*

Αποστολέας Θέμα: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας  (Αναγνώστηκε 2997223 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος catwoman

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2599
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
ειδατε αυτο? αλλα ποιος το στελνει?http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=47159

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος London06

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
    • Προφίλ
Ένα πρόβλημα αυτών των ημερών είναι η μεγάλη καθυστέρηση των αποτελεσμάτων της Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για Επιλογή Εκπαιδευτών με Σύμβαση Μίσθωσης Έργου στα Σχολειά Δεύτερης Ευκαιρίας. Η προθεσμία υποβολής  ηλεκτρονικών  αιτήσεων ήταν από  10/8  έως και 30/8/2011. Έπειτα ο κάθε υποψήφιος έπρεπε να αποστείλει στο ΙΔΕΚΕ, το φάκελο του με τα δικαιολογητικά του από 16/08/2011 έως και 09/09/2011.
 
Έχει περάσει ένας μήνας από την καταληκτική ημερομηνία αποστολής δικαιολογητικών.
Μάλιστα αν και όταν ανακοινωθούν αποτελέσματα σίγουρα θα υπάρχει και μία περίοδος ενστάσεων.
Άρα και σε τρεις- τέσσερις μέρες να γίνει η πρώτη ανακοίνωση, για να πάνε εκπαιδευτές στα Σχολεία θα πρέπει να περάσουν 10-15 μέρες από σήμερα.
 
Αν το σχολείο, λοιπόν, αρχίσει τέλη Οκτωβρίου πότε θα μπορέσει να διδάξει ο κάθε εκπαιδευτικός την ύλη που πρέπει; Όσο και να μην υπάρχει συγκεκριμένη ύλη στα ΣΔΕ, ο κάθε εκπαιδευτικός θέλει να διδάξει κάποια πράγματα. Πάλι δηλαδή θα γίνονται μαθήματα στις διακοπές των Χριστουγέννων, του Πάσχα και θα τελειώσει το ακαδημαϊκό έτος τέλη Ιουλίου; (Αυτό είχε συμβεί όταν τα μαθήματα είχαν αργήσει να ξεκινήσουν πριν από ένα δύο χρόνια).
 
Για ποιο λόγο το ΙΔΕΚΕ και η Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων δεν κινήθηκαν πιο γρήγορα, ώστε τα σχολεία να είχαν εκπαιδευτές και τα μαθήματα να γινόντουσαν κανονικά; Να είχε βγει πιο μπροστά η προκήρυξη ώστε τα σχολεία να ήταν έτοιμα να αρχίσουν μετά τα μέσα Σεπτεμβρίου.
 
Ο θεσμός των ΣΔΕ και της εκπαίδευσης ενηλίκων γενικότερα είναι μία υπόθεση η οποία πρέπει να αντιμετωπιστεί πιο σοβαρά από όλους τους αρμόδιους φορείς.
ρεπορτάζ: alfavita.gr
 

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Ένα πρόβλημα αυτών των ημερών είναι η μεγάλη καθυστέρηση των αποτελεσμάτων της Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για Επιλογή Εκπαιδευτών με Σύμβαση Μίσθωσης Έργου στα Σχολειά Δεύτερης Ευκαιρίας. Η προθεσμία υποβολής  ηλεκτρονικών  αιτήσεων ήταν από  10/8  έως και 30/8/2011. Έπειτα ο κάθε υποψήφιος έπρεπε να αποστείλει στο ΙΔΕΚΕ, το φάκελο του με τα δικαιολογητικά του από 16/08/2011 έως και 09/09/2011.
 
Έχει περάσει ένας μήνας από την καταληκτική ημερομηνία αποστολής δικαιολογητικών.
Μάλιστα αν και όταν ανακοινωθούν αποτελέσματα σίγουρα θα υπάρχει και μία περίοδος ενστάσεων.
Άρα και σε τρεις- τέσσερις μέρες να γίνει η πρώτη ανακοίνωση, για να πάνε εκπαιδευτές στα Σχολεία θα πρέπει να περάσουν 10-15 μέρες από σήμερα.
 
Αν το σχολείο, λοιπόν, αρχίσει τέλη Οκτωβρίου πότε θα μπορέσει να διδάξει ο κάθε εκπαιδευτικός την ύλη που πρέπει; Όσο και να μην υπάρχει συγκεκριμένη ύλη στα ΣΔΕ, ο κάθε εκπαιδευτικός θέλει να διδάξει κάποια πράγματα. Πάλι δηλαδή θα γίνονται μαθήματα στις διακοπές των Χριστουγέννων, του Πάσχα και θα τελειώσει το ακαδημαϊκό έτος τέλη Ιουλίου; (Αυτό είχε συμβεί όταν τα μαθήματα είχαν αργήσει να ξεκινήσουν πριν από ένα δύο χρόνια).
 
Για ποιο λόγο το ΙΔΕΚΕ και η Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων δεν κινήθηκαν πιο γρήγορα, ώστε τα σχολεία να είχαν εκπαιδευτές και τα μαθήματα να γινόντουσαν κανονικά; Να είχε βγει πιο μπροστά η προκήρυξη ώστε τα σχολεία να ήταν έτοιμα να αρχίσουν μετά τα μέσα Σεπτεμβρίου.
 
Ο θεσμός των ΣΔΕ και της εκπαίδευσης ενηλίκων γενικότερα είναι μία υπόθεση η οποία πρέπει να αντιμετωπιστεί πιο σοβαρά από όλους τους αρμόδιους φορείς.
ρεπορτάζ: alfavita.gr
και περυσι με τις ενστασεις αργησαμε εμενα με ειδοποιησαν 27 οκτ και παρουσιαστηκα 2 νοεμβριου

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Δεν θέλουμε φυσικά να γίνουμε Ινδία αλλά είμαστε πράγματι πιο παραγωγικοί από τους Ινδούς; Αν ναι τότε δεν θα γίνουμε Ινδία γιατί η εργασία μας αποδίδει και αν δεν μας την πληρώσουν κατάλληλα θα πάμε αλλού να πάρουμε ό,τι μας αξίζει. (Εκτός αν δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε μεταξύ μας οπότε όμως σίγουρα δεν είμαστε παραγωγικοί γιατί η αποδοτικότητα απαιτεί και συντονισμό.)

Πως όμως το παίρνουμε ως δεδομένο πως είμαστε πιο παραγωγικοί από τους κατοίκους χωρών με χαμηλότερους μισθούς; Υπάρχουν αποδείξεις; Κι αν δεν είμαστε πως καταφέρνουμε και ζούμε καλύτερα; Ποιος πληρώνει γι' αυτό;

Μην αρχίσετε τις φωνές, μια ερώτηση κάνω. Έχει κανείς απάντηση που να θεμελιώνει πως πράγματι είμαστε πιο παραγωγικοί από τους Ινδούς, Βούλγαρους, Ρουμάνους κ.λπ.; Γιατί άλλο ο μισθός που παίρνεις και άλλο η δουλειά που βγάζεις. Ειδικά σε μια χώρα γεμάτη αναξιοκρατία όπως η δική μας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ TΡΑΝΟΣ
Πρόεδρος της Γ ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα. Ρέκβιεμ για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας .

…..βραβεύτηκε η Μαρίνα Λιτβίνοβα για την προσπάθεια της και επιτυχία της να εισαχθεί στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, φοιτώντας στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας των φυλακών Κορυδαλλού και Ελαιώνα Θηβών. Η βράβευση έγινε στο Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ι.Δ.ΕΚ.Ε.) με πρωτοβουλία του διοικητικού συμβουλίου, από την Αναπληρώτρια Υπουργό Παιδείας Φώφη Γεννηματά, τον Γενικό Γραμματέα Διά Βίου Μάθησης Ευθύμιο Μπάκα.
 «Η Μαρίνα είχε μία διαδρομή, από τις φυλακές του Κορυδαλλού και τις γυναικείες φυλακές Ελαιών Θηβών, φοίτησε στα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας έδωσε τις εξετάσεις της και σήμερα είναι φοιτήτρια της νομικής σχολής Αθηνών» σημείωσε ο γενικός γραμματέας Ευθύμιος Μπάκας,«Θα ήθελα να πω πόσο σημαντική τελικά είναι η προσφορά των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας.

 Με το να καταφέρνεις Μαρίνα εσύ να περάσεις στη Νομική, ανοίγεις δρόμο για πολλούς άλλους. Ανοίγεις το δρόμο για πολλούς νέους ανθρώπους, που έχουν βρεθεί στις ίδιες δυσκολίες, τους βοηθάς να πιστέψουν στον εαυτό τους, να δουν ότι μπορεί να γίνει η ανατροπή, ότι μπορούν να στηριχτούν στις δυνάμεις τους. Αλλά ανοίγεις και το δρόμο στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας γιατί έχουν και αυτά μια ακόμη ευκαιρία να γίνουν πιο γνωστά.» ανέφερε η κυρία Γεννηματά και πρόσθεσε:«Με την παρουσία μου εδώ σήμερα θέλω να τονίσω ότι μαζί με το Ι.Δ.ΕΚ.Ε. θα στηρίξουμε όσο μπορούμε αυτή την προσπάθεια, γιατί είναι μια προσπάθεια που πιάνει τόπο.»
Δημοσίευμα στον ηλεκτρονικό και  ημερήσιο Τύπο. 21-02-2011.
 
Θα αποτελούσαν πράξεις ανάληψης στοιχειώδους προσωπικής και πολιτικής ευθύνης οι παραιτήσεις τόσο της Αναπληρώτριας Υπουργού Παιδείας κυρίας Φώφης Γεννηματά, η οποία ανερυθρίαστα μέχρι σήμερα καταχράστηκε για επικοινωνιακούς λόγους την απόλυτα θετική εικόνα που έχουν τα ΣΔΕ στην ελληνική κοινωνία όσο και του Γενικού  Γραμματέα Διά Βίου Μάθησης, Ευθύμιου Μπάκα στου οποίου την αρμοδιότητα ανήκουν τα ΣΔΕ και οποίος  θα γραφτεί στις μελανές σελίδες της σύντομης ιστορίας της Εκπαίδευσης Ενηλίκων στην Ελλάδα για την καταστροφική για το θεσμό αδράνειά του.

 Η κυρία Γεννηματά και η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας είναι υπεύθυνοι για τις καταστροφικές μεθοδεύσεις που επιχειρούνται εδώ και μήνες  σε βάρος των  ΣΔΕ  αλλά και των χιλιάδων εκπαιδευόμενων που φοιτούν στα σχολεία αυτά μέσα στη δίνη της κρίσης, κάτω από τις πιο αντίξοες επαγγελματικές, οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες.

Θυμίζουμε πως στην αρχή του καλοκαιριού το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας και το ΙΔΕΚΕ κάλεσαν τους μόνιμους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στα ΣΔΕ να υποβάλουν αιτήσεις ανανέωσης των αποσπάσεών τους.

Παρά όμως τις επανειλημμένες τους διαβεβαιώσεις αλλά και την δημόσια δέσμευση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας για την άμεση ανανέωση των αποσπάσεων των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα ΣΔΕ στη συνέχεια με εντολή της κυρίας Διαμαντοπούλου και την ντροπιαστικά εκκωφαντική σιωπή της αρμόδιας υφυπουργού κυρίας Φώφης Γεννηματά αποφασίστηκε η απόσπαση δύο (2) μόνον εκπαιδευτικών σε κάθε ΣΔΕ .

 Αμέσως μετά το Υπουργείο Παιδείας εξαφάνισε εν μία νυκτί τους  ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς που είχαν εκπαιδευτεί για χρόνια και είχαν αποκτήσει σημαντική εμπειρία στα ΣΔΕ και στην θέση τους θα τοποθετήσει ,στο μέλλον, εργαζόμενους μιας χρήσεως με μπλοκάκι Απόδειξης Παροχής Υπηρεσιών.

Ολοκληρώνεται έτσι από τους κύκλους του Υπουργείου Παιδείας η προσχεδιασμένη διάλυση ενός σημαντικού θεσμού τη στιγμή μάλιστα που είναι πιο απαραίτητος από ποτέ.

Με το αποκρουστικό αυτό πακέτο ρυθμίσεων συνεχίζεται η βάρβαρη επίθεση σε μια από τις πλέον ευαίσθητες κοινωνικά εκπαιδευτικές δομές -τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας -τα οποία καταργεί η κυρία Διαμαντοπούλου μαζί με άλλες 12 ευαίσθητες κοινωνικά δομές της Εκπαίδευσης- Ταυτόχρονα εξαφανίζονται από τον εκπαιδευτικό χάρτη –για ευνόητους λόγους-τα τελευταία ίχνη προσπάθειας για την αλλαγή του κυρίαρχου για δεκαετίες παραλυτικού εκπαιδευτικού παραδείγματος και ακυρώνεται η όσμωση των προοδευτικών εκπαιδευτικών πρακτικών και των νεωτερικών ιδεών που διαμορφώθηκαν στα σχολεία αυτά προς τα υπόλοιπα σχολεία της χώρας.

Η προδιαγραφόμενη και στην Τυπική Εκπαίδευση ,γραφειοκρατική διαχείριση - απαξίωση ενός ιστορικού  εκπαιδευτικού θεσμού  όπως είναι τα Πρότζεκτ τα οποία γνώρισαν χάρη στα ΣΔΕ καλύτερες μέρες για λίγο και στον τόπο μας δεν αποτελεί απλή διοικητική αρρυθμία αλλά βαρύ σύμπτωμα του αυταρχισμού που επελαύνει κάτω από το κάλπικο επικοινωνιακό σλόγκαν του “Νέου Σχολείου”.

 Η “Μέθοδος Project”, όταν πρωτοεφαρμόστηκε στην εκπαιδευτική διαδικασία  πριν από εκατό περίπου χρόνια, χαιρετίστηκε  ως απελευθερωτική πράξη που μετατρέπει τις γνωστικές διαδικασίες σε θετική κοινωνική προοπτική.

Η καλλιέργεια ομαδικού πνεύματος όμως και η συνεργασία δεν προάγονται από ένα εμβόλιμο στο απαρχαιωμένο curriculum , μονοπρόσωπο ξεχωριστό μάθημα τρίωρης διάρκειας αλλά όπως γινόταν  στα ΣΔΕ από την διεπιστημονικότητα εφαρμοσμένη στην πράξη , το συνολικό αναλυτικό πρόγραμμα και τη δημοκρατική  στοχοθεσία του, τη συνεργασία του διευθυντή της σχολικής μονάδας  ως πρώτου μεταξύ ίσων και του Συλλόγου Διδασκόντων, την αποφασιστική ενίσχυση αρχών  συνδιαμόρφωσης των αποφάσεων που αφορούν στο σχολείο και, φυσικά, την εξασφάλιση επαρκών πόρων για τη λειτουργία του κάθε σχολείου.

Τα ταξικά διαφοροποιημένα σχολεία των χορηγών και της αγοράς που ετοιμάζει η κυρία Διαμαντοπούλου και στην Τυπική Εκπαίδευση απέχουν έτη φωτός και έχουν  τόση σχέση με όσα παραπάνω αναφέρθηκαν, όση έχουμε οι περισσότεροι από εμάς με την Αστροναυτική.

Στο «Νέο Σχολείο» της κυρίας Διαμαντοπούλου δεν υπάρχει χώρος για την ενότητα θεωρίας και πράξης, κυριαρχεί ο ανταγωνισμός και ο επιθετικός  ατομικισμός. Η απαραίτητη γνωστική πειθαρχία αλλά και η συνολική μορφωτική διαδικασία υπονομεύονται και καταντούν κενή αναζήτηση πληροφοριών . Αυτή η κατακερματισμένη μεταμοντέρνα αναπαραγωγή πληροφοριών προβάλλεται σήμερα -αζημίως- από τους πανίσχυρους επικοινωνιακούς μηχανισμούς του Υπουργείου ως δημιουργική πρακτική , ενώ την ίδια στιγμή οι ιδιοκτήτες  των φροντιστηρίων τρίβουν τα χέρια τους και ετοιμάζουν πυρετωδώς τα δικά τους «πρότζεκτ»-τα οποία έχουν ήδη επιβάλει προκαταβολικά  στο Δημόσιο σχολείο-και οι διάφοροι βαρναλικοί Μοιραίοι- παρατρεχάμενοι της κυρίας Υπουργού -θησαυρίζουν από τις αρπακτές των «επιμορφώσεων» γελοιοποιώντας τον θεσμό για τον οποίο πάλεψαν στο παρελθόν προσωπικότητες όπως ο John Dewey και ο Paulo Freire.

Αποσυνδεδεμένος ioannis00

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 699
    • Προφίλ
Εν τω μεταξύ απ' την Ομάδα Έργου των ΣΔΕ λένε ότι την άλλη εβδομάδα πρέπει να περιμένουμε τα προσωρινά αποτελέσματα. Οψόμεθα...

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Εν τω μεταξύ απ' την Ομάδα Έργου των ΣΔΕ λένε ότι την άλλη εβδομάδα πρέπει να περιμένουμε τα προσωρινά αποτελέσματα. Οψόμεθα...
εαν ειναι ετσι τοτε θα συμβει το ιδο με την περασμενη χρονια , θα αρχισουμε νοεμβριο..........αφου δουμε την καταταξη και μετρησουμε ποσοι θα ειναι με μπλοκακι ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος Άστρο

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 550
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Εν τω μεταξύ απ' την Ομάδα Έργου των ΣΔΕ λένε ότι την άλλη εβδομάδα πρέπει να περιμένουμε τα προσωρινά αποτελέσματα. Οψόμεθα...
Eίναι έγκυρη η πληροφόρησή σου; Διότι τους πήρα τηλ την Τρίτη 4/9/2011 και μου απάντησαν ότι δεν γνωρίζουν..
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Αποσυνδεδεμένος vit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Επίσης, όπως με ενημέρωσαν, τα αποτελέσματα θα βγαίνουν ανά σχολείο, επομένως δε θα αρχίσουν όλοι την ίδια περίοδο (όπως και πέρυσι....εμένα με κάλεσαν τέλη Νοέμβρη)

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Επίσης, όπως με ενημέρωσαν, τα αποτελέσματα θα βγαίνουν ανά σχολείο, επομένως δε θα αρχίσουν όλοι την ίδια περίοδο (όπως και πέρυσι....εμένα με κάλεσαν τέλη Νοέμβρη)
επομενως θα βγουν πρωτα στα σχολεια που εχει τουλαχιστον 2 μονιμους για να κανουν και την χαρτουρα.................βαρεθηκα μερυσι να γραφω το πρωτοκολο, να τις καρτελες των μαθητων με ενημερωση καθε τριμηνο και στο τελος και τα απολυτηρια και τα αποδεικτικα ............αντε να δουλεψουν και οι μονιμοι

Αποσυνδεδεμένος catwoman

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2599
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
να ρωτησω ...εστω οτι σε καλουν στο ΣΔΕ και πας ετσι για να μην λες οτι δεν δουλευεις πουθενα....και μετα απο 1 μηνα σε παιρνουν αναπληρωτη και θες να φυγεις. Τι γινεται?

Αποσυνδεδεμένος ioannis00

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 699
    • Προφίλ
Εν τω μεταξύ απ' την Ομάδα Έργου των ΣΔΕ λένε ότι την άλλη εβδομάδα πρέπει να περιμένουμε τα προσωρινά αποτελέσματα. Οψόμεθα...
Eίναι έγκυρη η πληροφόρησή σου; Διότι τους πήρα τηλ την Τρίτη 4/9/2011 και μου απάντησαν ότι δεν γνωρίζουν..
Εγώ τους τηλεφώνησα χθες ή προχθές. Αλλά όταν έχεις να κάνεις με το ΙΔΕΚΕ οφείλεις να είσαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός.

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1996
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
να ρωτησω ...εστω οτι σε καλουν στο ΣΔΕ και πας ετσι για να μην λες οτι δεν δουλευεις πουθενα....και μετα απο 1 μηνα σε παιρνουν αναπληρωτη και θες να φυγεις. Τι γινεται?
γραφεις την παραιτηση σου και πας αναπληρωτρια, φυσικα δεν ενημερωνεις απο την αρχη τον διευθυντη γιατι θα σου κανει τη ζωη μαυρη και θα σου λεει γιατι δηλωσες αφου ηξερες οτι θα φυγεις αναπληρώτρια και αλλα τρελα και οτι τον αφηνεις εκτεθειμενο βεβαια το προβλημα ειναι οτι θα πρεπει οι μονιμοι να βγαλουν τις ωρες σου η να απασχολησουν τους ενηλικες μεχρι να ερθει ο επομενος του πινακα............... το μονο θεμα ειναι με το οαεε αφου στην υπευθυνη δηλωση δηλωσες οτι δεν εχεις την ιδιοτητα του εμπορου, θα πρεπει να κλεισεις οαεε, εφορια ................καλη συνεχεια!!!!!

Αποσυνδεδεμένος catwoman

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2599
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
δλδ εστω και αν πας για 1 - 1.5 μηνα για να παρεις αυτα τα χρηματα πρεπει να κανεις την ρημαδοεναρξη?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160628
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 847
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 363
Σύνολο: 376

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.