0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν έχει κάποιος , ας παραθέσει μια διεύθυνση που να έχει ολόκληρη την τράπεζα θεμάτων στα μαθηματικά σε ένα αρχείο ( ή σε δύο , ένα άλγεβρας και ένα γεωμετρίας ) . Ευχαριστώ.
Κοίτα να δεις που στο τέλος θα μας πούνε και #@$#@$#@$@# που λέει και το άσμαπροφανώς ζούμε σε διαφορετική Ελλάδα κάποιοι από εμάς. Επίσης δεν διαβάζουμε προσεχτικά τι γράφει ο άλλος.Πάμε από την αρχή 1. Το 90% (ας πούμε) των μαθητών είναι νοητικά στο φυσιολογικό και άνω από αυτούς ένα μεγάλο μέρος έχουν απαξιώσει και τον χ ψ ζ λόγο το σχολείο. Αποτέλεσμα έχουν το μάθημα στο δημόσιο σχολείο και κατά επέκταση τον εκπαιδευτικό γραμμένο. Από αυτούς ένα 80% περνάει χαλαρά την τάξη και όσοι μείνουν στην Α' Λυκείου συνήθως πηγαίνουν ΕΠΑΛ μετά.Σε κάθε περίπτωση μέχρι χτες όλοι περνούσαν την τάξη είτε στο Λύκειο είτε στο ΕΠΑΛ.Αυτοί μορφωθήκαν ? προφανώς και όχι. Μα γιατί ? ποιος φταίει ? οι κοινωνικές συνθήκες? η τηλεόραση ? η ανεργία ? τα ναρκωτικά ? ο Σαμαράς (ο Αντώνης) ή ο ΓΑΠ ? Υπάρχουν συνάδελφοι που πιστεύουν ότι γιαυτό τα παιδιά δεν μαθαίνουν και έχουν αυτή την στάση? Όταν ένα σχολείο είναι καφενείο και ο εκπαιδευτικός είναι ο καφετζής εσύ περιμένεις να μάθει κάποιος γράμματα ? όταν ο εκπαιδευτικός έχει χαμηλώσει τους στόχους του όσο δεν πάει άλλο και οι μαθητές συνεχίζουν να ταξιδεύουν η ανεργία σου φταίει ? όταν ξέρει ότι θα τον περάσεις στο τέλος ο Σαμαράς σου φταίει ?Έχουμε λοιπόν μια μεγάλη μάζα αδιάφορων μαθητών με φυσιολογική νοημοσύνη και δυνατότητες απίστευτες αλλά στο δημόσιο σχολείο δεν κάνουν αυτά που κάναμε εμείς πριν από 20 χρόνια. Γιατί ? Εμείς είχαμε χειρότερα βιβλία, χειρότερους δασκάλους, χειρότερες μεθόδους αλλά μπαίναμε στο σχολείο και προσπαθούσαμε. Ντρεπόμουν τον δάσκαλο μου, είχα σεβασμό. Οι κακοί μαθητές της εποχής μου δεν έμοιαζαν ούτε κατά διάνοια με τους κακούς στα σημερινά σχολεία.Χαλάρωσε συνάδελφοι το σύστημα στο όνομα μιας υπερπροστασίας των παιδιών που έφερε τα αντίθετα αποτελέσματα. Σημερινοί εκπαιδευτικοί που πέρασαν στον ΑΣΕΠ με το γνωστό που λέγαμε όταν δεν ξέραμε την απάντηση σε ερώτηση στα παιδαγωγικά "ο μαθητής έχει πάντα δίκιο" είναι αυτοί που δίνουν το στίγμα τους.Αυτό θέλουμε ?Φοβισμένοι εκπαιδευτικοί να λένε τι θα πει ο γονιός, τι θα πει ο δ/ντης, τι θα κάνουν οι άλλοι συνάδελφοι, το κακόμοιρο το παιδάκι, έλα μωρέ τώρα...εγώ θα σώσω τον κόσμο;.....αυτοί ήμαστε.Ακούω την καραμέλα ότι η τρόικα είναι από πίσω για να πάνε τα παιδιά στα ΣΕΚ και άλλες τέτοιες να με συγχωρέσετε μπούρδες.Ο μαθητής θα πάει στο ΣΕΚ γιατί θα είναι δύσκολο το Λύκειο? Δηλαδή το να πάρει 10 στα μαθηματικά και γλώσσα? αυτό ορίζετε ως ΔΥΣΚΟΛΟ? ρε δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ! Συνάδελφοι, είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία! η τράπεζα θεμάτων μπορεί να είναι η ευκαιρία να ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ το τοπίο. Να μπουν τα πράγματα στην σωστή βάση τους. Ο μαθητής να καταλάβει ότι η ζωή είναι προσπάθεια και να σεβαστεί τον εκπαιδευτικό της τάξης του που πασχίζει καθημερινά και παίρνει ψίχουλα. Μόνο άμα νιώσει την ΠΙΕΣΗ και την ΑΓΩΝΙΑ θα επανέλθει η ισορροπία, θα είναι το ηλεκτροσόκ που θα τον κάνει ΜΑΘΗΤΗ και όχι πελάτη του δημόσιου καφενείου εεεε σχολείου.Τα ίδια ισχύουν και για τα ΕΠΑΛ, ιδιαίτερα για τα ΕΠΑΛ που εκεί γίνετε ο κακός χαμός, θέλει αποφασιστικότητα το πράμα δεν είναι εύκολο.2. Υπάρχει και ένα 10% που έχουν θέμα νοητικό, τα περισσότερα πηγαίνουν κανονικά σε Λύκειο και κυρίως ΕΠΑΛ, εκεί τους περνάνε γιατί "τα κακόμοιρα τα παιδάκια έχουν πρόβλημα" αντί τα παιδιά αυτά να πηγαίνουν σε ειδικό σχολείο για να μάθουν κάτι. Νισάφι τα περί φτωχών, πλούσιων κλπ κλπ εσείς κάνετε το μάθημα στην τάξη σας, όχι τα λεφτά του μπαμπά τους.
Συνάδελφοι, είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία! η τράπεζα θεμάτων μπορεί να είναι η ευκαιρία να ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ το τοπίο. Να μπουν τα πράγματα στην σωστή βάση τους. Ο μαθητής να καταλάβει ότι η ζωή είναι προσπάθεια και να σεβαστεί τον εκπαιδευτικό της τάξης του που πασχίζει καθημερινά και παίρνει ψίχουλα. Μόνο άμα νιώσει την ΠΙΕΣΗ και την ΑΓΩΝΙΑ θα επανέλθει η ισορροπία, θα είναι το ηλεκτροσόκ που θα τον κάνει ΜΑΘΗΤΗ και όχι πελάτη του δημόσιου καφενείου εεεε σχολείου.
Συνάδελφοι, είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία! η τράπεζα θεμάτων μπορεί να είναι η ευκαιρία να ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ το τοπίο. Να μπουν τα πράγματα στην σωστή βάση τους. Ο μαθητής να καταλάβει ότι η ζωή είναι προσπάθεια και να σεβαστεί τον εκπαιδευτικό της τάξης του που πασχίζει καθημερινά και παίρνει ψίχουλα. Μόνο άμα νιώσει την ΠΙΕΣΗ και την ΑΓΩΝΙΑ θα επανέλθει η ισορροπία, θα είναι το ηλεκτροσόκ που θα τον κάνει ΜΑΘΗΤΗ και όχι πελάτη του δημόσιου καφενείου εεεε σχολείου.Τα ίδια ισχύουν και για τα ΕΠΑΛ, ιδιαίτερα για τα ΕΠΑΛ που εκεί γίνετε ο κακός χαμός, θέλει αποφασιστικότητα το πράμα δεν είναι εύκολο.Νισάφι τα περί φτωχών, πλούσιων κλπ κλπ εσείς κάνετε το μάθημα στην τάξη σας, όχι τα λεφτά του μπαμπά τους.
Σημερινοί εκπαιδευτικοί που πέρασαν στον ΑΣΕΠ με το γνωστό που λέγαμε όταν δεν ξέραμε την απάντηση σε ερώτηση στα παιδαγωγικά "ο μαθητής έχει πάντα δίκιο" είναι αυτοί που δίνουν το στίγμα τους.Αυτό θέλουμε ?