0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ευχαριστώ, ήμουν σχεδόν σίγουρος για το αλαλουμ στην ελληνική πραγματικότητα
Και στα τρία ΠΥΣΔΕ που παράθεσες κενό δε δίνεται αν δεν πληρείται η πρώτη ρήτρα της αθροιστικής παρουσίας -12 ωρών ενιαία στους ΠΕ04. Η ενιαία αντιμετώπιση (δηλαδή άθροισμα ωρών τεσσάρων διαφορετικών ειδικοτήτων) αποτελεί προϋπόθεση για να βγει κενό.
Για την οριστική τοποθέτηση ενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο. Η οριστική τοποθέτηση θα γίνει στην επί μέρους ειδικότητα ΠΕ04 (01 ή 02 ή 04 ή 05) με τις περισσότερες ελλειμματικές ώρες. Αυτά αναφέρονται στις εγκυκλίους Παπαθεοδώρου προ δωδεκαετίας.
Απ αυτη σου την αναρτηση καταλαβα οτι αναφερεσαι στη Β φαση [ βελτιωσεων και οριστικων τοποθετησεων) και οχι στη Γ φΑΣΗ ΤΩΝ εναπομειναντων κενων, μιας και δεν κανεις μια τετοια σχετικη μνεία ή διευκρινηση και ισχυριζεσαι οτι ΚΑΙ στη φαση αυτη αντιμετωπιζονται ενιαια οι πε04 δηλ απαιτειται απλα 1 [αθροιστικα] δωδεκαωρο και οτι το παιρνει η ειδικοτητα με τις περισσοτερες ωρες δηλ σα να λες και διορθωσε με αν καταλαβα λαθος, οτι στη φαση των βελτιωσεων αν τυχον σε ενα σχολειο υπαρχει ελλειμμα 6 ωρες φυσικης, 2 χημειας, 4 βιολογιας και 4 γεωγραφιας θα δοθει ενα οργανικο κενο ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΗ ΦΑΣΗ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ και προηγειται να το καλυψει ο φυσικος.
Το οτι για την οριστική τοποθέτηση στη φαση Β δηλ των βελτιωσεων και οριστικων τοποθετησεων, ενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο, δεν αναφερεται σε καμία διαταξη εξ οσων γνωριζω. Αν μου διαφευγει καποια εγκυκλιος καλο θα ηταν να μας την παραθεσει καποιος συναδελφος για να εμπλουτιστουμε.
δδε α αθηνας:https://dide-a-ath.att.sch.gr/images/data/pysde/%CE%A0%CE%9504_%CE%A3%CE%A5%CE%93%CE%9A%CE%95%CE%9D%CE%A4%CE%A1._3.7.2023.xlsx γιατι λοιπον , εφοσον λες πως «Για την οριστική τοποθέτηση ενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο», στο 15ο γυμνασιο δε δινεται το κενο των -25 [!!} στη φαση των βελτιωσεων [ΠΕ04.01 + 3,ΠΕ04.02 -7, ΠΕ04.04 -10, ΠΕ04.05 -11] ??Γιατι πολυ απλα δεν τηρειται η 84582 που μιλαει για τουλαχιστον 12 ωρες α αναθεσης, γεγονος που δε συμβαινει στο γυμνασιο αυτο. Επισης όμοιο γεγονος συμβαινει στο 1ο ΓΕΛ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ οπου παρολο οτι υπαρχει -14 τελικα δε δινεται το κενο για βελτιωση, διοτι δεν πληρειται το ατοφιο 12ωρο της Α αναθεσης .
πχ στο Λασηθι οπου στο σχετικο αρχειο με τις βελτιωσεις αναφερει το
το αθροισμα ωρων γινεται για να δει το πυσδε αν πληρειται πχ το -32 ωστε να δωσουν 2 κενα, αλλα αυτο ομως δεν αναιρει τη διακριτη αντιμετωπιση κατα κλαδο και ειδικοτητα που επιτασσει η 60818.
Ενδεικτικαhttps://dide-peiraia.att.sch.gr/images/stories/pysde/2024/announcements/pysde-oristikh-veltiwsh-2024-epexhghseis.pdf(βλ παραδειγμα 2 και 3)
Για την οριστική τοποθέτηση (κακώς κάκιστα λέγεται οργανική, δεν είναι οργανική) ενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο
Για την οριστική τοποθέτηση ενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο
Για την οριστική τοποθέτησηενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο
Η ενιαία αντιμετώπιση (δηλαδή άθροισμα ωρών τεσσάρων διαφορετικών ειδικοτήτων) αποτελεί προϋπόθεση για να βγει κενό.
ΥΓ: Στο 9ο γυμνάσιο Αθήνας το -12 που δίδεται είν' τ' αθροιστικό κενό. Όλες οι ώρες σ' αυτήν τη στήλη είν' αθροιστικές. Πρόσεξε τον τίτλο της στήλης "Συν. Ωρ.". Αν το Συν. Ωρ. δεν ήταν -12, αλλά -11 πες, τότε δε θα εμφάνιζε οργανικό κενό και δε θα 'παιρνε γεωλόγος τίποτα (κι ας είχε -12 ώρες έλλειμμα).
Σε κανένα, μα σε κανένα όμως, απ' τα παραδείγματα π' αναφέρεις δε δίδεται οργανικό κενό αν δεν καλύπτεται το -12 αθροιστικά. Η συνθήκη ενιαίας αντιμετώπισης είν' αναγκαία συνθήκη παντού και πάντα.
Αυτη η συνθηκη δεν προκυπτει απο καμία νομοθεσια και ειμαι 1000% βεβαιος.Απλως ελλειψει ολοκληρωμενης αντιμετωπισης του ζητηματος των πε04 απο την υφιστάμενη νομοθεσια, το καθε πυσδε λειτουργει απο λιγο εως πολυ διασταλτικά προκειμενου να εξασφαλισει το ευρυθμο της λειτουργιας των σχολειων αρμοδιότητάς του.Πιο συγεκριμενα, μεταξυ της 111364/Ε2 [και των διατάξεων της παρ. 18 του άρθρου 36 του Ν. 4186/2013], που αφορα την κριση των υπεραριθμων ΠΕ04, και των εγκυκλίων 84582 και 60818, που αναφερονται στη Β φαση των βελτιωσεων των πε04, υπαρχει ενα κενο και το οποιο καλυπτεται με βαση τη διαστολή της νομοθεσιας που θα αποφασισει να κανει το καθε πυσδε.Ειδικότερα, ερχονται οι 111364/Ε2 και ο ν. 4186 και λενε οτι οι πε04 θα κριθουν ενιαία υπεράριθμοι, οπως επισης ενιαια θα αρθεί/ρυθμιστει η υπεραριθμια τους.Ως προς τη διαδικασια αυτη δηλ της κρισης υπεραριθμιων, το πυσδε πειραια αναφερει ενδεικτικα παραδειγματα:https://freeimage.host/i/Jr1dmas[απο την εικονα που παρεθεσες χθες]Παραδειγμα 1 Εφαρμοζοντας την 111364/Ε2 κρινει [ορθως] ενιαια το πε04 και βγαζει υπεραριθμια.Επειδη ομως η 111364/Ε2 αναφερει οτι «από τα ανωτέρω προκύπτει ότι η λέξη ‘ρύθμιση΄ αναφέρεται σε όλη τη διαδικασία από τη διαπίστωση της υπεραριθμίας ως και την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών», το συγκεκριμενο πυσδε [ και καλα κανει κατα τη γνωμη μου] αναφερει το παραδειγμα 3 και στο οποιο παρολο οτι το -12 ειναι στους χημικους λεει οτι μπορει να το παρει και φυσικός, εαν και εφοσον εχει περισσοτερα μορια, κι ενω στους φυσικους υπαρχει +5 . Και ειναι καλυμενο το πυσδε, απο πλευρας νομοθεσιας, ως προς αυτό λογω του προαναφερομενου εδαφίου της 111364/Ε2.Στο παραδειγμα 2, παλι σωστα κατα τη γνωμη μου, λεει οτι στη φαση Α και κατα τη ρυθμιση των υπεραριθμιων δεν υφισταται οργανικο κενο παρολο οτι το αθροισμα του πε04 βγαζει -13, διοτι για να δημιουργηθει οργανικό κενό απαιτουνται 12 ωρες Α αναθεσης [ βλ 84582] κι οχι 12 ωρες Α+Β αναθεσης [αλλωστε αν εδινε προς καλυψη το συγκεκριμενο κενο προφανως θα παρανομουσε διοτι θα καταστρατηγουσε τη Γ φαση των εναπομειναντων που προβλεπει η 60818].Στο αλλο πινακακι του πυσδε πειραια που παρεθεσες χθες και το οποιο αναφερεται στη φαση των βελτιωσεων, τα αριθμητικα παραδειγματα ειναι ιδια και απλα αλλαζει εν μερει ο σχολιασμός τους:https://freeimage.host/i/stighmiotipo-othonis-958.Jr5cXptΜε το πινακακι του παραδειγματος 1 ουσιαστικα το πυσδε λεει οτι ναι μεν υπαρχει -21 στους χημικους, πλην ομως δεν μπορει να δωσει το κενο για βελτιωση γιατι σκεπαζεται απο τα πλεονασματα των αλλων ειδικοτητων του πε04 . Λειτουργει δηλ σε συνεχεια της φασης Α, οταν δηλ εκρινε υπεραριθμους και εφαρμοζε την 111364/Ε2.Και στο σημειο αυτό εμφανιζεται – κατα τη γνωμη μου- το κενο νομοθεσιας που ανεφερα νωρίτερα και εννοω το εξής:Eστω οτι βλεπει ενας χημικος το -21 του παραδειγματος 1 σε καποιο σχολειο και απο την αλλη βλεπει το πυσδε να μην εχει αναρτησει κενό κατα τη φαση των βελτιωσεων.Λογικο ειναι να υποβαλλει ενσταση ζητωντας απο το πυσδε να του εξηγησει για ποιο λογο κι ενω υπαρχει κενο 21 ωρων χημειας δε δοθηκε το κενο, τη στιγμη μαλιστα που υπαρχει η 84582/δ2 που οριζει οτι με 12 ωρες α αναθεσης τουλαχιστον δινεται κενο.Δυστυχως το πυσδε, στην απαντηση που θα του δωσει, δεν θα εχει να επικαλεστει ΚΑΜΜΙΑ απολυτως διαταξη που να στηριζει τις ενέργειές του, μιας και το υπουργειο δεν εχει δωσει περαιτερω διευκρινησεις για το πως θα πρεπει τα διαφορα πυσδε να χειριστουν ολους τους πιθανους συνδυασμους ελλειμματων και πλεονασματων κατα τη φαση των βελτιωσεων [σε αντιθεση με την Α και Γ φαση για τις οποιες εχει στειλει καποια σχετικη νομοθεσια), αναγκαζοντας τα πυσδε να αυθαιρετούν φτιαχνοντας δικα τους παραδειγματα-πινακακια..Το μονο ισως που μπορει να πει ειναι οτι«αν διναμε το κενο και ερχονταν χημικος, τι θα γίνονταν τα πλεονασματα φυσικων+ βιολογων στο συγκεκρ σχολειο? Για το λογο αυτο δε δωσαμε το κενο των -21 ωστε να το καλυψουν με Β αναθεσεις φυσικοι/βιολογοι του σχολειου.Και για την ενεργεια μας αυτη στηριχτηκαμε στην 111364/Ε2, που αναφερεται στην ενιαια αντιμετωπιση της Α φασης, δινοντας διασταλτικη ερμηνεια στην ανωτερω εγκυκλιο και χρησιμοποιώντας την ΚΑΙ στη φαση των βελτιωσεων , προκειμενου να διασφαλιστει το ευρυθμο της λειτοπυργιας των σχολειων αρμοδιότητάς μας».Ομως δικαιως ο χημικος μπορει να αντιτεινει οτι η εγκυκλιος αυτη ειναι οριοθετημενη αποκλειστικα για την Α φαση της κρισης/αρσης υπεραριθιων και οχι για τη φαση των βελτιωσεων.Στο παραδειγμα 2 πραττει απολύτως σωστα το πυσδε πειραια [οπως και δδε Α αθηνας λασηθι κ.α) που δε δινει οργανικο κενο σε καμμία ειδικοτητα κι ενω υπαρχει το -13, γιατι δεν ικανοποιειται η συνθηκη που οριζει η 84582 για ελλειμμα τουλαχιστον 12 ωρων μαθηματων Α αναθεσης.Επισης πολυ σωστα πραττει και στο παραδειγμα 3 οπου το κενο των -15 το δινει μονο σε χημικο γιατι σε αυτους υπαρχει το ατόφιο 12 ωρο, οπως αλλωστε οριζει η 60818/δ2 «..2) ..οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις τωννεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στονκλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα». Εφαρμοζει δηλ διακριτη [και οχι ενιαία] μεταχειριση μεταξυ των ειδικοτητων και το 12ωρο χημειας το δινει αποκλειστικα σε χημικο και οχι σε οποιαδηποτε αλλη ειδικοτητα οπως εκανε στην ενιαία Α φαση [και ορθα εκανε τοτε γιατι υπηρχε η 111364/Ε2].Απ την αλλη ομως το πυσδε πειραια αναφερει και τη συνθηκη που προανεφερες και συ δηλ λεει οτι «οργανικο κενο στην ειδικοτητα δινεται ΜΟΝΟ αν ταυτοχρονα υπαρχει κενο στο συνολο του κλαδου». Και στο σημειο αυτο αρχιζει η διαστολη της νομοθεσιας, λογω της ελλειψης σχετικων διαταξεων, απο το πυσδε πειραια ΔΗΛ αν για παραδειγμα σε ενα σχολειο υπαρχει +6 φυσικη, + 8 χημεια και -22 βιολογια και στο συνολο του πε04= -8, τοτε το πυσδε δε δινει το οργανικο κενο στον βιολογο γιατι το -22 σκεπαζεται εν μερει απο το +14 φυσικης και χημειας κι ετσι δεν υφισταται το -12 στο συνολο του κλαδου. Ομως δεν προβλεπεται απο καμία απολυτως διαταξη αυτη η τακτικη του πυσδε πειραια, αλλα γι αυτο δεν φερει την ευθυνη το συγκεκριμενο πυσδε .Η ευθυνη βαραινει αποκλειστικα το υπουργειο που, οπως ειπα και πριν, δεν εχει στειλει διευκρινιστικη οδηγια για τη διαχειριση αυτων των περιπτωσεων κατα τη φαση των βελτιωσεων, με αποτελεσμα το καθε πυσδε να κανει τα δικά του. Δηλ σα να λεει στην περιπτωση αυτη ο πειραιας«μα αν δωσω το -22 σε βιολογο και ερθει στο σχολειο, τοτε θα κριθει –ως νεοτερος στο σχολειο- λειτουργικα υπεραριθμος μιας και αντι για -22 θα βρει πραγματικά -8 [τις υπολοιπες 14 ωρες θα τις κανει ο φυσικος και ο χημικος, αφου δε θα εχουν κριθει αυτοι ως λειτουργικα υπεραριθμοι), με αποτελεσμα να χρειαστει συμπληρωση σε αλλο σχολειο.Παρατηρησεις:1. για την Α φαση, οπου γινεται ενιαια κριση υπεραριθμιων, υπαρχει επαρκης νομοθεσια δηλ η 111364/Ε2 2. το ιδιο συμβαινει για την Γ φαση οπου και κει υπαρχει επαρκης νομοθεσια και η οποια οριζει ενιαια αντιμετωπιση του πε04 στα εναπομειναντα κενα [ βλ 60818/δ2 «..Τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης.»]3. για τη φαση των βελτιωσεων υπαρχει η 60818 που οριζει διακριτη αντιμετωπιση.Και διακριτη μεταχειριση σημαινει ότι στην περιπτωση που σε ενα σχολειο εχουμε μονο ελλειμματα πχ -4 χημειας -6 βιολογιας και -12 φυσικης, τοτε το κενο θα δοθει αποκλειστικα σε φυσικο γιατι ετσι επιτάσσει η προαναφερομενη εγκυκλιος .Εντουτοις, οπως ανεφερα και προηγουμενως, υπαρχει κενο νομοθεσιας στο παραδειγμα του βιολογου δηλ στην περιπτωση που υπαρχουν στο ιδιο σχολειο ταυτοχρονα πλεονασματα σε καποια ειδικότητα του πε04 και ελλειμματα σε καποια αλλη.Στην περιπτωση αυτη καποια πυσδε, μη έχοντας καποια σχετικη διαταξη ως μπουσουλα, λειτουργουν αυθαιρετα προσθαφαιρωντας ελλειμματα+πλεονασματα [ γεγονος που δεν προβλεπεται απο καμία απολυτως διαταξη], και δινουν τελικα κενο ΜΟΝΟ ΑΝ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΤΟ -12 στον κλαδο και οχι πχ στο -8 του παραδειγματος που προανεφερα.Οταν ομως θα υποβαλλει ενσταση ο βιολογος λεγοντας προς το πυσδε«για ποιο λογο δε δινετε το οργανικο κενο απο τη στιγμη που υπαρχει το -22 ? και γιατι αθροισατε τα πλεονασματα+ελλειμμτα του πε04 βγαζοντας ενιαια στον κλαδο -8 ? αυτο δεν προβλεπεται απο καμια απολυτως διαταξη κυριοι του πυσδε» , τοτε, απο οσα γνωριζω, δε θα υπαρχει δυνατοτητα τεκμηριωμενης απαντησης απο το πυσδε αυτο.Τι να κανε ομως το έρμο το πυσδε ?να φερνε εναν ακομα πεοε4 στο σχολειο αυτο οδηγωντας τον με μαθηματικη ακριβεια στην οργανικη και λειτουργικη υπεραριθμια και κατ επεκταση στη συμπληρωση σε αλλο σχολειο??Απ την αλλη ο βιολογος του παραδειγματος που προανεφερα ισως να ειχε να αντιτεινει οτι θα επιθυμουσε να παει στο σχολειο αυτο οργανικα εστω και για 8 ωρες μονο. Επιπελον ισως να μπορουσε με Γ αναθεση ή και τυχον β ειδικοτητα να συμπληρωσει εξ ολοκληρου στο σχολειο αυτο, πλην ομως το πυσδε του αφαιρεσε αυτη τη δυνατοτητα διοτι ειχε μονο -8 το συγκεκρ σχολειο και οχι το -12 που ομως επαναλαμβανω δε προβλεπεται απο καμια διαταξη και ειναι απλα μια διασταλτικη ερμηνεια του πυσδε αυτου [και αυθαιρετη εφοσον υπηρχαν -22 ωρες α αναθεσης βιολογιας].4. Τα πυσδε κατα τη φαση των βελτιωσεων σε οσα σχολεια εχουν ταυτοχρονα πλεονασματα σε καποια ειδικοτητα του πε04 και ελλειμματα σε καποια αλλη, προβαινουν σε προσθαφαιρεση αυτων των ελλειμματων και των πλεονασματων για να δουν αν υπαρχει το -20 [1 κενο], -32 [2 κενα] κ.ο.κ
ΠΥΣΔΕ Α αθηνας: Οχι δεν ειναι αυτη η προυποθεση! δεν κοιταξαμε αυτη την προυποθεση στο 9ο γυμνασιο αθηνας οπου εκει βρηκαμε ενα μοναδικο -12 στο πε04.05 και αμεσως το καταγραψαμε ως οργανικο κενο ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΝΙΑΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ.