*

Αποστολέας Θέμα: Διορισμοί και το 2024;  (Αναγνώστηκε 250470 φορές)

dimsoulis, ΠΕ 23, psomaki.el, aagriezmann, christina_ και 23 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #742 στις: Μάρτιος 05, 2024, 12:55:03 πμ »
Κι όμως δεν είσαι καλά διαβασμένος. Φυσικά και υπάρχει ο όρος σύσταση και στη δευτεροβάθμια, απλά τα κενά μεταθέσεων - διορισμών υπολογίζονται βάσει αλγορίθμου. Αν 65.000 είναι μόνιμοι στη δευτεροβάθμια τότε κοντά στις 70.000 είναι οι συστημένες με ΦΕΚ οργανικές θέσεις (δεν θυμάμαι το ακριβές νούμερο). Δεν μπορεί εξάλλου να υπάρχουν διορισμένοι χωρίς οργανικά συστημένη θέση στο δημόσιο. Απλά οι θέσεις αυτές είναι συστημένες και κατανεμημένες ανά κλάδο και όχι ανά σχολείο όπως στην πρωτοβάθμια.

Αν στην πρωτοβάθμια υπάρχουν 70.000 μόνιμοι και άλλα 2.000 οργανικά κενά τότε όλες οι οργανικές θέσεις είναι μόνο 72.000 (τα νούμερα στο περίπου).

Τι σημαίνει αυτό; Ότι αν εφαρμόσουμε τη λογική σου μπορεί στη πρωτοβάθμια ο αλγόριθμος που προτείνεις να βγάλει 75.000 κενά, ενώ υπάρχουν μονο 72.000 συστημένες οργανικές θέσεις (εξού και το υπουργειο δεν θα θεσμοθετήσει ποτέ έναν τέτοιο τρόπο υπολογισμού γιατί ξέρει από την αρχή αν βγαίνουν τα κουκιά η όχι). Αντίθετα στη δευτεροβάθμια υπάρχει μεγάλο περιθώριο για να υπολογιστούν περισσότερες οργανικές θέσεις, αλλά το υπουργείο προτιμά να τις πετσοκόβει για τους δικούς του σκοπούς. Δείτε από που πήραν εξάλλου τις οργανικές για να ιδρύσουν νέες στην πρωτοβάθμια τα προηγούμενα χρόνια: από τη δευτεροβάθμια φυσικά.

Εχεις βρει κανα ΦΕΚ με αριθμό συστημένων οργανικών θέσεων στη Βθμια; Κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά. Αν πράγματι υπήρχε αυτό που λες, θα έμπαινε αυτή η παράμετρος στην εγκύκλιο προσδιορισμού κενών και πλεονασμάτων της Βθμιας.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 05, 2024, 12:57:40 πμ από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:44:10 »

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 298
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #743 στις: Μάρτιος 05, 2024, 01:19:57 πμ »
Εχεις βρει κανα ΦΕΚ με αριθμό συστημένων οργανικών θέσεων στη Βθμια; Κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά. Αν πράγματι υπήρχε αυτό που λες, θα έμπαινε αυτή η παράμετρος στην εγκύκλιο προσδιορισμού κενών και πλεονασμάτων της Βθμιας.

Το ότι ψάχνω και ΦΕΚ ξημερώματα πραγματικά με ξεπερνάει.

Ορίστε πάρε ένα τυχαίο: ΦΕΚ Β 1230/2005 (πήγαινε στην προτελευταία σελίδα και πρόσεξε ότι για να γίνει σύσταση πρέπει να υπάρχει και η ανάλογη δαπάνη!).

Και να ξέρεις ότι γράφω το έχω ψάξει εκτενώς πριν το γράψω και δεν έχω κανένα συμφέρον από το να διαδίδω ανακρίβειες.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1801
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #744 στις: Μάρτιος 05, 2024, 09:19:15 πμ »
Στο Β έχεις άδικο. Αν οι πε04 έστω όλοι βιολόγοι σε ένα σχολείο καλύπτουν με το υποχρεωτικό ωράριο όλες τις ώρες ΠΕ04 τότε 49 από τα 50 κάτι ΠΥΣΔΕ δεν δίνουν οργανικό κενό για βελτίωση ή τοποθέτηση σε ας πούμε φυσικό και ασ έχει 30 ώρες φυσικής το σχολείο χωρίς φυσικό. Αν βάλουν φυσικό θα βγει αυτόματα υπεράριθμος και θα έχει πλεονέκτημα στις επόμενες μεταβολές έναντι των συναδέλφων στην ίδια περιοχή. Έχει γίνει σε 3-4 περιοχές. Δεν έγινε κάποια φασαρία. Πάντως δεν νομίζω ότι υπάρχει παρανομία γιατί γίνεται κάθε χρόνο και θα γίνει και φέτος.
Οι εσωτερικες υπηρεσ μεταβολες σε καθε πυσδε ξεκινουν  ουσιαστικα και τυπικα με το αρ 14 του πδ 50/96 παρ 2 και 3 δηλ
" 2. Τα αρμόδια περιφερειακά συμβούλια, μετά τις μεταθέσεις που διενεργούνται σύμφωνα με τη διαδικασία των άρθρων 9, 11, 12 και 13 του διατάγματος αυτού συντάσσουν πίνακες των κενών οργανικών θέσεων λαμβάνοντας υπόψη και τις κενές θέσεις που προέκυψαν από τη διαδικασία των παραπάνω μεταθέσεων κατά σχολική μονάδα.

  3. Αν κατά τη σύνταξη των παραπάνω πινάκων, διαπιστωθεί υπεραριθμία εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες, αυτή ρυθμίζεται με την παρακάτω διαδικασία:...κλπ"
Στην φαση αυτη δηλ την καταγραφη των υφισταμενων οργανικων κενων και πλεονασματων (υπεραριθμιων/φαση Α) και ως προς το πε04 εφαρμοζεται η 111364/Ε2/3-7-2018
https://blogs.sch.gr/dideker/2019/05/11/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%80%CE%AF%CF%83%CF%84%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%81%CF%8D%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CE%AF%CE%B1%CF%82/
οποτε σε ένα σχολειο πχ που οι απαιτουμενες ωρες φυσικης είναι 40,  χημειας 32 και βιολογιας 26 και υπαρχουν πχ τεσσερις 20αρηδες φυσικοι και ενας 18αρης χημικος είναι προφανες,βασει της προαναφερ εγκυκλιου που χρησιμοποιειται απ  ΟΛΑ ΤΑ ΠΥΣΔΕ, ότι δεν θα κριθει κανεις υπεραριθμος και τις ωρες βιολογιας προφανως τις καλυπτουν οι φυσικοχημικοι (δικαιο ή αδικο είναι άλλη συζητηση).
Πηγαινοντας, το πυσδε,  στην επομενη φαση Β δηλ των βελτιωσεων δε θα γυρισει το χρονο (και τη νομοθεσια) πίσω για να πει ότι στο σχολειο αυτό υπαρχουν 26 διαθεσιμες ωρες βιολογιας είναι ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ να τις κανουν οι ασχετοι φυσικοι, οποτε κάτσε να δωσουμε ένα οργανικο κενο βιολογιας για αυτές τις ωρες μπας και δουν οι μαθητες μία βιολογική μέρα..
Στο προηγουμενο σχετικο δικο μου ποστ αναφερομουν στην περιπτωση που κατά τη φαση Α δεν προκυπτει καμμία υπεραριθμια, αλλα ελλειμμα πχ 12 ωρων βιολογιας. Όταν το πυσδε βρισκόταν στην Φαση Α αυτές τις 12 ωρες τις προσφερε, βασει της προαναφερομενης εγκυκλιου, σε ολο το πε04 δηλ οντως μπορουσε αυτό το κενό να το καλυψει οποιαδηποτε ειδικοτητα του κλαδου πε04.
Όταν όμως αρχιζει η Β φαση των βελτιωσεων,  τοτε το πυσδε
(πχ
https://dide.dra.sch.gr/veltioseis-oristikes-topothetiseis-ekpaideytikon-se-organika-kena-a-fasi/
https://dideimathias.gr/index.php/en/2022-12-02-06-39-21/2e-anakoinopoiese-pinakes-kenon-pleonasmaton
https://dide.ioa.sch.gr/wordpress/?p=23562

https://dide.evr.sch.gr/wp-content/uploads/2023/07/%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%9C%CE%9F%CE%A1%CE%A6.-%CE%A0%CE%99%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%91%CE%A3-%CE%9F%CE%A1%CE%93.-%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A9%CE%9D-35-%CE%A0%CE%A1%CE%91%CE%9E%CE%97-17-7-2023.pdf )

 είναι υποχρεωμενο βασει της 84582/Γ2 (σελ 4) και της 60818/Δ2 (πρωτο εδαφιο της παρ 2) να δωσει το κενο αυτό αποκλειστικα σε βιολογο.


« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 05, 2024, 09:25:30 πμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #745 στις: Μάρτιος 05, 2024, 10:25:10 πμ »
Το ότι ψάχνω και ΦΕΚ ξημερώματα πραγματικά με ξεπερνάει.

Ορίστε πάρε ένα τυχαίο: ΦΕΚ Β 1230/2005 (πήγαινε στην προτελευταία σελίδα και πρόσεξε ότι για να γίνει σύσταση πρέπει να υπάρχει και η ανάλογη δαπάνη!).

Και να ξέρεις ότι γράφω το έχω ψάξει εκτενώς πριν το γράψω και δεν έχω κανένα συμφέρον από το να διαδίδω ανακρίβειες.

Το θέμα είναι για ποιο λόγο δεν μπαίνει αυτή η παράμετρος στην εγκύκλιο προσδιορισμού κενών και πλεονασμάτων για τις μεταθέσεις της Βθμιας.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 05, 2024, 10:33:16 πμ από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:44:10 »

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 298
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #746 στις: Μάρτιος 05, 2024, 04:08:39 μμ »
Το θέμα είναι για ποιο λόγο δεν μπαίνει αυτή η παράμετρος στην εγκύκλιο προσδιορισμού κενών και πλεονασμάτων για τις μεταθέσεις της Βθμιας.

Γιατί η πρωτοβάθμια και η δευτεροβάθμια είναι δύο διαφορετικοί κόσμοι. Στα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία από αμνημονεύτων ετών η οργανικότητα σήμαινε πως τόσοι δάσκαλοι ή νηπιαγωγοί απαιτούνταν για να λειτουργήσει ένα σχολείο και η ιστορία του υπολογισμού των οργανικων κενών τελείωνε εκεί. Όταν αργότερα, μπήκαν στο δημοτικό οι ειδικότητες και έπειτα δημιουργήθηκαν και τα ολοήμερα, δημιουργήθηκαν οργανικές και για αυτά ακολουθώντας το ήδη απλό και δοκιμασμένο μοντέλο (δεν μπορούσε άλλωστε να γίνει και αλλιώς για τους λόγους που έχουμε ξαναγράψει).

Στη δευτεροβάθμια όπως καταλαβαίνεις τα πράγματα αλλάζουν και από τον ένα και μοναδικό δάσκαλο ανά τάξη, πηγαίνουμε στους πολλούς διαφορετικούς καθηγητές που διδάσκουν σε ένα ή περισσότερα τμήματα. Οπότε δεν μπορεί να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία και αναγκαστικά πρέπει να μπουν στο παιχνίδι τα ωρολόγια προγράμματα και να υπάρχει κάποια συσχέτιση του ωραρίου των εκπαιδευτικών με τις ώρες που διδάσκουν, ώστε να καθοριστούν οι οργανικές ανάγκες. Το πώς βέβαια θα γίνει αυτή η συσχέτιση είναι θέμα που επαφίεται στην εκάστοτε κυβέρνηση και δεν γνωρίζω να σου πω πως προέκυψαν επιμέρους προβλέψεις του αλγορίθμου όπως π.χ. η διαίρεση των αλγεβρικών αθροισμάτων των ωρών να γίνεται με το 20 και όχι κάποιον άλλο αριθμό.

Οπότε στη δευτεροβάθμια είναι διαφορετική η έννοια των οργανικών θέσεων (που πρέπει να συσταθούν για να μπορούν να υπάρχουν διορισμένοι εκπαιδευτικοί) και διαφορετική η έννοια των οργανικών κενών μεταθέσεων ή διορισμών. Και επειδή δεν μπορώ σε καμιά περίπτωση να τα γράψω καλύτερα από ότι τα έγραψε κάποτε ο Patreas θα παραπέμψω για ακόμα μια φορά σε αυτόν:
https://www.pde.gr/index.php?topic=35566.476 (διαβάστε όλα τα σχετικά μηνύματα).

Το πώς μάλιστα ανακυκλώνονται ξανά και ξανά τα ίδια και τα ίδια θέματα, οι ίδιες ερωτήσεις, οι ίδιοι προβληματισμοί και οι ίδιες επιθέσεις για τα θέματα αυτά στο forum κάθε χρόνο είναι εκπληκτικό.

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #747 στις: Μάρτιος 05, 2024, 06:51:21 μμ »
Γιατί η πρωτοβάθμια και η δευτεροβάθμια είναι δύο διαφορετικοί κόσμοι. Στα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία από αμνημονεύτων ετών η οργανικότητα σήμαινε πως τόσοι δάσκαλοι ή νηπιαγωγοί απαιτούνταν για να λειτουργήσει ένα σχολείο και η ιστορία του υπολογισμού των οργανικων κενών τελείωνε εκεί. Όταν αργότερα, μπήκαν στο δημοτικό οι ειδικότητες και έπειτα δημιουργήθηκαν και τα ολοήμερα, δημιουργήθηκαν οργανικές και για αυτά ακολουθώντας το ήδη απλό και δοκιμασμένο μοντέλο (δεν μπορούσε άλλωστε να γίνει και αλλιώς για τους λόγους που έχουμε ξαναγράψει).

Στη δευτεροβάθμια όπως καταλαβαίνεις τα πράγματα αλλάζουν και από τον ένα και μοναδικό δάσκαλο ανά τάξη, πηγαίνουμε στους πολλούς διαφορετικούς καθηγητές που διδάσκουν σε ένα ή περισσότερα τμήματα. Οπότε δεν μπορεί να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία και αναγκαστικά πρέπει να μπουν στο παιχνίδι τα ωρολόγια προγράμματα και να υπάρχει κάποια συσχέτιση του ωραρίου των εκπαιδευτικών με τις ώρες που διδάσκουν, ώστε να καθοριστούν οι οργανικές ανάγκες. Το πώς βέβαια θα γίνει αυτή η συσχέτιση είναι θέμα που επαφίεται στην εκάστοτε κυβέρνηση και δεν γνωρίζω να σου πω πως προέκυψαν επιμέρους προβλέψεις του αλγορίθμου όπως π.χ. η διαίρεση των αλγεβρικών αθροισμάτων των ωρών να γίνεται με το 20 και όχι κάποιον άλλο αριθμό.

Οπότε στη δευτεροβάθμια είναι διαφορετική η έννοια των οργανικών θέσεων (που πρέπει να συσταθούν για να μπορούν να υπάρχουν διορισμένοι εκπαιδευτικοί) και διαφορετική η έννοια των οργανικών κενών μεταθέσεων ή διορισμών. Και επειδή δεν μπορώ σε καμιά περίπτωση να τα γράψω καλύτερα από ότι τα έγραψε κάποτε ο Patreas θα παραπέμψω για ακόμα μια φορά σε αυτόν:
https://www.pde.gr/index.php?topic=35566.476 (διαβάστε όλα τα σχετικά μηνύματα).

Το πώς μάλιστα ανακυκλώνονται ξανά και ξανά τα ίδια και τα ίδια θέματα, οι ίδιες ερωτήσεις, οι ίδιοι προβληματισμοί και οι ίδιες επιθέσεις για τα θέματα αυτά στο forum κάθε χρόνο είναι εκπληκτικό.

Να ξέρεις πάντως ότι γίνεται να μετατεθείς/διοριστείς επειδή άνοιξε κενό 20 ωρών (ή 12 ωρών Α Ανάθεσης) ανά ομάδα σχολείων, αλλά να μην υπάρχει οργανικό κενό σε σχολείο (12 ώρες Α Ανάθεση σε σχολείο) για να πάρεις οργανική. Και όταν λέμε όμάδα σχολείων παίζει ας πούμε (δεν το έχω ψάξει) μια όμάδα σχολείων να είναι όλα τα σχολεία της Δ Δωδεκανήσου. Σκέψου τώρα ότι σε μια ειδικότητα Χ υπάρχουν σε ώρες Α Ανάθεσης: -5 Ω στην Τήλο, -5Ω στη Χάλκη, -5Ω στο Αγαθονήσι, -5Ω στους Λειψούς, άρα -20Ω στην ομάδα άρα οργανικό κενό μετάθεσης/διορισμού για την ειδικότητα Χ. Μετατίθεται ένας (μόνο) της ειδικότητας Χ. Θα έχει οργανικό κενό σε σχολείο για να τοποθετηθεί οργανικά; Όχι, γιατί κανένα σχολείο δεν έχει -12 Ω Α Ανάθεσης.


Αποσυνδεδεμένος mapdsk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #748 στις: Μάρτιος 05, 2024, 08:42:09 μμ »
Καλησπέρα στην ομάδα. ΠΕ70 με θέση 1200 περίπου στον εκκαθαρισμενο υπάρχει ελπίδα για διορισμό???

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #749 στις: Μάρτιος 05, 2024, 11:05:13 μμ »
Γιατί η πρωτοβάθμια και η δευτεροβάθμια είναι δύο διαφορετικοί κόσμοι. Στα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία από αμνημονεύτων ετών η οργανικότητα σήμαινε πως τόσοι δάσκαλοι ή νηπιαγωγοί απαιτούνταν για να λειτουργήσει ένα σχολείο και η ιστορία του υπολογισμού των οργανικων κενών τελείωνε εκεί. Όταν αργότερα, μπήκαν στο δημοτικό οι ειδικότητες και έπειτα δημιουργήθηκαν και τα ολοήμερα, δημιουργήθηκαν οργανικές και για αυτά ακολουθώντας το ήδη απλό και δοκιμασμένο μοντέλο (δεν μπορούσε άλλωστε να γίνει και αλλιώς για τους λόγους που έχουμε ξαναγράψει).

Στη δευτεροβάθμια όπως καταλαβαίνεις τα πράγματα αλλάζουν και από τον ένα και μοναδικό δάσκαλο ανά τάξη, πηγαίνουμε στους πολλούς διαφορετικούς καθηγητές που διδάσκουν σε ένα ή περισσότερα τμήματα. Οπότε δεν μπορεί να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία και αναγκαστικά πρέπει να μπουν στο παιχνίδι τα ωρολόγια προγράμματα και να υπάρχει κάποια συσχέτιση του ωραρίου των εκπαιδευτικών με τις ώρες που διδάσκουν, ώστε να καθοριστούν οι οργανικές ανάγκες. Το πώς βέβαια θα γίνει αυτή η συσχέτιση είναι θέμα που επαφίεται στην εκάστοτε κυβέρνηση και δεν γνωρίζω να σου πω πως προέκυψαν επιμέρους προβλέψεις του αλγορίθμου όπως π.χ. η διαίρεση των αλγεβρικών αθροισμάτων των ωρών να γίνεται με το 20 και όχι κάποιον άλλο αριθμό.

Οπότε στη δευτεροβάθμια είναι διαφορετική η έννοια των οργανικών θέσεων (που πρέπει να συσταθούν για να μπορούν να υπάρχουν διορισμένοι εκπαιδευτικοί) και διαφορετική η έννοια των οργανικών κενών μεταθέσεων ή διορισμών. Και επειδή δεν μπορώ σε καμιά περίπτωση να τα γράψω καλύτερα από ότι τα έγραψε κάποτε ο Patreas θα παραπέμψω για ακόμα μια φορά σε αυτόν:
https://www.pde.gr/index.php?topic=35566.476 (διαβάστε όλα τα σχετικά μηνύματα).

Το πώς μάλιστα ανακυκλώνονται ξανά και ξανά τα ίδια και τα ίδια θέματα, οι ίδιες ερωτήσεις, οι ίδιοι προβληματισμοί και οι ίδιες επιθέσεις για τα θέματα αυτά στο forum κάθε χρόνο είναι εκπληκτικό.

Το 20 πλησιάζει στο μέσο όρο των υποχρεωτικών ωραρίων στη Βθμια.

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 298
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #750 στις: Μάρτιος 06, 2024, 09:01:49 μμ »
"Δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στο σύστημα μόνιμων διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών κατά το επόμενο σχολικό έτος 2024-2025. Όσο υπάρχουν πίνακες σε ισχύ, θα διατηρηθούν ως έχουν", δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου στην ΠΕΑΔ.

Πηγή: https://www.esos.gr/arthra/87241/yp-paideias-me-ishyon-systima-oi-diorismoi-kai-proslipseis-ekpaideytikon-kai-kata?fbclid=IwAR3cJVQluhoB0exPaKdnuIpzgkojYdfqi3zm65OhF5noUWxVjBFel2s6X1o

Κλείνουν οπότε τα όποια σενάρια για εφαρμογή νέου συστήματος πριν τη λήξη των ισχυόντων πινάκων για τις προσλήψεις και τους διορισμούς των εκπαιδευτικών. Ήταν δεδομένο βέβαια αλλά το ποστάρω γιατί πρώτη φορά το ακούμε τόσο ξεκάθαρα από επίσημα χείλη.

Για τους φετινούς διορισμούς επιβεβαιώνεται ότι έχουμε πει μέχρι στιγμής: θα γίνουν κανονικά στο ύψος των τελικών συνταξιοδοτήσεων.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 06, 2024, 09:06:33 μμ από neossos »

Αποσυνδεδεμένος Alan Turing

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 684
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #751 στις: Μάρτιος 06, 2024, 09:51:47 μμ »
Το "Όσο υπάρχουν πίνακες σε ισχύ, θα διατηρηθούν ως έχουν", αν ξέρει τι σημαίνει, δηλώνει ότι οι οριστικοί πίνακες, που αναμένονται, θα εξαντλήσουν την ισχύ τους βάση του ισχύοντος νόμου ;)

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #752 στις: Μάρτιος 06, 2024, 09:57:43 μμ »
Το "Όσο υπάρχουν πίνακες σε ισχύ, θα διατηρηθούν ως έχουν", αν ξέρει τι σημαίνει, δηλώνει ότι οι οριστικοί πίνακες, που αναμένονται, θα εξαντλήσουν την ισχύ τους βάση του ισχύοντος νόμου ;)


Βασικά, πάντα θα υπάρχουν πίνακες σε ισχύ, οπότε δε θα αλλάξει το σύστημα ποτέ;

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 298
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #753 στις: Μάρτιος 06, 2024, 10:18:11 μμ »
Προφανώς τον ρώτησαν αν σε περίπτωση που έρθει ένα νέο σύστημα ακυρωθεί η ισχύς των πινάκων που έχουν ήδη εκδοθεί και τους απάντησε αρνητικά. Δεν νομίζω πως έχει νόημα να στεκόμαστε τόσο στη διατύπωση που έτσι και αλλιώς μεταφέρθηκε από άτομο σε άτομο μέχρι να δημοσιευτεί στο esos, οπότε δεν ξέρουμε τι τους είπε κατά λέξη.

Η πληροφορία είναι πως μέχρι το 2025 στην ειδική και μέχρι το 2026 στη γενική πάμε με αυτά που ξέρουμε. Αν και προσωπικά πιστεύω πως όσο περνάει ο καιρός, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να ανοίξουν οι πίνακες της ειδικής το 2025 με τα σημερινά δεδομένα. Αλλά και να έχουμε άμεση ψήφιση νέου συστήματος, βλέπω η μεταβατική περίοδος μεταξύ του ισχύοντος και του νέου συστήματος να είναι μακρά...

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #754 στις: Μάρτιος 06, 2024, 10:28:46 μμ »
Προφανώς τον ρώτησαν αν σε περίπτωση που έρθει ένα νέο σύστημα ακυρωθεί η ισχύς των πινάκων που έχουν ήδη εκδοθεί και τους απάντησε αρνητικά. Δεν νομίζω πως έχει νόημα να στεκόμαστε τόσο στη διατύπωση που έτσι και αλλιώς μεταφέρθηκε από άτομο σε άτομο μέχρι να δημοσιευτεί στο esos, οπότε δεν ξέρουμε τι τους είπε κατά λέξη.

Η πληροφορία είναι πως μέχρι το 2025 στην ειδική και μέχρι το 2026 στη γενική πάμε με αυτά που ξέρουμε. Αν και προσωπικά πιστεύω πως όσο περνάει ο καιρός, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να ανοίξουν οι πίνακες της ειδικής το 2025 με τα σημερινά δεδομένα. Αλλά και να έχουμε άμεση ψήφιση νέου συστήματος, βλέπω η μεταβατική περίοδος μεταξύ του ισχύοντος και του νέου συστήματος να είναι μακρά...

"Δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στο σύστημα μόνιμων διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών κατά το επόμενο σχολικό έτος 2024-2025." Πηγή: https://www.especial.gr/pead-simantisi-me-geniko-grammatea-ypaitha-kanonas-1-pros-1-gia-diorismoys-to-2024-idios-arithmos-anapliroton-kai-toy-hronoy/?fbclid=IwAR1wnLk7PgC1J92S_Ib-qcom3gYVYvxP16G7Hbw5eAlrYKo3SmDMoKaRu3U

Άρα από αυτό συμπεραίνουμε ότι το επόμενο σχολικό έτος θα ανοίξουν οι πίνακες της Ειδικής με το ισχύον σύστημα.

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 298
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Απάντηση #755 στις: Μάρτιος 06, 2024, 10:38:52 μμ »
"Δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στο σύστημα μόνιμων διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών κατά το επόμενο σχολικό έτος 2024-2025." Πηγή: https://www.especial.gr/pead-simantisi-me-geniko-grammatea-ypaitha-kanonas-1-pros-1-gia-diorismoys-to-2024-idios-arithmos-anapliroton-kai-toy-hronoy/?fbclid=IwAR1wnLk7PgC1J92S_Ib-qcom3gYVYvxP16G7Hbw5eAlrYKo3SmDMoKaRu3U

Άρα από αυτό συμπεραίνουμε ότι το επόμενο σχολικό έτος θα ανοίξουν οι πίνακες της Ειδικής με το ισχύον σύστημα.

Όχι αναγκαστικά. Γιατί το άνοιγμα των πινάκων το 2025 οδηγεί σε πίνακες με ισχύ από το σχολικό έτος 2025-26, για το οποίο δεν μας έδωσε κάποια πληροφορία. Μίλησε μόνο για τους ήδη εκδοθέντες πίνακες. Προσωπικά όμως θεωρώ πως αυτό που λες έχει σημαντικές πιθανότητες να συμβεί για άλλους λόγους και όσο δεν βλέπουμε κάποια κινητικότητα για το νέο σύστημα οι πιθανότητες ανεβαίνουν.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160692
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 371
Σύνολο: 390

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.