*

Αποστολέας Θέμα: Μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς - Αρχή με επιστολή  (Αναγνώστηκε 72284 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #308 στις: Φεβρουάριος 17, 2017, 03:23:10 μμ »
Από το πληκτρολόγιο το κρίνεις...που γράφεις συνεχώς όλο το 24 ωρο...εργάσιμες ώρες και μη;
Αν σου ζητήσω να το αποδείξεις εχεις τρόπο; Όλοι στο ίδιο καζάνι λοιπόν!! Ενώ οι αναπληρωτές όλοι αυτοθυσιάζονται κατά την γνώμη σου.

Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
Δε σου επιτρέπω να υπονοείς ότι "χαζεύω" όλη την ώρα πάνω από τον υπολογιστή, λες και δεν έχω άλλες δουλειές να κάνω, λες και με γνωρίζεις ή έχεις δει δείγματα του χαρακτήρα και της δουλειάς μου! Όποιος είναι πολυπράγμων, κατακρίνεται και επικρίνεται από 'σένα, ... τον τέλειο εκπαιδευτικό, τον ευσυνείδητο και τον αλτρουιστή!
Οι αναπληρωτές ασφαλώς και κάνουν περισσότερες και μεγαλύτερες θυσίες από τους μόνιμους (κι αν ήσουν 10 χρόνια αναπληρωτής, θα γνώριζες τις θυσίες αυτές, εκτός κι αν είσαι "βολεμένος" κοντά στο σπιτάκι σου και κατηγορείς εκ του ασφαλούς όλους τους άλλους)!
Αντίθετα, οι μόνιμοι δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό στα "ιδιαίτερα", που μάλιστα τα αντλούν από το δημόσιο σχολείο, πολλές φορές μάλιστα από το ίδιο σχολείο όπου διδάσκουν!

Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος phoebe1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 366
  • Φύλο: Γυναίκα
  • c'est la vie!
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #309 στις: Φεβρουάριος 17, 2017, 03:29:27 μμ »
Η κρίση δεν έχει να κάνει με τον επαγγελματισμό (ενδιαφέρον για το μάθημα ή την τάξη - μαθητές) ή όχι που επιδεικνύουν κάποιοι ακόμη και σε καιρούς ευμάρειας. Είναι καθαρά θέμα χαρακτήρα και ήθους προσωπικότητας.
''Σα βγεις στον πηγαι΅ό για την Ιθάκη, να εύχεσαι να 'ναι ΅ακρύς ο δρό΅ος...''  ΙΘΑΚΗ

Κ. Καβάφης

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1195
  • Φύλο: ’ντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #310 στις: Φεβρουάριος 17, 2017, 03:32:58 μμ »
Δε σου επιτρέπω να υπονοείς ότι "χαζεύω" όλη την ώρα πάνω από τον υπολογιστή, λες και δεν έχω άλλες δουλειές να κάνω, λες και με γνωρίζεις ή έχεις δει δείγματα του χαρακτήρα και της δουλειάς μου! Όποιος είναι πολυπράγμων, κατακρίνεται και επικρίνεται από 'σένα, ... τον τέλειο εκπαιδευτικό, τον ευσυνείδητο και τον αλτρουιστή!
Οι αναπληρωτές ασφαλώς και κάνουν περισσότερες και μεγαλύτερες θυσίες από τους μόνιμους (κι αν ήσουν 10 χρόνια αναπληρωτής, θα γνώριζες τις θυσίες αυτές, εκτός κι αν είσαι "βολεμένος" κοντά στο σπιτάκι σου και κατηγορείς εκ του ασφαλούς όλους τους άλλους)!
Αντίθετα, οι μόνιμοι δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό στα "ιδιαίτερα", που μάλιστα τα αντλούν από το δημόσιο σχολείο, πολλές φορές μάλιστα από το ίδιο σχολείο όπου διδάσκουν!

Γράφεις σαν να είσαι το μάτι του Θεού...η Θεία Δίκη!! Προφανώς εσύ γνωριζεις τους πάντες με τα προτερήματα τους και τα ελαττώματα τους και ως εκ τούτου δικαιούσαι να τους ρίχνεις συλλήβδην στο Καιάδα της απαξίωσης.

Η ώρες παρουσίας στο σχολείο 08.00-14.00 δεν είναι  ώρες σχολιασμού στο ιντερνετ...ακομα και αν έχουμε κενό!

Υγιαίνετε και νηστεία από την επόμενη εβδομάδα.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 17, 2017, 03:34:57 μμ από ΝΟΜΙΜΟΣ »
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #311 στις: Φεβρουάριος 17, 2017, 03:36:40 μμ »
Ας κάνουμε προσπάθεια να μείνουμε στο θέμα και να βοηθήσουμε στη συλλογή υπογραφών. Ήδη κάτι έγινε με κάποιες αποστολές μηνυμάτων αυτές τις τελευταίες ώρες.

Αν μπορούσα να βοηθήσω να κλείσει η παράλληλη συζήτηση που γίνεται θα έλεγα ότι ναι οι αναπληρωτές λόγω κυρίως της επαναπρόσληψης κάθε χρονιά, όταν αυτό συμβαίνει, περνάνε δύσκολες στιγμές (οικονομικά, ψυχικά, οικογένεια). Η διάκριση όμως μόνιμος - αναπληρωτής δεν πιστεύω ότι αντιστοιχεί και σε διαφορετικές συμπεριφορές και χαρακτήρες. Μεγαλύτερη σημασία έχει η προσωπικότητα του καθενός, τα πολιτικά πιστεύω, οι αξίες του, το ήθος.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #312 στις: Φεβρουάριος 17, 2017, 03:43:52 μμ »
Γράφεις σαν να είσαι το μάτι του Θεού...η Θεία Δίκη!! Προφανώς εσύ γνωριζεις τους πάντες με τα προτερήματα τους και τα ελαττώματα τους και ως εκ τούτου δικαιούσαι να τους ρίχνεις συλλήβδην στο Καιάδα της απαξίωσης.

Η ώρες παρουσίας στο σχολείο 08.00-14.00 δεν είναι  ώρες σχολιασμού στο ιντερνετ...ακομα και αν έχουμε κενό!

Υγιαίνετε και νηστεία από την επόμενη εβδομάδα.
Προφανώς, δεν είσαι πολύ φανατικός/ -κή του διαλόγου! Θέλεις να περνάς μόνο τη δική σου άποψη και οι υπόλοιπες απόψεις, που είναι διαφορετικές, ούτε καν να ακούγονται!
Τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μου στο σχολείο και δη την αίθουσα διδασκαλίας τα γνωρίζω με μεγάλη ακρίβεια και ποτέ δε μου παραπονέθηκε κανένας ανώτερός μου για το οτιδήποτε! Το αντίθετο μάλιστα! Αλλά τους πολυπράγμονες ανθρώπους μάλλον τους θεωρείς ... εμπόδια!
Καλά, τόσα χρόνια δεν ξέρεις τι κάνουν οι μόνιμοι στα κενά τους; Μέχρι και  βίντεο από το you tube βλέπουν και ούτε τηρούν το ωράριο προσέλευσης και αποχώρησης στο σχολείο! Χωρίς μάλιστα να τους "βάζει χέρι" κανένας, ούτε ο δ/ντής!
’ντε και καλό μεσημέρι!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1195
  • Φύλο: ’ντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #313 στις: Φεβρουάριος 17, 2017, 03:48:20 μμ »
@ gia 96
Μάλλον εχεις απωθημένα

Παράθεση
Η ώρες παρουσίας στο σχολείο 08.00-14.00 δεν είναι  ώρες σχολιασμού στο ίντερνετ...ακόμα και αν έχουμε κενό!
Ισχύει  για όλους ανεξαιρέτως!!
Δεν γνώριζα ότι χρειάζεται ειδική επεξήγηση.

Φαντάσου  όταν γίνεις μόνιμη...όλοι οι αναπληρωτές να σε κατηγορούν για τεμπελιά...αδιαφορία ...οκνηρία...κλπ...με βάση πάντα το δικό σου τρόπο σκέψης...τον οποίο είμαι σίγουρος ότι θα σπεύσεις να αλλάξεις όταν βρεθείς στην αντίπερα όχθη.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 17, 2017, 06:03:59 μμ από ΝΟΜΙΜΟΣ »
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

Αποσυνδεδεμένος chris75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • Φύλο: ’ντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #314 στις: Φεβρουάριος 17, 2017, 04:43:14 μμ »
Επιπλέον, η κρίση κάνει και τους μόνιμους συναδέλφους χειρότερους ως λειτουργούς, αδιάφορους και οκνούς, αφού δεν ενδιαφέρονται ποιοι μαθητές θα μάθουν και ποιοι όχι, πόσα πράγματα θα μάθουν και πόσα όχι, αλλά νοιάζονται μόνο να "πέφτει" το δεκαπενθήμερο! Επιπλέον, έχουν γίνει και αντισυναδελφικοί!

gia96 αλήθεια ξέρεις όλους/ες τους μόνιμους;;; Τί ισοπέδωση είναι αυτή;;; Η κρίση, κατά τα λεγόμενα σου,  επηρεάζει ειδικώς!!!! τους μονίμους, όχι άλλες κατηγορίες εκπαιδευτικών, είναι δηλαδή κάτι γονιδιακό;; Μπορεί για κάποιους/ες να ισχύει, αλλά εδώ μας τσουβαλιάζεις όλους/ες μαζί...και επιπλέον, όπως το λές και με τα άλλα σου μηνύματα, όλοι/ες οι αναπληρωτές είναι τέλειοι/ες χωρίς κάτι μεμπτό;;;;;;; Όλοι/ες οι μόνιμοι είναι οκνοί κλπ. και όλοι οι αναπληρωτές τέλειοι δάσκαλοι....δεν βρίσκεις και εσύ μια υπερβολή σε όλα αυτά που γράφεις;;;

Αποσυνδεδεμένος mks75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
    • Προφίλ
Απ: Μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς - Αρχή με επιστολή
« Απάντηση #315 στις: Φεβρουάριος 17, 2017, 07:14:43 μμ »
Αυξηση ωραριου ομαδοποιησεις ειδικοτητων...και αλλα ωραια στον κηπο του μνημονιου... 8) 8) 8)

https://xenesglosses.eu/2017/02/nea-schedia-tou-ipourgiou-gia-exikonomisi-ekpedeftikon-miosi-apospaseon-mikri-afxisi-orariou-enopiisis-idikotiton/

ΥΓ.Κατα τα αλλα θα κανουν ΑΣΕΠ εεε?

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #316 στις: Φεβρουάριος 17, 2017, 08:13:43 μμ »
@ gia 96
Μάλλον εχεις απωθημένα
Ισχύει  για όλους ανεξαιρέτως!!
Δεν γνώριζα ότι χρειάζεται ειδική επεξήγηση.

Φαντάσου  όταν γίνεις μόνιμη...όλοι οι αναπληρωτές να σε κατηγορούν για τεμπελιά...αδιαφορία ...οκνηρία...κλπ...με βάση πάντα το δικό σου τρόπο σκέψης...τον οποίο είμαι σίγουρος ότι θα σπεύσεις να αλλάξεις όταν βρεθείς στην αντίπερα όχθη.
Μάλλον εσύ έχεις "κόλλημα" με όσα γράφω!
Διορίσου εσύ, που είσαι ο ΤΕΛΕΙΟΣ εκπαιδευτικός, χωρίς κανένα ελάττωμα, γεμάτος/-τη αυταπάρνηση, ευσυνειδησία, αλτρουισμό και αλληλεγγύη κι εγώ ας μείνω στην απέξω. Δεν πειράζει, θα χαίρομαι που θα κάνεις εσύ μάθημα στους μαθητές και θα τους διδάσκεις τόσα ωραία πράγματα!
Μα θα τρελαθούμε; Εδώ τα ζούμε κάθε χρονιά! Οι μόνιμοι, από τη στιγμή ειδικά που τους αύξησαν το ωράριο και τους έκοψαν τους μισθούς, κοιτάζουν πως θα "σπρώξουν" την ώρα, τη μέρα, το μήνα και τη χρονιά! Δεν έχουν κανέναν οίστρο για το μάθημα, καμία δημιουργικότητα, αρνούνται να αναλάβουν υπεύθυνοι τμημάτων και να μπλέξουν με απουσίες και ενημερώσεις γονέων, δε δέχονται να οργανώσουν καμία από τις σχολικές γιορτές και περιμένουν να έρθουν οι αναπληρωτές να κάνουν αυτές τις "δουλειές", φτιάχνουν τα προγράμματα έτσι όπως τους βολεύει (π.χ. όχι μάθημα τις 2 τελευταίες ώρες της Παρασκευής), δυσανασχετούν ακόμη και την εφημερία τους να κάνουν, ακόμη και να συνοδέψουν τις σχολικές εκδρομές (όχι τους περιπάτους) και νοιάζονται για το σταθερό δεκαπενθήμερο και για τους "καλούς" μαθητές που θα "αλιεύσουν" μέσα από τα ίδια τα δημόσια σχολεία, για να τους κάνουν ιδιαίτερα και να έχουν ένα καλό, extra "εισόδημα"! Ασφαλώς και υπάρχουν λίγες, φωτεινές εξαιρέσεις, αλλά έτσι όπως ακριβώς το γράφω: ΛΙΓΕΣ, ΠΟΛΥ ΛΙΓΕΣ!
Και δεν αλλάζω γνώμη, σ' όποια άκρη κι αν βρεθώ, γιατί δεν τα βλέπω τα πράγματα όπως με συμφέρουν, αλλά όπως είναι!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #317 στις: Φεβρουάριος 17, 2017, 08:21:30 μμ »
gia96 αλήθεια ξέρεις όλους/ες τους μόνιμους;;; Τί ισοπέδωση είναι αυτή;;; Η κρίση, κατά τα λεγόμενα σου,  επηρεάζει ειδικώς!!!! τους μονίμους, όχι άλλες κατηγορίες εκπαιδευτικών, είναι δηλαδή κάτι γονιδιακό;; Μπορεί για κάποιους/ες να ισχύει, αλλά εδώ μας τσουβαλιάζεις όλους/ες μαζί...και επιπλέον, όπως το λές και με τα άλλα σου μηνύματα, όλοι/ες οι αναπληρωτές είναι τέλειοι/ες χωρίς κάτι μεμπτό;;;;;;; Όλοι/ες οι μόνιμοι είναι οκνοί κλπ. και όλοι οι αναπληρωτές τέλειοι δάσκαλοι....δεν βρίσκεις και εσύ μια υπερβολή σε όλα αυτά που γράφεις;;;
Σαφώς και δεν είναι θέμα ... γονιδιακό (πού το βρήκες, αλήθεια;)! Έχω κατά καιρούς γράψει και για τους βολεμένους αναπληρωτές, που είναι ανεπαρκείς στα διδακτικά τους (κι όχι μόνο) καθήκοντα κι έχουν προσληφθεί ως αναπληρωτές λόγω ευνοικών ρυθμίσεων (που για μένα είναι υπερβολικές)! Μην τα ξεχνάτε!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1195
  • Φύλο: ’ντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #318 στις: Φεβρουάριος 17, 2017, 08:37:41 μμ »
Μάλλον εσύ έχεις "κόλλημα" με όσα γράφω!
Διορίσου εσύ, που είσαι ο ΤΕΛΕΙΟΣ εκπαιδευτικός, χωρίς κανένα ελάττωμα, γεμάτος/-τη αυταπάρνηση, ευσυνειδησία, αλτρουισμό και αλληλεγγύη κι εγώ ας μείνω στην απέξω. Δεν πειράζει, θα χαίρομαι που θα κάνεις εσύ μάθημα στους μαθητές και θα τους διδάσκεις τόσα ωραία πράγματα!
Μα θα τρελαθούμε; Εδώ τα ζούμε κάθε χρονιά! Οι μόνιμοι, από τη στιγμή ειδικά που τους αύξησαν το ωράριο και τους έκοψαν τους μισθούς, κοιτάζουν πως θα "σπρώξουν" την ώρα, τη μέρα, το μήνα και τη χρονιά! Δεν έχουν κανέναν οίστρο για το μάθημα, καμία δημιουργικότητα, αρνούνται να αναλάβουν υπεύθυνοι τμημάτων και να μπλέξουν με απουσίες και ενημερώσεις γονέων, δε δέχονται να οργανώσουν καμία από τις σχολικές γιορτές και περιμένουν να έρθουν οι αναπληρωτές να κάνουν αυτές τις "δουλειές", φτιάχνουν τα προγράμματα έτσι όπως τους βολεύει (π.χ. όχι μάθημα τις 2 τελευταίες ώρες της Παρασκευής), δυσανασχετούν ακόμη και την εφημερία τους να κάνουν, ακόμη και να συνοδέψουν τις σχολικές εκδρομές (όχι τους περιπάτους) και νοιάζονται για το σταθερό δεκαπενθήμερο και για τους "καλούς" μαθητές που θα "αλιεύσουν" μέσα από τα ίδια τα δημόσια σχολεία, για να τους κάνουν ιδιαίτερα και να έχουν ένα καλό, extra "εισόδημα"! Ασφαλώς και υπάρχουν λίγες, φωτεινές εξαιρέσεις, αλλά έτσι όπως ακριβώς το γράφω: ΛΙΓΕΣ, ΠΟΛΥ ΛΙΓΕΣ!
Και δεν αλλάζω γνώμη, σ' όποια άκρη κι αν βρεθώ, γιατί δεν τα βλέπω τα πράγματα όπως με συμφέρουν, αλλά όπως είναι!

Έχω ήδη διοριστεί και μετράω τα μπικικινια κάθε 15νθημερο!!! Επίσης κοιμάμαι μέσα στην τάξη....μην σου πω ότι μερικές φορές λέω μια καλήμερα και πηγαίνω βόλτα για καφέ....
Αυτά για να συμπληρώσω το αφήγημα σου...μην πάει χαμένο!! Αλήθεια όσα φαιδρά γράφεις για τους μονίμους δεν ισχύουν για τους αναπληρωτές; Αυτοί δεν έχουν υποστεί τις ανάλογες συνέπειες;;
Δυστυχώς είσαι εκτός τόπου και χρόνου.
Μια είναι η λύση για να σοβαρευτείς εσύ και όσοι σε ακολουθούν. Γραπτός ΑΣΕΠ με αυστηρά κριτήρια με εξειδικευμένη ύλη και με βάση επιτυχίας τουλάχιστον το 12 όπως ήταν παλαιά.

ΥΓ. Ζητάτε την βοήθεια των μονίμων - και καλώς κάνετε - για διορισμό και ταυτόχρονα με την πρώτη ευκαιρία τους περνάτε γενεές δεκατέσσερις. Αν αυτό δεν είναι εμπάθεια...τότε τι είναι;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 17, 2017, 08:51:15 μμ από ΝΟΜΙΜΟΣ »
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι, Βιβλίον Γ', & 82)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #319 στις: Φεβρουάριος 17, 2017, 08:54:32 μμ »
gia96 αλήθεια ξέρεις όλους/ες τους μόνιμους;;; Τί ισοπέδωση είναι αυτή;;; Η κρίση, κατά τα λεγόμενα σου,  επηρεάζει ειδικώς!!!! τους μονίμους, όχι άλλες κατηγορίες εκπαιδευτικών, είναι δηλαδή κάτι γονιδιακό;; Μπορεί για κάποιους/ες να ισχύει, αλλά εδώ μας τσουβαλιάζεις όλους/ες μαζί...και επιπλέον, όπως το λές και με τα άλλα σου μηνύματα, όλοι/ες οι αναπληρωτές είναι τέλειοι/ες χωρίς κάτι μεμπτό;;;;;;; Όλοι/ες οι μόνιμοι είναι οκνοί κλπ. και όλοι οι αναπληρωτές τέλειοι δάσκαλοι....δεν βρίσκεις και εσύ μια υπερβολή σε όλα αυτά που γράφεις;;;

όλους τους ξέρει... τι θες τώρα;....εσύ και εγώ δεν τους ξέρουμε όλους... μην καταντάς υπερβολικός... πες τα gia

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς - Αρχή με επιστολή
« Απάντηση #320 στις: Φεβρουάριος 17, 2017, 09:33:26 μμ »
Τα σχόλια που δεν έχουν σχέση με το θέμα δεν βοηθούν στην προσπάθεια που ξεκινήσαμε και συνεχίζουμε με την επιστολή και τις υπογραφές.

Ευχαριστούμε την εφημερίδα των συντακτών efsyn.gr για την προώθηση της επιστολής μας:

http://www.efsyn.gr/arthro/kinisi-ekpaideytikon-gia-ypografes-yper-proslipseon-monimoy-prosopikoy

Αποσυνδεδεμένος ΣΦΑΛΜΑ !

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 308
    • Προφίλ
Απ: αρχή με επιστολή - μορφές αντίδρασης/πίεσης για διορισμούς
« Απάντηση #321 στις: Φεβρουάριος 17, 2017, 10:25:33 μμ »
Μάλλον δεν κατάλαβες ότι επί δέκα χρόνια υπηρέτησα σε διάφορα σχολεία ως αναπληρωτής Όσοι υπηρέτησαν ως αναπληρωτές αντιμετώπιζαν ανέκαθεν τα ίδια προβλήματα με τις άδειες κλπ. Πρέπει να καταλάβουμε ότι η νομοθεσια είναι διαφορετική όταν υπογράφουμε σύμβαση ορισμένου χρόνου...Όσο για τα φιλέτα...μάλλον δεν γνωριζεις την διαδικασία των υπερωριακών μεταβολών.

 Τα κριτήρια σου για την πλημμελή ή όχι άσκηση των καθηκόντων μας είναι πρωτοφανή και απαράδεκτα.
Η συνεχιζόμενη κρίση μας κάνει χειρότερους αντί να μας φρονηματίσει.
Από τις αντεργατικές νομοθεσίες,όπως είναι η σύμβαση αναπλήρωσης των εκπαιδευτικών,ξεκινούν οι περισσότεροι κοινωνικοί αγώνες για την ανατροπή τους,αν έχεις ακουστά.... Όσο για τα....πρωτοφανή και....απαράδεκτα κριτήρια μου είναι ανάλογα με τις πρωτοφανείς και απαράδεκτες αποσπάσεις των μόνιμων συναδέλφων σου.... Νηστεία από την επόμενη βδομάδα????.... Ουδέν σχόλιο.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 17, 2017, 10:39:51 μμ από Σάμι »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160775
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 460
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 404
Σύνολο: 419

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.