*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 1390793 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος actor

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 325
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3934 στις: Ιούλιος 16, 2013, 10:12:44 μμ »
Μόλις είδα ένα βιντεάκι στο ipaideia με τα λεγόμενα του Παπαχρήστου στη σαββατιάτικη εκπομπή του Αυτιά. Είπε ότι το υπουργείο παιδείας φτιάχνει λίστες για το Σεπτέμβριο, όχι μόνο καθηγητών που αδυνατούν να κάνουν μάθημα για τους όποιους λόγους, αλλά και πλεοναζόντων καθηγητών, οι οποίοι επειδή δε βρήκαν ώρες για να διδάξουν, τους ανατέθηκαν διοικητικά καθήκοντα. Αυτοί, λέει, θεωρούνται, κοπανατζήδες και λουφαδόροι. Πάντως, για να πω τη μαύρη αλήθεια μου, όσοι από τη διάθεση ΠΥΣΔΕ παραμένουν στο γραφείο και τους ανατίθενται διοικητικά καθήκοντα, μάλλον την... ψάχνουν και το θέλουν και οι ίδιοι, τουλάχιστον οι δυο-τρεις που ξέρω εγώ.
Εδώ και 7 χρόνια είμαι στη διάθεση ΠΥΣΔΕ το οποίο βρίσκεται 300 χλμ μακριά από εκεί που μένω. Κάθε χρόνο προσπαθούσα να πάρω απόσπαση για να είμαι κοντά στην οικογένεια και λόγω εξόδων εννοείται.....Λόγω μη κενών πλέον στην ειδικότητα μου απόσπαση σε ΠΥΣΔΕ ούτε με αίτηση...από το ΘΕΟ ...οπότε μπόρεσα να πάρω σε ένα φορέα τη χρονιά 2012-2013 (υπόψη τη χρονιά 2011-2012 ήμουν στο ΠΥΣΔΕ και τα είδα όλα ....μαύρα)...Συμπέρασμα: το θέλει ο οργανισμός μου να βγω σε διαθεσιμότητα επειδή θέλω να πάρα απόσπαση σε φορέα αφού το σχολείο έχε γίνει όνειρο απατηλο... ????? (ευτυχώς δεν έχω κάποια αρρώστια, δεν είμαι τριτοπολύτεκνος..ούτε σύζυγος ενόπλων, ούτε αιρετός ΟΤΑ...ούτε...ούτε...ούτε)..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:54:48 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3935 στις: Ιούλιος 16, 2013, 10:18:12 μμ »
δε νομίζω ότι αυτό που γράφει ο Νικήτας αναφέρεται σε όσους αποσπάστηκαν σε φορέα . ( αν ήταν έτσι το υπουργείο ειναι φωλιά απο λουφαδόρους και κοπανατζήδες!!!). Νομίζω αναφέρεται σε όσους φαινονται σε ένα σχολειο αλλά δεν έχουν καμία ανάθεση ( ή ελάχιστες ) και 19  ώρες γραμματειακή υποστήριξη ...
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3936 στις: Ιούλιος 16, 2013, 10:20:18 μμ »
Μόλις είδα ένα βιντεάκι στο ipaideia με τα λεγόμενα του Παπαχρήστου στη σαββατιάτικη εκπομπή του Αυτιά. Είπε ότι το υπουργείο παιδείας φτιάχνει λίστες για το Σεπτέμβριο, όχι μόνο καθηγητών που αδυνατούν να κάνουν μάθημα για τους όποιους λόγους, αλλά και πλεοναζόντων καθηγητών, οι οποίοι επειδή δε βρήκαν ώρες για να διδάξουν, τους ανατέθηκαν διοικητικά καθήκοντα. Αυτοί, λέει, θεωρούνται, κοπανατζήδες και λουφαδόροι. Πάντως, για να πω τη μαύρη αλήθεια μου, όσοι από τη διάθεση ΠΥΣΔΕ παραμένουν στο γραφείο και τους ανατίθενται διοικητικά καθήκοντα, μάλλον την... ψάχνουν και το θέλουν και οι ίδιοι, τουλάχιστον οι δυο-τρεις που ξέρω εγώ.
Εδώ και 7 χρόνια είμαι στη διάθεση ΠΥΣΔΕ το οποίο βρίσκεται 300 χλμ μακριά από εκεί που μένω. Κάθε χρόνο προσπαθούσα να πάρω απόσπαση για να είμαι κοντά στην οικογένεια και λόγω εξόδων εννοείται.....Λόγω μη κενών πλέον στην ειδικότητα μου απόσπαση σε ΠΥΣΔΕ ούτε με αίτηση...από το ΘΕΟ ...οπότε μπόρεσα να πάρω σε ένα φορέα τη χρονιά 2012-2013 (υπόψη τη χρονιά 2011-2012 ήμουν στο ΠΥΣΔΕ και τα είδα όλα ....μαύρα)...Συμπέρασμα: το θέλει ο οργανισμός μου να βγω σε διαθεσιμότητα επειδή θέλω να πάρα απόσπαση σε φορέα αφού το σχολείο έχε γίνει όνειρο απατηλο... ????? (ευτυχώς δεν έχω κάποια αρρώστια, δεν είμαι τριτοπολύτεκνος..ούτε σύζυγος ενόπλων, ούτε αιρετός ΟΤΑ...ούτε...ούτε...ούτε)..

Δε μπορώ να ξέρω τι εννοεί ο... ποιητής (Παπαχρήστος), μπορώ να σου πω τι εννοώ εγώ, με την τελευταία αποστροφή στην τοποθέτησή μου. Όταν λέω για άτομα που μένουν με τη θέλησή τους στη διάθεση ΠΥΣΔΕ, για να 'βολευτούν' σε γραφείο, δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις όπως η δική σου, που αναγκάζετα δηλαδή να κάποιος πάρει απόσπαση για σοβαρούς λόγους (οικογενειακούς, οικονομικούς κ.α.) αλλά για άτομα που έχουν πάρει μετάθεση στον τόπο που θέλουν (π.χ. Αθήνα, Λάρισα κοκ) και παραμένουν εσκεμμένα στη διάθεση ΠΥΣΔΕ -ούτε καν δήλωση προτίμησης σε λειτουργικά κενά δεν κάνουν- γιατί πολύ απλά έχουν... άκρες στο γραφείο και αυτές οι άκρες τους κρατούν εκεί.
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος actor

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 325
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3937 στις: Ιούλιος 16, 2013, 10:35:13 μμ »
Μόλις είδα ένα βιντεάκι στο ipaideia με τα λεγόμενα του Παπαχρήστου στη σαββατιάτικη εκπομπή του Αυτιά. Είπε ότι το υπουργείο παιδείας φτιάχνει λίστες για το Σεπτέμβριο, όχι μόνο καθηγητών που αδυνατούν να κάνουν μάθημα για τους όποιους λόγους, αλλά και πλεοναζόντων καθηγητών, οι οποίοι επειδή δε βρήκαν ώρες για να διδάξουν, τους ανατέθηκαν διοικητικά καθήκοντα. Αυτοί, λέει, θεωρούνται, κοπανατζήδες και λουφαδόροι. Πάντως, για να πω τη μαύρη αλήθεια μου, όσοι από τη διάθεση ΠΥΣΔΕ παραμένουν στο γραφείο και τους ανατίθενται διοικητικά καθήκοντα, μάλλον την... ψάχνουν και το θέλουν και οι ίδιοι, τουλάχιστον οι δυο-τρεις που ξέρω εγώ.
Εδώ και 7 χρόνια είμαι στη διάθεση ΠΥΣΔΕ το οποίο βρίσκεται 300 χλμ μακριά από εκεί που μένω. Κάθε χρόνο προσπαθούσα να πάρω απόσπαση για να είμαι κοντά στην οικογένεια και λόγω εξόδων εννοείται.....Λόγω μη κενών πλέον στην ειδικότητα μου απόσπαση σε ΠΥΣΔΕ ούτε με αίτηση...από το ΘΕΟ ...οπότε μπόρεσα να πάρω σε ένα φορέα τη χρονιά 2012-2013 (υπόψη τη χρονιά 2011-2012 ήμουν στο ΠΥΣΔΕ και τα είδα όλα ....μαύρα)...Συμπέρασμα: το θέλει ο οργανισμός μου να βγω σε διαθεσιμότητα επειδή θέλω να πάρα απόσπαση σε φορέα αφού το σχολείο έχε γίνει όνειρο απατηλο... ????? (ευτυχώς δεν έχω κάποια αρρώστια, δεν είμαι τριτοπολύτεκνος..ούτε σύζυγος ενόπλων, ούτε αιρετός ΟΤΑ...ούτε...ούτε...ούτε)..

Δε μπορώ να ξέρω τι εννοεί ο... ποιητής (Παπαχρήστος), μπορώ να σου πω τι εννοώ εγώ, με την τελευταία αποστροφή στην τοποθέτησή μου. Όταν λέω για άτομα που μένουν με τη θέλησή τους στη διάθεση ΠΥΣΔΕ, για να 'βολευτούν' σε γραφείο, δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις όπως η δική σου, που αναγκάζετα δηλαδή να κάποιος πάρει απόσπαση για σοβαρούς λόγους (οικογενειακούς, οικονομικούς κ.α.) αλλά για άτομα που έχουν πάρει μετάθεση στον τόπο που θέλουν (π.χ. Αθήνα, Λάρισα κοκ) και παραμένουν εσκεμμένα στη διάθεση ΠΥΣΔΕ -ούτε καν δήλωση προτίμησης σε λειτουργικά κενά δεν κάνουν- γιατί πολύ απλά έχουν... άκρες στο γραφείο και αυτές οι άκρες τους κρατούν εκεί.
οκ φίλε μου........δεν το είχα καταλάβει έτσι.....
 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:54:48 »

Αποσυνδεδεμένος george_pe19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3938 στις: Ιούλιος 16, 2013, 10:42:22 μμ »
Αγαπητοί Συνάδελφοι, σας γράφω για το θέμα της ομοιογένειας στις διαμαρτυρίες που
αφορούν την διαθεσιμότητα συναδέλφων.

Είναι σχεδόν αδύνατο να συννενοηθούμε.

Υπάρχουν πάρα πολλοί συνάδελφοι που ζουν σε εικονική πραγματικότητα.

Σας παραθέτω φετινούς διαλόγους στα τρία λύκεια-γυμνάσια που ήμουν 8-6-6 ώρες αντίστοιχα. Μιλάμε για
το 2012-2013 με όλα αυτά που ακούγονται και ζωές συναδέλφων στον αέρα.

1) ΠΕ01: "Δεν μπορώ κύριε Δ/ντα να έρθω αύριο που θα λείπετε οι άλλοι σε εκδρομή 8.15-11.00, γιατί εγώ
αύριο είχα 2ωρο, που σημαίνει ότι στις 10.00 θα φύγω, έχετε κάνει κάποιο λάθος"

2) ΠΕ02: "Κύριε Δ/ντα δεν μπορώ να βλέπω τα μαθήματα μου πεταμένα από εδώ και από εκεί", μπροστά στο
σύλλογο και στους ξενόγλωσσους συναδέλφους που χάνουν την δουλειά τους και κοιτάνε με τα μάτια
ορθάνοιχτα.

3) ΠΕ02: Προς προγραμματιστή "Και μην νομίζεις ότι δεν ξέρω πως με βάζεις επιτήρηση πάντα στο Α2 που γράφουν
2 ώρες γεμάτες, ενώ την τάδε που είναι κολλητή σου την βάζεις Γ τάξη που τελειώνουν γρήγορα". Μιλάμε για Ιούνιο 2013 με τις διαθεσιμότητες στα πόδια μας. Να βαράς το κεφάλι σου στον τοίχο.

4) ΠΕ02: "Γιατί έχω 5 κενά στο πρόγραμμα ενώ η τάδε έχει 4;"

5) ΠΕ02: "Κανονικά στο σχολείο δεν χρειάζεται καμία άλλη ειδικότητα εκτός από την ΠΕ02"

6) ΠΕ03: "Κανονικά στο σχολείο δεν χρειάζεται καμία άλλη ειδικότητα εκτός από την ΠΕ02 και την ΠΕ03"

7) ΠΕ03: "Δεν είναι δυνατόν να σχολάω 2 μέρες την εβδομάδα 7η ώρα, δεν έχει γίνει ποτέ αυτό!"

8) ΠΕ03: Μετά από μάθημα και γιορτή μετά λόγω καταλήψεων, "Πρώτη φορά μου συμβαίνει στα χρόνια μου στο σχολείο" να έρθω 8.15 και να φύγω 14.00, μεγάλο δράμα μιλάμε!!!

9) ΠΕ04.04: Σε συγκέντρωση στο τέλος της χρονιάς, και επειδή είναι από τους ελάχιστους κλάδους, λόγω
της διάσπασης τελευταία, που δεν κινδυνέυουν, "Καλά συνάδελφοι δεν ήρθαμε εδώ για να συζητάμε για
διαθεσιμότητες!"

10) ΠΕ16: και ενώ έχει 10 ώρες την εβδομάδα, "Μα καλά με έβαλες 7η ώρα είναι δυνατον;;"

11) ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ: ενώ συγχωνεύεται το παρά-διπλανό σχολείο και δεν έρχονται μαζί μας στην
διαμαρτυρία, "ε εντάξει εμείς είμαστε μεγάλο λύκειο δεν θα μας ενοχλήσουν"


ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ
ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ;

ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ, ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΙΔΡΩΜΕΝΟΙ!!



Αποσυνδεδεμένος george_pe19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3939 στις: Ιούλιος 16, 2013, 10:47:58 μμ »
και τελευταίο για να γελάσετε, αυτό στης γυναίκας μου το σχολειο!

ΠΕ03: και αφού έχει φύγει άλλος συνάδελφος από το σχολείο με μετάθεση και του έχει πάρει άρων άρων
το γραφείο (στο γραφείο καθηγητών), "επιτέλους! Μια ζωή σε αυτό το γραφείο δίπλα στο φωτοτυπικό, να μου
ακουμπάνε όλοι οι συνάδελφοι, χαρτιά πάνω στο γραφείο μου!!"

και να το λέει στην γυναίκα μου που μαζί με εμένα είμαστε ΠΕ19 στην διάθεση ΠΥΣΔΕ, δηλαδή διαθεσιμοκινητικοαπόλυση, και να περιμένει συμπαράσταση για το ΔΡΑΜΑ ΠΟΥ ΖΟΥΣΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!!

ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΕΩ!!!!!


Υ.Γ και δεν είναι τόσο μικρή μειοψηφία όπως υποστηρίζουν κάποιοι εδώ μέσα. Τουλάχιστον στην Αττική!!

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3940 στις: Ιούλιος 16, 2013, 10:48:35 μμ »
Είναι σχεδόν αδύνατο να συννενοηθούμε.
Υπάρχουν πάρα πολλοί συνάδελφοι που ζουν σε εικονική πραγματικότητα.
Σας παραθέτω φετινούς διαλόγους στα τρία λύκεια-γυμνάσια που ήμουν 8-6-6 ώρες αντίστοιχα. Μιλάμε για
το 2012-2013 με όλα αυτά που ακούγονται και ζωές συναδέλφων στον αέρα.
ναι δυστυχώς έτσι και χειρότερα είναι :(
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3941 στις: Ιούλιος 16, 2013, 10:52:48 μμ »
Εξαιρετικοί οι διάλογοι που μας παρέθεσε ο Γιώργος της Πληροφορικής!! (αν και νομίζω δεν ειναι αυτή η κατάλληλη ώρα να "κράξουμε" )

Μόλις βρήκα , διάβασα και σας παραθέτω ένα ενδιαφέρον - νομίζω- άρθρο σχετικό με τα μηνύματα που μας δίνει ο .... Όμηρος στην Οδύσσεια για το πώς να αντιμετωπίσουμε την σημερινή κατάσταση :

Άραγε αυτό γιατί δεν μας τα διδάξαν στο σχολείο;
Διαβάστε το! Αρκούν 2 λεπτά. Αλλά μπορεί να το σκέπτεστε για πολύ περισσότερο.
Είναι πολύ σημαντικό, αυτές τις κρίσιμες ώρες, να ρίξουμε μια ματιά στην βίβλο των Ελλήνων, δηλαδή στα ΟΜΗΡΙΚΑ ΕΠΗ και να διδαχτούμε, έστω και την τελευταία στιγμή, από το πνεύμα του Οδυσσέα.

ΔΗΛΑΔΗ: Να κρατήσουμε την ψυχραιμία μας, να ελέγξουμε την παρόρμηση να έχουμε τις αισθήσεις μας και τις αντένες μας ΑΝΟΙΧΤΕΣ και να μην παρασυρθούμε από την οργή και το μένος που μας διακατέχει, ώστε να γίνουμε βορρά, στους σύγχρονους “μνηστήρες”.

Όταν ο Οδυσσέας φτάνει στην Ιθάκη, η μεγίστη επιθυμία του είναι ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ, τον κόσμο που του έκλεψαν. Παρά την μεγάλη του λαχτάρα, διατηρεί την ανωνυμία του και μεταμορφωμένος σε ζητιάνο από την ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ, πηγαίνει στο παλάτι ώστε να ελέγξει την κατάσταση και να πάρει τις πληροφορίες που θέλει, υπομένοντας καρτερικά τις προσβολές και την χλεύη των μνηστήρων. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΣΤΕΙΡΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ. Γι αυτό τον λόγο και είναι ο αγαπημένος της Θεάς ΑΘΗΝΑΣ, της Θεάς που αντιπροσωπεύει την ΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΣ, την ΣΟΦΙΑ, την ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ.Της Θεάς που μελετά τον εχθρό και τον πολεμά με τα ίδια του τα όπλα. Όταν όμως έρχεται η ώρα, όταν τους έχει στριμώξει όλους άοπλους σε ένα δωμάτιο, όταν φανερώνεται πάνοπλος, ΤΟΤΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΙΚΤΟ, ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΙΟΣ ΤΟΥ, που δημιούργησε με τον δικό του ιδρώτα, ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ που οι μνηστήρες καταχράστηκαν και καπηλεύτηκαν μαζί με την φιλοξενία του οίκου του που τιμησε τον ΞΕΝΙΟ ΔΙΑ.

Ο ισχυρότερος αντίπαλός του είναι ο ΑΝΤΙΝΟΟΣ. Η λέξη μιλά απο μόνη της. Είναι η ΑΝΤΙ-ΝΟΗΣΗ, είναι αυτό που μας κάνουν ΤΩΡΑ, είναι ο τρόπος με τον οποίο θολώνουν τις καταστάσεις και την πραγματικότητα ώστε ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝ. Είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την καθυπόταξη και δουλεία του ανθρώπου.

Ο επόμενος είναι ο ΕΥΡΥ-ΜΑΧΟΣ. Αυτός που μάχεται με κάθε τρόπο, με εύρος, ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟΝ, ο δεινός και αδίστακτος μαχητής.

Ο ΑΜΦΙ-ΝΟΜΟΣ! Αυτός που διαστρεβλώνει τον ΝΟΜΟ και την τάξη των πραγμάτων, ο επικίνδυνος γιατί είναι ΕΤΣΙ και ΑΛΛΙΩΣ!

Ο ΑΓΕ-ΛΑΟΣ! Αυτός που άγει τον λαό, που τον παρασύρει με την βοήθεια του ΑΝΤΙ-ΝΟΟΥ. Που τον μετατρέπει σε ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΑΓΕΛΗ!

Κανένα όνομα στα Ομηρικά έπη δεν είναι δοσμένο στην τύχη!

Κρύβουν βαθύτατα νοήματα και στο χέρι μας είναι να τα αποκρυπτογραφήσουμε και να διδαχτούμε, ή καλύτερα να συνετιστούμε.

Οι πρόγονοί μας μιλούν, ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, μας λένε ΠΩΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ, μας λένε πως να τινάξουμε τον ζυγό.

ΑΡΚΕΙ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ!

Και ο Αντίνοος, ο στόχος της πρώτης φονικής βολής του Οδυσσέα.

Είναι αυτός ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ να πεθάνει πρώτος.

Γι’ αυτό, μακριά από την προπαγάνδα των ΜΜΕ.

Και τον σκοτώνει ρίχνοντας του το βέλος στον ΛΑΙΜΟ, το ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ δηλαδή της επικοινωνίας που την χρησιμοποιεί ενάντια στην νόηση των ανθρώπων!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3942 στις: Ιούλιος 16, 2013, 10:58:38 μμ »
Εξαιρετικοί οι διάλογοι που μας παρέθεσε ο Γιώργος της Πληροφορικής!! (αν και νομίζω δεν ειναι αυτή η κατάλληλη ώρα να "κράξουμε" )
Γι’ αυτό, μακριά από την προπαγάνδα των ΜΜΕ.
Και τον σκοτώνει ρίχνοντας του το βέλος στον ΛΑΙΜΟ, το ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ δηλαδή της επικοινωνίας που την χρησιμοποιεί ενάντια στην νόηση των ανθρώπων!

και των αιρετών θα συμπλήρωνα (δεν είναι ώρα για κράξιμο αλλά καλό είναι να θυμόμαστε ποιοι είναι οι φίλοι μας και ποιοι οι πραγματικοί εχθροί μας) ;)
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3943 στις: Ιούλιος 16, 2013, 11:02:20 μμ »
και τελευταίο για να γελάσετε, αυτό στης γυναίκας μου το σχολειο!

ΠΕ03: και αφού έχει φύγει άλλος συνάδελφος από το σχολείο με μετάθεση και του έχει πάρει άρων άρων
το γραφείο (στο γραφείο καθηγητών), "επιτέλους! Μια ζωή σε αυτό το γραφείο δίπλα στο φωτοτυπικό, να μου
ακουμπάνε όλοι οι συνάδελφοι, χαρτιά πάνω στο γραφείο μου!!"

και να το λέει στην γυναίκα μου που μαζί με εμένα είμαστε ΠΕ19 στην διάθεση ΠΥΣΔΕ, δηλαδή διαθεσιμοκινητικοαπόλυση, και να περιμένει συμπαράσταση για το ΔΡΑΜΑ ΠΟΥ ΖΟΥΣΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!!

ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΕΩ!!!!!


Υ.Γ και δεν είναι τόσο μικρή μειοψηφία όπως υποστηρίζουν κάποιοι εδώ μέσα. Τουλάχιστον στην Αττική!!

Δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε, αλλά στις ατάκες που παραθέτει ο συνάδελφος τη μερίδα του λέοντος κατέχουν μαθηματικοί και φιλόλογοι. Δε θέλω να σχολιάσω περισσότερο για να μη γίνω κακός.
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

dd2

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3944 στις: Ιούλιος 16, 2013, 11:04:35 μμ »
Αγαπητοί Συνάδελφοι, σας γράφω για το θέμα της ομοιογένειας στις διαμαρτυρίες που
αφορούν την διαθεσιμότητα συναδέλφων.

Είναι σχεδόν αδύνατο να συννενοηθούμε.

Υπάρχουν πάρα πολλοί συνάδελφοι που ζουν σε εικονική πραγματικότητα.

Σας παραθέτω φετινούς διαλόγους στα τρία λύκεια-γυμνάσια που ήμουν 8-6-6 ώρες αντίστοιχα. Μιλάμε για
το 2012-2013 με όλα αυτά που ακούγονται και ζωές συναδέλφων στον αέρα.

1) ΠΕ01: "Δεν μπορώ κύριε Δ/ντα να έρθω αύριο που θα λείπετε οι άλλοι σε εκδρομή 8.15-11.00, γιατί εγώ
αύριο είχα 2ωρο, που σημαίνει ότι στις 10.00 θα φύγω, έχετε κάνει κάποιο λάθος"

2) ΠΕ02: "Κύριε Δ/ντα δεν μπορώ να βλέπω τα μαθήματα μου πεταμένα από εδώ και από εκεί", μπροστά στο
σύλλογο και στους ξενόγλωσσους συναδέλφους που χάνουν την δουλειά τους και κοιτάνε με τα μάτια
ορθάνοιχτα.

3) ΠΕ02: Προς προγραμματιστή "Και μην νομίζεις ότι δεν ξέρω πως με βάζεις επιτήρηση πάντα στο Α2 που γράφουν
2 ώρες γεμάτες, ενώ την τάδε που είναι κολλητή σου την βάζεις Γ τάξη που τελειώνουν γρήγορα". Μιλάμε για Ιούνιο 2013 με τις διαθεσιμότητες στα πόδια μας. Να βαράς το κεφάλι σου στον τοίχο.

4) ΠΕ02: "Γιατί έχω 5 κενά στο πρόγραμμα ενώ η τάδε έχει 4;"

5) ΠΕ02: "Κανονικά στο σχολείο δεν χρειάζεται καμία άλλη ειδικότητα εκτός από την ΠΕ02"

6) ΠΕ03: "Κανονικά στο σχολείο δεν χρειάζεται καμία άλλη ειδικότητα εκτός από την ΠΕ02 και την ΠΕ03"

7) ΠΕ03: "Δεν είναι δυνατόν να σχολάω 2 μέρες την εβδομάδα 7η ώρα, δεν έχει γίνει ποτέ αυτό!"

8) ΠΕ03: Μετά από μάθημα και γιορτή μετά λόγω καταλήψεων, "Πρώτη φορά μου συμβαίνει στα χρόνια μου στο σχολείο" να έρθω 8.15 και να φύγω 14.00, μεγάλο δράμα μιλάμε!!!

9) ΠΕ04.04: Σε συγκέντρωση στο τέλος της χρονιάς, και επειδή είναι από τους ελάχιστους κλάδους, λόγω
της διάσπασης τελευταία, που δεν κινδυνέυουν, "Καλά συνάδελφοι δεν ήρθαμε εδώ για να συζητάμε για
διαθεσιμότητες!"

10) ΠΕ16: και ενώ έχει 10 ώρες την εβδομάδα, "Μα καλά με έβαλες 7η ώρα είναι δυνατον;;"

11) ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ: ενώ συγχωνεύεται το παρά-διπλανό σχολείο και δεν έρχονται μαζί μας στην
διαμαρτυρία, "ε εντάξει εμείς είμαστε μεγάλο λύκειο δεν θα μας ενοχλήσουν"


ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ
ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ;

ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ, ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΙΔΡΩΜΕΝΟΙ!!
Συμφωνώ, αλλά και πολλοί συνάδελφοι που ότι και να γίνει θα επιβιώσουν και δεν θα τους αγγίξει τίποτα,πιθανόν γιατί είναι χομπίστες της εκπαίδευσης.

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3945 στις: Ιούλιος 17, 2013, 12:27:47 πμ »
Μόλις βρήκα , διάβασα και σας παραθέτω ένα ενδιαφέρον - νομίζω- άρθρο σχετικό με τα μηνύματα που μας δίνει ο .... Όμηρος στην Οδύσσεια για το πώς να αντιμετωπίσουμε την σημερινή κατάσταση :

Άραγε αυτό γιατί δεν μας τα διδάξαν στο σχολείο;
Διαβάστε το! Αρκούν 2 λεπτά. Αλλά μπορεί να το σκέπτεστε για πολύ περισσότερο.
Είναι πολύ σημαντικό, αυτές τις κρίσιμες ώρες, να ρίξουμε μια ματιά στην βίβλο των Ελλήνων, δηλαδή στα ΟΜΗΡΙΚΑ ΕΠΗ και να διδαχτούμε, έστω και την τελευταία στιγμή, από το πνεύμα του Οδυσσέα.

ΔΗΛΑΔΗ: Να κρατήσουμε την ψυχραιμία μας, να ελέγξουμε την παρόρμηση να έχουμε τις αισθήσεις μας και τις αντένες μας ΑΝΟΙΧΤΕΣ και να μην παρασυρθούμε από την οργή και το μένος που μας διακατέχει, ώστε να γίνουμε βορρά, στους σύγχρονους “μνηστήρες”.

Όταν ο Οδυσσέας φτάνει στην Ιθάκη, η μεγίστη επιθυμία του είναι ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ, τον κόσμο που του έκλεψαν. Παρά την μεγάλη του λαχτάρα, διατηρεί την ανωνυμία του και μεταμορφωμένος σε ζητιάνο από την ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ, πηγαίνει στο παλάτι ώστε να ελέγξει την κατάσταση και να πάρει τις πληροφορίες που θέλει, υπομένοντας καρτερικά τις προσβολές και την χλεύη των μνηστήρων. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΣΤΕΙΡΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ. Γι αυτό τον λόγο και είναι ο αγαπημένος της Θεάς ΑΘΗΝΑΣ, της Θεάς που αντιπροσωπεύει την ΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΣ, την ΣΟΦΙΑ, την ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ.Της Θεάς που μελετά τον εχθρό και τον πολεμά με τα ίδια του τα όπλα. Όταν όμως έρχεται η ώρα, όταν τους έχει στριμώξει όλους άοπλους σε ένα δωμάτιο, όταν φανερώνεται πάνοπλος, ΤΟΤΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΙΚΤΟ, ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΙΟΣ ΤΟΥ, που δημιούργησε με τον δικό του ιδρώτα, ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ που οι μνηστήρες καταχράστηκαν και καπηλεύτηκαν μαζί με την φιλοξενία του οίκου του που τιμησε τον ΞΕΝΙΟ ΔΙΑ.

Ο ισχυρότερος αντίπαλός του είναι ο ΑΝΤΙΝΟΟΣ. Η λέξη μιλά απο μόνη της. Είναι η ΑΝΤΙ-ΝΟΗΣΗ, είναι αυτό που μας κάνουν ΤΩΡΑ, είναι ο τρόπος με τον οποίο θολώνουν τις καταστάσεις και την πραγματικότητα ώστε ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝ. Είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την καθυπόταξη και δουλεία του ανθρώπου.

Ο επόμενος είναι ο ΕΥΡΥ-ΜΑΧΟΣ. Αυτός που μάχεται με κάθε τρόπο, με εύρος, ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟΝ, ο δεινός και αδίστακτος μαχητής.

Ο ΑΜΦΙ-ΝΟΜΟΣ! Αυτός που διαστρεβλώνει τον ΝΟΜΟ και την τάξη των πραγμάτων, ο επικίνδυνος γιατί είναι ΕΤΣΙ και ΑΛΛΙΩΣ!

Ο ΑΓΕ-ΛΑΟΣ! Αυτός που άγει τον λαό, που τον παρασύρει με την βοήθεια του ΑΝΤΙ-ΝΟΟΥ. Που τον μετατρέπει σε ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΑΓΕΛΗ!

Κανένα όνομα στα Ομηρικά έπη δεν είναι δοσμένο στην τύχη!

Κρύβουν βαθύτατα νοήματα και στο χέρι μας είναι να τα αποκρυπτογραφήσουμε και να διδαχτούμε, ή καλύτερα να συνετιστούμε.

Οι πρόγονοί μας μιλούν, ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, μας λένε ΠΩΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ, μας λένε πως να τινάξουμε τον ζυγό.

ΑΡΚΕΙ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ!

Και ο Αντίνοος, ο στόχος της πρώτης φονικής βολής του Οδυσσέα.

Είναι αυτός ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ να πεθάνει πρώτος.

Γι’ αυτό, μακριά από την προπαγάνδα των ΜΜΕ.

Και τον σκοτώνει ρίχνοντας του το βέλος στον ΛΑΙΜΟ, το ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ δηλαδή της επικοινωνίας που την χρησιμοποιεί ενάντια στην νόηση των ανθρώπων!

Πολύ εύστοχη, υποκλίνομαι που λένε...
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος logikos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3946 στις: Ιούλιος 17, 2013, 12:58:34 πμ »
Οι όροι που ζητούν οι δανειστές… ζαλίζουν:

http://www.capital.gr/NewsTheme.asp?id=1836619

Πηγή:www.capital.gr


Ποιά είναι η μεγαλύτερη και ταυτόχρονα ασθενέστερη σε αντίδραση πηγή;
Τα σώματα ασφαλείας δεν τα αγγίζουν (στρατός, αστυνομία,) γιατί τους φυλάνε
Η πηγή των ΟΤΑ ΑΝΤΙΔΡΑ και μικραίνει

Καλή τύχη

Αποσυνδεδεμένος anemoni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3947 στις: Ιούλιος 17, 2013, 01:22:31 πμ »
Δεν τσακωνόμαστε... τρομοκρατημένοι είμαστε και απειλούμαστε... ΟΛΟΙ... και όταν κάποιος είναι τρομοκρατημένος ή απειλείται γίνεται ή επιθετικός ή πολύ συμβιβαστικός (συνδρ. Στοκχόλμης)... βασικές αρχές της ανθρώπινης ψυχολογίας...
γιατί εμένα μου άφησε γεύση καυγά άλλο θέμα με τους ΑΣΕΠίτες και μη; Γιατί μου έμεινε γεύση πισωγυρίσματος μετά τη διαθεσιμότητα και των ΑΣΕΠιτών των καταργηθέντων κλάδων; Ίσως είναι ιδέα μου.
Όπως και να έχει, ας δούμε έστω τώρα ότι όλοι απειλούμαστε (όπως λες), και ας συμπορευτούμε.

Και κάτι που δεν ήξερα, περί μαθητείας:
http://www.esos.gr/article/vouli/ypoyrgos-giati-theoreitai-mathiteia-paidomazoma-germanon
δεν ξέρω τι διαστάσεις έχει και πως θα εξελιχθεί η περιβόητη μαθητεία, αλλά νομίζω ότι αφήνει ερωτηματικά

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160667
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 360
Σύνολο: 370

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.