*

Αποστολέας Θέμα: Τράπεζα Θεμάτων  (Αναγνώστηκε 190035 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #350 στις: Ιούνιος 07, 2014, 09:39:17 μμ »
Επειδή έχουμε βγει off topic εξαιτίας ενός αρχικού μηνύματός μου, που ήλπιζα ότι θα είναι στο θέμα, σταματάω να απαντάω εδώ για άσχετα θέματα.
Όποιος θέλει επιπλέον κουβέντα, είμαι ανοικτός σε π.μ.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:21:00 »

Αποσυνδεδεμένος p14767

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #351 στις: Ιούνιος 07, 2014, 09:48:18 μμ »
.... κανονικό νοητικό πρέπει να σοβαρευτούν, όσα έχουν χαμηλό να πάνε σε επαλ/σεκ και όσα έχουν πολύ χαμηλό σε ειδικό σχολείο. ..............................
 φοβόμαστε που το Λύκειο σας θα χάσει μαθητικό δυναμικό το πολύ πολύ να πάνε κάποιες οργανικές στα επαλ.

αυτη η "πεποιθηση"  των καθηγητων των γενικων λυκειων οτι μαθητες με χαμηλο νοητικο πρεπει να πανε στα επαλ απο που προκυπτει;
δυστυχως (και θα ειμαι σκληρος) σε ΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ για τα χαλια της παιδειας μας φταινε οι καθηγητες με αυτη την τακτικη τους.
εχω καταληξει οτι καθηγητες γενικης παιδειας διωχνουν κοσμο στα επαλ επειδη τους χαλανε την  ηρεμια και τους μεσους ορους του τμηματος και γιατι δεν υπαρχει εξτραδακι απο αυτους (πιστευω να πιασατε το υπονοουμενο).
μην αρχισετε να απαντατε ασχετοι και προκατηλειμμενοι που δεν εχετε ιδεα τι γινεται στα επαλ.

Υ.Γ. δυστυχως για τους καθηγητες γενικης παιδειας ο σκοπος του υπουργειου ειναι να στειλει τους μαθητες στα σεκ, στα οποια δεν διδασκονται μαθηματα γενικης παιδειας, δεν θα υπαρξουν οργανικες στα επαλ, αλλα μια δεξαμενη (30-40% των ηδη διδασκοντων στα γενικα λυκεια) με αγνωστη καταληξη


Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #352 στις: Ιούνιος 07, 2014, 11:02:33 μμ »
αν δεν μείνει κόσμος τότε δεν θα αλλάξει καμία στάση από τους μαθητές απέναντι στους δασκάλους/σχολείο/μάθημα
τα παιδιά με κανονικό νοητικό πρέπει να σοβαρευτούν, όσα έχουν χαμηλό να πάνε σε επαλ/σεκ και όσα έχουν πολύ χαμηλό σε ειδικό σχολείο. Με τα χαδάκια που είχαμε τόσα χρόνια κατάντησε το Λύκειο να είναι παιδότοπος και να κάνουμε μάθημα με 3-5 μαθητές στην τάξη και οι άλλοι να μας έχουν στο φτύσιμο.
Μην χαϊδεύετε αυτάκια και μην πιπιλάμε την καραμέλα με τα φροντιστήρια. Ενημέρωση των γονέων για τις επιλογές που έχουν τα παιδιά τους και μην φοβόμαστε που το Λύκειο σας θα χάσει μαθητικό δυναμικό το πολύ πολύ να πάνε κάποιες οργανικές στα επαλ.
Οι Σπαρτιάτες είχαν τον Καιάδα...για σκέψου μήπως συμφέρει είναι και πιο οικονομικός....
Συγγνώμη αλλά αν δεν κάνω λάθος οι εκπαιδευτικοί δεν είμαστε γιατροί για να μιλάμε για κανονικό νοητικό, μέτριο ή χαμηλό. Έπειτα έχει περάσει, έτσι πίστευα τουλάχιστον, η εποχή που ο "μέτριος" ή "κακός" μαθητής εθεωρείτο και χαζός...
Το σίγουρο είναι πως οι μόνοι που δεν φταίνε για τα χάλια του εκπαιδευτικού συστήματος είναι οι μαθητές...αφήστε τους λοιπόν ήσυχους γιατί εν τέλει αυτοί "πληρώνουν το μάρμαρο". Ας επικεντρωθούμε στο θέμα της ενότητας που είναι η Τράπεζα Θεμάτων, η οποία έτσι όπως έχει "στηθεί" μόνο τη διαδικασία της μάθησης δεν εξυπηρετεί. Όταν ζητάμε από τα παιδιά μόνο να "παπαγαλίσουν" αργά ή γρήγορα η πλειοψηφία θα μας βγει με νοητική στέρηση...
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #353 στις: Ιούνιος 07, 2014, 11:45:51 μμ »
 Θα συμφωνήσω οτι το υπουργείο θέλει να στείλει κόσμο στα ΣΕΚ, γιατί οι απαιτήσεις των δανειστών και της ντόπιας πολιτικοοικονομικής ελίτ υπαγορεύουν να υπάρχουν εργατικά χέρια σε διάφορες ειδικότητες και όχι το σύνολο της νεολαίας να μορφώνεται!
 Το 2ο μπορεί να επιτευχθεί μόνο αν η β/θμια εκπ/ση απαγκιστρωθεί από τη μέγγενη των εισαγωγικών στην τριτοβάθμια και βέβαια η τράπεζα θεμάτων δεν συμβαδίζει καθόλου με μία τέτοια προοπτική!
 Για να βρεί η εκπαίδευση τον δρόμο της και να επιτελέσει τον σκοπό της, χρειάζονται μεγάλες αλλαγές, κυρίως στην κεντρική πολιτική σκηνή...
  

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:21:00 »

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #354 στις: Ιούνιος 08, 2014, 12:25:26 πμ »
greedo, συμφωνώ μαζί σου μόνο να το θέσω λίγο διαφορετικά. Δεν θέλουν σκεπτόμενους ανθρώπους. Όσο το εκπαιδευτικό σύστημα επικεντρώνεται στο πως θα εξυπηρετηθούν οι ανάγκες της αγοράς εργασίας τόσο περισσότερο θα προκύπτουν δύο κατηγορίες "ηλίθιων (ιδιωτών) πολιτών": τους λίγους "αμόρφωτους" εξειδικευμένους πτυχιούχους και τους "αμόρφωτους" εξειδικευμένους μη πτυχιούχους.
ΠΧ. όταν βάζεις εφήβους να παπαγαλίσουν τα δικαιώματα τους χωρίς να σε ενδιαφέρει αν τα έχουν κατανοήσει το φυσικό επόμενο είναι μόλις περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα να τα ξεχάσουν. Μιλώντας με αφορμή το μάθημα που διδάσκω έχω να πω ότι με τα θέματα που έχουν βάλει στην Τράπεζα αυτό που τελικά επιδιώκουν είναι το μετατρέψουν από "εργαλείο", στα χέρια σκεπτόμενων ανθρώπων, σε αντικείμενο απέχθειας.
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #355 στις: Ιούνιος 08, 2014, 03:34:02 πμ »
Παιδια τα πραγματα ειναι απλα. Το υπουργειο αρχικα εκλεισε πολλα σχολεια, αλλα δυστυχως για αυτους οι συνταξεις ηταν πολλες και τελικα χρειαστηκε πολλους αναπληρωτες. Μετα αυξησε τον αριθμο των μαθητων στα τμηματα αλλα παλι δε μειωσε αρκετα τους αναπληρωτες. Ηρθε η αυξηση ωραριου που μειωσε δραματικα τους αναπληρωτες. Και τωρα για να μην παρει καινουριο αντιστοιχο μετρο εφερε μια τραπεζα θεματων με αντικειμενικα δυσκολα θεματα ειδικα στα θετικα μαθηματα που τα ανακοινωσε δυο μερες πριν τις εξετασεις και κανει καποιους καθηγητες να μπουν στο τρυπακι να κοψουν τους μισους μαθητες με σκοπο να πανε ενα χρονο σε επαλ οπου και εκει υπαρχει η τραπεζα θεματων και φυσικα στα ΣΕΚ μετα απο αυτον τον ενα χρονο. Οποτε ετσι το υπουργειο βγαζει αγραμματους εντελως ανθρωπους που δε θα του ζητανε τιποτα , ουτε θα εχουν τα προσοντα να ζητησουν και απαλασσεται μια για παντα απο αναπληρωτες , θα του περισσεψουν και οι μονιμοι  που καθε Β Λυκειου ΓΕΛ του χρονου θα εχει πολυ λιγοτερα τμηματα.
Δε λεω σιγουρα υπαρχουν μαθητες που δεν αξιζουν να ειναι στο λυκειο αλλα σας φαινεται λογικο ξαφνικα επειδη καποιοι μας ειπαν να χωρεψουμε σε αυτο τον ρυθμο για να μην τους κοστιζουμε και εμεις και οι μαθητες μας να αρχισουμε και να εφαρμοσουμε κατα γραμμα το νεο νομο του υπουργειου και να κοψουμε τους μαθητες. Και θεωρουμε τρομερο εγκλημα το να δωσουμε μια κατευθυνση στα παιδια για το τι θεματα θα βαλουμε. Μεχρι περσι εμενε στο λυκειο το 0,5% και ξαφνικα θεωρειτε λογικο φετος απο τη μια μερα στην αλλη το λυκειο να γινει λυκειο παλαιας δεκαετιας και να διωχνει το 50% των μαθητων επειδη καποιοι φωστηρες αλλαξαν τους ορους του παιχνιδιου.
Τι προτεινω? Ναι πρεπει καποιοι να μεινουν , αλλα προφανως ενα πολυ μικρο ποσοστο (5% ενδεικτικα) που καλο θα ειναι να τους δωθει μια ευκαιρια για Σεπτεμβρη. Αυτα κατα την αποψη μου. Συγνωμη αν ειμαι εκτος θεματος.

Αποσυνδεδεμένος ERTA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 636
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #356 στις: Ιούνιος 08, 2014, 09:02:02 πμ »
οι καθηγητές στα γυμνάσια τραβάνε τα μαλλιά τους για το επίπεδο των μαθητών που έρχονται από τα δημοτικά...οι καθηγητές στα λύκεια τραβάνε τα μαλλιά τους για το επίπεδο των μαθητών που έρχονται από τα γυμνάσια...και οι πανεπιστημιακοί για όσους έρχονται από τα λύκεια...Επί Διαμαντοπούλου-αν θυμάστε- είχε προταθεί να μετράνε οι προφορικές βαθμολογίες των τετραμήνων στο λύκειο για την εισαγωγή στα ΑΕΙ. και οι πανεπιστημιακοί της ''έριξαν'' άκυρο. Γιατί άραγε; μήπως γιατί μας θεωρούν αναξιόπιστους για τη βαθμολόγηση γι' αυτό βάλανε και την τράπεζα θεματων για να καθαρίσει η ήρα από το στάρι;

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #357 στις: Ιούνιος 08, 2014, 09:11:17 πμ »
οι καθηγητές στα γυμνάσια τραβάνε τα μαλλιά τους για το επίπεδο των μαθητών που έρχονται από τα δημοτικά...οι καθηγητές στα λύκεια τραβάνε τα μαλλιά τους για το επίπεδο των μαθητών που έρχονται από τα γυμνάσια...
:)
Δεν φταίνε οι καθηγητές που οι μαθητές δεν είναι άξιοι να γράψουν στη χειρότερη περίπτωση ένα 8 για να περάσουν….! Υπάρχει και κάτι καλό με την τράπεζα θεμάτων οι μαθητές διαβάζουν ολόκληρη την υλη και όχι ένα μέρος είτε μόνο τα σος, που είχε ως αποτέλεσμα να μην γνωρίζουν πολύ βασικά κομμάτια της ύλης για την επόμενη τάξη. Πάντα υπήρχαν καθηγητές που έβαζαν δύσκολα θέματα και χωρίς την τράπεζα, η ουσιαστική διαφορά είναι πως φέτος για να περάσει ο μαθητής πρέπει να έχει 10 ή 8 σε κάθε μάθημα! Αυτό είναι και το σωστό,αν δεν υπήρχε αυτή η προϋπόθεση δεν θα ασχολιόταν κανείς με την τράπεζα!. Το πρόβλημα ξεκινά από την α γυμνασίου που πηγαίνουν όλοι οι μαθητές χωρίς εξετάσεις!!! (προσπάθησε κανείς να μάθει σε μαθητές την προπαίδεια , διαίρεση, απλές πράξεις με κλάσματα, και γεωμετρικά σχήματα? Όχι στο σχολείο  σε ιδιαίτερα , τι γίνεται όταν ο μαθητής δεν γνωρίζει τα βασικά και συνεχίζει στην α λυκείου, χωρίς να μπορεί να ξεχωρίσει τα τρίγωνα, να λύσει μια πρωτοβάθμια εξίσωση με αποκορύφωμα στη Γ λυκείου μια μέρα πριν τις πανελλήνιες να μην ξέρει ούτε τους ορισμούς του βιβλίου!
Η τράπεζα είναι  ένα  νέο βοήθημα που μόλις κυκλοφόρησε. 

Αποσυνδεδεμένος ERTA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 636
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #358 στις: Ιούνιος 08, 2014, 09:26:12 πμ »
O Γεωργουσόπουλος πριν από μερικά χρόνια στα Νέα
Παράθεση
Η γενιά μου ήταν μια από τις πλέον στερημένες και πεινασμένες για εκπαίδευση γενιές. Γεννηθήκαμε στη δικτατορία του Μεταξά, περάσαμε Κατοχή, περάσαμε Εμφύλιο και φτάσαμε στο πανεπιστήμιο μέσα σε κλοιό δυσβάσταχτο: πληρώναμε δίδακτρα, πληρώναμε τα πανεπιστημιακά βιβλία, πηγαίναμε, όπου κι αν κατοικούσαμε στην Αθήνα, με τα πόδια ή με το σαράβαλο λεωφορείο στο πανεπιστήμιο.

Κι όμως, για να μπούμε στο Πανεπιστήμιο η ύλη που εξεταζόμασταν ήταν ΑΠΑΣΑ Η ΥΛΗ που είχαμε διδαχθεί και στις έξι τάξεις του γυμνασίου. Π.χ., στη Φιλοσοφική η ύλη της Ιστορίας ξεπερνούσε τις 2.000 σελίδες. Τα φροντιστήρια στην επαρχία ανύπαρκτα. Στην Αθήνα όλα κι όλα τρία! Κι όσοι είχαν την οικονομική δυνατότητα από την Αθήνα και όσοι ξεπέζευαν, αν μπορούσαν, ένα μήνα πριν από τις εξετάσεις του Σεπτεμβρίου από την επαρχία, έρχονταν σε επαφή με ύλη επαναλήψεων σε τέσσερις- πέντε εβδομάδες. Αυτή η γενιά γέμισε τα πανεπιστήμια, εσωτερικού και εξωτερικού, με μεγάλους επιστήμονες και πλήρωσε τις ανάγκες του Δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα με ανώτατα στελέχη.

Πώς έμπαινες τότε π.χ. στη Φιλοσοφική; (Επιμένω στη σχολή γιατί βλέπω και ακούω τερατώδη πράγματα από τη συντεχνιακή ομοβροντία). Επρεπε με άριστα το 10 για κάθε μάθημα, άρα σύνολο ανώτατης βαθμολογίας στα τέσσερα μαθήματα το 40, να συγκεντρώσεις για να εισαχθείς 24! Αλλά όχι λιγότερο από 6 στην Εκθεση και τα Αρχαία Ελληνικά. Κάτι που θα πει πως, αν συγκέντρωνες 28, με 9 στην Ιστορία, 5 στα Αρχαία, 8 στα Λατινικά και 6 στην Εκθεση δεν έμπαινες στη σχολή! Και να ήταν μόνο αυτό! Ο αριθμός των θέσεων που προκηρύσσονταν ήταν ορισμένος. Αρα, ο αριθμός των εισαγομένων σταματούσε στον βαθμό που εξαντλούσε τον αριθμό εισακτέων. Ετσι συχνά ο τελευταίος εισαγόμενος είχε συγκεντρώσει 26 με αποτέλεσμα τις στρατιές (!) των επιλαχόντων που είχαν συγκεντρώσει το νόμιμο 24,25, που φυσιολογικά και στατιστικά ήταν περίπου το 1/3 των εισαχθέντων!

Το 1965 με τη Μεταρρύθμιση Γ. Παπανδρέου, Παπανούτσου, Ακρίτα, Κακριδή, προβλεπόταν οι απόφοιτοι του γυμνασίου να εισάγονται με εξετάσεις στην πρώτη λυκείου (!). Δίδασκα σε ένα ιδιωτικό της φωτιάς σε γειτονιά της Αθήνας και εξέταζα με επιτροπή συναδέλφων του Δημοσίου (όπως προέβλεπε ο νόμος) το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών. Ε! λοιπόν το άγνωστο θέμα που επιλέξαμε για να διαγωνιστούν οι μαθητές ήταν από έναν λόγο του Λυσία. Ε! λοιπόν, το ίδιο θέμα πριν από δύο χρόνια ετέθη στις εισαγωγικές εξετάσεις της Κατεύθυνσης των Θεωρητικών Επιστημών (Φιλοσοφική, Νομική, Πάντειος κ.τ.λ.) και όχι μόνο του, αλλά με κείμενο γνωστό, διδαγμένο στην τάξη θέμα. Το 1965 στο ιδιωτικό σχολείο της φωτιάς από τους 25 μαθητές βαθμολογήθηκαν πάνω από τη βάση από τους δημόσιους συναδέλφους οι 23! Και στις εξετάσεις πρόπερσι απέτυχαν, βαθμολογημένοι κάτω από τη βάση του 10, το 40% των υποψήφιων επιστημόνων! Και δη, φιλολόγων! Οσο ήμουν μαθητής στο γυμνάσιο οι καθηγητές μου επιθεωρήθηκαν τουλάχιστον 20 φορές και όσο ήμουν, έως το 1982, καθηγητής έφτασα στον βαθμό του γυμνασιάρχη με εκθέσεις των επιθεωρητών που με εξέτασαν.

Από το 1982 έως σήμερα κανείς, μα κανείς, δεν γνωρίζει τι κάνει, αν κάνει κάτι, ένας δάσκαλος στην τάξη του. Ούτε ο γυμνασιάρχης ή ο λυκειάρχης, δεν επιτρέπουν οι συνδικαλιστές να παρακολουθήσει τη δουλειά, τουλάχιστον ενός αρχάριου διδάσκοντος. Και όπως βλέπετε, επιμένουν. Επιχείρημα; Το γελοιωδέστερο: «Εχουμε πτυχίο πανεπιστημίου».

Κάνω προσωπική έκκληση στην αγαπητή μου κ. Διαμαντοπούλου να ζητήσει από το αρχείο των εισαγωγικών εξετάσεων, στην τύχη, περσινά γραπτά υποψηφίων που βαθμολογήθηκαν με βαθμό κάτω από τη βάση- κι όχι υποψηφίων για την Ανθοκομία, αλλά για τη Φιλοσοφική, το Πάντειο, τη Νομική. Και θέλω να με βεβαιώσει αν, ένα τέτοιο γραπτό θα ανεχόταν να μετατραπεί ως εισαγωγικό κριτήριο του ΑΣΕΠ για να προσλάβει κλητήρα στο υπουργείο της. Ποιος αφελής θέλει να πιστεύει πως η κατάσταση στον τόπο μας είναι μόνο οικονομικό αδιέξοδο; Οι εισαγόμενοι με κάτω από τη βάση στα ΑΕΙ και στα ισότιμα πλέον ΤΕΙ ανακυκλώνονται, αφού ο πας εισαγόμενος στα πανεπιστήμια εξέρχεται και οι αγράμματοι παράγουν αγραμμάτους.

Διαβάζω και δεν το πιστεύω. Οι διαγωνιζόμενοι για διορισμό στο Δημόσιο απόφοιτοι της Φιλοσοφικής θα εξετάζονται λέει μόνο σε παιδαγωγικά θέματα, γενικής, πιθανόν και ειδικής διδακτικής και ψυχολογίας. Αρα, οι απόφοιτοι της Σχολής Φιλοσοφίας, Ψυχολογίας κ.τ.λ. που έχουν διδαχθεί μόνο ένα – δύο εξάμηνα Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία και Λατινικά, θα πηγαίνουν στα σχολεία αφού θα έχουν πάρει επαρκή βαθμό στη διδακτική να διδάξουν Αρχαία, Ιστορία, Λατινικά, όπου οι μαθητές τους τρόφιμοι φροντιστηρίων από την πρώτη λυκείου θα γνωρίζουν περισσότερα.

Αλλά το άλλο γελοίο επιχείρημα; Λένε οι συνδικαλιστές: «Θα τιμωρούνται οι εκπαιδευτικοί αν οι μαθητές τους αποτυγχάνουν;». Ασφαλώς, αν έχουν βαθμολογηθεί επιεικώς. Αλλά βέβαια τώρα που κανείς πλέον δεν απορρίπτεται και κανείς δεν μένει ανεξεταστέος, πώς θα κριθεί ποιος δάσκαλος μοίρασε βαθμούς και ξεμπέρδεψε, αφού εξάλλου οι περισσότεροι τα μαθαίνουν στα φροντιστήρια; Εκεί να δείτε! Το 95% των υποψηφίων παρακολουθούν φροντιστήρια και το 60% αποτυγχάνουν, άρα και η παραπαιδεία απάτη αποδεικνύεται.

Οχι, κυρία υπουργέ, άκουσα το επιχείρημά σας, η στάθμη των υποψηφίων δεν βελτιώθηκε με τη βάση του 10. Αρα, έπρεπε για να βελτιωθεί, για να φτιάξουμε επιστήμονες να ανέβει η βάση στο 12!

Αφεριμ!


Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #359 στις: Ιούνιος 08, 2014, 11:08:30 πμ »
αυτη η "πεποιθηση"  των καθηγητων των γενικων λυκειων οτι μαθητες με χαμηλο νοητικο πρεπει να πανε στα επαλ απο που προκυπτει;
δυστυχως (και θα ειμαι σκληρος) σε ΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ για τα χαλια της παιδειας μας φταινε οι καθηγητες με αυτη την τακτικη τους.
εχω καταληξει οτι καθηγητες γενικης παιδειας διωχνουν κοσμο στα επαλ επειδη τους χαλανε την  ηρεμια και τους μεσους ορους του τμηματος και γιατι δεν υπαρχει εξτραδακι απο αυτους (πιστευω να πιασατε το υπονοουμενο).
μην αρχισετε να απαντατε ασχετοι και προκατηλειμμενοι που δεν εχετε ιδεα τι γινεται στα επαλ.

Υ.Γ. δυστυχως για τους καθηγητες γενικης παιδειας ο σκοπος του υπουργειου ειναι να στειλει τους μαθητες στα σεκ, στα οποια δεν διδασκονται μαθηματα γενικης παιδειας, δεν θα υπαρξουν οργανικες στα επαλ, αλλα μια δεξαμενη (30-40% των ηδη διδασκοντων στα γενικα λυκεια) με αγνωστη καταληξη

συνάδελφε, δηλαδή κατά την γνώμη σου πρέπει οι μαθητές με χαμηλό νοητικό να φοιτούν στο λύκειο ?
Πετάς το δηλητήριο για ιδιαίτερα και άλλα τέτοια όμορφα αλλά προφανώς δεν μας λες που πρέπει να πάνε τα παιδιά με νοητικό θέμα. Αν διάβαζες το μήνυμα μου θα έβλεπες ότι κατηγοροποιούσα τους μαθητές με δυσκολίες στο Λύκειο σε 3 κατηγορίες. Τους αδιάφορους με φυσιολογικό νοητικό, αυτοί ή θα σοβαρευτούν ή θα φύγουν. Αυτούς με νοητικό θέμα στο όριο που μπορούν να ανταποκριθούν σε ΕΠΑΛ και σε όσους έχουν θέμα με χαμηλό νοητικό και κάτω που πρέπει να πάνε σε ειδικό σχολείο.

Αν ένας μαθητής δεν μπορεί να τα καταφέρει στο Λύκειο ΠΡΕΠΕΙ να φύγει από αυτό, αν δεν μπορεί να τα καταφέρει στο ΕΠΑΛ να πάει στα ΣΕΚ. Αυτή η λογική ότι στο λύκειο όλοι χωράνε και ότι οι κακοί καθηγητές γενικής παιδείας είναι που τους διώχνουν είναι αστεία. Το λύκειο δυστυχώς ή ευτυχώς έχει απαιτήσεις. Το ΕΠΑΛ δυστυχώς ή ευτυχώς έχει μικρότερες απαιτήσεις. Τα ΣΕΚ υποθέτω θα έχουν ακόμα μικρότερες.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ο καθηγητοπατέρας που χαϊδεύει αυτάκια, τους περνάει όλους και ας γράφουν άσο για να τα έχει καλά με όλους, υπάρχει και ο άλλος που λέει για το κακόμοιρο το παιδάκι.  Το ίδιο ισχύει και στο Λύκειο και στο ΕΠΑΛ.

Ελπίζω να ισχύσει η τράπεζα και τον Σεπτέμβριο γιατί αλλιώς μια τρύπα στο νερό θα γίνει πάλι.


Οι Σπαρτιάτες είχαν τον Καιάδα...για σκέψου μήπως συμφέρει είναι και πιο οικονομικός....
Συγγνώμη αλλά αν δεν κάνω λάθος οι εκπαιδευτικοί δεν είμαστε γιατροί για να μιλάμε για κανονικό νοητικό, μέτριο ή χαμηλό. Έπειτα έχει περάσει, έτσι πίστευα τουλάχιστον, η εποχή που ο "μέτριος" ή "κακός" μαθητής εθεωρείτο και χαζός...
Το σίγουρο είναι πως οι μόνοι που δεν φταίνε για τα χάλια του εκπαιδευτικού συστήματος είναι οι μαθητές...αφήστε τους λοιπόν ήσυχους γιατί εν τέλει αυτοί "πληρώνουν το μάρμαρο". Ας επικεντρωθούμε στο θέμα της ενότητας που είναι η Τράπεζα Θεμάτων, η οποία έτσι όπως έχει "στηθεί" μόνο τη διαδικασία της μάθησης δεν εξυπηρετεί. Όταν ζητάμε από τα παιδιά μόνο να "παπαγαλίσουν" αργά ή γρήγορα η πλειοψηφία θα μας βγει με νοητική στέρηση...

Θα σου συνιστούσα να διαβάσεις καμιά γνωμάτευση από το ΚΕΔΔΥ για τους μαθητές του σχολείου σου, εκεί μέσα μιλάει και για νοητικό. Μάλιστα προτείνει και πλαίσιο φοίτησης. Ειδικά στα ΕΠΑΛ θα δεις ένα κάρο γνωματεύσεις που λένε ότι το παιδί πρέπει να πάει σε ειδικό σχολείο. Άσε λοιπόν την καραμελίτσα συνάδελφε για καιάδες και μάθε ότι υπάρχουν και παιδιά με νοητικό θέμα που δεν το βγάζουμε εμείς αλλά οι αρμόδιες αρχές.

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #360 στις: Ιούνιος 08, 2014, 12:22:11 μμ »
.......................................................
Αν ένας μαθητής δεν μπορεί να τα καταφέρει στο Λύκειο ΠΡΕΠΕΙ να φύγει από αυτό, αν δεν μπορεί να τα καταφέρει στο ΕΠΑΛ να πάει στα ΣΕΚ. Αυτή η λογική ότι στο λύκειο όλοι χωράνε και ότι οι κακοί καθηγητές γενικής παιδείας είναι που τους διώχνουν είναι αστεία. Το λύκειο δυστυχώς ή ευτυχώς έχει απαιτήσεις. Το ΕΠΑΛ δυστυχώς ή ευτυχώς έχει μικρότερες απαιτήσεις. Τα ΣΕΚ υποθέτω θα έχουν ακόμα μικρότερες.
...................................................................
Συμφωνώ απόλυτα σε αυτό! Εκτός όμως από την σωστή επιλογή σχολείου από τον κάθε μαθητή, ανάλογα με τους στόχους του και τις δυνατότητές του, θα πρέπει και μέσα στα σχολεία ο διαχωρισμός σε τμήματα να γίνεται με τρόπο που να επιτυγχάνεται το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τον κάθε μαθητή.
 Ένα τμήμα λειτουργεί καλύτερα όταν υπάρχει μεγαλύτερη ομοιογένεια μεταξύ των μαθητών. Πιστεύω οτι ο διαχωρισμός των μαθητών σε τμήματα με αλφαβητική σειρά στα μαθήματα Γενικής Παιδείας σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ δεν βοηθάει. Με αυτό τον τρόπο υπάρχουν στα τμήματα μαθητές διαφορετικών "ταχυτήτων" και ο εκπαιδευτικός δεν μπορεί να διαχειριστεί σωστά την τάξη.
 Θα πρέπει οι μαθητές της κάθε κατεύθυνσης να παρακολουθούν όλα τα μαθήματα σαν ενιαίο τμήμα. Έτσι και οι μαθητές ωφελούνται, αλλά και ο εκπαιδευτικός έχει καλύτερο έλεγχο στη διδασκαλία και στην πορεία της ύλης.
 Στα ΕΠΑΛ, επίσης θα πρέπει οι διάφορες ειδικότητες να παρακολουθούν σαν ενιαία τμήματα και τα μαθήματα γενικής παιδείας, π.χ. Ηλεκτρολόγοι, Δομικοί, Πληροφορικής, Οικονομίας-Διοίκησης κλπ, καθώς με την ομοιογένεια μπορεί ο εκπαιδευτικός να προγραμματίσει καλύτερα τη διδασκαλία του, να εντοπίσει αδυναμίες ή να "στοχεύσει" ιδιαίτερα σημεία της ύλης που παρουσιάζουν ενδιαφέρον για την κάθε ειδικότητα.  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 08, 2014, 01:41:16 μμ από greedo »
  

Αποσυνδεδεμένος p14767

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #361 στις: Ιούνιος 08, 2014, 12:28:06 μμ »
συνάδελφε, δηλαδή κατά την γνώμη σου πρέπει οι μαθητές με χαμηλό νοητικό να φοιτούν στο λύκειο ?
Πετάς το δηλητήριο για ιδιαίτερα .............

αυτο το χαμηλο νοητικο επιπεδο πως και ποιος θα το ορισει;
με μετρηση iq, με τραπεζα θεματων, ο ιδιος ο διδασκων, ο συλλογος του σχολειου;
καποιος που ειναι αριστος στην ιστορια και "κατω βαση" στα "ψηφιακα ηλεκτρονικα" ειναι υψηλου νοητικου  επιπεδου΄
 καποιος που ειναι αριστος στην "μηχανικη ρευστων" και ασχετος στα αρχαια ελληνικα ειναι χαμηλου νοητικου επιπεδου;
καποιος που τελειωνει το γενικο λυκειο με ιδιαιτερα σε ολα τα μαθηματα και περναει σε μια σχολη με ελαχιστα μορια ειναι υψηλου νοητικου επιπεδου;
 καποιος που απο τα επαλ επιλεγοντας τα 6 μαθηματα περναει πολυτεχνειο ειναι χαμηλου νοητικου επιπεδου;
για να καταληξω οσοι ειναι οντως χαμηλου επιπεδου για να το πω χυδαια αλλα κατανοητα "αργοστροφοι"
πρεπει να πανε σε ειδικα σχολεια και να μαθαινουν βασικες δεξιοτητες για να μπορουν να αυτοεξυπηρετουνται και να κοινωνικοποιουνται.
οσοι ειναι κανονικου και πανω νοητικου επιπεδου αναλογα με την κλιση τους να επιλεγουν γενικο ή επαλ.
οι καλυτεροι θα περνανε στις αντιστοιχες σχολες οι υπολοιποι θα παιρνουν τον αντιστοιχο τιτλο σπουδων.
στα σεκ θα πηγαινουν μονο για πτυχιο βοηθου τεχνιτη δηλαδη ειδικευμενος εργατης.

Υ.Γ. επειδη δεν εχω κανει στη ζωη μου ουτε μια ωρα ιδιαιτερο,γιαυτο με εκνευριζουν οι "ιδιαιτεραδες" και μου εντυπωνονται οσα ακουω κατι καιρους.
για το "διωξιμο προς τα επαλ" μπορεις να πας  στις εγγραφες του σεπτεμβριου σε οποιοδηποτε επαλ, και θα το ακουσεις απο τους μαθητες που ειχαν μεινει ανεξεταστεοι σε γυμνασιο ή α λυκειου για συμφωνιες του τυπου"θα σε περασω αλλα θα πας στο επαλ".

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #362 στις: Ιούνιος 08, 2014, 04:31:40 μμ »
αυτο το χαμηλο νοητικο επιπεδο πως και ποιος θα το ορισει;

Το ΚΕΔΔΥ. Τα παιδιά που έχουν κάποιο θέμα από το δημοτικό πρέπει να έχουν διάγνωση. Δυστυχώς δεν συμβαίνει πάντα αυτό. Επίσης αρκετά από αυτά που έχουν διάγνωση καταλήγουν αντι για ειδικό στα ΕΠΑΛ.


Υ.Γ. ....για το "διωξιμο προς τα επαλ" μπορεις να πας  στις εγγραφες του σεπτεμβριου σε οποιοδηποτε επαλ, και θα το ακουσεις απο τους μαθητες που ειχαν μεινει ανεξεταστεοι σε γυμνασιο ή α λυκειου για συμφωνιες του τυπου"θα σε περασω αλλα θα πας στο επαλ".

Το πιθανότερο είναι ότι δεν έπρεπε να τελειώσει καν το γυμνάσιο ή την α λυκείου. Γιαυτό ο συνάδελφος τον προέτρεψε να πάει κάπου που θα είναι καλύτερα γιαυτόν. Κατά την γνώμη μου έπρεπε να τον αφήσει γιατί θα κάνει πάλι τα ίδια και στο ΕΠΑΛ (αν μιλάμε για παιδί με φυσιολογική νοημοσύνη)

Η τράπεζα θεμάτων είναι η χρυσή ευκαιρία για τον εκπαιδευτικό που μέχρι χτες φοβόταν να αφήσει κάποιο μαθητή για Χ Υ λόγους να τον αφήσει και να πάει τον Σεπτέμβρη και εκεί η να σοβαρευτεί ο μαθητής και να περάσει οπότε θα υπάρχει η παρακαταθήκη για το μέλλον με ελπίδα να έχουμε τον μαθητή ενεργό, ή θα επαναλάβει την τάξη όπου θα καταλάβει ότι το σχολείο δεν είναι καφενείο. Φυσικά δεν φταίει ο εκπαιδευτικός η καταραμένη η τράπεζα φταίει!  ;D

Αποσυνδεδεμένος p14767

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #363 στις: Ιούνιος 08, 2014, 07:23:05 μμ »
Το ΚΕΔΔΥ. .....

Το πιθανότερο είναι ότι δεν έπρεπε να τελειώσει καν το γυμνάσιο ή την α λυκείου......

Η τράπεζα θεμάτων είναι η χρυσή ευκαιρία ......
νσ σου δειξω γνωματευσεις απο ΚΕΔΔΥ να σου σηκωθει η τριχα, οι ανθρωποι δεν εχουν καμμια επαφη με το ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα. νομιζουν οτι στο επαλ μαθαινουμε τραγουδακια  και πλαθουμε πλαστελινη και προτεινουν παντα (ή δεν τολμουν να προτεινουν κατι αλλο μην τις αρπαξουν απο τους γονεις) κουτσοι στραβοι στα επαλ και εχει ο θεος.
και καταληγεις σε ενα τμημα με 5 ατομα που θελουν να περασουν στην 3βαθμια ή απλως να ειναι καλοι μαθητες και 20 να προσπαθουν να καταστρεψουν αυτους τους 5 για να μην νιωθουν μειονεκτικα.

συμφωνουμε οτι  θα επρεπε να μην τελειωνουν το γυμνασιο, αλλα οι καθηγητες εκει δεν κοβουν κανεναν.

δυστυχως (παρολο που θεωρητικα ειμαι υπερ μιας τραπεζας θεματων) το υπουργειο εχει στοχοποιησει ηδη τον υπευθυνο για οποιαδηποτε αποτυχια των μαθητων.
ναι καλα μαντεψες ο τεμπελης καθηγητης που δεν εβγαλε την υλη  :o

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160672
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 362
Σύνολο: 374

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.138 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.