Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - legend

Σελίδες: 123 ... 13
1
Γενικό Λύκειο / Απ: σε πιο σημειο της ύλης βρίσκεστε ?
« στις: Δεκέμβριος 14, 2010, 03:23:11 μμ »
Έκθεση γ λυκείου; Έχουν χαθεί πάρα πολλές ώρες με αυτά και με αυτά! Έχουμε από τον Οκτώβρη να κάνουμε 5ήμερο!  :-\

στον επιστημονικό λόγο..κι εγώ πίσω είμαι. Θα τους μαζέψω όμως τη θεωρία από δω και στο εξής όλη μαζί και θα κάνω τους θεματικούς που αντιστοιχούν με ένα κείμενο από τον καθένα για να προλάβουμε.
Είχα μεγάλες φιλοδοξίες όταν το πρωτοανέλαβα! Τώρα σκορπίζονται. Έτσι το σκέφτηκα κι εγώ: μαζεμένη θεωρία και κείμενο-ιδέες- έκθεση ανά βασική θεματική ενότητα. Θα δείξει.

2
Γενικό Λύκειο / Απ: σε πιο σημειο της ύλης βρίσκεστε ?
« στις: Δεκέμβριος 13, 2010, 03:31:01 μμ »
Λατινικά β και γ λυκείου σε ποιο μάθημα/κείμενο βρίσκεστε; Έκθεση γ λυκείου; Έχουν χαθεί πάρα πολλές ώρες με αυτά και με αυτά! Έχουμε από τον Οκτώβρη να κάνουμε 5ήμερο!  :-\

3
Μεγάλο θέμα!
 Τα φροντιστήρια υπάρχουν κατά τη γνώμη μου, γιατί το σύστημα εκπαίδευσης και παιδείας είναι εξεταστικοκεντρικό (κακώς πολύ κακώς).  Συντηρούνται, για να μπορούμε να επιβιώνουμε, αφού το κράτος δεν κάνει τις απαιτούμενες μεταρρυθμίσεις (π.χ. μικρά τμήματα) ώστε οι απόφοιτοι καθηγητικών σχολών να απορροφώνται. Βέβαια πια είναι τόσοι πολλοί οι απόφοιτοι κάποιων τμημάτων όπως οι φιλόλογοι, οι γυμναστές που φυσικά δεν είναι δυνατό να εργαστούν όλοι στη δημόσια εκπαίδευση.
  Το σχολείο οφείλει να προσφέρει ΠΑΙΔΕΙΑ. Το φροντιστήριο συστηματοποιεί απλά τη γνώση. Το να συζητήσεις με τους μαθητές μια καλή ταινία σχετική με ένα θέμα έκθεσης είναι ανεπίτρεπτο για τη διδασκαλία του αντικειμένου αυτού στα πλαίσια του φροντιστηρίου, πολύ καλή ιδέα όμως και αποτελεσματική στα πλαίσια του σχολείου. Μπορώ να αναφερθώ σε πολλές και διαφορετικές μεθόδους διδασκαλίας διαφόρων αντικειμένων οι οποίες δύνανται να χρησιμοποιηθούν στο σχολείο όχι όμως στο φροντιστήριο. Και μόνο με τέτοιες μεθόδους δεν περνάς απλά γνώσεις, αλλά βοηθάς στην κοινωνικοποίησή τους, στην ανάδειξη των κλίσεων τουw κλπ. κλπ. Και τέτοιες μέθοδοι μπορούν να λειτουργήσουν  σε ολιγομελή τμήματα. Κι αν συζητάμε ειδικότερα για την προετοιμασία για τις εξετάσεις πάλι το ίδιο ισχύει: μικρά τμήματα καλύτερα αποτελέσματα!
  Από που να το πιάσεις και που να το αφήσεις. Δεν βγάζεις άκρη! Απλά εμείς,  έστω εμείς, ως εκπαιδευτικοί ας έχουμε συνείδηση των πραγμάτων. Μπερδεύουμε και τα παιδιά όταν κατηγορούμε ο ένας τον άλλον, οι εκπαιδευτικοί του φροντιστηρίου εκείνους του σχολείου και τούμπαλιν! Ας τα λένε όσοι γονείς είναι άσχετοι με την εκπαίδευση...όχι κι εμείς! Είναι τραγικό! Ανεπίτρεπτο επειδή κάποιες καταστάσεις μας βολεύουν, μας εξυπηρετούν - τι θα υποστηρίξει ένας μεγα- φροντιστηριάρχης ότι είναι καλή η δημόσια εκπαίδευση και οι λειτουργοί της; οι επιχειρηματίες δυστυχώς έχουν αγιοποιήσει την ανηθικότητα χάριν του κέρδους- να διαστρεβλώνουμε την πραγματικότητα. Κι αυτή είναι μία: αν ένας μαθητής θελήσει να μάθει θα καταβάλει προσπάθεια και τότε κι ο μέτριος καθηγητής θα είναι αποτελεσματικός!
  Δεν κάνουμε θαύματα...επιτυχία κι αποτυχία βρίσκεται στο χέρι του εκάστοτε μαθητή! Εμείς απλά τους δείχνουμε έναν τρόπο δοκιμασμένο προς την επιτυχία που ίσως και να μη ταιριάζει σε όλους. Αυτό που οφείλουμε είναι να στεκόμαστε δίπλα τους και να βοηθάμε στο ξεκλείδωμα της προσωπικότητας που κρύβεται εν δυνάμει μέσα τους προσπαθώντας να τους μεταδώσουμε γνώσεις συνδυασμένες με αξίες γιατί χωρίς τις δεύτερες εκκολάπτονται τέρατα...

   Δύσκολο να πεις για κάποιον πάντως "είναι καλός καθηγητής" ! Ας προσπαθούμε συνεχώς να γίνουμε τουλάχιστον... ;-)

4
O Γόρδιος δεσμός θα ήταν παιχνιδάκι μπροστά σε αυτό το χάλι.. >:( :'(
χαχα Μα ναι!!!!
 Έχω πάρει απόφαση ότι δεν θα με καλέσουν - έχω δηλώσει μόνο ΑΚΩ σε επιλεγμένες περιοχές- φιλέτα- και απολαμβάνω το καλοκαίρι μου... Αν καθόμαστε να λύσουμε τους γρίφους του ηλίθιου συστήματός τους θα αποτρελαθούμε!
  Σας θαυμάζω που έχετε διάθεση να ασχολείστε τόσο πολύ... Τέλη Αυγούστου θα λυθούν οι απορίες μας και μακάρι να μην επιβεβαιωθούν οι φόβοι μου για προσλήψεις αποκλειστικά  ΑΜΩ!  :-\
Καλό κουράγιο!

5
Oσοι θα πάνε αναπληρωτές από Σεπτέμβριο θα συνεχίσουν να παίρνουν τα ίδια μόρια? 1 για κάθε μήνα?
Όχι. Οι πίνακες έχουν παύσει να τροφοδοτούνται από 30/6/2010. Όσα μόρια πήρε ο καθένας ,τα πήρε. Αυτοί που δεν έχουν 30 μήνες ή τουλάχιστον 24 μήνες καθαρή προϋπηρεσία ή δεν είναι διοριστέοι από διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ,θα πρέπει να ξαναδώσουν στο επόμενο διαγωνισμό ,αν θέλουν μόνιμο διορισμό.
Σε περίπτωση όμως που κάποιος περάσει τη βάση στο διαγωνισμό παίρνει τα μόρια προϋπηρεσίας και για τις χρονιές 2010-11, 2011-12. Σωστά; Απλά (σκληρό!) υπολογίζονται με τον καινούριο τρόπο *0,10, *0,30 κλπ. κλπ. Το 'χω...;

6
Σωστά! Ευχαριστώ για την απάντηση.... Όλα είναι ρευστά! Όλα εξαρτώνται από το αν θα κάνει προσλήψεις και πόσους θα πάρει. Πολύ φοβάμαι πως σχεδιάζουν να μετατρέψουν τις θέσεις αναπληρωτών σε θέσεις μειωμένου ωραρίου αποκλειστικά. Αν δε δήλωνε κανείς ΑΜΩ να έβλεπα τι θα έκαναν!!!!!!
 

7
Γιατί τόσο μεγάλη διαφοροποίηση στις θέσεις σε σχέση με πέρυσι; Περιμένουμε να μπουν κι άλλοι στον πίνακα; Με 36 μόρια (προϋπηρεσία+ΑΣΕΠ) πού περίπου θα βρίσκομαι; Ο φετινός με 36 μόρια ήταν σε σειρά 210 περίπου. Βοηθήστε λίγο, γιατί μετά την κατάθεση της αίτησης βρίσκομαι σε πλήρη σύγχυση!  :P

8
Αδυνατώ να εμπιστευτώ τις όποιες δηλώσεις τους! Όχι άδικα νομίζω  :-\
Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα καταφέρουν να λειτουργήσουν τα σχολεία με μειωμένες προσλήψεις αναπληρωτών...ίσως επειδή δεν θέλω να το πιστέψω. Θα είναι δύσκολη χρονιά κυρίως, γιατί μας έχουν "τσακίσει" την ψυχολογία...
Καλή Τύχη σε όλους!!!!! και Καλό Καλοκαίρι!!!!!

9
Τελικοί πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών  (Πίνακες Επιλογής Εκπαιδευτικών για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια  Εκπαίδευση  - ΠΕΕΠΔΕ)
Με το άρθρο 3 ρυθμίζονται τα σχετικά με τη σύνταξη των τελικών πινάκων  κατάταξης εκπαιδευτικών . Σε αυτούς εντάσσονται όσοι συγκέντρωσαν τη βαθμολογική βάση στον τελευταίο διαγωνισμό ΑΣΕΠ ή σε έναν από τους δύο αμέσως προηγούμενους και αναφέρονται λεπτομερώς τα κριτήρια με βάση τα οποία διαμορφώνεται η σειρά κατάταξης. Εκτός από τη βαθμολογία από το διαγωνισμό,  θεσπίζονται: α) νέα ακαδημαϊκά κριτήρια, όπως η  γλωσσομάθεια, η πιστοποιημένη γνώση χειρισμού η/υ και η κατοχή δεύτερου πτυχίου., μεταπτυχιακά κλπ. , β) η αναβαθμισμένη μοριοδότηση της πραγματικής διδακτικής προϋπηρεσίας αναβαθμισμένης και  γ) λαμβάνονται υπόψη, για πρώτη φορά, κοινωνικά κριτήρια, όπως είναι η μόνιμη αναπηρία 67% και άνω ή ομόζυγη μεσογειακή αναιμία ή σκλήρυνση κατά πλάκας ή μικροδεπανοκυτταρική αναιμία, η  ύπαρξη περισσοτέρων από τρία ή περισσοτέρων από δύο τέκνων.


  Αναφέρεται στους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ του 2006 και του 2009;;;; Το νομοσχέδιο είναι ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ! Ο πρόλογος δε με τους στόχους που υποτίθεται πως υλοποιούνται με την εφαρμογή του...εξοργιστικός! "πρώτα ο μαθητής" Μας έπεισαν!

10
Χμ..πολύ μπροστά είστε!  Μας έχει μείνει η μισή 10η ενότητα των ΗΘΙΚΩΝ και μας βλέπω Παρασκευή να μπαίνουμε στα ΠΟΛΙΤΙΚΑ. Κι εγώ θα ήθελα  να τελειώσουμε πριν τις διακοπές του Πάσχα αλλά με την πενθήμερη στη μέση ίσως δεν τα καταφέρουμε...  :-\ Λιγότερες μέρες για επαναλήψεις και διαγωνίσματα...τι να κάνουμε ο χρόνος είναι αμείλικτος!

11
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ψηφοφορία: ωράριο εργασίας καθηγητών
« στις: Φεβρουάριος 05, 2010, 03:04:57 μμ »
 Φροντίζω μόνος μου για τα απαραίτητα, γιατί μέχρι να γίνουν τέτοιες αλλαγές ίσως θα έχω πάρει σύνταξη. Και επειδή θέλω να περνάω καλά κοιταω τι μπορώ να κάνω εγώ για να φτιάξουν κάπως οι συνθήκες! Μια ζωή την έχουμε. Εκπαιδευτικός μια φορά θα είσαι. Το επέλεξα συνειδητά. Δεν μπήκα από σπόντα ή επειδή δεν έχω τίποτα καλύτερο να κάνω. Δεν περιμένω από κανένα κράτος τίποτα!


[/quote] Συμφωνώ κι επαυξάνω. Όλα είναι δικαιολογίες...αν θέλεις μπορείς να κάνεις πολλά κι όσοι θέλουν κάνουν :-) και με τις ήδη υπάρχουσες - άθλιες - συνθήκες!

12
Γενικό Λύκειο / Απ: σε πιο σημειο της ύλης βρίσκεστε ?
« στις: Δεκέμβριος 24, 2009, 11:37:50 πμ »
στα λατινικα νομιζω οτι δεν μπορεις να αποκλεισεις τιποτα αλλα το συγκεκριμενο κατα 99% ναι. το αποκλειω..και θα ρισκαρω να μην το  διδαξω εκτενως( ουτε στα λατινικα ουτε στα αρχαια)....θα επιμεινω με πολλες ασκησεις στο συντακτικο για το οποιο υπαρχει θεωρια στο σχολικο βιβλιο...εχει τοσα αλλα πραγματα που μπορουν να πεσουν...αλλωστε το δειχνει και η συχνοτητα του ..μια φορα στα 10 χρονια και μαλιστα σε επαναληπτικες...καποιος πρεπει να ειχε στραβοκοιμηθει το προηγουμενο βραδυ....
Εαν δουλευεις σε φροντιστηριο δεν αφηνεις τιποτε στην τυχη ουτε αντιμετωπιζεις με αυτο τον  τροπο  τους μαθητες σου. Στις πανελληνιες δεν υπαρχουν sos θεματα.Υπαρχουν καλα προετοιμασμενοι μαθητες .Γι'αυτο το λογο οφειλουμε να τους διδασκουμε ολα τα γραμματικα και συντακτικα φαινομενα.
Θα συμφωνήσω...
  Οι μαθητές μας περιμένουν από εμάς να τους δώσουμε όσα εφόδια θα χρειαστούν για να αντιμετωπίσουν τις εξετάσεις τους ή και... είτε εργάζεσαι σε φροντιστήριο, είτε κάνεις ιδιαίτερα, είτε σε σχολείο, έχεις ΕΥΘΥΝΗ. Σίγουρα στο σχολείο ο χρόνος περιορίζεται σημαντικά από απρόβλεπτες καταστάσεις, αλλά δεν πρέπει αυτό να είναι το "άλλοθί" σου.
  ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!
Λίγη ηρεμία τώρα -για όσους εργάζονται σε σχολείο τουλάχιστον- να πάρουμε δυνάμεις για το μετά!

13
Γενικό Λύκειο / Απ: σε πιο σημειο της ύλης βρίσκεστε ?
« στις: Δεκέμβριος 22, 2009, 05:10:43 μμ »
Συνάδελφοι, πού βρίσκεστε στα αρχαία Θεωρητικής; Εγώ αύριο τελειώνω και τη 13η ενότητα στην Πολιτεία και αν προλάβω θα κάνω την εισαγωγή από το μύθο του Ηρός. Είμαι πολύ πίσω;;; Πείτε μου...Πολύ φοβάμαι μετά τα Χριστούγεννα θα τρέχω και δεν θα φτάνω...
Μόλις ολοκληρώσαμε τη 14η ενότητα της Πολιτείας. Μόλις ανοίξουμε βουρ για 15η και Αριστοτέλη. Οριακά είμαστε νομίζω...με έναν καλό προγραμματισμό όμως θα τα καταφέρουμε.  ;)

 Λατινικά βρισκόμαστε στο 31. Έχουμε κάνει θεωρία γερουνδίου+σουπίνο, σύμπτυξη πρότασης σε μτχ, ένα "άγγιγμα" στις δευτερεύουσες. Καλά δεν είμαι; περιμένω να έρθει στο σχολείο η ενημέρωση από το Υπουργείο. Ελπίζω να μην έχουν κυκλώσει το σχολείο μας ως τελευταίο και καταϊδρωμένο... στα Λατινικά και τα αρχαία! :P

14
  Συμφωνώ με τα περισσότερα από όσα ειπώθηκαν με θετική σκέψη από τον κύριο Κωνσταντίνο Ταμπάκο. Δε χωράμε ΟΛΟΙ είτε μας αρέσει είτε όχι. Έχουν γίνει πολλά λάθη, ναι, το ζήτημα είναι τώρα τι μπορούμε να κάνουμε για να διορθώσουμε μερικά από αυτά. Οι φιλολογικές σχολές, ίσως και άλλες,  πρέπει σχεδόν να κλείσουν...ώστε να αφεθεί το περιθώριο να απορροφηθούν οι πτυχιούχοι.
  Είναι καιρός για σκληρά μέτρα με γνώμονα το γενικό συμφέρον. Ας θυσιαστούν προσωπικά συμφέροντα μια φορά για το κοινό καλό. Αυτά δε διδάσκουμε στα παιδιά μας...;
  Φυσικά το σύστημα προσλήψεων δεν είναι το μόνο που παρουσιάζει προβλήματα στο χώρο της εκπαίδευσης. Αλίμονο! Υπάρχουν χιλιάδες άλλα. Το δημόσιο σχολείο το έχουν καταντήσει οι κατά σειρά λάθος πολιτικές σε χώρο αναψυχής! Ένα μπάχαλο...οι λίγοι ή πολλοί ενσυνείδητοι καθηγητές έχουν να παλέψουν με τόσα κακώς κείμενα που πραγματικά είναι ΗΡΩΕΣ! Και επιπλέον έχουν να αντιμετωπίσουν την εκ των προτέρων αμφισβήτηση του ρόλου τους και του έργου τους από μαθητές και γονείς. Έχει χάσει την αξιοπιστία του το ελληνικό δημόσιο σχολείο, αφού ξέχασε να προχωρήσει μπροστά. Η κοινωνία έχει αλλάξει άρδην και το σχολείο είναι το ίδιο, ξεπερασμένο λοιπόν και λίγο στα μάτια της κοινωνίας. Αυτό το πρόβλημα πώς θα λυθεί;;;;
  Από τις προτάσεις της υπουργού με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη, η πρότασή της για αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Όχι μόνο των νεοδιόριστων όμως. ΟΛΩΝ...κανείς δεν πρέπει να εφησυχάζει σε αυτή τη δουλειά. Όλοι πρέπει να δίνουν το 100% μέσα στην τάξη! Αυτό το σχολείο απαιτώ για τα παιδιά μου.
   Είτε το υπηρετήσω είτε όχι από θέση μονιμότητας, το σχολείο με αφορά και πρέπει να μας αφορά όλους. Και ως εκπαιδευτικοί είναι απαράδεκτο να σκεφτόμαστε πρώτα τον εαυτό μας. Ναι έχουμε επενδύσει είτε διαβάζοντας για το διαγωνισμό είτε εργαζόμενοι ως ωρομίσθιοι ή αναπληρωτές, κόπο, χρήμα, ψυχικά αποθέματα. Πάνω από όλα αυτά όμως βρίσκεται το καλό του δημόσιου σχολείου.
  Ο διαγωνισμός ως τρόπος επιλογής του εκπαιδευτικού δυναμικού, είναι άχαρος, αλλά επιβεβλημένος πια και ο μόνος που φαντάζει αντικειμενικός και αξιοκρατικός. Με τη λογική ότι δεν χωράμε όλοι, αυτός που θα το παλέψει πιο πολύ θα το πετύχει...έτσι είναι στο χέρι μας.

Υ.Γ. Μεταβατική περίοδος ΠΡΕΠΕΙ να υπάρξει. Όπως επίσης και πρόβλεψη για τους επαναλαμβανόμενα επιτυχόντες στο διαγωνισμό. Μια  λύση θα ήταν ίσως η κατοχύρωση του βαθμού μας και μόνο σε περίπτωση που τυχόν θελήσουμε βελτίωση της θέσης μας να μπαίνουμε στη διαδικασία να δώσουμε ξανά. Η θετική σκέψη κάποιου συναδέλφου ίσως βελτιώσει την ταπεινή πρότασή μου  :-\ :-\

Σελίδες: 123 ... 13

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32305
  • Τελευταία: Efiu
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160506
  • Σύνολο θεμάτων: 19220
  • Σε σύνδεση σήμερα: 843
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 555
Σύνολο: 578

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.