0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η διαδικασία που περιγράφεις g.t είναι η πιο σωστή. Παρόλα αυτά όντως κάθε ΠΥΣΔΕ κάνει ότι θέλει. Στο δικό μας πέρυσι στην αρχή έστειλε τους εκπαιδευτικούς να συμπληρώσουν σε διάφορα σχολεία τις με ώρες Α αναθέσης αγνοώντας εντελώς τις Β στα σχολεία τους με αποτέλεσμα μετά από εκατοντάδες ενστάσεις να ξεκινήσουν σχεδόν από την αρχή οι τοποθετήσεις μέσα Σεπτέμβρη. Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν αντικρουόμενες διατάξεις, διάσπαρτες σε νόμους Υ.Α. κλπ, εγκύκλιοι που ενίοτε ευνοούν τη μια διάταξη και ενίοτε την άλλη και άτομα σε θέσεις που τις εφαρμόζουν όπως θέλουν... Μάλιστα από αιρετούς έχω ακούσει τα εξής: Από τον μεν ότι το ιδανικό θα ήταν να κάνουμε δηλώσεις προτιμήσεων και να υπάρχει ένα σύστημα που θα τοποθετεί αυτόματα πατώντας ένα κουμπάκι και θα ήταν το πιο δίκαιο, αλλά από τον δε ότι υπάρχουν περιπτώσεις που δεν προβλέπονται από νομοθεσία και για αυτό υπάρχει το ΥΣ να παίρνει αποφάσεις "ερμηνεύοντας" τους νόμους για την καλύτερη λειτουργία της υπηρεσίας...
Όπως φαινεται με μια απλη περιήγηση στις δδε ανα την ελλαδα ακολουθειται διαφορετικη μεθοδολογια τόσο σε σχεση με τις οργανικες/λειτουργικες τοποθετησεις, όσο και με ένα σωρό άλλα ζητήματα.Οποτε μπορω να παραθεσω την εμπειρια μου μόνο από το πυσδε που υπηρετω (+ από άλλα 2 πυσδε με βαση αυτά που ειδα αναρτημενα στις ιστοσελίδες τους) σε σχεση με τα παρακατω:Στο πυσδε της περιοχης μου το Υ.Σ- αυτές τις μερες- κατάρτισε τον πινακα λειτουργικων κενων. Ως προς τα δυο συστεγαζομενα γυμνασια της πρωτευουσας της δδε σε οποιον κλαδο/ειδικοτητα εμφανιζόταν πλεονασμα αυτό καταγραφονταν στον πινακα κενων/πλεονασματων της δδε, ασχέτως εάν υπηρχε ελλειμμα στο ετερο συστεγαζομενο γυμνασιο δηλ το ΥΣ δεν «εκλεινε» το ελλειμμα του δευτερου συστεγαζομενου με το πλεονασμα του πρωτου και δεν θα μπορουσε να κανει κι αλλιως εφοσον στην παρ 7 του αρ 14 πδ 50/96 λεει ότι « Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους» δηλ στο εν λογω πδ αναφερεται ότι οι λειτουργικα υπεραριθμοι εκπκοι θα κανουν δηλωση προτιμησης και θα διατεθουν σε συνδυασμο με τα μορια τους. Επομένως το συμβουλιο οφειλει πρωτα να ελεγξει τη δηλωση τοποθετησης του εκπκου που πλεονάζει σε ένα από τα δυο συστεγαζομενα και εάν και εφοσον δηλωνει (ο συγκεκριμενος εκπκος) οτι επιθυμει να συμπληρωσει στο συστεγαζομενο, τοτε με βαση την προαναφερομενη 85980 εχει προτεραιοτητα συμπλήρωσης στο συστεγαζομενο ΑΣΧΕΤΩΣ ΕΑΝ ΑΛΛΟΣ ΕΚΠΚΟΣ ΜΗ ΣΥΣΤΕΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΤΟ ίδιο κενό και τυχαινει να εχει περισσοτερα μορια. ΑΡΑ το ΥΣ πρωτα τσεκαρει τις δηλωσεις των εκπκων και μετα εφαρμοζει την 85980. Ειδαλλως θα καταπατουσε το δικαιωμα του εκπκου να επιλεγει σχολεια. Στο παραδειγμα που προανεφερα εάν ο εκπκος του συστεγαζομενου ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΕΓΑΖΟΜΕΝΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΕΒΑΖΕ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ (ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ) ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ Η 85980.Άρα το ΥΣ επικαλειται την 85980 για να δωσει προτεραιότητα στον εκπκο του συστεγαζομενου εναντι ενός εκπκου ΜΗ συστεγαζόμενου και ασφαλως δεν την επικαλειται για να εγκλωβιζει τους εκπκους των συστεγαζομενων όταν αυτοί δε συμφωνουν σε αυτό. Επίσης η 85980 υπαρχει ως πεπλο προστασιας του εκπκου στο να τοποθετησει το ΥΣ αναγκαστικα (δηλ χωρις αίτηση του)τον εκπαιδευτικο σε μη ομορα σχολεια, όταν υπαρχουν κενα στην ομαδα σχοελιων του εκπκου ή σε ομορη ομαδα.ΟΠΟΤΕ στον πινακα λειτουργικων κενων το ΥΣ οφειλει να μην κλεινει τα ελλειμματα των συστεγαζομενων με τα πλεονασματα των ετερων σχολειων πριν παραλαβει και τσεκαρει τις προτιμησεις των εκπκων. Το ιδιο με αυτά που περιεγραψα βλεπω να γινεται στις παρακατω δδε με βαση αυτά που εχουν αναρτησει τις ιστοσελιδες τους:Συγκεκριμενα στην ημαθια το εσπερινο γυμανσιο βερ + 4ο γυμν είναι συσταεγαζομεναhttp://www.veriorama.com/company_item.php?id=697#Αν δουμε τον πινακα με τα λειτουργικα της 4/8/23https://dideimathias.gr/index.php/en/2022-12-02-06-39-21/anakoinopoiese-anakoinose-leitourgika-yper-mon-ekp-kon-delose-schol-monadon-apo-ekp-kous-leitourgika-yperarithmous-pou-anekoun-se-eidike-kategoria-ste-diathese-pysde-pou-aitountai-apospase-entos-kai-apo-allo-pysde-pou-aitountai-symplerose-orariou(αρχειο zip)παρατηρουμε ότι στους πε03 εσπερινου υπαρχει +14 και στο 4 γυμν -12 . Αρα δεν εσπευσαν να το κλεισουν και καλα εκαναν.Στις διαθέσεις της 9/8 υπαρχει διαθεση πε03 από εσπερινο στο 4ο ΓΥΜΝ, προφανως κατοπιν δηλωσης του εκπκου (ΌΜΩΣ ακομα και αν δεν εκανε δηλωση για κανενα σχολειο θα τον εβαζαν αυτοδικαια στο συστεγαζομενο). ΕΑΝ ΟΜΩΣ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΜΗ ΣΥΣΤΕΓΑΖΟΜΕΝΟ τοτε θα πηγαινε σε αυτό εαν βεβαια ΕΙΧΕ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΟΡΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ.Ομοιως και στην πρεβεζαΕκει υπαρχουν συστεγαζομενα: 2o+3o γυμνασιο και εσπερινο γυμνασιο+εσπερινο ΓΕΛ.https://keaprogram.gr/pubnr/MySchool?district=%CE%94%CE%99%CE%95%CE%A5%CE%98%CE%A5%CE%9D%CE%A3%CE%97%20%CE%94.%CE%95.%20%CE%A0%CE%A1%CE%95%CE%92%CE%95%CE%96%CE%91%CE%A3Παρατηρωντας τον πινακα με τα λειτουργικα κενα της 9/8/23 βλεπουμε στο πε80https://drive.google.com/file/d/1WrC-miDJ9R62Nx1DVYtruC0fYeec_0Fh/view?pli=12ο Γ= +33ο Γ= -3Οι φετινες λειτουργικες τοποθετησεις δεν εχουν ανακοινωθει, οποτε κοιτωντας τον περσινο πινακα λειτουργικων τοποθετησεων, παρατηρουμε ότι η οργανικα ανηκουσα του 2ου γυμν διατεθηκε στο συστεγαζομενο 3ο γυμν, όπως λογικα θα γινει και φετος.Ομοιως βλεπουμε στους πε03 του εσπερ Γυμνασιου πλεονασμα +10 και ταυτοχορνα στο εσπερινο ΓΕΛ -18 (δηλ το πυσδε δεν εκλεισε το ελλειμμα με το πλεονασμα του συστεγαζόμενου). Προφανως σε λιγες μερες θα γινει η καλυψη του ελλείμματος από το πλεονασμα του συστεγαζομενου ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΟΜΩΣ ΤΟ ΔΗΛΩΣΕΙ/αποΔΕΧΤΕΙ Ο ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ΕΚΠΚΟΣ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ να πω δηλ είναι ότι η σειρα που ακολουθειται στα παραπανω πυσδε είναι ότι αρχικα αναρτουν τα κενα/πλεονασματα των συστεγαζομενων ως εχουν δηλ χωρις να «σκεπαζουν» τα ελλειμματα του ενός με τα πλεονασματα του αλλου, επειτα ελεγχουν/τσεκαρουν τις δηλωσεις των εκπκων και μετά τα «σκεπαζουν» ή όχι.ΑΡΑ ΠΡΩΤΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΥΣΤΕΓΑΖΟΜΕΝΑ (τουλαχιστον σε αυτες τις δδε που εχω εικονα) και οχι το αντιστροφο.Το ζητημα είναι ότι σε μερικες διευθυνσεις δεν τηρειται η σωστη σειρα που προβλεπεται από την 137644/ε1 δηλ πρεπει πρωτα να κλεισουν το ωραριο τους ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ, ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΚΑΛΥΠΤΕΣ ΠΧ 4 Ή 6 Ή 8 ΩΡΕΣ του Υ.Ω, ειτε εχουν ακάλυπτες 12 και πλέον ωρες και στη συνεχεια να τοποθετηθουν οι αιτουντες αποσπαση εαν και εφοσον βεβαια υπαρχουν ακαλυπτα κενα , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΔΗΛ να βαζουν τους αιτουντες αποσπαση ΣΕ ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΝΑ δηλ 12+ ωρων και ότι (κι αν) περισσεψει να τα δινουν για συμπληρωση ωραριου συμφωνα με την 137644/ε1 που ειναι η βασικη εγκυκλιος που ακολουθειται απο τα πυσδε (βλ διαυγεια στα "εχοντας υποψη" αποφασεων τοποθετησης των πυσδε ανα την ελλαδα-τουλαχιστον σε αυτο υπαρχει "ιδια γραμμη") στις λειτουργικες τοποθετησεις πρωτα πρεπει να γινουν οι συμπληρωσεις στα κοντινα ομορα σχολεια και μετα οι αποσπασεις και οχι το αντιστροφοΗ αληθεια είναι ότι το ζητημα των αποσπασεων συνολικα δεν είναι καθορισμενο με πληροτητα στη νομοθεσια. Όμως γινονται βηματα ως προς τον τυπικο καθορισμο της διαδικασιας των αποσπασεων. Για παραδειγμα στο εθνικο μητρωο διοικητικων διαδικασιων του gov GR βλεπουμε ότι εχουν μπει πλαισια στο ζητημα των αποσπασεων εντος πυσδεhttps://mitos.gov.gr/index.php/%CE%94%CE%94:%CE%91%CF%80%CF%8C%CF%83%CF%80%CE%B1%CF%83%CE%B7_%CE%BC%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CF%85_%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D_%CE%94%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%AC%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CE%B1%CF%82_%CE%95%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%82_%CF%83%CE%B5_%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1_%CF%84%CE%BF%CF%85_%CE%AF%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%85_%CE%A0%CE%A5%CE%A3%CE%94%CE%95Συγκεκριμενα οι αποσπασεις εντος πυσδε πατανε πανω στο Αρ 14 παρ 14 του 1566«Σε περίπτωση που εκπαιδευτικός πλεονάζει εξ ολοκλήρου μπορεί να αποσπασθεί σε άλλο σχολείο του ίδιου νομού ή νομαρχιακού διαμερίσματος, με απόφαση του νομάρχη (πλεον του ΔΔΕ), ύστερα από πρόταση του περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου» και σε συνδυασμο με το καθηκοντολογιο των ΔΔΕ αρ 5 παρ 8 της 170405/ΓΓ1-2021 .Αυτές οι διαταξεις συμπεριλαμβανονται (ή τουλαχιστον πρεπει) στα εχοντας υποψη των αποφασεων της εκαστοτε ΔΔΕ οσον αφορά στις αποσπασεις εντος πυσδε.
Η δική μου διεύθυνση ΔΕΝ βγάζει ποτέ λειτουργικά κενά για διαθέσεις
"Με δεδομένο ότι τα λειτουργικά κενά κατά το διάστημα που ακολουθεί μέχρι και την έναρξη των μαθημάτων στα σχολεία, παρουσιάζουν συνεχείς μεταβολές θα πρέπει όλα τα σχολεία να θεωρούνται κενά"
Η δική μου διεύθυνση ΔΕΝ βγάζει ποτέ κάποιο κατάλογο με τους λειτουργικά υπεράριθμους κτλ.
Εκπαιδευτικός ειδικής κατηγορίας (πολύτεκνος) κρίνεται λειτουργικά υπεράριθμος;
Μόνο άμα το θελήσει. Βασει της ισχύουσας νομοθεσίας ο πολυτεκνος, καθως και ολοι όσοι ανήκουν σε ειδική κατηγορία μεταθεσης εξαιρουνται από τις διατάξεις του αρ. 14 του ΠΔ 50/96
Το ΠΔ50/96 αναφέρεται σε μεταθέσεις και οργανικές υπεραριθμιεςΔεν βρίσκω κάτι αντίστοιχο για λειτουργικές υπεραριθμιεςΑς μας ενημερώσει κάποιος αν ήταν σε τέτοια περίπτωση
Κάπου είχα πετύχει πως στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης είναι και όσοι έχουν παιδί με π.α. 67% ή οι ίδιοι έχουν π.α. 75% ανεξάρτητα από την πάθηση. Μετά όμως δε μπόρεσα να το βρώ. Τελικά οι παραπάνω περιπτώσεις ανήκουν σε ειδική κατηγορία; Γνωρίζει κανείς;
Το παιδί με 67% ναι. Το 75% για τον ίδιο τον εκπαιδευτικό δεν ισχύει για μεταθέσεις, αλλά για αποσπάσεις.
A, OK για αυτό δε μπορούσα να το βρω. Και για να μη βγούμε εκτός νήματος, αν ένας εκπαιδευτικός έχει παιδι με π.α. 67% ως ειδική κατηγορία προηγείται στις αναθέσεις μαθημάτων και έτσι δε βγαίνει υπεράριθμος, σωστά;Ενώ αν ο ίδιος έχει π.α. 75% δεν έχει κάποια ιδιαίτερη μεταχείρηση;
Οσο παράδοξο και να φαίνεται αυτό ναι. Για να ενταχθεί ο ίδιος ο εκπαιδευτικός σε ειδική κατηγορία χρειάζεται να έχει κάποιες συγκεκριμένες παθήσεις.Απλά να πω ότι δεν είναι τόσο οτι προηγείται στις αναθέσεις (ο αρχαιότερος τοποθετηθείς προηγείται σε αυτό) όσο δεν βγαίνει υπεράριθμος.
Στις αναθέσεις δεν προηγείται ο/η ειδικής κατηγορίας?