*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 1390844 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1162 στις: Ιούνιος 28, 2013, 12:23:03 πμ »
Το ενδεχόμενο να δίνετε ιδέες αυτήν τη στιγμή το έχετε σκεφθεί; Ή νομίζετε ότι αποκλείεται κάποιος να διαβάσει τι λέγεται σε ένα forum εκπαιδευτικών;

Το ενδεχόμενο να γράφονται γι`αυτόν το λόγο το έχεις σκεφθεί;

Δεν φτάνει που κανένας επαγγελματικός κλάδος δεν δείχνει αλληλεγγύη στον άλλο. Δεν υπάρχει σύμπνοια ούτε μέσα στο ίδιο σινάφι δηλαδή. Λυπηρό. :-X

Έτσι είναι δυστυχώς.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:24:41 »

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2005
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1163 στις: Ιούνιος 28, 2013, 12:29:46 πμ »
Μία εκ νέου (προγραμματισμένη) επίσκεψη πραγματοποίησε σήμερα Πέμπτη το τριμελές τεχνικό κλιμάκιο της Task Force στο Υπουργείο Παιδείας. Από τις λιγοστές πληροφορίες που μπόρεσα να συλλέξω προκύπτουν τα ακόλουθα:

Από πλευράς Υπουργείου παρουσιάστηκε 3ετές πλάνο εξέλιξης του αριθμού του εκπαιδευτικού προσωπικού, όπως προβλέπει και το http://ec.europa.eu/economy_finance/publications/occasional_paper/2013/pdf/ocp148_en.pdf : By June, the Greek authorities will also provide the staffing plans involving cumulatively 450.000 employees (covering the whole public administration by end-2013) and finalise the Human Resource strategy.

Η βασική προσπάθεια που μου είπαν ότι έγινε είναι να παρουσιαστεί ότι με τις αποχωρήσεις των επόμενων ετών και τη μετατροπή και άλλων σχολείων σε ΕΑΕΠ και τα επόμενα χρόνια (αντίστοιχη με αυτή των +321 ΕΑΕΠ που έγινε την περασμένη εβδομάδα), το εκπαιδευτικό προσωπικό όχι απλώς δεν περισσεύει, αλλά πολύ πριν το 2016 θα υπάρχουν σημαντικές ελλείψεις αν εξακολουθήσει το 1:10 για το Υπουργείο Παιδείας. Η μετατροπή των Ολοήμερων σε ΕΑΕΠ δημιουργεί επιπλέον ανάγκες πρωτίστως σε ΠΕ19-20, ΠΕ06, ΠΕ11 και δευτερευόντως στις υπόλοιπες ειδικότητες που διδάσκουν στην Πρωτοβάθμια.

Τεχνικά κλιμάκια της τρόικα επισκέπτονται αυτές τις ημέρες και τα υπόλοιπα Υπουργεία όπου παρουσιάζονται αντίστοιχα πλάνα εξέλιξης του αριθμού του προσωπικού. Είναι εύλογο ότι το κάθε Υπουργείο από την πλευρά του προσπαθεί να δείξει ότι κανείς δεν περισσεύει. Θα δούμε σύντομα πόσο πειστικοί ήταν του δικού μας Υπουργείου και πού θα κάτσει η μπίλια.

Οι αριθμοί που αναφέρονται σε δημοσιεύματα και αναπαράγονται σε ιστοσελίδες είναι παντελώς ανυπόστατοι. Βέβαια, το από πού εκπορεύονται οι διαρροές (από δικούς μας ή από τρόικα μέσω δικών μας) δεν είναι εύκολο να προσδιοριστεί. Και φυσικά, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΛΙΣΤΑ με προγραφές. Ο λόγος είναι πολύ απλός: σε κάθε προσπάθεια δημιουργίας τέτοιας λίστας δεν μπορεί να βρεθεί τρόπος αποτίμησης των ουσιαστικών προσόντων και όποιος σχετικός τρόπος και να προταθεί ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ έχει τα (σοβαρά) μειονεκτήματά του.

Προσωπική εκτίμηση: όπως είχα αναφέρει και στα αρχικά μηνύματα αυτού του νήματος, το νομοσχέδιο για το Τεχνολογικό Λύκειο θα δείξει πού το πάνε. Θεωρώ σαφώς πιο πιθανό να αφανιστούν εξ ολοκλήρου κάποιες τεχνικές ειδικότητες (ενδεχομένως με υποχρεωτική μετάταξη ως ΙΔΑΧ σε άλλες δομές της εκπαίδευσης), από το να πέσει επιλεκτικό ψαλίδι σε άλλες (μιας και δεν μπορεί να συμφωνηθεί το "ξεδιάλεγμα", όπως ανέφερα και προηγουμένως). Από μέρους μας χρειάζεται ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ, εγρήγορση και ... φωνή τεκμηριωμένη από όποιο βήμα μπορούμε. Μην θεωρούμε πως ό,τι είναι να γίνει θα γίνει. Σίγουρα γίνεται σφυγμομέτρηση των αντιδράσεων. Ελπίζω, τουλάχιστον, να μην την κάνουν διαβάζοντας το παρόν νήμα :)

Μπορείτε τώρα να συνεχίσετε να διαβάζετε τους "έγκριτους" δημοσιογράφους και εκπαιδευτικούς συντάκτες, αυτοί ξέρουν καλύτερα, παρότι για τα ανωτέρω δεν θα σας πουν κουβέντα (τόσο ενημερωμένοι είναι). Τουλάχιστον αν διάβαζαν pde.gr θα μάθαιναν και καμιά πληροφορία να γράψουν κανά αληθοφανές άρθρο, αλλά έτσι πώς να πουλήσεις αναγνωσιμότητα και να σπείρεις πανικό;

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1164 στις: Ιούνιος 28, 2013, 12:37:10 πμ »
Προτείνω να μην τους δώσουμε καθόλου αντιδράσεις συνάδελφοι. Σταματήστε να γράφετε σενάρια απολύσεων που τα διαβάζουν κάποιοι για να μαθαίνουν πώς νιώθει ο εκπαιδευτικός που απειλείται με διαθεσιμότητα!


μακαρι να ειναι οπως λες
εγω ειμαι απο αυτους που απειλουνται- ειμαι ΠΕ19 και περισσεύουμε παντου-
μακαρι να μην ισχυουν αυτα που μου ειπαν γιατι η ειδικοτητα μου ειναι απο τους πρωτους που θα φυγει
... Όλοι περισσεύουν... και με τον έναν ή τον άλλον τρόπο όλοι είμαστε υποψήφιοι (μπορώ να σου βάλω σταθμισμένο κριτήριο απόλυσης σε έναν κλάδο εργαζομένων που έχει τις περισσότερες ειδικότητες Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης?)... Αν και διορίστηκα με ΑΣΕΠ (και με καλή σειρά επιτυχίας) και παρ' όλο που έχω μία ειδικότητα από τις πιο βασικές... Εν τούτοις στηρίζω ανεπιφύλακτα πως όλες οι ειδικότητες είναι απαραίτητες...και ανεξαρτήτως τρόπου διορισμού... Οι καθηγητές μου που είχα στο σχολείο ήταν όλοι διορισμένοι με επετηρίδα... Άλλοι καλοί, άλλοι όχι και τόσο... Όλοι όμως προσπαθούσαν στο μάθημα τους. Αυτοί με ενέπνευσαν να ακολουθήσω τα βήματα τους... Αυτό έλειπε να απαιτούσα να είναι όλοι το ίδιο, να αντιδρούν το ίδιο... να μου διδάσκουν το ίδιο... Έτσι είναι και ο κόσμος άλλωστε... Αν αρχίσουμε τις αντιρρήσεις επ' αυτού θα καταλήξουμε σε θέματα ευγονικής.  Σε μία κοινωνία δημοκρατική... σε μία κοινωνία πολιτισμένη που σέβεται τις στοιχειώδεις ανθρώπινες αξίες...ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ...  Αλοίμονο αν σταθούμε σ' αυτά που γράφουν αρκετοί ανεγκέφαλοι(ες) (από δημοσιογράφους έως συναδέλφους) πως οι Γυμναστές δεν είναι τόσο χρήσιμοι όσο οι Φιλόλογοι... οι Ξενόγλωσσοι είναι πιο χρήσιμοι από τους Θεολόγους κλπ... ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ είμαστε δυνάμει υποψήφιοι... Και όσον αφορά κάποιους που ανέφεραν πως δεν είναι και το τέλος του κόσμου αν απολυθώ, ένα έχω να πω... το δικαίωμα μου στην εργασία δεν έχει κανείς την εξουσιοδότηση να το παραβιάζει... όπως και το δικαίωμα μου στην ασφάλεια, την υγεία και την παιδεία... Δεν θα του το επιτρέψω... Θα προτιμήσω να πεθάνω από απεργία πείνας έξω από το Υπουργείο Παιδείας... 'Αλλο το να μου πουν απολύεσαι γιατί είσαι επίορκος... Άλλο να μου πουν απολύεσαι γιατί δεν μπορείς να εκτελείς τα καθήκοντα σου λόγω υγείας... και άλλο στα καλά καθούμενα μόνον και μόνον επειδή οι δανειστές το απαίτησαν για να σπάσουν το ταμπού των απολύσεων στο Ελληνικό Δημόσιο... Για να κάνει το νουμεράκι του το κάθε τσόλι πολιτικός που διακατέχεται από σύνδρομο Σταλινισμού-Θατσερισμού...

Συνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10827
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1165 στις: Ιούνιος 28, 2013, 12:44:05 πμ »
alexandr75math θα συμφωνήσω μαζί μέχρι και στην παραμικρή τελεία!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:24:41 »

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1166 στις: Ιούνιος 28, 2013, 12:46:07 πμ »
Πολύ ενδιαφέρον το νέο που μοιράστηκες Patreas. Φίλε, κοιτάζω τα ρεπορτάζ και διαβάζω τα γραφόμενα για την παιδεία και κάνοντας τη σύγκριση ανάμεσα σε αυτά και στα δικά σου γραπτά, τα οποία είναι έτη φωτός μπροστά από κάθε άποψη, δεν ξέρω αν πρέπει να κλάψω ή να γελάσω με τους ανθρώπους που έχουν αναλάβει την ενημέρωσή μας. Να σου θέσω ένα ερώτημα, μήπως έχεις μια εξήγηση; Γιατί στοχοποιούνται συγκεκριμένα οι ειδικότητες οι οποίες βρίσκουν άνετα θέσεις και στην α'θμια εκπαίδευση (ξενόγλωσσοι, πληροφορικής, γυμναστές); Πώς το ερμηνεύεις;
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2005
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1167 στις: Ιούνιος 28, 2013, 12:53:05 πμ »
Να σου θέσω ένα ερώτημα, μήπως έχεις μια εξήγηση; Γιατί στοχοποιούνται συγκεκριμένα οι ειδικότητες οι οποίες βρίσκουν άνετα θέσεις και στην α'θμια εκπαίδευση (ξενόγλωσσοι, πληροφορικής, γυμναστές); Πώς το ερμηνεύεις;

Είναι πολύ απλό: κάποιοι είδαν/πληροφορήθηκαν ή τους διέρρευσαν τα νούμερα όπως προκύπτουν ΜΟΝΟ για τις ανάγκες της Δευτεροβάθμιας (π.χ. plan.sch.gr). Οι δημοσιογραφούντες δεν το έψαξαν παραπέρα, αλλά άρχισαν να πλάθουν και μόνοι τους νούμερα χιλιάδων εκπαιδευτικών προς διαθεσιμότητα.

Όταν, όμως, μπήκαν στο "παιχνίδι" και οι ανάγκες της Πρωτοβάθμιας (ειδικά με την αύξηση των ΕΑΕΠ), τότε το σκηνικό άλλαξε, αλλά οι "έγκριτοι" έχουν μείνει στην προηγούμενη φάση είτε επειδή δεν έχουν ακόμα μάθει την επόμενη είτε επειδή η επόμενη δεν είναι τόσο πιασάρικη.

Αποσυνδεδεμένος greek_katrin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1168 στις: Ιούνιος 28, 2013, 01:34:17 πμ »
και εγω θα συμφωνησω μαζι σας alexandr75math και Patreas

Αποσυνδεδεμένος guest81

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1169 στις: Ιούνιος 28, 2013, 01:42:00 πμ »
Έπειτα από την ανάγνωση των μηνυμάτων των τελευταίων ημερών, παραθέτω τις δικές μου σκέψεις:

Το να αναλωνόμαστε σε συζητήσεις και αντιπαραθέσεις του τύπου:

"Ποια θα είναι άραγε τα κριτήρια; Ποιοί είναι δικαιότερο να παραμείνουν; Αυτοί που μπήκαν με ΑΣΕΠ ή οι παλιοί; Ή μήπως αυτοί που έχουν μεταπτυχιακό και παιδαγωγική κατάρτιση;"

δεν οδηγεί πουθενά. Αντιθέτως, από ότι φαίνεται είναι βούτυρο στο ψωμί ορισμένων που μπορεί να επωφελούνται κατ' οποιονδήποτε τρόπο από την κατάσταση που εχει δημιουργηθεί. 

Όλοι μας, με κόπους και προσπάθειες -που για τον καθένα μεταφράζονται διαφορετικά- καταφέραμε με αξιοκρατικό τρόπο να αποκτήσουμε μια θέση στην εκπαίδευση και έχουμε κάθε δικαίωμα να τη διατηρήσουμε. Ανήκουμε σε έναν τομέα που αποτελείται από επιστήμονες, μορφωμένους ανθρώπους που, και κρίση έχουν, και την ικανότητα να διακρίνουν το δίκαιο από το άδικο, το λογικό από το παράλογο, το νόμιμο από το παράνομο. Και φυσικά, αν χρειαστεί, θα υπερασπιστούμε κάθε δικαίωμά μας στην εργασία.

ΑΥΤΟ ακριβώς πιστεύω πως πρέπει να γίνει κατανοητό  -εντός και εκτός Διαδικτύου- σε ΟΛΟΥΣ όσους ασχολούνται με το θέμα, είτε είναι δημοσιογράφοι είτε οτιδήποτε άλλο...

Καληνύχτα σε όλους...

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1170 στις: Ιούνιος 28, 2013, 02:40:56 πμ »
alexandr75math θα συμφωνήσω μαζί μέχρι και στην παραμικρή τελεία!

Lasid, επειδή συμφωνώ κι εγώ με το συνάδελφο, χαίρομαι που συμφωνούμε και σ`αυτό κυρίως:

Εν τούτοις στηρίζω ανεπιφύλακτα πως όλες οι ειδικότητες είναι απαραίτητες...και ανεξαρτήτως τρόπου διορισμού...
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1171 στις: Ιούνιος 28, 2013, 06:42:13 πμ »
Έπειτα από την ανάγνωση των μηνυμάτων των τελευταίων ημερών, παραθέτω τις δικές μου σκέψεις:

Το να αναλωνόμαστε σε συζητήσεις και αντιπαραθέσεις του τύπου:

"Ποια θα είναι άραγε τα κριτήρια; Ποιοί είναι δικαιότερο να παραμείνουν; Αυτοί που μπήκαν με ΑΣΕΠ ή οι παλιοί; Ή μήπως αυτοί που έχουν μεταπτυχιακό και παιδαγωγική κατάρτιση;"

δεν οδηγεί πουθενά. Αντιθέτως, από ότι φαίνεται είναι βούτυρο στο ψωμί ορισμένων που μπορεί να επωφελούνται κατ' οποιονδήποτε τρόπο από την κατάσταση που εχει δημιουργηθεί. 

Όλοι μας, με κόπους και προσπάθειες -που για τον καθένα μεταφράζονται διαφορετικά- καταφέραμε με αξιοκρατικό τρόπο να αποκτήσουμε μια θέση στην εκπαίδευση και έχουμε κάθε δικαίωμα να τη διατηρήσουμε. Ανήκουμε σε έναν τομέα που αποτελείται από επιστήμονες, μορφωμένους ανθρώπους που, και κρίση έχουν, και την ικανότητα να διακρίνουν το δίκαιο από το άδικο, το λογικό από το παράλογο, το νόμιμο από το παράνομο. Και φυσικά, αν χρειαστεί, θα υπερασπιστούμε κάθε δικαίωμά μας στην εργασία.

ΑΥΤΟ ακριβώς πιστεύω πως πρέπει να γίνει κατανοητό  -εντός και εκτός Διαδικτύου- σε ΟΛΟΥΣ όσους ασχολούνται με το θέμα, είτε είναι δημοσιογράφοι είτε οτιδήποτε άλλο...

Καληνύχτα σε όλους...
Συγγνώμη, αλλά ούτε όλοι με πολλή προσπάθεια, ούτε πολύ περισσότερο με τρόπο αξιοκρατικό μπήκαν στην εκπαίδευση. Και αυτή τη στιγμή "διδάσκουν" σε τάξεις άνθρωποι που είναι από ακατάλληλοι έως και επικίνδυνοι για τους μαθητές τους. Μήπως έχεις υπόψη σου το πόσες τρύπες για απόκτηση προϋπηρεσίας υπήρχαν τόσα χρόνια; Μήπως έχεις υποψη σου τι έχει μαζευτεί για παράδειγμα στην ειδική αγωγή ή στην τεχνική εκπαίδευση; Από πλασιέ φυτοφαρμάκων που με ένα σεμινάριο μεταμορφώθηκαν σε παιδαγωγούς ατόμων με ειδικές ανάγκες σε μία νύχτα, μέχρι αποφοίτους ΕΠΑΛ χωρίς ίχνος παιδαγωγικής πιστοποίησης ή ακαδημαϊκής επάρκειας.
Αν δεν γίνει αυστηρή και ουσιαστική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σε αυτή τη χώρα, το καράβι είναι ζήτημα χρόνου να βουλιάξει αύτανδρο. Και εκείνη θα είναι πολύ πιο ισοπεδωτική και καθολική καταστροφή.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 28, 2013, 07:49:27 μμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος MHXMHX

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1172 στις: Ιούνιος 28, 2013, 07:04:47 πμ »
Καλά πάμε! Απ' ότι βλέπω οι απολύσεις προχωράνε (μένει μόνον να ξεκαθαρίσουν ορισμένοι τα κριτήρια)... Επιπλέον παρατηρώ ότι ορισμένοι άνοιξαν και νέες θέσεις απασχόλησης για τους μελλοντικά απολυμένους εκπαιδευτικούς... Τέλεια!!!!!!!!!!!!!

Εντάξει,είναι γνωστοί οι 2-3 εδώ μέσα που παίζουν το ρόλο του παπαγάλου.Τόσον καιρό που αντιδρώ σε τέτοιου είδους μηνύματα , στο τέλος βγαίνω και κακός...

Φτάσαμε λοιπόν στο δεν πειράζει κι αν μας απολύσουν.Στο δεν πειράζει αν παίρνω 500 ευρώ.Οφείλω να δουλεύω και εκτός ωραρίου,να μην παίρνω άδειες κτλ.

Και μάλιστα αυτή η αντίληψη περνάει ως η νέα που θα σώσει την Ελλάδα ενώ η παλιά που ζητούσε περισσότερα είναι η ξεπερασμένη που μας έφερε εδώ.Η αλήθεια βέβαια βρίσκεται στη μέση.

Τέλος πάντων.Τελευταία μέρα σήμερα και ξεκινάνε οι διακοπές μας.Χαίρομαι που δε θα διαβάζω το συγκεκριμένο τόπικ για αρκετές μέρες γιατί έχει καταντήσει αρρώστια.

Καλό Καλοκαίρι!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1173 στις: Ιούνιος 28, 2013, 08:47:49 πμ »
Εγώ ένα γνωρίζω παρα πολύ καλά: μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος barbayannis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Κράτα το σόου μαιμού...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1174 στις: Ιούνιος 28, 2013, 09:02:06 πμ »
Εγώ ένα γνωρίζω παρα πολύ καλά: μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας.

Τα τελευταία 2500 χρόνια.... :'(

Καλή σας μέρα!

Αποσυνδεδεμένος spk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1175 στις: Ιούνιος 28, 2013, 09:12:34 πμ »
Στην ΕΡΤ που απασχολούσε 2500 άτομα απολύθηκαν και είδατε τις συνέπειες. Ούτε που διανοείται κανείς από τους ιθύνοντες τι θα συμβεί σε έναν κλάδο που απασχολεί όχι 2500 άτομα, αλλά το 2% του εκλογικού σώματος αν γίνουν απολύσεις. Που μαζί με τις οικογένειες τους κλπ αγγίζουν το 10% των ψηφοφόρων. Δεν έχει καμία σημασία αν οι - πρώτες - απολύσεις στον κλάδο, αν γίνουν τελικά, θα είναι 3000 ή 5000. Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, αυτό πρέπει να το αντιληφθούν άπαντες. Όσο για τα αξιοκρατικά κριτήρια, αν ψάχνουν υπαλλήλους που δεν καλύπτουν σταθερά πάγιες και διαρκείς ανάγκες σε υπηρεσίες όπως η εκπαίδευση και η υγεία (δύο κλάδοι με υπαλλήλους υψηλών προσόντων), ας κοιτάξουν προς τους αποσπασμένους σε πολιτικά και βουλευτικά γραφεία και τους κάθε λογής συμβασιούχους που διορίζονταν τρεις μήνες πριν από κάθε εκλογική αναμέτρηση και ας ξεκινήσουν από εκεί τις απολύσεις. Διαφορετικά, προβλέπω γεγονότα που θα ξεπερνούν κατά πολύ αυτά της ΕΡΤ, οι οποίοι όντας απολυμένοι και απελπισμένοι ούτε επιτάξεις έχουν να φοβηθούν πλέον ούτε τίποτα.

Που πήγαν οι βαρύγδουπες δηλώσεις του παρελθόντος ότι η αξιολόγηση στο δημόσιο δε θα επιφέρει απολύσεις, παρά μόνο την αναβάθμιση της ποιότητας και την αύξηση της παραγωγικότητας των δημόσιων υπηρεσιών; Χρόνια τώρα προσπαθούσαν με αυτά ως επιχειρήματα να πετύχουν την εφαρμογή της αξιολόγησης. Τώρα πια αποκαλύπτεται ο αληθινός σκοπός της και στον τελευταίο που έτρεφε αυταπάτες. Η εσωστρέφεια του κλάδου δεν βοηθάει και χάνουμε το δάσος.

Τέλος, στις ΔΕΚΟ δεν είδα κανέναν να διορίζεται ούτε με γραπτές εξετάσεις ΑΣΕΠ ούτε με επετηρίδα ούτε με χρόνια προϋπηρεσίας ως αναπληρωτής σε παραμεθόριες περιοχές. Όπως δεν είδα τις ΔΕΚΟ να ενσωματώνονται στο ενιαίο μισθολόγιο. Ούτε είδα πολλούς εξ αυτών να πραγματοποιούν μεταπτυχιακές σπουδές ή πλήθος επιμορφώσεων μετά το διορισμό τους για τη βελτίωσης της ποιότητας και της παραγωγικότητας τους, σε αντίθεση με τους εκπαιδευτικούς.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 28, 2013, 09:23:24 πμ από spk »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160672
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 351
Σύνολο: 366

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.