0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τα πράγματα είναι χειρότερα από όσο τα φαντάζεσαι. Έστω ας πούμε σε ένα σχολείο ένας πληροφορικός (με σεμινάρια) που έχει αναγνωρίσει 2η ειδικότητα μαθηματικός ο οποίος πάει να βγει υπεράριθμος και έχει μόνο 4 ώρες. Στο σχολείο έχει δημιουργηθεί ένα κενό 16 ωρών μαθηματικά. Ο διευθυντής δεν το δίνει ως οργανικό, εκεί το κρύβει και το βάζει λιγότερες ώρες π.χ. 8-10 ώστε να μην φαίνεται στα οργανικάΤον Σεπτέμβριο επανυπολογίζει τα κενά και του βγαίνουν 16. Εκεί εφαρμόζει τον νόμο που λέει ότι πριν βγάλει λειτουργικό κενό πρώτα (κρατηθείτε)Συμπληρώνουν όλοι οι καθηγητές το ωράριό τους με μαθήματα α και β ανάθεσης και από την 1η και από την 2η ειδοκότητά τουςΟ "πληροφορικός" παίρνει τις 16 ώρες μαθηματικά και άντε γειαΟ λόγος που κάνω τη διάκριση των σεμιναριούχων πληροφορικών/μαθηματικών είναι ότι αυτοί έχουν τις οργανικές. Οι παλιοί με τις οργανικές και το ένα πτυχίο με σεμινάρια βολεύονται με τη νομοθεσία αυτή.Όι νέοι που είναι στη διάθεση και έχουν δυο πτυχία δεν μπορούν να κάνουν χρήση αυτής της διάταξης γιατί πρέπει να ανήκεις στο σχολείο.Αυτά.
Τωρα που το λες κ εγω νομιζω ειναι 7 οι ώρες.
To παράδειγμα σου είναι άκυρο γιατι αν είσαι μαθηματικός με σεμινάρια πληροφορικής και έχεις διοριστεί ως ΠΕ19 δεν μπορείς να πάρεις 2η ειδικότητα ΠΕ03 γιατί για να πάρεις 2η ειδικότητα χρειάζεσαι να έχεις 2ο πτυχίο ΑΕΙ...απαγορεύεται με την παρούσα νομοθεσία να έχεις 2 ειδικότητες με 1 πτυχίο...αυτό που σου λέω είναι 100%σίγουρο
παιδιά 7 ώρες είναι για τη β ανάθεση όχι για την 2η ειδικότητα
ΥΓ. Υπάρχει και άλλος εμμεσος τρόπος να πάρεις μετάθεση μόνιμα αλλά λίγοι το έχουν πάρει χαμπάρι, να πας σε πειραματικό σχολείο αν έχεις προσόντα π.χ. μεταπτυχιακά, διδακτορικό.