*

Αποστολέας Θέμα: Τράπεζα Θεμάτων  (Αναγνώστηκε 190017 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος enkm

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #560 στις: Ιούνιος 27, 2014, 07:53:08 μμ »
Από ειδησιογραφικό site:
"Το λάθος εντοπίστηκε στον αλγόριθμο που χρησιμοποιούσαν οι διορθωτές για τη βαθμολόγηση των γραπτών και είχε ως αποτέλεσμα πολλοί μαθητές να βαθμολογηθούν κάτω από τη βάση."

Άρα το πρόβλημα ήταν στη βαθμολόγηση των γραπτών;;;;
ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ;;;;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:07:19 »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #561 στις: Ιούνιος 27, 2014, 07:54:03 μμ »
ΟΚ: άλλη σχετική ερώτηση: η βαθμολογία του γραπτού του παιδιού μου στην άλγεβρα είναι 12.8. (προσοχή: .8!!!) Σε κανένα άλλο μάθημα βαθμός γραπτού του δεν ήταν με δεκαδικό. Δηλαδή όλα ήταν .0. Δεν είναι περίεργο να είναι ΟΛΑ τόσο στρογγυλεμένα; Ή το .8 να είναι λάθος; Δεν ξέρω και προσπαθώ να μάθω!

Το σωστό είναι να εχει δεκαδικούς στο Λύκειο γιατί η βαθμολόγηση γίνεται στην κλίμακα των 100. ακόμα και στις Πανελλαδικές έτσι πάει.
Στο Γυμνάσιο μόνο υπάρχουν ακέραιοι (με κλίμακα από 1-20) πλην της σύνθεσης των μαθημάτων που βγαίνει .5 (στα γραπτά  ;D φοβερό το myschool) και στρογgyλοποιείται ευτυχώς στο Μ.Ο. (αλλιώς θα ξανατυπώναμε βαθμούς και στο Γυμνάσιο... ).

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #562 στις: Ιούνιος 27, 2014, 07:56:04 μμ »
Από ειδησιογραφικό site:
"Το λάθος εντοπίστηκε στον αλγόριθμο που χρησιμοποιούσαν οι διορθωτές για τη βαθμολόγηση των γραπτών και είχε ως αποτέλεσμα πολλοί μαθητές να βαθμολογηθούν κάτω από τη βάση."

Άρα το πρόβλημα ήταν στη βαθμολόγηση των γραπτών;;;;
ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ;;;;;

Αυτό που είπα το μεσημέρι

σε λίγο ΟΛΟΙ θα μιλάνε για Εκπαίδευση εκτός από τους Εκπαιδευτικούς. Κοινώς ο/η δημοσιογράφος με την δύναμη της πένας και την αγνοια της βαθμολόγησης συνεισφέρει (ηθελημένα ή άθελα) στην δημιουργία κλίματος...

ΥΓ. Να στο πω πιο απλά... σε ένα ξενοδοχείο για οικονομία δεν σφουγγαρίζουν κάθε εβδομάδα αλλά κάθε μήνα... αν ανακαλυφθεί το πρόβλημα ο ξενοδόχος τι θα επιλέξει

α) ξέρετε κάτι το κάνουμε για οικονομία και συγγνώμη να σας αποζημιώσουμε ή
β) φταίει η ρουφιάνα η καθαρίστρια που την έχουν φάει οι έρωτες και δεν κάνει καλά την δουλειά της?

Ε κάπως έτσι δουλεύει το λατρεμένο μας Υπουργείο...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 27, 2014, 07:58:38 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #563 στις: Ιούνιος 27, 2014, 07:59:06 μμ »
τώρα το σουλουπώσαν....

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=312148&catid=3

"τα εξαχθέντα αποτελέσματα δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των παραπάνω νομοθετημάτων, γεγονός που οφειλόταν σε τεχνικό πρόβλημα του αλγορίθμου που είχε ετοιμάσει η ομάδα υποστήριξης."
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:07:19 »

Αποσυνδεδεμένος enkm

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #564 στις: Ιούνιος 27, 2014, 08:08:51 μμ »
Και πάλι συμφωνώ, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πώς σε 13 γραπτά μόλις ένα είχε αξιολογηθεί με δεκαδική υποδιαίρεση (.8) και κανένα άλλο. Ούτε ".5". Όλα ήταν στρογγυλεμένα στη μονάδα.Και δεν υπήρχε ζήτημα να μην περάσει (άρα να στρογγύλεψαν κατάλληλα τα γραπτά). Ως άνθρωπος της στατιστικής θεωρώ ότι οι πιθανότητες είναι ελάχιστες...


Το σωστό είναι να εχει δεκαδικούς στο Λύκειο γιατί η βαθμολόγηση γίνεται στην κλίμακα των 100. ακόμα και στις Πανελλαδικές έτσι πάει.
Στο Γυμνάσιο μόνο υπάρχουν ακέραιοι (με κλίμακα από 1-20) πλην της σύνθεσης των μαθημάτων που βγαίνει .5 (στα γραπτά  ;D φοβερό το myschool) και στρογgyλοποιείται ευτυχώς στο Μ.Ο. (αλλιώς θα ξανατυπώναμε βαθμούς και στο Γυμνάσιο... ).

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #565 στις: Ιούνιος 27, 2014, 08:15:45 μμ »
Και πάλι συμφωνώ, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πώς σε 13 γραπτά μόλις ένα είχε αξιολογηθεί με δεκαδική υποδιαίρεση (.8) και κανένα άλλο. Ούτε ".5". Όλα ήταν στρογγυλεμένα στη μονάδα.Και δεν υπήρχε ζήτημα να μην περάσει (άρα να στρογγύλεψαν κατάλληλα τα γραπτά). Ως άνθρωπος της στατιστικής θεωρώ ότι οι πιθανότητες είναι ελάχιστες...

Καταρχήν αμα είσαστε άνθρωπος της στατιστικής θα ξέρατε ότι δεν υπάρχει 0.5 στα 100 όταν γίνεται αναγωγή στα 20 αλλά υπάρχει ή 0,4 ή 0,6 (όπως και γενικότερα μονός αριθμός σε υποδιαστολή μιας και ότι διαιρείται με το 10 και πολλαπλασιάζεται με το 2 μας κάνει ζυγό αριθμό χρόνια τώρα... ) από κει και πέρα δεκτές οι αμφιβολίες σας μπορείτε να πάτε με ένα παράβολο και να δείτε το γραπτό του παιδιού σας ή να ζητήσει ο οπιοσδήποτε άλλος γονιός να γίνει ή να ζητήσει αναβαθμολόγηση για το γραπτό του παιδιού του. Εξάλλου το επιτρέπει ο Νόμος...

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 27, 2014, 08:22:09 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος enkm

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #566 στις: Ιούνιος 27, 2014, 08:24:35 μμ »
Τώρα εσείς δεν καταλαβαίνετε: στη στήλη των γραπτών υπάρχει βαθμός "12.8" σε ένα μάθημα και όλα τα άλλα είναι ΧΧ.0". Αφού η αναγωγή από τα 100, έδωσε βαθμό Χ.8 και τα γραπτά είναι 13, πόσο πιθανό είναι όλα τα άλλα γραπτά να είναι ΧΧ.0;;;; Εγώ θα περίμενα 15.2, 15.6, 13.3...κλπ.
Από την άλλη η διαδικασία της αναβαθμολόγησης είναι για την περίπτωση ελέγχου πιθανών αδικιών (κατά την άποψη μας και του παιδιού μας), όχι για να λύνουμε απορίες...Σημειώνω ότι δεν πρόλαβα να πάω προσωπικά στο σχολείο για να ρωτήσω, γιατί τους βαθμούς τους ελέγχου επίδοσης έλαβαν οι ίδιοι οι μαθητές (με χθεσινή ημερομηνία ) και εγώ εργαζόμουν. Γι΄αυτό ρωτώ στο φόρουμ.

Καταρχήν αμα είσαστε άνθρωπος της στατιστικής θα ξέρατε ότι δεν υπάρχει 0.5 στα 100 όταν γίνεται αναγωγή στα 20 αλλά υπάρχει ή 0,4 ή 0,6 από κει και πέρα δεκτές οι αμφιβολίες σας μπορείτε να πάτε με ένα παράβολο και να δείτε το γραπτό του παιδιού σας ή να ζητήσει ο οπιοσδήποτε άλλος γονιός να γίνει ή να ζητήσει αναβαθμολόγηση για το γραπτό του παιδιού του. Εξάλλου το επιτρέπει ο Νόμος...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 27, 2014, 08:32:50 μμ από enkm »

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #567 στις: Ιούνιος 27, 2014, 08:34:34 μμ »
Τώρα εσείς δεν καταλαβαίνετε: στη στήλη των γραπτών υπάρχοει βαθμός "12.8" σε ένα μάθημα και όλα τα άλλα είναι ΧΧ.0". Αφού η αναγωγή από τα 100, έδωσε βαθμό Χ.8 και τα γραπτά είναι 13, πόσο πιθανό είναι όλα τα άλλα γραπτά να είναι ΧΧ.0;;;; Εγώ θα περίμενα 15.2, 15.6, 13.3...κλπ.

Είναι απίθανο το 15.6 ή ακόμη και το 15.2 να το στρογγύλεψαν στο 16; Στην περίπτωση αυτή ευνοήθηκε. Αν όμως το 15.2 έγινε 15, τότε αδικήθηκε.

Αποσυνδεδεμένος efakigal

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #568 στις: Ιούνιος 27, 2014, 08:42:23 μμ »
Επειδή νομίζω πως δεν είναι απόλυτα ξεκάθαρο...Στις εξετάσεις του Σεπτεμβρίου οι μαθητές πρέπει να γράψουν 10 για να περάσουν, όπως στο Γυμνάσιο ; Ή βγαίνει ο μέσος όρος όπως στις εξετάσεις του Ιουνίου ;

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #569 στις: Ιούνιος 27, 2014, 08:43:45 μμ »
Τώρα εσείς δεν καταλαβαίνετε: στη στήλη των γραπτών υπάρχει βαθμός "12.8" σε ένα μάθημα και όλα τα άλλα είναι ΧΧ.0". Αφού η αναγωγή από τα 100, έδωσε βαθμό Χ.8 και τα γραπτά είναι 13, πόσο πιθανό είναι όλα τα άλλα γραπτά να είναι ΧΧ.0;;;; Εγώ θα περίμενα 15.2, 15.6, 13.3...κλπ.
Από την άλλη η διαδικασία της αναβαθμολόγησης είναι για την περίπτωση ελέγχου πιθανών αδικιών (κατά την άποψη μας και του παιδιού μας), όχι για να λύνουμε απορίες...Σημειώνω ότι δεν πρόλαβα να πάω προσωπικά στο σχολείο για να ρωτήσω, γιατί τους βαθμούς τους ελέγχου επίδοσης έλαβαν οι ίδιοι οι μαθητές (με χθεσινή ημερομηνία ) και εγώ εργαζόμουν. Γι΄αυτό ρωτώ στο φόρουμ.

Πραγματικά σας απαντώ όσο καλοπροαίρετα μπορώ και κατάλαβα τι εννοείτε. Επαναλαμβάνω λοιπόν να υπάρχει ένα 15,2 και τα άλλα να είναι ,0 είναι στατιστικά σπάνιο. Αλλά αν δεν πάτε εσείς και οι άλλοι γονείς να δείτε το γραπτό δεν μπορεί να είναι εξ ορισμού στατιστικά απίθανο. Νομίζω είμαι σαφής. Με λίγα λόγια είναι σαν να μου ζητάτε εξ αποστάσεως διάγνωσγη για κάποιο θέμα που απαιτεί επιτόπιο έλεγχο... Δεν θέλετε να πληρώσετε παράβολο? Ωραία λοιπόν ρωτάμε τον καθηγητή ΤΟΝ ΙΔΙΟ πως γίνεται να συμβαίνει αυτό. Σε μένα πάντως δεν έχει συμβεί ποτέ.

ΥΓ. Σας κάλυψα?

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #570 στις: Ιούνιος 27, 2014, 08:46:53 μμ »
Επειδή νομίζω πως δεν είναι απόλυτα ξεκάθαρο...Στις εξετάσεις του Σεπτεμβρίου οι μαθητές πρέπει να γράψουν 10 για να περάσουν, όπως στο Γυμνάσιο ; Ή βγαίνει ο μέσος όρος όπως στις εξετάσεις του Ιουνίου ;
Είχα ρωτήσει το ίδιο εδώ:
http://www.pde.gr/index.php?topic=23343.msg789182#msg789182

Σύμφωνα με την απάντηση που πήρα, μετράει και ο προφορικός ΜΟ των τετραμήνων.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 27, 2014, 08:51:40 μμ από syrrahm »

Αποσυνδεδεμένος efakigal

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #571 στις: Ιούνιος 27, 2014, 08:49:26 μμ »
Είχα ρωτήσει το ίδιο εδώ:
http://www.pde.gr/index.php?topic=23343.msg789182#msg789182

Μετράει δηλαδή και ο προφορικός ΜΟ των τετραμήνων.

Ευχαριστώ πολύ..

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #572 στις: Ιούνιος 27, 2014, 08:49:47 μμ »
Επειδή νομίζω πως δεν είναι απόλυτα ξεκάθαρο...Στις εξετάσεις του Σεπτεμβρίου οι μαθητές πρέπει να γράψουν 10 για να περάσουν, όπως στο Γυμνάσιο ; Ή βγαίνει ο μέσος όρος όπως στις εξετάσεις του Ιουνίου ;

Το μόνο που μπορώ να σας απαντήσω είναι ότι στο Γυμνάσιο τον Σεπτέμβρη (έτσι όπως είναι τα πράγματα) δίνει γραπτά και προφορικά. Και νομίζω περνά με 9,5 που γίνεται από το σύστημα 10.
Για το Λύκειο (Α Λυκείου) από ότι ενημερώθηκα εδώ μέσα δίνει μόνο γραπτά...
Στην Β και στην Γ αν πάλι δεν άλλαξε κάτι ισχύει ότι και στο Γυμνάσιο (περνά και με 9,5 εδώ δεν γίνεται από όσο ξέρω στρογγυλοποίηση) για το σχολικό έτος 2013-2014 (που μας πέρασε).

σκόπιμα  τώρα δεν σας λέω τον βαθμό που χρειάζεται στην Α Λυκείου και αν συμψηφίζεται με τα τετράμηνα γιατί δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 27, 2014, 08:54:20 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #573 στις: Ιούνιος 27, 2014, 10:34:01 μμ »
αγαπητέ φίλε πιθανόν συμβαίνει το εξής.
α. Οι περισσότεροι καθηγητές στην μετατροπή από το 100 στο 20 "χαρίζουν" βαθμούς ώστε να μην υπάρχει ποτέ δεκαδικός στα γραπτά τους . π.χ. το 93, δηλαδή 18.6 το κάνουν 95 δηλαδή δεκαεννέα
β. άλλοι, όταν ο βαθμός είναι ελάχιστα πιό πάνω από έναν ακέραιο, βάζουν ακριβώς αυτό που έχει γράψει ο μαθητής. Π.χ. ένα γραπτό που αξίζει 91 δηλαδή 18.2 πολλοι δεν το κάνουν 95 δηλαδή 19 γιατί θεωρούν ότι η απόσταση είναι μεγάλη. Ούτε όμως και το κατεβάζουν στο 90 δηλαδή 19 γιατί χάνει ο μαθητής.
Πάντως θα έπρεπε η βαθμολόγηση να είναι σε δεκαδικούς αφού η πιθανότητα να βγαίνει πάντα ακέραιος είναι μιρκή. Συμπεραίνω λοιπόν ότι στο γραπτό ή στο σχολείο του γιού σας ο συγκεκριμένος καθηγητής βαθμολογεί πάντα με δεκαδικούς ενώ άλλοι συνάδελφοί του όχι

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160667
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 303
Σύνολο: 306

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.