*

Αποστολέας Θέμα: Τράπεζα Θεμάτων  (Αναγνώστηκε 190024 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #364 στις: Ιούνιος 08, 2014, 07:39:44 μμ »
Το "κακό" ξεκίνησε από τότε που καθιερώθηκε η υποχρεωτική 9ετής εκπαίδευση! Μια χαρά ήταν οι εισαγωγικές στο Γυμνάσιο (το παλιό 6τάξιο) όπου οι εξετάσεις και οι βαθμοί ήταν ο φόβος και ο τρόμος των αδιάβαστων μαθητών. Είπαμε να μετριαστεί αυτή η αυστηρότητα, αλλά καταλήξαμε στο αντίθετο άκρο.

  

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:34:29 »

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #365 στις: Ιούνιος 09, 2014, 12:22:19 πμ »
Καταρχήν λυπάμαι που διαβάζω αυτά που γράφεται συνάδελφοι.... και κυρίως για τον τρόπο που κατηγοριοποιείτε τους ανθρώπους μαθητές σας/μας με βάση τη νοητική τους κατάσταση, στη συνέχεια τα σχολειά σε πρώτης κατηγορίας (πχ ΓΕΛ), δεύτερης κατηγορίας (ΕΠΑΛ), σε τρίτης κατηγορίας (ΣΕΚ) κτλ
Κοντολογίς πιστεύετε ότι δεν πρέπει όλοι να πηγαίνουν σχολείο αλλά μόνο αυτοί που με βάση την ασαφή κατηγορία "νοητικό" αξίζουν... Δεν βλέπω να έχετε και μεγάλες διαφορές με τις επίσημες θέσεις της πολιτικής ηγεσίας...
Διαπιστώνω επίσης ότι κατά την άποψη κάποιων στην Ελλάδα πρέπει να έχουμε μεγάλα ποσοστά νοητικά καθυστερημένων (ελαφριάς και βαριάς μορφής) και αυτό πρέπει να το κοιτάξουμε γιατί τελικά μπορεί να φταίει αυτό που, είμαστε στην κατάσταση που είμαστε ως χώρα...Λέτε τελικά να είμαστε μια χώρα ηλιθίων που επιμένει μάλιστα να μορφωθεί;
Φίλε greedo δεν φταίει η εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση για το ποιοτικό επίπεδο του εκπαιδευτικού αποτελέσματος.
Φίλε Kinegiros, ούτε το "νοητικό" που λες και εσύ των μαθητών φταίει, μια χαρά είναι το "νοητικό" των παιδιών αλλού είναι το πρόβλημα και οι ρίζες του πολύ βαθιές... Στον κόσμο που ζούμε δεν υπάρχει ισότητα ευκαιριών αλλά, τύποις ισονομία, κυριαρχούν οι ανισότητες που αναπαράγονται μέσα από το εκπαιδευτικό σύστημα. Το σχολείο ήταν και είναι και θα παραμείνει κατά πως φαίνεται, μια απέραντη χοάνη επιλογή προκειμένου να μην διαταραχθούν οι κοινωνικές ανισότητες...Άλλωστε αναπολώντας το ακόμη πιο αυστηρά εξεταστικοκεντρικό σύστημα του παρελθόντος αυτό επιθυμητέ και εσείς εν τέλει... και μάλλον έχουμε αυτό που επιθυμεί η πλειοψηφία (?) της κοινωνίας... ένα σχολείο για λίγους "εκλεκτούς". Οι φτωχοί - κουτοί θα παραμένουν αγράμματοι, οι μέτριοι - μικροαστοί και οι έξυπνοι - πλούσιοι θα σπουδάζουν και θα κυριαρχούν. Ευτυχώς που έχει κάποιες τρύπες αυτό το απάνθρωπο εκπαιδευτικό σύστημα και περνούν την χοάνη και κάποιοι κουτοί - φτωχοί.
Καλή σας νύχτα συνάδελφοι, αυτός ο κόσμος δεν θα γίνει πότε ανθρώπινος...

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 09, 2014, 12:44:41 πμ από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #366 στις: Ιούνιος 09, 2014, 03:02:43 πμ »
Κοίτα να δεις που στο τέλος θα μας πούνε και #@$#@$#@$@# που λέει και το άσμα

προφανώς ζούμε σε διαφορετική Ελλάδα κάποιοι από εμάς. Επίσης δεν διαβάζουμε προσεχτικά τι γράφει ο άλλος.

Πάμε από την αρχή

1. Το 90% (ας πούμε) των μαθητών είναι νοητικά στο φυσιολογικό και άνω

από αυτούς ένα μεγάλο μέρος έχουν απαξιώσει και τον χ ψ ζ λόγο το σχολείο. Αποτέλεσμα έχουν το μάθημα στο δημόσιο σχολείο και κατά επέκταση τον εκπαιδευτικό γραμμένο. Από αυτούς ένα 80% περνάει χαλαρά την τάξη και όσοι μείνουν στην Α' Λυκείου συνήθως πηγαίνουν ΕΠΑΛ μετά.
Σε κάθε περίπτωση μέχρι χτες όλοι περνούσαν την τάξη είτε στο Λύκειο είτε στο ΕΠΑΛ.
Αυτοί μορφωθήκαν ? προφανώς και όχι. Μα γιατί ? ποιος φταίει ? οι κοινωνικές συνθήκες? η τηλεόραση ? η ανεργία ? τα ναρκωτικά ? ο Σαμαράς (ο Αντώνης) ή ο ΓΑΠ ? Υπάρχουν συνάδελφοι που πιστεύουν ότι γιαυτό τα παιδιά δεν μαθαίνουν και έχουν αυτή την στάση?
Όταν ένα σχολείο είναι καφενείο και ο εκπαιδευτικός είναι ο καφετζής εσύ περιμένεις να μάθει κάποιος γράμματα ? όταν ο εκπαιδευτικός έχει χαμηλώσει τους στόχους του όσο δεν πάει άλλο και οι μαθητές συνεχίζουν να ταξιδεύουν η ανεργία σου φταίει ? όταν ξέρει ότι θα τον περάσεις στο τέλος ο Σαμαράς σου φταίει ?

Έχουμε λοιπόν μια μεγάλη μάζα αδιάφορων μαθητών με φυσιολογική νοημοσύνη και δυνατότητες απίστευτες αλλά στο δημόσιο σχολείο δεν κάνουν αυτά που κάναμε εμείς πριν από 20 χρόνια. Γιατί ?
Εμείς είχαμε χειρότερα βιβλία, χειρότερους δασκάλους, χειρότερες μεθόδους αλλά μπαίναμε στο σχολείο και προσπαθούσαμε. Ντρεπόμουν τον δάσκαλο μου, είχα σεβασμό. Οι κακοί μαθητές της εποχής μου δεν έμοιαζαν ούτε κατά διάνοια με τους κακούς στα σημερινά σχολεία.
Χαλάρωσε συνάδελφοι το σύστημα στο όνομα μιας υπερπροστασίας των παιδιών που έφερε τα αντίθετα αποτελέσματα. Σημερινοί εκπαιδευτικοί που πέρασαν στον ΑΣΕΠ με το γνωστό που λέγαμε όταν δεν ξέραμε την απάντηση σε ερώτηση στα παιδαγωγικά "ο μαθητής έχει πάντα δίκιο" είναι αυτοί που δίνουν το στίγμα τους.
Αυτό θέλουμε ?
Φοβισμένοι εκπαιδευτικοί να λένε τι θα πει ο γονιός, τι θα πει ο δ/ντης, τι θα κάνουν οι άλλοι συνάδελφοι, το κακόμοιρο το παιδάκι, έλα μωρέ τώρα...εγώ θα σώσω τον κόσμο;.....αυτοί ήμαστε.
Ακούω την καραμέλα ότι η τρόικα είναι από πίσω για να πάνε τα παιδιά στα ΣΕΚ και άλλες τέτοιες να με συγχωρέσετε μπούρδες.
Ο μαθητής θα πάει στο ΣΕΚ γιατί θα είναι δύσκολο το Λύκειο? Δηλαδή το να πάρει 10 στα μαθηματικά και γλώσσα? αυτό ορίζετε ως ΔΥΣΚΟΛΟ? ρε δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ!
Συνάδελφοι, είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία! η τράπεζα θεμάτων μπορεί να είναι η ευκαιρία να ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ το τοπίο. Να μπουν τα πράγματα στην σωστή βάση τους. Ο μαθητής να καταλάβει ότι η ζωή είναι προσπάθεια και να σεβαστεί τον εκπαιδευτικό της τάξης του που πασχίζει καθημερινά και παίρνει ψίχουλα. Μόνο άμα νιώσει την ΠΙΕΣΗ και την ΑΓΩΝΙΑ θα επανέλθει η ισορροπία, θα είναι το ηλεκτροσόκ που θα τον κάνει ΜΑΘΗΤΗ και όχι πελάτη του δημόσιου καφενείου εεεε σχολείου.
Τα ίδια ισχύουν και για τα ΕΠΑΛ, ιδιαίτερα για τα ΕΠΑΛ που εκεί γίνετε ο κακός χαμός, θέλει αποφασιστικότητα το πράμα δεν είναι εύκολο.

2. Υπάρχει και ένα 10% που έχουν θέμα νοητικό, τα περισσότερα πηγαίνουν κανονικά σε Λύκειο και κυρίως ΕΠΑΛ, εκεί τους περνάνε γιατί "τα κακόμοιρα τα παιδάκια έχουν πρόβλημα" αντί τα παιδιά αυτά να πηγαίνουν σε ειδικό σχολείο για να μάθουν κάτι.

Νισάφι τα περί φτωχών, πλούσιων κλπ κλπ εσείς κάνετε το μάθημα στην τάξη σας, όχι τα λεφτά του μπαμπά τους.


« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 09, 2014, 03:05:30 πμ από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #367 στις: Ιούνιος 09, 2014, 08:02:56 πμ »
Αν έχει κάποιος , ας παραθέσει μια  διεύθυνση που να έχει ολόκληρη την τράπεζα θεμάτων στα μαθηματικά σε ένα αρχείο ( ή σε δύο , ένα άλγεβρας και ένα γεωμετρίας ) . Ευχαριστώ. 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:34:29 »

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #368 στις: Ιούνιος 09, 2014, 08:35:21 πμ »
Αν έχει κάποιος , ας παραθέσει μια  διεύθυνση που να έχει ολόκληρη την τράπεζα θεμάτων στα μαθηματικά σε ένα αρχείο ( ή σε δύο , ένα άλγεβρας και ένα γεωμετρίας ) . Ευχαριστώ. 
http://www.methodiko-frontistirio.gr/exams/apantiseis/themataA.htm

Στο λυσάρι http://lisari.blogspot.com/2014/05/blog-post_28.html
Υπάρχουν λύσεις από αρκετά φροντιστήρια

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #369 στις: Ιούνιος 09, 2014, 10:40:59 πμ »
Ευχαριστώ πάρα πολύ Κώστα .   

Αποσυνδεδεμένος Mack77

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #370 στις: Ιούνιος 09, 2014, 10:43:34 πμ »
Όπως τα λες ειναι φιλε kinegiros ! Νισάφι με τα κακομοιρα τα παιδιά που πρέπει να τα περνάμε χωρίς καμία προσπάθεια !

Αποσυνδεδεμένος Kakou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #371 στις: Ιούνιος 09, 2014, 11:03:01 πμ »
Κοίτα να δεις που στο τέλος θα μας πούνε και #@$#@$#@$@# που λέει και το άσμα

προφανώς ζούμε σε διαφορετική Ελλάδα κάποιοι από εμάς. Επίσης δεν διαβάζουμε προσεχτικά τι γράφει ο άλλος.

Πάμε από την αρχή

1. Το 90% (ας πούμε) των μαθητών είναι νοητικά στο φυσιολογικό και άνω

από αυτούς ένα μεγάλο μέρος έχουν απαξιώσει και τον χ ψ ζ λόγο το σχολείο. Αποτέλεσμα έχουν το μάθημα στο δημόσιο σχολείο και κατά επέκταση τον εκπαιδευτικό γραμμένο. Από αυτούς ένα 80% περνάει χαλαρά την τάξη και όσοι μείνουν στην Α' Λυκείου συνήθως πηγαίνουν ΕΠΑΛ μετά.
Σε κάθε περίπτωση μέχρι χτες όλοι περνούσαν την τάξη είτε στο Λύκειο είτε στο ΕΠΑΛ.
Αυτοί μορφωθήκαν ? προφανώς και όχι. Μα γιατί ? ποιος φταίει ? οι κοινωνικές συνθήκες? η τηλεόραση ? η ανεργία ? τα ναρκωτικά ? ο Σαμαράς (ο Αντώνης) ή ο ΓΑΠ ? Υπάρχουν συνάδελφοι που πιστεύουν ότι γιαυτό τα παιδιά δεν μαθαίνουν και έχουν αυτή την στάση?
Όταν ένα σχολείο είναι καφενείο και ο εκπαιδευτικός είναι ο καφετζής εσύ περιμένεις να μάθει κάποιος γράμματα ? όταν ο εκπαιδευτικός έχει χαμηλώσει τους στόχους του όσο δεν πάει άλλο και οι μαθητές συνεχίζουν να ταξιδεύουν η ανεργία σου φταίει ? όταν ξέρει ότι θα τον περάσεις στο τέλος ο Σαμαράς σου φταίει ?

Έχουμε λοιπόν μια μεγάλη μάζα αδιάφορων μαθητών με φυσιολογική νοημοσύνη και δυνατότητες απίστευτες αλλά στο δημόσιο σχολείο δεν κάνουν αυτά που κάναμε εμείς πριν από 20 χρόνια. Γιατί ?
Εμείς είχαμε χειρότερα βιβλία, χειρότερους δασκάλους, χειρότερες μεθόδους αλλά μπαίναμε στο σχολείο και προσπαθούσαμε. Ντρεπόμουν τον δάσκαλο μου, είχα σεβασμό. Οι κακοί μαθητές της εποχής μου δεν έμοιαζαν ούτε κατά διάνοια με τους κακούς στα σημερινά σχολεία.
Χαλάρωσε συνάδελφοι το σύστημα στο όνομα μιας υπερπροστασίας των παιδιών που έφερε τα αντίθετα αποτελέσματα. Σημερινοί εκπαιδευτικοί που πέρασαν στον ΑΣΕΠ με το γνωστό που λέγαμε όταν δεν ξέραμε την απάντηση σε ερώτηση στα παιδαγωγικά "ο μαθητής έχει πάντα δίκιο" είναι αυτοί που δίνουν το στίγμα τους.
Αυτό θέλουμε ?
Φοβισμένοι εκπαιδευτικοί να λένε τι θα πει ο γονιός, τι θα πει ο δ/ντης, τι θα κάνουν οι άλλοι συνάδελφοι, το κακόμοιρο το παιδάκι, έλα μωρέ τώρα...εγώ θα σώσω τον κόσμο;.....αυτοί ήμαστε.
Ακούω την καραμέλα ότι η τρόικα είναι από πίσω για να πάνε τα παιδιά στα ΣΕΚ και άλλες τέτοιες να με συγχωρέσετε μπούρδες.
Ο μαθητής θα πάει στο ΣΕΚ γιατί θα είναι δύσκολο το Λύκειο? Δηλαδή το να πάρει 10 στα μαθηματικά και γλώσσα? αυτό ορίζετε ως ΔΥΣΚΟΛΟ? ρε δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ!
Συνάδελφοι, είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία! η τράπεζα θεμάτων μπορεί να είναι η ευκαιρία να ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ το τοπίο. Να μπουν τα πράγματα στην σωστή βάση τους. Ο μαθητής να καταλάβει ότι η ζωή είναι προσπάθεια και να σεβαστεί τον εκπαιδευτικό της τάξης του που πασχίζει καθημερινά και παίρνει ψίχουλα. Μόνο άμα νιώσει την ΠΙΕΣΗ και την ΑΓΩΝΙΑ θα επανέλθει η ισορροπία, θα είναι το ηλεκτροσόκ που θα τον κάνει ΜΑΘΗΤΗ και όχι πελάτη του δημόσιου καφενείου εεεε σχολείου.
Τα ίδια ισχύουν και για τα ΕΠΑΛ, ιδιαίτερα για τα ΕΠΑΛ που εκεί γίνετε ο κακός χαμός, θέλει αποφασιστικότητα το πράμα δεν είναι εύκολο.

2. Υπάρχει και ένα 10% που έχουν θέμα νοητικό, τα περισσότερα πηγαίνουν κανονικά σε Λύκειο και κυρίως ΕΠΑΛ, εκεί τους περνάνε γιατί "τα κακόμοιρα τα παιδάκια έχουν πρόβλημα" αντί τα παιδιά αυτά να πηγαίνουν σε ειδικό σχολείο για να μάθουν κάτι.

Νισάφι τα περί φτωχών, πλούσιων κλπ κλπ εσείς κάνετε το μάθημα στην τάξη σας, όχι τα λεφτά του μπαμπά τους.
χίλια ++++++++++++++++++++++++++++++++
Η ηλικία δεν είναι ένα νούμερο τυχαίο. Η ηλικία, αλλά και όσα συνεπάγεται το πέρας της, είναι δυστυχώς μια θλιβερή πραγματικότητα που πρέπει ο καθένας να διαχειριστεί με αξιοπρέπεια

Αποσυνδεδεμένος anemoni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #372 στις: Ιούνιος 09, 2014, 11:19:00 πμ »
Συνάδελφοι, είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία! η τράπεζα θεμάτων μπορεί να είναι η ευκαιρία να ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ το τοπίο. Να μπουν τα πράγματα στην σωστή βάση τους. Ο μαθητής να καταλάβει ότι η ζωή είναι προσπάθεια και να σεβαστεί τον εκπαιδευτικό της τάξης του που πασχίζει καθημερινά και παίρνει ψίχουλα. Μόνο άμα νιώσει την ΠΙΕΣΗ και την ΑΓΩΝΙΑ θα επανέλθει η ισορροπία, θα είναι το ηλεκτροσόκ που θα τον κάνει ΜΑΘΗΤΗ και όχι πελάτη του δημόσιου καφενείου εεεε σχολείου.
1ο το τοπίο μπορούσε να καθαρίσει χωίς τράπεζα θεμάτων
2ο Και οι καλοί οι μαθητές τι φταίνε να έχουν 3 χρόνια πίεση πανελληνίων; (έτσι το αισθάνονται)

Αποσυνδεδεμένος Κυκλάμινο

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #373 στις: Ιούνιος 09, 2014, 12:18:57 μμ »
Καλά... Από Σεπτέμβριο που θα δούμε τον αριθμό των τμημάτων στα γενικά λύκεια να μειώνεται κατακόρυφα και να ψάχνουμε να βρούμε ώρες σε άλλα σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου, να δούμε τι ωραία που θα ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ το τοπίο. Και πιο μετά θα καθαρίσει για τα καλά (συγχωνεύσεις...) ;D

Αποσυνδεδεμένος Kakou

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #374 στις: Ιούνιος 09, 2014, 12:43:53 μμ »
Έτσι, έτσι...
Γιατί πρώτα πρέπει να σκεφτόμαστε τις ώρες μας και μετά τον μαθητή...
Λυπάμαι...
Η ηλικία δεν είναι ένα νούμερο τυχαίο. Η ηλικία, αλλά και όσα συνεπάγεται το πέρας της, είναι δυστυχώς μια θλιβερή πραγματικότητα που πρέπει ο καθένας να διαχειριστεί με αξιοπρέπεια

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #375 στις: Ιούνιος 09, 2014, 02:00:46 μμ »

Συνάδελφοι, είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία! η τράπεζα θεμάτων μπορεί να είναι η ευκαιρία να ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ το τοπίο. Να μπουν τα πράγματα στην σωστή βάση τους. Ο μαθητής να καταλάβει ότι η ζωή είναι προσπάθεια και να σεβαστεί τον εκπαιδευτικό της τάξης του που πασχίζει καθημερινά και παίρνει ψίχουλα. Μόνο άμα νιώσει την ΠΙΕΣΗ και την ΑΓΩΝΙΑ θα επανέλθει η ισορροπία, θα είναι το ηλεκτροσόκ που θα τον κάνει ΜΑΘΗΤΗ και όχι πελάτη του δημόσιου καφενείου εεεε σχολείου.
Τα ίδια ισχύουν και για τα ΕΠΑΛ, ιδιαίτερα για τα ΕΠΑΛ που εκεί γίνετε ο κακός χαμός, θέλει αποφασιστικότητα το πράμα δεν είναι εύκολο.



Νισάφι τα περί φτωχών, πλούσιων κλπ κλπ εσείς κάνετε το μάθημα στην τάξη σας, όχι τα λεφτά του μπαμπά τους.

Απόλυτα σωστός.Επιπλεον προτασεις: ολα τα θεματα να πεφτουν απο την τραπεζα θεματων, οι διορθωσεις να γινονται απο εκπαιδευτικους διαφορετικων σχολειων με καλυμμενο το ονομα του μαθητη , οι εξετασεις στην γ' γυμνασιου να γινονται επισης απο την τραπεζα θεματων..

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #376 στις: Ιούνιος 09, 2014, 02:03:03 μμ »
Σημερινοί εκπαιδευτικοί που πέρασαν στον ΑΣΕΠ με το γνωστό που λέγαμε όταν δεν ξέραμε την απάντηση σε ερώτηση στα παιδαγωγικά "ο μαθητής έχει πάντα δίκιο" είναι αυτοί που δίνουν το στίγμα τους.
Αυτό θέλουμε ?
Θα συμφωνήσω σε όλα που γράφεις με εξαίρεση φυσικά την συγκεκριμένη παράγραφο που φυσικά δε στηρίζεται κάπου, δηλαδή οι ΑΣΕΠΙΤΕΣ φταίνε και για τα σημερινά χάλια των σχολείων ;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ενώ όσοι διορίστηκαν με οποιοδήποτε άλλο τρόπο πλην ΑΣΕΠ δεκαετίες νωρίτερα από τους ΑΣΕΠΙΤΕΣ ουδεμία ευθύνη φέρουν για τη σημερινή κατάσταση στα σχολεία;;;;;;;;;;;;;;;;
Πολύ απλοϊκό και βολικό.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #377 στις: Ιούνιος 09, 2014, 02:07:44 μμ »
Ζήτω η επετηρίδα.  :D

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160667
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 337
Σύνολο: 342

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.