Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν θα μπω στην διαδικασια της αντιπαραθεσης εκατερωθεν.Θα γραψω μονο μερικα διευκρινιστικα για την 3Κ.Ειμαι αποφοιτος ΑΣΠΑΙΤΕ του 2009 (δεν εχω προλαβει ΑΣΕΠ) κι επιτυχων της 3Κ στους ΟΤΑ.1. Διαφορες της 3Κ απο τις υπολοιπεςα. Αυξημενη μοριοδοτηση μεχρι 24 μηνες σε ανταποδοτικες υπηρεσιες (17 μορια αντι για 7)β. Δεν υπαρχουν τα ορια ηλικιας (εως 40 ετων για ΥΕ και εως 45 ετων για ΔΕ)2. Επιτυγχοντες της 3Κ Μολις το 15% των τωρινων συμβασιουχων ηταν επιτυγχοντες αλλα ηταν πανω απο 60% οι επιτυγχοντες που ειχαν δουλεψει καποια στιγμη στην ζωη τους σε καποιο δημο.3. Συνταγματικοτητα της προσαυξημενης εμπειριαςΣυμφωνα με 3 διαφορετικους εργατολογους δεν υπαρχει κανενα προβλημα με την προσαυξηση. Με νομο καταργηθηκε , με νομο ξαναπροσμετρηθηκε. Ειναι το άρθρο 24 του ν. 4479/2017.4. Γενικως για τις προκυρηξεις μονιμων πλεον (ή τουλαχιστον για την ωρα)1. 50% των συνολικων θεσεων προκυρησσονται για ατομα χωρις εμπειρια (μετραει ομως η ειδικη εαν προβλεπεται απο την προκυρηξη)2. 37.5% των συνολικων θεσεων προκυρησσονται για ειδικες κατηγοριες (πολυτεκνοι, τριτεκνοι, αμεα , κλπ)3. Το συνολο των μηνων που προσμετραται ειναι 84 μηνες κι αν υπαρχει ειδικη εμπειρια αυτο γινεται εως 60 μηνες απλης και εως 24 ειδικης. (7 μορια η απλη , 17 μορια η ειδικη)4. Μετραει το πτυχιο (επι 110 ) ,το δευτερο πτυχιο σε συναφη ειδικοτητα (150 μορια) , το μεταπτυχιακο (200 μορια )και το διδακτορικο (400 μορια). Τα δυο τελευταια δια δυο εαν δεν ειναι σε συναφη ειδικοτητα.5. Μετραει η ξενη γλωσσα. (30 , 50 , 70 μορια αναλογως επιπεδου)6. Δεν μετρανε γνωση υπολογιστων,παιδια, πολυτεκνια,τριτεκνια, μονογονεικη, ανεργια . 5. Παραδειγμα για την ποσοστωση των θεσεωνΑν εχουμε 100 θεσεις θα κατανεμηθουν ως εξης:Α.62 ατομα γενικων θεσεων κατανεμημενα ως: i) 31 ατομα με εμπειρια ii) 31 ατομα χωρις εμπειριαB. 38 ατομα ειδικων κατηγοριων κατανεμημενα ως: i) 19 ατομα με εμπειρια ii) 19 ατομα χωρις εμπειριαΓ. Σε περιπτωση που οι θεσεις των ειδικων κατηγοριων δεν καλυφθουν , μεταφερονται στις αναλογες θεσεις των γενικων.ΥΓ1: Δηλαδη στα 100 ατομα μονο 31 θεσεις ειναι για ατομα γενικων θεσεων με εμπειρια. ΥΓ2: Δεν κρινω αν ειναι σωστο ή λαθος . Απλα σας καταθετω τι ισχυει αυτη την στιγμη γιατι ηρθαν ετσι τα πραγματα που αναγκάστηκα να τα ψαξω και να συμμετασχω.
Ενδείξεις του πίνακα:Στη στήλη (1) «ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ» περιλαμβάνεται το σύνολο των θέσεων του κλάδου στον φορέα, οιοποίες αναλύονται, κατά περίπτωση, στις κατά κατηγορία στήλες παραπλεύρως.Στη στήλη «ΓΕΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ» περιλαμβάνονται οι θέσεις για τις οποίες δεν γίνεται χρήση της ιδιότηταςπολυτέκνου, τέκνου πολύτεκνης οικογένειας, τρίτεκνου, τέκνου τρίτεκνης οικογένειας, παλιννοστούντοςΠόντιου ομογενούς και ομογενούς του ν. 2790/2000, ατόμου με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 50%,ατόμου που έχει τέκνο, αδελφό ή σύζυγο, καθώς και τα τέκνα ατόμου με ποσοστό αναπηρίας 67 % και άνωκαι Έλληνα υπηκόου που προέρχεται από τη Μουσουλμανική μειονότητα της ΘράκηςΣτις στήλες (2), (4), (6), (, (10), (12) και (14) περιλαμβάνεται ο αριθμός των θέσεων για τις οποίες η εμπει-ρία λαμβάνεται υπόψη και βαθμολογείται ως κριτήριο κατάταξης.Στις στήλες (3), (5), (7), (9), (11), (13) και (15) περιλαμβάνεται ο αριθμός των θέσεων για τις οποίες η εμπει-ρία δεν λαμβάνεται υπόψη και δεν βαθμολογείται ως κριτήριο κατάταξης.
4. ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΘΕΣΕΩΝΠοσοστό δεκαπέντε τοις εκατό (15%) στο σύνολο των προκηρυσσόμενων θέσεων τακτικού προσωπικούκαι προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ κατάΠεριφερειακή Ενότητα, φορέα και κλάδο ή ειδικότητα καλύπτεται από πολύτεκνους και τέκνα πολυτέκνων(παρ. 6 άρθρου 14 ν. 2190/1994 όπως συμπληρώθηκε με την παρ. 10 του άρθρου 1 του ν. 2527/1997 καιαντικαταστάθηκε με την παρ.1 του άρθρου 1 του ν. 3260/2004, την υποπερίπτωση δ1 της παρ. 3 του άρθρου1 του ν. 3454/2006 και την υποπερίπτωση 6β., παρ. 1 του άρθρου 25 του ν. 4440/2016), εφόσον υπάρχουνκαι κατέχουν τα γενικά και απαιτούμενα προσόντα που επιτρέπουν την εγγραφή τους σε πίνακα κατάταξης καισυνυποβάλουν με την αίτησή τους τα απαραίτητα δικαιολογητικά, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο Κεφάλαιο Β΄και στα ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ Β΄ και Ε΄ της παρούσας προκήρυξης.Ποσοστό δέκα τοις εκατό (10% )στο σύνολο των προκηρυσσόμενων θέσεων τακτικού προσωπικού καιπροσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου των κατηγοριών Π.Ε., Τ.Ε. και Δ.Ε. κατάΠεριφερειακή Ενότητα, φορέα και κλάδο ή ειδικότητα καλύπτεται από γονείς με τρία τέκνα και τέκνα αυτών(υποπερίπτωση δ1 παρ. 3 άρθρου 1 ν. 3454/2006 και την υποπερίπτωση 6β., παρ.1 του άρθρου 25 τουν. 4440/2016), εφόσον υπάρχουν και κατέχουν τα γενικά και απαιτούμενα προσόντα που επιτρέπουν την εγγραφήτους σε πίνακα κατάταξης και συνυποβάλουν με την αίτησή τους τα απαραίτητα δικαιολογητικά σύμφωνα με τααναφερόμενα στο Κεφάλαιο Β΄ και στα ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ Β΄ και Ε΄ της παρούσας προκήρυξης.Ποσοστό δύο τοις εκατό (2%) των προκηρυσσόμενων θέσεων τακτικού προσωπικού και προσωπικού με σύμ-βαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και ΥΕ στους Νομούς των Περι-φερειών Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Δυτικής Μακεδονίας και Κεντρικής Μακεδονίας, πλην του ΝομούΘεσσαλονίκης, καλύπτεται από παλιννοστούντες Ποντίους ομογενείς και από το σύνολο των ομογενών που απο-κτούν την ελληνική ιθαγένεια σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 2790/2000 (Α΄ 24), εφόσον υπάρχουν και δηλώσουνότι θα υπηρετήσουν στις περιοχές αυτές τουλάχιστον επί μια δεκαετία (ν. 2190/1994, άρθρο 14 παρ. 6, όπωςσυμπληρώθηκε με την παρ. 10 του άρθρου 1 του ν. 2527/1997, αντικαταστάθηκε με την παρ. 1 του άρθρου1 του ν. 3260/2004 και την υποπερίπτωση 6α., παρ.1 του άρθρου 25 του ν. 4440/2016), εφόσον υπάρχουνκαι κατέχουν τα γενικά και απαιτούμενα προσόντα που επιτρέπουν την εγγραφή τους σε πίνακα κατάταξης καιυποβάλουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο Κεφάλαιο Β΄ και στα ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑΒ΄ και Ε΄ της παρούσας προκήρυξης.Ποσοστό δέκα τοις εκατό (10%) στο σύνολο των προκηρυσσόμενων θέσεων τακτικού προσωπικού και προ-σωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και ΥΕ κατά Πε-ριφερειακή Ενότητα, φορέα και κλάδο ή ειδικότητα καλύπτεται από άτομα με αναπηρία, με ποσοστό αναπηρίαςπενήντα τοις εκατό (50%) τουλάχιστον, όπως διαπιστώνεται από τις υγειονομικές επιτροπές του ΚΕΠΑ, (υποπερί-πτωση 6γ., παρ. 1 του άρθρου 25 του ν. 4440/2016), εφόσον υπάρχουν και κατέχουν τα γενικά και απαιτούμε-να προσόντα που επιτρέπουν την εγγραφή τους σε πίνακα κατάταξης και συνυποβάλουν με την αίτησή τους τααπαραίτητα δικαιολογητικά σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο Κεφάλαιο Β΄ και στα ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ Β΄ και Ε΄ τηςπαρούσας προκήρυξης.Ποσοστό πέντε τοις εκατό (5%) στο σύνολο των προκηρυσσόμενων θέσεων τακτικού προσωπικού και προσωπι-κού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και ΥΕ κατά Περιφερει-ακή Ενότητα, φορέα και κλάδο ή ειδικότητα καλύπτεται από όσους έχουν τέκνο, αδελφό ή σύζυγο, καθώς και απότέκνα ατόμων με αναπηρία με ποσοστό αναπηρίας εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, εξαιτίας βαριών ψυχικώνκαι σωματικών παθήσεων, όπως διαπιστώνεται από τις υγειονομικές επιτροπές του ΚΕΠΑ και κατ’ εξαίρεση όταν ταάτομα πάσχουν από νοητική στέρηση ή αυτισμό, για την παροχή της προστασίας απαιτείται ποσοστό αναπηρίαςτουλάχιστον πενήντα τοις εκατό (50%) (υποπερίπτωση 6δ., παρ.1 του άρθρου 25 του ν. 4440/2016), εφόσονυπάρχουν και κατέχουν τα γενικά και απαιτούμενα προσόντα που επιτρέπουν την εγγραφή τους σε πίνακα κατά-ταξης και συνυποβάλουν με την αίτησή τους τα απαραίτητα δικαιολογητικά σύμφωνα με τα αναφερόμενα στοΚεφάλαιο Β΄ και στα ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ Β΄ και Ε΄ της παρούσας προκήρυξης.Ποσοστό πέντε τοις χιλίοις (5‰) στο σύνολο των προκηρυσσόμενων θέσεων τακτικού προσωπικού καιπροσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, των κατηγοριών Π.Ε., Τ.Ε., Δ.Ε. και Υ.Ε.κατά Περιφερειακή Ενότητα, φορέα και κατηγορία ή κλάδο/ειδικότητα καλύπτεται από Έλληνες υπηκόους πουπροέρχονται από τη Μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης και είναι οι ίδιοι εγγεγραμμένοι στα δημοτολόγιαδήμου της Θράκης ή άλλου δήμου της χώρας, στον οποίο έχουν μετεγγραφεί από δήμο της Θράκης (άρθρο 23 /ν. 3647/2008), εφόσον υπάρχουν και κατέχουν τα γενικά και απαιτούμενα προσόντα που επιτρέπουν την εγγραφήτους σε πίνακα κατάταξης και συνυποβάλουν με την αίτησή τους τα απαραίτητα δικαιολογητικά σύμφωνα με τααναφερόμενα στο Κεφάλαιο Β΄ και στα ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ Β΄ και Ε΄ της παρούσας προκήρυξης.
Σε περίπτωση που δεν καλυφθούν οι ειδικές θέσεις που προβλέπονται για πολύτεκνους, τέκνα πολυ-τέκνων, τρίτεκνους, τέκνα τρίτεκνης οικογένειας, παλιννοστούντες Πόντιοι ομογενείς και ομογενείς τουν. 2790/2000, άτομα με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 50%, άτομα που έχουν τέκνο, αδελφό ή σύζυγο,καθώς και τα τέκνα ατόμων με ποσοστό αναπηρίας 67 % και άνω και Έλληνες υπηκόους που προέρχονταιαπό τη Μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης, από υποψηφίους των αντίστοιχων κατηγοριών, οι θέσειςαυτές θα καλυφθούν από υποψηφίους που δεν έχουν τις ιδιότητες αυτές, κατά τη σειρά στον Πίνακα Κα-τάταξης, εφόσον έχουν συμπεριλάβει στις προτιμήσεις τους, τις θέσεις αυτές.
Για μία ακόμα φορά το λέω:Και το 24μηνο σε νόμο προβλεπόταν, όπως και το 40% και το 30μηνο. Και τα 3 κρίθηκαν αντισυνταγματικά. Ο πρώτος νόμος που έφεραν για τα κανάλια, νόμος ήταν. Κάποιες περικοπές στις συντάξεις, νομοθετημένες ήταν. Αυτό που δεν ήταν, ήταν συνταγματικά. Κανείς δε μιλάει για παράνομη μοριοδότηση της προϋπηρεσίας. Όλοι μιλάνε για αντισυνταγματική μοριοδότηση της προϋπηρεσίας. Τεράστια διαφορά. Τους νόμους τους ψηφίζει η κυβέρνηση. Τη συνταγματικότητα την κρίνει το ΣτΕ, έπειτα από προσφυγή ατόμων που έχουν έννομο συμφέρον. Αν οι εργατολόγοι που αναφέρεις κρίνουν ότι η προσμέτρηση με αυτόν τον τρόπο είναι συνταγματική, με γεια τους με χαρά τους. Ενδεχομένως να έχουν και απόλυτο δίκιο. Αυτό θα το ξέρουμε μόνο όταν θα αποφανθεί το ΣτΕ. Κατά τη δικιά μου προσωπική άποψη, δεν είναι συνταγματικός αυτός ο τρόπος μοριοδότησης. Κι αυτό γιατί μοριοδοτεί με διαφορετικό τρόπο, το ίδιο πράγμα. Δηλαδή για τη διδασκαλία για 1 μέρα π.χ. σε ένα δημόσιο σχολείο της χώρας, στον έναν δίνει 0,1 μόριο, στον άλλον 0,2. Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι κατάλυση της ισότητας. Με τον ίδιο τρόπο που είναι κατάλυση της ισότητας η μοριοδότηση του έτους κτήσης πτυχίου με διαφορετικό τρόπο, μιας και με αυτόν τον τρόπο μοριοδοτείται διαφορετικά το ίδιο πράγμα (η κατοχή ενός πτυχίου). Αντίθετα ο βαθμός πτυχίου είναι κάτι διακριτό καθώς και το αν το μεταπτυχιακό ή διδακτορικό είναι πάνω στο αντικείμενο σου ή όχι.Όλα αυτά θα ξεκαθαρίσουν όταν αποφανθεί το ΣτΕ. Το είχα πει εδώ και χρόνια, ότι όποιο σύστημα και να φέρουν, μα όποιο σύστημα, θα βρεθεί έστω και 1 να προσφύγει εναντίον του στο ΣτΕ. Από ό,τι φαίνεται, πάλι οι επιτυχόντες παλαιότερων ΑΣΕΠ θα βγάλουν το φίδι από την τρύπα. Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον πάντως, αν ισχύσουν οι ποσοστώσεις που λέτε, να προσφύγουν και οι έχοντες μεγάλη προϋπηρεσία. Σε κάθε περίπτωση, έχει μέλλον η υπόθεση. Γι'αυτό ξεκινάνε από την ειδική αγωγή...
Εμπειρία έως και 84 μήνες 7 ανά μήνα
Συνάδελφε trust_no_one, τι εννοείς ότι δεν θα μετράει για όλους το ίδιο η προϋπηρεσία; από που προκύπτει αυτό;
Καλά εσείς δε λέτε ότι στην 3Κ μετράνε κάποιοι μήνες διπλοί; Ή τέλος πάντων με παραπάνω μοριοδότηση; Αυτό δε λέτε ότι θα γίνει για τα δυσπρόσιτα ή για αυτούς που έχουν πολλούς μήνες προϋπηρεσία;
Στην 3Κ ναι αυτό έγινε, για την εκπαίδευση δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό, ούτε ισχυρίστηκε κάτι σχετικό, οπότε ο δεύτερος πληθυντικός είναι λανθασμένος.
Χθες στο νήμα αυτό το μέλος mokrina αυτό υποστήριξε πως πρέπει να γίνει. Και φαντάζομαι υπάρχει ομάδα που πιέζει προς αυτή τη κατεύθυνση, δηλαδή να έχουν άλλη βαρύτητα τα μόρια των δυσπροσίτων.
Αυτή η αναγωγή των αντίθετων γνωμών σε προσωπικά συμφέροντα υποδηλώνει φτώχεια επιχειρημάτων. Ένας νόμος από τη στιγμή που θα ψηφιστεί είναι σε ισχύ μέχρι να καταργηθεί με άλλον νόμο ή αν κάποιο δικαστήριο τον κρίνει αντισυνταγματικό. Αυτή τη στιγμή τίποτα από τα δύο δεν έχει γίνει. Το περίεργο λοιπόν δεν είναι κάποιος να λαμβάνει υπόψιν στις εκτιμήσεις του για το σύστημα διορισμών ένα σύστημα που αυτή τη στιγμή είναι σε ισχύ για άλλες θέσεις στο δημόσιο, αλλά να το ονομάζει αντισυνταγματικό πριν καν γίνουν σχετικά δικαστήρια μετατρέποντας τους ευσεβείς πόθους του σε πραγματικότητα. Γνώμη μπορούμε να έχουμε για το αν ένας νόμος είναι ηθικά δίκαιος αξιοκρατικός κλπ, αλλά τον χαρακτηρισμό αντισυνταγματικός δεν μπορούμε να τον κάνουμε εμείς. Μάλλον περισσότερο ως πάρεδροι λειτουργούν όσοι με δική τους πρωτοβουλία βγάζουν εκτός ισχύς έναν νόμο που αυτή τη στιγμή έχει ισχύ.
Μπορεί συνάδελφε. Απλά δεν θέλω να κάνω κι εγώ το ίδιο που κάνουν και αυτοί, δηλαδή να διατυπώνω εικασίες ή θεωρίες συνωμοσίας. Το συγκεκριμένο σύστημα διορισμού είναι σε ισχύ και με παραλλαγές έχει εφαρμοστεί σε αρκετές προκηρύξεις. Δεν μπορούμε να το αγνοούμε, επειδή κάποιοι έκαναν προσφυγή στα δικαστήρια για να το χαρακτηρίσουν αντισυνταγματικό. Αν και όταν γίνει κάτι τέτοιο θα δούμε ξανά τα δεδομένα που θα ισχύουν. Σήμερα όμως όποιος προσπερνάει ότι εφαρμόζεται αυτό το σύστημα διορισμού και ότι πιθανά παρόμοια θα είναι η επιλογή της Κυβέρνησης και για την εκπαίδευση, απλά εθελοτυφλεί. Υποθέτω ότι οι συνάδελφοι που θα καταθέσουν αίτηση ενδιαφέρονται κυρίως για το σύστημα που θα ισχύσει και μετά για το αν θα γίνουν δικαστικές προσφυγές κατά του συστήματος και ποια θα είναι η τύχη τους.