0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: manos3012 στις Αύγουστος 09, 2013, 11:30:33 μμcripton αυτοι που ποσληφθήκαμε με το 40 % δεν έχουν καμία σχεση με Παυλόπουλο , δείχνεις σαν ειδικός με μπόλικη ασχετοσύνη , είναι το ένα κομμάτι είπα ..το άλλο ήταν το 60 % απο γραπτο αλλα και οι δύο είναι απο ΑΣΕΠ ,ομοίως τ 16μηνο το 30μηνο και οι extra που γίνανε απο τον γραπτο . Συνεπώς οποιαδήποτε προσπάθεια διαχωρισμού της μιας πλευράς είναι ΑΚΥΡΗ και είναισαν να πυροβολάει τον εαυτό της .Ειπα επίσης ότι αρκετοι μπήκαν με γραπτο ΑΣΕΠ χωρίς να πάνε να δώσουν καν !! δεν το ήξερες ? έτσι ε? Και κάτι άλλο το Υπουργείο δεν βγάλει άλλους σε διαθεσιμότητα .Το χει δηλώσει η Ηγεσία τελευταία ,καμία σχέση με πρίν.ΠΡΟΕΧΕΙ Η ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ.Αφού έχεις στοιχεία για άτομα που μπήκαν με γραπτό ΑΣΕΠ στην εκπαίδευση χωρίς να δώσουν, και είσαι τόσο σίγουρος να πας στην δικαιοσύνη. Αν όχι, τότε είσαι κοινός συκοφάντης. Και το υφάκι αλλού...
cripton αυτοι που ποσληφθήκαμε με το 40 % δεν έχουν καμία σχεση με Παυλόπουλο , δείχνεις σαν ειδικός με μπόλικη ασχετοσύνη , είναι το ένα κομμάτι είπα ..το άλλο ήταν το 60 % απο γραπτο αλλα και οι δύο είναι απο ΑΣΕΠ ,ομοίως τ 16μηνο το 30μηνο και οι extra που γίνανε απο τον γραπτο . Συνεπώς οποιαδήποτε προσπάθεια διαχωρισμού της μιας πλευράς είναι ΑΚΥΡΗ και είναισαν να πυροβολάει τον εαυτό της .Ειπα επίσης ότι αρκετοι μπήκαν με γραπτο ΑΣΕΠ χωρίς να πάνε να δώσουν καν !! δεν το ήξερες ? έτσι ε? Και κάτι άλλο το Υπουργείο δεν βγάλει άλλους σε διαθεσιμότητα .Το χει δηλώσει η Ηγεσία τελευταία ,καμία σχέση με πρίν.ΠΡΟΕΧΕΙ Η ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ.
2) Η διασπορά ειδήσεων που είναι ψευδείς, αστήρικτες και μη αποδεδειγμένες ( συκοφαντικές δηλαδή), αποτελεί επίσης σοβαρό αδίκημα ( εν ολίγοις: ότι λέει κάποιος δημόσια, μπορεί να χρειαστεί να το αιτιολογήσει πλήρως. Και σε αυτή την περίπτωση, δεν σηκώνει δικαιολογίες του τύπου "το είχα ακούσει στα τάδε κανάλι, το είπε ο φίλος του ξαδέρφου του μπάρμπα μου κ.τ.λ.").
γ1 • οι διατάξεις της παρ.2 του άρθρου 6 του Ν.3255/2004 (ΦΕΚ 138/22-7-2004 τ.Α') στις οποίες ορίζεται ότι από την έναρξη του σχολικού έτους 2004-2005 και εΦεξής, οι διορισμοί εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις κενές οργανικές θέσεις πραγματοποιούνται σε ποσοστό 60% από διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και κατά τη σειρά βαθμολογίας και σε ποσοστό 40% από ενιαίο πίνακα αναπληρωτών, ο οποίος συντάσσεται για κάθε έτος και στον οποίο κατατάσσονται κατά σειρά που εξαρτάται από την πραγματική προϋπηρεσία προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομισθίου εκπαιδευτικού σε δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας. Αν δεν υπάρχουν υποψήφιοι για διορισμό από τον πίνακα διοριστέων του ΑΣΕΠ οι κενές θέσεις πληρούνται, μέχρι να εξαντληθούν, με διορισμό υποψηφίων από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών και
Παράθεση από: greedo στις Αύγουστος 09, 2013, 11:41:58 μμΒέβαια η συντριπτική πλειοψηφία έτρωγε τα ψίχουλα.......Σωστότατο.Αλλά η πλειοψηφία ήθελε κάτι διαφορετικό ( π.χ. πρόοδος του τόπου της και ευκαιρίες για τις επόμενες γενιές -τα παιδιά της δηλαδή), ας το ζητούσε.Δεν το έκανε όμως ( γιατί της άρεσε η εν λόγω κατάσταση: την εξέφραζε πλήρως).Αντ' αυτού, εξέφραζε τον ενθουσιασμό της με τις "μουτσούνες" που τώρα καταριέται.Πολύ αργά για δάκρυα....Οι συνέπειες, θα πληρωθούν μέχρι τέλους.Έτσι είναι η ζωή...Πρακτική πρόταση: Ας αλλάξουμε κεφάλι ( παρ' ότι είναι δύσκολο), προκειμένου να μην επαναληφθούν τα ίδια λάθη στο μέλλον.
Βέβαια η συντριπτική πλειοψηφία έτρωγε τα ψίχουλα.......
Παράθεση από: PA στις Αύγουστος 09, 2013, 11:47:00 μμΠαράθεση από: greedo στις Αύγουστος 09, 2013, 11:41:58 μμΒέβαια η συντριπτική πλειοψηφία έτρωγε τα ψίχουλα.......Σωστότατο.Αλλά η πλειοψηφία ήθελε κάτι διαφορετικό ( π.χ. πρόοδος του τόπου της και ευκαιρίες για τις επόμενες γενιές -τα παιδιά της δηλαδή), ας το ζητούσε.Δεν το έκανε όμως ( γιατί της άρεσε η εν λόγω κατάσταση: την εξέφραζε πλήρως).Αντ' αυτού, εξέφραζε τον ενθουσιασμό της με τις "μουτσούνες" που τώρα καταριέται.Πολύ αργά για δάκρυα....Οι συνέπειες, θα πληρωθούν μέχρι τέλους.Έτσι είναι η ζωή...Πρακτική πρόταση: Ας αλλάξουμε κεφάλι ( παρ' ότι είναι δύσκολο), προκειμένου να μην επαναληφθούν τα ίδια λάθη στο μέλλον.Δυστυχώς οι συνέπειες δεν θα πληρωθούν από όλους, αλλά από ορισμένους. Η μπίλια στη ρουλέτα έκατσε στους εκπαιδευτικούς που έχουν διοριστεί σε γενικές γραμμές είτε με επετηρίδα είτε με ΑΣΕΠ , δηλαδή χωρίς μέσον.
Παράθεση από: emnaypli στις Αύγουστος 09, 2013, 07:04:11 μμΈβγαλε το Υπουργείο παιδείας τα μόρια για τους εκπαιδευτικούς; Και ότι θα βασίζονται στον τρόπο διορισμού; Που υπάρχουν αυτά;Όχι, αλλά από ότι φαίνεται βιάζονται αρκετοί καλοί συνάδελφοι να βρούμε ποιοί πρέπει να προσφερθούν ανθρωποθυσία (εαυτών εξαιρουμένων) ώστε να μπορέσουν να κάνουν καλοκαιρινά μπάνια ήσυχοι...Τελικά ο Μητσοτάκης θα βρει απρόσμενο σύμμαχο την ανοησία και το φιλοτομαρισμό του νεοέλληνα. Άλλωστε αυτό γίνεται εδώ και 3 χρόνια. Θυμάστε που πολλοί περίμεναν να πάρουν και καλύτερους μισθούς με το ενιαίο μισθολόγιο;;Αν και έχω ειδικότητα που δεν δείχνει να θίγεται (τουναντίον) και μάστερ και ΤΠΕ και προυπηρεσίες και ΑΣΕΠ και άλλα καλούδια είμαι σαφέστατα υπέρ του ότι στη συγκυρία αυτή ΚΑΝΕΙΣ δεν πρέπει να απολυθεί. Ακόμα κι αυτοί που βυσματικά (Σιβιτανίδειος κλπ) μπήκαν στα σχολεία.Αν δεχτούμε απολύσεις για άλλους (πχ τεχνική εκπαίδευση) να ξέρουμε ότι έτσι υπογράφουμε και τη δική μας. Όποιος νομίζει ότι γλυτώνει απλά θα κερδίσει κάποιους μήνες. Και μετά θα είναι αποδυναμωμένος και μόνος όταν έρθει η σειρά του.Με φοβίζει να βλέπω ανθρώπους απόφοιτους πανεπιστημίων να ερίζουν για το ποιος πρέπει να πρωτοαπολυθεί...Έτσι όχι 3 αλλά 33 μνημόνια θα ακολουθήσουν.
Έβγαλε το Υπουργείο παιδείας τα μόρια για τους εκπαιδευτικούς; Και ότι θα βασίζονται στον τρόπο διορισμού; Που υπάρχουν αυτά;