0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Διάβαζω με προσοχή τα όσα γράφεις για το τι έχει συμβεί στον κλάδο μας από τη σύστασή του το 1992. Είμαι ΠΕ19 (Μηχανικών Η/Υ Πάτρας) και κατάφερα μετά από 4 χρόνια προσπάθειας να διοριστώ επιτέλους φέτος αφού βέβαια ορκιστεί νέα κυβέρνηση. (τυχαίνει να διορίζομαι από τον πίνακα αλλά να είμαι και στους διοριστέους του ΑΣΕΠ ΠΕ19 φέτος) Για την κατάσταση στον κλάδο μας γνωρίζω ότι από τους 5000 και πλέον διορισμένους πληροφορικούς πάνω από το 50% δεν έχει πτυχίο Πληροφορικής. Ειλικρινά όμως δεν είχα γνώση για ακριβή στοιχεία όπως νόμοι, Π.Δ., ΦΕΚ κλπ. Θα σε παρακαλούσα αν έχεις τη θέληση, τη γνώση και τη δυνατότητα να συνεχίσεις και παρακάτω, για το τι έγινε δηλαδή και μετά το 1996 με νόμους και αποφάσεις του ΥΠΕΠΘ για διορισμό καθηγητών Πληροφορικής. Τουλάχιστον μέχρι το 2005 (από εκεί και πέρα γνωρίζω...).Σ' ευχαριστώ προκαταβολικά και θ' ακούω με "ευλάβεια" τα όσα αναφέρεις...
Σε άλλο topic έχει συζητηθεί η μετάταξη αυτών στον κλάδο που ανήκουν.
Προσωρινή λύση θα ήταν η εισαγωγή πληροφορικής στα δημοτικά, λύση που με βρίσκει αντίθετο ακόμα και αν υπήρχε καλή οργάνωση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και όχι απλώς φύλαξη παιδιών όπως είναι τώρα.
Παράθεση από: skarag στις Σεπτέμβριος 15, 2009, 10:02:51 πμΣε άλλο topic έχει συζητηθεί η μετάταξη αυτών στον κλάδο που ανήκουν.Και στραβος ειναι ο γιαλος και στραβα αρμενιζουμε και εμεις. Εχουμε λυσει ολα τα προβληματα μας σαν κλαδος και λεμε να ασχοληθουμε και με αυτους που (ΚΑΚΩΣ) διδασκουν πληροφορικη με σεμιναρια. Μαζι σας και εγω λοιπον. Ας πουμε οτι αυτοι ειναι 3000. Α) Πως τους βρισκουμε; Παμε και κοιταμε πτυχια απο το 1992; Υπαρχουν αρχες που προστατεουν τα προσωπικα δεδομενα (μην ξεχναμε ολοι αυτοι ειναι μονιμοι, δεν μπαινουμε στο e-aitisi ή στον Ασεπ να τους βρουμε).Β) Πες οτι τους βρηκαμε. Μετα απο τοσα χρονια, λες οτι θα συμφωνησουν να γυρισουν στις θεσεις τους;Γ) Δεν συμφωνουν λοιπον να γυρισουν. Κανουμε δικαστηριο. Ολοι αυτοι που διοριστηκαν θα πουνε οτι δεν εκαναν κατι παρανομο. Υπηρχαν παραθυρακια, ασαφειες που τις εκμεταλλευτηκαν. Και αντε να βγαλουμε ακρη, με νομους - παρανομιες της δεκαετιας του '90. Εδω πριν ενα μηνα, τμημα εγινε καθηγητικο και ελαχιστοι ασχολουνται με το θεμα.Δ) Ας πουμε ομως οτι κερδισουμε το δικαστηριο. Και πανε στις πραγματικες τους ειδικοτητες. Λεμε τωρα 1000 Φυσικοι, 1000 Μαθηματικοι, 1000 απο αλλες ειδικοτητες. Λογικα αυτοι θα "φανε" τις θεσεις απο τον ΑΣΕΠ μαθηματικων, φυσικων και λοιπων ειδικοτητων. Θα τα βαλουμε με ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ; Ζωντανους θα μας φανε. Παράθεση από: skarag στις Σεπτέμβριος 15, 2009, 10:02:51 πμΠροσωρινή λύση θα ήταν η εισαγωγή πληροφορικής στα δημοτικά, λύση που με βρίσκει αντίθετο ακόμα και αν υπήρχε καλή οργάνωση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και όχι απλώς φύλαξη παιδιών όπως είναι τώρα.Σηκωνω τα χερια ψηλα. Δεν ξερουμε τι θελουμε πλεον... Σε αλλο θεμα, καποια εγραψε οτι εμεις της Πληροφορικης, εχουμε τοση σχεση με την εκπαιδευση οσο τα αχλαδια με τα μηλα. Ε δεν θελουμε δημοτικα, δεν εχουμε και σχεση με την εκπαιδευση; Τι ασχολουμαστε αληθεια;ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ. Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΩΡΩΝ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ. ΚΑΙ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ. Παντως ολοι συμφωνουμε οτι δεν υπαρχει οργανωση και συσπειρωση στον κλαδο. Το επομενο βημα, εκτος απο τη "συμφωνια" ειναι να κανουμε και κατι γι'αυτο.
Ισως το καλύτερο και πιο τεκμηριωμένο post που εχω διαβασει εδω και αρκετο καιρο στο forum.Έμαθα αρκετά πράγματα για το παρελθόν που ακουγόντουσαν αποσπασματικά χωρίς να έχω πλήρη επίγνωση του θέματος.Να αναφέρω και εγω ένα παράδειγμα που μου θύμισες τώρα.2α και 3η Λυκείου είχα έναν φυσικό που μας έκανε πληροφορική με κάτι σεμινάρια.Περνάω σε μία σχολη Πληροφορικής του Πολυτεχνείου και τον βρίσκω εκεί να έχει κάνει κατατακτήριες στην σχολη να δίνουμε JAVA και να μου ζητάει να κάτσει απο πίσω μου να αντιγράψει.