0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν έχω πρόθεση να επιρρίψω ευθύνες ή να στοχοποιήσω ομάδες ανθρώπων που δεν μου φταίνε σε τίποτα. Πρόκειται όμως για μια συνολική έκπτωση ηθικών και κοινωνικών αξιών και μιας γενικότερης απαξίωσης του θεσμού του δημόσιου σχολείου, που μας οδηγεί (-όλους μας ενίοτε), στο να αναπαραγάγουμε κακές πρακτικές και νοοτροπίες. Το ίδιο το σύστημα όπως λειτουργεί είναι αναποτελεσματικό. Σκεφτείτε κύριε Σαρκαστικέ, κάθε ώρα σε άλλο τμήμα και κάθε μέρα σε άλλο σχολείο, χωρίς στοιχειώδη υποδομή για το μάθημα των εικαστικών. Ούτε τα ονόματα των μαθητών μου δεν μπορώ να συγκρατήσω. Τι είδους συνεργασία να οικοδομήσει κανείς με τα παιδιά και τους συναδέφλφους από 3 ή 5 διαφορετικά σχολεία όταν τα ίδια τα θεμέλια του εκπαιδευτικού συστήματος είναι σαθρά εκ προοιμίου.
Ο τίτλος και το αρχικό κείμενο μας προσβάλλει όλους ως εκπαιδευτικούς.Όσοι υποστηρίζουν τέτοιες απόψεις απλώς επιβαρύνουν την κατάσταση και την εικόνα μας.Στο διά ταύτα.Αν δεν σου αρέσει μπορείς να αποχωρήσεις.Αφού το έχεις αποφασίσει και έχεις κρίνει ότι είναι το καλύτερο για εσένα, τί θα πει "όχι όμως εθελοντκά";Εσύ το έχεις αποφασίσει άρα εθελοντικό έιναι.Δική σου απόφαση είναι. Δε σου χρωστάει κάτι κάποιος από εκεί και πέρα.Εκτός αν έχουν αλλάξει οι όροι εργασίας σου επί το δυσμενέστερον. Και δεν αναφέρομαι στις συνολικές μειώσεις κτλ κτλ.Αναφέρομαι στο άν έχουν αλλάξει δραστικά οι δικοί σου όροι εργασίας σε κάτι που δεν προβλεπόταν κατά την πρόσληψή σου.Από εκεί και πέρα αυτό που ζητάς και η συζήτηση που ανοίγει με προσβάλλει ως εκπαιδευτικό, δημόσιο υπάλληλο και εργαζόμενο γενικότερα.Δεν έχουμε μόνο δικαιώματα.Έχουμε και αρκετές υποχρεώσεις.
Αν εχεις τετοιους συναδελφους ,τι τους θελεις τους εχθρους;Δωστε του μια πλακετα και μια μαυρη κουκουλα και θα κανει θαυματα.
Η εκπαιδευτικός δεν ζήτησε τιμητή, ζήτησε συμβουλές σε μια δύσκολή γι'αυτήν στιγμή εργασιακά και ψυχολογικά και γι'αυτό απευθύνθηκε στο φόρουμ.
Έτσι ακριβώς!Μάλλον αυτός μας προσβάλλει όλους ως εκπαιδευτικούς με τέτοια ψυχρότητα και αναισθησία που δείχνει.
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού αρχίζει στην τάξη και τελειώνει στην τάξη. Αρχίζει στους μαθητές και τελειώνει στους μαθητές μας.Απλώς ορισμένοι με κεκτημένη ταχύτητα εφαρμόζουν το ρόλο τους και σε συναδέλφους.Ηρέμησε συνάδελφε. Μπορεί απλώς να έχει καταρρεύσει ψυχολογικά ο/η συνάδελφος (αδικίες υφίστανται δυστυχώς και στο δικό μας υπουργείο, αν και αναλογικά αρκετά λιγότερες από άλλα υπουργεία) και να αντιλαμβάνεται ότι δεν μπορεί να είναι επαρκής στις υποχρεώσεις της. Γιατί δεν το βλέπεις και έτσι;