Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - emmaki

Σελίδες: 1 ... 258259260261262263
3627
Να σας πω και γω 2 από τις χειρότερες εμπειρίες μου στο σχολείο.
1. Μάνα παιδιού με βαριά οητική στέρηση, εγκεφαλική παράλυση και σπαστική τετραπληγία μου έλεγε ότι θα με διώξει από το σχολείο γιατί το παιδί της δεν έγινε καλύτερα μέσα σε 2 μήνες που το έιχα εγώ στο σχολείο. Επίσης, μου έλεγε ότι θέλω να πεθάνει το παιδί της για να μην το έχω στο σχολέιο!!! Γνωρίζω ότι η μάνα αυτή περνούσε πολύ δύσκολα και ό,τι έιναι το χειρότερο πράγμα να έχεις παιδί με ειδικές ανάγκες, πόσω μάλλον σε τόσο βαριά κατάσταση, γι' αυτό και δεν είπα τίποτα και θεωρώ ότι αυτή ήταν η καλύτερη στάση.
2. Παιδάκι στο νηπιαγωγείο (όχι με Ειδικές Ανάγκες) τις πρώτες μέρες του σχολέιου, μετά από παρατήρηση γιατί δεν μαζεύει το παιχνίδι που έπαιζε, έβαλε το χέρι στη μέση, πήρε υφάκι και μου έιπε: "Άκου να σου πω! Για π΄ροσεχε πώς μου μιλάς! Θα φωνάξω το μπαμπά μου και θα δεις τι θα σου κάνει! Θα κάνω ό,τι θέλω!" Το αποτέλεσμα ήταν να κληθεί όντως ο μπαμπάς στο σχολείο και να τα ακούσει εκείνος. Ένα παιδάκι 5 χρονών ποτέ δεν φταίει για κάτι τέτοιο. Απλά κάνει αυτό που ακούει και βλέπει στο σπίτι. Ο συγκεκριμένος μπαμπάς έφυγε σαν βρεγμένη γάτα από το σχολείο και από εκεί και πέρα το παιδί του ήταν το καλύτερο.!!!

3628
Στις ειδικές κατηγορίες εντάσσονται άτομα με αναπηρία ή με χρόνιο νόσημα. Υπάρχει κάποιο ΦΕΚ στο οποίο αναφέροναι όλες οι κατηγορίες, αλλά αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να το βρώ. Μπορέις να κάνεις μια αναζήτηση στο διαδίκτυο και θα το βρεις

3629
Δουλεύω από το 2002 στην Ε.Α. Αρχικά σε σχολέιο και τώρα σε ΚΕΔΔΥ. Τα πράγματα δεν είναι καθόλου εύκολα και όποιος νομίζει το αντίθετο, απλά πλανάται, για να μην πω κάτι πιο βαρύ.
Τα περιστατικά των παιδιών είναι απδύσκολα έως πάρα πολύ δύσκολα. Ειδικά στα ειδικά σχολεία η κατάσταση είναι σχεδόν ιδρυματική, με πολύ βαριές περιπτώσεις΄. Οπότε αν κάποιος θέλει να δουλέψει σε ειδικό σχολείο ας το σκεφτεί και 2 και 3 φορές επιπλέον.
Τα πράγματα είανι λίγο καλύτερα στα τμήματα ένταξης, αλλά πάλι υπάρχουν πολλές δυσκολίες, καθώς οι ανάγκες των παιδιών είναι πολλές, τα παιδιά επίσης πολλά και η συνεργασία με τους συναδέλφους της κανονικής αγωγής όχι πάντα η καλύτερη (θεωρούν ότι οι εκπειδευτικοί ειδικής αγωγής κοροιδεύουν τον κόσμο).
Όσο για τις ειδικότητες που μπορούν να απασχοληθούν, στη δευτεροβάθμια με τον καινούριο νόμο (υπάρχει στη σελίδα του υπουργείου) ορίζονται ποιοί μπορούν να δουλέψουν στην Ε.Α. Νομίζω (χωρίς να είμαι και 100% σίγουρη) ότι μιλά μόνο για φιλολόγους και μαθηματικούς στη β/βάθμια. Όπως και να έχει, λόγω λίγων πιστώσεων σχεδόν αποκλειστικά παίρνουν φιλολόγους και μαθηματικούς (δεν έχω ακούσει για άλλες ειδικότητες πουθενά, αλλά μπορεί να κάνω και΄λάθος).
Όσον αφορά τα σεμινάρια, όπως έχω πει και σε άλλο σημείο του φόρουμ, τα πράγματα για τουσ φιλολόγους είναι ποοοολύ δύσκολά. Είναι πλέον πολλοί αυτοί που έχουν μεταπτυχιακά τα ο΄ποία προηγούνται στους πίνακες, Επίσης, οι πιστώσεις είναι περιορισμένες, οπότε προσπαθούν να πάρουν όσο το δυνατό λιγότερους. ΄Φίλη μου φιλόλογος με 1 χρόνο προυπηρεσία στην Ε.Α. και μεταπτυχιακό έιχε θέση στιν πίνακα γύρω στο 50 και την πήραν οριακά το Σεπτέμβρη αναπληρώτρια. Σίγουρα αργότερα άνοιξαν και άλλες θέσεις αλλά δεν ήταν πολλές. Οι μαθηματικοί τώρα είναι άλλη υπόθεση. Αυτοί καόμα δεν είναι πολλοί και τουσ παίρνουν αμέσως. Άλλες ειδικότητες στα τμήματα ένταξης δεν παίρνουν, καθώς τα παιδιά διδάσκονται ΄φιλολογικά και μαθηματικά.
Αν θέλετε κάτι περισσότερο και μπορώ να βοηθήσω στη διάθεση σας. Αλλά νομίζω ότι είναι καλύτερο να διαβάσετε καλά το νόμο και μετά να δώσετε τόσο χ΄ρηματα για σεμινάρια.

3630
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2009
« στις: Νοέμβριος 18, 2008, 09:57:00 πμ »
Όταν ήμουν σε σχολέιο το οποίο ήταν σε άλλο νησί από τη διεύθυνση, τις αιτήσεις τις είχαμε συγκεντρώσει όλες μαζί στο σχολέιο και τις στείλαμε υπηρεσιακά από το σχολείο με κούριερ για να φτάσουν σίγουρα, γιατί στη δική μαε διεύθυνση "χανόταν" διάφορα χαρτιά. Μετά από 2-3 μέρες πήραμε τηλέφωνο στο γραφείο και ητήσαμε και το πρωτόκολλο για να είμαστε σίγουροι.
Πάντως, είτε τα στείλετε μέσω σχολείου είτε όχι, καλύτερα χρησιμοποιήστε κούριερ ώστε να είστε σίγουροι ότι θα φτάσουν και για να έχετε το όνομα του υπαλλήλου που θα τα παραλάβει. Είναι κρίμα να γίνει "λάθος" λόγω του κόστους του κούριερ.

3631
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Νοέμβριος 17, 2008, 07:48:39 μμ »
Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής, αν με "ζητήσει" μια ομοσπονδία αθλητική, μπορώ να πάρω απόσπαση εκεί; Πώς θα μετράει, ως υπηρεσία στην οργανική μου;
Να διεκρινήσω ότι δεν είμαι από τις περιπτώσεις που υπηρετούν μακριά και θέλουν να πάρπυν απόσπαση σε φορέα για να παίρνουν τα μόρια της οργανικής τους, Από την οργανική μου πάιρνω μόνο ένα μόριο (και δεν θέλω να πάρω παραπάνω) και υπηρετώ στον τόπο μου, απλά υπάρχει λόγος για να πάω στην ομοσπονδία.
Ευχαριστ΄΄ω

3632
Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση νομ΄λιζω ότι αυτοί που αποφοιτούν κάθε χρόνο από το Βόλο και είναι και δάσκαλοι και νηπιαγωγοί επαρκούν και περισεύουν για να καλύψουν τις ανάγκες. Γνώμη μου είναι ότι αν είσαι στην πρωτοβάθμια μέχρι του χρόνου, α΄νετ και για ακόμα ένα χρόνο το πολύ έχεις ελπίδα να δουλέψεις ως αναπληρώτρια.
Στη δευτεροβάθμια τα πράγματα είναι αλλιώς. Οι φιλόλογοι ας πούμε δεν νομίζω ότι έχουν πολλές ελπίδες. Είναι πλέον τόσο πολλοί που δεν μπορούν να αποροφηθούν. Μάλιστα φίλη δική μου με μεταπτυχιακό και ένα χρόνο ως αναπληρώτρια σε ΕΕΕΕΚ, φέτος παραλίγο να μην την πάρουν (έιχε θέση γύρω στο 50 στον πίνακα και πήραν λίγο παραπάνω από 50). Οι μαθηματικοί, τώρα, ακόμα έχουν ελπίδα, μια και είναι λίγοι (φέτος πήραν όσους έκαναν χαρτιά).
Όσο για άλλες ειδικότητες....νομίζω ότι τα πραγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα, μια και ο καινούριος νόμος μιλά μόνο για μαθηματικούς και φιλολόγους σε ΣΜΕΑ και όχι για άλλες ειδικότητες.
Τέλος, δεν ισχύει σε καμία περίπτωση ότι φιλόλογοι πάνε σε ΣΜΕΑ της πρωτοβάθμιας! Φιλόλογοι πάνε σε τμήματα ένταξης, σε ειδικά γυμνάσια και ειδικά ΤΕΕ, σε ΕΕΕΕΚ και σε παράλληλη στήριξη παιδιών γυμνασίου και λυκείου.
Αυτά! Ελπίζω να βοήθησα. Να τονίσω κλείνοντας ότι αυτά είναι εκτιμήσεις δικές μου και δεν εκφράζω κανέναν άλλο φορέα ή παράταξη, για να μην παρεξηγηθώ.

3633
Άδειες / Απ: Εκπαιδευτική άδεια (μαρκάς διαρκείας)
« στις: Νοέμβριος 17, 2008, 07:26:00 μμ »
Η εγκύκλιος των αδειών λέει ότι για φοίτηση στο εαπ δεν δίνεται άδεια.

3634
Μεταθέσεις / Απ: Δικαιολογητικά για αίτηση μετάθεσης
« στις: Νοέμβριος 15, 2008, 09:29:43 μμ »
Για τοπρώτο σου ερώτημα δεν μπορώ να απαντήσω, γιατί δεν θυμάμαι τι είχα βάλει πριν 3 χρόνια που είχα κάνει αίτηση. για το δεύτερο, θυμάμαι ότι εγώ ήμουν σε ένα σχολέιο και μετά με μετέφεραν (χωρίς κάποιο χαρτί κι μην ρωτ'ας πως το ΄δεχτηκα ήταν εκβιασμός) σε άλλο. Το τελικό χαρτί προυπηρεσίας έγραφε φυσικά όνο το π΄ρωτο σχολέιο. στην αίτηση μετάθεσης έβαλα και τα δύο σχολεία. το πρώτο για όσο καιρό ήμουν εκεί (1 μήνα) και το δεύτερο για την υπόλοιπη χρονιά. κανέις δεν μου είπε γιατί τα έβαλα έτσι, απλά το ΄δεχτηκαν.

3635
Νομίζω ότι μοριοδοτούνται κανονικά. Έχω την εντύπωση (είμαι σχεδόν σίγουρη) ότι στο νόμο για το ανοιχτό πανεπιστήμιο (ή στον κανονισμό λειτουργίασ, κάπου τέλοσπάντων) λέει ότι οι τίτλι που απονέμονται από το Α.Π έχουν την ίδια αξία με τους τίτλους των ¨κανονικών¨πανεπιστημίων.
Εγώ έχω κάνει μεταπτυχιακό εξ αποστασεως (όχι στην ΕΑ αυτό το έκανα στο εξωτερικό με παρακολούθηση) αλλά καθώς ήδη είχα ένα σχετικό με τη δουλειά μου δεν μπήκα στη διαδικασ'ια του ΔΟΑΤΑΠ

3636
Αυτό που γνωρίζω (βέβαια η γνώση μου είναι από την α/βάθμια) και μάλιστα το γνωρίζω από προσωπική εμπειρία μια και πριν από 2 χρόνια πήρα μετάθεση σε ΚΔΑΥ, είναι ότι πάιρνεις αγκαλιά το τηλέφωνο και τηλεφωνείς σε κάθε διεύθυνση ή σε κάθε σχολείο που σε ενδιαφέρει και ρωτάς αν υπάρχει κενή θέση. Κανονικά, τα κενά πρέπει να γνωστοποιούνται στα σχολεία, αλλα η πραγματικότητα είναι διαφορετική,
Καλή επιτυχία

3637
Εγώ όταν έκανα αίτηση για μετάθεση στην ΕΑ έπαιρνα τηλέφωνο ένα ένα τα ΚΔΑΥ και ρωτούσα αν έχουν κενή θέση. Κα΄νονικά αυτά τα κενά πρέπει να τα στέλνει το υπουργείο, αλλά......
Το αντίστοιχο υποθέτω ότι πρέπει να κάνεις και με τις διευθύνσεις πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας αντίστοιχα. Τηλέφωνο και ερώτηση

3638
Όποιο μεταπτυχιακό  και να κάνεις στο εξωτερικό εξ' αποστάσεως, το ΔΙΔΑΤΣΑ (πλέον ΔΟΑΤΑΠ) το αναγνωρίζει, αλλά ως μεταπτυχιακό που έγινε στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Για παραπάνω πληροφορίες μπορείς να δεις κσι τη σελίδα του ΔΟΑΤΑΠ.
Από την άλλη μεριά (χωρίς να θέλω να γίνω κακιά και χωρίς να έχω προσωπικό όφελος από αυτό που θα πω μιας και είμαι διορισμένη στην ειδική αγωγή) πλέον έχει αρχίσει να γεμίζει και η ΕΑ. Δεν είναι όπως ήταν πριν από 2-3 χρόνια που όποιος είχε μεταπτυχιακό αμέσως δούλευε ως αναπληρωτής. Αυτό ισχύει ακόμα στους μαθηματικούς, αλλά δεν θα είναι και εκεί για πολύ καιρό.
Και για να μην παρεξηγηθώ, το ξαναλέω, δεν έχω κανένα όφελος. Εγώ είμαι διορισμένη στην ειδική αγωγή (αρχικός διορισμός σε σχολείο και μετά μετάθεση σε ΕΑ λόγω μεταπτυχιακού).
Επίσης, αν κάποιος δεν θέλει πραγματικά να ασχοληθεί με παιδιά με ΕΑ....είναι δύσκολο και ψυχοφθόρο. Σκεψου το καλά!

3639
Κάνω μαθήματα Αγγλικών σε ένα παιδί το οποίο τώρα είναι στην Α Λυκείου. Εδώ και ένα χρόνο (δεν κάνω πλάκα) προσπαθούμε να μάθουμε τους χρόνους. Ακόμα κολλάει στους Present. Και ενώ χθες έχω βάλει ξανά τα δυνατά μου και προσπαθώ να κατεβάσω από το κεφάλι μου και άλλον έναν τρόπο για να τα μάθει...και άλλα 10 παραδείγματα, αναφέρω τον "παρακείμενο" (στα Ελληνικά). Η αντίδραση ήταν "Τι είναι αυτό;"!!!!! Και από εκεί συνειδητοποιώ ότι το παιδί δεν ξέρει τους χρόνους ούτε στα Ελληνικά, όπως δεν ξέρει και τι είναι το ουσιαστικό, το επίθετο, η αντωνυμία....
Και έρχομαι εγώ τώρα αφαλώς να ρωτήσω, πώς αυτό το παιδί πέρνούσε τις τάξεις στο γυμνάσιο; Πώς έφτασε στο λύκειο; Εγώ τι πρέπει να κάνω;;;;;;
Δεν θέλω να θίξω κανέναν συνάδελφο, αλλά μάλλον κάποιος στα τόσα χρόνια δεν έκανε καλά τη δουλειά του και οι ελλείψεις συσσωρεύτηκαν και τώρα είναι βουνό. Η πλάκα είναι ότι από την αρχή του γυμνασίου το παιδί αυτό έκανε και ιδιαίτερα σε όλα τα μαθήματα του σχολείου. Και ξαναρωτώ δεν βρέθηκε ένας καθηγητής να πει στην μάνα που πλήρωνε "Ξέρεις κυρία μου υπάρχουν πολλές ελλέιψεις και πρέπει πρώτα να καλυφθούν και μετά να προχωρήσουμε"...

Απλά απορία εκφράζω

3640
Μεταθέσεις / Απ: Δικαιολογητικά για αίτηση μετάθεσης
« στις: Νοέμβριος 04, 2008, 10:59:19 πμ »
Αναφορικά με τα χαρτιά προϋπηρεσίας,
όταν έκανα εγώ αίτηση για μετάθεση (πριν από 3 χρόνια), μου ζήτησαν ΞΑΝΑ όλες τις προϋπηρεσίες, άσχετα αν υπήρχαν στο φάκελο μου και άσχετα αν ήμουν μόνιμη. Μου ζήτησαν μέχρι και το μεταπτυχιακό μου, που είναι στην ειδική αγωγή, αν και ήταν στο φακελό μου, αν και ήμουν σε ΣΜΕΑ, επειδή ήθελα μετάθεση πάλι σε ΣΜΕΑ.
Επίσης, μου είπαν να βάλω ΟΛΕΣ τις προϋπηρεσίες, ακόμα και αυτές που δεν φαινόταν στις βεβαιώσεις από την πρωτοβάθμια.
Δεν χάνετε τίποτα να τα βάλετε όλα.

Σελίδες: 1 ... 258259260261262263

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160565
  • Σύνολο θεμάτων: 19220
  • Σε σύνδεση σήμερα: 926
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 619
Σύνολο: 636

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.