0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
para5, στις 2 τελευταίες σελίδες δεν βλέπω αντιπαράθεση απόψεων, αλλά .. επιθετικότητα! Και ξέρω να τα .. ξεχωρίζω!
Εγώ λέω να αντικαταστασταθεί η Δημοτική Με την Καθαρεύουσα!Θεέ μου τι θα διαβάσω ακόμη!
Παράθεση από: professor στις Μάρτιος 31, 2009, 09:41:59 μμΔοκω μοι την αρχαιαν ελληνικην μη διδακτεα ειναι εις τους εν τη Δημοτικη εκπαιδευσει φοιτουντας παιδαςσωστα αν και δεν συμφωνω ως προς το περιεχομενο, δηλ το " μη " μπορουσε να παραλειφθει.διοτι τα παντα ειναι διδακτα σε ολες τις ηλικιες, αρκει να υπαρχει ο καταλληλος τροπος.
Δοκω μοι την αρχαιαν ελληνικην μη διδακτεα ειναι εις τους εν τη Δημοτικη εκπαιδευσει φοιτουντας παιδας
"Εγω λεγω να αντικατασταθη η δημοτικη υπο της καθαρευουσης.Θεε μου τι θα αναγνωσω ετι περισσοτερον!"Τοιαυται μεταγραφαι κειμενων της δημοτικης εις καθαρευουσαν δυνανταιι να προκαλεσωσιν γελωτας και θυμηδιας εις την σεβαστη κοινοτητα του pde.grσυνοδευομενοι δε υπο περισσης ευαρεσκειας αμα τη διαπιστωσει ( ; ) οτι αι ανωτερω μεταφραφαι δεν συνοδευονται ουδολως απο αηδεις εκφρασεις αλαζονειας υπο του γραφοντος , ατινας δυναμεθα να συναντησωμεν εις εμετικα νηματα ετερων ψηφιακων αγορων!αμα βλεπεις πολλες επαναληψεις "κων/νου και ελενης" δεν θελει και πολλη η χρηση τετοιας γλωσσας να καταστει αβιαστη
Παράθεση από: professor στις Απρίλιος 01, 2009, 11:02:42 μμ"Εγω λεγω να αντικατασταθη η δημοτικη υπο της καθαρευουσης.Θεε μου τι θα αναγνωσω ετι περισσοτερον!"Τοιαυται μεταγραφαι κειμενων της δημοτικης εις καθαρευουσαν δυνανταιι να προκαλεσωσιν γελωτας και θυμηδιας εις την σεβαστη κοινοτητα του pde.grσυνοδευομενοι δε υπο περισσης ευαρεσκειας αμα τη διαπιστωσει ( ; ) οτι αι ανωτερω μεταφραφαι δεν συνοδευονται ουδολως απο αηδεις εκφρασεις αλαζονειας υπο του γραφοντος , ατινας δυναμεθα να συναντησωμεν εις εμετικα νηματα ετερων ψηφιακων αγορων!αμα βλεπεις πολλες επαναληψεις "κων/νου και ελενης" δεν θελει και πολλη η χρηση τετοιας γλωσσας να καταστει αβιαστηΞέχασες όμως να βάλεις τις ψιλές τις δασείες τις οξείες τις περισπωμένες και καμιά υπογεγραμμένη.
Είμαι δάσκαλος . Για ένα καπρίτσιο πήγα το 1984 στη Γ΄Δέσμη και πέρασα στην Παιδαγωγική Ακαδημία μόνο και μόνο για να έχω γρήγορα δουλειά. Πάντα μισούσα τα αρχαία ελληνικά, αν και είχα την τύχη να έχω μια σπουδαία φιλόλογο στο Λύκειο, την κ. Χόικα. Μεγαλώνοντας και σε επαφές μου με συναδέλφους εκπαιδευτικούς και πρώην μαθητές μέσα μου επιβεβαιώνεται συνεχώς η απέχθεια του Έλληνα στα αρχαία ελληνικά. Κατά τη γνώμη μου κύριος αίτιος είναι ο κ. Εξαρχόπουλος, που εισηγήθηκε και θεσμοθέτησε επί Βενιζέλου τη διδακτική του μαθήματος αυτού ως τις μέρες μας στα Πανεπιστήμια. Όλο το βάρος του μαθήματος έπεσε στη μορφή της γλώσσας και άφησε τη σημασία των περιεχομένων που έχουν τα κείμενα. Λέει ο Σεφέρης στις Μέρες του 43 "Ο Εξαρχόπουλος και οι άλλοι γλωσσαμύντορες τσιμπούρια και μύγες του απόπατου" και μένουν θρυλικά τα λόγια του Μαβίλη "Με γενικές απόλυτες και ισόκωλα αντί να πάμε ομπρός πάμε πισόκωλα". Τι θα φέρουν οι φιλόλογοι με τα αρχαία ελληνικά στο Δημοτικό; "Γραμματική, συντακτικό, ετυμολογία,τυπικό, φθογγολογικό, σχήματα λόγου, προσωδία και μέτρα, κανόνες, εξαιρέσεις κανόνων, σημείωση, υποσημείωση, παράγραφος, υπνολαλία, υπνοπαιδεία. Και το ροχαλητό αστραπόβροντο στις σπηλιές." Λιαντίνης, Τα Ελληνικά, σελ. 108. ( Μεγάλε δάσκαλε, πάντα επίκαιρος)Κατανοώ πως θέλετε κι εσείς να διοριστείτε. Όταν κάνατε δήλωση στο Λύκειο, δε γνωρίζατε ότι ο δρόμος αυτός είναι δύσβατος; Σα μαθητές αγαπήσατε τα αρχαία ελληνικά ή θέλατε να αποφύγετε τα μαθηματικά, τη φυσική και τη χημεία; Μη φορτώσουμε τα παιδάκια του Δημοτικού με άλλο ένα βάρος, μην αρχίσουμε τις καταστροφές και στα κτίρια του δημοτικού.Μια συμβουλή για εκπαιδευτικούς. Διαβάστε τα Ελληνικά του Λιαντίνη, όσοι δεν είχατε την τύχη να τον ακούσετε και θα αναθεωρήσετε πολλές από τις απόψεις σας.