*

Αποστολέας Θέμα: Τράπεζα Θεμάτων  (Αναγνώστηκε 190030 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #434 στις: Ιούνιος 15, 2014, 07:19:42 μμ »
το ερώτημα είναι αν εσύ θεωρείς ότι αυτό το 30-35% είναι σοβαροί. Είναι ?
Εγώ λέω ότι τους ξέραμε, πάντα υπήρχαν, τους κάλυπτε όμως το σύστημα και οι εκπαιδευτικοί και δεν έμεναν όλοι. Τώρα το σύστημα (με την βάση) και οι εκπαιδευτικοί (με την τράπεζα) δεν μπορούν να τους καλύψουν (ή αλλιώς να τους αποκρύψουν), καιρός να σοβαρευτούν.
Να τολμήσω να ρωτήσω κάτι, Μήπως θα έπρεπε κάποτε να σοβαρευτεί και η Πολιτεία και να δώσει σοβαρές διεξόδους στους ανθρώπους που πρέπει διάολε με κάποιο τρόπο να τους εκπαιδεύσει και να τους μορφώσει;
Εύκολα λέτε να φύγουν οι μη σοβαροί μαθητές από τα γυμνάσια και τα λύκεια και σιγά σιγά και από τα ΕΠΑΛ και να απολυθούν όπως λέει ο Siobaras και οι εκπαιδευτικοί που θα περισσεύουν αλλά, τι εναλλακτικές πραγματικά δίνονται και στους μεν (μαθητές) και στους δε (απολυμένους εκπαιδευτικούς);
Για να καλυτερέψει το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας δηλαδή μόνο μια προοπτική υπάρχει; Να φύγουν οι "τεμπέληδες" μαθητές και να απολυθούν οι εκπαιδευτικοί; Άλλη λύση εσείς δεν βλέπετε;
Και ένα τελευταίο σχόλιο. Πριν λίγο έγραψα (σε άλλο θέμα) ότι πίσω από τις "σπαραξικάρδιες" δηλώσεις του υπουργού περί ελλείψεων εκπαιδευτικών και μη λειτουργίας σχολείων υποψιάζομαι κακά μαντάτα. Ε λοιπόν, αντί την αύξηση του ωραρίου μας που υποπτεύομαι ότι θα μας ξεφουρνίσουν, κάποιοι από εμάς έχουμε έτοιμη τη λύση: Να διώξουμε τους μαθητές από τα γυμνάσια και τα λύκεια και έτσι θα φτάνουμε όλοι (?)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 15, 2014, 07:21:23 μμ από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:27:43 »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #435 στις: Ιούνιος 15, 2014, 08:30:06 μμ »
@mat

Είπαμε ότι η λύση είναι να σοβαρευτούν οι μαθητές. Αυτό γιατί δεν το έγραψες ? δεν το θεωρείς ως λύση ή την θεωρείς ανέφικτη ?

Αν θες το Λύκειο να είναι Λύκειο τότε πρέπει να έχει και μαθητές Λυκείου στην πράξη και όχι μόνο στο όνομα. Αν οι μαθητές αυτοί ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να προσπαθήσουν τότε υπάρχουν διέξοδοι. Μία είναι το ΕΠΑΛ αλλά βλέπεις το σύστημα άλλαξε και θέλει να είναι λίγο σοβαροί και εκεί. Δεν θέλουν και εκεί ? κανένα πρόβλημα υπάρχουν (στο μέλλον) και τα ΣΕΚ. Εκεί ? εκεί δεν ξέρω δεν τα έχω δει να δουλεύουν, νομίζω δεν έχουν και βάση και είναι σχεδόν καθαρά τεχνική εκπαίδευση. Αν βαριούνται και εκεί να πιάσουν το κατσαβίδι τότε όταν θα αποφοιτήσουν θα βαριούνται και τα αφεντικά να τους προσλάβουν, οπότε θα συνεχίσουν αυτό που έκαναν τόσα χρόνια στην ζωή τους.

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #436 στις: Ιούνιος 15, 2014, 08:49:04 μμ »
Καλέ μου @kinegiros εντάξει σίγουρα πρέπει και τα παιδιά να αλλάξουν στάση και συμπεριφορά απέναντι στην εκπαίδευση και το σχολείο. Αλλά σου ξαναλέω το μόνο πρόβλημα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος είναι οι μη σοβαροί μαθητές;
Δηλαδή είναι Όλοι οι Υπόλοιποι στην Ελληνική κοινωνία είναι Σοβαροί και  μόνο οι μαθητές είναι οι μη σοβαροί; Είναι δηλαδή, Όλοι οι Υπόλοιποι πρότυπα εργατικότητας, φιλομάθειας κτλ και απλά έτυχε ένα 30% να βγαίνουν τεμπέληδες και αδιάφοροι;
Μήπως κάτι μας διαφεύγει; Τα "τεμπέλικα", "αδιάφορα", "κακομαθημένα" κτλ παιδιά κάπου μεγαλώνουν, κάποιοι τα μεγαλώνουν, κάποιοι τους δείχνουν αυτό το δρόμο....
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #437 στις: Ιούνιος 15, 2014, 08:49:39 μμ »
Εγώ θα συμφωνήσω με την προσέγγιση της mat, που είναι όχι μόνο σφαιρική, αλλά και θέτει το πρόβλημα στη σωστή του βάση. Το θέμα δεν είναι να γίνουν μόνο οι μαθητές σοβαροί (υπάρχουν μαθητές που είναι πολύ σοβαρότεροι από ενήλικες) αλλά όλοι. Και όταν γίνουν όλοι, θα γίνουν και οι μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:27:43 »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #438 στις: Ιούνιος 15, 2014, 09:02:16 μμ »
Εγώ θα συμφωνήσω με την προσέγγιση της mat, που είναι όχι μόνο σφαιρική, αλλά και θέτει το πρόβλημα στη σωστή του βάση. Το θέμα δεν είναι να γίνουν μόνο οι μαθητές σοβαροί (υπάρχουν μαθητές που είναι πολύ σοβαρότεροι από ενήλικες) αλλά όλοι. Και όταν γίνουν όλοι, θα γίνουν και οι μαθητές.

πολύ όμορφη η σφαιρική αντίληψη των πραγμάτων και είμαι σίγουρος ότι αυτή θα είναι η επόμενη "ατάκα" των μαθητών που θα μένουν για Σεπτέμβριο.

Φταίει η άδικη η κοινωνία που δεν είναι σοβαρή και με έκανε και εμένα μη σοβαρό ε ? κάτι σαν τις τρίγωνες και στρόγγυλες τυρόπιτες που ήταν αίτημα στις καταλήψεις.

Συγνώμη αλλά αν υπάρχουν κάποιοι μαθητές σοβαροί όπως λέτε τότε μπορούν και οι υπόλοιποι να έχουν αυτούς ως πρότυπα και να τους μιμηθούν. Εγώ έτσι έχω μάθει στην ζωή μου. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες.

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #439 στις: Ιούνιος 15, 2014, 09:12:07 μμ »


Συγνώμη αλλά αν υπάρχουν κάποιοι μαθητές σοβαροί όπως λέτε τότε μπορούν και οι υπόλοιποι να έχουν αυτούς ως πρότυπα και να τους μιμηθούν. Εγώ έτσι έχω μάθει στην ζωή μου. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες.
Σωστά, αλλά οι καλοί γονείς και οι εκπαιδευτικοί τους είναι και αυτοί πρότυπα. Αυτά δεν είναι δικαιολογίες.

Αποσυνδεδεμένος DM

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #440 στις: Ιούνιος 15, 2014, 09:20:04 μμ »
Τι βλέπω να γίνεται: όσοι τα βρουν ζόρικα στα Γενικά Λύκεια θα στραφούν στα ΕΠΑΛ και από τους μαθητές που είναι ήδη στα ΕΠΑΛ, μεγάλος αριθμός θα στραφεί στα ΣΕΚ ή σε άλλες σχολές επαγγελματικής κατάρτισης.
Κι αν συνυπολογίσουμε και τη μεγάλη διαρροή μαθητικού δυναμικού προς το εξωτερικό, προβλέπω από την επόμενη σχολική χρονιά να πέσουν βροχή οι συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, αρχής γενομένης από τα γενικά λύκεια που θα συρρικνωθούν...
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/megalh-diarroh-mauhtvn-se-sxoleia-toy-ejvterikoy-logv-metanasteyshs-tvn-oikogeneivn-toys-epishma-stoixeia-maioy-apo-to-ypoyrgeio-paideias

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #441 στις: Ιούνιος 15, 2014, 09:21:30 μμ »
Επειδή φέτος απέχω από το θέμα της Α Λυκείου θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Τον Σεπτέμβρη οι εξετάσεις είναι μόνο γραπτές?

Αποσυνδεδεμένος DM

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #442 στις: Ιούνιος 15, 2014, 09:41:02 μμ »
Επειδή φέτος απέχω από το θέμα της Α Λυκείου θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Τον Σεπτέμβρη οι εξετάσεις είναι μόνο γραπτές?
Ναι, μόνο γραπτές. Τι αναφέρει το σχετικό προεδρικό διάταγμα:
Για την προαγωγή και απόλυση των μαθητών στην Α΄ τάξη Ημερήσιου και στις Α΄ και Β΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου απαιτείται:
i) Γενικός βαθμός προαγωγής ίσος ή ανώτερος του δέκα (10) και
ii) βαθμός ετήσιας επίδοσης σε κάθε διακριτό διδακτέο αντικείμενο − κλάδο των μαθημάτων «Ελληνική
Γλώσσα» και «Μαθηματικά» τουλάχιστον δέκα (10) και σε καθένα από τα υπόλοιπα μαθήματα τουλάχιστον οκτώ (8).
Όταν μαθητής δεν πληροί τις προϋποθέσεις i και ii, επαναλαμβάνει τη φοίτηση.
Όταν μαθητής δεν πληροί την προϋπόθεση ii, παραπέμπεται σε ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους, με τον τρόπο και τη διαδικασία των προαγωγικών εξετάσεων του Ιουνίου και προάγεται ή επαναλαμβάνει τη φοίτηση κατά τα οριζόμενα ως άνω.

Αποσυνδεδεμένος DM

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #443 στις: Ιούνιος 15, 2014, 09:54:20 μμ »
Εν τω μεταξύ συνεχίζεται η απόσυρση θεμάτων από την τράπεζα των μαθηματικών γιατί συνεχώς ανακαλύπτονται λάθη, ασάφειες και ανακρίβειες στις εκφωνήσεις. Δηλαδή, τη μια μέρα μπορεί να κληρωθεί ένα θέμα σε κάποιο σχολείο και την επομένη να αποσυρθεί από την τράπεζα!!! Απίστευτα πράγματα, που δείχνουν την προχειρότητα με την οποία διαμορφώθηκε η τράπεζα, της οποίας τα θέματα αναρτήθηκαν χωρίς να ελεγχθούν.
http://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?f=141&t=44429&start=140

Αποσυνδεδεμένος Κυκλάμινο

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #444 στις: Ιούνιος 15, 2014, 10:08:55 μμ »
E, τότε συμφέρει η επανεξέταση του μαθητή το Σεπτέμβριο. Αν πάει έτσι, μέχρι τότε θα έχουν αποσυρθεί περισσότερα από τα μισά θέματα και έτσι θα προλάβει ο μαθητής να διαβάσει τα υπόλοιπα!

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #445 στις: Ιούνιος 15, 2014, 10:16:58 μμ »
πολύ όμορφη η σφαιρική αντίληψη των πραγμάτων και είμαι σίγουρος ότι αυτή θα είναι η επόμενη "ατάκα" των μαθητών που θα μένουν για Σεπτέμβριο.

Φταίει η άδικη η κοινωνία που δεν είναι σοβαρή και με έκανε και εμένα μη σοβαρό ε ? κάτι σαν τις τρίγωνες και στρόγγυλες τυρόπιτες που ήταν αίτημα στις καταλήψεις.

Συγνώμη αλλά αν υπάρχουν κάποιοι μαθητές σοβαροί όπως λέτε τότε μπορούν και οι υπόλοιποι να έχουν αυτούς ως πρότυπα και να τους μιμηθούν. Εγώ έτσι έχω μάθει στην ζωή μου. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες.

  Κάθε χαρακτηριστικό είναι θετικό ή αρνητικό ανάλογα με το πλαίσιο στο οποίο εμφανίζεται.
Προφανώς στη χώρα μας η σοβαρότητα είναι μειονέκτημα.
Παράδειγμα:


Εν τω μεταξύ συνεχίζεται η απόσυρση θεμάτων από την τράπεζα των μαθηματικών γιατί συνεχώς ανακαλύπτονται λάθη, ασάφειες και ανακρίβειες στις εκφωνήσεις. Δηλαδή, τη μια μέρα μπορεί να κληρωθεί ένα θέμα σε κάποιο σχολείο και την επομένη να αποσυρθεί από την τράπεζα!!! Απίστευτα πράγματα, που δείχνουν την προχειρότητα με την οποία διαμορφώθηκε η τράπεζα, της οποίας τα θέματα αναρτήθηκαν χωρίς να ελεγχθούν.
http://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?f=141&t=44429&start=140

Κι αν υπάρχουν κάποιοι που κρατάνε ακόμα, λιγόστεψαν και αυτοί.
Μπορεί να μιλάμε για "εξορθολογισμό" τα τελευταία χρόνια, η ουσιαστική πραγματικότητα είναι ότι η σοβαρότητα αυτών που θα "κράταγαν τις σταθερές", όπως των νομοθετών, χάθηκαν κι αυτές.

Τρανταχτό παράδειγμα οι διατυπώσεις των νόμων και των Π.Δ.
Μεγαλύτερη ανοργανωσιά και τρικυμία εν κρανίω δεν υπήρξε στους νόμους ποτέ.
Το Π.Δ. για την αξιολόγηση μας, όπως διατυπώνεται, που μόνο νομική -σοβαρή διατύπωση δεν έχει, αποδεικνύει αυτην την ασοβαρότητα , που χειροτέρεψε τα τελευταία χρόνια.
Αν διαβάσουμε Νόμους και Π.Δ. δεκαετίας και βάλε είναι ολοφάνερη η διαφορά για όποιον ξέρει να διακρίνει.

Ίσως το "Δόγμα του ΣΟΚ" να τα εξηγεί όλα αυτά.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 15, 2014, 10:46:08 μμ από sapore »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #446 στις: Ιούνιος 16, 2014, 12:22:22 πμ »
Ενώ εγώ ο βλάκας που επιμένω να σοβαρευτούν οι μαθητές,  και τι σημαίνει αυτό ρε παιδιά ? ξέρετε ? να πιάσουν ένα 10 !!!!!!
μιλάμε για απίστευτο επίτευγμα εεεε ?

και αντί να έχουμε ως στόχο μας να φτιάξουμε μια νεολαία που να είναι σοβαρή, να πιάσει την πέτρα να την στύψει, να μην κρύβεται πίσω από το δάκτυλο της ή τα δάκτυλα μας, βρίσκουμε δικαιολογίες για την άτιμη την κοινωνία, για 5-10-15-20 λάθη στην τράπεζα, για κάποιους που έχουν ρίξει την ποιότητα των νομοθετημάτων και ΧΑΝΟΥΜΕ την ουσία.

Τι να πω, μάλλον η απάντηση για την κατάσταση μας ως εκπαιδευτικοί βρίσκετε στις παλιές καλές ελληνικές σειρές μάλλον σε αυτή την κατάσταση βρισκόμαστε  https://www.youtube.com/watch?v=eLCMCBped2o




Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #447 στις: Ιούνιος 16, 2014, 01:43:41 πμ »
@Kinegiros θα κάνω μια τελευταία προσπάθεια να σου εκφράσω αυτό που θέλω να σου πω μήπως και εν τέλει το "ακούσεις". Κι αυτό θα το κάνω γιατί συμφωνώ μαζί σου σε ένα πολύ βασικό σημείο από όσα λες:
....και αντί να έχουμε ως στόχο μας να φτιάξουμε μια νεολαία που να είναι σοβαρή, να πιάσει την πέτρα να την στύψει, να μην κρύβεται πίσω από το δάκτυλο της ή τα δάκτυλα μας....
Καταρχήν δεν είσαι "βλάκας" επειδή θέλεις τα παιδιά να μάθουν να καταβάλουν έστω τον ελάχιστο κόπο για να πιάσουν ένα 10. Αυτό που σου λέω (θα μιλήσω σε πρώτο πρόσωπο) είναι ότι δεν πρόκειται οι μαθητές μας να μάθουν να  κάνουν αυτό το ελάχιστο που μπορούν, πολύ περισσότερο δεν θα πάψουν να είναι φυγόπονα επειδή θα κοπούν στις εξετάσεις. Να είσαι σίγουρους ότι γι αυτούς τους φυγόπονους και θρασύδειλους πιτσιρικάδες η καλύτερη τους να κοπούν και οι γονείς τους να αναγκαστούν να τους σταματήσουν από το σχολείο.
Αυτούς τους θρασύδειλους, φυγόπονους κτλ πιτσιρικάδες πρέπει να βρούμε άλλους τρόπους να τους πείσουμε ότι πρέπει να μπουν στο κόπο της μάθησης ανεξάρτητα από το επάγγελμα που θα ακολουθήσουν.
Όταν μπαίνει ο κάθε εκπαιδευτικός σε τάξεις 25-30 παιδιών και περνάει κανένα δίμηνο μέχρι να μάθει τα ονόματα τους, όταν κοιτά πως και πως να παραδώσει όπως, όπως το μάθημα και να έρθει η ώρα για να την κάνει για το σπίτι του ή για τα ιδιαίτερα του, όταν το παίζει μαθητοπατέρας και δεν κάνει καθόλου μάθημα αλλά για να είναι "αξιαγάπητος" στο "λαό" τους τάζει διάφορα (π.χ. εκδρομές, εκδηλώσεις..κ.α), όταν για να προσελκύει μαθητές ένα σχολείο από τις γύρω περιοχές  για να μην μειωθεί το μαθητικό δυναμικό, τα τμήματα και οι θέσεις των καθηγητών κάνει "οσφυοκαμψίες" σε μαθητές και γονείς, όταν χτυπά το κουδούνι για να μπούμε στην τάξη και ο εκπαιδευτικός κάνει ένα τέταρτο για να μπει στη τάξη ή όταν βαριέται αφήνει τους μαθητές νωρίτερα να βγουν, ή όταν του προκύπτει  γραφειοκρατική δουλειά δεν κάνει και καθόλου μάθημα, μη τυχόν και "φάει" λίγο περισσότερο από τον χρόνο του στο σχολείο, όταν, όταν,... όταν για να στο πω αλλιώς, το νούμερο ένα στη μη σοβαρότητα και στη φυγοπονία είμαστε εμείς οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί πως με τόση ευκολία κουνάμε το δάκτυλο στα παιδιά;
Πως δηλαδή γίνεσαι σοβαρός; Ξυπνάς ένα πρωί και βάζεις τα "καλά" σου και το παίζεις σοβαρός; Έτσι θα γίνουν σοβαροί και οι μαθητές μας; Θα τους πούμε ένα πρωί: "τώρα μάγκες σοβαρευτείτε γιατί αλλιώς σας έκοψα"; και αυτοί θα φοβηθούν και θα σοβαρευτούν; Πως θα λύσουμε το πρόβλημα με τη λογική "πονάει κεφάλι, κόβω κεφάλι;"
Συμφωνώ μαζί σου αν καταλαβαίνω καλά, ότι επειδή είναι σκ@τα ο κόσμος ούλος δεν σημαίνει ότι πρέπει να γίνουν κι αυτά το ίδιο. Και για να στο πω με τα δικά μου λόγια: αν για παράδειγμα έχεις ένα μαθητή που έχει μια οικογένεια με χίλια δύο προβλήματα, η οποία κάθε άλλο παρά υποστηρικτική είναι στο παιδί της και αυτό σου έρχεται κάθε μέρα αδιάβαστο, αργοπορημένο, δεν προσέχει και εσύ από την άλλη ξέρεις το πρόβλημα, σίγουρα δεν το βοηθάς με το να το χαϊδεύεις και να του βάζεις ένα βαθμό να τη βγάζει καθαρή, έτσι γιατί τον "συμπονάς" ή το δικαιολογείς. Του περνάς λάθος μήνυμα έτσι, κάτι άλλο πρέπει να κάνεις για να καταλάβει ότι η σκ@τα οικογένεια του αυτή είναι και πιθανόν δεν πρόκειται να αλλάξει. Αλλά, αυτός είναι άλλος και πρέπει να σταθεί στα πόδια του γιατί αλλιώς χάθηκε μαζί τους.
Με αλλά λόγια θέλω να σου πω ότι πριν τους ζητήσουμε να κάνουν  οτιδήποτε μήπως πρέπει να βρούμε ένα τρόπο να τους πείσουμε ότι μπορούν να πράξουν διαφορετικά; Μη με ρωτήσεις να σου πω τους τρόπους γιατί δεν υπάρχουν συνταγές με συγκεκριμένες αναλογίες. Εκείνο που ξέρω είναι πως όταν εμείς οι ίδιοι είμαστε σοβαροί και συνεπείς τα παιδιά το καταλαβαίνουν και μπορεί να πάρει χρόνο αλλά θα μας ακολουθήσουν.
Επέλεξα να μιλήσω για μας τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς και όχι για τους γονείς των παιδιών γιατί είναι δική τους ευθύνη να αναρωτηθούν οι ίδιοι, αν είναι σε θέση, ποιο είναι το μερτικό τους για τα βλαστάρια τους.
Ας αναλάβουμε πρώτα ο καθένας τις δικές του ευθύνες και μετά ας μιλήσουμε για τους άλλους.
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160670
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 389
Σύνολο: 395

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.