*

Αποστολέας Θέμα: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20  (Αναγνώστηκε 213290 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anakin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #560 στις: Μάρτιος 22, 2007, 12:54:38 μμ »

 Θα συνεχίσω να κάνω αυτό για το οποίο με κατηγορείς και θα απομονώσω μόνο τη φράση που με συμφέρει

Και anakin... έχω πάθει τρομερή πλάκα μαζί σου...

Ευχαριστώ πολύ, δεν το ακούω σπάνια, ελπίζω να είσαι όπως στη φωτογραφία :-)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:08:11 »

Αποσυνδεδεμένος tsipouro

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μην με ματιάξετε!
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #561 στις: Μάρτιος 22, 2007, 01:06:11 μμ »
Μόνο μην με ματιάξεις.. όπως λέω και στην φωτό...Αλλά απάντηση δεν μου δωσες... ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΛΛΑ , ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΟΤΙ ΣΤΕΡΕΨΕΣ ΑΠΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ...

Αποσυνδεδεμένος anakin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #562 στις: Μάρτιος 22, 2007, 01:38:46 μμ »
Μόνο μην με ματιάξεις.. όπως λέω και στην φωτό...Αλλά απάντηση δεν μου δωσες... ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΛΛΑ , ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΟΤΙ ΣΤΕΡΕΨΕΣ ΑΠΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ...

Αν διαβάζεις τα μηνύματά μου θα δεις πως ότι λέω το λέω με επιχειρήματα. Και για το επίπεδο των περισσότερων ΤΕΙ (πρόγραμμα σπουδών, βάσεις εισακτέων κλπ) και για το γεγονός ότι όλη ιστορία γίνεται για να πάρουν κάποιοι τις θέσεις άλλων ή να κρατήσουν τις θέσεις τους που κακώς έχουν.

Η αλήθεια και όποιος δεν το παραδέχεται κοροϊδεύει τον εαυτό του, είναι ότι τα 11 αυτά ΤΕΙ που δημιουργήθηκαν δεν θα έπρεπε να υπάρχουν. Έγιναν καθαρά για να βολευτούν διάφορες τοπικές κοινωνίες. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για αντίστοιχα ΑΕΙ έτσι? Έχουν δημιουργηθεί τόσες σχολές χωρίς κανένα προγραμματισμό ενώ η ζήτηση έχει πέσει πολύ. Δεν υπάρχουν θέσεις στην εκπαίδευση, οι εταιρίες κλείνουν κλπ. Οπότε τώρα που έχει μικρύνει η πίτα και έχει αυξηθεί κατακόρυφα η προσφορά παρατηρούνται φαινόμενα προσφυγών μεταξύ νέων και παλαιών κλάδων, για το ποιος θα πάρει τις εναπομείναντες θέσεις.
    Αυτό που μου κάνει εμένα εντύπωση είναι ότι αρκετοί προτιμούν να είναι ωρομίσθιοι και να τρέχουν κάθε χρόνο σε 2-3 σχολεία ενώ βλέπουν ότι η πιθανότητα να διοριστούν πλέον στην εκπαίδευση είναι πολύ μικρή. Αντί να βρουν κάποια άλλη δουλειά προτιμούν αυτή την ψυχοφθόρα διαδικασία. Γιατί ? ή δεν θέλουν να δουλέψουν ή δε μπορούν. Και οι περισσότεροι δε μπορούν να ανταπεξέλθουν στην αγορά εργασίας. Ψάχνουν την εύκολη λύση. Μόνο που τώρα έπαψε "να γυρίζει" πια και σε μερικά χρόνια όλοι αυτοί που κυνηγάνε το σχολείο, θα έχουν φτάσει σε κάποια ηλικία χωρίς προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα και δεν θα μπορούν να βρουν δουλειά πουθενά.
      Επίσης να μην ξεχνάμε και το σημαντικότερο. Καμία σχολή πληροφορικής, τηλεπληροφορικής, αυτοματισμού, ηλεκτρολόγων μηχανικών ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο δεν βγάζει εκπαιδευτικούς πληροφορικής(ίσως μόνο το Διδακτικής του Πειραιά). Επίσης δεν υπάρχει σχολή ΑΣΕΤΕΜ Τεχνολόγων Πληροφορικών. Όλες οι σχολές μας προετοιμάζουν για να  δουλέψουμε στη βιομηχανία ως πληροφορικοί, αναλυτές, προγραμματιστές, τεχνικοί κλπ. Το ότι στρέφονται πάρα πολλοί και τόσο επίμονα στην εκπαίδευση κάτι σημαίνει. Τι? Βρείτε το μόνοι σας.

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #563 στις: Μάρτιος 22, 2007, 02:05:22 μμ »
Το ότι στρέφονται πάρα πολλοί και τόσο επίμονα στην εκπαίδευση κάτι σημαίνει. Τι? Βρείτε το μόνοι σας.
Μην ξεχνάς ένας μέρος των πληροφορικών είναι από επαρχία και εκεί έχουν τα σπιτια,περιουσία τους,οπότε δεν μπορούν να απασχοληθούν σε εταιρίες πληροφορικής εκεί.Γυρνάς σπίτι σου μετά στον στρατό και πρέπει να βρεις να κάνεις μία δουλειά εκεί.Οπότε επιλέγεις να πολυ-απασχολείσαι σε 5+ εργοδότες για να βγάζεις τον βασικό μισθό που θα έπαιρνες από μία εταιρία πληροφορικής πχ στην Αθήνα.
Οποιαδήποτε στιγμή μπορείς κάποιος από αυτούς να μου πει δεν έχουμε ώρες οπότε με την μία υποβαθμίζεται το εισόδημα μου και μένω μετέωρος.Άσε που μένεις άνεργος μεγάλες περιόδους 4 μήνες τον χρόνο.(Υπάρχει μεγάλη διαφορά στον μόνιμο εκπαιδευτικό και στον μη μόνιμο μεγαλύτερη από τον υπάλληλο δημοσίου και ιδιωτικού τομέα)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:08:11 »

Αποσυνδεδεμένος Kotsios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #564 στις: Μάρτιος 22, 2007, 02:19:33 μμ »
Αυτό που θα'πρεπε να γίνει είναι να μπει ένα φρένο στην εκμετάλευση της εργασίας στην εκπαίδευση από το δημόσιο.Υπάρχουν άπειρες θέσεις πληροφορικής σε δημόσιους φορείς οι οποίες μοιράζονται σε μόνιμους και ωρομίσθιους ενώ θα μπορούσαν να απασχολήσουν προσωπικό με
σύμβαση αορίστου χρόνου.(Βασικά αν απαγορέψουν στους μόνιμους της δευτεροβάθμιας να καταλαμβάνουν αυτές τις θέσεις ή να αποσπώντε σε αυτές θα είχαμε άλλες τόσες θέσεις εκπαιδευτικών πληροφορικής)
Σκέφτεσαι ρε γαμώτο να βλέπεις την γραμματέα με προσόντα ΔΕ να σε κοιτάζει υπεροπτικά γιατί αυτή δουλεύει με καλύτερους όρους εργασίας από εσένα.

Αποσυνδεδεμένος automation

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #565 στις: Μάρτιος 22, 2007, 04:53:10 μμ »

Να μας βρείς τα Ε.Δ. των παραπάνω τμημάτων ΤΕΙ και το ξανασυζητάμε.

Όταν βρεις και εσύ τα δικαιώματα των παρακάτω ΑΕΙ

ΠΛHPOΦOPIKHΣ   ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ                                                                       16094
ΠΛHPOΦOPIKHΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                                                                                 16818
ΠΛHPOΦOPIKHΣ ΚΑΙ ΤΗΛ/ΝΙΩΝ ΑΘΗΝΑΣ                                                        17621
EΠIΣTHMHΣ YΠOΛOΓIΣTΩN  ΚΡΗΤΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)                                                16114
ΠΛHPOΦOPIKHΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ                                                   16944
ΠΛHPOΦOPIKHΣ ΠΕΙΡΑΙΑ                                                                                 16484


Προφανώς έβγαλες από το copy & paste το τμήμα της Αθήνας γιατί δε σε συνέφερε

Κοίτα να δεις ε? και δε μιλάμε απλά για μεγαλύτερες βάσεις μιλάμε για διπλάσιες, και χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα!!!!
Για δώσε μια εξήγηση εδώ
Πιστεύεις ότι οι βάσεις δεν έχουν σχέση:
α) με τα επαγγελματικά δικαιώματα του τμήματος
β) με την διέξοδο σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο εργασίας (το οποίο προσδιορίζει ο τίτλος σπουδών)
γ) με την πόλη στην οποία βρίσκετε το τμήμα
δ) με το κόλλημα των ελληνικών οικογενειών με τα πανεπιστήμια, που προτιμούν το παιδί τους να περάσει Πανεπιστήμιο Θεολογίας και να μην διοριστεί ποτέ απ’ το να περάσει σε ένα "παρακατιανό" ΤΕΙ Πληροφορικής ή Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων (και για να μην παρεξηγηθώ, δεν έχω καμία δόση ειρωνείας σε αυτό που γραφώ) που μόλις θα έπαιρνε το πτυχίο του θα διοριζόταν ως μόνιμος υπάλληλος του Ελληνικού Δημοσίου (το άλλο μεγάλο όνειρο της ελληνικής οικογένειας)
;;;;;;;;;!!!!!!!!
Πιστεύω ότι οι βάσεις εξαρτώνται κυρίως  (με την σειρά που τα αναφέρω) από το δ) το γ) το β) και το α) .Θα ξεχάσατε ότι πριν από 9 χρόνια οι απόφοιτοι των παιδαγωγικών σχολών δεν διοριζόταν ούτε μετά από 100 χρόνια από την λήψη του πτυχίου τους άλλα μόλις αδειάσανε οι πίνακες εκτινάχθηκαν και οι βάσεις. Μήπως σε αυτήν την περίπτωση ισχύει το β);
Μήπως τελικά οι βάσεις είναι ένα κράμα από όλα αυτά ή μόνο ένα από αυτά;   
Υ.Σ. Και όσον αφορά την αντιγραφή όντως έκανα λάθος και ζητάω συγγνώμη. Γνωρίζω ότι πολλά Πανεπιστήμια και Πολυτεχνεία καθώς και η πλειοψηφία των τμημάτων ΤΕΙ  δεν έχουν επαγγελματικά δικαιώματα. Πως το βλέπεις αυτό; Καλό ή κακό; Αλλά έχουμε ξεφύγει από το θέμα που είναι το δικαστήριο και το τι θα πρέπει να κάνουνε όλοι αυτοί που θίγονται από την αίτηση ακυρώσεως.


Αποσυνδεδεμένος spooky

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Φύλο: Άντρας
  • EI 'AANIIGOO 'AHOOT'E
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #566 στις: Μάρτιος 22, 2007, 05:10:27 μμ »
Επειδή πολύ αναφέρουν το παρακάτω τμήμα, απλώς δείτε τα επαγγελματικά του δικαιώματα... Τα συμπεράσματα δικά σας!!!

Επαγγελματικά Δικαιώματα Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων ΤΕΙ Πειραιά

http://www.ypepth.gr/el_ec_pagesss1114.htm

Σκοπός
Σκοπός του τμήματος είναι η εκπαίδευση ειδικών, ικανών να ασχοληθούν με τη μελέτη, το σχεδιασμό και τον προγραμματισμό, καθώς και την εκτέλεση της κατασκευής, επισκευής και συντήρησης Η/Υ, ψηφιακών συστημάτων ελέγχου και ρομποτικής.

Διάρκεια & Περιεχόμενο Σπουδών
Η διάρκεια σπουδών είναι 8εξάμηνα (περιλαμβάνεται ένα εξάμηνο πρακτικής άσκησης).

Επαγγελματικές Διέξοδοι
Οι πτυχιούχοι μπορούν να καλύψουν θέσεις εργασίας σε τομείς ανάλογους με τις σπουδές και την εξειδίκευση τους. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι μπορούν να απασχοληθούν: στον δημόσιο τομέα-σε υπηρεσίες στις οποίες υπάρχουν ψηφιακά συστήματα ελέγχου και υπολογιστών, στον ιδιωτικό τομέα-σε βιομηχανίες προηγμένης τεχνολογίας, στην Εκπαίδευση και την Κατάρτιση.

Επαγγελματικά Δικαιώματα
1. Οι πτυχιούχοι του Τμήματος Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών (ΣΤΕΦ) των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, από την ημερομηνία κτήσης του πτυχίου, με βάση τις εξειδικευμένες επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις τους, ασχολούνται στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, είτε αυτοδύναμα, είτε σε συνεργασία με άλλους επιστήμονες με την μελέτη, σχεδιασμό, προγραμματισμό και εκτέλεση της κατασκευής, επισκευής, ελέγχου λειτουργίας και συντήρησης συστημάτων Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Βιομηχανικών Συστημάτων που ελέγχονται ή βοηθούνται από συστήματα Ηλεκτρονικών Υπολογιστών.

2. Ειδικότερα οι πτυχιούχοι του παραπάνω Τμήματος μπορούν να απασχολούνται στους παρακάτω τομείς που αναφέρονται ενδεικτικά:
α) Μελέτη - σχεδίαση, προγραμματισμός, κατασκευή και εκμετάλλευση υπολογιστικών συστημάτων αυτομάτου ελέγχου και ρομπότ, καθώς και των ολοκληρωμένων Βιομηχανικών Συστημάτων.
β) Μελέτη - σχεδίαση, προγραμματισμό και κατασκευή για την προσαρμογή του υπολογιστή με τις διάφορες περιφερειακές μονάδες καθώς και την σύνδεσή τους με δίκτυα Η/Υ.
γ) Σχεδίαση - εξομοίωση με τη βοήθεια υπολογιστή (CAD - SIMULATION).
δ) Σχεδίαση, κατασκευή ψηφιακών συστημάτων μεταφοράς επεξεργασίας και ανάλυσης πληροφοριών.
ε) Τεχνικής υποστήριξης - συντήρησης και αντιπροσώπευσης Ελληνικών και Ξένων οίκων που ασχολούνται με συστήματα υπολογιστών.

3. Οι πτυχιούχοι του αναφερόμενου Τμήματος εξελίσσονται μέσα στη διοικητική και τεχνική ιεραρχία τη σχετική με τους τομείς ηλεκτρονικών υπολογιστικών συστημάτων.
Επίσης μπορούν να καλύπτουν τις θέσεις υπευθύνων στελεχών που προβλέπονται από τη νομοθεσία που ισχύει κάθε φορά για τη λειτουργία των μονάδων που χρησιμοποιούν ή παράγουν ηλεκτρονικά υπολογιστικά συστήματα.

4. Οι πτυχιούχοι του αναφερόμενου Τμήματος μπορούν να απασχολούνται στην εκπαίδευση σύμφωνα με την ισχύουσα κάθε φορά νομοθεσία. Μπορούν επίσης να απασχοληθούν και ως μέλη ερευνητικών ομάδων σε θέματα εφαρμοσμένης έρευνας, στα πλαίσια των παραπάνω αρμοδιοτήτων τους.
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων Τ.Ε. - Καθηγητής ΠΕ20
Electronic Computer Systems Engineer (E.C.S.E) - Teacher PE20

Αποσυνδεδεμένος automation

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #567 στις: Μάρτιος 22, 2007, 05:10:35 μμ »
Προσωπική μου άποψη είναι ότι δε θα δικαιωθούν στο δικαστήριο αυτοί που έχουν κάνει προσφυγή. Δεν γίνεται να ανατραπούν ΟΛΑ ρε παιδιά.
Στην περίπτωση που δικαιωθούν, η ισχύ του νόμου (προεδρικού διατάγματος) θα γίνει από την ημέρα της δημοσίευσής του και μετά. Όσοι έχουν διοριστεί δεν μπορούν να τους διώξουν από την εκπαίδευση. Εκτός βέβαια αν ανατραπούν τα πάντα και ισχύσουν νέοι νόμοι.....
Θα σου πρότεινα , (για να μάθεις από πρώτο χέρι τι έχει πει ο εισηγητής του Γ' τμήματος του Σ.τ.Ε που εξέτασε την αίτηση ακυρώσεως του Π.Δ.268/2004 ) γιατί ο καθένας εδώ μέσα λέει "το κοντό του και το μακρύ του"))  να ζητήσεις (αυτό μπορείς να το κάνεις) ένα αντίγραφο της εισήγησης, πήγαινε το σε ένα δικηγόρο που να ασχολείτε με διοικητικά θέματα   να το διαβάσει (γιατί δεν θα καταλάβεις τι λέει, χωρίς να θέλω να σε ειρωνευτώ, έχει πολλούς νομικούς όρους) για να σου εξηγήσει τι λέει η εισήγηση. Να ρωτήσεις εάν ακυρωθεί το προσβαλλόμενο Π.Δ. τι επιπτώσεις θα έχει ο διορισμό σου , και τι μπορούν να κάνουν αυτοί οι οποίοι έκαναν την αίτηση ακυρώσεως (και όχι μονό αυτοί) εάν το ΥΠΕΠΘ δεν προβεί τελικά σε ανακλήσεις διορισμών.  

Αποσυνδεδεμένος amstrad

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #568 στις: Μάρτιος 22, 2007, 05:15:14 μμ »
Φίλε , automation , έχεις πληροφόρηση ότι το ΥΠΕΠθ θα προβεί σε ανακλήσεις διορισμών? Το κείμενο της εισήγησης που και πως μπορούμε να το βρούμε?
The poet and the pendulum...

Αποσυνδεδεμένος automation

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #569 στις: Μάρτιος 22, 2007, 06:21:12 μμ »
Να πω ένα γεια σε όλους.

Παρακολουθώ εδώ και πολύ καιρό το θέμα και όλα αυτά που λέει ο καθένας. Αυτό που θα ήθελα να πω είναι ότι όλοι σε αυτήν την χώρα τα ξέρουν όλα. Έχει 3 με 4 ανθρώπους που έχουν πανικοβάλει όλους με αυτό το ΠΔ.
Εγώ θα καταθέσω μερικά πράγματα από αυτά που γνωρίζω 100%

1ο .Οι κύριοι αυτοί του αυτοματισμού, όπως κατάλαβα έχουν βάλει δικηγόρο για να παρέμβουν υπέρ το Π.Δ. Μέχρι εδώ καλά. Τώρα βλέπω στο site ότι λένε πως μπορεί να χρειαστούν και άλλα χρήματα για νέα παρέμβαση. Ρωτάω εγώ τώρα. Τι δουλεία έκανε ο δικηγόρος τους ή τι συμβουλές τους έδωσε; Γιατί όπως κατάλαβα χαμπάρι δεν είχε για τον νόμο και για το αν έπρεπε να γίνει με νόμο ή ΠΔ και όλα αυτά τα λεφτά ( η τιμή σε αυτές τις περιπτώσεις είναι από 3000 έως 6000 ευρώ) που ήθελε ήταν για να κάνει την παρέμβαση και να ζητήσει αναβολή;. Αυτό γι’ αυτούς που λένε στους άλλους τι δικηγόρους να ρωτήσουν για να μην τους κοροϊδέψουν.

2ο Από αυτά που διαβάζω, από αυτούς που πανικοβάλουν όλους, το Π.Δ θα ακυρωθεί Λόγο νομοθεσίας. Σωστά;. Τι περιμένουν από το Υπουργείο; Τι ρύθμιση πρέπει να γίνει; Ας τα πουν όλα αναλυτικά και όχι ήμουν δυο θέσης πίσω από την δικηγόρο του υπουργείο κ.α. Όλοι την αλήθεια. Ας δει πάλι αυτά που έχει γράψει ο pahar για την ακύρωση του Π.Δ. Εγώ με τα ελληνικά που γνωρίζω έχω καταλάβει ότι θα ακυρωθεί, εκτός και αν!!! Τι αν!!!

3ο Τώρα θα πω αυτά που γνωρίζω εγώ. Για ανάκληση διορισμού δεν θα γίνει και αυτό γιατί: αυτοί του ΑΣΕΠ, ότι και να γίνει, δεν θα πάθουν τίποτα λόγου του ότι οι επιτυχόντες ήταν στο 50% περίπου από τις θέσεις που ήθελε ο ΑΣΕΠ. Άρα ποιος θα κάνει προσφυγή για να βγάλει από την θέση κάποιον, αφού όλοι οι υπόλοιποι ήταν αποτυχόντες (παράδειγμα το ΑΣΕΠ του 1998 που εκεί δεν πήραν τους επιτυχόντες αλλά τους επιλαχόντες) και για να μην πει κάποιος, άλλοι περίπτωση και ο ΑΣΕΠ του 1998 από το ΣτΕ ήταν αντισυνταγματικός και οι επιτυχόντες από το 2002 (όχι πενταετία) έχουν δικαιωθεί και στα διοικητικά δικαστήρια, βλέπεις είμαι ένας από αυτούς. Για τους δε με προϋπηρεσία, αν δεν έχουν κάνει καμία παρανομία και αυτή δεν θα έχουν πρόβλημα. Τώρα για τον νόμο που λένε για ανάκληση διορισμού. Αν τον διαβάσετε καλά, αυτό που λέει είναι ότι θα πρέπει να ανακληθούν ότι πράξεις έχουν γίνει βάση αυτού του Π.Δ. Μέχρι εδώ νομίζω ότι δεν διαφωνεί κανείς!! Όμως γιατί δεν λένε ότι βάση της νομοθεσίας μας, θα το γράψω απλά, όταν υπάρχει ανθρώπινη ύπαρξη ο νόμος είναι πιο ελαστικός, δηλαδή όχι υπέρβαση νόμου αλλά ρύθμιση της κατάστασης. Τι θέλω να πω με αυτό. Ότι γι’ αυτό τόσα χρόνια δεν έχει γίνει ανάκληση διορισμού, όταν ευθύνεται το κράτος. Αυτό που γίνετε είναι  να γίνετε μια νομοθετική ρύθμιση για τα θέματα που μπορεί να προκύψουν από την ακύρωση ενός Π.Δ. Επίσης ποιος θα είναι αυτός που θα απολύσει τόσα άτομα, γιατί ας μην κρυβόμαστε τα άτομα αυτά που είναι στο Π.Δ είναι αρκετές εκατοντάδες σήμερα μετά από 3 χρόνια εφαρμογής του Π.Δ , όταν αυτά δεν έχουν καμία ευθύνη για τον διορισμό τους.

Τέλος αυτό που θα ήθελα να πω, σε αυτούς που πιστεύουν ότι θα απολυθούν, είναι ότι και ανάκληση να τους έρθει, αυτό που θα πρέπει (είτε ατομικά, είτε συλλογικά) να κάνουν είναι να τρέξουν στα δικαστήρια (και στο ευρωπαϊκό για τα ανθρώπινα δικαιώματα, έχει μεγάλες αποζημιώσεις για όσους δικαιωθούν) και θα δικαιωθούν. Νομίζετε ότι το κράτος δεν το γνωρίζει αυτό!!!!!

Τέλος για τον σύλλογο. Καλό είναι να γίνει, αλλά δεν θα είναι αυτός που θα κρατήσει το Π.Δ και ούτε θα σώσει κανέναν από αυτή την κατάσταση. Απλός θα υπάρξει μια κοινή γραμμή για τα θέματα της πληροφορικής

Α!! όσο για τον χρόνο που δεν μπορεί να γίνει ανάκληση (την πενταετία), για να το δείτε λίγο καλύτερα, τι γίνετε με αυτό το θέμα. Η πενταετία είναι το χρονικό διάστημα που μπορεί να έχει  κάποιος να κάνει ένσταση σε κάποιον άλλο που τα προσόντα του ήταν λιγότερα από τα δικά του και δεν πήραν αυτόν στην θέση,το γράφω απλά, (Παράδειγμα τώρα τελευταία με το Υπουργείο Ανάπτυξης και την θέση του διευθυντή) και για να μην μου πει δες το καλύτερα, το συγκεκριμένο θέμα έχει ως εξής το ΣτΕ μιλάει για ακύρωση του διορισμού του διευθυντή λόγο προσόντων και όχι λόγο της προφορικής συνέντευξης που όπως γνωρίζουμε όλοι το ΣτΕ την έχει κρίνει αντισυνταγματική. Επίσης η επιλογή διευθυντών στα υπουργεία έχει άλλη διαδικασία. Αυτό για τον pahar που το ανέφερε στο site. Και μην το ξεχάσω όσα χρόνια και να περάσουν αν αποδειχθεί ότι κακός έγινε ένας διορισμός πας σπίτι σου.

Αυτοί που θα χάσουν στην όλοι υπόθεση είναι τα παιδία που δουλεύουν τώρα και οι απόφοιτοι των τμημάτων αυτών. Γι αυτό μια φορά στην ζωή τους ας αρχίσουν να τρέχουν παρά να περιμένουν από τους άλλους να τους σώσουν.
     
Τέλος δεν θα ήθελα ειρωνικά σχόλια, γιατί δεν ειρωνεύτηκα κανέναν. Το λέω γιατί το βλέπω συχνά αυτό και σε αυτούς που λένε κάτι άλλο από κάποιους στο site.
Δεν το λέω ειρωνικά και αν κάποιος το πήρε έτσι τον ζητάω συγγνώμη εξ αρχής. Όσο γι αυτά  που γράφω και αναφέρομαι στον pahar δεν τα λέω για να τον ειρωνευτώ αλλά επειδή αυτός τα έγραψε απλώς απαντάω και με παραδείγματα. Αν κάνω λάθος π.χ ανάκληση διορισμών θέλω και παράδειγμα πραγματικό και από ποια υπηρεσία και τον λόγο.
Αυτό που θα ήθελα είναι όποιος ενημερώνει να ενημερώνει σωστά και με αποδείξεις.
Καλό απόγευμα σε όλους. Δεν θα ξαναγράψω κάτι παρά μόνο αν δω ανακρίβειες και συνεχίσουν να πανικοβάλουν τον κόσμο.
Αυτοί οι 3-4 άνθρωποι που πανικοβάλλουν τον κόσμο, φώναζαν πριν βγεί η απόφαση, ότι τα π.δ. ακυρώνονται όπως ακριβώς εκδίδονται,  και αυτήν την στιγμή δικαιώνονται. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, το Π.Δ.268/2004 δεν ακυρώνεται γιατί οι αυτοματιστές ή τα υπόλοιπα τμήματα δεν έχουν σχέση με την πληροφορική (για όσους διαβάσανε την εισήγηση το λέει ξεκάθαρα στην 2η σελίδα) αλλά γιατί υπήρχε νομοτεχνικό πρόβλημα. Το ΥΠΕΠΘ μπορεί να μην προβεί σε απολύσεις αλλά οι καθαρόαιμοι (και εμείς οι μεταλλαγμένοι, ίσως γι' αυτό μου αρέσουν τα X MAN") δεν θα κάτσουν και πολύ στα αυγά τους. Δείτε για να μαθαίνετε http://www.stemp.gr/content/view/44/37/ Τελικά τι  θέλεις να ξαναδικαιωθούν όταν τελικά θα γίνουν και οι ανακλήσεις διορισμών; Τελικά τι ισχύει το 3) ή η παράγραφος κάτω από το 3); Μετά θα αρχίζει ο προσωπικός αγώνας του καθενός (και όχι συλλογικός γιατί ο καθένας έχει διαφορετική προϋπηρεσία) για να κρατήσει τον διορισμό του. Εδώ συζητάμε τι θα πρέπει να κάνει ο καθένας για να υποστηρίξει το Π.Δ. όχι μόνο για την πάρτη του άλλα και για τους μελλοντικούς συναδέλφους τους νυν φοιτητές

Αποσυνδεδεμένος automation

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #570 στις: Μάρτιος 22, 2007, 06:31:21 μμ »
Φίλε , automation , έχεις πληροφόρηση ότι το ΥΠΕΠθ θα προβεί σε ανακλήσεις διορισμών? Το κείμενο της εισήγησης που και πως μπορούμε να το βρούμε?
Αν η λέξη "πληροφορηση" σημαίνει "δημοσιογραφικές πληροφοριες αναφέρουν...." όχι δεν έχω. Αυτά που γραφω δεν στηρίζονται σε "δημοσιογραφικές πληροφοριες αναφέρουν...." ή σε"πληροφορηση" αλλα σε αυτά που μαθαίνω απο δικηγόρους που ψάχνουν το θέμα. Για το κειμενο της εισήγησης είχα γράψει "Θα σου πρότεινα , (για να μάθεις από πρώτο χέρι τι έχει πει ο εισηγητής του Γ' τμήματος του Σ.τ.Ε που εξέτασε την αίτηση ακυρώσεως του Π.Δ.268/2004 ) γιατί ο καθένας εδώ μέσα λέει "το κοντό του και το μακρύ του"))  να ζητήσεις (αυτό μπορείς να το κάνεις) ένα αντίγραφο της εισήγησης, πήγαινε το σε ένα δικηγόρο που να ασχολείται με διοικητικά θέματα   να το διαβάσει (γιατί δεν θα καταλάβεις τι λέει, χωρίς να θέλω να σε ειρωνευτώ, έχει πολλούς νομικούς όρους) για να σου εξηγήσει τι λέει η εισήγηση. Να ρωτήσεις εάν ακυρωθεί το προσβαλλόμενο Π.Δ. τι επιπτώσεις θα έχει ο διορισμό σου  και τι μπορούν να κάνουν αυτοί οι οποίοι έκαναν την αίτηση ακυρώσεως (και όχι μονό αυτοί) εάν το ΥΠΕΠΘ δεν προβεί τελικά σε ανακλήσεις διορισμών." 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 23, 2007, 01:06:06 πμ από automation »

Αποσυνδεδεμένος paphar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #571 στις: Μάρτιος 22, 2007, 07:12:48 μμ »
Με μεγάλη μου χαρά βλέπω παλιές καραβάνες του PDE να επιστρέφουν γεματοι ζωντάνια και όρεξη για νέους "διαξιφισμούς". Με ακόμη μεγαλυτερη χαρά παρατηρώ νέους, γεμάτους πάθος και ενέργεια συνομιλητές να καταθέτουν τις αμφισβητήσεις - αντιρρήσεις - προτάσεις και ενημερώσεις τους.

Με μεγάλη μου λύπη, ο χρόνος που θα μπορώ να διαθέτω στο forum σας θα είναι ελάχιστος και έτσι θα πρέπει να είμαι σώφρων στη χρήση του:
Κύριε sniPer_Hellas1, καλως ήλθατε και πάλι στην παρέα
Συμφωνώ ότι ο ΣΤΕΜΠ έχει κάνει πολλά για το καλο της πληροφορικής και μπράβο του, όμως έχει κάνει άλλα τόσα για το καλό ΜΟΝΟ των μελών του (θέμα συμβούλων πληροφορικής -στο οποίο συμφωνώ φυσικά-, θέμα θέσεων στον ΟΤΕ, θέμα "παρανόμων" προϋπηρεσιών και άλλα πολλά και κυρίως τις προσφυγές κατά του ΠΔ268 και κατά του ΑΣΕΠ2004). 
Επέιδή το θέμα μας είναι το δικαστήριο για το ΠΔ268 και το (επόμενο) δικαστήριο για τον διαγωνισμό ΑΣΕΠ2004, προτείνω τη δημιουργία ενός νέου thread με το ανάλογο θέμα όπου όσοι θέλουν θα μπορούν να βρούν τί έχετε κάνει ώς σύλλογος για το καλό της πληροφορικής (και δεν ειρωνεύομαι όταν λ'έω ότι έχετε κάνει πολλά) να μπορούν να το δούν.

Μονο θα παρακαλούσα να υπάρξει μια επίσημη θέση (και υπάρχει τρόπος να γίνει αυτό) για τα παρακάτω:
1) Γιατί έγινε η προσφυγή κατά του ΑΣΕΠ 2004
2) Τί θα κάνατε ώς σύλλογος εάν το ΥΠΕΠΘ και οι αυτοματιστές ΔΕΝ ζητούσαν αναβολή και το ΣτΕ ακύρωνε το ΠΔ 268 - αφήνοντας ξεκρέμαστους όλους, ίσως και τους ΠΕ19 ή ακόμη και τα 3-4 τμήματα που πιστεύετε ότι μπορούν να σταθούν δίπλα σας στον ΠΕ20. Στο κάτω - κάτω ο πληρεξούσιος δικηγόρος του ΣΤΕΜΠ είπε ότι "δεν θέλανε αναβολή". Αν το δικαστήριο δεν έκανε δεκτό το αίτημα και εκδίκαζε την υπόθεση? Εάν θέλατε μόνο τη ρύθμιση από το ΥΠΕΠΘ τότε γιατί δε ζητήσατε και εσείς αναβολή για να δώσετε χρόνο στο Υπουργείο να σας την κάνει?

ΥΓ. Ίσως να μην μπορέσω να δω σύντομα τα επόμενα πόστς, αλλά αυτό θα γίνει μόλις φύγουν λίγα "καρπούζια από τις μασχάλες μου". Παρόλα αυτά νομίζω ότι οι επίσημες και οι ανεπίσημες απαντήσεις στα 2 ερωτήματα θα ενδιαφέρουν τους πάντες.

ΥΓ2. Όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν ότι δύσκολα μαλώνω. Το ότι ήρθα - έρχομαι - θα έρθω σε ρήξη ή σε αντίθεση με κάποιους εδώ δε το κάνω γιατί τους θεωρώ κακούς-ανόητους-μ.... ή κάτι χειρότερο. Απλά έτυχε αυτοί να είναι με τους 2 και εμείς με τους 11.
Πιστεύω και νοιάζομαι, αφού...

Αποσυνδεδεμένος automation

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #572 στις: Μάρτιος 22, 2007, 08:45:17 μμ »
Επειδή πολύ αναφέρουν το παρακάτω τμήμα, απλώς δείτε τα επαγγελματικά του δικαιώματα... Τα συμπεράσματα δικά σας!!!
Επαγγελματικά Δικαιώματα Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων ΤΕΙ Πειραιά
http://www.ypepth.gr/el_ec_pagesss1114.htm
Σκοπός
Σκοπός του τμήματος είναι η εκπαίδευση ειδικών, ικανών να ασχοληθούν με τη μελέτη, το σχεδιασμό και τον προγραμματισμό, καθώς και την εκτέλεση της κατασκευής, επισκευής και συντήρησης Η/Υ, ψηφιακών συστημάτων ελέγχου και ρομποτικής.
Διάρκεια & Περιεχόμενο Σπουδών
Η διάρκεια σπουδών είναι 8εξάμηνα (περιλαμβάνεται ένα εξάμηνο πρακτικής άσκησης).
Επαγγελματικές Διέξοδοι
Οι πτυχιούχοι μπορούν να καλύψουν θέσεις εργασίας σε τομείς ανάλογους με τις σπουδές και την εξειδίκευση τους. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι μπορούν να απασχοληθούν: στον δημόσιο τομέα-σε υπηρεσίες στις οποίες υπάρχουν ψηφιακά συστήματα ελέγχου και υπολογιστών, στον ιδιωτικό τομέα-σε βιομηχανίες προηγμένης τεχνολογίας, στην Εκπαίδευση και την Κατάρτιση.
Επαγγελματικά Δικαιώματα
1. Οι πτυχιούχοι του Τμήματος Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών (ΣΤΕΦ) των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, από την ημερομηνία κτήσης του πτυχίου, με βάση τις εξειδικευμένες επιστημονικές και τεχνικές γνώσεις τους, ασχολούνται στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, είτε αυτοδύναμα, είτε σε συνεργασία με άλλους επιστήμονες με την μελέτη, σχεδιασμό, προγραμματισμό και εκτέλεση της κατασκευής, επισκευής, ελέγχου λειτουργίας και συντήρησης συστημάτων Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Βιομηχανικών Συστημάτων που ελέγχονται ή βοηθούνται από συστήματα Ηλεκτρονικών Υπολογιστών.
2. Ειδικότερα οι πτυχιούχοι του παραπάνω Τμήματος μπορούν να απασχολούνται στους παρακάτω τομείς που αναφέρονται ενδεικτικά:
α) Μελέτη - σχεδίαση, προγραμματισμός, κατασκευή και εκμετάλλευση υπολογιστικών συστημάτων αυτομάτου ελέγχου και ρομπότ, καθώς και των ολοκληρωμένων Βιομηχανικών Συστημάτων.
β) Μελέτη - σχεδίαση, προγραμματισμό και κατασκευή για την προσαρμογή του υπολογιστή με τις διάφορες περιφερειακές μονάδες καθώς και την σύνδεσή τους με δίκτυα Η/Υ.
γ) Σχεδίαση - εξομοίωση με τη βοήθεια υπολογιστή (CAD - SIMULATION).
δ) Σχεδίαση, κατασκευή ψηφιακών συστημάτων μεταφοράς επεξεργασίας και ανάλυσης πληροφοριών.
ε) Τεχνικής υποστήριξης - συντήρησης και αντιπροσώπευσης Ελληνικών και Ξένων οίκων που ασχολούνται με συστήματα υπολογιστών.
3. Οι πτυχιούχοι του αναφερόμενου Τμήματος εξελίσσονται μέσα στη διοικητική και τεχνική ιεραρχία τη σχετική με τους τομείς ηλεκτρονικών υπολογιστικών συστημάτων.
Επίσης μπορούν να καλύπτουν τις θέσεις υπευθύνων στελεχών που προβλέπονται από τη νομοθεσία που ισχύει κάθε φορά για τη λειτουργία των μονάδων που χρησιμοποιούν ή παράγουν ηλεκτρονικά υπολογιστικά συστήματα.
4. Οι πτυχιούχοι του αναφερόμενου Τμήματος μπορούν να απασχολούνται στην εκπαίδευση σύμφωνα με την ισχύουσα κάθε φορά νομοθεσία. Μπορούν επίσης να απασχοληθούν και ως μέλη ερευνητικών ομάδων σε θέματα εφαρμοσμένης έρευνας, στα πλαίσια των παραπάνω αρμοδιοτήτων τους.
ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ υπ' αριθ. 561 της 12/27 Νοεμ. 1985 (ΦΕΚ Α'199)  Ιδρυση παραρτημάτων και τμημάτων ΤΕΙ και καθορισμός περιεχομένου σπουδών και
 διάρκειας φοίτησης αυτών, κατάργηση τμημάτων Τ.Ε.Ι και ρύθμιση θεμάτων σπουδαστών και οργάνωσης και λειτουργίας τους, σύσταση νέων θέσεων προσωπικού στα Τ.Ε.Ι.
Άρθρο 2 παραγραφος 13 (γκαντέμικο νούμεροοοοο!!. Άντε τώρα να μου πεις να μην είμαι προληπτικός!!)
13. ΤΜΗΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
Το περιεχόμενο σπουδών του τμήματος αυτοματισμού καλύπτει τις γνωστικές περιοχές:
      α) Ανάλυσης συστημάτων αυτόματου ελέγχου, που περιλαμβάνει την μελέτη
    της ευστάθειας συστημάτων και την εργαστηριακή μελέτη
μηχανικών,
    υδραυλικών, ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών, ψηφιακών και αναλογικών
    συσκευών ελέγχου.

      β) Σύνθεσις συστημάτων αυτομάτου ελέγχου, δηλαδή κατασκευή ρυθμιστών
    και μετέτη των μεθόδων κατασκευής ελεκτών, καθώς και εμπειρία των
    βασικών βιομηχανικών συστημάτων αυτομάτου ελέγχου.

      γ) Προγραμματισμού συστημάτων αυτομάτου ελέγχου, που περιλαμβάνει την
    χρήση μικροϋπολογιστών, καθώς και αναλογικών - ψηφιακών συστημάτων, την
    διατύπωση προγραμμάτων στοιχειώδους και άριστου ελέγχου και γενικά μια εποπτεία για τις νέες κατευθύνσεις που αναπτύσσονται στον αυτόματο
    έλεγχο και το ευρύ πεδίο εφαρμογών του.
[/color]

Και επειδή μας αναφέρεις για τα επαγγελματικά σου δικαιώματα τα οποία δεν ξέρεις από πιο Π.Δ. προκύπτουν, μήπως αυτά θα έπρεπε να γίνουν και ως ακολούθως ;;;ι:
Π.Δ. 345/89 Επαγγελματικά δικαιώματα πτυχιούχων Τεχνολόγων Μηχανικών των τμημάτων: α) Πληροφορικής β) Ηλεκτρονικών Υπολογιστών συστημάτων,   Τεχνολογίας Ιατρικών Οργάνων της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών των Τεχνολογικών Εκπαδευτικών Ιδρυμάτων (ΤΕΙ).(ΦΕΚ 158 Α της 14.6.89).                         
            Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ  ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
      Εχοντας υπόψη:
      1. Τις διατάξεις  του εδαφ. γ) της παρ.2 του άρθρου 25 του
    Ν.1404/1983 (ΦΕΚ 173).
      2. Την από 12.5.1987 γνωμοδότηση του Συμβουλίου Τεχνολογικής
    Εκπαίδευσης  (Σ.Τ.Ε.).

      3. Την αριθμ.672/1988 και 63/1989 γνωμοδότηση  του Συμβουλίου της
    Επικρατείας με πρόταση των Υπουργών Προεδρίας της Κυβερνήσης, Εθνικής
    Παιδείας και Θρησκευμάταων, και Βιομηχανίας, Ενέργειας και
    Τεχνολογίας, αποφασίζουμε:

Περίεργο !!!! Δεν περάσανε από το Σ.τΕ!!! Για να το ψάξουμε εάν μπορούμε να τα ακυρώσουμε!!! Αν είναι να βγάζουμε οι ΤΕΙτζίδες από μόνοι μας τα μάτια μας με τόσα προβλήματα που μας κυνηγάνε, ε τότε τι να πω!!
_____________________________________________________________________
                                                                     
             Πτυχιούχοι  Τμήματος Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Συστημάτων   
       
      Αρθρο 2.
             
      1. Οι πτυχιούχοι  του Τμήματος  Ηλεκτρονικών  Υπολογιστών Συστημάτων
    της Σχολής Τεχνολογικών  Εφαρμογών (ΣΤΕΦ) των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών
    Ιδρυμάτων από την ημερομηνία κτήσης   του πτυχίου, με βάση  τις
    εξειδικευμένες  επιστημονικές  και τεχνικές  γνώσεις τους ασχολούνται
    στον ιδιωτικό  και δημόσιο  τομέα, είτε  αυτοδύναμα  είτε σε
    συνεργασία  με άλλους επιστήμονες, με την μελέτη, σχεδιασμό,
    προγραμματισμό και εκτέλεση της κατασκευής,  επισκευής, ελέγχου
    λειτουργίας και συντήρησης  συστημάτων Ηλεκτρονικών  Υπολογιστών και
    Βιομηχανικών  συστημάτων που ελέγχονται  η βοηθούνται και συστήματα
    Ηλεκτρονικών Υπολογιστών.
Μήπως εννοεί ο ποιητής βιομηχανικούς αυτοματισμούς;;;;
      2.  Ειδικότερα οι  πτυχιούχοι  του παραπάνω τμήματος μπορούν  να
    απασχολούνται  στους  παρακάτω  τομείς   που αναφέρονται ενδεικτικά:
      α) Μελέτη - σχεδίαση,  προγραμματισμός, κατασκευή  και εκμετάλλευση
    υπολογιστικών συστημάτων  αυτομάτου  ελέγχου   και ρομπότ, καθώς και
    των ολοκληρωμένων  Βιομηχανικών  Συστημάτων.
 β)  Μελέτη - σχεδίαση, προγραμματισμό  και  κατασκευή  για την
    προσαρμογή  του υπολογιστή  με τις διάφορες  περιφερειακές  μονάδες
    καθώς και την σύνδεση   τους  με δίκτυα Η/Υ.
γ) Σχεδίαση  - εξομοίωση  με τη βοήθεια  υπολογιστή (CADSUMULATION)
 δ) Σχεδίαση  - κατασκευή  ψηφιακών  συστημάτων μεταφοράς επεξεργασίας
    και ανάλυσης  πληροφοριών.
για τα β) γ) και δ) μηπως εννοει ο ποιητής και γενικά μια
    εποπτεία για τις νέες κατευθύνσεις που αναπτύσσονται στον αυτόματο
    έλεγχο και το ευρύ πεδίο εφαρμογών του.[/b]
  ε) Τεχνικής  υποστήριξης - συντήρησης  και αντιπροσώπευσης Ελληνικών
    και Ξένων οίκων που ασχολούνται με συστήματα υπολογιστών.
      3. Οι πτυχιούχοι  του αναφερόμενου τμήματος  εξελίσσονται  μέσα  στη
    διοικητική και τεχνική  ιεραρχία  τη σχετική με τους τομείς
    ηλεκτρονικών  υπολογιστών συστημάτων.

Μήπως θα μπορούσες να μας πεις και με ποιο Π.Δ. καθορίζεται το Περιεχόμενο Σπουδών το τμήματός σου; Μήπως δεν είχατε Π.Δ. που να προσδιορίζει το περιεχόμενο σπουδών σας; Μήπως επί ΚΑΤΕΕ λεγόσασταν Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ και κατά την αλλαγή από ΚΑΤΕΕ γίνατε Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων και χάσατε τον Αυτοματισμό;  Τότε γιατί έχετε δικαιώματα στον Αυτοματισμό; Μήπως επειδή κάνετε ΣΑΕ τα οποία εφαρμόζονται παντού σε ένα υπολογιστικό σύστημα (και όχι μόνο, από τον έλεγχο θέσης των πτερυγίων ενός αεροσκάφους μέχρι το καζανάκι της τουαλέτας σας που τραβάτε κάθε μέρα) ή σε μέρος του υπολογιστικού συστήματος ;π.χ. στον έλεγχο θέσης του βραχίονα (μηχανικός όρος) σε μια συσκευή μαγνητικής αποθήκευσης δεδομένων, κοινώς σκληρό δίσκο; Μήπως η εντολή if... then ..... else ... ονομάζετε ΕΝΤΟΛΗ ΕΛΕΓΧΟΥ;  Γιατί δεν λες ότι το πρόγραμμα σπουδών (και όχι το περιεχόμενο σπουδών) σας, από το 1984 είναι ταυτόσημο κατά 85-90% με το πρόγραμμα σπουδών του Αυτοματισμού; Γιατί δεν λες στον φίλο μας softwareα sniper_hellas ή αλλιώς ΠΕΡΙ (μερικός αναγραμματισμός του sniper_hellas αλλά θα το βρω το όνομα του, που θα μου πάει)   ότι εκτός από το software που γνωρίζει καλά, υπάρχει και το hardware που δεν γνωρίζει καλά; Γιατί αποκρύπτεις ότι εσύ σπούδασες 3,5 χρόνια [και καλά έκανες γιατί από το 1995 διοριζόσασταν στην εκπαίδευση (με λιγότερα χρόνια από εμάς) και όχι μόνο χωρίς ΑΣΕΠ]; Διορίστηκες αμέσως στην εκπαίδευση και τώρα υπογραφείς με ύφος "1000 καρδιναλίων " ως Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων Τ.Ε. - Καθηγητής ΠΕ20
Electronic Computer Systems Engineer (E.C.S.E) - Teacher UE20 ; Εμείς με 4χρόνια σπουδών [και αυτό γιατί έπρεπε να καλύψουμε (όπως αναφέρει το Περιεχόμενο Σπουδών) και εφαρμογές αυτοματισμών σε υδραυλικά- μηχανικά συστήματα αυτομάτου ελέγχου που χρησιμοποιούνται στην βιομηχανία (κατι που εμφανίζει ό δικηγόρος σας στην αιτηση ακυρώσεως αποκρύπτωντας επιμελώς τα υπολοιπα του Περιεχομένου Σπουδών μας)] δεν μας επιτρεπότανε να διοριστούμε στη εκπαίδευση, στις εποχές που η συντριπτική πλειοψηφία των αποφοίτων ΤΕΙ είχε στην πλάτη τους 3,5 χρόνια σπουδών. Αποκτήσαμε μόλις πριν από 2 χρόνια το δικαίωμα να διοριζόμαστε ως ισότιμα τμήματα αποφοίτων ΤΕΙ στην εκπαίδευση και εσείς (οι απόφοιτοι των Πληροφορικής και Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων) μας τρέχετε με αιτήσεις ακυρώσεων Π.Δ, κρυβόμενοι πίσω από την ασφάλεια της μονιμότητας .Γιατί αποκρύπτεις ότι το παλιό πρόγραμμα σπουδών του τμήματός σου δεν έχει καμία σχέση με το πρόγραμμα σπουδών της πληροφορικής; Θα έπρεπε τότε να κινηθείτε εσείς  κατά του Π.Δ. 118/1995 και να ζητήσετε να ακυρωθεί το Π.Δ. για να βγουν οι πληροφορικάριοι απέξω ή το αντίθετο. Ή Θα έπρεπε τότε να κινηθείτε εσείς ή οι Πληροφορικάριοι κατά του Π.Δ. 118/1995 και να ζητήσετε να ακυρωθεί το Π.Δ. αφού τότε στο άρθρο 2 παράγραφος β) και γ) αναγραφότανε τα εξής:
Άρθρο 2
Προσόντα διορισμού ΠΕ20 Πληροφορικής πτυχιούχων Τ.Ε.Ι.
Τα προσόντα διορισμού στον εισαγωγικό βαθμό σε θέσεις Εκπαιδευτικού Προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, του κλάδου ΠΕ20 Πληροφορικής πτυχιούχων Τ.Ε.Ι., ορίζονται ως εξής :
α) Πτυχίο ή δίπλωμα Τμημάτων Πληροφορικής ή Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε.Ι. της ημεδαπής ή της αλλοδαπής αναγνωρισμένο από το Ι.Τ.Ε. ή
β) Πτυχίο Τ.Ε.Ι. της ημεδαπής ή της αλλοδαπής αναγνωρισμένο από το Ι.Τ.Ε. και διδακτορικό δίπλωμα στην Πληροφορική Α.Ε.Ι. της αλλοδαπής ή μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στην Πληροφορική Α.Ε.Ι. της αλλοδαπής αναγνωρισμένο από το ΔΙΚΑΤΣΑ ή
γ) Πτυχίο Τ.Ε.Ι. ή ΑΣΕΤΕΜ/ΣΕΛΕΤΕ ή ισότιμος τίτλος σπουδών Εκπαιδευτικού Ιδρύματος της αλλοδαπής αναγνωρισμένος από το Ι.Τ.Ε. και δεκαεξάμηνη διδακτική εμπειρία στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και με δεκαοκτάωρη τουλάχιστον εβδομαδιαία διδασκαλία ή με μειωμένη εβδομαδιαία διδασκαλία που με αναγωγή καλύπτει δεκαεξάμηνη διδακτική εμπειρία, ή με οκτώ ώρες εβδομαδιαία διδασκαλία, τουλάχιστον, στα Τ.Ε.Ι. ή Α.Ε.Ι. ή στην ΑΣΕΤΕΜ/ΣΕΛΕΤΕ.

Τότε δεν υπήρχε θέμα με τις παραγράφους β) και γ) του συγκεκριμένου Π.Δ.; Φυσικά και δεν υπήρχε θέμα γιατί το μόνο που κοιτάξατε ΟΛΟΙ σας ήταν να διοριστείτε, χωρίς να έχετε φαγωμάρες μεταξύ σας για το ποιος θα φάει την πίτα που ονομάζεται ΠΕ20, να βολέψετε δηλαδή τον κ…….κο σας ,χωρίς να σας νοιάξει εάν τα τμήματα που εντάσσονται στην παράγραφο α) δηλαδή τα πληροφορικής και Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων δεν έχουν κανένα κοινό στο πρόγραμμα σπουδών τους και το εάν τα τμήματα των παραγράφων β) και γ) παρέχουν χαμηλή (όπως λέτε ) ποιότητα εκπαίδευσης στην Πληροφορική.  Γιατί αποκρύπτεις ότι τα 2 τελευταία χρόνια (ακριβώς δηλαδή μετά την έκδοση του Π.Δ.268/2004, κάπου στον Μάιο-Ιούνιο του 2005) το τμήμα σου έκανε αλλαγή στο πρόγραμμα σπουδών για να "μοιάσετε" με αυτό των Πληροφορικών;. Υπενθυμίζω ότι μέχρι τότε το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος σου ήταν 3,5χρόνια. Μειώσατε τα μαθήματα ΣΑΕ; Τότε γιατί να έχετε δικαιώματα σε συστήματα Αυτοματισμών που προσδιορίζουν τα επαγγελματικά σας δικαιώματα; Και όπως λέει και ο φίλος μου ο ΠΕΡΙ (sniper_hellas) «ο καθένας στο αντικείμενό του» Δεν θα ήταν ποιο δίκαιο από την πλευρά σας  να πάτε στο ΥΠΕΠΘ και να τους πείτε ότι οι απόφοιτοι του τμήματός σας δεν έχουν την απαιτούμενη επάρκεια όσον αφορά τους Αυτοματισμούς, άρα να βγάλουν από τα επαγγελματικά σας  δικαιώματα ότι σχέση έχει με Αυτοματισμούς;
Θα πρέπει επιτέλους να καταλάβετε τα έξης:
1) Στην Ελλάδα υπάρχει η λέξη Συνάφεια
και
2) Ότι η πληροφορική χωρίζεται: 
α) στο Hardware όπου εντασσόμαστε οι Αυτοματιστες και των Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων, χώρος που από το πρόγραμμα σπουδών των Πληροφορικάριων δεν γίνεται να ενταχθούν. Και αυτό για τον έξης απλό λόγο: δεν κάνουν κανένα μάθημα ηλεκτροτεχνίας, ηλεκτρονικής κ.π.λ.
και β) στο software όπου σαφώς εντάσσονται τα τμήματα πληροφορικής
Ο καθένας στον τομέα του λοιπόν (εννοώ στο hardware και στο software για να μην παρεξηγηθώ) και όλοι μαζί για το καλό της πληροφορικής

     
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 22, 2007, 08:57:17 μμ από automation »

Αποσυνδεδεμένος spooky

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Φύλο: Άντρας
  • EI 'AANIIGOO 'AHOOT'E
    • Προφίλ
Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« Απάντηση #573 στις: Μάρτιος 22, 2007, 09:12:13 μμ »
Φίλε automation

Εγώ απλώς ανέφερα τα επαγγελματικά δικαιώματα του τμήματός μου... Έτσι όπως τα διάβασα πριν από 12 χρόνια σε ένα κίτρινο βιβλίο ΣΕΠ που μας έδιναν τότε στο Λύκειο για τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΑΕΙ και ΤΕΙ... Τότε που επέλεξα το τμήμα που θέλω να σπουδάσω...

Δε σου επιτέθηκα ούτε αναφέρω πουθενά ότι οι αυτοματιστές πρέπει να καταργηθούν από το Π.Δ... Γνωρίζω το πρόγραμμα σπουδών σας, έτσι κι αλλιώς έχω περάσει πολλές ώρες με αυτοματιστές του ΤΕΙ Πειραιά...

Όσον αφορά την υπογραφή μου... Είμαι Μηχανικός Η.Υ.Συστημάτων Τ.Ε. (αυτό γράφει το πτυχίο μου), είμαι καθηγητής ΠΕ20 εδώ και 2 χρόνια... Δεν ξέρω που βρίσκεται η ένστασή σου για την υπογραφή μου...

Πάντα Φιλικά Spooky

Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων Τ.Ε. - Καθηγητής ΠΕ20
Electronic Computer Systems Engineer (E.C.S.E) - Teacher PE20

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160550
  • Σύνολο θεμάτων: 19220
  • Σε σύνδεση σήμερα: 926
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 655
Σύνολο: 667

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.