*

Αποστολέας Θέμα: Πανελλήνιες: Οι επιδόσεις των μαθητών σε μόρια ανά Νομό.  (Αναγνώστηκε 2146 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Πανελλήνιες: Οι επιδόσεις των μαθητών σε μόρια ανά Νομό.
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 08, 2009, 03:39:58 πμ »

Έντονες και οι ταξικές διαφορές

Ετήσιο κόστος 7.250 ευρώ για την εισαγωγή στο «δωρεάν Πανεπιστήμιο»

Σε 7.250 ευρώ κατά μέσο όρο ανέρχεται το ποσό που δαπανά μια ελληνική οικογένεια για δύο χρόνια προετοιμασίας των υποψηφίων για εισαγωγή στα πανεπιστήμια. Παράλληλα, οι ελληνικές οικογένειες δαπανούν περίπου 449,17 εκατ. ευρώ για τα φροντιστήρια των παιδιών που προετοιμάζονται για τις πανελλαδικές εξετάσεις, βάσει έρευνας της ΓΣΕΕ για το σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση απο το 2005 μέχρι και το 2008.

Αυτό  επισήμαναν ο επιστημονικός διευθυντής του Κέντρου Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής πολιτικής της ΓΣΕΕ, καθηγητής Νίκος Μουζέλης και ο Γραμματέας Εκπαίδευσης της ΓΣΣΕ, Μιχάλης Κουρουτός, οι οποίοι παρουσίασαν τα αποτελέσματα της σχετικής έρευνας.

Επίσης, σύμφωνα με την έρευνα, τη μικρότερη επιτυχία έχουν υποψήφιοι από περιοχές με ανεργία και χαμηλή ανάπτυξη, ενώ στις τελευταίες θέσεις βρίσκονται οι νομοί Ροδόπης, Ξάνθης, Κέρκυρας, Σάμου, Ευρυτανίας, Χαλκιδικής, Κυκλάδων, Δυτικής Αττικής, Φλωρίνης και Γρεβενών.

Τη μεγαλύτερη επιτυχία την τελευταία τετραετία σημείωσε η Αθήνα και συγκεκριμένα οι περιοχές των βορείων προαστίων, ενώ ακολουθούν οι νομοί Χίου, Καρδίτσας, Α' Θεσσαλονίκη, Λαρίσης, Αρκαδίας, Σερρών, Ανατολικής Αττικής, Τρικάλων και Ιωαννίνων.

Ο χαμηλός δείκτης πρόσβασης στα πανεπιστήμια, περιοχών όπως η Κέρκυρα, τα Δωδεκάνησα και οι Κυκλάδες οφείλεται στο ότι οι μαθητές προτιμούν να εργαστούν αμέσως μετά την αποφοίτηση από το λύκειο σε ντόπιες τουριστικές επιχειρήσεις, από το να σπουδάσουν.

Ο Ν.Μουζέλης επισήμανε ότι αυτό δημιουργεί «έλλειμμα κατάρτισης» π.χ. σε ξένες γλώσσες και πληροφορική, γεγονός το οποίο αποκαλύπτεται πιο έντονα σε περιόδους κρίσης.

Οι ομιλητές τόνισαν ότι θα πρέπει να εστιαστεί η εκπαιδευτική πολιτική και να αναζητήσει κατά προτεραιότητα λύσεις με προοπτική και σχέδιο για τα νέα παιδιά που αποφοιτούν από το λύκειο και δεν πετυχαίνουν στις εξετάσεις για τις σχολές.

Επίσης, τονίστηκε ιδιαίτερα ότι η εισαγωγή στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα χωρίς καμία αξιολόγηση (ακόμα και με βαθμό κάτω του 3), δεν προάγει ούτε το εκπαιδευτικό σύστημα, ούτε τα Πανεπιστήμια ή τα ΤΕΙ, ενώ δεν βοηθά ούτε τους ίδιους τους μαθητές, επειδή τους προσανατολίζει λανθασμένα, κάτι που θα έχει επιπτώσεις σε όλη τη μετέπειτα κοινωνική και επαγγελματική διαδρομή τους.
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32305
  • Τελευταία: Efiu
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160468
  • Σύνολο θεμάτων: 19219
  • Σε σύνδεση σήμερα: 837
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 530
Σύνολο: 543

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.