάσκαλοι ; το 1994 ή το1997 ;

δε θυμάμαι πήγαινα δημοτικό τότε  ;D ;D ,  διάβασα πως έγινε το 1998
Η ζωή είναι μικρή για να'ναι θλιβερή μωρό μου!!  8/2011

https://www.youtube.com/watch?v=3J2eeyOaYlY

Αποσυνδεδεμένος o_kanenas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6392 στις: Αύγουστος 10, 2013, 12:31:13 μμ »
μήπως θυμάται κάποιος πότε έγινε ο πρώτος διαγωνισμός ΑΣΕΠ γιανα διοριστούν καθηγητές και δάσκαλοι ; το 1994 ή το1997 ;

http://www.asep.gr/asep/site/home/LC+Menu/downloads/oldSiteContest/etos1998.csp?tabId=0&lcmenuId=lc5


Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6393 στις: Αύγουστος 10, 2013, 01:31:45 μμ »
δεν πήγε κανείς , στείλανε κατευθείαν τον κωδικό του με το όνομά του στον ΑΣΕΠ
πλάκα κάνετε ? είναι εκατοντάδες  αυτοι !! και μας κοροιδευουν κιολα εμας
που είμαστε στην Α η Β περιπτωση.  Τελοσ παντων Καλό καλοκαιρι και πάλι
Η κατηγορία είναι σοβαρότατη και όχι για κουβέντες καφενείου και όποιοι γνωρίζουν κάτι και το αποκρύπτουν διαπράττουν ποινικό αδίκημα! Εάν δεν υπάρχουν στοιχεία και αυτά λέγονται για εντυπωσιασμό, ας σταματήσει πλέον αυτό το ανέκδοτο. Με λίγα λόγια τι θέλω να πω:
 Ή σοβαρά στοιχεία, ή τέρμα η πλάκα!
  

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6394 στις: Αύγουστος 10, 2013, 01:32:44 μμ »
Δεν αρνούμαι οτι μπορει και να υπήρξε διαβότοτητα και στον ΑΣΕΠ και στις Πανελλαδικές  αλλα τα περιθώρια διαβλητοτητας ηταν λιγότερα απο 0,03%. Δηλαδη αν εγινε κατι τέτοιο θα ηταν σε ποσοστό 2-3 περιπτώσεις σε 10.000, ας πουμε εικονικά, διορισμούς του ΑΣΕΠ και πιθανον στην πρωτη διεξαγωγή που ισως καποιοι κατάφεραν να παραποιησουν δεδομενα. Αυτα βεβαια δεν αποδείχθηκε ποτε απλα φήμες του τυπου άκουσα καποιον που ήξερε καποιον που διορίστηκε ετσι. Και γω άκουγα τέτοιες ιστορίες στους πρώτους ΑΣΕΠ. Και αυτα με το δεδομένο οτι οπου υπαρχει ανθρώπινος παράγοντας υπαρχει η πιθανοτητα διαβλητοτητας. Χάκερ βεβαια τοτε δεν υπήρχαν. Το να χρηματιζεται καποιος που διαχειρίζεται δεδομενα και να ρισκάρει τη θεση του για 15.000 το βλεπω λιγο δύσκολο. Απλή λογικη.
Αλλα και παρόλα αυτα ακομα και αν κατάφεραν καποιοι να παρακάμψουν τη διαδικασία σε ποσοστο πολυ μικροτερο του 0,03% αυτο ακυρώνει την αξιοκρατία του 99,97% ? Αυτο ειναι ανέκδοτο και μονο που το συζητάμε
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 10, 2013, 01:34:36 μμ από giokspy »
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6395 στις: Αύγουστος 10, 2013, 01:45:58 μμ »
Ηθελα να εκφράσω μια απορία.
Αν κάποιοι λήστεψαν κάπου ακυρώνονται όλοι οι άλλοι που μπήκαν και έπαιξαν τίμια;
Ακυρώνεται το κύρος ενός θεσμού επειδή κάποιοι μπορεί να μην τον υπηρέτησαν σωστα;
Νομίζω λοιπόν ότι είμαστε ένας χώρος συζήτησης. Μπορεί ο καθένας να πει κάτι και να δικαιωθεί ή να μην δικαιωθεί.
Δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την δικομανία ορισμένων.
Επίσης μέχρι χτες είχε περαστεί ότι όλοι της ΠΔΣ λίγο πολύ τις πήραν κάτω από το τραπέζι τις ώρες...έδωσαν στοιχεία...ονοματα;
Αυτοί δεν είναι συκοφάντες σύμφωνα με την αντίστοιχη λογική που βλέπω για τον ΑΣΕΠ.
Θα ζητούσα - αν φυσικά κάτι τέτοιο δεν εμπίπτει στις απαγορεύσεις που μου διαφεύγουν - να μην σβήνονται κάποια μηνύματα.
Ακόμα και ως υποψία θα κάνει καλό στο μέλλον να διασφαλιστεί ακόμα περισσότερο το κύρος κάποιων θεσμών.
Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια.
Οσο για το τι έχω δει και δεν μου φαίνεται παράξενο...υπάρχει νομίζω ειδικά για τις Πανελλήνιες (αν και ξεφεύγουμε από το θέμα) μια τρανταχτή απόδειξη από ένα συγκεκριμένο σχολείο που είχε γίνει και ολόκληρο θέμα κάποτε.

Αποσυνδεδεμένος newseditor

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 430
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6396 στις: Αύγουστος 10, 2013, 01:53:25 μμ »
To παρόν νήμα αφορά τη διαθεσιμότητα (κινητικότητα) των εκπαιδευτικών. Η διαβλητότητα ή μη του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ μπορεί να συζητηθεί σε άλλο νήμα με την επισήμανση-παρατήρηση

Παράθεση
... όχι για κουβέντες καφενείου και όποιοι γνωρίζουν κάτι και το αποκρύπτουν διαπράττουν ποινικό αδίκημα! Εάν δεν υπάρχουν στοιχεία και αυτά λέγονται για εντυπωσιασμό, ας σταματήσει πλέον αυτό το ανέκδοτο. Με λίγα λόγια τι θέλω να πω:
 Ή σοβαρά στοιχεία, ή τέρμα η πλάκα!
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 10, 2013, 02:02:34 μμ από newseditor »

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6397 στις: Αύγουστος 10, 2013, 03:02:04 μμ »
Θεμελιώδης νόμος... "Η μάζα τείνει να τιμήσει το σάλιο που έχει ρίξει τις τελευταίες δεκαετίες"...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159953
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 720
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 561
Σύνολο: 561

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.