Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Νέο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών προωθεί το υπουργείο Παιδείας . Ο υπουργός Κώστας Γαβρόγλου τις επόμενες ημέρες θα ανακοινώσει σύστημα μόνιμων διορισμών στο δημόσιο δασκάλων και καθηγητών ενόψει προεκλογικής περιόδου σε έναν κλάδο που για περίπου μία οχταετία έχουν “παγώσει” οι διορισμοί. Για τον διορισμό δασκάλων και καθηγητών θα μετρούν μέσω μοριοδότησης η προϋπηρεσία κατά 50% και τα ακαδημαϊκά προσόντα και οι κοινωνικοί λόγοι κατά το άλλο 50% ενώ η προϋπηρεσία θα μοριοδοτείται κλιμακωτά με πλαφόν ανώτατης προυπηρεσία. Ενδεικτικό του κλίματος που επικρατεί στο υπουργείο Παιδείας , με το βλέμμα στραμμένο στις εκλογές, είναι οτι πριν από τις γιορτές ή αμέσως μετά θα αρχίσει σταδιακά η ανακοίνωση σχεδίων νόμων , όπως το Σχέδιο Νόμου για τις αλλαγές στο Λύκειο και το νέο σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ, το Σχέδιο Νόμου για το νέο σύστημα διορισμού των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης , το Σχέδιο Νόμου συγχώνευσης του Διεθνούς Πανεπιστημίου με τα ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, Κεντρικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης , το Σχέδιο Νόμου για τη συγχώνευση του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας και το Σχέδιο Νόμου για τη συγχώνευση της ΑΣΠΑΙΤΕ με το Πανεπιστήμιο Πειραιά.Το υπουργείο Παιδείας προωθεί μικτό σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών μέσω ΑΣΕΠ αλλά και με κριτήρια όπως η προΰπηρεσία και το άνοιγμα των θέσεων σε νέους εκπαιδευτικούς προωθεί το υπουργείο Παιδείας.Σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου , για αθρόες προσλήψεις εκπαιδευτικών , το νέο σύστημα θα έχει ως βασικό στόχο τον συνδυασμό να μπουν νέοι εκπαιδευτικοί στα σχολεία αλλά και να σταματήσει η αδικία, και όπως επισημαίνεται από το υπουργείο, να μην λαμβάνεται υπόψιν η προϋπηρεσία των αναπληρωτών. Πληροφορίες, πάντως κάνουν λόγο για θέσπιση κριτηρίων μέσω ΑΣΕΠ και όχι με διαγωνισμό αλλά με θεσμοθέτηση νέου συστήματος, το οποίο θα πριμοδοτεί την προϋπηρεσία των αναπληρωτών, ενώ ταυτόχρονα θα «ανοίγει» την πόρτα και σε νέους εκπαιδευτικούς.Το σύστημα προσλήψεων θα στηρίζεται στην προϋπηρεσία στα επιστημονικό και ακαδημαικά κριτήρια αλλά και στα κοινωνικά κριτήρια. Οι υποψήφιοι θα μοριοδοτούνται με βάση την προϋπηρεσία κατά 50% ενώ το υπόλοιπο 50% των μορίων θα προέρχεται από τα επιστημονικά τους προσόντα και τα κοινωνικά κριτήριαΗ προϋπηρεσία θα μοριοδοτείται κλιμακωτά ενώ θα τεθεί πλαφόν ανώτατης προϋπηρεσίας Στα επιστημονικά-ακαδημαϊκά κριτήρια θα περιλαμβάνονται τα σεμινάρια επιμόρφωσης το δεύτερο πτυχίο οι μεταπτυχιακοί τίτλοι το διδακτορικό ενώ στα κοινωνικά κριτήρια θα είναι ο αριθμός των παιδιών και άλλοι τυχόν κοινωνικοί λόγοι.Πηγή : www.protothema.gr
Βουλωμένο γράμμα διαβαζεις.
οκ...απο τη στιγμή που αποφεύγεις να πεις τι ακριβως είσαι όσοι σε διαβάζουνε θα πρέπει να θεωρούνε ότι οι απόψεις που εκφράζεις εναντίον του ΑΣΕΠ 2008 εκπορεύνοται απόκλειστικά και μόνο από ίδιον όφελος και τίποτα άλλο...
Προς anaplirotes. Διαφωνω για τα μορια ΑΣΕΠ. Για λογους ισονομιας και ισων ευκαιριων με τους προηγούμενους επιτυχοντες που κρατουσαν τα μορια τους για δυο χρονια ενω αυτοι του 2008 δουλευαν και παιρνανε προυπηρεσια για 10 χρονια, θα πρέπει να αφαιρεθουν ολα τα μορια που πηραν τα τελευταία 8 χρονια. Δεν φταινε αυτοι βέβαια αλλα ειπαμε, για λόγους ισονομιας και ισων ευκαιριων. Η πραταση μου ειναι η εξης: Γραπτος διαγωνισμός μονο στο γνωστικό με ερωτησεις μονο πολλαπλής επιλογής με αρνητική βαθμολογία για την εκδοση γρηγορων και αξιοπιστων αποτελεσμάτων που δε θα αμφισβητείται απο κανεναν. Με τα νεα scanners δε θα παρει πανω απο μηνα. Η βαθμολογια θα βγαίνει απο το μηχάνημα και δε θα υπάρχει καθόλου η υποκειμενική αξιολογηση. Με 80 με 100 ερωτήσεις πολλαπλης επιλογής και με αρνητικη βαθμολογία, αν δεν γνωρίζεις το αντικείμενο σου δεν υπάρχει περίπτωση να γραψεις. Δε θα υπαρχουν επιτυχοντες αλλα οσο γραψει ο καθενας. Δε θα μετραει τίποτα αλλο και θα ισχυει για δυο χρονια.
Δεν ισχύει αυτό που λες ότι δούλευαν όλοι οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ 2008 από την αρχή. Μιας και προέρχεσαι από τις τεχνικές ειδικότητες αν δεν κάνω λάθος και συγκεκριμένα από τις πρώην ΠΕ17 ή ΠΕ18, ο λόγος που δε θες εσύ και πολλοί συνάδελφοί σου από τις ίδιες ειδικότητες να μετρήσει ο γραπτός του ΑΣΕΠ είναι γνωστός. Γιατί πολύ απλά δεν έχει κανένας σας επιτυχία στον ΑΣΕΠ! Οι θέσεις που δώθηκαν σε κάποιες ειδικότητες στον διαγωνισμό του 2008 ήταν περισσότερες από τους επιτυχόντες, οπότε όχι μόνο διορίστηκαν όλοι αλλά διορίστηκαν και άτομα χωρίς επιτυχία σε αυτές τις θέσεις σε αντίθεση με τις αντίστοιχες ειδικότητες των ΠΕ12 που δεν διορίστηκαν όλοι οι επιτυχόντες. Να σου θυμήσω επίσης ότι λόγω της ισχυρής συντεχνίας των ΠΕ17, από το 2009 - 2013 η αναλογία προσλήψεων ήταν υπέρ τους με περίπου 10 προς 1 σε κάποιες ειδικότητες. Έτσι λοιπόν παρόλο που πολλοί επιτυχόντες ΠΕ12 βρίσκονταν σε υψηλές θέσεις στον πίνακα δεν δούλευαν και ας είχαν συμπληρώσει το κουτάκι για όλη την Ελλάδα. Αργότερα που η αναλογία έγινε 4 προς 1 περίπου ύστερα από οδηγία του Υπουργείου για ισομερή κατανομή των κενών στις ειδικότητες με τις ίδιες αναθέσεις, κάποιοι ΠΕ17 ζητούσαν να συγχωνευτούν οι ειδικότητες για να μην τους παίρνουν τις θέσεις οι ΠΕ12 χωρίς προϋπηρεσία. Τώρα που έγινε η συγχώνευση προσπαθούν να μην μετρήσει η επιτυχία του ΑΣΕΠ και χάσουν θέσεις στον πίνακα. Τα καλά και τα συμφέροντα δηλαδή μια ζωή!
Γιατι οι δικες σου δεν ειναι απο ιδιον οφελος και τιποτε αλλο;
Η αρνητικη βαθμολογία βοηθάει στην αντικειμενικοτερη αξιολόγηση του εκπαιδευτικου. Χωρίς το φοβο της αρνητικης βαθμολογησης ο καθενας θα απανταει σε ολες τις ερωτησεις και δε θα τον νοιαζει.