*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 1392372 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nipiagogos1988

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1387
  • Φύλο: Γυναίκα
  • μαζί με την οικονομική κρίση ήρθε και το πτυχίο,
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3640 στις: Ιούλιος 14, 2013, 08:04:41 μμ »
Η ζωή είναι μικρή για να'ναι θλιβερή μωρό μου!!  8/2011

https://www.youtube.com/watch?v=3J2eeyOaYlY

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:13:41 »

Αποσυνδεδεμένος Panos161

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3641 στις: Ιούλιος 14, 2013, 08:04:52 μμ »
Αφού αρχίσαμε τις προτάσεις ας κάνω και εγώ την δική μου:
Με μόνο δέκα ευρώ το μήνα επι 80.000 καθηγητές που είμαστε ακόμα ζωντανοί θα μπορούσαμε να δίνουμε 400 ευρώ το μήνα σε κάθε απολυμένο συνάδελφο μέχρις ότου αυτός να βρεί ( αν βρει ) δουλειά. Το ποσό αυτό ( τα 10 ευρώ)  θα μπορούσε να μεταβάλεται σύμφωνα με τις εκάστοτε συνθήκες και μέχρι ενός ανώτατου πλαφόν που θα έθετε ο καθένας μας

Αποσυνδεδεμένος anemoni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3642 στις: Ιούλιος 14, 2013, 08:08:43 μμ »
Εγώ δεν καταλαβαίνω ΠΩΣ θα γίνει ο έλεγχος πλαστών πτυχίων. Γνωστός γνωστού, πλήρωσε, του ήρθε σπίτι το μάστερ. Στο εκεί παν/μιο είναι καταγεγραμμένος. Νομίζω ήταν Βουλγαρία, αλλά φαινόταν ότι γινόταν στα αγγλικά. Πως θα τον "πιάσουν" αυτόν τον άνθρωπο;
Από έλλειψη γνώσεων δεν παίζει (έχω πάρει το βασικό επίπεδο γνώσης στα γαλλικά, 16 χρονών και τώρα δε θυμ'αμαι τπτ. Τι θα μου πουν, δεν έχεις certificat;)

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3643 στις: Ιούλιος 14, 2013, 08:10:22 μμ »
Το προτείναμε ήδη και στη δικη μου ΕΛΜΕ για ταμείο υπέρ απολυμένων
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:13:41 »

Αποσυνδεδεμένος passatembo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3644 στις: Ιούλιος 14, 2013, 08:10:51 μμ »
Ο γνωστός του γνωστού και πάει λέγοντας... Οποιος έχει στοιχεία ας πάει στο εισαγγελέα.

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3645 στις: Ιούλιος 14, 2013, 08:13:39 μμ »
έλα τώρα όλοι ξέρουμε...


http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63681020
Δεν μιλάω για τα συγκεκριμένα μεταπτυχιακά, τα οποία είναι προβληματικά. Ξέρω όμως συναδέλφους που πήραν δεύτερο πτυχίο και μεταπτυχιακό απο ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο, όσο δούλευαν. Μην τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι!

Αποσυνδεδεμένος kopan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
  • Όλα αλλάζουν όταν εσύ αλλάζεις.
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3646 στις: Ιούλιος 14, 2013, 08:13:55 μμ »
Αφού αρχίσαμε τις προτάσεις ας κάνω και εγώ την δική μου:
Με μόνο δέκα ευρώ το μήνα επι 80.000 καθηγητές που είμαστε ακόμα ζωντανοί θα μπορούσαμε να δίνουμε 400 ευρώ το μήνα σε κάθε απολυμένο συνάδελφο μέχρις ότου αυτός να βρεί ( αν βρει ) δουλειά. Το ποσό αυτό ( τα 10 ευρώ)  θα μπορούσε να μεταβάλεται σύμφωνα με τις εκάστοτε συνθήκες και μέχρι ενός ανώτατου πλαφόν που θα έθετε ο καθένας μας

Καλό συνάδελφε, αν και ακόμη δεν υπάρχουν απολυμένοι και ελπίζω να μην υπάρξουν, αν οι "εθνοσωτήρες" πάρουν το μάθημά τους από τις αντιδράσεις...

Αν χρειαστεί όμως, απλά πρέπει τα χρήματα να μπαίνουν σε προσωπικούς λογαριασμούς των συναδέλφων, διότι αλλιώς θα καταλήξουν στους δανειστές και αυτά... ;)

Πάντως, αν και θέλει οργάνωση και είναι δύσκολη διαδικασία, αν είχαμε ένα ταμείο αρωγής, με κράτηση ενός μικρού ποσού, από χρόνια πριν, θα είχαμε πάρα πολλά χρήματα, αφού οι εκπ/κοί είμαστε πολυάριθμος κλάδος.
Αλλά που...! :( :(

Θα μπορούααμε οργανωμένα, ΟΛΟΙ  μαζί οι δημ. υπάλληλοι, να υιοθετούσαμε ανέργους (πραγματικούς) γενικά...!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 14, 2013, 08:27:00 μμ από kopan »
Η ευφυΐα είναι η σύζυγος, η φαντασία είναι η ερωμένη και η μνήμη είναι η υπηρέτρια.
Βίκτωρ Ουγκώ

Αποσυνδεδεμένος anemoni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3647 στις: Ιούλιος 14, 2013, 08:21:22 μμ »
Ξέρω όμως συναδέλφους που πήραν δεύτερο πτυχίο και μεταπτυχιακό απο ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο, όσο δούλευαν. Μην τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι!
εννοείται!!
Ξέρω 2 καθηγητές που πήραν από 2 μάστερ και ένα διδακτορικό ο καθένας τους, ΧΩΡΙΣ άδεια... και από ελληνικά παν/μια

Αποσυνδεδεμένος raven

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3648 στις: Ιούλιος 14, 2013, 08:25:03 μμ »
"Προχωραμε σε μια ΣΥΝΟΛΙΚΗ επανατοποθετηση του εκπαιδευτικου προσωπικου" δηλωσε ουπουργος στο Εθνος. Μηπως εννοει νεα κατανομη οργανικων με καποιου ειδους κριτηρια κι οσοι περισσεψουμε στον καιαδα της διαθεσιμοτητας?Μηπως αυτο θα το βαφτισει αξιολογηση προσωπικου?

dd2

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3649 στις: Ιούλιος 14, 2013, 08:35:52 μμ »
Απόσυρση ή απειλή για απόσυρση των καταθέσων όλων των Δημοσίων υπαλλήλων...
Όσο φτωχοί κι αν είμαστε, τόσες εκατοντάδες χιλιάδες κόσμος, μερικά δις δε θα έχουμε βρε παιδιά...;

Θα τους κλονίσει αυτό σίγουρα, διότι οι τράπεζες δεν έχουν ρευτό, ούτε για πασατέμπος πια.

Και κανονικά θα έπρεπε ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι. που υποφέρουν και ειδικά οι του ιδ. τομέα, να το είχαν κάνει ήδη από πολύ καιρό...!
Μπράβο! Συμφωνώ απόλυτα!Είμαστε 180.000 εκπαιδευτικοί.Έχουμε δύναμη και πρέπει να την δείξουμε.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3650 στις: Ιούλιος 14, 2013, 08:41:24 μμ »
σε περίπτωση κατάργησης θέσεων κλάδου ή ειδικότητας για να επιλεγούν οι υποψήφιοι προς διαθεσιμότητα θα συντάσσεται βαθμολογικός πίνακας (όπως λέει το πολυνομοσχέδιο),
η οριστικοποίηση των μορίων θα γίνεται με απόφαση του υπουργού διοικητικής μεταρρύθμισης και ενδέχεται οι υποψήφιοι να κληθούν να περάσουν και από συνένετευξη :o :o
"Αν και η οριστικοποίηση των μορίων θα γίνει με απόφαση του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης, ωστόσο, βάσει το προβλέψεων του νομοσχεδίου είναι ήδη γνωστό ότι μόρια θα δίδονται για τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, ενώ θα συνεκτιμηθεί η εργασιακή και διοικητική εμπειρία, η εργασιακής φυσιογνωμία τους ::) (δεξιότητες, ή επιδόσεις, ηθικές αμοιβές, πειθαρχικές ποινές, μακρόχρονες ή συστηματικά επαναλαμβανόμενες αναρρωτικές άδειες ή αδικαιολόγητες απουσίες).
Στο πλαίσιο της αξιολόγηση των ικανοτήτων και της προσωπικότητας των υπαλλήλων, ενδέχεται να κληθούν να περάσουν και από συνέντευξη. Με δεδομένο πάντως ότι στο παρελθόν έχει ασκηθεί έντονη κριτική για το μέτρο της συνέντευξης, από το υπουργείο διαβεβαιώνουν ότι αυτή θα διενεργείται με απόλυτη αξιοκρατία, ενώ θα τηρούνται και πρακτικά της συνέντευξης, προκειμένου να δίδεται δυνατότητα ελέγχου ανά πάσα στιγμή."
Υ Γ αυτό μου θυμίζει τα πρακτικά των συνεντεύξεων στις πρόσφατες κρίσεις διευθυντών  8)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 14, 2013, 08:43:10 μμ από Stelios »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

dd2

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3651 στις: Ιούλιος 14, 2013, 08:47:23 μμ »
Όλα αυτά (διαθεσιμότητα, κινητικότητα,μετατάξεις) συνάδελφοι οδηγούν σε ένα μόνο : στην απόλυση. Ο στόχος τους είναι ένας και μοναδικός: να σπάσει το ταμπού της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων. Τίποτε άλλο. Φυσικά δεν τους ενδιαφέρουν ούτε οι 52 ειδικότητες , ούτε τα ΕΠΑΛ ούτε τα ΙΕΚ ούτε τίποτα. Γι'αυτό πρέπει να αγωνιστούμε να μην περάσει.

dd2

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3652 στις: Ιούλιος 14, 2013, 08:53:06 μμ »
http://www.alfavita.gr/arthra/οι-6-μύθοι-του-υπ-παιδείας-και-η-πραγματικότητα-μια-απάντηση-στο-νέο-non-paper-του-β-παντή
Β. Παντής : Οι 6 μύθοι του Υπ. Παιδείας και η πραγματικότητα. Μια απάντηση στο νέο non paper.


Το υπουργείο παιδείας προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα και για αυτό δημοσιεύει non paper προσπαθώντας να μας δώσει την πραγματικότητα αναφερόμενο στους μύθους όπως λέει για όσα καταμαρτυρούν οι αγωνιζόμενοι εκπαιδευτικοί.

Ας δούμε τους μύθους και κατ’ ουσίαν κατασκευασμένα ψεύδη του υπουργείου :

1ος Μύθος : «…οι  υπόλοιπες 7 Ειδικότητες Επαγγελμάτων αφορούν σε επαγγέλματα υγείας και πρόνοιας, που οι απόφοιτοί τους στην πλειοψηφία τους δεν βρίσκουν επαγγελματική αποκατάσταση...»

Πραγματικότητα : οι πτυχιούχοι του τομέα υγείας και πρόνοιας των ΕΠΑΛ πετυχαίνουν υψηλότατες επιδόσεις στις πανελλαδικές των ΕΠΑΛ ομάδα Α΄ και εισάγονται στα αντίστοιχα ΤΕΙ της ειδικότητάς τους τα οποία επίσης είναι περιζήτητα (ΤΕΙ Νοσηλευτικής, Φυσιοθεραπείας,  Βρεφονηπιοκόμων, Εργοθεραπείας) και με υψηλές βάσεις. Κι ας μην ξεχνάμε ότι μέσω των ΕΠΑΛ δίνουν πανελλαδικές στα μαθήματα της ειδικότητάς του που σχετίζονται και με τις σχολές που θα εισαχθούν. Η επιτυχία των παιδιών σε σχολές φτάνει το 25 με 30 % (ενδεικτικά στοιχεία από το ΕΠΑΛ Βέροιας). Οι υπόλοιποι πτυχιούχοι του τομέα βρίσκουν δουλειά στην αγορά εργασίας δεδομένου ότι υπάρχει ζήτηση στις ειδικότητές τους  από νοσοκομεία, ιατρεία, κλινικές, ΙΚΑ, βρεφονηπιακούς σταθμούς αλλά ακόμη και σε ιδιωτική απασχόληση. Γι αυτό και οι μαθητές συρρέουν στον τομέα αυτό.

2ος Μύθος : «δημιουργείται σύγχυση στην αγορά εργασίας η οποία πλήττει αποφοίτους ανώτερων βαθμίδων εκπαίδευσης ιδίως ειδικοτήτων επαγγελμάτων, αποφοίτων Δημοσίων ΙΕΚ & ΤΕΙ.»

Πραγματικότητα : Δεν υπάρχει καμία απολύτως σύγχυση, πέρα από αυτή που υπάρχει στο Υπουργείο και διαστρεβλώνει την αλήθεια. Σε όλες τις ειδικότητες μηχανολόγοι, ηλεκτρολόγοι, ηλεκτρονικοί, γεωπόνοι, υγείας πρόνοιας υπάρχουν διασαφηνισμένα και ξεκαθαρισμένα επίπεδα επαγγελματικής κατάρτισης που συμφωνούν με τον συγκεκριμένο ευρωπαϊκό κώδικα: Επίπεδο 3 τα πτυχία ΕΠΑΛ ΕΠΑΣ, επίπεδο 3 * τα ΙΕΚ και επίπεδο 4 οι απόφοιτοι των ΤΕΙ. Έτσι είναι ξεκάθαρο για όλους τι επίπεδο έχει και που μπορεί να δουλέψει.

3ος Μύθος : «Οι πέντε από αυτές τις Ειδικότητες Επαγγελμάτων ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ - ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ – ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ & ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΝΔΥΜΑΤΟΣ δεν αποτελούν αντικείμενο της τυπικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά επαγγελματικές δεξιότητες, που μπορούν να αποδίδονται τόσο από τα ΔΗΜΟΣΙΑ ΙΕΚ, όσο και από Κέντρα Δια Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ) ή σε ανώτερο επίπεδο μερικές εξ αυτών από ΤΕΙ.»

Πραγματικότητα : Αφού μας ξεκαθαρίσουν τι εστί «τυπική δευτεροβάθμια εκπαίδευση» ας μας πουν από πότε αποφάσισαν ότι θα διώχνουν παιδιά από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε διάφορα κέντρα κατάρτισης όπως και αν τα λένε. Όλες οι ειδικότητες πρέπει να είναι αντικείμενο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και κανένα παιδί πριν τα 18 δεν πρέπει να οδηγείται στην κατάρτιση. (Θεωρώ ότι είναι γνωστή η διαφορά εκπαίδευσης – κατάρτισης και  η παιδαγωγική προσέγγιση του ζητήματος για παραμονή των παιδιών στην εκπαίδευση γενική ή επαγγελματική)

Επίσης είναι αδιανόητο να αναφέρει ότι  τα Δημόσια ΙΕΚ «με τη δρομολογούμενη αναβάθμισή τους θα μπορούν να τις παρέχουν και σε αποφοίτους Γυμνασίου.»  Μάλιστα, άλλη μια αναβάθμιση που οδηγεί στην αμορφωσιά τους μαθητές. Στα 15, τους πετάς έξω από την δευτεροβάθμια εκπαίδευση και τους στέλνεις κατευθείαν στην κατάρτιση. Συγχαρητήρια στο υπουργείο της παιδείας!!!, που προωθεί την δημιουργία αμόρφωτων εργαζομένων.

4ος Μύθος : Το υπουργείο δεν εξυπηρετεί ιδιωτικά συμφέροντα και ιδιωτικά ΙΕΚ.

Πραγματικότητα : Φυσικά και εξυπηρετεί τα συμφέροντα της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Στην απάντηση του μας αναφέρει τα ιδιωτικά ΕΠΑΛ που είναι λίγα, ξεχνάει όμως να κάνει μνεία στα ιδιωτικά ΙΕΚ που λειτουργούν με αυτές ακριβώς τις ειδικότητες. Αν δεν τα γνωρίζουν οι συντάκτες των non paper  ας ρωτήσουν τον υπουργό παιδείας, προσφάτως εγκαινίασε κτίριο ενός από αυτών. Είναι αυτονόητο ότι τώρα που το υπουργείο άνοιξε το δρόμο θα εμφανιστούν και άλλα ιδιωτικά ΙΕΚ.

Όλα αυτά τα σαθρά επιχειρήματα που χρησιμοποιεί το Υπουργείο για να δικαιολογήσει το κλείσιμο τομέων που γέμιζαν από μαθητές και την απόλυση εκπαιδευτικών που είχαν πλήρες ωράριο και δεν πλεόναζαν, αποδεικνύει τη δωρεά που κάνανε της δημόσιας εκπαίδευσης στα ιδιωτικά συμφέροντα.

5ος Μύθος : «ποιά ειδικότητα παρέχεται πού εξαρτάται από το αν υπάρχει έστω ένας μόνιμος καθηγητής που μπορεί να «συμπαρασύρει» την δημιουργία τμήματος»

Πραγματικότητα : Τεραστίου μεγέθους κατασκευασμένο ψέμα. Ο μόνιμα μεγάλος αριθμός εγγραφών μαθητών στους τομείς υγείας πρόνοιας και αισθητικής - κομμωτικής δημιουργούσε ανάγκες για ύπαρξη μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού. Κανένας εκπαιδευτικός δεν συμπαρασύρει κανένα μαθητή για την δημιουργία κανενός τμήματος. Και αυτό που σκοπίμως κάνετε ότι δεν ξέρετε είναι ότι η ίδια η αγορά εργασίας με τις ανάγκες της, οδηγεί τους μαθητές στις ειδικότητες που καταργήσατε. Αυτό αποτελεί μια υγιής ανατροφοδοτούμενη διαδικασία καταπολέμησης της ανεργίας που κάνουν οι ίδιοι οι μαθητές και οι οικογένειές τους. Συγχαρητήρια και πάλι κλείνοντας τέτοιους τομείς καταπολεμάτε και την ανεργία.

6ος Μύθος : « δεν παρέχουν όλα τα ΕΠΑΛ και όλες οι ΕΠΑΣ το σύνολο αυτών των ειδικοτήτων και των τομέων, παρά μόνο κάποιες εξ αυτών.»

Πραγματικότητα : Ψέματα, ψέματα, ψέματα. Στα ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ παρέχονται οι ειδικότητες και λειτουργούν εφόσον εγγραφούν οι μαθητές. Αν κάπου δεν παρέχονται φροντίστε να παρέχονται και οι μαθητές με τις εγγραφές τους θα τις θέσουν σε πιθανή λειτουργία. Απλά πράγματα.

 Εδώ όμως καταργείτε τις ειδικότητες που λειτουργούσαν με πολλά παιδιά και καταγγέλλετε  τάχα ότι οι καθηγητές συμπαρασύρουν τους μαθητές στα τμήματα. Τα παιδιά που ήθελαν στην Β΄  τάξη να πάνε στους κομμένους τομείς που θα τα «συμπαρασύρει» τώρα το υπουργείο να πάνε;;;;;;

Βαπτιστής Παντής

Αναπλ. Αιρετός ΠΥΣΔΕ Ημαθίας

 

Αποσυνδεδεμένος old_computer

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3653 στις: Ιούλιος 14, 2013, 09:01:39 μμ »

Θα μπορούααμε οργανωμένα, ΟΛΟΙ  μαζί οι δημ. υπάλληλοι, να υιοθετούσαμε ανέργους (πραγματικούς) γενικά...!

O φόρος αλληλεγγύης υπάρχει τον κρατάνε απο την μισθοδοσία, είναι  200 ευρώ για κάτω από 20000 και 400 ευρώ για πάνω.. ανάθεμα με αν έχει φθάσει όμως έστω και ένα ευρώ σε άνεργους....


Επίσης είναι αδιανόητο να αναφέρει ότι  τα Δημόσια ΙΕΚ «με τη δρομολογούμενη αναβάθμισή τους θα μπορούν να τις παρέχουν και σε αποφοίτους Γυμνασίου.» 
 

Δεν προσπαθούν να σπάσουν μόνο το ταμπού των απολύσεων... αυτή η πρόταση αλλάζει πολλά...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160908
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 380
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 351
Σύνολο: 359

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.06 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.