0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Lucifer, αυτό σίγουρα θα γίνει.
Εδώ βλέπω δύο εντελώς αντίθετες απόψεις. Από την μια ένα σχολείο όπου εφάρμοσαν το rotation σε α΄ και β΄ τάξη (εντυπωσιακό πραγματικά) και από την άλλη μια άποψη που καταδικάζει όποια προσπάθεια αλλαγής θέσης των μαθητών. Αλήθεια, ποιο είναι το σωστό; Ας μην ξεχνάμε ότι το γνωστό πλάνο που φτιάχνεται από τους καθηγητές κατά το δοκούν, καλά κρατεί.
Μα γι'αυτό λέω, Έσπερε, ότι κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Σε εμάς έπιασε. Σε εσένα δε θα έπιανε. Δεν υπάρχει μαγική λύση που να πιάνει για όλα τα παιδιά, για όλα τα τμήματα και για όλα τα προβλήματα. Ιδέες και προτάσεις ανταλάσσουμε, μήπως και δούμε κάτι διαφορετικό που δεν το έχουμε σκεφτεί. Σε εμάς πάντως αυτό το μέτρο λειτούργησε, ψέματα να πω;
Η ώρα μαθήματος είναι για μάθημα και μέσα από αυτό διδάσκουμε και τον σεβασμό. Οι φιλίες και οι παρέες είναι δικαίωμα και δεν μπορούμε να παρέμβουμε σε αυτό. Δέχομαι πως η μαμά ενός παιδιού μπορεί να χάρηκε και να το είπε, μπορεί άλλες μαμάδες να μην χάρηκαν και να μην το είπαν. Και το διάλειμμα είναι δικαίωμα. Να διδάσκουμε, να κάνουμε ομάδες εργασίας ναι, αλλά η εξουσία μας να μην επηρεάζει το δικαίωμα οποιουδήποτε. Ας ζητηθεί η γνώμη ψυχολόγου πριν κάνουμε πειράματα ακόμη και με το παιδί που ίσως από επιλογή είναι μόνο και με όλα τα άλλα που έχουν σχέσεις μεταξύ τους που δεν γνωρίζουμε. Άλλο η παραίνεση και άλλο η απόφαση για να το παίξουμε καλοί σε ξένες πλάτες. Τελικά διαφωνώ περισσότερο απ' όσο νόμιζα
Ξέχασα να το αναφέρω. Εννοείται ότι αυτό συναποφασίστηκε με την ψυχολόγο και την κοινωνική λειτουργό του σχολείου, οι οποίες είχαν πλήρη εικόνα της κατάστασης. Δεν έγινε καμία παρέμβαση στο διάλειμμα των παιδιών. Δεν είμαι σίγουρη ότι καταλαβαίνω πού ακριβώς βρίσκεται η διαφωνία.