Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
το συστημα έχει αδικίες πολλές (μη μέτρηση μορίων σε επιτυχίες γραπτων διαγωνισμων ΑΣΕΠ κλπ)αναρωτιέμαι, πώς δεχόμαστε τα πολλά ακαδημαικά κριτήρια? Ετσι, ακυρώνουμε την αξία του πτυχίου. Δηλαδή για να διδάξει κάποιος τις ειδικες προτάσεις στα νεα ή στα αρχαία ελληνικά, ή να διδάξει το εξισώσεις, το νόμο του Ωμ κλπ κλπ πρέπει να εχει μεταπτυχιακό ή δεύτερο πτυχίο?! Είδαμε - έμπρακτα- με τον γραπτό διαγωνισμό πόσο καλά έγραψαν οι κάτοχοι μεταπτυχιακού! Θελει πορτοφόλα μεγάλη για να κάνει καποιος μεταπτυχιακό. Αν αυτό δεν είναι καθαρά ελιτίστικο συστημα και έξω απο καθε αρχή ισων ευκαιριών τί μπορεί να είναι? Αρσένη, εσύ έφυγες νωρίς...
georgia μου, αυτοι έτσι το θέλουν. όλα εχουν καποιο σκοπό. Τί ταβάνι? Αυτό λέγεται ταμπλάς. Αν η επιτροπή σοφων, δεχτούμε εχουν απο 5-6 μεταπτυχιακά ο καθείς τους και έβγαλαν τέτοιο σύστημα, αυτό και μόνο αποδεικνύει πως δεν ωφελούν όσο θα έπρεπε όλα αυτά πτυχία.Και ρώτησε κανεις απο αυτους τους ειδήμονες πώς σε εποχή ανεργίας και κρίσης, οταν οι νέοι συντηρούνται απο τα μελη της οικογένειας, αν εχουν 6000+ ευρώ να κανουν μεταπτυχικό?Αυτοί στην κυβέρνηση εχουν χάσει την μπάλα, γενικώς..
Ο σύλλογος επιτυχόντων ΑΣΕΠ είπε ότι θα κινηθεί νομικά μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου. Όποιος ενδιαφέρεται ας τους στείλει mail.
Να τους στείλουμε mail. Αλλά πιστεύω ότι πιθανά θα βοηθούσε και μια παρεμβαση τους στο Υπουργείο πριν φτάσει για ψήφιση.
Η υπόθεσή σου για την επιτροπή σοφών είναι υπόθεση και άρα εκ των πραγμάτων δεν αποδεικνύει τίποτα. Το καταλαβαίνεις και 'συ νομίζω. Αυτό που λέω εγώ είναι ότι είναι το τεράστιο ταβάνι που συμπαρέσυρε στα ουράνια και τα ακαδημαϊκά. Εφόσον το ταβάνι παραμείνει εκεί πολύ καλώς υπάρχουν τα ακαδημαϊκά γιατί είναι ο μόνος τρόπος να διεκδικήσει κάτι κάποιος χωρίς τόσο μεγάλη προϋπηρεσία. Αν αύριο πει , το ταβάνι το αφήνω ως έχει και μειώνω τα ακαδημαϊκά στο μισό ή τα αφαιρώ ,τι θα γίνει?Το έχουμε σκεφτεί;Άρα θα αναδιατύπωνα την ερώτησή σου στο " πώς δεχόμαστε το τόσο ταβάνι;"
Συναδελφοι με email και παρεμβασεις δουλεια δεν γινεται. Η λυση ειναι μονο εξω απο το υπουργειο. Εχουμε μπει εδω και 18 χρονια σε εναν φαυλο κυκλο.
Σωστός.Αυτό συνιστά και υποτίμηση των μεταπτυχιακών και διδακτορικών σπουδών.