Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - PA

Σελίδες: 123 ... 74
1
πρέπει να θέσει επιτέλους ο κλάδος το ερώτημα στην κοινωνία:
με δεδομένους τους 15.000 διορισμούς (μακαρι να ήταν 200.000 αλλά τόσοι είναι) τι χρειάζεται η χώρα;
λεφτά για να τρώει ο φωτόπουλος, 4.000 εργαζομένους στην ερτ; 450 καθαρίστριες στο ΥΠΟΙΚ; ή καθηγητές για τα παιδιά;

Κατά τη γνώμη μου, το εν λόγω ερώτημα έχει προ πολλού τεθεί στην ελληνική κοινωνία ( εκ των πραγμάτων), και αυτή έχει δώσει ξεκάθαρη απάντηση ( η οποία ΔΕΝ είναι "καθηγητές για τα παιδιά"....).

2
Προαγωγικές / Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« στις: Ιούνιος 07, 2014, 02:53:50 μμ »
αν δεν μείνει κόσμος τότε δεν θα αλλάξει καμία στάση από τους μαθητές απέναντι στους δασκάλους/σχολείο/μάθημα
τα παιδιά με κανονικό νοητικό πρέπει να σοβαρευτούν, όσα έχουν χαμηλό να πάνε σε επαλ/σεκ και όσα έχουν πολύ χαμηλό σε ειδικό σχολείο. Με τα χαδάκια που είχαμε τόσα χρόνια κατάντησε το Λύκειο να είναι παιδότοπος και να κάνουμε μάθημα με 3-5 μαθητές στην τάξη και οι άλλοι να μας έχουν στο φτύσιμο.
Μην χαϊδεύετε αυτάκια και μην πιπιλάμε την καραμέλα με τα φροντιστήρια. Ενημέρωση των γονέων για τις επιλογές που έχουν τα παιδιά τους και μην φοβόμαστε που το Λύκειο σας θα χάσει μαθητικό δυναμικό το πολύ πολύ να πάνε κάποιες οργανικές στα επαλ.

Πάρα πολύ σωστά!
Όχι τίποτε άλλο, αλλά με αυτό το κλίμα ( που απλά "δεν πάει άλλο") πάνε χαμένες τόσες ώρες και -κυρίως-τόσες ευκαιρίες.

3
Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, "νόμιζε" ότι "δεν είχε σημασία" η "επικοινωνιακή καταιγίδα" που
εξαπολύθηκε εναντίον του τον Οκτώβριο του 2009....
Δεν πειράζει, "τα νομίσματα" πληρώνονται ( ειδικά αυτού του είδους).
Θα καταλάβει η πλειοψηφία που τον Οκτώβριο του 2009 αποφάσισε να "αβαντάρει" συγκεκριμένα
πρόσωπα και πολιτικές, μόνο που τότε θα είναι αργά για δάκρυα.
Τελευταία βέβαια,  κάτι έχει αρχίσει να καταλαβαίνει σχετικά με το τι έκανε παρέχοντας τότε την αβάντα του,
όμως αφ' ενός είναι πλέον αργά, αφ' ετέρου έχει ακόμα να καταλάβει πολλά. Και θα τα καταλάβει,
πληρώνοντας ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ τις κουτοπόνηρες αβάντες που έκανε από τον οκτώβριο του 2009 και μετά.

4
Εξετάσεις / Απ: Ημερομηνια πανελληνιων
« στις: Δεκέμβριος 31, 2013, 02:34:47 μμ »
Φέτος το Πάσχα "πέφτει" στις 20 Απριλίου. Οπότε σχολείο γυρνάμε στις 28. Με βάση όσα λέτε παραπάνω, γίνεται "μάθημα" 2 ημέρες, 29 και 30, 1η Μαίου είναι Πέμπτη, οπότε μια χαρά βγαίνει. Τι ανησυχείτε; Μήπως νοιάζονται για την εκπαιδευτική διαδικασία; Πάλι οι "τεμπέληδες" καθηγητές θα φταίνε...

"Οι τεμπέληδες καθηγητές" όπως πολύ εύστοχα αναφέρεις συνάδελφε, οφείλουν βέβαια σε μία τέτοια περίπτωση ( σαν αυτή που αναφέρεις), να διαμαρτυρηθούν εντονότατα και δημόσια, ζητώντας να συνεχιστούν απρόσκοπτα τα μαθήματα κατά τη διάρκεια του Μαίου...
Γιατί αν δεν διαμαρτυρηθούν ( και μεταξύ μας: Έχω την "φρικτή υποψία" ότι ΔΕΝ θα διαμαρτυρηθούν - όχι όπως διαμαρτυρήθηκαν για θέματα όπως "Κούνεβα", "Αλέξης", "Να παίρνουν υποχρεωτική μετάθεση ΜΟΝΟ οι έχοντες μικρή προϋπηρεσία" κ.α.π. τουλάχιστον), το εξαγόμενο συμπέρασμα θα είναι για άλλη μία φορά εξαιρετικά δυσάρεστο....

Για να δούμε....
Αν και "χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει" εδώ που τα λέμε....

5
Συμφωνώ,αλλά το 2007 η ΟΛΜΕ πίεσε τον Δάκη(χαιδευτικό του Στυλιανίδη)για να φτιάξει το 24μηνο!Μην ξεχνάμε το παρελθόν!!!


Φυσικά και ΔΕΝ πρέπει να ξεχνάμε το παρελθόν....
Πολύ σωστά και πάλι συνάδελφε typos 72.
Συμφωνώ απόλυτα.

6
Αυτό με τις ειδικότητες που καταργήθηκαν είναι πλέον αυτονόητο!Μόνο δικαστικά και εφόσον δικαιωθούν.Για τα 24μηνα τα ξανάπα:η 338/2013 του ΔΕΑ δεν τους αναγνωρίζει ως αυτόνομη κατηγορία.θα διοριστούν συνυπολογιζόμενοι στο 40% που διορίζεται με βάση την προυπηρεσία.Τα περί ασεπ του 24μηνου είναι αστειότητες,γιατί ξεκαθαρίστηκε πως ασεπ σημαίνει φεκ.Δεν έχεις φεκ,δεν έχεις ασεπ.Κάποιοι μιλάνε για μένος που έχω έναντι του 24μήνου.Δεν έχω κανένα μένος εναντίον κανενός.Για μένα το 24μηνο είναι παράνομος διορισμός και όλοι ξέρουμε πως είναι δημιούργημα της ΠΕΑ.Γι αυτό δεν θέλω να υπάρχει,όπως δεν θέλω να υπάρχει κάθε παρανομία σ αυτόν τον τόπο.Η αναξιοκρατία φέρνει την διαφθορά,η διαφθορά τον εκφυλισμό του κράτους και ο εκφυλισμός του κράτους την πτώχευση.Αν σε κάποιον αρέσει να ζει σε χώρα πτωχευμένη,τότε να με κατηγορήσει που τα έχω βάλει με την αναξιοκρατία!!!

Συμφωνώ απόλυτα συνάδελφε typos72

7
Συνάδελφοι,μόλις σήμερα ενημερώθηκα πως το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών απέρριψε την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων των συναδέλφων.Η απόφαση δεν έχει ακόμα καθαρογραφεί.Μόλις αυτό γίνει και υπογραφεί,βάση της δικονομίας,απο τον πρόεδρο του δικαστηρίου,τότε οι συνάδελφοι που είχαν επιστρέψει στις θέσεις τους με απόφαση του διοικητικού πρωτοδικείου,πρέπει να εγκαταλείψουν τις θέσεις τους.Δυστυχώς,το σκεπτικό της αποφάσης δεν αφήνει περιθώρια αισιοδοξιάς ούτε για την εκδίκαση της αίτησης ακυρώσεως.Εφόσον το μνημόνιο είναι συνταγματικό,ότι γίνεται βάση μνημονίου είναι νόμιμο.Ιδιαίτερα για την αίτηση υπαγωγής σε δίκη πιλότο στο στε,όπως πληροφορήθηκα,έχω να πω πως είναι κίνηση μεγάλου ρίσκου.Το στε αποφάσισε την νομιμότητα του μνημονίου και είναι πολύ σπάνιο να ακυρώσει υπουργική απόφαση που το ενεργοποιεί.Μια ήττα σε δίκη πιλότο στο στε δεν ανατρέπεται εντός Ελλάδος,παρά μόνο στο Στρασβούργο.Καλύτερα να επιδιωχθεί πολιτική διευθέτηση του θέματος,γιατί ο δικαστικός δρόμος είναι επικίνδυνος!

Μόλις διάβασα το εξαιρετικό σχόλιο του συναδέλφου, συνειρμικά σκέφτηκα ότι η σύγχρονη αστική Δημοκρατία έχει για πυλώνα της την ανεξαρτησία των τριών βασικών πόλων εξουσίας ( Νομοθετική, Δικαστική, Εκτελεστική).
Στην χώρα μας, δεν υπάρχει κάτι τέτοιο πρακτικά.
Το χειρότερο όλων, δεν είναι αυτό ( διότι κάτι που δεν υπάρχει και θέλεις να φτιαχτεί, "στρώνεσαι" και το φτιάχνεις).
Το χειρότερο είναι, ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών ΔΕΝ επιθυμούν κάτι τέτοιο ( Ποιος κάθεται να φτιάξει κάτι που δεν θέλει να φτιαχτεί? Κανείς κατά τη γνώμη μου).
"Μοιραία" λοιπόν, θα "κουμαντάρει" στα πάντα ο ένας και μοναδικός πόλος εξουσίας: Η εκτελεστική.

Περαστικά μας.....
( διότι αυτά που ήθελε η πλειοψηφία μας γίνονται).

8
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Δεκέμβριος 08, 2013, 12:40:03 πμ »
'αξιολόγηση" προβλέπεται από το πδ και για τα στελέχη εκπαίδευσης (τους 'αξιολογητές'),
όχι δεν είναι λογικό να αξιολογηθούν αρχικά μόνο οι στ βαθμού,
τέλος η επικείμενη "αξιολόγηση" σε καμία φάση δε θα είναι αναίμακτη, κι όσο για τα δικαστήρια "έξω απ' άδικο, γιατρό και δικηγόρο" έλεγαν οι παππούδες μας.

Πολύ σωστά.
Είναι ξεκάθαρο για μένα ότι τα πράγματα έχουν έτσι όπως τα λέει εν συντομία ο/η συνάδελφος silkut.
Τώρα βέβαια, η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δεν έχει συνειδητοποιήσει το που είμαστε.
Δεν πειράζει, θα το μάθει με τον κακό τρόπο...

Και λίγο "χιούμορ":  Προτείνω να αντιτάξουμε στην συντριπτική πλειοψηφία των συμπολιτών  που μας πληρώνει ( προς την οποία έχουμε κατασυκοφαντηθεί με δική μας ευθύνη μια και αποφασίσαμε να αβαντάρουμε τους συκοφάντες μας για μυστηριώδεις λόγους) τα... γνωστά συνθηματάκια.
Ξέρετε τι λέω:
"Όχι στην αξιολόγηση-χειραγώγηση"....
"Μαζικοί διορισμοί τώρα! Όχι στον ΑΣΕΠ!"...
κ.τ.λ., κ.τ.λ., κ.τ.λ.
Λέτε να "πιάσουν"?
Μπα...
Δεν νομίζω.

Υ.Γ. Η πλάκα είναι, ότι αυτά τα συνθήματα χρησιμοποιήθηκαν ως ένα είδος "εξορκιστικών φράσεων" από την πλειοψηφία.
Σου έλεγε ο άλλος:
Έρχεται "το κακό" ( Ξέρετε: "Ο Δαίμονας", "Το κακό πνεύμα" κ.τ.λ.)?
Κανένα πρόβλημα!
Θα διαβάσω τα εν λόγω ξόρκια, και θα απομακρυνθεί.
Το "φοβερό" τώρα, είναι ότι  διαβάζει ο άλλος τα ξόρκια αυτά, τα φωνάζει, ξελαρυγγιάζεται, και....
 "το κακό" δεν φεύγει!
"Ο Δαίμονας" επιμένει....
Έτσι μπροστά μας, ανοίγονται δύο ενδεχόμενα:

1. Είτε θα πρέπει να πάψουμε να αντιμετωπίζουμε το ζήτημα "μεταφυσικά" ( Και αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να πετάξουμε στον κάλαθο των αχρήστων τα εν λόγω "ξόρκια" ως "άχρηστα")....

2. Είτε θα πρέπει να αλλάξουμε ξόρκια.....

Διαλέγουμε και παίρνουμε ( και η ευθύνη της επιλογής δικιά μας).


9
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Δεκέμβριος 07, 2013, 11:22:13 μμ »
Η συνθηματολογία και οι κραυγές άνευ περιεχομένου όλα αυτά τα χρόνια, μας οδήγησαν σε αυτή την τιμωρητικού χαρακτήρα "αξιολόγηση" που αποσκοπεί στην μισθολογική μας καθήλωση ( και ποιος ξέρει σε τι άλλο κιόλας).
Αντί να συνδιαμορφώσουμε τους όρους μιας αξιολόγησης που θα αποσκοπούσε στην βελτίωση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου και την παροχή βοήθειας στον εκπαιδευτικό ( προκειμένου να βελτιωθεί), εμμείναμε σε παρακμιακά συνθήματα και ατάκες άνευ περιεχομένου, με αποτέλεσμα την σημερινή κατάσταση...

Όσο νωρίτερα καταλάβουμε τι κάναμε όλα αυτά τα χρόνια, τόσο λιγότερες δεκαετίες θα κρατήσει η περίοδος της νύχτας για την εκπαίδευση ( γιατί η ζημιά που έγινε είναι δομικού χαρακτήρα και οι συνέπειες θα κρατήσουν δεκαετίες έτσι και αλλιώς. Το θέμα είναι το πόσες δεκαετίες θα κρατήσουν)....

10
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Δεκέμβριος 07, 2013, 10:58:13 μμ »
αν τις προηγούμενες δεκαετίες είχαμε δεχτεί/προτείνει/εφαρμόσει (ως κλάδος) ένα αξιόπιστο σύστημα αυτοαξιολόγησης/αξιολόγησης τώρα δεν θα είχαμε συρθεί (ως κλάδος) σε ένα τιμωρητικό σύστημα "αξιολόγησης" με καθαρά λογιστικούς/μνημονιακούς όρους.

Πάρα πολύ σωστά.....

Η ουσία των προβλημάτων μας είναι αυτή ακριβώς..

11
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Δεκέμβριος 07, 2013, 10:57:20 μμ »
PAσόκε μου!
Η πλειοψηφία στο συνδικαλιστικό κίνημα των καθηγητών ήταν διαβρωμένοι δεξιοί (νδ+πασόκ) που έπαιζαν τα παιχνίδια των αφεντικών τους και έστειλαν τον εκπαιδευτικό σπίτι του, με ισχυρή την πεποίθηση ότι δεν αλλάζει τίποτα. ΔΕΝ ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΛΥΚΟ ΤΟ ΓΕΥΜΑ ΤΟΥ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΡΝΙ!  Τα συνθήματα του ανταγωνιστικού προς τις κυβερνητικές επιλογές κινήματος ήταν πάντοτε για το συμφέρον της παιδείας και των εκπαιδευτικών και ουδέποτε παρακμιακά. Εν αντιθέσει με τις φιλελέ παπαρες εν έτει 2013 των κρατούντων εδώ και 50 χρόνια. Γιαυτό λοιπόν τα τρολογάκια που σου είπανε να τα πεις πουθενά αλλού.
Εδώ μέσα σε διαβάζει κόσμος! Κι ο κόσμος εδώ μέσα είναι θυμωμένος!

Πολύ καλά λοιπόν:

"Η πλειοψηφία στο συνδικαλιστικό κίνημα των καθηγητών ήταν διαβρωμένοι δεξιοί (νδ+πασόκ) που έπαιζαν τα παιχνίδια των αφεντικών τους και έστειλαν τον εκπαιδευτικό σπίτι του, με ισχυρή την πεποίθηση ότι δεν αλλάζει τίποτα" όπως λες.

Ας μην ψήφιζε όπως ψήφιζε ( και συνεχίζει να ψηφίζει) η συντριπτική πλειοψηφία όλα αυτά τα χρόνια τότε...

Αλλά αυτό είναι το πρόβλημα: Είναι δύσκολο να γίνει αποδεκτό από τον μέσο άνθρωπο ότι όλα αυτά που ζητωκραύγαζε εδώ και δεκαετίες ήταν παραμύθια της χαλιμάς....

Υ.Γ1. Αν έχεις επιχειρήματα και θέλεις διάλογο, πολύ ευχαρίστως.
Οι αυθαίρετες εκτιμήσεις σου και "τα νομίσματά σου" δεν με αφορούν καθόλου εκ πεποιθήσεως.

Υ.Γ.2: Μου έκανε εντύπωση η "εκτίμησή σου" πως... "Τα συνθήματα του ανταγωνιστικού προς τις κυβερνητικές επιλογές κινήματος ήταν πάντοτε για το συμφέρον της παιδείας και των εκπαιδευτικών και ουδέποτε παρακμιακά"!!!!
Μα...
Το αποτέλεσμα όλων αυτών των συνθημάτων και των "τακτικών" ( αν μπορεί να θεωρηθεί τακτική η "αυτιστική εμμονή
 σε συνθήματα και ατάκες). διαψεύδει πανηγυρικά αυτή την αυθαίρετη εκτίμησή σου...
Τι να κάνουμε?
Τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους...
Ένα μένει τώρα ακόμα: Η πλειοψηφία θα εμμείνει στα συνθήματα δημιουργώντας τις προϋποθέσεις περαιτέρω εκφυλισμού της ίδιας του της κατάστασης, ή θα καταλάβει τα λάθη του προσπαθώντας να τα διορθώσει σε βάθος χρόνου έστω?
Αλλά εντάξει...
Το ένστικτο της επιβίωσης θα βάλει τα πράγματα σε μία πιο λογική σειρά.
Κανείς δεν επενδύει σε αποδεδειγμένα χρεοκοπημένες καταστάσεις και πρακτικές.

Υ.Γ.3: Οι άνθρωποι εδώ είναι θυμωμένοι όπως λες, διότι όλα αυτά τα χρόνια υποστήριζαν με φανατισμό, εμμονή και πείσμα τις φυσιογνωμίες που τώρα εκφέρουν ( και υλοποιούν - με την έγκριση της πλειοψηφίας) τις "φιλελέ παπάρες" που αναφέρεις.
Ο θυμός τους ( με τον ίδιο τους τον εαυτό και τις επιλογές τους ουσιαστικά), δεν αφαιρεί από κανέναν το δικαίωμα ( αλλά και την πολιτική υποχρέωση) να μιλά στη βάση των επιχειρημάτων και όχι της συνθηματολογίας.
Για τον θυμό τους, να κάτσουν μπροστά από τον καθρέφτη και εκεί να ενεργήσουν όπως αισθάνονται...
Και αυτό, σου το λέω για μέχρι να συνειδητοποιήσει η πλειοψηφία τι λάθη έκανε, πότε τα έκανε, γιατί τα έκανε, και το που θέλει να πάει ( σε σχέση με τα μέσα που διαθέτει).

12
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Δεκέμβριος 07, 2013, 10:05:13 μμ »
Αξιολόγηση 2013 = Επιθεωρητής 60'ς
Όποιος το κατάλαβε το κατάλαβε! Είσαι κοντοκουρεμένος με καλό κουστούμι ή ήσυχη κοπέλα κι έχεις μπάρμπα που πιστοποιεί ότι είσαι καλό παιδί και ταυτοχρόνως δε μπλέκεσαι με τίποτα ταραξίες στα σχολεία που αμφισβητούν την αυθεντία των συνδικαλιστών της ΔΑΚΕ και της ΠΑΣΚ τότε προχωράς. Αλλιώς σε τρώει η μαρμάγκα.
Μαρμάγκα = μισθολογική καθήλωση, διαθεσιμότητα έως και καταγγελία με βάση το νέο πειθαρχικό και κανα δυο χρόνια σπίτι σου μέχρι  να "συμμορφωθείς" ή να μπορέσεις "κάπως" να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Όσο για αυτούς που θα σε αξιολογήσουν, αν συζητήσεις μαζί τους 10 λεπτά θαυμάζεις το θαύμα της γραφειοκρατίας που ανέδειξε ΑΜΟΡΦΩΤΟΥΣ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΥΣ ανθυπομπάτσους σε θέση ευθύνης τέτοια απ' την οποία εξαρτάται η ζωή σου.
Εν τω μεταξύ πάτε στις εκλογές των ΕΛΜΕ και ψηφίζετε τα ίδια πασοκοδακολαμόγια των οποίων οι πολιτικοί προϊστάμενοι έφεραν την Ελλάδα και την Εκπαίδευση στα δυσθεώρητα Βάθη στα οποία βρίσκεται σήμερα.
Με τις υγείες σας καθηγηταράδες μου!

Εδώ και χρόνια, πολλοί λέγαμε ότι ο κλάδος πρέπει να αποκτήσει συγκροτημένες θέσεις και συγκεκριμένη φωνή.
Δηλαδή, άποψη που θα στηρίζεται σε συγκεκριμένα επιχειρήματα, και θα αποσκοπεί στο να πείσει.
ΔΕΝ έγινε, και επιλέξαμε κατά πλειοψηφία να στηριχθούμε σε συνθηματάκια, ατάκες και κραυγές ( "Μαζικοί διορισμοί τώρα! Όχι στον ΑΣΕΠ!", "Όχι στην αξιολόγηση-χειραγώγηση", κ.α.π. και παρακμιακά).
Τώρα, ήρθε η ώρα να υποστούμε τις συνέπειες των ξεκάθαρων και διαχρονικών επιλογών της πλειοψηφίας μας.
Θα αλλάξουμε μυαλά προκειμένου να δομήσουμε ένα καλύτερο μέλλον? ( μακρινό έστω)
Το μόνο που "παίζεται", είναι αυτό ( αν και πολλοί, ψάχνουν -εις μάτην φυσικά-τρόπο αποφυγής των συνεπειών των επιλογών της πλειοψηφίας. Μου έρχεται να γελάσω και μόνο που το σκέφτομαι).

Υ.Γ. Χρησιμότητα του να επιλέγαμε να διαμορφώσουμε συγκροτημένες θέσεις ( πολύ σύντομα):

1) Θα μπορούσαμε να πείσουμε χωρίς να αφήσουμε οποιονδήποτε να "αλωνίζει" επικοινωνιακά ( όπως με την έγκρισή μας έγινε για την πολιτική ηγεσία από τον οκτώβριο του 2009 και μετά).

2) Θα μπορούσαμε να συνδιαμορφώσουμε την διαδικασία αξιολόγησης του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου, φροντίζοντας να έχει αυτή τον χαρακτήρα που πρέπει. Αλλά τι κάθομαι και λέω...

Τι να κάνουμε τώρα?
Επιλογές ήταν αυτές ( και μάλιστα της πλειοψηφίας)...

13
Το να διευθυνεις ενα νυχτερινο σχολειο δεν ειναι και το πιο ευκολο πραγμα. Δεν ειναι παραλογο ο διευθυντης και οι καθηγητες να μην παιρνουν θεση απο φοβο. Αν εχεις μαθητες με το περιστροφο στην κωλοτσεπη οπως θυμαμαι πριν μερικα χρονια δεν ειναι ευκολο να διαχειριστεις καταστασεις. Χρειαζεται πολυ διπλοματια για να πεισεις να γινει αποδςκτη μια κατασταση. Οταν βεβαια αναλαμβανεις τετοιο ρολο οφειλεις να προστατευεις τους αδυνατους με καθε κοστος. Αυτο οφειλει να κανει ο ηθικος εκπαιδευτικος και γενικοτερα ο ηθικος ανθρωπος.

Πολύ σωστά, όμως αν σε κάποια περίπτωση "οι μαθητές έχουν το περίστροφο στην κωλότσεπη" όπως λες, τότε αυτό είναι λόγος για να επιληφθεί η δικαιοσύνη ( δεδομένου κιόλας ότι αυτό το ίδρυμα δεν μπορεί να είναι σχολείο κατ' ουσίαν αλλά μόνον κατ' όνομα).
Η κάλυψη-ανοχή τέλεσης κακουργηματικών πράξεων από ένα σύνολο λειτουργών ( στο μεμονωμένο πρόσωπο θα το δικαιολογούσα ευκολότερα, αλλά εδώ μιλάμε για σύνολο ανθρώπων) εντός χώρου που θα έπρεπε να είναι ( και πληρώνεται για να είναι από τους φορολογούμενους) σχολείο, νομίζω ότι δεν μπορεί να έχει καμία δικαιολογία.

Υ.Γ. Η εν λόγω καταγγελία είναι γενική και αόριστη, και "μου μυρίζεται" ότι είναι αυτό που συχνά-πυκνά ονομάζω "μπαρούφα" ( χωρίς να μπορώ να είμαι σίγουρος για τίποτα).
Δεν ξέρω.
Πάντως αν ένας χώρος πληρώνεται για να είναι σχολείο και λειτουργεί ως "άσυλο ανιάτων" όπου τελούνται κακουργήματα, αποτελεί υποκρισία, σπατάλη χρημάτων, και εστία πληθώρας προβλημάτων ( και όπως όλοι καταλαβαίνουμε, δεν χρειαζόμαστε τίποτε από αυτά ως κοινωνία).
Φυσικά συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σχετικά με το ότι η διοίκηση ενός ειδικού τύπου σχολείου όπως ένα νυχτερινό, απαιτεί αποτελεσματική διαχείριση ( Στις πρακτικές της οποίας ΔΕΝ μπορεί να συμπεριλαμβάνεται η ανοχή τέλεσης κακουργηματικών πράξεων).

14
Εάν είναι αλήθεια αυτά ( γιατί αναφέρονται κάπως αόριστα- καλό θα ήταν να γίνουν λίγο περισσότερο συγκεκριμένοι), αποτελεί ντροπή για την χώρα μας γενικότερα, αλλά και τους άμεσα εμπλεκόμενους.
Είναι αυτονόητο ότι ο ρατσισμός ως φαινόμενο είναι πολύπλευρο και εκδηλώνεται σε πολλά πεδία.
Μόλις γίνει κατανοητό αυτό, θα μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε και αποτελεσματικότερα.
Πάντως εγώ ως δάσκαλος, θα αισθανόμουν ντροπή αν διαπίστωνα ή πληροφορούμουν με ασφάλεια ότι συμβαίνουν τέτοια πράγματα σε σχολείο.

Σελίδες: 123 ... 74

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160723
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 413
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 331
Σύνολο: 334

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.