*

Αποστολέας Θέμα: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης  (Αναγνώστηκε 118461 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #434 στις: Οκτώβριος 22, 2022, 10:42:04 μμ »
@erietta Τι μπορεί να κάνει ο σύλλογος γονέων; Ρωτάω γιατί η γυναίκα μου είναι στο σύλλογο και ένας άλλος πατέρας που είναι στο σύλλογο η κόρη του είναι μαζί με τη δική μου και έχει και αυτή πρόβλημα.

Η διευθύντρια έχει αναφέρει πάρα πολλές φορές ότι ο σύλλογος γονέων δεν μπορεί να εμπλακεί στο εκπαιδευτικό έργο και έτσι περιορίζεται μόνο σε δραστηριότητες.

1) Θα πάτε ως σύλλογος γονέων να βρείτε την δασκάλα, και θα την ρωτήσετε αν θέλει να αλλάξει τμήμα.
2) Αν το δεχτεί, μετά θα στείλετε ένα μήνυμα στον σύλλογο διδασκόντων, και θα πείτε ότι η δασκάλα θέλει να αλλάξει τμήμα, οπότε ας αναλάβει κάποιος άλλος δάσκαλος.
3) Αν αρνηθεί ο σύλλογος διδασκόντων να αλλάξει το τμήμα δάσκαλο, τότε σημαίνει ότι κανείς δεν το θέλει το τμήμα γιατί το τμήμα όντως έχει πρόβλημα.
4) Οπότε μετά θα καλέσετε τον σύμβουλο και θα του αναφέρετε ότι είναι ένα τμήμα τόσο προβληματικό που κανείς δάσκαλος δεν το θέλει, οπότε ας πράξει τα δέοντα.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2022, 10:48:45 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:55:30 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2901
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #435 στις: Οκτώβριος 22, 2022, 10:42:30 μμ »
Μακάρι να γίνει το καλύτερο για το παιδάκι, αλλά κι αυτοί εκεί στο Περιστέρι να σταματήσουν να κάνουν την πάπια (τη διεύθυνση του σχολείου, εννοώ).
Και τι να κάμουν; Να ρίξουν αποβολές δεν επιτρέπεται. Είν' υποχρεωμένοι ν' ανεχτούν την κατάσταση. Αυτό γίνεται παντού σ' όλα τα δημοτικά σ' όλην την επικράτεια. Κάποια παιδιά μυαλό δε βάζουν, φέρουνται όπως φέρουνται, οι γονείς είτε αδιαφορούν είτε προσπαθούν χωρίς αποτέλεσμα οπότε πάλι δε γίνεται κάτι. Το πολύ πολύ να φέρουν καμμιά ψυχολόγο να μιλήσει ίσα ίσα για να πουν οι από πάνω ότι δεν αδιαφόρησαν. Με αποτέλεσμα, φυσικά, μηδέν.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4155
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #436 στις: Οκτώβριος 22, 2022, 10:43:57 μμ »
@Έσπερος
Δεν είπα για καταγγελία, αναφορά πρέπει να κάνει. Είναι τελείως διαφορετική η σημασία τους. Στην αναφορά θα αναφέρει το πρόβλημά της χωρίς να κατηγορεί κανέναν, ούτε την διευθύντρια καν. Θα λέει πως στην τάξη υπάρχει αυτό το θέμα και σας ενημερώνω. Ο συντονιστής θα επισκεφτεί το σχολείο, μπορεί να καλέσει ομάδα με ψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό απ' όσο ξέρω και γενικά θα κατευθύνει. Δεν θα χαθεί η επιστημονικότητά της αν δεχτεί πως έχει πρόβλημα και χρειάζεται βοήθεια, σύμβουλος είναι και είναι η δουλειά του. Δεν είναι όπως σε μας που δεν βρίσκουμε άκρη. Σε νηπιαγωγείο δεν ξέρω τι γίνεται και αν έχει νόημα μια παρέμβαση...

Πώς μπορεί να απευθυνθεί στον συντονιστή χωρθς να φανεί ότι εκθέτει το σχολείο της; Το τι θα τραβήξει μετά μέχρι να τελειώσει η χρονιά, και από τους μαθητες (αφού φυσικά δεν θα αλλάξει τίποτα) και επιπλέον από τον διευθυντή της, δεν το φαντάζεστε;

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2901
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #437 στις: Οκτώβριος 22, 2022, 10:44:59 μμ »
Θα πάτε να βρείτε την δασκάλα, και θα την ρωτήσετε αν θέλει να αλλάξει τμήμα.
Αν το δεχτεί, μετά θα στείλετε ένα μήνυμα στον σύλλογο διδασκόντων, και θα πείτε ότι η δασκάλα θέλει να αλλάξει τμήμα, οπότε ας αναλάβει κάποιος άλλος δάσκαλος.
Αν αρνηθεί ο σύλλογος διδασκόντων να αλλάξει δάσκαλο το τμήμα, τότε σημαίνει ότι κανείς δεν το θέλει γιατί το τμήμα έχει πρόβλημα.
Οπότε να καλέσετε τον σύμβουλο.
Μα είναι προφανές ότι έδωσαν οι παλιοί το χειρότερο τμήμα στη νέα δασκάλα. Ο σύμβουλος δε θα κάνει τίποτα εκτός από συστάσεις για υπομονή και συνεννόηση ρίχνοντας το φταίξιμο στον εκπαιδευτικό. Να ξέρετε κάτι. Όσο πιο υψηλά ιστάμενοι τόσο πιο α ν ε ύ θ υ ν ο ι είναι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:55:30 »

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4155
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #438 στις: Οκτώβριος 22, 2022, 10:46:51 μμ »
Δεν κατάλαβες φίλη. Αναφορά για τα παιδιά θα κάνει ουσιαστικά. Σου έγραψα παραπάνω. Βοηθάει αν θες να διαχειριστούν την κατάσταση καλύτερα, δεν είναι προσωπικό το θέμα κανενός.
Επίσης όντως την δουλειά της πάει να κάνει, αλλά δεν την κάνει. Κ η δουλειά της περιλαμβάνει και την διαχείριση της τάξης όχι μόνο τα βασικά του Δημοτικού. Κ την ηθική διαπαιδαγώγηση. Κ την διδασκαλία κοινωνικής συμπεριφοράς και χίλια δύο που δεν κάνει. Άρα ποια δουλειά κάνει; κακή παιδοφύλαξη βλέπω μόνο. Να διαλέγουμε σχολεία αν μπορούμε, το ίδιο θα έκανα κι εγώ, αλλά σε μια κακώς εννοούμενη συναδελφικότητα δεν συναινώ.

Μάλιστα. Δηλαδή για τη φασαρία στην τάξη φταίει ο εκπαιδευτικός και όχι οι γονείς των παιδιών. Κι αυτά τα λενε εκπαιδευτικοί. Δηλαδή τι να περιμένουμε από τους άλλους. Μα σοβαρα τώρα; Κατ αρχας αναφέρθηκε από τον γονέα ότι η κοπέλα έχει όρεξη. Η κοπέλα εντωμεταξύ είναι και θύμα σεξιστικών αστείων από τους μαθητες, όπως γράφτηκε, και συζητάμε αν φταίει; Από πότε φταίει ο καθηγητής για το κάθε τσογλανακι που μεγαλώνει στον αυτόματο πιλότο;

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #439 στις: Οκτώβριος 22, 2022, 10:47:21 μμ »
Μα είναι προφανές ότι έδωσαν οι παλιοί το χειρότερο τμήμα στη νέα δασκάλα. Ο σύμβουλος δε θα κάνει τίποτα εκτός από συστάσεις για υπομονή και συνεννόηση ρίχνοντας το φταίξιμο στον εκπαιδευτικό. Να ξέρετε κάτι. Όσο πιο υψηλά ιστάμενοι τόσο πιο α ν ε ύ θ υ ν ο ι είναι.

Όσο ανεύθυνος και να είναι ο σύμβουλος, αν έχουν προηγηθεί τα βήματα που ανέφερα, θα βρεθεί προ των ευθυνών του.

1) Θα πάτε ως σύλλογος γονέων να βρείτε την δασκάλα, και θα την ρωτήσετε αν θέλει να αλλάξει τμήμα.
2) Αν το δεχτεί, μετά θα στείλετε ένα μήνυμα στον σύλλογο διδασκόντων, και θα πείτε ότι η δασκάλα θέλει να αλλάξει τμήμα, οπότε ας αναλάβει κάποιος άλλος δάσκαλος.
3) Αν αρνηθεί ο σύλλογος διδασκόντων να αλλάξει το τμήμα δάσκαλο, τότε σημαίνει ότι κανείς δεν το θέλει το τμήμα γιατί το τμήμα όντως έχει πρόβλημα.
4) Οπότε μετά θα καλέσετε τον σύμβουλο και θα του αναφέρετε ότι είναι ένα τμήμα τόσο προβληματικό που κανείς δάσκαλος δεν το θέλει, οπότε ας πράξει τα δέοντα.
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4155
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #440 στις: Οκτώβριος 22, 2022, 10:51:34 μμ »
Θα πάτε ως σύλλογος γονέων να βρείτε την δασκάλα, και θα την ρωτήσετε αν θέλει να αλλάξει τμήμα.
Αν το δεχτεί, μετά θα στείλετε ένα μήνυμα στον σύλλογο διδασκόντων, και θα πείτε ότι η δασκάλα θέλει να αλλάξει τμήμα, οπότε ας αναλάβει κάποιος άλλος δάσκαλος.
Αν αρνηθεί ο σύλλογος διδασκόντων να αλλάξει το τμήμα δάσκαλο, τότε σημαίνει ότι κανείς δεν το θέλει το τμήμα γιατί το τμήμα όντως έχει πρόβλημα.
Οπότε μετά θα καλέσετε τον σύμβουλο και θα του αναφέρετε ότι είναι ένα τμήμα τόσο προβληματικό που κανείς δάσκαλος δεν το θέλει, οπότε ας πράξει τα δέοντα.

Αν αλλάξει δασκάλα το τμήμα, θα εκτεθεί η δασκάλα. Θα φύγει ταπεινωμένη, τα καλόπαιδα θα λενε ότι την έδιωξαν, και οι γονείς θα λενε ότι την άλλαξαν γιατί δεν ήταν ικανή (πράγμα που με λύπη βλέπω ότι θεωρείτε όλοι αυτονόητο, πλην του leon). Σε όποιο άλλο τμήμα πάει, θα ξεσηκωθούν οι γονείς ότι τους φορτώνουν την αχρηστη. Αν αυτός που πάρει το τμήμα τα καταφέρει ελάχιστα καλύτερα (που αν είναι έμπειρος, δεν είναι απίθανο), η κοπέλα θα ξεφτιλιστεί ακόμα περισσότερο.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2901
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #441 στις: Οκτώβριος 22, 2022, 10:53:46 μμ »
Σύλλογος σύμβουλος συντονιστής διευθύντρια προϊστάμενοι διεύθυνσης κι υπουργείο θα ρίξουν το φταίξιμο στη δασκάλα. Επικαλούμενοι τη (νόμιμη) απόφαση συλλόγου γι' ανάθεση του τμήματος στην καινούργια και πιστώνοντας στην τελευταία την αδυναμία επιτέλεσης του έργου της ως εκπαιδευτικού. Με απλά λόγια για ό λ ο υ ς θα φταίει η δασκάλα.

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #442 στις: Οκτώβριος 22, 2022, 10:54:21 μμ »
Αν αλλάξει δασκάλα το τμήμα, θα εκτεθεί η δασκάλα. Θα φύγει ταπεινωμένη, τα καλόπαιδα θα λενε ότι την έδιωξαν, και οι γονείς θα λενε ότι την άλλαξαν γιατί δεν ήταν ικανή (πράγμα που με λύπη βλέπω ότι θεωρείτε όλοι αυτονόητο, πλην του leon). Σε όποιο άλλο τμήμα πάει, θα ξεσηκωθούν οι γονείς ότι τους φορτώνουν την αχρηστη. Αν αυτός που πάρει το τμήμα τα καταφέρει ελάχιστα καλύτερα (που αν είναι έμπειρος, δεν είναι απίθανο), η κοπέλα θα ξεφτιλιστεί ακόμα περισσότερο.

Σωστά τα λες, αλλά αυτά είναι τα προβλήματα της δασκάλας.
Εμείς εδώ προσπαθούμε να λύσουμε το πρόβλημα του γονέα.

Στην τελική, αν η δασκάλα φοβάται όλα τα παραπάνω, ας απαντήσει ότι δεν θέλει να αλλάξει τμήμα, οπότε η σειρά βημάτων σταματάει στο 1.

1) Θα πάτε ως σύλλογος γονέων να βρείτε την δασκάλα, και θα την ρωτήσετε αν θέλει να αλλάξει τμήμα. ***end ***
2) Αν το δεχτεί, μετά θα στείλετε ένα μήνυμα στον σύλλογο διδασκόντων, και θα πείτε ότι η δασκάλα θέλει να αλλάξει τμήμα, οπότε ας αναλάβει κάποιος άλλος δάσκαλος.
3) Αν αρνηθεί ο σύλλογος διδασκόντων να αλλάξει το τμήμα δάσκαλο, τότε σημαίνει ότι κανείς δεν το θέλει το τμήμα γιατί το τμήμα όντως έχει πρόβλημα.
4) Οπότε μετά θα καλέσετε τον σύμβουλο και θα του αναφέρετε ότι είναι ένα τμήμα τόσο προβληματικό που κανείς δάσκαλος δεν το θέλει, οπότε ας πράξει τα δέοντα.
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #443 στις: Οκτώβριος 22, 2022, 10:58:17 μμ »
Σύλλογος σύμβουλος συντονιστής διευθύντρια προϊστάμενοι διεύθυνσης κι υπουργείο θα ρίξουν το φταίξιμο στη δασκάλα. Επικαλούμενοι τη (νόμιμη) απόφαση συλλόγου γι' ανάθεση του τμήματος στην καινούργια και πιστώνοντας στην τελευταία την αδυναμία επιτέλεσης του έργου της ως εκπαιδευτικού. Με απλά λόγια για ό λ ο υ ς θα φταίει η δασκάλα.

Δεν μπορείς να πιστώσεις αδυναμία επιτέλεσης έργου για έναν εκπαιδευτικό, όταν δεν βρίσκεται κανείς άλλος εκπαιδευτικός που να θέλει να αναλάβει την θέση του.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2022, 10:59:56 μμ από lemonpies »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2901
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #444 στις: Οκτώβριος 22, 2022, 10:59:02 μμ »
Το πρόβλημα του γονέα δε θα λυθεί με αναφορά στους από πάνω. Οι από πάνω είναι τ ε λ ε ί ω ς ανεύθυνοι και στην αθλιότητά τους απάνω για να ξεφορτωθούν το πρόβλημα θα κατηγορήσουν ανερυθρίαστα τη δασκάλα ως ανεπαρκή. Το πρόβλημα του γονέα θα λυθεί αλλάζοντας σχολειό στο παιδί του.

Αποσυνδεδεμένος lemonpies

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #445 στις: Οκτώβριος 22, 2022, 11:00:55 μμ »
Το πρόβλημα του γονέα δε θα λυθεί με αναφορά στους από πάνω. Οι από πάνω είναι τ ε λ ε ί ω ς ανεύθυνοι και στην αθλιότητά τους απάνω για να ξεφορτωθούν το πρόβλημα θα κατηγορήσουν ανερυθρίαστα τη δασκάλα ως ανεπαρκή. Το πρόβλημα του γονέα θα λυθεί αλλάζοντας σχολειό στο παιδί του.
Ξαναλέω.
Δεν μπορείς να κατηγορείς την δασκάλα ως ανεπαρκή, όταν δεν βρίσκεται κανείς άλλος εκπαιδευτικός που να θέλει να αναλάβει την θέση της.
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.
https://www.youtube.com/watch?v=9OX_qQODfbg

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2901
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #446 στις: Οκτώβριος 22, 2022, 11:01:12 μμ »
Δεν μπορείς να πιστώσεις ως αδυναμία επιτέλεσης του έργου του για έναν εκπαιδευτικό, όταν δεν βρίσκεται κανείς άλλος εκπαιδευτικός που να θέλει να αναλάβει την θέση του.
Κι άλλος ν' αναλάβει, το πρόβλημα θα συνεχίζει κανονικότατα να υφίσταται. Η δασκάλα εδώ είν' το εξιλαστήριο θύμα. Για όλους.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2022, 11:03:01 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2901
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #447 στις: Οκτώβριος 22, 2022, 11:02:33 μμ »
Ξαναλέω.
Δεν μπορείς να κατηγορείς την δασκάλα ως ανεπαρκή, όταν δεν βρίσκεται κανείς άλλος εκπαιδευτικός που να θέλει να αναλάβει την θέση της.
Οι αναθέσεις δόθηκαν. Όλοι μπορούν κανονικότατα να κρυφτούν πίσω απ' αυτό. Κι αυτό θα κάμουν. Και θα κατηγορήσουν και τη δασκάλα πιστώνοντάς της ό,τι θεν.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32297
  • Τελευταία: tt777
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160127
  • Σύνολο θεμάτων: 19215
  • Σε σύνδεση σήμερα: 587
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 545
Σύνολο: 556

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.