0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
enkm να αγιάσει η γραφίδα σου....με βρίσκεις σύμφωνο! συνοργιζόμενο με εσένα!
Καταρχήν ως συνάδελφος να συγχαρώ τους φωστήρες εν ενεργεία εκπαιδευτικούς που προσπαθούν μέσα από την τράπεζα να ξεπεράσει ο ένας τον άλλον, παρουσιάζοντας το επίπεδο φαντασίας που διαθέτουν. Έχω την απορία πόσες παρόμοιες με τις προτεινόμενες τους έμαθαν να λύνουν οι μαθητές τους (ΠΡΟΣΟΧΗ: όχι έδειξαν, αλλά τους δίδαξαν);;;;;;Ως γονέας να τους συγχαρώ που στις πλάτες των παιδιών προσπαθούν να τονώσουν το υπερεγώ τους!
knkn υπήρχαν θέματα που έστειλες και κόπηκαν;Αν ναι, ήταν πιο δύσκολα από αυτά που πέρασαν, πιο εύκολα, ή παρόμοιας δυσκολίας;Ρωτάω από περιέργεια, μπας και καταλάβουμε τίποτα για τα κριτήρια επιλογής.
Τα ανέβασε χωρίς να τα ελέγξει;
.....................................................................Άραγε τι έκανε η επιτροπή αξιολόγησης των θεμάτων; Τα ανέβασε χωρίς να τα ελέγξει; Τι θα συμβεί αν κληρωθούν θέματα με λάθη;
Κάποιοι συνάδελφοι, στην προσπάθειά τους να τα λύσουν, έχουν εντοπίσει σοβαρά λάθη στις εκφωνήσεις. Για παράδειγμα, το θέμα 4-2082 της Άλγεβρας έχει λάθος στη σχέση που ζητείται να αποδειχτεί στο τελευταίο ερώτημα. Δείτε εδώ το σχόλιο του συναδέλφου Γ. Ρίζου:http://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?f=19&t=44429&start=20Άραγε τι έκανε η επιτροπή αξιολόγησης των θεμάτων; Τα ανέβασε χωρίς να τα ελέγξει; Τι θα συμβεί αν κληρωθούν θέματα με λάθη;
Κατ αρχάς να πω πως σέβομαι την άποψή σου και μπορώ να πω πως έχει βάση στο βαθμό που κι εγώ βλέπω πως τα θέματα ( με μια πρώτη ματιά ) είναι πιο δύσκολα από αυτά που βάζαμε στις εξετάσεις . Αλλά θα ήθελα να διατυπώσω κάποιες σκέψεις προς υπεράσπιση των όσων έστειλαν θέματα . 1) Ξέρουμε αν έστειλαν κάποιοι εύκολα και δεν τα επέλεξαν; 2) Όσοι διαφωνούν με τα δύσκολα , γιατί δεν έστελναν εύκολα οι ίδιοι ; 3) Αν ένα θέμα 4 έχει ένα δύσκολο ερώτημα που θα ξεκαθαρίσει αυτόν που θα πάρει 18 από αυτόν που θα πάρει 20 είναι κακό ; Δηλαδή προτιμάς με πιο εύκολα να πάρουν και οι δυο 20 παρά το γεγονός ότι ο ένας είναι σαφώς καλύτερος από τον άλλο ; Έτυχε να ανοίξω κάποια θέματα στην Άλγεβρα και να πετύχω ένα δικό μου . Είναι αυτό ( άλγεβρα θ 4 ) με τον αριθμό 8217 . Ας ρίξει μια ματιά ένας μαθηματικός να μου πει αν το μισό θέμα είναι από το σχολικό βιβλίο ή όχι ; Ε , το άλλο μισό θα ξεκαθαρίσει το 18 , το 19 και το 20 , αλλά δεν βλέπω κάτι κακό σε αυτό ; Σκέψεις κάνω , δεν είμαι σίγουρος αν έχω δίκιο ή όχι .