0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στρωτό κείμενο. Θεωρώ βατή θεωρία χωρίς εκπλήξεις. Ζητούμενο έκθεσης ξεκάθαρα εντός της ύλης. Εκτιμώ ότι σε γενικές γραμμές υπάρχουν προοπτικές για καλά γραπτά.
Αυτό βλέπω. Άκουγα για βιβλία και εκπαίδευση αλλά δεν το είπα. Δεν τόλμησα. Τα διδαξα όμως αναλυτικά. Εδώ αξιοκρατία διδαξαμε. Μια χαρά ήταν. Μακαρι τα υπόλοιπα να είναι στο ίδιο μήκος κύματος. Οψομεθα λοιπόν.
Eδω δεν μιλάμε για εύκολα θέματα, αλλά για θέματα "βάλε κάτι να τελειώνουμε γιατι δεν κλείσαμε μάτι όλη νύχτα, φάγαμε και αυτές τις πίτσες αργά το βράδυ και βαρύναμε" Υπάρχει βέβαια λόγος που το κάνουν..τίποτα δεν είναι τυχαίο,@labr0s συμφωνώ στη βάση όσων λες, να προσθέσω μόνο πως η βιωματική εμπειρία δεν φτάνει, πρέπει να ξέρεις και να την εκφράζεις σωστά
Το ερώτημα με την παθητική φωνή, για παθητική διάθεση δεν θα έπρεπε να λέει;
Στο α' ζητούμενο μια μαθήτρια μου έγραψε τα προβλήματα της εκπαιδευτικης προσέγγισης του σχολείου. Τι έχετε να πειτε;;
1. Η gia96 πέτυχε το θέμα φέτος!!!2. ok είναι η διατύπωση, αφού τα ρήματα είναι παθητικής φωνής, δηλαδή έχουν κατάληξη -μαι.3. Όσο για τα θέματα: εύκολες και βατές ασκήσεις. Το άρθρο, όμως, το θεωρώ απαιτητικό. Μπόρεσαν οι μαθητές να αναπτύξουν επαρκώς την διάκριση μεταξύ παιδευτικού και εκπαιδευτικού χαρακτήρα της εκπαίδευσης; Υποψιάζομαι πως όχι. Και ένα άλλο ερώτημα: τα φροντιστήρια το είχαν καλύψει; Μίλησα με μαθητές που μου είπαν ότι τα φροντιστήρια κάλυψαν το θέμα "παιδεία", αλλά όχι σε σχέση με την εκπαίδευση.4. Τι ακριβώς εννοείς; Έτσι το έγραψε; Ποια προβλήματα εννοεί;